Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.385 views

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 08:41

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Jouw geheugen is beter dan dat van mij, want ik kan me dit nog slechts vaag herinneren :P
Sorry beetje late reactie :+, herriner zelfs de map nog: Fjords :+
wsLy schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:00:
Daarstraks weer eens een reportje naar WG gestuurd.
Sommige personen kunnen het niet hebben als je hun afmaakt. Zo ook deze JagdPanther, deed hem damage en ernaar een blind kill op hem. Krijg ik dit naar me toe gesmeten.
Nja, screenie en ticket gedaan via de support :) Enjoy your ban.

[afbeelding]
Enige wat hij er voor gaat krijgen is een chat ban.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

psychoclown schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:37:
Ja ik snap ook niet hoe je het voor elkaar krijgt zo'n ontzettend lage score te krijgen.
Ieder heeft zo zijn voorkeur wat betreft het gebruik van XVM of niet maar waarom zou je ontwetend willen blijven? Het maakt je winstkansen er niet anders op. Dat je liever niet ziet of je team waardeloos is kan ik wel enigszins inkomen maar je kunt daardoor wel inspringen op de situaties. Hetzelfde geldt voor het andere team, iemand met lage scores zal minder goed weten waar je moet aimen etc.
Ben ik helemaal met je eens vooral vantevoren kijken wie er juist wel goed is in het andere team en als die toevallig langskomt bij jouw positie dan is een melding over ts voldoende om deze zo snel mogelijk uit te schakelen met je platoon.. :9

Star Citizen referralcode

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:12
Ik heb maandenlang met xvm gespeeld, maar sinds 0.8.1 ongeveer niet meer. Het leidde te veel af, platoons met 3 paarsen op het enemy-team, dieprode teammaten. Ik speel nu gewoon lekker mijn eigen spelletje zonder me om dat soort dingen druk te maken. Het ging me eigenlijk ook meer om de balkjes boven tanks die vroeger beter waren bij xvm, tegenwoordig is de standaard goed genoeg en heb ik helemaal geen mods aan.

erutangiS

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 10:56
Leuk tooltje die signature generator.

Project voor de komende tijd: boven de 1800 efficientie komen en ook de winrate laten stijgen naar interessante getallen.
Of zoals iemand eens antwoorde op mijn vraag hoe hij boven de 2k eff was gekomen: "Mad capping..."

Sowieso ben ik aan het overwegen om deze clan in te ruilen tegen eentje die wat meer aansluit op mijn wensen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:54
Nemean schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Enige wat hij er voor gaat krijgen is een chat ban.
Tenzij hij die al eerder heeft gehad en dan gaat het over naar een echte ban (ik rapporteer nog wel eens iemand ;) )

[removed]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Zo....

Wins / Battles 12 / 14 85.7%

Avg. / Total Exp. 1 069 / 18 598
Credits total 558 866

Eerst een platoon voor tier 9 en mijn tier 7 arty (samen met 2 mensen van [TAC]) en ernaar even type 59 platoon gedaan met Animistic van ASEET en Retardosaurus van TAC :P
Gemiddeld 1728 damage per battle gedaan.

[Voor 14% gewijzigd door wsLy op 11-01-2013 13:59]

Stichting Hobbyserver

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 23:02
kan iemand uitleggen waarom hij niet geen battles laat zien.

[afbeelding]

Het enige wat ik hier uit kan halen is dat het terecht is dat ik in GoT2 zit 8)7

Floksor

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 22:46
Floks schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:18:
kan iemand uitleggen waarom hij niet geen battles laat zien.

[afbeelding]

Het enige wat ik hier uit kan halen is dat het terecht is dat ik in GoT2 zit 8)7
Omdat hij pas vandaag is begonnen met loggen. Pas na 60dagen is de signature volledig gevuld en 100% representatief. Mensen die hem al wel gevuld hebben, moet eerder opgezocht zijn in database of dat zelf gedaan hebben.

Bij de meeste mensen zijn de resultaten van een maand en 60 dagen ook nog hetzelfde.

[Voor 7% gewijzigd door SimpelenLeuk op 11-01-2013 15:31]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 09:03
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Omdat hij pas vandaag is begonnen met loggen. Pas na 60dagen is de signature volledig gevuld en 100% representatief. Mensen die hem al wel gevuld hebben, moet eerder opgezocht zijn in database of dat zelf gedaan hebben.

Bij de meeste mensen zijn de resultaten van een maand en 60 dagen ook nog hetzelfde.
Hmm, ik ben dus eerder opgezocht.... WIE VINDT MIJ LEUK?

Babs out!

• SimpelenLeuk
  • Laatst online: 31-05 22:46
Don't know. Ik weet niet of de site de alle spelers van een clan gaat loggen, zou gauw je een clan zoekt...
Maar de data moet wel apart worden gelogd, want de wot statics laat niet een prestatie zien per tijdvak.

[Voor 6% gewijzigd door SimpelenLeuk op 11-01-2013 16:02]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:31
BramSd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:23:
Sowieso ben ik aan het overwegen om deze clan in te ruilen tegen eentje die wat meer aansluit op mijn wensen.
Goed om te weten wat je wensen zijn.

• wsLy
16/20 afgesloten vandaag. Lekker dagje gehad :)

Stichting Hobbyserver

• redwing
Project voor de komende tijd: boven de 1800 efficientie komen en ook de winrate laten stijgen naar interessante getallen.
Of zoals iemand eens antwoorde op mijn vraag hoe hij boven de 2k eff was gekomen: "Mad capping..."
Tja, maar als dat de manier is om je efficientie omhoog te krijgen ben je naar mijn idee ook niet echt goed bezig. Sowieso wordt het eens tijd dat ze dat cappen veel minder belangrijk maken voor de efficientie.

