[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.875 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 17:28
Wat een uberpotjes met user en neophyte. zojuist in de pz2 met gold ammo :)
PZ2J }:O

[ Voor 34% gewijzigd door Appie Heijn op 07-01-2013 20:22 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Appie Heijn schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:19:
Wat een uberpotjes met user en neophyte. zojuist in de pz2 met gold ammo :)
PZ2J }:O
Ging erg lekker inderdaad, behalve die paar potjes dat we in tier 4 terecht kwamen. :|

Maar in de potjes dat we wel goed uitkwamen, ging het errug lekker. :9 Zat zo'n 38H te patsen met zijn 0.5 sec reload en goldammo. Hij heeft nog geen 5 keer op ons kunnen schieten, toen wassie weg. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:28

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Geprobeerd DynoZ door de Somua heen te slepen.. ik in mijn Hetzer tegen een Matilda.. eerste schot.. 400 damage, 2e schot was ie dood. Begint hij helemaal te flippen (ja tot aan het einde van de battle) dat ik helemaal geen 400 damage kan doen met een Hetzer en dat ik het spel aan het exploiten was. Ik vroeg hem of hij ooit van HEAT shells had gehoord.. Hij antwoordde terug met nee en dat ik onder de 100 pen zou hebben en dat ik dus nooit door hem heen had mogen komen.

Even later schiet ik een Grille, BDR en een Wespe dood met AP shells (wou er geen HEAT aan verspillen) begon die helemaal te flippen dat ik een noob exploiter was, erg droog :D.

[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 07-01-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels op Conquerer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik dacht ergens te schuin gelezen te hebben dat je voor sommige USSR tanks de crew direct zou kunnen overzetten naar de komende Chinese tanks. Iemand meer info, zit een kern van waarheid in?

Zie bijvoorbeeld Tier IV M5 light ook in de Amerikaanse tree. Deze crew is verwisselbaar?

M'n intentie is om Chinese tree te gaan beginnen, en nu vast wat xp en silver ervoor te sparen. Ik werk fulltime en heb genoeg andere hobbies, wil wat mezelf wat grinden besparen. Moet zeggen WG over het algemeen vrij forse tarieven heeft will je beetje grinden "afkopen", xp naar free-xp ookal 25 per gold, tikt behoorlijk aan nog. :|

[ Voor 54% gewijzigd door Frenzy_LS op 08-01-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Frenzy_LS schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:52:
Ik dacht ergens te schuin gelezen te hebben dat je voor sommige USSR tanks de crew direct zou kunnen overzetten naar de komende Chinese tanks. Iemand meer info, zit een kern van waarheid in?

Zie bijvoorbeeld Tier IV M5 light ook in de Amerikaanse tree. Deze crew is verwisselbaar?

M'n intentie is om Chinese tree te gaan beginnen, en nu vast wat xp en silver ervoor te sparen. Ik werk fulltime en heb genoeg andere hobbies, wil wat mezelf wat grinden besparen. Moet zeggen WG over het algemeen vrij forse tarieven heeft will je beetje grinden "afkopen", xp naar free-xp ookal 25 per gold, tikt behoorlijk aan nog. :|
Lijkt mij niet, USA - UK zou dan historisch gezien nog beter op elkaar aansluiten. En beginnen de Chinezen niet met een Frans barrel? Dan zou je voor die tank zeker je Franse crew willen? Denk het dus niet, mocht je al een Typ 59 / 62 hebben :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Replay van iemand gezien die 6500 damage deed met een T71. 2077xp standaard, 3115 met premium... en dat was ook nog eens een dubbel :P, dus meer dan 6k xp.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Bedenk net dat ik vergeten ben om premium ammo in te slaan :/

De enige manier om een chinese crew te trainen is met een van de Type's. Deze zijn op het ogenblik echter nog niet te koop.

Ben naast de Black Prince de T-54 aan het levellen met dubbels, dit valt echter niet mee. Met deze tank heb ik buitengewoon veel last van slechten teams. Als bijna alle heavies in een tier X battle besluiten te gaan campen, heb je met de T-54 niet veel mogelijkheden meer.

Aan de andere kant als je dan een keertje een goed team hebt, dan is de T54 echt een beest.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ach ik het net een platoon van 322,EX322 en HAMI tegenover me in een game. Onze E-100 de hele tijd zijn teamgenoten aan het uitmaken voor noobs etc. terwijl hij zelf geen ruk uitvoert. Zit hij wat te zeiken dat ik een noob ben.. oké even opsommen wat ik heb gedaan... E-100, IS-4 (322), JagdTiger, Bat Chat, AMX 13 90 gedamaged en een T110E4 (EX322) damage gedaan en afgemaakt. Totaal 3726 damage met mijn IS-8. Stond bovenaan in mijn team met XP, ga ik naar de stats van die E-100: 721 damage gedaan en dat terwijl hij de hele tijd in een goede positie stond en ik in een klote positie.
Wie is hier nu de noob?

Dit was overigens mijn 3e loss uit 3 battles, dus WoT maar weer eens afgesloten, zucht.

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 08-01-2013 13:10 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory ratio: 76%
Battles: 25
Efficiency: 3225.2
Average tier: 5.68
Experience: 18013
Capture points: 275
Defense points: 61
Damage: 26867
Kills: 51
Spotted: 30
Ging toch lekker gister. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wsLy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:09:
Ach ik het net een platoon van 322,EX322 en HAMI tegenover me in een game. Onze E-100 de hele tijd zijn teamgenoten aan het uitmaken voor noobs etc. terwijl hij zelf geen ruk uitvoert. Zit hij wat te zeiken dat ik een noob ben.. oké even opsommen wat ik heb gedaan... E-100, IS-4 (322), JagdTiger, Bat Chat, AMX 13 90 gedamaged en een T110E4 (EX322) damage gedaan en afgemaakt. Totaal 3726 damage met mijn IS-8. Stond bovenaan in mijn team met XP, ga ik naar de stats van die E-100: 721 damage gedaan en dat terwijl hij de hele tijd in een goede positie stond en ik in een klote positie.
Wie is hier nu de noob?

Dit was overigens mijn 3e loss uit 3 battles, dus WoT maar weer eens afgesloten, zucht.
Kwam gister een platoon van 322 gasten in types tegen in een tier 9 battle. Ze hebben er niet voor kunnen zorgen dat ons team niet met 15-0 won (afgezien van mijn tier 9 platoon maar 1 andere erg goede speler) :+

Snap wel dat ze niet alles keihard kunnen winnen maar op het forum doen er een groot aantal zo ongelooflijk uit de hoogte dat ze zichzelf als (WoT) goden voor doen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28
Victory ratio: 92.86%
Battles: 14
Efficiency: 3553.09
Average tier: 8
Experience: 16272 1162.29
Capture points: 110 7.86
Defense points: 61 4.36
Damage: 28011 2001
Kills: 29 2.07
Spotted: 35 2.5
Enige match die ik verloren heb is met dat nooby CW-team.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paar dagen (zeg 1 week terug) zit ik samen met DynoZ (hij in z'n T110E5, ik in mijn T110E5) kiekaboo om een hoek te doen. Uit eindelijk kwam er een platoon (IS-8 en E-75) er aan waarvan 1 mij van m'n plek begon te duwen, met als resultaat dat ik naar de enemy werd geduwt, ik kon mezelf nog verkassen en ben ongeveer 20 cm achter hem gaan staan. Vervolgens begonnen ze alle 2 op mij te schieten en ook nog eens op DynoZ.

