wsLy schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:03:
Nu is het wachten op de andere teams... Schroet Kommando, Fnatic, Dignitas etc.
Benieuwd of zij ook inspringen op deze game, als WoT vaker op de WCG etc. gespeeld gaat worden wel denk ik.
Tijdje terug zag ik wel een Fnatic.gaming team als ik mij niet vergis maar ik heb niet uitgezocht of het een officieel team was

Kojoottii schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:11:
kan het me niet voorstellen, de enige reden dat de game op WCG werd gespeeld is omdat WG daar waarschijnlijk veel geld voor heeft neergelegd, hoorde van clanmate van me die er was in china met team germany, dat team england paar gasten waren die elkaar tegenkwamen op een beurs waar je je kon qualifyen, elkaar niet kenden en zich wisten te plaatsen omdat zij de enigen waren

bam gratis reisje china . team france beetje hetzelfde verhaal ook geen tegenstanders om zelfs maar te qualifyen
Er is gewoon niet echt veel animo voor

Ja dat die twee teams daar zo makkelijk konden komen snap ik ook niet maar dat heeft meer te maken met het feit dat er maar een aantal bepaalde nationale qualifiers waren waaronder de UK.
Dat terwijl er tig meer (goede) Polen zijn dan er aan Fransen en Engelsen bij elkaar zijn..
Ik geloof wel dat ze voor afgelopen WCG er flink wat geld hebben ingepompt maar dat + ESL zijn als goede stappen. Sowieso staat er qua ESL en eSports gebied nog veel te beleven voor WoT dit jaar volgens Bump, waarbij IEM een heel klein voorproefje van is

wsLy schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:14:
[...]
Ik zeg ook als er vaker op degelijke events gespeeld gaat worden dat het er misschien wel van gaat komen. Dat Meet Your Makers er nu ingesprongen is kan deze teams ook al een beetje warm maken om het te overwegen.
edit//
Wow wat is er gebeurd op de global map, TAC en -SB- flink wat provinces ingeleverd zie ik.
Ja exact, ik denk ook wel dat als WoT het zo voortzet en meer competities organiseert het echt wel toeneemt. In een jaar tijd is het aantal teams dat mee doet met Go4WoT bijv. ook met een factor 5 toegenomen.
Als superbabs uit HARD wilt wil niet zeggen dat die uit ons ESL team wilt he

eL_Jay schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:41:
[...]
No offense, maar ik moest toch wel een beetje lachen hierom

Nu ben ik niet meer zo in de WoT-scene, maar de enige hier waarvan ik weet dat ie "(zeer) goed" is, is die gestoorde clown die hier een soort van poging doet om het forum te modereren:p Desalniettemin vind ik borstklopperij altijd grappig. Nederigheid siert de mens en je bent pas echt "goed" ergens in als anderen je daar ook de credit voor geven

Haha, zo te zien krijg ik er credit voor dus mag ik me goed noemen?
Overigens ken ik superbabs wel langer dan vandaag en hij is zeker niet slecht te noemen