[removed]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 16:34
Hmmm... ik kom op deze uit.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Tja, maar als dat de manier is om je efficientie omhoog te krijgen ben je naar mijn idee ook niet echt goed bezig. Sowieso wordt het eens tijd dat ze dat cappen veel minder belangrijk maken voor de efficientie.
Mijn ER is voornamelijk hoog door het aantal defense punten die ik haal, ofte wel ik moet altijd terug rijden naar de cap om te resetten. :+

Heeft me overigens wel op plaats: 945 gezet.

Dit is mijn afbeeldinkje. :+

• redwing
Nemean schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:11:
[...]

Mijn ER is voornamelijk hoog door het aantal defense punten die ik haal, ofte wel ik moet altijd terug rijden naar de cap om te resetten. :+
Ja, maar het grootste nadeel van die defense/cap is dat het vak onduidelijk is of het nuttig was of niet. Als jij een cap op 90% terug naar 0 schiet mag je daar best een hoge rating voor krijgen. Als je echter 10% er af schiet op een moment dat het onnodig is krijg je al een hoge rating.

[removed]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Zooo Panzer jij ook hier.... _/-\o_

hier de mijne..

[Voor 15% gewijzigd door ShockWave op 12-01-2013 14:17]

• wsLy
Mine, mine, mine.

Ik denk dat als ik zo doorga zoals ik nu bezig ben dat ik mooie stats heb als ik ooit de 10k battles aan tik :P

[Voor 39% gewijzigd door wsLy op 12-01-2013 14:29]

Stichting Hobbyserver

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:08

thijsco19

KTM 990 SMT

Ziet er allemaal netjes uit, moet me bijna schamen :P .

Zo zie je maar weer, heb nog hoop te leren.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Dan ga ik ook maar:

[Epenis contest]

[/Epenis contest]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• SNAFU
wontcachme schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:46:
Dan ga ik ook maar:

[Epenis contest]

[afbeelding]

\[/Epenis contest]
Ik denk dat we een 'winnaar' hebben!!
Of in elk geval tot die psychotische clown z'n stats post. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• wsLy
Omfg... echt wat is aan de hand.. continu alleen maar faalteams, rare matchmaking, base campende teams... 5 uit 14 gewonnen... Zelfs met platoon kunnen we niet veel veranderen o.O Doen iedere keer wel flinke damage maar het mag niet baten.

Stichting Hobbyserver

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

filipy23 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Babs out!
Ik vindt je wel lief... :Y

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 14:34
Aangezien ik alleen maar Random battles doe, is mijn signature ook erg 'gemiddeld' :)

WoT/WoWs name: Onarf

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
filipy23 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Babs out!
Haha wilde er van de week een flauwe opmerking over maken maar iemand had mij ook opgezocht blijkbaar :+

Nemean schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:11:
[...]

Heeft me overigens wel op plaats: 945 gezet.
Je hebt overigens ook aardig wat capping punten moet ik zeggen maar gezien je aantal battles zal het met mijn aantal niet veel ontlopen :)
redwing schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Ja, maar het grootste nadeel van die defense/cap is dat het vak onduidelijk is of het nuttig was of niet. Als jij een cap op 90% terug naar 0 schiet mag je daar best een hoge rating voor krijgen. Als je echter 10% er af schiet op een moment dat het onnodig is krijg je al een hoge rating.
Mja dat onderscheid is moeilijk te maken, als het echter ook aan de gedane damage gelinked kan worden (per battle) dan zal het mogelijk al een iets nauwkeurigere rating teweeg kunnen brengen.
Leuk tooltje die signature generator.

Ben je weer van plan om CW's te gaan spelen Bram, like the good ol' days? :)
SNAFU schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:03:
[...]

Ik denk dat we een 'winnaar' hebben!!
Of in elk geval tot die psychotische clown z'n stats post. ;)
PP! Jij roept wij draaien? :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:32

meh moet weer meer random spelen, maar heb er geen zin meer in :P

nice eff kyozu :)

[Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 12-01-2013 20:54]

• psychoclown
Ja thanks jij ook :D
Pas maar op want ook met de winrate en experience ben ik weer op de goede tour! :P
Dat 'probleem' met publics ken ik ook, ik doe ook wel vaak Champion TC's enja dat boost je winrate en experience maar de rest zakt als een baksteen. vorig jaar had ik nog een average damage van 1930. Overigens doe ik de komende tijd wel aardig wat publics want ik ben zowel de IS8 als de Lorraine aan het grinden :)

• Kojoottii
Doe eigenlijk alleen nog maar TC's en wars, randoms zijn echt te stom geworden om te kunnen ontspannen tijdens het spelen, loop me dan alleen maar groen en geel te ergeren aan al de retards. :)

• MrOleo
BolleBeer schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:00:
Aangezien ik alleen maar Random battles doe, is mijn signature ook erg 'gemiddeld' :)
Alleen random, geen platoons (en ik kloot behoorlijk vaak maar een beetje rond, afh. v map+tank+tier combi).:

1 van de grootste factoren op winrate: platoon in randoms (+ waarschijnlijk tc's met goede companies).
1 van de grootste factoren op efficiency (buiten cap en defense) en average damage: average tier.

Degene die wat lagere scores hebben zullen zien dat ze ook behoorlijk lage average tier hebben.

[Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 12-01-2013 21:10]

erutangiS

• Kojoottii
Nah tier heeft niet zoveel invloed op efficiency, vorige week nog mijn efficiency in iets van 5 random battles met de vk2801 kunnen boosten met 5 punten. Volgens mij kan je juist op lagere tier enorm je efficiency boosten.