Uiteindelijk heb ik de replay opgestuurd naar support en heeft dat geresulteert in dat ik een ban ontvang terwijl de 2 spelers in kwestie vrij uit zijn gegaan. Ik denk dat het tijd wordt geen geld meer te spenderen aan zo'n waardeloos bedrijf als WarGaming.

[ Voor 82% gewijzigd door Nemean op 08-01-2013 15:38 . Reden: Even verduidelijken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:29:
Uiteindelijk heb ik de replay opgestuurd naar support en heeft dat geresulteert in dat ik een ban ontvang terwijl de 2 spelers in kwestie vrij uit zijn gegaan. Ik denk dat het tijd wordt geen geld meer te spenderen aan zo'n waardeloos bedrijf als WarGaming.
?

Om welke reden ben jij gebanned dan? Of begrijp ik iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

djengizz schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:46:
[...]

?

Om welke reden ben jij gebanned dan? Of begrijp ik iets niet goed?
3 dagen ban voor blocken en pushing out allies.

Ja, WarGaming is lekker bezig vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:49:
[...]

3 dagen ban voor blocken en pushing out allies.

Ja, WarGaming is lekker bezig vandaag.
Kubrick en supercharge even een bericht sturen met klacht + uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
2e test server voor 8.3 is weer online:

WOT Common test is busy
Your number in a queue is 46000.

..... :|

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Overigens krijg je nog zo'n mailtje 3 uur na je ban.. :F
Hello Tank Commander,

Your account has 3 days of game ban as a result of blocking and ramming an ally tank
in battle. Just to let you know this action is against our game rules.

Please keep in mind that it is annoying and distracting for other players to
continuously experience this action. It ruins their game and experience.

I have provided you with a link to our game rules which could be beneficial and
prevent future bans:

http://forum.worldoftanks...orld-of-tanks-game-rules/

We would like to ask you to refrain from engaging in these actions in future
gameplay. We are always trying to keep our in-game environment clean, friendly and
enjoyable. If you encounter such actions from other players at any time you
could help us to keep this desired game environment stable by reporting offending
players.

We prefer to take a more educational approach to offending players rather than
strong punishments, but punishments must be applied as well, and equally within all
players of the game.

I hope the information provided is substantial enough and if you have any questions
or queries you can contact us at any time!

Best Regards,

World of Tanks Support Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:43:

[...]
Lol, lekker belerend ook.
Dit zijn echt de mailtjes waar je nog blijer van wordt.

En nu ik jouw verhaal zo lees baal ik er van dat ik toen de replay niet heb in gestuurd van El Halluf waar ik geblockt en geteamkilled werd totaal zonder reden. Dat sloeg echt alles dus die gasten hadden een ban verdient van een maand.

[ Voor 31% gewijzigd door Plato112 op 08-01-2013 18:49 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:43:

[...]
Ongeloofelijk zeg. :')
Wat een idioten. Hebben ze niet gewoon de foute naam genomen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:47:
[...]

Lol, lekker belerend ook.
Dit zijn echt de mailtjes waar je nog blijer van wordt.

En nu ik jouw verhaal zo lees baal ik er van dat ik toen de replay niet heb in gestuurd van El Halluf waar ik geblockt en geteamkilled werd totaal zonder reden. Dat sloeg echt alles dus die gasten hadden een ban verdient van een maand.
Oh, ik heb nog een leuk WarGaming verhaaltje hoor.. ik kreeg 2 schoten door een M40/M43 + een berg aan insults toen ik in mijn Lorrie zat, ik stuur support een ticket dat ik voor 100% geteamdamaged/teamkilled was en dat ik een stapel aan scheldwoorden over mij heen heb gehad, zowel van mijn team als enemy team. Kreeg ik deze copypasta:
Hello Tank commander,

We have implemented an automatic anti killing system that automatically detects, counts and bans players.

Players are automatically sanctioned, therefore we don't apply any sanction manually, nor for the attacker, neither for the victims who shoot back.

Note that this system does not make the difference between intentional team-damaging and accidents, hence we can only advise you to be careful when aiming at an enemy who is nearby one of your ally.

We Hope that this information helped.

Kind regards,

World of Tanks Support Service
http://support.worldoftanks.eu
Let vooral op het dikgedrukte :D.

@Hexta, geen idee.. Bas (DynoZ) hebben ze niet gebanned.

Als je naar de hoofd pagina van World of Tanks gaat en kijkt bij een clan pagina en hun naam is door streept is die gene gebanned.

http://worldoftanks.eu/co...UTE/#wot&mt_order_by=role

Zoals bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 08-01-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:13:
[...]

Oh, ik heb nog een leuk WarGaming verhaaltje hoor.. ik kreeg 2 schoten door een M40/M43 + een berg aan insults toen ik in mijn Lorrie zat, ik stuur support een ticket dat ik voor 100% geteamdamaged/teamkilled was en dat ik een stapel aan scheldwoorden over mij heen heb gehad, zowel van mijn team als enemy team. Kreeg ik deze copypasta:

[...]

@Hexta, geen idee.. Bas (DynoZ) hebben ze niet gebanned.

Als je naar de hoofd pagina van World of Tanks gaat en kijkt bij een clan pagina en hun naam is door streept is die gene gebanned.

http://worldoftanks.eu/co...UTE/#wot&mt_order_by=role

Zoals bij mij.
Ik hoop echt dat ze een fout hebben gemaakt, want jou daarvoor bannen is absurd. :') 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:08:
[...]

Kubrick en supercharge even een bericht sturen met klacht + uitleg.
Nemean, dit al gedaan?
Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:13:
[...]

Lijkt mij gewoon een kwestie van verkeerde/slechte copy/paste daarnaast komt de mail ook nog als standaard over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

hexta schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:17:
[...]

Ik hoop echt dat ze een fout hebben gemaakt, want jou daarvoor bannen is absurd. :') 8)7
Enige wat DynoZ en ik gedaan hebben is:

- Ze gezegd te stoppen.
- Ons team en het enemy team gevraagd ze te reporten.
- Positieve reacties ontvangen van het enemy team.
- We zijn achter ze gaan staan van ellende om te zorgen dat wij ze niet blockte, maar ze gingen zelf naar achter zodat het leek dat wij ze blokkeerde (dus in dat opzicht kan het lijken, maar dan nog niet terrecht).
- Gevraagd ze te stoppen, maar ze gingen door.
- Een berg met insults over ons heen gekregen, inclusief in het Duits en een taal die ik niet kende.
- Een berg met damage.. ik denk dat DynoZ zo'n 1.5k teamdamage ontving en ik zo'n 1k teamdamage en zo'n 800 damage door de enemy omdat ze me naar voren duwde.
- Een paar bounces omdat ze totaal niet konden aimen.

