Nickname does not reflect reality
Maar er komt wel een stevig "vol" geluid uit de speakers, had even een youtube filmpje aangezet en ik was behoorlijk onder de indruk over het volume en de kwaliteit
En ja, inderdaad, het is een pracht-telefoon. Mooi scherm, super geluid en interessante nieuwe features. De camera opties zijn verbeterd, maar op het eerste gezicht vond ik de kwaliteit van de foto's niet beter dan van de One X.
Meer details in mijn review die ik binnenkort online plaats. Bedankt Tweakers en HTC voor deze mooie avond!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Batiatus in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:07:
Ik lees van iedereen dat ze binnenkort een review online plaatsen, was dat een voorwaarden om het toestel te krijgen?
Doe je dat niet, dan moet je de telefoon weer inleveren.
Een review schrijven in ruil voor een high-end smartphone is helemaal geen slechte deal dacht ik zo
Volgens mij niet.. zie hier niets staan?Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:07:
Ik lees van iedereen dat ze binnenkort een review online plaatsen, was dat een voorwaarden om het toestel te krijgen?
plan: Wil jij de nieuwe HTC One testen?
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Daar staat toch ook niks bij over het mogen houden? Dat is waar het nú over gaat.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:22:
Volgens mij niet.. zie hier niets staan?
plan: Wil jij de nieuwe HTC One testen?
Verwijderd
Hoe zit het bij de One? Is dit zo'n toestel waarvan de tweak gehalte (Custom Rom) miniem is?
De schil voelt naar mijn gevoel niet zo zwaar aan als in de vorige toestellen, de toestellen die wij kregen waren s off. De toestellen die op de markt komen zijn s on.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:45:
Kan iemand iets zeggen over Sense 5 UI? Wat is de kans dat je de HTC One zou willen tweaken (Custom Rom)? Ik bezit bijvoorbeeld een S3 en het heeft mij een week gekost voordat ik dat ding ge-rooted had met een custom rom. Samsung Skin sukcs en ik zal de S4 zeker niet nemen omdat de UI van de S3.... is gewoon niet soepel. Bepaalde grafische transities zijn ronduit lelijk.
Hoe zit het bij de One? Is dit zo'n toestel waarvan de tweak gehalte (Custom Rom) miniem is?
Ik heb mijn Samsung galaxy tab 2 10.1 ook moeten flashen met CM om van die zware schil en rotzooi af te komen.
Had ik ff gemist, opzich geen moeite voor een gratis telefoon maar de vraag is een beetje wat HTC van die Reviews verwacht.
Nu zijn normale gebruikers die een gratis toestel ontvangen natuurlijk wel wat positiever dan journalisten maar dan nog.
Ik denk niet dat dat invloed zal hebben op mijn review eerlijk gezegd. Als mij om een eerlijke mening wordt gevraagd dan krijgt men die ook.Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:02:
[...]
Had ik ff gemist, opzich geen moeite voor een gratis telefoon maar de vraag is een beetje wat HTC van die Reviews verwacht.
Nu zijn normale gebruikers die een gratis toestel ontvangen natuurlijk wel wat positiever dan journalisten maar dan nog.
Je moet het meer zien dat de review een formaliteit is om het toestel te mogen houden..... Het is dus niet zo dat de Tweakers die gisteravond aanwezig waren het toestel zomaar krijgen.... Als ik me niet vergis hebben ze "iets" ondertekend dat ze inderdaad een kwalitatief goede review moeten schrijven. En dan bedoel ik wel een objectief oordeel mee.Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:02:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
Vorig jaar heb ik meegedaan aan die HTC experience en toen werd door Mark Moons vooral benadrukt dat we kritisch moesten zijn (zodat HTC wat met de kritiek kan en in de toekomst betere toestellen kan maken).Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:02:
[...]
Veel mensen vermoeden dat je bij zo'n actie per se positief moet zijn in je review maar dat is dus niet waar.
NOSIG
En dat zou ook moeten natuurlijk, toch heb je vaak dat mensen positiever zijn in dat soort gevallen.Chadi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:05:
[...]
Ik denk niet dat dat invloed zal hebben op mijn review eerlijk gezegd. Als mij om een eerlijke mening wordt gevraagd dan krijgt men die ook.
Ooh dat is goed om te horen, dan komt het dus wel goed._Christiaan_ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:21:
[...]
Vorig jaar heb ik meegedaan aan die HTC experience en toen werd door Mark Moons vooral benadrukt dat we kritisch moesten zijn (zodat HTC wat met de kritiek kan en in de toekomst betere toestellen kan maken).
Veel mensen vermoeden dat je bij zo'n actie per se positief moet zijn in je review maar dat is dus niet waar.
Verwijderd
Yepfrye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:53:
Mijn apps die ik op mijn huidige smartphone heb aangekocht kan ik toch ook gewoon gebruiken op mijn toekomstige one he? Ik bedoel hierbij dat ze gewoon aan google account gekoppelt zijn.
Mits deze geschikt zijn voor je toestel, had van af mijn hero in het begin wel wat problemen met sommige software op mijn desire z werkend te krijgen. Maar de meesten zullen gewoon direct werken
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Thanks voor de antwoord.Chadi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:01:
[...]
De schil voelt naar mijn gevoel niet zo zwaar aan als in de vorige toestellen, de toestellen die wij kregen waren s off. De toestellen die op de markt komen zijn s on.
Ik heb mijn Samsung galaxy tab 2 10.1 ook moeten flashen met CM om van die zware schil en rotzooi af te komen.
Ik hoop dat fabrikanten dit gaan overnemen en minder rotzooi stoppen in Skin Andriod. Ik geloof dat HTC goed geluisterd heeft en ik ben zeer benieuwd naar de gebruikerservaring omtrent Sense 5!
Maar ik moet het iets langer dan een uur gebruiken om daar een goed oordeel over te vellen, dus met 2 weken zal je dat terug kunnen lezen in m'n review
Het is trouwens wel jammer dat de developer edition (64GB / S-Off) alleen in de US komt als limited edition.
Nu zitten we vast aan HTCdev waarbij je er mee instemt om een gedeelte van je garantie in te leveren.
Nu zeg je dat wel met een lach maar ik ben heel benieuwd hoe HTC dit maal staat (ze gebruiken immers weer qualcomm) tegenover rooten. Zou tof zijn als ze dit gewoon toestaan onder garantie.KarlMarX schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:01:
Ik neem aan dat wij als testpanel zeker wel het toestel mogen rooten en rommen zonder dat de garantie vervalt. Wij moeten het tenslotte intensief testen.
Ik ben het helamaal met je eensKarlMarX schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:01:
Ik neem aan dat wij als testpanel zeker wel het toestel mogen rooten en rommen zonder dat de garantie vervalt. Wij moeten het tenslotte intensief testen.
Als die huidige smartphone een Android phone is wel, iOS apps op Android wordt lastigfrye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:53:
Mijn apps die ik op mijn huidige smartphone heb aangekocht kan ik toch ook gewoon gebruiken op mijn toekomstige one he? Ik bedoel hierbij dat ze gewoon aan google account gekoppelt zijn.
Zij vonden het dan ook jammer dat de developer edition niet naar NL zou komen.
Heb ze ook gevraagd waarom ze dan voor tweakers geen "kale" android rom beschikbaar stellen (dus zonder sense schil)
Het antwoord was dat ze dat persoonlijk voor tweakers wel goed vonden. Verder was het een beetje een ontwijkend antwoord.
Maar goed, zij hebben geen inspraak over het algemene company policy (HTCdev e.d.) dus ik denk niet dat HTC officieel een S-Off tool zal uitbrengen.
Aangezien er Qualcomm gebruikt wordt zal er denk ik wel redelijk snel (2 maanden?) een s-off komen.
Alhoewel, het is natuurlijk wel weer een nieuwe sock......
Hmm maar stel voor je voor ik unlock de One via HTCdev doe, dan vervalt dus mijn garantie of ontvang ik geen updates meer van HTC? Of konden ze je daar nog niet veel over zeggen?tmaniac schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:07:
De vertegenwoordigers van HTC die ik sprak waren zeer positief om het unlocken en s-off voor tweakers toe te staan.
Zij vonden het dan ook jammer dat de developer edition niet naar NL zou komen.
Heb ze ook gevraagd waarom ze dan voor tweakers geen "kale" android rom beschikbaar stellen (dus zonder sense schil)
Het antwoord was dat ze dat persoonlijk voor tweakers wel goed vonden. Verder was het een beetje een ontwijkend antwoord.
Maar goed, zij hebben geen inspraak over het algemene company policy (HTCdev e.d.) dus ik denk niet dat HTC officieel een S-Off tool zal uitbrengen.
Aangezien er Qualcomm gebruikt wordt zal er denk ik wel redelijk snel (2 maanden?) een s-off komen.
Alhoewel, het is natuurlijk wel weer een nieuwe sock......
Ze staan er wel open voor heb ik gemerkt. Dat was best positief. Want deze opmerking werd daar ook door ons op tafel gelegd. Rooten =einde support en dat is niet in alle gevallen fair.netblade schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:03:
[...]
Nu zeg je dat wel met een lach maar ik ben heel benieuwd hoe HTC dit maal staat (ze gebruiken immers weer qualcomm) tegenover rooten. Zou tof zijn als ze dit gewoon toestaan onder garantie.
Nee niet bepaald, nou ben benieuwd, sowieso eerste tijd gewoon stock, want ik vind senseChadi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:11:
[...]
Ze staan er wel open voor heb ik gemerkt. Dat was best positief. Want deze opmerking werd daar ook door ons op tafel gelegd. Rooten =einde support en dat is niet in alle gevallen fair.

Maar wie weet over 1 jaar als er minder updates uitkomen
Nou het is niet alleen niet fair het is ook nog eens instrijd met de wetgeving.Chadi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:11:
[...]
Ze staan er wel open voor heb ik gemerkt. Dat was best positief. Want deze opmerking werd daar ook door ons op tafel gelegd. Rooten =einde support en dat is niet in alle gevallen fair.
Als ik het goed begrepen heb kan je met unlocken (HTCdev) nog wel gewoon updates downloaden.netblade schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:10:
[...]
Hmm maar stel voor je voor ik unlock de One via HTCdev doe, dan vervalt dus mijn garantie of ontvang ik geen updates meer van HTC? Of konden ze je daar nog niet veel over zeggen?
Maar mocht je aanspraak willen maken op garantie (bijvoorbeeld vanwege slechte wifi performance) dan is het eerste wat ze controleren of je unlocked bent.
Is het antwoord ja dan is de standaard reply: "U bent unlocked, daardoor heeft u geen garantie en dient u de reparatiekosten zelf te betalen."
Dat is in ieder geval mijn ervaring met de One X.
Om die reden heb ik dan ook maar zelf mijn telefoon opengemaakt en de wifi antennes gesoldeerd.
De HTC vertegenwoordiger was dan ook zeer verbaasd dat het service-center dergelijke antwoorden gaf.
Hij had het over een speciale helpdesk opzetten voor tweakers. Dat is echter fantasie-spul want dat kan alleen maar geld kosten en zal er dus ook nooit komen.
Ik heb nog nooit gehoord dat je geen HTC updates meer zou krijgen bij gebruik van de HTC bootloaderunlocker. Volgens mij dekken ze zich alleen in tegen het geval dat jij de software verkloot en zij dat moeten repareren. Mijn Sensation is S-OFF en het stof onder het scherm werd ook zonder problemen gerepareerd.
CLB schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:24:
Ik begrijp hieruit dat jullie geen toestellen meekregen, direct for you...
Dus als ik nu vraag om een screenshot van Blink Feed met Tweakers-content gaat dat niet lukken...?
Tweakers heeft dus een eigen feed, probably snel in elkaar geknutseld vanwege dit event... Grappig

Plaatjes zijn niet scherp in de tweakers feed, dat is wat me opvalt.
De wijzen komen uit het Oosten!
Moet ie wel eerst binnenkomen natuurlijk

[ Voor 63% gewijzigd door spNk op 05-04-2013 13:52 ]
Wel ja? Volgens Mark en Thomas van HTC kregen wij (de testers) de telefoon als eerst van alle consumenten. Zou wel mooi zijn als ik m dan binnen een week binnen krijgspNk schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:51:
Te hoge compressie/te lage resolutie idd. Verder ga ik hem zeker proberen!
Moet ie wel eerst binnenkomen natuurlijk(studentmobiel is vandaag naar leverdatum 9 april versprongen)
lekker eerlijk weer voor de pre-orders.Batiatus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:58:
[...]
Wel ja? Volgens Mark en Thomas van HTC kregen wij (de testers) de telefoon als eerst van alle consumenten. Zou wel mooi zijn als ik m dan binnen een week binnen krijg.
Hoop toch voor ons dat de orders ook aankomende week gaan lopen (11April staat de shop nu op)
Blijkbaar was het echt nog niet klaar, anders hadden wij het toestel gisteren wel direct mee gekregen. (Was overigens wel al een software update beschikbaar gisteravond.

Nouja, het was 5 april. Zal me niets verbazen als hij gewoon wederom verspringt.Batiatus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:58:
[...]
Wel ja? Volgens Mark en Thomas van HTC kregen wij (de testers) de telefoon als eerst van alle consumenten. Zou wel mooi zijn als ik m dan binnen een week binnen krijg.
Die paar telefoons zijn een druppel op de gloeiende plaat natuurlijk, dit is gewoon onderdeel van de marketingcampagne.Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:14:
[...]
lekker eerlijk weer voor de pre-orders.
Hoop toch voor ons dat de orders ook aankomende week gaan lopen (11April staat de shop nu op)
Wel een erg leuke marketing campagne overigensMarcel schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:36:
[...]
Die paar telefoons zijn een druppel op de gloeiende plaat natuurlijk, dit is gewoon onderdeel van de marketingcampagne.
ja uiteraard maar ik heb geen zin meer om te wachtenMarcel schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:36:
[...]
Die paar telefoons zijn een druppel op de gloeiende plaat natuurlijk, dit is gewoon onderdeel van de marketingcampagne.
Besteld bij Handtec 13 maart
[ Voor 7% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-04-2013 15:32 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Luck youMother_Goozz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:25:
Ik had vandaag de gedachte om dan toch maar een tijdelijke telefoon te kopen, duurde me allemaal te lang. Zie ik nu bij mijn order Complete staan met tracking nummerBen zo enorm benieuwd naar het toestel!
Laat je weten wat je ervan vindt?
monkeyfntstc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:26:
[...]
Luck you
Laat je weten wat je ervan vindt?
Edit: Oke dit is Timing, krijg ik nu een mail van de MM Nordhorn dat mijn HTC One klaar ligt om opgehaald te worden....
[ Voor 19% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-04-2013 15:34 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Waar vandaan?Mother_Goozz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:25:
Ik had vandaag de gedachte om dan toch maar een tijdelijke telefoon te kopen, duurde me allemaal te lang. Zie ik nu bij mijn order Complete staan met tracking nummerBen zo enorm benieuwd naar het toestel!
De wijzen komen uit het Oosten!
Wat een luxe..Mother_Goozz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:29:
[...]
wanneer ik het toestel binnen heb vraag gerust wat je wilt weten, zal dan zoveel mogelijk info geven.
Edit: Oke dit is Timing, krijg ik nu een mail van de MM Nordhorn dat mijn HTC One klaar ligt om opgehaald te worden....
Wanneer heb je daar btw voorbesteld?
Lees in het levertijden topic dat aardig wat mensen mail hebben gehad, zover ik weet allemaal zilver besteld. Ik de zwarte dus ik mag ben ik bang nog wel even wachten

[ Voor 19% gewijzigd door mauricedb op 05-04-2013 16:15 ]
- Zit daar standaard NL taal ook bij of is dat een kwestie van MoreLocale 2? Wat ik hier tot nu toe las was DE versies.
- Als HTC bv overstapt naar Android 4.2. Krijg ik dan de engelse update variant, nederlandse variant of kan ik simpelweg flashen met een NL RUU als die uit is?
Vast aan het orienteren aangezien ik vermoed dat zij eerder zijn dan CB
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het was zeker een leuke avond gisteren! Na een heerlijk bord bami en een blikje fris aandachtig naar de presentatie van Wilbert de Vries geluisterd, veel leuke feitjes over mobiel verkeer en de populariteit tussen top merken zoals Samsung, HTC, Apple, Blackberry en Windows Phone. Ook werd er een kort filmpje over wat Tweakers nu op de dag van vandaag is getoont.
Hierna kwamen Mark Moon & Thomas Rodrigues van HTC aan het woord. Prima presentatie maar die filmpjes vond ik ietsjes te lang duren, over hoe geweldig 'deze' feature is.. Verder was de presentatie zeer informatief en heb ik toch een aantal nieuwe dingen ontdekt.
Tijdens de vragen ronde had ik ook nog een vraag, waarom geen verwijderbare accu? Mocht dat ding naar de knoppen gaan, moet je heel de telefoon opsturen.. als antwoord kreeg ik, dat als er een verwijderbare accu in zou zitten, dan zou deze kleiner worden en zou de telefoon niet zo lekker aanvoelen zoals die nu doet.
Vervolgens kregen we leuk nieuws te horen, wij (de 25 aanwezige), krijgen allemaal een toestel thuis gestuurd voor de release datum van 16 april om hem grondig te testen, zodra we een review hebben geschreven, deze op Tweakers.net en op de website van HTC hebben gezet, mogen we het toestel houden

En toen kwam het moment waar iedereen op zat te wachten uiteraard de Hands-On.
Op het eerste gezicht ziet hij er heel mooi uit, het aluminium geeft toch een zakelijke en strakke uitstraling.
Wat mij gelijk opviel en voor mij een minpuntje is, is dat de aan en uit knop, zich links boven op het toestel bevindt. En ik bedien alle smartphones die ik tot nu toe heb gehad met mijn linkerhand, dan wordt het al snel een onhandige vinger manoeuvre om het toestel aan en uit te zetten met 1 hand..
Het eerste wat mij opviel toen ik het toestel aanzette was het scherm, wat was die haarscherp! De teksten waren fijn om te lezen, dus gelijk na het instellen van m'n accounts de YouTube app opgezocht, echter zat ik 5 minuten te zoeken naar die app

Ook gelijk het geluid getest uiteraard, wat overigens ook kraak helder was. Je merkt gelijk dat er kwaliteit speakers in de HTC One zitten. Of dit nu komt door de Beats Audio weet ik niet, maar dat ga ik ongetwijfeld uittesten!
Ik heb het geluid niet met een koptelefoon kunnen testen, maar ik heb hier een Beats by Dre studio thuis liggen, dus die ga ik ongetwijfeld aansluiten om te kijken wat nu het verschil is met Beats Audio aan en uit.
Het was voor mij wennen met de Sense skin om te gaan, ik ben namelijk de icoontjes gewend van Samsung bij het pull-down menu. Daar staat gelijk je Wi-Fi, GPS, Geluid ect.. dat je kunt aanpassen. Ook was het even zoeken naar alle instellingen, maar dat zal puur wennen zijn..
Ook de Blinkfeed even goed getest, gelijk Facebook, Twitter, Tweakers en wat nieuws in de Blinkfeed gezet en tot mijn verbazing werkt dit nog best goed ook! Ik ben iemand die snel ff kijkt wat er voor updates zijn, even de Facebook App openen, de twitter app, de tweakers app ect ect.. maar met de Blinkfeed hoef je alleen je telefoon te unlocken, even te verversen en je hebt al je updates op je homescreen.
Natuurlijk heeft niet iedereen zin om tegen de Blinkfeed aan te kijken, maar gelukkig kun je deze ook als secundair homescreen instellen, zodat je bij het unlocken de standaard apps interface krijgt voorgeschoteld. Je kunt de Blinkfeed niet geheel uitzetten of verwijderen, deze zal altijd actief blijven op een van je 'schermen'.
De afstand bediening's functie leek mij ook interessant, maar helaas ook nog niet kunnen testen.
Het viel me wel op na een aantal YouTube video's en spelletjes dat de behuizing wat warm werd, maar dat werd ook al in de review van Arnoud aan bod gebracht. Alluminium is nou eenmaal een sterke temperatuurgeleider.
Overigens heb ik nog even de Face Recognition getest met een mede Tweaker om te kijken of hij ook unlocked met een foto van mijzelf.. maar helaas
En toen was het helaas weer tijd om de telefoon terug in te leveren en aan mijn terugreis te beginnen.
Ik vond het een hele interessante, leerzame en leuke avond!
Bedankt Tweakers! Ik kijk al uit om de HTC One uitgebreid te gaan testen!
P.S. Sorry voor het lange verhaal
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 18:10 . Reden: Levertijden topic ]
Thnx voor je reactie. Doet me goed te lezen, dat jij wel tevreden bent over de blinkfeed. Dit was toch 1 van mijn punten waar ik over truikelde.Noctonix schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:45:
Het was een lange reis voor mij dus ben ik gisteren direct bij thuiskomst m'n mand in gedoken!
Het was zeker een leuke avond gisteren! Na een heerlijk bord bami en een blikje fris aandachtig naar de presentatie van Wilbert de Vries geluisterd, veel leuke feitjes over mobiel verkeer en de populariteit tussen top merken zoals Samsung, HTC, Apple, Blackberry en Windows Phone. Ook werd er een kort filmpje over wat Tweakers nu op de dag van vandaag is getoont.
Hierna kwamen Mark Moon & Thomas Rodrigues van HTC aan het woord. Prima presentatie maar die filmpjes vond ik ietsjes te lang duren, over hoe geweldig 'deze' feature is.. Verder was de presentatie zeer informatief en heb ik toch een aantal nieuwe dingen ontdekt.
Tijdens de vragen ronde had ik ook nog een vraag, waarom geen verwijderbare accu? Mocht dat ding naar de knoppen gaan, moet je heel de telefoon opsturen.. als antwoord kreeg ik, dat als er een verwijderbare accu in zou zitten, dan zou deze kleiner worden en zou de telefoon niet zo lekker aanvoelen zoals die nu doet.
Vervolgens kregen we leuk nieuws te horen, wij (de 25 aanwezige), krijgen allemaal een toestel thuis gestuurd voor de release datum van 16 april om hem grondig te testen, zodra we een review hebben geschreven, deze op Tweakers.net en op de website van HTC hebben gezet, mogen we het toestel houden, mits de review is goedgekeurd natuurlijk
En toen kwam het moment waar iedereen op zat te wachten uiteraard de Hands-On.
Op het eerste gezicht ziet hij er heel mooi uit, het aluminium geeft toch een zakelijke en strakke uitstraling.
Wat mij gelijk opviel en voor mij een minpuntje is, is dat de aan en uit knop, zich links boven op het toestel bevindt. En ik bedien alle smartphones die ik tot nu toe heb gehad met mijn linkerhand, dan wordt het al snel een onhandige vinger manoeuvre om het toestel aan en uit te zetten met 1 hand..
Het eerste wat mij opviel toen ik het toestel aanzette was het scherm, wat was die haarscherp! De teksten waren fijn om te lezen, dus gelijk na het instellen van m'n accounts de YouTube app opgezocht, echter zat ik 5 minuten te zoeken naar die appbleek dat het app menu op een bepaald raster stond waardoor de youtube app in een mapje kwam te staan.. enfin een maal de YouTube app geopend, en People are Awesome 2013 opgezocht om te bekijken. Tijdens het filmpje stond ik wederom weer verbaast hoe mooi dat scherm was! Ook waren de kijkhoeken zeer goed.
Ook gelijk het geluid getest uiteraard, wat overigens ook kraak helder was. Je merkt gelijk dat er kwaliteit speakers in de HTC One zitten. Of dit nu komt door de Beats Audio weet ik niet, maar dat ga ik ongetwijfeld uittesten!
Ik heb het geluid niet met een koptelefoon kunnen testen, maar ik heb hier een Beats by Dre studio thuis liggen, dus die ga ik ongetwijfeld aansluiten om te kijken wat nu het verschil is met Beats Audio aan en uit.
Het was voor mij wennen met de Sense skin om te gaan, ik ben namelijk de icoontjes gewend van Samsung bij het pull-down menu. Daar staat gelijk je Wi-Fi, GPS, Geluid ect.. dat je kunt aanpassen. Ook was het even zoeken naar alle instellingen, maar dat zal puur wennen zijn..
Ook de Blinkfeed even goed getest, gelijk Facebook, Twitter, Tweakers en wat nieuws in de Blinkfeed gezet en tot mijn verbazing werkt dit nog best goed ook! Ik ben iemand die snel ff kijkt wat er voor updates zijn, even de Facebook App openen, de twitter app, de tweakers app ect ect.. maar met de Blinkfeed hoef je alleen je telefoon te unlocken, even te verversen en je hebt al je updates op je homescreen.
Natuurlijk heeft niet iedereen zin om tegen de Blinkfeed aan te kijken, maar gelukkig kun je deze ook als secundair homescreen instellen, zodat je bij het unlocken de standaard apps interface krijgt voorgeschoteld. Je kunt de Blinkfeed niet geheel uitzetten of verwijderen, deze zal altijd actief blijven op een van je 'schermen'.
De afstand bediening's functie leek mij ook interessant, maar helaas ook nog niet kunnen testen.
Het viel me wel op na een aantal YouTube video's en spelletjes dat de behuizing wat warm werd, maar dat werd ook al in de review van Arnoud aan bod gebracht. Alluminium is nou eenmaal een sterke temperatuurgeleider.
Overigens heb ik nog even de Face Recognition getest met een mede Tweaker om te kijken of hij ook unlocked met een foto van mijzelf.. maar helaas![]()
En toen was het helaas weer tijd om de telefoon terug in te leveren en aan mijn terugreis te beginnen.
Ik vond het een hele interessante, leerzame en leuke avond!
Bedankt Tweakers! Ik kijk al uit om de HTC One uitgebreid te gaan testen!
P.S. Sorry voor het lange verhaal
het resultaat van je headphones-test zal niet verrassend zijn: volle klanken en een laag bereik. Das een beetje mijn ervaring met alle bbd headphones
Toch leuk om dit soort dingen te lezen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je Sense vind tov Touchwiz.Noctonix schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:45:
[...]Lang verhaal :P[...]
Ik denk dat er voor mij ook wel een paar verassingen in zullen zitten aangezien ik van android 2.3.5 (Sense 3.5) afkom. Mijn oude vertrouwde HD2 mag met pensioen, al denk ik de ik hem voor navigatie ga gebruiken op de motor.
De Desire Z (die aan de kant geschoven werd voor de HD2) gaat naar mijn vader.
Blinkfeed staat denk ik nog in zijn kinderschoenen, en ik verwacht dat er snel uitbreidingen of apps beschikbaar komen die er gebruik van kunnen maken.
http://www.theverge.com/2...hen-unboxing-your-htc-one
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
wow, die foto van dat kaartje dat dwars door de one gaat. dat lijkt me behoorlijk vervelend als ik dat zou hebben.Golf2vr6 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:29:
Waar moet je opletten als je de HTC One uit de doos haalt:
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Holy #%$.. Daar zitten wel wat horror foto's tussen. En the Verge is dus van mening dat de build quality niet goed is. Wel goede materialen, maar de manier van in elkaar zitten alles behalve... hmmm..Golf2vr6 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:29:
cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:34:
[...]
In hoeverre zijn dit productie modellen? Anders ziet het er niet goed uit.
Holy #%$.. Daar zitten wel wat horror foto's tussen. En the Verge is dus van mening dat de build quality niet goed is. Wel goede materialen, maar de manier van in elkaar zitten alles behalve... hmmm..
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Ja en in hoeverre zijn dit echte HTC productie modellen of wellicht zelfs HDC rip-offs. Is natuurlijk niet duidelijk. Vind het nogal een stevig opiniërend artikel van the Verge (EDIT: van het forum zie ik nu, logisch).Merfeh schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:40:
Doet zeer aan de ogen om te zien, maar om hoeveel verschillende toestellen gaat het daadwerkelijk die dit hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door heypnt op 05-04-2013 21:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door charrel op 05-04-2013 21:44 ]
Ja dat had ik misschien wel even wat duidelijker mogen vermelden...cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:43:
[...]
Ja en in hoeverre zijn dit echte HTC productie modellen of wellicht zelfs HDC rip-offs. Is natuurlijk niet duidelijk. Vind het nogal een stevig opiniërend artikel van the Verge (EDIT: van het forum zie ik nu, logisch).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
En dat filmpje van die val is echt puur gebaseerd op geluk. Tenzij ze dit met 1000 One's doen kan je er geen conclusies uit trekken. Ik kan mijn Desire ook laten vallen dat hij in 2 delen breekt. Betekent dat dat alle Desire's *** bouw kwaliteit heeft?
En ja, een perfecte productie is er niet. Als de S4 uitkomt zullen er ook genoeg met kieren/backlight bleeding/enz. zijn.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De iPhone lijkt door de gewichtsverdeling een voorkeur voor fullface on the street te gaan (maakt het onbruikbaar) terwijl de HTC One een hoekje prefereert. Dat laatste buigt inderdaad je case maar de telefoon blijft dan tenminste bruikbaar. Werkte zelf kort in een GSM reparatieshop en de iPhone met gebroken glas was daar toch echt oververtegenwoordigd tov andere merken.
Bedankt, want daardoor werd ik uiteindelijk alsnog uitgenodigdnetblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:33:
Tof dat jullie de toestellen al krijgen, jammer dat ik achteraf gezien toch wel had gekund. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Na een uur met het toestel gespeeld te hebben vielen inderdaad het full-HD scherm positief op en ook zeker het geluid. Het geluid zal thuis beter getest gaan worden, aangezien iedereen natuurlijk tegelijk met het geluid van zijn telefoon zat te spelen. Blinkfeed ziet er inderdaad aardig uit, maar ik vraag me af of ik het ga gebruiken. Dat moeten de twee weken gaan uitwijzen. Helaas kan je het niet helemaal uitzetten mocht het niet bevallen. Verder had ik vraagtekens bij het witte plastic aan de zijkanten, deze leken in de geteste lichtomstandigheden aan de gelige kant. Ik ben benieuwd hoe het in het daglicht eruit ziet.
[ Voor 10% gewijzigd door SebasFM op 05-04-2013 22:00 . Reden: typo ]
Dit had de tweaker naast mij dus ook met zijn HTC one!Golf2vr6 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:29:
Zijn als ik het goed zie maar 2 toestellen die meerdere keren zijn gefotografeerd.cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:34:
[...]
Holy #%$.. Daar zitten wel wat horror foto's tussen. En the Verge is dus van mening dat de build quality niet goed is. Wel goede materialen, maar de manier van in elkaar zitten alles behalve... hmmm..
Jullie hadden tijdens de bijeenkomst op het Tweakers HQ pre-productie toestellen, het kan natuurlijk zijn dat dit ook het geval is bij de toestellen die The Verge op hun website bespreekt.Noctonix schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:01:
[...]
Dit had de tweaker naast mij dus ook met zijn HTC one!
Gewoon even de productie toestellen afwachten dus......
Cogitationis poenam nemo patitur
Inderdaad, al is het niet echt bepaald slim van HTC om dit soort pre-productie devices rond te sturen.Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:26:
[...]
Jullie hadden tijdens de bijeenkomst op het Tweakers HQ pre-productie toestellen, het kan natuurlijk zijn dat dit ook het geval is bij de toestellen die The Verge op hun website bespreekt.
^ Post is hierboven!
Waren dat serieus nog steeds pre-productie modellen? Je zou toch verwachten dat ze voor dit soort evenementen al wel productiemodellen hebben, aangezien de toestellen in Duitsland en Engeland volgens mij nu al mondjesmaat verkrijgbaar zijn? Het zou niet handig zijn als ze dan nog steeds inferieure toestellen showen...Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:26:
[...]
Jullie hadden tijdens de bijeenkomst op het Tweakers HQ pre-productie toestellen, het kan natuurlijk zijn dat dit ook het geval is bij de toestellen die The Verge op hun website bespreekt.
Volgens Thomas Rodriguez had hij alle 25 toestellen de dag voor het evenement voorzien van nieuwe firmware. Er stond versie 1.26 op. Echer bij aanzetten van het toestel kregen we meteen een upgrade mogelijkheid van ruim 200MB naar versie 1.28. Deze had ik maar niet geinstalleerd, gezien de tijd die we hadden. Ik vraag me dan af welke softwareversie Arnoud heeft getest. Over een upgrade naar Android 4.2.2 wilden ze alleen kwijt dat we ons absoluut geen zorgen hoefden te maken, die gaat er komen. Ze konden of wilden alleen niet zeggen wanneer.Dav0s schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:37:
Ik begreep van Arnoud dat de modellen waar wij mee mochten spelen een oudere firmware-versie hadden dan het toestel dat hij voor zijn review had gebruikt...
[ Voor 12% gewijzigd door SebasFM op 05-04-2013 22:46 ]
https://zoeshare.htc.com/dxiWH1k02#

offtopic(?):Dav0s schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:46:
Even om aan te geven hoe jammer het is dat je geen wachtwoord op die Zoe's kan zetten: de Zoe van het verjaardagsfeestje van Rodrigues
https://zoeshare.htc.com/dxiWH1k02#
Behalve het gebrek aan privacy is dit dan ook wel weer jammer:
Oops! Your browser and/or version is not supported.
Please use the latest version of the browsers listed below.
Hoop dat Opera met de nieuwe webkit versie nou wel eens ondersteund word.
[ Voor 3% gewijzigd door Martin-S op 05-04-2013 22:54 ]
Zit op m'n S2 te kijken (AOKP browser) en was verrast dat het zo goed werkte dat ZoeMartin-S schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:53:
[...]Oops! Your browser and/or version is not supported.
Op mijn testversie stond standaard al 1.28, maar dat was ook gewoon 4.1.2.SebasFM schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:39:
[...]
Volgens Thomas Rodriguez had hij alle 25 toestellen de dag voor het evenement voorzien van nieuwe firmware. Er stond versie 1.26 op. Echer bij aanzetten van het toestel kregen we meteen een upgrade mogelijkheid van ruim 200MB naar versie 1.28. Deze had ik maar niet geinstalleerd, gezien de tijd die we hadden. Ik vraag me dan af welke softwareversie Arnoud heeft getest. Over een upgrade naar Android 4.2.2 wilden ze alleen kwijt dat we ons absoluut geen zorgen hoefden te maken, die gaat er komen. Ze konden of wilden alleen niet zeggen wanneer.
Foto's van de verge komen trouwens van daar denk ik.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2197732
[ Voor 22% gewijzigd door Gunth op 05-04-2013 23:55 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Het scherm zit aan de glasplaat, dat is "lucht dicht" en hebben deze kieren geen invloed op.Boontjes schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:28:
Toch wel beangstigend die kieren en hoe klein ook, ik vraag me dan toch af hoe snel er stofdeeltjes achter het scherm zichtbaar worden. Wou de One snel hebben, maar wacht nu liever even hoe zich dat ontwikkelt.
iOS doet het prima, dat Zoé is toch we leuk maar alleen iets te snel. Private links met invite komen heus ook wel.Martin-S schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:53:
[...]
offtopic(?):
Behalve het gebrek aan privacy is dit dan ook wel weer jammer:
Oops! Your browser and/or version is not supported.
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 05-04-2013 23:58 ]
Echt paar kleine dingetjes, linksboven gaat het scherm niet super glad over naar het aluminium, er is iets een randje te voelen. Daarnaastzit er onderin het scherm een pixel of plekje die feller is dan de rest, alleen zichtbaar op lichte kleuren. Wat zouden jullie hiermee doen?
Dat van het bonnetje dat tussen het glas en het display wordt geschoven is fysiek onmogelijk, het paneel zit vastgelijmd aan het glas. (Bovendien wordt het bonnetje op magischer wijs minder breed.
De kritiek voor de "pyramid structure" van het PCB buiten de repareerbaarheid om is totaal ongegrond. Dit klinkt meer alsof iemand alle onderdelen waar iFixit een negatief woord aan heeft verbonden als daadwerkelijk slecht interpreteert maar eigenlijk niet snapt waarom. (Zo wordt koper folie als slecht beschreven, terwijl iFixit dit alleen zo noemde omdat het lastig te repareren is; het is juist heel handig as EM-bescherming en koelmechanisme.)
Dat van die volumeknop ziet er wel realistisch uit en is indien het waar is niet naar mijn genoegen, maar die hele post zit zo vol met troep dat ik dit niet als definitief bewijs beschouw.
Even contact opnemen met de MM en overleg plegen, als je 't nu al merkt zou ik zeggen DOA en omruilenRoelio86 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:27:
Heb hem vandaag opgehaald in Nordhorn (mediamarkt), prachtig toestel en hij is heel erg "snappy".
Echt paar kleine dingetjes, linksboven gaat het scherm niet super glad over naar het aluminium, er is iets een randje te voelen. Daarnaastzit er onderin het scherm een pixel of plekje die feller is dan de rest, alleen zichtbaar op lichte kleuren. Wat zouden jullie hiermee doen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat het glas niet goed is afgewerkt is volgens mij al genoeg reden om het DOA te noemen, maar ik weet natuurlijk niet zeker met welke marges HTC/MM werkt.Roelio86 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:27:
Heb hem vandaag opgehaald in Nordhorn (mediamarkt), prachtig toestel en hij is heel erg "snappy".
Probleem is dat ze dat niet zullen doen als ze geen voorraad hebben offcourseCLB schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:30:
[...]
Even contact opnemen met de MM en overleg plegen, als je 't nu al merkt zou ik zeggen DOA en omruilen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik wil niet al teveel verklappen maar...M-en-M schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 02:53:
En daar hebben we 'm, de langverwachte review van Anandtech.

spoilertags werkt helaas niet voor images..
Enige wat ik mis aan de review is een analyse van de 3.5mm out. GSMArena probeert het in ieder geval, al is hun opstelling en methode bar slecht. Hopelijk gaat supercurio een keer zijn analyse uitbrengen.
edit: En het gemis van een uitleg voor die microscopische foto's van het aluminium van de One vs. de MBP, maar dat kan ik wel doen: de One is minder poreus, dus (veel) harder.
[ Voor 15% gewijzigd door M-en-M op 06-04-2013 04:24 ]
Zo zie je maar wat iemands referentiekader en gebruiksdoelen kan doen voor zo'n mening.What’s important for HTC is whether the One is the best shooter among Android phones, and that is definitively the case right now. In low light scenarios that are important to me, the One makes the difference between a totally dark image and something usable. It’s only outdoors in broad daylight that the resolution tradeoff is occasionally difficult to stomach, but only if you’re viewing images 1:1 on a computer. Viewed at 1080p or shared online with most services, the One ends up being more than adequate and at the same time able to reach out in low light.
I think the tradeoff that HTC has made with the One is an ambitious one and the correct industry direction. It’s awesome to see an OEM other than Nokia continue to prioritize camera on their smartphones, and the One is absolutely the smartphone I’m reaching for to take photos now. I strongly believe that against 13 MP shooters, the One will be even more competitive since what I’ve seen so far of images from cameras with 1.1 micron pixels isn’t a pretty picture. My only big unfulfilled wishes were for the One to have a dedicated camera button and in-box tripod mount.
Verder wel een geweldige review, hij heeft er veel werk ingestopt.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Vooral zijn conclusie omtrent de camera (als je veel foto's in het donker maakt is dit er de ideale telefoon voor) klonk heel herkenbaar.
Het enige wat mij verbaasde was zijn enigszins vanzelfsprekende opmerkingen over RSS in BlinkFeed en eigen muziek onder Zoe's zetten. 'Dat zou binnenkort wel toegevoegd worden'. Over beide onderwerpen is bij het Tweakers event een vraag gesteld, en in beide gevallen was de reactie van Rodrigues nogal terughoudend. Het kwam misschien nog wel, maar er lag zeker geen prioriteit.
Maar ach, als dat alles is... Kan niet wachten tot hij in mijn broekzak zit!
Mag bij vermeld worden dat hij een Ph.D. heeft in Optical Engineering (en naast zijn schrijven voor Anandtech hier ook in werkt), het zal dan ook niet enkel op zijn gevoelens gebaseerd zijn dat hij het een goede keuze vindt.Felyrion schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 04:52:
wel grappig dat hij weer heel enthousiast is over de camera terwijl er zoveel over geklaagd wordt.
[...]
Zo zie je maar wat iemands referentiekader en gebruiksdoelen kan doen voor zo'n mening.
(wat overigens niet wegneemt dat je je conclusie kunt wegen naar een doel, hij vindt low-light belangrijk, dus hangt daar ook een groot of groter deel van zijn conclusie aan vast).
[ Voor 47% gewijzigd door Felyrion op 06-04-2013 05:26 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dat had ik begrepen, ik wilde alleen duidelijk maken dat er zelfs vanuit een meer objectief oogpunt weinig mis aan kan zijn.Felyrion schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 05:25:
Nee, ik bedoelde dat ook positief, hij gaat er erg diep op in op een wat mij betreft objectieve manier.
(wat overigens niet wegneemt dat je je conclusie kunt wegen naar een doel, hij vindt low-light belangrijk, dus hangt daar ook een groot of groter deel van zijn conclusie aan vast).
I think the tradeoff that HTC has made with the One is an ambitious one and the correct industry direction. It’s awesome to see an OEM other than Nokia continue to prioritize camera on their smartphones, and the One is absolutely the smartphone I’m reaching for to take photos now. I strongly believe that against 13 MP shooters, the One will be even more competitive since what I’ve seen so far of images from cameras with 1.1 micron pixels isn’t a pretty picture. My only big unfulfilled wishes were for the One to have a dedicated camera button and in-box tripod mount. - Brian Klug, Anandtech

Krijg net de mail met de uitnodiging voor de androidworld meet in Utrecht om de HTC One te mogen testen.
Bij Tweakers helaas niet ingeloot, maar nu toch nog de kans om dit toestel eens live te testen.
Leuke verrassing staat op het programma ik ben benieuwd.
Zijn er vanuit hier vragen die ik nog an de officials van HTC moet stellen, mocht ik daar de kans voor hebben?
Hierop zal toch mijn keuze uiteindelijk gebaseerd worden of ik de One neem of eens ga voor een andere telefoon dan een HTC.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2194315
Je kunt echt merken dat dit een premium flaggship is. Wat ik wel een beetje storend aan sense vind is dat ik de 4 vaste snelkoppelingen onderaan niet kan veranderen. Misschien toch maar een andere launcher proberen.
De camera ben ik tot nu toe erg tevreden over. Vergeleken met mijne vorige Xperia Arc S die toch ook al een goede camera had doet deze het nog beter! Wat ik ook prettig vind is dat je tijdens het filmen de camera LED aan en uit kan zetten.
Vanavond en morgen ga ik pas echt op pad met mijn One, ik zal mijn bevindingen daarop nog posten.
Is heel wat dagen/ pagina's terug al ruim aangestipt!Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:07:
Er is een interessante discussie gaande op XDA, waar men zich afvraagt of het HTC-logo in een knop omgetoverd kan worden. Tot nu toe is er nog geen duidelijkheid en hoop ik dat het ooit mogelijk is. Op die manier zou de 3-dot menu knop on-screen overbodig worden en weggehaald kunnen worden.
Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2194315
Verwijderd
Mijn excuses, zie het staan. Had dit topic slechts doorzocht met het directe linkje.sjdjong schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:15:
[...]
Is heel wat dagen/ pagina's terug al ruim aangestipt!
Dit topic is gesloten.
Let op dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijs/levertijd, accessoires, rooten/custom rom's en problemen/garantie-afhandelingen horen in het een eigen topic. Zie hier onder;
(Klik hier voor het HTC One levertijden en prijzen topic.)
(Klik hier voor het HTC One accessoires topic)
(Klik hier voor het HTC One Rooten en Custom Rom topic)
(Klik hier voor het HTC One Problemen en garantie-afhandelingen topic)
(Klik hier voor het HTC One Mini topic)
(Klik hier voor het HTC One Max topic)