• NoNoAD
  • Laatst online: 01-03 21:20
Ik ben ook maar eens aan begonnen tot aan december ging het redelijk en nu dramaties in publics.

Met T59 en Is-3 heb ik de meeste moeite.. ze bounsen gewoon bijna alles wat je op ze schiet.
Ik moet iedergevall wel beter de weakspots leren want daar pak ik me zelf ook nog wel eens op dat ik gewoon point and shoot doe.

skullcrusher

• FikkieHo
  • Laatst online: 07-06 13:35

FikkieHo

Wokmaster

Dat wat kojootti zegt. Heb met hogere tiers 8+ (muv de amx13 90) meer moeite om hogere eff te halen. Dus met bijv de hellcat en jagdpanter krik je je eff stuk sneller op :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• MrOleo
Wellicht heeft type tank er meer mee te maken, snelle mediums = veel cap, langzame td's = weinig cap, maar bijvoorbeeld mijn enige tier 10, die ik nauwelijks speel, (ik vind tier 10 gewoon niks aan, te veel blueprints met bullshit stats), heeft 2600 efficiency, meeste efficiency haal ik in tier 7 en 8, met een paar types in 5 en 6 die het goed doen omdat ze OP zijn, kv1s, m4 sherman, m4 jumbo, vk3601.

erutangiS

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 14:34
MrOleo schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 21:09:
[...]

Alleen random, geen platoons (en ik kloot behoorlijk vaak maar een beetje rond, afh. v map+tank+tier combi).:

[afbeelding]

1 van de grootste factoren op winrate: platoon in randoms (+ waarschijnlijk tc's met goede companies).
1 van de grootste factoren op efficiency (buiten cap en defense) en average damage: average tier.

Degene die wat lagere scores hebben zullen zien dat ze ook behoorlijk lage average tier hebben.
Ik kloot ook meestal wat raak, omdat ik vaak een slok op heb (helaas niet te vermijden, slok op verdooft pijn in mijn lichaam).
Daarom join ik ook nooit een platoon of een clan, zodat ik dan ook niet de teamgenoten kan frustreren/teleurstellen.

Gelukkig ben ik in WoT niet de slechtste. :P

WoT/WoWs name: Onarf

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Ik speel ook voornamelijik randoms en zit ook op een win rate van bijna 51%. D'r zit gelukkig nog steeds een stijgende lijn in.

Vandaag eindelijk de ace op de Black price, met nog 15 hp left, miste de arti die als laatste over was mij :)

Victory!
Battle: Highway Saturday, January 12, 2013 9:28:49 PM
Vehicle: Black Prince
Experience received: 2,284
Credits received: 59,209
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Shuttle st20g5

• wsLy
Vandaag erachter gekomen dat iemand waar ik mee speel van de 'Type 59 Gold club' slechts een half uurtje hiervandaan woont :P.

Vanmiddag hadden we, omdat de hoge tiers slecht gingen, een Tier 2 platoon gemaakt en ook met de Hetzer met de 105mm en gold shells erin. Was een KV-1S die nog maar 1 hit nodig had om dood te gaan, dus ik schiet op hem.. BOUNCED OFF.. FFFFFUUUUUUUUUU- en toen killde hij mij :').
En die T18 TD met 76mm howitzer is freaking annoying...

Stichting Hobbyserver

• User
Vooruit, ik ook dan maar.

Niet gedacht dat mijn 60 day eff op 1950+ zit. :o Hoewel hij de stats nog niet helemaal lekker weergeeft zo te zien.

Zal wel door de Pz II Ausf. J roflstomp potjes komen. >:)

Anoniem: 444472

Ah ik ben de laatste week pas gechekt zie ik :P.

• psychoclown
Vanavond waren de potjes tot nu toe best aardig, TC battles waren voor mij vooral lelijk want arty moest mij elke battle hebben. Veelal weinig damage maar wel winnen... Nu nog een lekkere tier 9 platoon aan het doen en mensen, het kan gewoon erger dan Capella29 :+

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018

Enkel randoms, geen platoons.

• filipy23

WN4 = 70. Ouch!

[Voor 26% gewijzigd door filipy23 op 13-01-2013 15:02]

• wsLy
Dat moet toch een bot zijn :')

Stichting Hobbyserver

• wontcachme

wontcachme

Fuck ESL :P. Vandaag hebben we de eerste matches gedaan (ik was niet online dus deed niet mee). 2e clan die we tegen ons kregen: Red Tide.

Eerste keer ESL spelen en gelijk tegen competition whores :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik begin die T71 steeds meer te waarderen, lekker snel met die nieuwe engine en je kunt lekker tier 8/9s er mee trollen vanwege de hoge pen (175).

Ook gelijk een Ace Tanker behaald op de S-35CA _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door Nemean op 13-01-2013 17:41]

• SNAFU
I second that motion! :)

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Same here :)

Hmm ik ben ook al opgezocht zie ik:
Stats mogen beter maar daar wordt aangewerkt.
Ah onze grote vriend die we gisteren tegen kwamen. Die moet duidelijk meer propizza eten.

Heb trouwens een goed voornemen voor dit jaar om meer te gaan platoonen want ik ga in m'n eentje te vaak, te snel dood omdat ik 4 friendlies achter me heb staan die het totaal niet interessant vinden om mij te coveren. Of hoe dan ook maar enigszins deel te nemen aan de battle.

[Voor 49% gewijzigd door Plato112 op 13-01-2013 17:58]

Speed limits are like herpes.