Dus ja, ik wacht het wel af, heb die kerel in ieder geval duidelijk gemaakt dat ik het er niet mee eens ben en dat ik het ook aardig krom vind dat hun er zo van af komen. Ik wil niet weten wat die 2 gasten nog meer doen.

@User, bedankt (bijna vergeten te zeggen)!
@Kyozu jep zal het inderdaad even doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 08-01-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:42

ZenTex

Doet maar wat.

WG support is idd debiel, ook op de SeA server.

Zat daar in een potje als arty, low tier.
2 gasten in een platoon besloten mij van de heuvel te drukken, die aan de zuidkant in mountain pass. Glij daar naar beneden en je bent dood, gelukkig wist ik tot 2 keer toe net an een val te ontsnappen, maar ze waren nog niet tevreden en begonnen op me te schieten, ik vernietig ze en ik word blauw (huh?)

Ik stuur de replay op en resultaat; 3 dagen ban... voor mij.

Die support gasten hebben gewoon het IQ van een rotte banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ja, dat is gewoon krom.. ben benieuwd wat ze er op gaan reageren:

Overigens voor de mensen met een US account:

http://www.facebook.com/logitechgaming/app_342250932549136

Gratis T2 Light Tank, en mocht je geen US account hebben maak er 1 met de invite code: STUNTTANK voor iets extra's. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:42

ZenTex

Doet maar wat.

Nemean schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:17:
Ja, dat is gewoon krom.. ben benieuwd wat ze er op gaan reageren:
WoT support kennende, met nog een mailtje dat je teamgenoten niet mochten blokkeren.
Ik heb pas bij de 3e keer een beetje een zinnig antwoord gekregen dat die gasten consequenties mochten verwachten, maar mijn ban werd niets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ZenTex schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:32:
[...]

WoT support kennende, met nog een mailtje dat je teamgenoten niet mochten blokkeren.
Ik heb pas bij de 3e keer een beetje een zinnig antwoord gekregen dat die gasten consequenties mochten verwachten, maar mijn ban werd niets aan gedaan.
Zal inderdaad wel, ach ja leg me er nu nog maar ff bij neer.

Ik lees nu ook een topic over iemand die voor 2 weken een chat ban heeft, en die Ectar vindt dat als je scheld en vloekt dat het dan terecht is dat je bepaalde functies (zoals de mini-map en in-game commands) niet meer kunt gebruiken. Zoiets doms nog nooit mee gemaakt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Want als je het communicatiesysteem misbruikt (door te schelden), dan is een tijdelijke ban op het gebruik van dat systeem geen redelijke straf?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MrOleo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:10:
Want als je het communicatiesysteem misbruikt (door te schelden), dan is een tijdelijke ban op het gebruik van dat systeem geen redelijke straf?
Ik vind dat de chat en de in-game commands/minimap verschillende dingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tja, het zijn beide communicatiemiddelen en ik vind spammers irritanter dan scheldende mensen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MrOleo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:14:
Tja, het zijn beide communicatiemiddelen en ik vind spammers irritanter dan scheldende mensen.
Ik ook, en dat kunnen ze niet eens fixen door er een spam limiet op te zetten. Daarnaast is er voor mensen die niet tegen gescheld/gevloek e.d. kunnen een speciaal woord filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik vind de Lorraine tot nu toe best leuk maar soms heb ik echt potjes waarbij ik kapot ga binnen een paar seconden waarna het team pas in actie komt (en gelukkig dan nog wel wint). Op die manier komt dat de DPM natuurlijk niet ten goede.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:20
Ja dat is beetje het probleem van de fransen, je kan eigenlijk nooit zelf iets initieren in een random als je alleen bent omdat je gewoon best fragiel bent. 3 fransen in een platoon daarentegen is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik maakt daarstraks helemaal wat moois mee op encounter Malinovka. E50 lekker campen en doet geen zak en ik ben met mijn platoon (de andere tier 9's / top tiers) op de hill maar ik word in mijn IS8 constant gespot en op de hill wordt ik geraakt de lui die erop 'proberen' te komen terwijl ik ze niet kan targeten/zien. Zak ik iets terug zit er een ELC in de bush met gold doodleuk mijn voorkant te penetreren.. nog wel hun beste speler in de KT in 4 schoten weggeblazen maar dat + de damage van mijn platoon mogen niet baten.

4x tier 7 weten bijna een E75 af te slachten en onze E50 wordt close range bijna geraped door de ELC.. Ik vroeg hem daarop ook nog snel maar even waar hij zijn account gekocht had want met normale/above average stats mag je echt niet zo slecht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:31
Wel frapant, mijn premium was verlopen sinds vandaag.

Ik hop in mijn Löwe, om een beetje credits te grinden. Heb nu 9 battles gehad, waarvan ik in 8, in t10 battles kom. en dan niet 1 t10, nee een stuk 4-5.

Zal wel gewoon bad luck zijn, maar vind het toch raar.

Edit: laat maar. MM is gewoon lekker bezig, al mijn tier 8 tanks komen telkens weer in battles met meerdere tier 10's...zal gewoon een bad luck avond zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door BolleBeer op 09-01-2013 00:34 ]

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:57
ZenTex schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:14:
WG support is idd debiel, ook op de SeA server.

Zat daar in een potje als arty, low tier.
2 gasten in een platoon besloten mij van de heuvel te drukken, die aan de zuidkant in mountain pass. Glij daar naar beneden en je bent dood, gelukkig wist ik tot 2 keer toe net an een val te ontsnappen, maar ze waren nog niet tevreden en begonnen op me te schieten, ik vernietig ze en ik word blauw (huh?)

Ik stuur de replay op en resultaat; 3 dagen ban... voor mij.

Die support gasten hebben gewoon het IQ van een rotte banaan.
Als je ze niet kapot schiet en dan een klacht indient worden ze wel heel snel geband. Als je iets terug doet wordt je zelf vaak geband. Oftewel volgende keer ze gewoon met rust laten en met je eigen spelletje verder gaan ook al betekent dat dat ze je killen, Dan een klacht indienen en dan gaat het plotseling wel goed.

Het is een krom systeem, maar als je zelf ervoor zorgt dat je niets doet (dus ook niet erachter gaan staan e.d.) zul je zien dat het plotseling wel allemaal goed gaat. Schijnbaar vinden ze bij WG dat iets terug doen erger is dan degene die daadwerkelijk begon.

Die mails zijn trouwens standaard mails die ze naar iedereen sturen die vragen/klachten heeft over het teamkilling systeem.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
Toch wel een erg slecht WG support team dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
BolleBeer schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 01:41:
Toch wel een erg slecht WG support team dan?
Yup, of ze hebben gewoon te weinig tijd en kijken maar 2 seconden naar de replay. Geen flauw idee, maar bij de echt duidelijke gevallen gaat het meestal wel goed, zodra er van beide kanten dingen gebeuren die niet kunnen wordt vaak de messenger gepakt. Zeer apart maar als je het weet kun je je gewoon aanpassen en zorgen dat je zelf niets fout doet :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
In iedere geval een tip hoe je een complaint kunt indienen...zelf niets doen en dan een report/replay sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
Grappig....80 hits received in de KV4, maar geen steel wall.......raar systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 01:51:
[...]

Yup, of ze hebben gewoon te weinig tijd en kijken maar 2 seconden naar de replay. Geen flauw idee, maar bij de echt duidelijke gevallen gaat het meestal wel goed, zodra er van beide kanten dingen gebeuren die niet kunnen wordt vaak de messenger gepakt. Zeer apart maar als je het weet kun je je gewoon aanpassen en zorgen dat je zelf niets fout doet :)
Dat vind ik ook opmerkelijk, valt mij de laatste tijd toch op dat er WarGaming raar straft. Dat automatisch teamdamage/kill systeem werkt voor geen meter. Al wordt je verrot geschoten je krijgt maar een paar credits toegeworpen die niet eens je repair kosten dekken. Maar als je zelf per ongeluk 10 hitpoints van iemand afschiet kun je gelijk 30k credits inleveren (vaak genoeg mee gemaakt).

Er zitten genoeg rotte appels in dit spel die van alles kunnen flikken maar alles behalve een perma ban oplopen, gewoonweg omdat WarGaming een mogelijk betalende klant verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:12:
Er zitten genoeg rotte appels in dit spel die van alles kunnen flikken maar alles behalve een perma ban oplopen, gewoonweg omdat WarGaming een mogelijk betalende klant verliest.
Sorry. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BolleBeer schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 00:10:
Wel frapant, mijn premium was verlopen sinds vandaag.

Ik hop in mijn Löwe, om een beetje credits te grinden. Heb nu 9 battles gehad, waarvan ik in 8, in t10 battles kom. en dan niet 1 t10, nee een stuk 4-5.

Zal wel gewoon bad luck zijn, maar vind het toch raar.

Edit: laat maar. MM is gewoon lekker bezig, al mijn tier 8 tanks komen telkens weer in battles met meerdere tier 10's...zal gewoon een bad luck avond zijn.
Dat is gewoon pech hebben, gebeurt mij ook net zo vaak en zelfs vaak met tier 7's.
Ze kunnen in dergelijke matches terecht komen ongeacht je premium hebt of niet ;)
BolleBeer schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 03:57:
Grappig....80 hits received in de KV4, maar geen steel wall.......raar systeem
Heb je de battle wel overleefd?
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:12:
[...]

Dat vind ik ook opmerkelijk, valt mij de laatste tijd toch op dat er WarGaming raar straft. Dat automatisch teamdamage/kill systeem werkt voor geen meter. Al wordt je verrot geschoten je krijgt maar een paar credits toegeworpen die niet eens je repair kosten dekken. Maar als je zelf per ongeluk 10 hitpoints van iemand afschiet kun je gelijk 30k credits inleveren (vaak genoeg mee gemaakt).
Dat is niet raar (nouja in de zin van dat het systeem zo in elkaar gezet is). Het teamdamage systeem int een bepaald bedrag van de teamdamager waarvan een deel naar de gedupeerde gaat. Waarom een deel? Omdat het resterende wat de teamdamager betaald een 'boete' is voor uberhaupt teamdamagen.
Ja hier zitten haken en ogen aan maar het systeem kan niet zien wie opzettelijk damaged of wie opzettelijk 'teamdamage' int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:09:
Dat is niet raar (nouja in de zin van dat het systeem zo in elkaar gezet is). Het teamdamage systeem int een bepaald bedrag van de teamdamager waarvan een deel naar de gedupeerde gaat. Waarom een deel? Omdat het resterende wat de teamdamager betaald een 'boete' is voor uberhaupt teamdamagen.
Ja hier zitten haken en ogen aan maar het systeem kan niet zien wie opzettelijk damaged of wie opzettelijk 'teamdamage' int.
Dan werkt het nog vaak niet goed. Vaak dat als ik de spawn uit rij dat er een scout of franse hufter tegen mij aanknalt (ontwijk zoiets maar eens met een heavy en als ze van achteren komen) en dat hun hp verliezen, ik een mooie boete ontvang....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat zijn de haken en ogen die aan het systeem zitten omdat het systeem ziet dat 'jij de scout hebt beschadigd' moet jij betalen. Het is vervelend maar dat is nu eenmaal de beperking van het systeem.
Heb me er heel lang geleden al bij neergelegd en kan me daar dus echt niet druk om maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:09:
[...]

Dat is naar mijn mening wel raar.

Ik weet hoe het systeem werkt, maar ik vind persoonlijk dat het gehele bedrag naar de (gedupeerde) persoon moet en dat je minimaal de repair kosten van de gedane damage er uit moet kunnen halen, opzettelijke damage of niet.
Nah, jij bent niet echt een rotte appel als je het mij vraagt :P. Jij trollt gewoon graag.. en dat schelden wat mensen doen boeit me geen bal eerlijk gezegd. Maar er zijn mensen die echt met ziektes, mensen bedreigen, racisme noem het maar op in de chat gooien, teamkillen, duwen, botten etc en er gewoon mee door kunnen blijven gaan. En dat is iets waar ik haat aan heb. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Nemean op 09-01-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:45:
[...]

Dat is naar mijn mening wel raar.

Ik weet hoe het systeem werkt, maar ik vind persoonlijk dat het gehele bedrag naar de (gedupeerde) persoon moet en dat je minimaal de repair kosten van de gedane damage er uit moet kunnen halen, opzettelijke damage of niet.
Het compensatie bedrag is opzettelijk lager als het echte repair bedrag, dit is om exploits te voorkomen. Anders krijg je straks horden mensen die opzettelijk nog damage gaan uitlokken om dat bedrag te krijgen. Gaan ze express voor je tank rijden om een hit te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

defiler1974 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:52:
[...]

Het compensatie bedrag is opzettelijk lager als het echte repair bedrag, dit is om exploits te voorkomen. Anders krijg je straks horden mensen die opzettelijk nog damage gaan uitlokken om dat bedrag te krijgen. Gaan ze express voor je tank rijden om een hit te vangen.
Dat doen ze nu ook al.. heb ook een match gehad in mijn JagdTiger (al 6 maanden terug) waarbij een T-50-2 continue mij ramde vervolgens naar een andere JagdTiger reed en hem ook ramde. Die ene JagdTiger had na 5 keer rammen er genoeg van en schoot hem dood. Beide hadden we die T-50-2 gereport. JagdTiger werd blauw en was kort daarop gebanned voor teamkilling.