• wsLy
Wins / Battles 22 / 33 66.6%
Resultaat voor vandaag. Daarnet nog 103 base defense points behaald in een battle :p en op een epische manier! Eerst een hit op een VK4502p gedaan waarmee ik al flink wat punten resette, hij ging weer door cappen, toen de cap in gerushed en een IS damage gedaan en vervolgens weer de VK4502p :P Dus 103 punten, hoppa. En dat met 26 hp haha en toen ging ik dood :P

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:10:
Fuck ESL :P. Vandaag hebben we de eerste matches gedaan (ik was niet online dus deed niet mee). 2e clan die we tegen ons kregen: Red Tide.

[afbeelding]

Eerste keer ESL spelen en gelijk tegen competition whores :P
Sowieso is de boel opgezet op basis van een ranking die je vergaard over alle Go4WoT cups dus nieuw of niet kun je vrij snel je kracht meten met sterke teams. Wij hebben daarentegen stom verloren tegen een vrij nieuw team. Tactische fout, teamdamage en veel bad luck (5x 13 90 die met gold bounced op de tegenstander) in de kritieke fase is een loss.. Achja can't win them all blijkt maar weer :)
Eerste flawless win op de 7v7 ladder daarentegen is een feit (en ook daar ging in de eerste match het nodige mis!).

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat is er toch aan de hand met World of Tanks, elke keer om de zoveel tijd een lag spike en mijn ping naar 300 en dan totaal geen besturing meer mogelijk.. vervolgens kan ik weer rijden maar ben ik wel tegen 3 verschillende dingen aangereden..

[Voor 5% gewijzigd door Nemean op 13-01-2013 22:04]

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:03:
Wat is er toch aan de hand met World of Tanks, elke keer om de zoveel tijd een lag spike en mijn ping naar 300 en dan totaal geen besturing meer mogelijk.. vervolgens kan ik weer rijden maar ben ik wel tegen 3 verschillende dingen aangereden..
Laat me raden. Er zijn meer dan 140k mensen online?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:37:
[...]

Laat me raden. Er zijn meer dan 140k mensen online?
Dat wel, maar heb er al langer tijd van (ook voor de ban).. vind het zo opmerkelijk.. ben maar ff het spel opnieuw gaan installeren, misschien fixed dat het.

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:39:
[...]

Dat wel, maar heb er al langer tijd van (ook voor de ban).. vind het zo opmerkelijk.. ben maar ff het spel opnieuw gaan installeren, misschien fixed dat het.
Ik heb er ook vaak last van. Nagenoeg altijd als er 140k+ spelers online zijn.

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Victory!
Battle: Murovanka zondag 13 januari 2013 23:49:02
Vehicle: IS-6
Experience received: 2.341
Credits received: 134.734
Battle Achievements: Kolobanov's Medal, Crucial Contribution, Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun, Hunter, Mastery Badge: "Ace Tanker" Wat een top pot :D

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:44:
[...]

Reinstall heeft voor mij voorlopig geholpen. :Y

• filipy23
wontcachme schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:44:
[...]

Idem.

Babs out!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 13:27
psychoclown schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:32:
Vanavond waren de potjes tot nu toe best aardig, TC battles waren voor mij vooral lelijk want arty moest mij elke battle hebben. Veelal weinig damage maar wel winnen... Nu nog een lekkere tier 9 platoon aan het doen en mensen, het kan gewoon erger dan Capella29 :+
Ik zie mezelf :D

• User
G3n3t!cs schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:04:
Victory!
Battle: Murovanka zondag 13 januari 2013 23:49:02
Vehicle: IS-6
Experience received: 2.341
Credits received: 134.734
Battle Achievements: Kolobanov's Medal, Crucial Contribution, Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun, Hunter, Mastery Badge: "Ace Tanker" Wat een top pot :D
Wel een CC, maar geen BiA? Killstealer! :+

Maar toch erg netjes. :>

Heb je trouwens al een Pz II J te pakken? Die vorige week op Ebay stonden zijn ondertussen al pleite.

[Voor 9% gewijzigd door User op 14-01-2013 10:22]

• Knowuse
Nou de Caernarvon staat in m'n garage _/-\o_ Ben benieuwd, ik hoor namelijk gemengde verhalen over deze tank. Het upgrade pad van de tank is wel grappig, ze zou de Conqueror (tier 9), voor 124k xp kunnen unlocken door de tank stock te houden. Alleen kun je echt alle engines en guns voor de Conqueror gebruiken en een stock tanks is meestal niet echt leuk. Heb de turrent en eerste gun met free xp unlocked en ga nu voor de eerste engine.

Shuttle st20g5

• filipy23
Knowuse schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:39:
Nou de Caernarvon staat in m'n garage _/-\o_ Ben benieuwd, ik hoor namelijk gemengde verhalen over deze tank. Het upgrade pad van de tank is wel grappig, ze zou de Conqueror (tier 9), voor 124k xp kunnen unlocken door de tank stock te houden. Alleen kun je echt alle engines en guns voor de Conqueror gebruiken en een stock tanks is meestal niet echt leuk. Heb de turrent en eerste gun met free xp unlocked en ga nu voor de eerste engine.
Ik heb gisteren ook mijn Black Prince ge-elited. Nog 100,000 credits verwijderd van de Caern. Ik denk dat ik ook met free xp de gun, turret en tracks ga unlocken. Tracks ook anders kun je volgens mij of de turret en gun of modules op je tank gooien en ik wil beide.

Babs out!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Ben zelf langzaam bezig voor T30 > T110E4, langzaam maar zeker komen we dichterbij.

:)

Verder ook af en toe nog potjes mee pikke op de caern en we komen een heel eind.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 09:49
stock is de caernarvorn best wel een ramp, daarvoor is het best een leuke lijn maar de BP gun is gewoon bij lange na niet goed genoeg voor tier 8 en de wendbaarheid is ook niet echt lekker op de stock tracks.

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:09:
[...]