Plato had ook een keer, we zaten in een platoon.. hij volgens mij in een AMX M4 45 en hij had een opmerking gemaakt naar een noob platoon (1 hoge tier met 2 loltraktors) en die tier 1tjes begonnen op hem te schieten.. resultaat plato gaf een waarschuwings schot dat ze moesten kappen.. resultaat ze bleven door gaan tot Plato genoeg damage had ontvangen en vervolgens heeft hij ze afgemaakt, hij werd blauw en kreeg direct een ban.

En wat ik dan vreemd vind is waarom hun zo vaak kunnen schieten zonder blauw te worden (en ze deden damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:00:
[...]

Dat doen ze nu ook al.. heb ook een match gehad in mijn JagdTiger (al 6 maanden terug) waarbij een T-50-2 continue mij ramde vervolgens naar een andere JagdTiger reed en hem ook ramde. Die ene JagdTiger had na 5 keer rammen er genoeg van en schoot hem dood. Beide hadden we die T-50-2 gereport. JagdTiger werd blauw en was kort daarop gebanned voor teamkilling.

Plato had ook een keer, we zaten in een platoon.. hij volgens mij in een AMX M4 45 en hij had een opmerking gemaakt naar een noob platoon (1 hoge tier met 2 loltraktors) en die tier 1tjes begonnen op hem te schieten.. resultaat plato gaf een waarschuwings schot dat ze moesten kappen.. resultaat ze bleven door gaan tot Plato genoeg damage had ontvangen en vervolgens heeft hij ze afgemaakt, hij werd blauw en kreeg direct een ban.

En wat ik dan vreemd vind is waarom hun zo vaak kunnen schieten zonder blauw te worden (en ze deden damage).
Ik denk dat tier 1 wat minder strikte regels kent hiervoor, anders wordt de helft van alle tier 1 tanks gebanned. Die dingetjes worden vaak gereden door mensen die niet weten wat ze doen, hebben 50% crew en een gun met erg lage precisie. Dat zorgt ervoor dat je een aiming cirkel ter grootte van je scherm hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Je wordt natuurlijk niet blauw van 1 keer iemand tk-ed (behalve in de flag circel misschien), er ook o.a. ook gekeken naar het verleden. Zie FRIENDLY FIRE & TEAM KILL AUTO SYSTEM.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Knowuse schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:37:
Je wordt natuurlijk niet blauw van 1 keer iemand tk-ed (behalve in de flag circel misschien), er ook o.a. ook gekeken naar het verleden. Zie FRIENDLY FIRE & TEAM KILL AUTO SYSTEM.
Dan heb jij een andere WoT installatie dan Plato en mij, dat blijkt maar weer. :+

Plato had in de voorgaande potjes geen teamdamage of teamkills gemaakt (en we hadden al veel potjes gedaan, we waren dik aan het roflstompen) en hij werd door 2 schoten blauw.

Ik zat ook een keer in mijn micro maus was nog nooit blauw geweest en een loltraktor schoot op mij terwijl ik in de enemy cap stond (hij resette mij daardoor, dat kon toen nog.. nu niet meer volgens mij) en hij werd niet blauw.. ik schoot terug als waarschuwing en werd instant blauw (hij stond niet in de cap). Het systeem is gewoon krom, daar blijf ik bij. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 09-01-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:00:
[...]

Bannen voor teamdamage is natuurlijk iets anders dan een boete moeten betalen voor gedane teamdamage.
In het geval van die t-50-2, hij zal daarbij zo weinig credits ontvangen hebben dat hij niet eens quit zal spelen. Dat soort gasten zijn dan meestal ook gewoon retards en doen het niet zozeer bewust om credits te farmen (wat dus gelukkig ook niet gaat op deze manier).

Daarnaast zal het systeem waarschijnlijk een teamkill zwaarder laten wegen dan enkel teamdamage. Ook hier zitten natuurlijk haken en ogen aan maar dat is omdat je niet goed kunt controleren of iemand een schot expres deed of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
verdiep me niet zo in het TK gedeelte overkomt me bijna niet (af en toe eens dat er iemand voor me staat ne dat ik per ongeluk schiet.

maar als ik het nu dus goed begrijp: als je blauw wordt heb je een tijd/perm-ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

snowD schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:36:
verdiep me niet zo in het TK gedeelte overkomt me bijna niet (af en toe eens dat er iemand voor me staat ne dat ik per ongeluk schiet.

maar als ik het nu dus goed begrijp: als je blauw wordt heb je een tijd/perm-ban?
Nee, als je blauw wordt, dan ben je aangemerkt als iemand die regelmatig team damage / team kills doet, en kunnen teamgenoten jou straffeloos afslachten.

Wat wel zo is (blijkens de uitleg op de WoT site), is dat het grensgebied tussen "Blauw zijn" en een ban ontvangen, zéér dun is, en dat er geen noodzakelijke volgordelijkheid in zit. (oftewel; je kan ook al een ban ontvangen zonder dat je blauw bent geworden).

Overigens; ik heb 2x bewust een TK gemaakt (1x een scout die het leuk vond on mij in mn Tiger continue te blokkeren, 1x een Loltractor in een tier 7-8-9 match). Bij mijn weten heb ik zo goed als geen andere / onbedoelde teamschade veroorzaakt. Nooit blauw geweest (~1500 battles totaal).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ondertussen op Ensk :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lol dat is een flinke punch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Het geldt voor je hele account, als je de week ervoor bijvoorbeeld friendlies hebt gesplashed of je wekelijks even je fustratie bot viert op een teamgenoot draagt het allemaal bij. WG zou dit soort dingen opzich best inzichtelijk kunnen maken, laten zien welke relavante team damage je gedaan hebt afgelopen tijd of misschien zelfs een metertje dat aangeeft hoe dicht je tegen smuf status zit 8)
Nemean schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Dan heb jij een andere WoT installatie dan Plato en mij, dat blijkt maar weer. :+

Plato had in de voorgaande potjes geen teamdamage of teamkills gemaakt (en we hadden al veel potjes gedaan, we waren dik aan het roflstompen) en hij werd door 2 schoten blauw.

Ik zat ook een keer in mijn micro maus was nog nooit blauw geweest en een loltraktor schoot op mij terwijl ik in de enemy cap stond (hij resette mij daardoor, dat kon toen nog.. nu niet meer volgens mij) en hij werd niet blauw.. ik schoot terug als waarschuwing en werd instant blauw (hij stond niet in de cap). Het systeem is gewoon krom, daar blijf ik bij. :D

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pfff ik kan geen enkele random battle meer winnen. Nu weer 3 battles op rij 3000 damage gedaan en iedere keer in de top 3 staan van mijn team... Nogal wat fijn als je XP moet hebben voor een turret te unlocken..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Als ik jou hier zo hoor schiet je anders wel vaker iemand neer :P Ze houden het over langere tijd bij (ik meen ergens gehoord te hebben dat ze meerdere weken bijhouden. Waarschijnlijk is het dus een systeem waarbij elke hit/kill op een ally je punten geeft welke langzaamaan afnemen. Als je echter dus regelmatig iemand een schot geeft kan een enkele kill/hit al genoeg zijn om blauw te worden. Ik denk dat dit dan ook bij jou het probleem geweest is.
Het systeem is gewoon krom, daar blijf ik bij. :D
Klopt :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 01:07:
[...]