Sowieso is de boel opgezet op basis van een ranking die je vergaard over alle Go4WoT cups dus nieuw of niet kun je vrij snel je kracht meten met sterke teams. Wij hebben daarentegen stom verloren tegen een vrij nieuw team. Tactische fout, teamdamage en veel bad luck (5x 13 90 die met gold bounced op de tegenstander) in de kritieke fase is een loss.. Achja can't win them all blijkt maar weer :)
Eerste flawless win op de 7v7 ladder daarentegen is een feit (en ook daar ging in de eerste match het nodige mis!).
Net eens nagevraagd bij iemand die had gespeeld. We hadden kunnen winnen van RT, maar hun hadden ongelofelijk veel mazzel. Twee van onze T32's kreeg een schot van 1200hp en fire door een Lorraine 51.........

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Ik heb sinds 8.0 last van een artefact in de vorm van een soort ghosting die bij elke view-angle verandering erger wordt. Als ik bijvoorbeeld in me garage een tank bekijk en ik doe een 360, dan "brand het silhouet van de tank er onder verschillende hoeken in als een soort van grijzige mist. Wanneer ik het spel herstart is dit weer weg, maar begint het weer opnieuw. :( lastig spellen zo. Gister verse install gedaan, geen effect :(

(overingens niet echt handig zo'n Tweakers fotoalbum zonder forum plug-in)
Sinds 8.x ook een performance dip :(

[Voor 19% gewijzigd door eL_Jay op 14-01-2013 12:29]

• wsLy
Nou ESL.... misschien over een tijdje maar niet nu :P Gisteren maar weer eens ingelogd op mijn ESL account, laatste keer was 5 jaar geleden ofzo haha :P. Ingeschreven bij het team om met Go4WoT mee te doen binnenkort :)
Hallo ColdZero,
You registered your ESL account 2767 days ago. If you still wish to make use of our service, we kindly ask you to become an ESL Premium member. The ESL will still offer its services free of charge, becoming a Premium member is a voluntary option.
[ Overgaan tot betaling ]

The Premium Membership includes:
No advertisement
Active support of the ESL
Access to special leagues
No waiting time for the Gather System
Awards & trophies
[ Ga verder ]

[Voor 13% gewijzigd door wsLy op 14-01-2013 12:21]

Stichting Hobbyserver

• Knowuse
Klopt, ik heb enhanced springs gekocht zodat ik naast de gun/turret, een rammer en vent erop kan zetten.
filipy23 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:48:
[...]

Ik heb gisteren ook mijn Black Prince ge-elited. Nog 100,000 credits verwijderd van de Caern. Ik denk dat ik ook met free xp de gun, turret en tracks ga unlocken. Tracks ook anders kun je volgens mij of de turret en gun of modules op je tank gooien en ik wil beide.

Babs out!
Ben ook op weg naar de T110E3 T110E4, ben nog maar bij de T25/2 en doe het rustig aan. Zal m'n Type wel weer veel gaan spelen, aangezien ik weer helemaal arm ben.

[Voor 1% gewijzigd door Knowuse op 14-01-2013 14:51. Reden: Verkeer type tank, thx dynosu]

Shuttle st20g5

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Euh, T25/2 leid naar de T110E4, tenzij je de lange week t28prot > t28 neemt ?

• psychoclown
wontcachme schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:58:
[...]

Net eens nagevraagd bij iemand die had gespeeld. We hadden kunnen winnen van RT, maar hun hadden ongelofelijk veel mazzel. Twee van onze T32's kreeg een schot van 1200hp en fire door een Lorraine 51.........
Die doen ongelooflijk veel auw met gold shells :)

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

User schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:21:
[...]
Wel een CC, maar geen BiA? Killstealer! :+

Maar toch erg netjes. :>

Heb je trouwens al een Pz II J te pakken? Die vorige week op Ebay stonden zijn ondertussen al pleite.
BIA was niet meer mogelijk ik was als laatste over :+ en neej heb nog geen panzer 2 J te pakken gekregen volgens mij zijn die van vorige week door de verkoper er eerder af gehaald staan nu wel weer een paar op.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nemean schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:39:
[...]

Ik zou niet te vroeg juichen, want ik had net toen jij gezegd had dat je opnieuw ging installeren ineens ook super veel lag. Dat duurde ongeveer een uur en toen werd het weer beter. Ik denk dat het toch voornamelijk aan de server lag die het weer eens niet trok.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:01:
[...]

Ik zou niet te vroeg juichen, want ik had net toen jij gezegd had dat je opnieuw ging installeren ineens ook super veel lag. Dat duurde ongeveer een uur en toen werd het weer beter. Ik denk dat het toch voornamelijk aan de server lag die het weer eens niet trok.
Nog geen last 125k+ man online.

Zie overigens dat een toch wel bekend team genaamd MYM, RT (Red Tide) onderhun hoede hebben genomen.

http://mymym.com/?section=news&id=20559

Zie dat hun clan page al aangemaakt is.. http://worldoftanks.eu/community/clans/500017861-MYM/ die gaan geld verdienen dat weet ik nu al. :+

Tijd dat mijn oude org (vitalGaming) ook een WoT team gaat aan nemen voor ESL en LAN events. :Y

[Voor 17% gewijzigd door Nemean op 14-01-2013 18:40]

• psychoclown
eL_Jay schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:17:
Ik heb sinds 8.0 last van een artefact in de vorm van een soort ghosting die bij elke view-angle verandering erger wordt. Als ik bijvoorbeeld in me garage een tank bekijk en ik doe een 360, dan "brand het silhouet van de tank er onder verschillende hoeken in als een soort van grijzige mist. Wanneer ik het spel herstart is dit weer weg, maar begint het weer opnieuw. :( lastig spellen zo. Gister verse install gedaan, geen effect :(
[afbeelding]
(overingens niet echt handig zo'n Tweakers fotoalbum zonder forum plug-in)
Sinds 8.x ook een performance dip :(
Heb je dat in meer spellen? Sowieso ATITool runnen kan nooit kwaad :)
Nemean schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:06:
[...]