Als ik jou hier zo hoor schiet je anders wel vaker iemand neer :P Ze houden het over langere tijd bij (ik meen ergens gehoord te hebben dat ze meerdere weken bijhouden. Waarschijnlijk is het dus een systeem waarbij elke hit/kill op een ally je punten geeft welke langzaamaan afnemen. Als je echter dus regelmatig iemand een schot geeft kan een enkele kill/hit al genoeg zijn om blauw te worden. Ik denk dat dit dan ook bij jou het probleem geweest is.
Dit geval was het Plato en niet ik :+.

Ik schiet bijna nooit tot nooit iemand van mijn team expres, dan moet je toch wel het bloed onder mijn nagels vandaan halen mocht je een shell van me willen ontvangen. Ik waarschuw mensen wel altijd, met een schot net naast hun tank als ze een stommiteit begaan. Enige keren dat ik iemand teamdamage of teamkill is als mijn derp gun inaccuraat is en je in eens je eigen shell ziet afwijken in een richting dat nog nooit is voorgekomen en je in eens door je headset hoort: "That was one of ours!". :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 10-01-2013 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:21:
Pfff ik kan geen enkele random battle meer winnen. Nu weer 3 battles op rij 3000 damage gedaan en iedere keer in de top 3 staan van mijn team... Nogal wat fijn als je XP moet hebben voor een turret te unlocken..
Gisteren vond ik het ook lastig, eerste 2 potjes meteen mijn dubbels gehaald maar het ging wel erg moeizaam. Beide erg veel damage gedaan en in de tweede pot was ik zelfs als laatste over tegen 2 arties (waarvan 1 franse) op encounter Ensk. Daarna 2 jammerlijke potjes waarvan één in mijn T1 Cunningham in een tier 2 match (dus dat was minder 'erg'). Daarna nog wel een tweetal potjes gewonnen waarvan de T32 pot weer erg lekker was. Dat is en blijft gewoon een beest in publics als je weet hoe je hem moet gebruiken, zo eenvoudig hoge scores mee te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nja gisteren gelukkig nog wat battles kunnen doen in platoon waarmee ik toch afsloot met een positieve winratio voor die dag. Zit nu op 52,49% GWR, turret ligt nu ook op de IS-8 dus nu tijd om naar de IS-7 te gaan. Ik gok een 150-200 potjes ongeveer.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmmm jaja: has played WoT for 15715 days. Volgens PlanetWoT dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik heb exact hetzelfde aantal days played op planetwot op het moment. Zal ook wel een gevolg zijn van de storing.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetFrank
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:50
Vandaag - 15715 dagen is 1-1-1970. Is blijkbaar de default datum.

Heeft iemand een idee waarom de statistics van Planetwot momenteel niet werken?
Voorbereidingen voor 8.3 door WG misschien?

[ Voor 49% gewijzigd door GadgetFrank op 10-01-2013 13:38 ]

PV:12,4kWp ~ 6kW Ecodan ~ Daikin Airco's ~ DoucheWTW ~ Y LR RWD ~ 85kWh Leaf ~ 25kWh Thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat komt omdat ze de stats extracten van de WoT site en aangezien die de laatste dagen echt ongelooflijk ruk is werkt het niet. Tijdens prime time is het helemaal een hell, kun je niet eens de global map zien door de time-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik merk dat ik de laatste tijd meer lag symptonen heb dan eerst. De site is bekend, daarom gebruiken we wotconquest voor de soldiers. De gene die echt fisches moeten schuiven zijn de sjaak maar goed.

Maar nu ook meer ingame, dat je wel schiet, denkt "hmm mis", en dan een seconde later zie je alsnog de dmg. Dat terwijl ik normaal een ping had van 30 ms nu 's avonds vaak 70-80ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sowieso is de druk op de servers flink toegenomen, waar je een maand of 2-3 geleden nog zo'n 70-80k man online zag zijn het er nu rustig 130-150k. Merk soms ook wel iets van lag wat volgens mij echt met het aantal spelers online te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Oe, dit verklaart voor mij wel e.e.a.

Ik heb de laatste tijd voor het eerst last van lag en DC's. Nooit eerder een probleem mee gehad en mijn verbinding is verder gewoon stabiel.

Best ruk trouwens, ben al een paar keer aan gort geschoten of een afgrond in gekieperd door lagspikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

SimpelenLeuk schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:24:

Maar nu ook meer ingame, dat je wel schiet, denkt "hmm mis", en dan een seconde later zie je alsnog de dmg. Dat terwijl ik normaal een ping had van 30 ms nu 's avonds vaak 70-80ms
Dat soort grappen heb ik ook al gemerkt vooral met derpgun die doen er al langer over om bij de target te komen...
Van de week ook een schot gehad dat ik mijn tracer achter een voorbijrijdende tank zag verdwijnen en dacht die is mis en vervolgens een seconde later zag en hoorde ik dat ik damage had gedaan.. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 10-01-2013 14:48 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
ShockWave schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:46:
[...]

Dat soort grappen heb ik ook al gemerkt vooral met derpgun die doen er al langer over om bij de target te komen...
Van de week ook een schot gehad dat ik mijn tracer achter een voorbijrijdende tank zag verdwijnen en dacht die is mis en vervolgens een seconde later zag en hoorde ik dat ik damage had gedaan.. 8)7
Ik heb al menig huisgenoot verwensingen toegesproken; totdat alle laptops uitstonden en er nog steeds lag was. En je "visual ingame" ping rustig 30-50 aangeven he 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ramasha schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:06:
[...]

Ik heb al menig huisgenoot verwensingen toegesproken; totdat alle laptops uitstonden en er nog steeds lag was. En je "visual ingame" ping rustig 30-50 aangeven he 8)7 |:(
Die klopt toch al voor geen meter. Het is een leuke indicatie maar absoluut niet de ping van dat moment zoals je het in het spel ziet. Ik speel de laatste tijd met een ping van rond de 300 maar je merkt gewoon dat de ene dag daar prima mee te spelen is en de andere dag je tank alle kanten opgaat. Of dat je disconnected bent maar dat ie dat gewoon niet meld tot een paar minuten later.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ook hier de laatste tijd veel last van lag, soms onspeelbaar, soms helemaal geen last van, zoals zojuist, die t44 is een beest, zelfs met stock engine:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mzkuc.jpg

De panther 2 daarentegen, die lange 88 hoort accuraat te zijn, maar ik merk er niks van, mijn schoten dwalen altijd alle kanten op, hebben meer mensen daar last van?

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Jouw geheugen is beter dan dat van mij, want ik kan me dit nog slechts vaag herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Plato112 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:37:

Jouw geheugen is beter dan dat van mij, want ik kan me dit nog slechts vaag herinneren :P
Stop drinking alchohol dude.....

BTW deze slaat wel heel erg op WoT...

Afbeeldingslocatie: http://obstacol.com/wp-content/uploads/2012/06/On-the-internet-you-can-be-everything-you-want.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door ShockWave op 10-01-2013 15:47 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:09

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

MrOleo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:35:
Ook hier de laatste tijd veel last van lag, soms onspeelbaar, soms helemaal geen last van, zoals zojuist, die t44 is een beest, zelfs met stock engine:

[afbeelding]

De panther 2 daarentegen, die lange 88 hoort accuraat te zijn, maar ik merk er niks van, mijn schoten dwalen altijd alle kanten op, hebben meer mensen daar last van?
Héél mooi potje, chapeau.

En die lange 88, dispersion valt goed mee hoor, stuk beter dan de gun van de t-44 eigenlijk... Mss had je gewoon even de bad side getroffen van WG. Ik (thinfoilhatmode \on) heb zo het gevoel als je het even te goed gedaan hebt WG even je dispersion wat minder Gaussian maakt. Een beetje omgekeerd Gaussian, 80% van de schoten komt in de buitenste helft van je aimcirkel terecht.

(tfh \off) de long 88 is de gun waar ik het meeste potjes mee heb gespeeld, daar ik intussen alle tanks die dat ding kunnen mounten heb gespeeld. Zijn sterktepunt is net accuracy.

[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 10-01-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Tnx, ik heb het zelfde gevoel dat de aim en/of penetration wordt gemanipuleerd, anderzijds betekent het randomgehalte vanzelf dat je goede en slechte potten hebt.
Ik ga in ieder geval eens een paar potjes met de extra lange 75mm spelen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ok... net een ammorack hit via mijn commander hatch op de IS-8... nog nooit meegemaakt :s

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

ShockWave schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:46:
[...]
Stop drinking alchohol dude.....
Hmmz was wel meer dan een half jaar geleden volgens mij... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks weer eens een reportje naar WG gestuurd.
Sommige personen kunnen het niet hebben als je hun afmaakt. Zo ook deze JagdPanther, deed hem damage en ernaar een blind kill op hem. Krijg ik dit naar me toe gesmeten.
Nja, screenie en ticket gedaan via de support :) Enjoy your ban.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ujH4k.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Heb vandaag de jumbo sherman gekocht, met free exp de tracks unlocked en de derp gun volgeladen met gold. Ik moet zeggen dit is echt een heerlijke tank, goede armor, goede gun depression, turret armor is geniaal voor zijn tier en met de gold derp omzeil je het enigste probleem van deze tank (nl. zijn lage pen guns).

Ik vroeg me af worden er vanuit got nog medium tankcompany's gedaan? Zoja dan kan ik mooi mijn jumbo meenemen, lijkt me eigenlijk de tank voor medium tc. Kan zo snel niets bedenken waarop de kv1s sterker is dan de jumbo, behalve dan dat je bij de kv1s geen gold ammo nodig hebt.

Hier mijn eerste pot:
http://mwreplays.com/replay/OT98CX4T093P/

Heb 2 lage dmg rolls die eigenlijk meteen kills hadden moeten zijn (op kv1s en op de vk), vind dat altijd wel heel toevallig. Op het eind begin ik een beetje te ragen, maar dat moeten jullie me maar vergeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Weer een zwarte dag voor mij in WoT... dieptepunt was toch wel een is3 die mij blockte waardoor ik 1200 dmg kreeg te verduren op mijn type59... ipv achteruit te rijden bleef hij gewoon stilstaan totdat ik kapot was.

Mag toch hopen dat WG iets gaat doen om goede spelers te belonen (xp voor medals etc) met extra xp of credits want ik weet niet of ik mijn premium nog ga verlengen op deze manier... *cough* een concurrent van WG doet dit namelijk wel meteen goed *cough* |:(

[ Voor 37% gewijzigd door TweakJerommeke op 10-01-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:31:
Weer een zwarte dag voor mij in WoT... dieptepunt was toch wel een is3 die mij blockte waardoor ik 1200 dmg kreeg te verduren op mijn type59... ipv achteruit te rijden bleef hij gewoon stilstaan totdat ik kapot was.

Mag toch hopen dat WG iets gaat doen om goede spelers te belonen (xp voor medals etc) met extra xp of credits want ik weet niet of ik mijn premium nog ga verlengen op deze manier... *cough* een concurrent van WG doet dit namelijk wel meteen goed *cough* |:(
Dat doen ze al sinds de kerstvakantie, af en toe een special medal die je meer exp of credits of iets oplevert.
Zo was afgelopen woensdag(?) 300 exp voor de Sniper medal en die is vrij eenvoudig te halen als goede speler :)

Overigens vanavond wel weer een held gevonden, because a picture says more than thousands words:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HbnjmMIVufASFcowdiIznAPv/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

wsLy schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:00:
Daarstraks weer eens een reportje naar WG gestuurd.
Sommige personen kunnen het niet hebben als je hun afmaakt. Zo ook deze JagdPanther, deed hem damage en ernaar een blind kill op hem. Krijg ik dit naar me toe gesmeten.
Nja, screenie en ticket gedaan via de support :) Enjoy your ban.

[afbeelding]
Geloof je zelf dat hij/zij hier een ban voor krijgt? Dan zouden er heel veel bans uitgedeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Plato112 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:08:
[...]

Geloof je zelf dat hij/zij hier een ban voor krijgt? Dan zouden er heel veel bans uitgedeeld worden.
Ik heb een ban voor minder gekregen.... Dus..

@ psychoclown, hij is mijn nieuwe held.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Plato112 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:08:
[...]

Ja, hier kun je een ban/waarschuwing voor krijgen. Dat is gelijk het voordeel van via de site rapporteren, die bannen best wel snel (af en toe de verkeerde maar je kunt niet alles hebben ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nou dan moet ik maar eens een standaard brief opstellen. Als dit al erg is, dan kan ik gemiddeld 1 speler per 2 battles gebanned krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Plato112 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:11:
Nou dan moet ik maar eens een standaard brief opstellen. Als dit al erg is, dan kan ik gemiddeld 1 speler per 2 battles gebanned krijgen.
Het is een manier om van de siema's en noobs af te komen :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

39% wauw, is best wauw. Je kan niet zeggen dat hij geen invloed heeft op de battle :)
Zelfs als bot moet je toch hogere scores halen, je bent tenslotte maar 1/15e van een team. Tenzij deze kerels in platoon idlen natuurlijk. Dan kan het wel weer. Maar wauw, kijk daarom wil ik geen XVM, stel dat die kerel in mijn team zit, ik ben liever onwetend.
Ben wel benieuwd hoe mijn stats eruitzien trouwens in XVM, als alles groen staat ben ik al tevreden. Overlaatst kreeg ik een complimentje van een friend in team dat ik blijkbaar de enige andere in het team was met winrate +50%. Samen deden we dan maar 11 kills en wonnen het potjes alsnog.