Nog geen last 125k+ man online.

Zie overigens dat een toch wel bekend team genaamd MYM, RT (Red Tide) onderhun hoede hebben genomen.

http://mymym.com/?section=news&id=20559

Zie dat hun clan page al aangemaakt is.. http://worldoftanks.eu/community/clans/500017861-MYM/ die gaan geld verdienen dat weet ik nu al. :+

Tijd dat mijn oude org (vitalGaming) ook een WoT team gaat aan nemen voor ESL en LAN events. :Y
Interessant nieuws, dat zou betekenen dat er ook buiten RU betaalde WoT spelers zijn :)

• wsLy
Nu is het wachten op de andere teams... Schroet Kommando, Fnatic, Dignitas etc.
Benieuwd of zij ook inspringen op deze game, als WoT vaker op de WCG etc. gespeeld gaat worden wel denk ik.

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
kan het me niet voorstellen, de enige reden dat de game op WCG werd gespeeld is omdat WG daar waarschijnlijk veel geld voor heeft neergelegd, hoorde van clanmate van me die er was in china met team germany, dat team england paar gasten waren die elkaar tegenkwamen op een beurs waar je je kon qualifyen, elkaar niet kenden en zich wisten te plaatsen omdat zij de enigen waren ;) bam gratis reisje china . team france beetje hetzelfde verhaal ook geen tegenstanders om zelfs maar te qualifyen :P

Er is gewoon niet echt veel animo voor :)

• filipy23
Sta op het punt om te quiten uit HARD. Net echt een mongolenbattle gehad met HARD TC. Echt een stel idioten. Ik werd gewoon op Erlenberg in het water gepushed door Beerfiend. En een brug eerder deed Mingxia dat al met Silver. Vervolgens kansloos verloren. Kutclan doet zijn best niet eens.

Zijn er nog clans die een (zeer) goede speler zoeken?

Babs out!

[Voor 9% gewijzigd door filipy23 op 14-01-2013 23:13]

• wsLy
Kojoottii schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:11:
kan het me niet voorstellen, de enige reden dat de game op WCG werd gespeeld is omdat WG daar waarschijnlijk veel geld voor heeft neergelegd, hoorde van clanmate van me die er was in china met team germany, dat team england paar gasten waren die elkaar tegenkwamen op een beurs waar je je kon qualifyen, elkaar niet kenden en zich wisten te plaatsen omdat zij de enigen waren ;) bam gratis reisje china . team france beetje hetzelfde verhaal ook geen tegenstanders om zelfs maar te qualifyen :P

Ik zeg ook als er vaker op degelijke events gespeeld gaat worden dat het er misschien wel van gaat komen. Dat Meet Your Makers er nu ingesprongen is kan deze teams ook al een beetje warm maken om het te overwegen.

edit//
Wow wat is er gebeurd op de global map, TAC en -SB- flink wat provinces ingeleverd zie ik.

[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 14-01-2013 23:17]

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik denk dat World of Tanks het nog redelijk ver kan schoppen, mocht bijvoorbeeld TCM waar Walkah de leider van is ooit een WoT team aan nemen dan wordt er al dieper over nagedacht. Walkah is een goede maat van Tha_Game (Leider van vitalGaming) en die bepraten vaak veel misschien kan ik is een balletje opwerpen. :+

Daarnaast denk ik dat als RushTV & H2K (eSport streams), teams als RAGE, LowLandLions en websites als Tek9 er aandacht aan schenken dat je het al veel breder schopt. ESL is de eerste stap en nu moeten ze op naar de LANs.. bijvoorbeeld: AEF. :Y
filipy23 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:12:
Sta op het punt om te quiten uit HARD. Net echt een mongolenbattle gehad met HARD TC. Echt een stel idioten. Ik werd gewoon op Erlenberg in het water gepushed door Beerfiend. En een brug eerder deed Mingxia dat al met Silver. Vervolgens kansloos verloren. Kutclan doet zijn best niet eens.

Zijn er nog een clan die een (zeer) goede speler zoeken?

Babs out!
In het begin ging het in HARDS wel erg lekker toen ik er bij kwam, maar toen kwamen er wat nieuwe mensen bij en ging het in CWs erg dramatisch.. bovendien vond ik een FC binnen HARDS niet echt je-van-het.. wie was er dan FC? Wat betreft Beerfiend had ik het niet verwacht, Mingxia wel dat is een grote troll op wielen.. helaas..

• wontcachme

wontcachme

Babs out!
Ligt eraan wat je wilt, maar wij zoeken nog mensen voor ESL/Tournaments :P. Geen CW echter. En ook zijn we de laatste tijd erg actief met BF3 spelen als afwisseling :+

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:30:
[...]

Ligt eraan wat je wilt, maar wij zoeken nog mensen voor ESL/Tournaments :P. Geen CW echter. En ook zijn we de laatste tijd erg actief met BF3 spelen als afwisseling :+
Battlefield 3 faalt extreem hard :+, beter speel je BF2.. pas weer geïnstalleerd ben het nog niet verleerd.. :+

Hoe doen jullie het op ESL?

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:36:
[...]

Battlefield 3 faalt extreem hard :+, beter speel je BF2.. pas weer geïnstalleerd ben het nog niet verleerd.. :+

Hoe doen jullie het op ESL?
BF3 is leuk als afwisseling. Wat minder irriteren en gewoon spray & pray :+. Maar ook leuk emt zn 4en samenwerken in squads :)

Zondag pas begonnen met de eerste Go4Wot. Eerste ronden een stel finnen verslagen, maar de 2e ronde kwamen we gelijk tegen Red Tide. Die verloren. Echter had het makkelijk een win kunnen zijn. Ik heb de replay eens goed bekeken en dit gebeurde er aan onze kant:
- Twee T32's kregen een 1200HP shot + engine fire door twee franse arty schoten :X
- Andere tank verloor 3 crewmembers door één schot en na healen weer twee :z
- 4 van onze tanks deden ongeveer gelijktijdig een 0 damage schot op één AMX13-90 8)7

[Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 14-01-2013 23:44]

• User

Babs out!
GoT staat natuurlijk altijd open. ;) O-)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:42:
[...]

GoT staat natuurlijk altijd open. ;) O-)
CUTE ook, oh wacht.. wij (DynoZ en ik) spelen geen CW. :+

• eL_Jay
[b]psychoclown schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:05:
Heb je dat in meer spellen? Sowieso ATITool runnen kan nooit kwaad :)
Nope enkel WoT (een goeie 50 steam-titels geen enkel probleem meer, na het wijzigen van de DPI-settings van windows 8)7 ).
Nu ben ik door steam-sales toch een beetje uit de WoT-scene maar jammer is het wel, want een occasional troll met een e50, 1390 en t25at blijven gewoon leuk :)
Ik zal nog eens een verse installatie doen en dan ook alle temps/ini's/preferences/etc verwijderen.
No offense, maar ik moest toch wel een beetje lachen hierom ;)
Nu ben ik niet meer zo in de WoT-scene, maar de enige hier waarvan ik weet dat ie "(zeer) goed" is, is die gestoorde clown die hier een soort van poging doet om het forum te modereren:p Desalniettemin vind ik borstklopperij altijd grappig. Nederigheid siert de mens en je bent pas echt "goed" ergens in als anderen je daar ook de credit voor geven ;)

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
eL_Jay schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:41:
?
Performance Rating (overall): 1,856 (Great)
Performance Rating (last 1,005 battles): 2,142 (Unicum)
Efficiency Rating: 1,612 (Great)
WN4 Rating: 1,705 (Great)
Ken babs verder niet maar zijn stats zien er gewoon heel goed uit.
Puur gebaseerd op aantal spelers van het totaal die dit kunnen kun je hem rustig goed noemen en behorend tot een kleine groep topspelers.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Super Pershing + Gold shells is veel gehaat in de chat ontvangen heb ik gisteren gemerkt.
Die dingen brengen soms echt redding als de normale shells er niet doorheen komen.

Nu nog in een team terecht komen waar je ook echt nut hebt, te vaak gaan ze er van uit dat je het wel even gaat oplossen of (snel) iemand te hulp gaat schieten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:58
Even een vraag, zitten er in het bovenste gedeelte van de Jagdtiger veel weak spots? Dit omdat ik met mijn Jagdtiger toch zeer regelmatig mee maak dat het bovenste gedeelte van mijn front armor gepenetreerd wordt als of er niks zit. Zelfs met hull down schiet b.v. een is 6 met 175 pen er dwars door heen?

• wsLy
Patch file is alweer te downloaden: http://dl.wargaming.net/wot/eu/files/WoT_0.8.3_eu_patch.exe

8.3 zal dus snel eraan komen

Stichting Hobbyserver

Anoniem: 54248

Terran schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:04:
Even een vraag, zitten er in het bovenste gedeelte van de Jagdtiger veel weak spots? Dit omdat ik met mijn Jagdtiger toch zeer regelmatig mee maak dat het bovenste gedeelte van mijn front armor gepenetreerd wordt als of er niks zit. Zelfs met hull down schiet b.v. een is 6 met 175 pen er dwars door heen?
De gunpoort is heel zwak, maar je loopt gewoon steeds meer tegen gold shells aan. Zeker met een premium tank is dat goed te doen.

• eL_Jay
djengizz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:56:
[...]

?

[...]

Ken babs verder niet maar zijn stats zien er gewoon heel goed uit.
Puur gebaseerd op aantal spelers van het totaal die dit kunnen kun je hem rustig goed noemen en behorend tot een kleine groep topspelers.
Ik weet niet eens wat die cijfertjes betekenen. Ik wil ook niet zeggen dat Babs geen topgamer is, maar de manier waarop het wordt verwoord vind ik niet bescheiden. Then again, de woorden bescheiden en gamer in 1 zin is al excentriek:P

[Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 15-01-2013 13:26]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
eL_Jay schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:25:
[...]

Ik weet niet eens wat die cijfertjes betekenen. Ik wil ook niet zeggen dat Babs geen topgamer is, maar de manier waarop het wordt verwoord vind ik niet bescheiden. Then again, de woorden bescheiden en gamer in 1 zin is al excentriek:P
Uhm, hij solliciteert naar een nieuwe clan, moet hij dan (valse) bescheidenheid laten zien?
Ik neem aan dat jij je ook van je beste kant laat zien in een sollicitatie naar een nieuwe baan?

Sorry hoor, maar ik vond jouw opmerking wat naar overkomen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stelletje fanboys hier, beetje discussiëren over Superbabs.. shoosh weg wezen.. golddigers!!! :+

• eL_Jay
djengizz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:28:
[...]

Uhm, hij solliciteert naar een nieuwe clan, moet hij dan (valse) bescheidenheid laten zien?
Ik neem aan dat jij je ook van je beste kant laat zien in een sollicitatie naar een nieuwe baan?

Sorry hoor, maar ik vond jouw opmerking wat naar overkomen.
Excuses daarvoor, zo was het niet bedoeld.