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 11-01-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Goede spelers worden beloond doordat ze slechte spelers mogen ownen (volgens WG) ;)

Die IS-1 met 39% in je team is niet een het grootste probleem, je rijdt gewoon de andere kant op, maar psychoclown met z'n 64% in een platoon in het andere team wel :)

Eindelijk de Panther II unlocked, nu maar wachten tot ie een keer in de uitverkoop gaat.

Balen dat planetwot tot na het weekend niet wordt geupdate. Vind het altijd wel leuk om de zie hoe ik het de dag ervoor heb gedaan.

Ben nog steeds lekker met de Black Prince bezig en het gaat best lekker. MM is me ook goedgezind, dus vaak top tier. Een beetje anglen, hull down gaan en je bounced alles. Als de BP eenmaal ingegraven is, is het wachten tot iemand z'n tracks of een weakspot op z'n turret laat zien. Ik heb zo toch al een paar keer een flank kunnen houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Knowuse op 11-01-2013 09:07 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik gebruik ook planetwot, maar tegenwoordig vind ik de nieuwe type signature voldoende.
quote: Simpel en Leuk;5980
In onderstaande pagina kan je een signature maken voor forum e.d.
Het leuke aan deze vind ik, dat hij eenvoudig bijhoud wat je "actuele" niveau is

http://wotlabs.net

- Let op dat je de server goed zet, de EU server dus.
- Je krijgt als resultaat uiteindelijk een plaatje, via rechtmuisknop kan je de "locatie van de afbeelding kopieren" (kan anders heten in jouw browser of taal)
- via signature instellingen van DR site, voeg je een afbeelding in, waar je dus verwijst naar de link van de afbeelding.

Voorbeeld: (Zwarte achtergrond)
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/SimpelenLeuk/signature.png
(Witte Achtergrond)
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/jantje86/signature.png
tier 8 komen toch niet meer in de korting? Panter II vond ik minder leuk dan de panter zelf. Hij is nergens echt goed in. Het rammen was al wel leuk en bij de heavys flanken is ie wel leuker. Maar met de MM, gaat dat allemaal beter in de E50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ah, bedankt voor die site, nice.

Denk ook niet dat de Panther II snel in de uitverkoop gaat, maar ik heb geen haast, zoveel andere tanks te grinden. Heb me eigenlijk nog niet in de Panther II verdiept, zie het wel als het zo ver is.
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:07:
Ik gebruik ook planetwot, maar tegenwoordig vind ik de nieuwe type signature voldoende.

[...]

tier 8 komen toch niet meer in de korting? Panter II vond ik minder leuk dan de panter zelf. Hij is nergens echt goed in. Het rammen was al wel leuk en bij de heavys flanken is ie wel leuker. Maar met de MM, gaat dat allemaal beter in de E50.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:05:
[...]
Overigens vanavond wel weer een held gevonden, because a picture says more than thousands words:
[afbeelding]
Wow! Die kyozu heeft echt goede stats zeg. Of bedoelde je dat niet?

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Joindry/signature.png

Valt nog mee. Ben de laatste tijd wel wat vaker met mijn GW tiger aan de slag gegaan.Is niet zo goed voor mijn efficiëncy denk ik.
Lijkt wel niet heel goed te werken heb ik de indruk.

En euhm, de Panther II is inderdaad wat vanille ivm de E-50 en de Panther I. Maar hey, 2 van de 3 tanks zijn leuk, best een leuke tree dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/superbabs84321eu/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Voor TC wil ik een IS3 of een T32 aanschaffen. Heb de T32 een van de beste tanks gevonden voordat hij generfed werd. IS3 heeft de weer de BL9. LAstig, lastig, lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
hopiconjo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:33:
Voor TC wil ik een IS3 of een T32 aanschaffen. Heb de T32 een van de beste tanks gevonden voordat hij generfed werd. IS3 heeft de weer de BL9. LAstig, lastig, lastig
T32.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Dit weekend maar even mijn router opnieuw inrichten, aangezien het draadloze gedeelte, blijkbaar helemaal de soep in gedraaid is. Een vriend van me kwam bij mij WoT spelen met zijn laptop (draadloos) ik op mijn pc (utp) ik had een ping van rond de 100, normaal rond de 30, hij had een ping van 120 met vaak een drop naar 999. compleet onspeelbaar dus. Downloaden op de laptop ging wel goed en op speedtest.nl was de verbinding ook goed.

Zondag komt hij weer langs eens kijken of het dan is opgelost, moet wel zeggen dat we er in TF2 geen last van hadden.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:10:
[...]

@ psychoclown, hij is mijn nieuwe held.
Anders van mij wel :D
Joindry schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:44:
39% wauw, is best wauw. Je kan niet zeggen dat hij geen invloed heeft op de battle :)
Zelfs als bot moet je toch hogere scores halen, je bent tenslotte maar 1/15e van een team. Tenzij deze kerels in platoon idlen natuurlijk. Dan kan het wel weer. Maar wauw, kijk daarom wil ik geen XVM, stel dat die kerel in mijn team zit, ik ben liever onwetend.
Ja ik snap ook niet hoe je het voor elkaar krijgt zo'n ontzettend lage score te krijgen.
Ieder heeft zo zijn voorkeur wat betreft het gebruik van XVM of niet maar waarom zou je ontwetend willen blijven? Het maakt je winstkansen er niet anders op. Dat je liever niet ziet of je team waardeloos is kan ik wel enigszins inkomen maar je kunt daardoor wel inspringen op de situaties. Hetzelfde geldt voor het andere team, iemand met lage scores zal minder goed weten waar je moet aimen etc.
Ben wel benieuwd hoe mijn stats eruitzien trouwens in XVM, als alles groen staat ben ik al tevreden. Overlaatst kreeg ik een complimentje van een friend in team dat ik blijkbaar de enige andere in het team was met winrate +50%. Samen deden we dan maar 11 kills en wonnen het potjes alsnog.
Kun je ook op verscheidene sites bekijken bijv. Joindry - noobmeter
filipy23 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:24:
[...]

Wow! Die kyozu heeft echt goede stats zeg. Of bedoelde je dat niet?

Babs out!
Ja dat bedoelde ik inderdaad... :+
hopiconjo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:33:
Goed zo Terrordoom :P
De IS3 en T32 zijn allebei goed, mij maakt het nooit zoveel uit welke van de twee iemand pakt. Ik vind zelf de T32 nog steeds erg superb :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.