Dus bij deze een persoonlijk excuus aan babs, mocht ik deze voor het hoofd gestoten hebben.

Ik zou het persoonlijk als recruiter meer waarderen om de harde cijfers te zien dan om iemand zichzelf op de borst te horen slaan zonder daar onderbouwing bij te leveren.

Bij een sollicitatie zeg ik ook niet ik ben zeer goed, je wilt mij hebben.
Ik zeg dan ik ben goed in zus en zo,want X, zoals u zelf kunt beoordelen middels het referentiemateriaal . Ik ben minder goed in dit & dat omdat Y zie Z. Ik ben uitmuntend in C want ik ben regerend Europees kampioen X

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Tnx nu is hij lekker snel binnen...

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nu ben ik niet meer zo in de WoT-scene, maar de enige hier waarvan ik weet dat ie "(zeer) goed" is, is die gestoorde clown die hier een soort van poging doet om het forum te modereren:p Desalniettemin vind ik borstklopperij altijd grappig. Nederigheid siert de mens en je bent pas echt "goed" ergens in als anderen je daar ook de credit voor geven ;)
Babs enigszins kennende was dit niet als borstklopperij bedoeld.

HARDS kan overigens nog genoeg mensen gebruiken als je zin hebt om tussen de noobs te gaan zitten :P

• Knowuse
Weetnie, is ie 250mm dik? Als je dan niet onder een hoek staat zijn er tanks die dat gewoon kunnen doorboren, al dan niet met gold ammo. Gold ammo is wat voor mij de JPE-100 wat minder leuk maakt.
Terran schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:04:

Shuttle st20g5

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:03:
Nu is het wachten op de andere teams... Schroet Kommando, Fnatic, Dignitas etc.
Benieuwd of zij ook inspringen op deze game, als WoT vaker op de WCG etc. gespeeld gaat worden wel denk ik.
Tijdje terug zag ik wel een Fnatic.gaming team als ik mij niet vergis maar ik heb niet uitgezocht of het een officieel team was :)
Kojoottii schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:11:

Ja dat die twee teams daar zo makkelijk konden komen snap ik ook niet maar dat heeft meer te maken met het feit dat er maar een aantal bepaalde nationale qualifiers waren waaronder de UK.
Dat terwijl er tig meer (goede) Polen zijn dan er aan Fransen en Engelsen bij elkaar zijn..

Ik geloof wel dat ze voor afgelopen WCG er flink wat geld hebben ingepompt maar dat + ESL zijn als goede stappen. Sowieso staat er qua ESL en eSports gebied nog veel te beleven voor WoT dit jaar volgens Bump, waarbij IEM een heel klein voorproefje van is :)
wsLy schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:14:
[...]

Ik zeg ook als er vaker op degelijke events gespeeld gaat worden dat het er misschien wel van gaat komen. Dat Meet Your Makers er nu ingesprongen is kan deze teams ook al een beetje warm maken om het te overwegen.

edit//
Wow wat is er gebeurd op de global map, TAC en -SB- flink wat provinces ingeleverd zie ik.
Ja exact, ik denk ook wel dat als WoT het zo voortzet en meer competities organiseert het echt wel toeneemt. In een jaar tijd is het aantal teams dat mee doet met Go4WoT bijv. ook met een factor 5 toegenomen.
wontcachme schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:30:
[...]

Als superbabs uit HARD wilt wil niet zeggen dat die uit ons ESL team wilt he O-)
[...]

Haha, zo te zien krijg ik er credit voor dus mag ik me goed noemen? :+
Overigens ken ik superbabs wel langer dan vandaag en hij is zeker niet slecht te noemen ;)

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022

Chinese Tech Tree, dat wordt direct door skippen naar tier 6.

• belgareth
  • Laatst online: 28-05 20:07
Doler schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:13:
[afbeelding]
Het blijft een vreemd opgebouwde tree. Heavy tanks pas vanaf T7 en heleboel mediums en lights.
Wat betreft skippen naar T6 weet ik nog niet, meestal speel ik ze allemaal tenzij een tank echt een badkuip op wielen is.

Iemand al enig idee welke Chinese tanks echt leuk zijn?

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-06 18:15
Doler schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:13:
[afbeelding]
Allememaggies! Wat een hoop tanks met een nummer erbij, dat wordt moeilijk uit elkaar houden. Save us User!

Anoniem: 444472

belgareth schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:28:
[...]

Tsja, de meds zijn zo'n beetje russische kopiën t/m tier8, daarna worden het types met hoge alpha guns. De lights daarentegen zijn wel lachen, lekker laag en goede guns, maar nul armour.
Heavies heb ik maar een beetje gespeeld op de test server, beetje a la IS familie maar vond ze persoonlijk minder. Volgens WG is het >armour maar <alpha vgl met USSR.

Gelukkig hoef je pas na tier 5 te kiezen :+. Welke tanks gaan jullie voor?

En iemand is uitdekast-walletwarrior :P (goed topic User, lekker vlot geschreven :) )

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
belgareth schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:28:
[...]

Het blijft een vreemd opgebouwde tree. Heavy tanks pas vanaf T7 en heleboel mediums en lights.
Wat betreft skippen naar T6 weet ik nog niet, meestal speel ik ze allemaal tenzij een tank echt een badkuip op wielen is.

Alle Chinese Heavies zijn wel aardig. Maar de 2 fun tanks zijn toch de tier 7 & 8 Lights.
Wat Bigbeertje89 al zei, laag, lekkere gun en toch wel redelijk snel/erg snel en wendbaar. Nadeel is idd dat je totaal geen armour hebt. Maar die gun maakt een hoop goed.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee