PM je account naam ff.hexta schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:04:
Als er toevallig een admin van het GoT clanforum aanwezig is, ik kan er niet meer op, ook niet na wachtwoord reset met het nieuwe wachtwoord.
Er zitten aardig wat goede lui in die van HARD(S) komen maar de meesten lijken na de switch wel echte idoten te worden zonder respect. Wie was diegene die daar zo lomp deed? Zou me namelijk niks verbazen als dat OfenOlaf was.Nemean schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 03:13:
Btw zit nog ff op mijn mobiel (slapen gaat niet echt), die kereltjes van EX322 zijn echt de meest waardeloze en trieste figuren die ik ooit gezien heb.. T71 sloopte iemand.. eerst kwam de tirade met "noob" (naja ik zeg ook wel noob, maar niet omdat iemand mij sloopt).. dus ik ik verdedig die T71 komt de volgende tirade met "I'm doing your mom every night", "I'm getting more laid with your mom than you will ever get" en zo ging het maar door.. ook nog iets in de trant van "you fail at CWs". Heb hem even hard uitgelachen in de chat.. wat een stel rare lui in EX322.. een soort copycat van HAMI lijkt het wel.. dat die toegelaten zijn bij de grijzen verbaasd me eigenlijk.
Tier 9 lijkt voor mij deze week toch echt de sweetspot te zijn. Meest gewonnen potjes in platoon is toch in tier 9. Opzich niet verkeerd want ik heb zowel de IS8 als de Lorraine om te grinden
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De keren dat ik met OfenOlaf in het team zat gedroeg hij zich vrij netjes. Dat is niet heel erg vaak geweest (ca 20 potjes), maar zoals jij hem beschrijft herken ik hem niet.
Gedaan, alvast bedankt.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
De E-100... zucht.
Ik weet het niet, maar volgens mij kan ik totaal niet met dat ding overweg. Ooit eens op de testserver 2 battles mee gedaan en dat ging fantastisch. Maar nu heb ik m dan zelf en van de 15 potjes heb ik er 13 verloren, 1 win en 1 draw. En het ergste van alles is dat ik er ontzettend veel pecunia mee verlies.
Ik snap heus wel dat je targetprio nr. 1 bent van de enemy, maar dan nog. En als ik heeeeel voorzichtig met dat logge apparaat speel dan krijg ik (terecht) commentaar van mijn teammates.
Kortom: ik raak m nog nauwelijks aan. Best wel zonde eigenlijk...
Ik weet het niet, maar volgens mij kan ik totaal niet met dat ding overweg. Ooit eens op de testserver 2 battles mee gedaan en dat ging fantastisch. Maar nu heb ik m dan zelf en van de 15 potjes heb ik er 13 verloren, 1 win en 1 draw. En het ergste van alles is dat ik er ontzettend veel pecunia mee verlies.
Ik snap heus wel dat je targetprio nr. 1 bent van de enemy, maar dan nog. En als ik heeeeel voorzichtig met dat logge apparaat speel dan krijg ik (terecht) commentaar van mijn teammates.
Heel erg situationele tank. In een stad is hij geweldig, maar open maps dan ben je de sjaak ermee.JohnLarue schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:36:
De E-100... zucht.
Altijd spelen met gold shells ivm penetration en zeker een fire ext bij hebben. Altijd de lower plate proberen te verbergen, turret schuin houden/wiebelen en de hull ook een beetje schuin houden. Op Himmelsdorf in de heavy street ben je dan awesome bv. Krijg je Ell Halluf, ga dan maar bidden en campen achter een grote heuvel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hm, kreeg mail dat hij geactiveerd was, maar kan er toch nog niet opkomen.
Misschien is het handiger als ik gewoon een nieuwe account maak?
Heb je het nieuwe wachtwoord in de PM ook geprobeerd?hexta schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:50:
[...]
Hm, kreeg mail dat hij geactiveerd was, maar kan er toch nog niet opkomen.
Misschien is het handiger als ik gewoon een nieuwe account maak?
HeldUser schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:03:
[...]
Heb je het nieuwe wachtwoord in de PM ook geprobeerd?
user een held? oh dear wat heb je nu weer gedaan user?
Mij gered van een eenzaam bestaan.dynosu schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:13:
user een held? oh dear wat heb je nu weer gedaan user?
Speelt er hier iemand met de Franse tanks? Heb momenteel de BDR G1B, alleen suckt die zonder de top gun 
Verder speel ik met de Sturmpanzer II, sparen voor de Grille
Hmm morgen 6k credits voor een sniper.. en premium ammo is met 50% korting.
ik voorzie een weekend dat pijnlijk word ... elke n00b heeft goldammo
Ik kan goed overweg met OfenOlafpsychoclown schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:26:
[...]
Er zitten aardig wat goede lui in die van HARD(S) komen maar de meesten lijken na de switch wel echte idoten te worden zonder respect. Wie was diegene die daar zo lomp deed? Zou me namelijk niks verbazen als dat OfenOlaf was.
Tier 9 lijkt voor mij deze week toch echt de sweetspot te zijn. Meest gewonnen potjes in platoon is toch in tier 9. Opzich niet verkeerd want ik heb zowel de IS8 als de Lorraine om te grinden
Nee hij was het niet, volgens mij was het Basim_90.. met iemand van EZ322..psychoclown schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:26:
[...]
Er zitten aardig wat goede lui in die van HARD(S) komen maar de meesten lijken na de switch wel echte idoten te worden zonder respect. Wie was diegene die daar zo lomp deed? Zou me namelijk niks verbazen als dat OfenOlaf was.
Volgens mij zat ik dezelfde match afgelopen nacht, zag deze gasten aardig tekeer gaan in de chat. 
Jammer.
Jammer.
WoT/WoWs name: Onarf
Nemean is gewoon gefrustreerd door een "kleine" chatban
Speed limits are like herpes.
Verwijderd
Velen zullen zichzelf toch helemaal leeg gekocht hebben aan consumables en equipment (hoop ik althans)dynosu schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:39:
ik voorzie een weekend dat pijnlijk word ... elke n00b heeft goldammo
Elke tank ongeacht welk land suckt zonder topgun, zie het als een leerschool om te leren aimen voor weakspots.MarcoZ20 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:22:
Speelt er hier iemand met de Franse tanks? Heb momenteel de BDR G1B, alleen suckt die zonder de top gun
Nu moet je niet liegen shockwave. Ik kan zo al twee tanks noemen die beginnen met een prima gun, de S-35 CA en de SU-152.ShockWave schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:41:
[...]
Elke tank ongeacht welk land suckt zonder topgun, zie het als een leerschool om te leren aimen voor weakspots.
Ben ik inmiddels na 1 week vanaf.Plato112 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:12:
Nemean is gewoon gefrustreerd door een "kleine" chatban
De hoeveelheid frustratie die ik Bas/DynoZ heb bezorgd doordat ik tanks niet kon taggen is erg hoog geweest.
Heb inmiddels wel de paarse kleur mogen aannemen in-game.. ook al zit ik op 1797 ER.
[ Voor 39% gewijzigd door Nemean op 04-01-2013 18:32 ]
Gewoon je xvm omlaag aangepastNemean schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:24:
Heb inmiddels wel de paarse kleur mogen aannemen in-game.. ook al zit ik op 1797 ER.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jammer dat ik net een nieuwe tank wil kopen. Dit zou een fijne besparing zijn.Nemean schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:28:
Hmm morgen 6k credits voor een sniper.. en premium ammo is met 50% korting.
Als alles goed gaat unlock ik vanavond de black prince.
Edit: derde potje over 2k en geen ace.
Victory!
Battle: Arctic Region Friday, January 04, 2013 10:32:18 PM
Vehicle: Black Prince
Experience received: 4,064 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 53,182
Battle Achievements: Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"
[ Voor 32% gewijzigd door Knowuse op 04-01-2013 22:45 ]
Shuttle st20g5
Verwijderd
Ik ben momenteel een dubstep-soundmod aan het maken voor WoT, iemand suggesties?
Je hebt keuze uit volgende events waarbij er een muziekje wordt afgespeeld, meerdere muziekjes zijn mogelijk per event: http://i.imgur.com/2JsuD.png
Zend me een PM ofzo met een youtube linkje
Je hebt keuze uit volgende events waarbij er een muziekje wordt afgespeeld, meerdere muziekjes zijn mogelijk per event: http://i.imgur.com/2JsuD.png
Zend me een PM ofzo met een youtube linkje
Zo net in de enerlaatste pot voordat m'n AMX M4 elite werd ook nog ff een Ace binnengetikt, mede met dank aan ShockWave omdat ie zo vriendelijk was nog een paar potjes mee te doen.
En ik wordt niet bedankt voor de rest van de avond??? Nou ja!Plato112 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:49:
Zo net in de enerlaatste pot voordat m'n AMX M4 elite werd ook nog ff een Ace binnengetikt, mede met dank aan ShockWave omdat ie zo vriendelijk was nog een paar potjes mee te doen.
Babs out!
Victory ratio: 88.24%
Battles: 17
Efficiency: 4332.22
Average tier: 9
Experience: 16627 978.06
Capture points: 335 19.71
Defense points: 43 2.53
Damage: 24636 1449
Kills: 15 0.88
Spotted: 27 1.59
Battles: 17
Efficiency: 4332.22
Average tier: 9
Experience: 16627 978.06
Capture points: 335 19.71
Defense points: 43 2.53
Damage: 24636 1449
Kills: 15 0.88
Spotted: 27 1.59
Het was ook mede met dank aan ShockWave jij hoort er ook wel bij je was alleen net weg..filipy23 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 08:57:
[...]
En ik wordt niet bedankt voor de rest van de avond??? Nou ja!
Babs out!
Het was gister inderdaad een ouderwets dagje grinden en nog maar 6k voor een elite Black Prince
Mijn efficiency is gister ook omhoog gegaan waarschijnlijk om de die britse guns zo ontzettend accuraat zijn en alles wel raak is.Victory ratio: 62.5%
Battles: 64
Efficiency: 2078.26
Average tier: 7.06
Experience: 53638 838.09
Black Prince 42 69.05%
[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 05-01-2013 10:10 ]
Ben gister begonnen met de Franse TDs, helaas kreeg ik gister weer een migraine aanval en kon ik helaas niet meer door grinden. Echter vind ik de Franse TD op tier 4 nog maar een verschrikking (vond tier 2 en 3 nog wel te doen), hopelijk komt dat gevoel van tier 2 en 3 weer terug bij tier 5/6.Victory ratio: 64.52%
Battles: 31
Efficiency: 2414.57
Average tier:
Experience: 17332
Capture points: 230
Defense points: 58
Damage: 25281
Kills: 50
Spotted: 30
Die tier 3 TD is gewoon leuk omdat ie dit kan;
[ Voor 22% gewijzigd door Nemean op 05-01-2013 11:04 ]
Er is iets heets gaande in de wargaming community. Schijnbaar is een van de werknemers daar flink corrupt. De kerel die in zijn vrije tijd de Q&A Russian answers thread bijhield kwam daarmee naar buiten nadat WG niks met zijn tips deed. Ondertussen is hij gebanned van het game en worden al zijn threads plus alle referenties naar die threads gedeleted. SS heeft zijn topic ook alweer gedelete (of is gedelete), maar hier een kopietje voor degene die willen smullen:
TLDR: de werknemer in kwestie loopt de competities te fixen door ze door vrienden te laten winnen en ook baantjes aan vrienden toe te schuiven.
TLDR: de werknemer in kwestie loopt de competities te fixen door ze door vrienden te laten winnen en ook baantjes aan vrienden toe te schuiven.
Corruption and competition fixing at Wargaming EU
Corruption and competition fixing at Wargaming EU, Paris
This is for the record: history is written by the victor. History is filled with liars. Let’s uncover some, shall we?
My ingame nickname is Silentstalker. I am a member of the EU forums. For the last 7 months, I have been in contact with the Czechoslovak community organizer C – real name is M.P. - here's her facebook page and here's the proof of that claim. We talked a lot (over 15 thousand exchanged messages) over Facebook and over the phone (her Czech cellphone number is - for those who know it and want to verify it). During that time, I performed numerous tasks for her, including writing articles that she used (even without knowing Czech, you can see those texts clearly match). It was for example me, who found the restaurant where the Czechoslovak community meeting took place, after her and Tuccy failed to do it on time and there were like 3 days left to the meeting (those, who were there can testify to that). On occasion I translated stuff for her. Right to the very end, I thought we were friends. I was wrong. Not only she treated me like shit in the end (I can live with that), but she also did spread rumors about me - and that's not something I will swallow.
During that time, I witnessed numerous serious breaches of trust between C and Wargaming (as I am about to describe in detail below, along with respective proofs). Namely, it was:
- competition fixing (players knowing quiz questions in advance, players even WRITING quiz questions, tampering with question results)
- information leaks (forwarding private Wargaming mail to players, leaking info)
- internal Wargaming rules circumvention (Czech moderator named Idahou was appointed despite the fact he did not fullfil the requiremends for that position - specifically the number of warning points - and this fact was covered up by C and possibly her colleagues)
- fuelling conflicts between employees within Wargaming and between the members of Czechoslovak community
- improper behavior on the workplace (specifically being very "friendly" to her boss, who in turn turned blind eye towards this stuff)
These pieces of information I passed (along with the proof thereof) to Overlord, who told me an investigation directly from Minsk would be launched. However, as far as I know, weeks passed and nothing happened. I believe the European community has the right to know about all this. Here is the proof I promised.
Competition fixing
I know this for a very simple reason. I helped her with all that. Specifically, I wrote questions for several of the Twitter quiz events (logically, it means a player knew them in advance). Most of the time I knew the questions in advance. Want proof? Here it is.
Translation:
M.P.: "Even though you knew the correct answers, you still mess it up?"
Me: "I messed it up? In what?"
This screenshot is related to this competition event, the prize of which was one week of premium account
Here, C tells me what questions will be there before the abovementioned competition even started. Notice the time stamp: it says 7:43 PM, while the competition itself started at 8:00 PM and the first question was given at 8:30 or so. No translation really needed I believe, you can check the Czech text against the one in the link above, where the questions were published after the competition was over. They were identical.
Here, related to the very same event, we are discussing the answers before the competition was over
Translation:
M.P.: What do you think, should I accept this as an answer or not: LT vz.35 and LT vz.38
Me: Definitely not
M.P.: oki, why do they have two possibilities in the answer?
Me: Because you asked for them? You asked for two tanks
M.P.: I didn't!
Here, related to the same event, the conversation continues, C herself messed this whole thing up (I wrote the question to be difficult, she doesn't know much about tanks) and gets confused:
Translation:
Me: You didn't ask for that (SS: as a reply on previous part of conversation where she is convinced she asked something else). The question was: *the question*
M.P.: Jesus. I am an idiot. Right.
Me: You're not an idiot but you confused the hell out of me
M.P.: So what's the other name for TVP? LT vz.35?
This screenshot is perhaps the most serious one. Here, C clearly offers me to fix the aforementioned competition result so I win. I refused. But someone else might have not....
Translation:
M.P.: At the last question it's only you and Clearevil who got it right.... and the counter selected ClearevilOr, do you want it to be you?
Me: No, let it be fair
M.P.: With all 3 questions you answered first... the first question had only 3 winners and the counter selected second one
Me: Oh well what can I doSince I knew the answers, I shouldn't have taken part in it. It wouldn't be fair for me to win
As you can see, Clearevil is listed as the third winner, because I refused to cheat. Clearevil, if you are reading this, I really hope you have a good time, it was nice meeting you in personYou're alright.
For all the rest of you WoT players... I refused. Someone else might have not. Think about it, next time you partake in a Wargaming competition.
Here, in an unrelated event, she posts me to doublecheck another question. This time it was from the twitter quiz and I wrote it myself (hence my smileys - it was pretty entertaining to find out they are still re-using the old questions I wrote).
Translation:
M.P.: "Polish vehicles were based on foreign designs. Name two of the most known ones and their counterparts"
Me: Hmmm I've seen that beforeTKS was a Carden Loyd tankette copy and the 7TP was a Vickers 6ton copy.
M.P.: Shit wait those are twitter questions
Me: Yea and I wrote it
And the cherry on the top: on 9th of December 2012 I wrote a question for C. She never used it... until now. Despite the fact we stopped communicating and I left the Czechoslovak community, she had the guts to actually use it in a competition LAST SUNDAY (the results are even out yet). Here, me posting the question:
And here, it's being used in the competition (to explain, it's a video stream by one of the "friends of C" where they ask questions given to them by C and she provides the prize (in this case, it was a bunch of Pz B2 bonus codes)). I don't bother with the Czechoslovak section anymore, but I visited the stream because I got tipped off something like this might happen.
As you can see, she didn't even bother with changing the wording. She was not happy when I said the answer in the chat about a second later. As a result, she had her friends-streamers ban me from the channel.
And the last screenshot from this topic here:
Translation (from 5:05PM):
(after I wrote a question for C and she consulted with some guy from WG, who thought I was wrong but later admitted my question is sound)
Me: A question presents itself why he doesn't make the questions himself?
M.P.: Because I want them from youAnd because he'll use them for another forum section. We want our own questions don't we?
I have literally dozens such screenshots. As you can imagine this is a SERIOUS breach of WG policy. A player who knows the competition questions in advance, who could have told literally anyone, a player being offered to win even if he didn't... yea.
Information leaks
On numerous occasions, C provided me with pieces of information I wasn't supposed to have. I knew about some stuff well in advance (such as the fact Idahou would be named a moderator - we'll get to that later - or things going on within Wargaming (nice to know you, Ryan Murphy aka Ectar, sitting right across the desk/room (can't remember) from C)). By the way, the "social life" of Wargaming community organizer office is better than a soap opera. Of course, as you can imagine, something like this is difficult to prove, but I have some internal mail correspondence C forwarded me. Here is a conversation with a prominent ex-member of the Czechoslovak community she had:
As you (and most importantly, as the WG employees) can see, there is no way I could have gotten this info from anyone else. She simply forwarded me the conversation to have a great laugh at the expense of the guy (who, by the way, deserved it, but that's a story for another time).
Another case was even "funnier" - an internal WG mail conversation regarding - well - me. Yes, Květa, I knew all along about the letter you sent to C's boss, Mr. Fadl. C forwarded me the whole conversation.
I explained to Overlord I was ready to forward all the internal info I got from C to a WG employee. I however cannot post that here as a whole as it concerns people who have nothing to do with the whole case. That wouldn't be fair.
Pushing her friends into "places"
C's new "best forum friend", the moderator Idahou, has been pushed to the moderator position despite not meeting the criteria (0 warning points). C, with some of her colleagues actually covered that up so he could become a moderator. C is on very friendly terms with everyone, apparently including the moderator staff.
Translation:
M.P.: If we made you a moderator, we'd start World War 3. Also, you wouldnt like the job.
Me: A moderator? Yea, you're right, I probably wouldn't
M.P.: Or would you like to do that for 150-200 Euro? pffffff.... also another thing, the person has to have ZERO WP! With Idahou, I had a huge problem with this.
Yes, they covered it up. An employee pushing his friends into company places is really not good for the company. Why would she want to do that? Simple, the other Czechoslovak moderator (Jeykey) is really not on friendly terms with her, as you can see here:
Translation:
M.P.: btw sorry for OT, but don't you think Jeykey might be leaking some info?
Me: *shrugs* It's possible. He's "just" a player, I don't know how much he knows more than teh usual player
M.P.: I don't trust him..... one word and he's fired.... yes? He pisses me off for long time already... when I give him a task to do, he has thousand remarks to it, he won't do it at once, I have to doublecheck his results, he's not online, when I need him etc.... and he's smartmouthed too... oh well, I'll try to monitor his activity more and then we'll see
Fuelling conflicts within Wargaming and within the Czechoslovak community
This will make sense to the members of the Czechoslovak community mostly, but I'll keep it in english. Ever wondered, why I was rather aggressive towards the unofficial web forum, AKA "neofiko"? Well, yes, it was because I am a dick and because I really, really despise some of the unofficial forum leadership from the bottom of my heart, but I wasn't alone in this. I was... let's say... encouraged. For those who donť know, Czechoslovak community is sort of split into "official" (WG) forum and "unofficial" forum.
Translation (on the topic of the unofficial community forum):
M.P.: "hmm, it's clear to me that we can't await anything reasonable from these people. To hell with them, they aren't even worth the bother. They won't ever have anything to do with us and they can only dream of any kind of sponsoring or cooperation. At least while I am here. And btw., today I reported that stupid facebook page of theirs.... officially, via legal department and it went thru the boss there :*"
As you can see, the fire was fuelled not only by me. Another screenshot on the same topic says it all:
Translation:
M.P.: I think they'll be really careful now. Nothing will come from their side. But I wish I could destroy that Facebook of theirs nevertheless.
Me: Well, in that case it's a win-win, no?
M.P.:
Me: You can do that anyway, that's not tied to their behavior.
M.P.: No, for me win-win is when they close down their whole stupid forum along with their Facebook page.
This conflict fuelling was never limited on the community only. She does the same stuff within the Wargaming itself too. Want proof?
This is what she thinks of Tuccy - another Czechoslovak community organizer, her colleague and a very nice person in general (I know he really doesn't like me though, sorry mate - I respect your history and tech opinions a lot, but you lost it with that unofficial forum part):
Translation:
M.P.: "and Tuccy is a manipulated fool without his own opinion"
Me: "Yes, he does seem that way"
M.P.: "It's enough to howl at him and he shits himself scared... rather than to argue with that person, he lets everything pass. At least that's how it looks. As I was saying, I don't know much about it, these are just conclusions... but..."
And Dargnon, her new colleague (a very decent guy, when I write you are a nerd, I mean it in a good way tbh).
Translation (we were talking about laptops):
Me: SorryAs I was saying, I really am not an expert on this. But from what I saw, Dargnon is quite a nerd, why not ask him?
M.P.: Pfff if I did, he'll spend a week explaining it to me. He's really slow. It irritates me.
Me: *something unrelated*
M.P.: They can shake hands with Marek (Tuccy)... but even though Marek is slow in any organizing, Dargnon is slow in speaking... it looks like this... *mocking Dargnon's speach* pfffff FACEPALM
And I am not even speaking about the Community organising vs Content department conflict, that's really something for WG representatives only, as innocent people are involved in this and I really don't want to shame them. I passed the info to Overlord. For now.
Improper behavior
Well... her affairs with WG employees are none of my concern really. However, as I stated before, she's on very friendly terms with her boss, basically she thinks she's got him wrapped around the finger (the same thing she was spreading about me in fact). Maybe that is the reason why the report I made to Overlord got probably neglected. With her boss' backing, a lot is possible.
This conflict with C is the only reason I really left the Czechoslovak community. It's completely pointless to stay in a community where all the moderators and community organizers are hostile to me, especially when it's in fact the work of one single person.
As for the rest of the EU community: this is a warning, how far things can go. I don't think anything will be done in this case, ever - she won't get fired, she's too "well connected" for that - but one really has to wonder, if I know this and if this could happen... what else happened in Wargaming? What else we don't know?
This is for the record. History is written by the victor. No matter what happens now, I however will always be the loser in this case, as I trusted and respected a person that turned out to be quite different than I thought. Let this also be a warning to the friends of such people: your friendship will last as long as your usefulness does.
[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 01-02-2013 00:28 . Reden: naam geanonimiseerd ]
Ik wou het net plaatsen en zag je net al reagerenfilipy23 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:17:
Er is iets heets gaande in de wargaming community. Schijnbaar is een van de werknemers daar flink corrupt. De kerel die in zijn vrije tijd de Q&A Russian answers thread bijhield kwam daarmee naar buiten nadat WG niks met zijn tips deed. Ondertussen is hij gebanned van het game en worden al zijn threads plus alle referenties naar die threads gedeleted. SS heeft zijn topic ook alweer gedelete (of is gedelete), maar hier een kopietje voor degene die willen smullen:
[...]
http://forum.worldoftanks...ssian-answers-thread/#top
Na een flinke loss streak dan toch eindelijk een leuke win in m'n 13-90

8K spotting damage.

8K spotting damage.
[ Voor 31% gewijzigd door ZenTex op 05-01-2013 11:40 ]
Ik had gister een interessante matchmaking:
twee vraagjes,
ik heb sinds vandaag de KT en moet skills kiezen, iemand suggesties?
en als tweede, ik heb een mod die extra info geeft na een win met wat kleurtjes en dergelijke. Maar na de laatste update staat één en ander niet correct meer. Weet iemand hoe die mod noemt en of er een update voor te krijgen is? ook medaille omschrijvingen zijn compleet fubar.
ik heb sinds vandaag de KT en moet skills kiezen, iemand suggesties?
en als tweede, ik heb een mod die extra info geeft na een win met wat kleurtjes en dergelijke. Maar na de laatste update staat één en ander niet correct meer. Weet iemand hoe die mod noemt en of er een update voor te krijgen is? ook medaille omschrijvingen zijn compleet fubar.
Verklaart wel waarom alle vertalingen altijd zo lang duren. Ze zijn daar meer bezig met "vriendelijk" zijnfilipy23 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Victory!
Battle: Malinovka Saturday, January 05, 2013 11:57:26 AM
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 4,148 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 96,772
Wat is die BatChat toch een leuke tank lol.
5 kills
4900 damage
4623 damage upon detecting
Battle: Malinovka Saturday, January 05, 2013 11:57:26 AM
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 4,148 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 96,772
Wat is die BatChat toch een leuke tank lol.
5 kills
4900 damage
4623 damage upon detecting
Net zoiets als ik gisteren had.....Nemean schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:39:
Ik had gister een interessante matchmaking:
[afbeelding]

Bedoel je deze ?Joindry schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:55:
ik heb een mod die extra info geeft na een win met wat kleurtjes en dergelijke. Maar na de laatste update staat één en ander niet correct meer. Weet iemand hoe die mod noemt en of er een update voor te krijgen is? ook medaille omschrijvingen zijn compleet fubar.
http://forum.worldoftanks...-statistics-pack-for-082/
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
yes i did xxxZertaxka schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:41:
[...]
[...]
Bedoel je deze ?
http://forum.worldoftanks...-statistics-pack-for-082/
Verwijderd
Tier 4 is een beetje balen, soort UP hetzer met enorme weakspotNemean schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:48:
[...]
Ben gister begonnen met de Franse TDs, helaas kreeg ik gister weer een migraine aanval en kon ik helaas niet meer door grinden. Echter vind ik de Franse TD op tier 4 nog maar een verschrikking (vond tier 2 en 3 nog wel te doen), hopelijk komt dat gevoel van tier 2 en 3 weer terug bij tier 5/6.
@rellen op forum: arme Ectar, proberen je werk te doen tegen allemaal van die rellende jeugd
En, sinds gister de T28 proto, wat een leuke tank! Sloom maar die armour maakt veel goed. Gister 40 (!) shells van een IS-6 en Löwe staan wegkoppen totdat eindelijk de T95 in positie was om ze te flanken. Jawel je leest het goed, we waren met 4 over (2 TDs en 2 incapabele artys).
Helaas heb ik nog niet de laatste gun, met 198 pen kom je niet overal doorheen van een paar honderd meter
Ik vind de proto anders 3 keer niks. Het komt niet vaak voor dat ik veel bounce en dat kreng is veel te sloom + open top dus arty doet volle damage.
Idem met de jagdtiger. Leuke top gun, die ik nog niet unlocked heb, maar de armour, welke armour? Alles en iedereen komt er doorheen helaas. Vond de Ferdi beter eigenlijk.
Idem met de jagdtiger. Leuke top gun, die ik nog niet unlocked heb, maar de armour, welke armour? Alles en iedereen komt er doorheen helaas. Vond de Ferdi beter eigenlijk.
Verwijderd
Tuurlijk daar heb je gelijk aan, ik vrees nu ook altijd arty daarmee. Gwpanther pent de bovenkant hull achter m'n turret: 1100 damage. Nog een gwpanther die me van de zijkant schiet (ander potje) 600 damage...ZenTex schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:46:
Ik vind de proto anders 3 keer niks. Het komt niet vaak voor dat ik veel bounce en dat kreng is veel te sloom + open top dus arty doet volle damage.
Maar goed, als je dat weet, zorgen dat je zo veel mogelijk arty safe staat.
En inderdaad hij is ook takke sloom, maar als je eenmaal in positie bent kan je wel flink uitdelen.
Eigenlijk zouden ze misschien of z'n speed moeten buffen of een deksel op de turret moeten mikken a la slugger.
Ach, eigenlijk zijn alle TD's compleet overbodig in dit spel.
Geen enkele TD kan wat een heavy niet beter kan.
Met zoveel scouts en arty in een high tier battle ben je binnen no time gespot en geartied in een match, geen turret, dus snel even cover opzoeken zit er niet in, mediums juichen als ze een TD zien, zetten je klem en vreten je op.
Zelfs penetration waarvoor TD's in den beginne goed in waren is amper beter ten opzichte van heavies, en wat krijg je daarvoor terug? Minder hitpoints en het ontbreken van een turret. Enkele TD's hebben nu hoge Alpha, maar that's it.
Toen ik begon in WoT was ik gek van TD's, ze hadden nog iets van meerwaarde tov heavies, al werden ze toen al te min geacht voor CW, nu zijn TD's al helemaal waardeloos. Te situationeel. Het is de grind gewoon niet waard.
Geen enkele TD kan wat een heavy niet beter kan.
Met zoveel scouts en arty in een high tier battle ben je binnen no time gespot en geartied in een match, geen turret, dus snel even cover opzoeken zit er niet in, mediums juichen als ze een TD zien, zetten je klem en vreten je op.
Zelfs penetration waarvoor TD's in den beginne goed in waren is amper beter ten opzichte van heavies, en wat krijg je daarvoor terug? Minder hitpoints en het ontbreken van een turret. Enkele TD's hebben nu hoge Alpha, maar that's it.
Toen ik begon in WoT was ik gek van TD's, ze hadden nog iets van meerwaarde tov heavies, al werden ze toen al te min geacht voor CW, nu zijn TD's al helemaal waardeloos. Te situationeel. Het is de grind gewoon niet waard.
Mwah niet helemaal mee eens, TD's hebben gewoon rete hoge alpha damage wat altijd fijn is. Een foch155 kan in 1 drum vrijwel elke andere tierX in 10 seconden afmaken, zelfs een Maus, met goede rolls uiteraard.
E4 kan vrijwel alles wat een heavy kan en heeft een kickass gun.
268 of een 263 in een bosje ergens kan je het leven goed zuur maken en zie ik ook vrij regelmatig in CW.
De enige waar je vanaf moet blijven is de JpzE100, dat ding is gewoon ruk, het is leuk als iemand voor je langs rijdt en je een keer geen 0 dmg hit doet, maar dat is de rest van de frustratie niet waard.
Sinds ze tierX zijn worden ze juist meer in CW gebruikt. E4 wordt bij ons echt veel gebruikt naast de E5, Foch 155 ook meedere malen in CW gebruikt.
Foch155 en E4 zijn toch wel een paar van mijn favoriete tanks op het moment.
268 of een 263 in een bosje ergens kan je het leven goed zuur maken en zie ik ook vrij regelmatig in CW.
De enige waar je vanaf moet blijven is de JpzE100, dat ding is gewoon ruk, het is leuk als iemand voor je langs rijdt en je een keer geen 0 dmg hit doet, maar dat is de rest van de frustratie niet waard.
Sinds ze tierX zijn worden ze juist meer in CW gebruikt. E4 wordt bij ons echt veel gebruikt naast de E5, Foch 155 ook meedere malen in CW gebruikt.
Foch155 en E4 zijn toch wel een paar van mijn favoriete tanks op het moment.
JP I is en blijft mijn favoriete tank, retesnelle long 88, goeie cammo en mobiel. Geen armor en weinig HP, don't care bout those. Ik wil een sticker i (hartje) my jagdpanther
JagdPanzer E-100 is inderdaad een waardeloze tank, de leukste TD uit de hele reeks vind ik toch wel de Ferdinand en de JagdPanther.
Helemaal mee eens, was vergeten "met uitzondering van" aan mijn post toe te voegen.Kojoottii schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:22:
Vraag me enkel af wat er mis is met de JP E100 (buiten dat je het vanaf de maan kunt spotten). Super pen en alpha. Doet dat ding dan echt zo vaak 0 dmg hits?
In het kort, ja.
Ik weet niet of ie er meer doet dan de JP I, wat volgens mij toch 1/4 schoten is, ongeveer. Probleem met de JP E-100 is dat je dan eigenlijk 22 sec niks van damage doet, zelfs een maus rolt een halve straat door op ensk op 22 seconden.
Je rent ook nergens heen nadat je een schot hebt gelost. Hij moet gewoon nogmaals gebuffed worden. Mijn voorstellen.
- lichte mobiliteitsbuf in combo met profielverkleining (historisch correct is toch een leugen bij WG)
- meer HE schade, hogere rof en lichte mobiliteitsbuf
- betere bottomplate en hogere rof
nu overweeg ik het mijn eerste tier 10 te verkopen en mijn crew te gebruiken voor een tank die wel nuttig is.
Ik weet niet of ie er meer doet dan de JP I, wat volgens mij toch 1/4 schoten is, ongeveer. Probleem met de JP E-100 is dat je dan eigenlijk 22 sec niks van damage doet, zelfs een maus rolt een halve straat door op ensk op 22 seconden.
Je rent ook nergens heen nadat je een schot hebt gelost. Hij moet gewoon nogmaals gebuffed worden. Mijn voorstellen.
- lichte mobiliteitsbuf in combo met profielverkleining (historisch correct is toch een leugen bij WG)
- meer HE schade, hogere rof en lichte mobiliteitsbuf
- betere bottomplate en hogere rof
nu overweeg ik het mijn eerste tier 10 te verkopen en mijn crew te gebruiken voor een tank die wel nuttig is.
You ask, I deliverJoindry schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:54:
JP I is en blijft mijn favoriete tank, retesnelle long 88, goeie cammo en mobiel. Geen armor en weinig HP, don't care bout those. Ik wil een sticker i (hartje) met jagdpanther
JpzE100 0 damage shot op de enemy is zeg maar een toeter voor het startsign om je hard te rapen in je JpzE100
*WOOOOOOP* next 44 seconds max 1050 dmg ! Kill this asshole! *WOOOOOOP*
Het zal waarschijnlijk niet meer 0 dmg hits zijn dan andere tanks, maar gezien je vervolgens 22 seconden moet wachten tot je uberhaupt weer kan schieten, is het gewoon echt zwaaaaaar klote wanneer het gebeurt. Zeker als het in zo'n situatie is als wanneer een t50-2 doorbreekt en komt in je schootsveld, jij predict zijn movement en staat er al geaimed, BOOOM ...0 dmg trackshot, hij repairt, en jij staat erbij en kijkt ernaar.
Het zal waarschijnlijk niet meer 0 dmg hits zijn dan andere tanks, maar gezien je vervolgens 22 seconden moet wachten tot je uberhaupt weer kan schieten, is het gewoon echt zwaaaaaar klote wanneer het gebeurt. Zeker als het in zo'n situatie is als wanneer een t50-2 doorbreekt en komt in je schootsveld, jij predict zijn movement en staat er al geaimed, BOOOM ...0 dmg trackshot, hij repairt, en jij staat erbij en kijkt ernaar.
[ Voor 53% gewijzigd door Kojoottii op 05-01-2013 20:01 ]
Jpz e100 is een duitse tank, dankzij de russian bias van die shitdevelopers, heeft ie een relatieve hoge 0% damage.
erutangiS
Nou mijn SU-152 kan er ook wat van die 0% critical nodamage hits.
Ik heb gewoon in al mijn tanks wel vaak 0 crit hits is volgens mij niks biased aan hoor.
Ik kan mijn laatste 0% hit met een russische tank niet eens herinneren, met duitse tanks heb ik er 3 per game, ze hebben dan wel hogere rof maar toch. (beetje overdreven uiteraard
)
Ach de bias zit hem ook niet in de gun, maar in het magische zijarmor van die russen waardoor je shells altijd net op dat schuine deel achter hun tracks landen.
Ach de bias zit hem ook niet in de gun, maar in het magische zijarmor van die russen waardoor je shells altijd net op dat schuine deel achter hun tracks landen.
erutangiS
Enigszins offtopic van WoT, maar het kan hier wel denk ik:
Hoe doen jullie WoT en Teamspeak tegelijk gebruiken? Als ik beide normaal gebruik hoor ik of amper game of amper Teamspeak. Gebruik ik de Volume Control plugin dan werkt het, maar mijn geluidsettings gaan dan compleet door elkaar in windows (programma's onthouden verkeerde volume, BF3 start op 0% geluid etc...)......
Hoe doen jullie WoT en Teamspeak tegelijk gebruiken? Als ik beide normaal gebruik hoor ik of amper game of amper Teamspeak. Gebruik ik de Volume Control plugin dan werkt het, maar mijn geluidsettings gaan dan compleet door elkaar in windows (programma's onthouden verkeerde volume, BF3 start op 0% geluid etc...)......
Verwijderd
Windows volume control en dergerlijke programma's werken voor geen meter, gewoon ingame geluid stiller zetten en het geluid van Teamspeak op maximum laten staan (of eventueel hoger zetten). Meestal is mijn ingame geluid iets van 15% tegenover 100% TS geluid (hangt af van game tot game). Muziek in lobby's enzo staat op 5%..wontcachme schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:49:
Enigszins offtopic van WoT, maar het kan hier wel denk ik:
Ik heb juist het probleem dan dat ik zonder/met veel lager geluid veel slechter speel. Dan mis ik opeens alles, hoor niemand meer schieten/lopen/rijden/game geluiden.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:00:
[...]
Windows volume control en dergerlijke programma's werken voor geen meter, gewoon ingame geluid stiller zetten en het geluid van Teamspeak op maximum laten staan (of eventueel hoger zetten). Meestal is mijn ingame geluid iets van 15% tegenover 100% TS geluid (hangt af van game tot game). Muziek in lobby's enzo staat op 5%..
Probeer een balans te vinden bij mij staat ingame alles rond de 30 en ts op 100
Verwijderd
Ja inderdaad, begin ingame bij 10% en schroef het volume 5% per keer bij en kijk wat jouw de beste balans lijkt. Je moet ook wel zorgen dat windows je geluiden niet gaat dempen als je een VOIP programma opent, dit doe je door naar je geluidsinstellingen te gaan (waar je kan kiezen welk afspeelapparaat je default is enz..) dan naar communication en dan bij de optie "When windows detects..." moet je "Do nothing" selecteren. (Ik heb m'n win7 in het Engels dus ik weet de NL vertaling niet...).
Anders kun je ook een of andere plugin downloaden ofzo die je ingame geluid enkel naar beneden schroeft wanneer er iemand aan het praten is op TS.
Anders kun je ook een of andere plugin downloaden ofzo die je ingame geluid enkel naar beneden schroeft wanneer er iemand aan het praten is op TS.
Die heb ik (Volume Control), maar die gooit telkens de geluidlevels door elkaar als bv iemand aan het praten is en de game start.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:41:
Verwijderd
Dan zoek je ene betere plugin?wontcachme schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:50:
[...]
Die heb ik (Volume Control), maar die gooit telkens de geluidlevels door elkaar als bv iemand aan het praten is en de game start.
Ik weet niet of de rest van de avond veel heeft bijgedragen aan de Acefilipy23 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 08:57:
[...]
En ik wordt niet bedankt voor de rest van de avond??? Nou ja!
Babs out!
Maar bij deze bedankt voor de rest van de avond.
Verwijderd
Paar potjes met BP vanaav, Churchill I is 1 grote steel wall, Churchill 7 is al wat moeilijker, BP, is mixed:
Victory!
Battle: Arctic Region zaterdag 5 januari 2013 23:13:05
Experience received: 2.828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 35.020
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Spartan
Victory!
Battle: Ruinberg zaterdag 5 januari 2013 23:23:58
Experience received: 1.510
Credits received: 45.030
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper
Victory!
Battle: Sand River zaterdag 5 januari 2013 23:57:41
Experience received: 1.594
Credits received: 44.580
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Cool-Headed
Gekkehuis.
Victory!
Battle: Arctic Region zaterdag 5 januari 2013 23:13:05
Experience received: 2.828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 35.020
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Spartan
Victory!
Battle: Ruinberg zaterdag 5 januari 2013 23:23:58
Experience received: 1.510
Credits received: 45.030
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper
Victory!
Battle: Sand River zaterdag 5 januari 2013 23:57:41
Experience received: 1.594
Credits received: 44.580
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Cool-Headed
Gekkehuis.
nvm
[ Voor 189% gewijzigd door ShockWave op 06-01-2013 10:39 ]
Lmfao xD kwam deze net tegen op reddit. Tijdje geleden hadden ze ook zoiets met een TC vol met batchats 
haha, gewoon de eerste en de laatste afknallen en de rest zit gewoon vast toch
Het is weer 1 van die dagen...
Elk schot van mij mist of dingt op zelfs de papieren tanks. Ik krijg meerdere schoten van teammates te slikken, teammates die continue tgen me aan rammen zodat ik schoten mis, schoten van vijanden die met elk schot pennen, en elk schot is raak, vanaf de meest onmogelijke plekken wat normaal lucky shots zouden moeten zijn, maar dan door elke vijandelijke tank die op mij schiet, en dan tenslotte zijn er nog de ongelijke teams, malinovka met aan hun kant meerdere snelle scouts en lorraines en aaan onze zijde een enkele medium.
Pech mach ik hopen. Straks beter en komt er weer een win streak.
Verder groeit mijn haat voor de proto per gespeeld potje. De gun, zij het niet eens zo slecht op papier, mist de meest makkelijke schoten, doet onwijs veel 0 damage hits als hij raakt, en doet vreemd genoeg 8 van de 10 keer bijna minimale damage. Verder kom ik door de lage snelheid vaak pas op de chokepoints aan als de strijd gestreden is, als hun zijde gewonnen heeft word ik gerushed door meerdere tanks, als onze zijde gewonnen heeft mag ik blij zijn als ik 1 schot heb weten te plaatsen voordat het potje teneinde is. En de armour? Leuk op papier, maar als ik al een schot ding heeft alles en iedereen die een T28 proto aan ziet komen al gold geladen lijkt het. De penetratie gaten zitten overal, maakt niet uit, frontal, lower plate, turret, ze schieten er overal doorheen met het grootste gemak van de wereld, weakspots? mikken hoeft niet eens. Laat ik het niet eens over arty hebben.
Bij elk potje voordat ik op "battle"klik zweeft mijn muis over het knopje "sell".
Sommigen zullen zeggen dat die tank zo slecht niet is, maar iedereen zal een tank gespeeld hebben waarmee het gewoon niet wil lukken, ze extreem veel pech hebben en elk ppotje in het ergtste noob team komen wat de MM kan samenstellen op dat moment. In mijn geval is dat met de Proto.
Elk schot van mij mist of dingt op zelfs de papieren tanks. Ik krijg meerdere schoten van teammates te slikken, teammates die continue tgen me aan rammen zodat ik schoten mis, schoten van vijanden die met elk schot pennen, en elk schot is raak, vanaf de meest onmogelijke plekken wat normaal lucky shots zouden moeten zijn, maar dan door elke vijandelijke tank die op mij schiet, en dan tenslotte zijn er nog de ongelijke teams, malinovka met aan hun kant meerdere snelle scouts en lorraines en aaan onze zijde een enkele medium.
Pech mach ik hopen. Straks beter en komt er weer een win streak.
Verder groeit mijn haat voor de proto per gespeeld potje. De gun, zij het niet eens zo slecht op papier, mist de meest makkelijke schoten, doet onwijs veel 0 damage hits als hij raakt, en doet vreemd genoeg 8 van de 10 keer bijna minimale damage. Verder kom ik door de lage snelheid vaak pas op de chokepoints aan als de strijd gestreden is, als hun zijde gewonnen heeft word ik gerushed door meerdere tanks, als onze zijde gewonnen heeft mag ik blij zijn als ik 1 schot heb weten te plaatsen voordat het potje teneinde is. En de armour? Leuk op papier, maar als ik al een schot ding heeft alles en iedereen die een T28 proto aan ziet komen al gold geladen lijkt het. De penetratie gaten zitten overal, maakt niet uit, frontal, lower plate, turret, ze schieten er overal doorheen met het grootste gemak van de wereld, weakspots? mikken hoeft niet eens. Laat ik het niet eens over arty hebben.
Bij elk potje voordat ik op "battle"klik zweeft mijn muis over het knopje "sell".
Sommigen zullen zeggen dat die tank zo slecht niet is, maar iedereen zal een tank gespeeld hebben waarmee het gewoon niet wil lukken, ze extreem veel pech hebben en elk ppotje in het ergtste noob team komen wat de MM kan samenstellen op dat moment. In mijn geval is dat met de Proto.
Van mij mogen ze de Poolse spelers een eigen server geven, eindelijk m'n winrate de afgelopen dagen nog wat omhoog kunnen krikken.. resultaat.. heb vandaag 10 potjes verloren omdat ik alleen maar met idioten opgescheept zit. Met platoon of zonder platoon het is gewoon onmogelijk nog plezier op te brengen in dit verrekte spel.
@ZenTex, wen er maar aan de Prot was hartstikke leuk voor dat premium ammo voor credits gekocht kon worden. Nu is armor gewoon waardeloos geworden omdat elke idioot niet meer op weakspots hoeft te schieten.
@ZenTex, wen er maar aan de Prot was hartstikke leuk voor dat premium ammo voor credits gekocht kon worden. Nu is armor gewoon waardeloos geworden omdat elke idioot niet meer op weakspots hoeft te schieten.
En het gaat dor. 2 complete clips gold ammo (plus wat normale ammo) in mn AMX 120 geleegd, 1 misser uit 10+ schoten. penetration, penetration, penetration. Resultaat: 680 damage.
Hoe is het mogelijk?
Dat waren dus iets van 11 schoten, 1 mis, 8 0 dmg hits en 2 treffers die schade deden.
Hoe is het mogelijk?
Dat waren dus iets van 11 schoten, 1 mis, 8 0 dmg hits en 2 treffers die schade deden.
[ Voor 18% gewijzigd door ZenTex op 06-01-2013 19:25 ]
Vanmiddag was ESL weer aan de beurt en ondanks een ruwe start wel mooie matches gehad.
De brackets waren vergroot (godzijdank want we waren laat met inchecken) en in de eerste ronde geen tegenstander. De tweede ronde tegen 1PADQ maar dat ging moeizaam en erg krap door fouten.
De battle erna was tegen EPIC die al een aantal cups erg netjes hadden gepresteerd maar in een mooie CQC, in het midden van Abbey, battle sterk van gewonnen. Vervolgens tegen 1SPB Zawisza gespeeld op Himmelsdorf (waarop we al een keer van ze verloren hadden) en heel erg hard gewonnen waar ze versteld van stonden. Helaas daarna op Prokhorovka tegen Virtus.Pro verloren op een wat mindere manier maar alsnog een erg goede prestatie. Wederom 1750 gold in de pocket!
De brackets waren vergroot (godzijdank want we waren laat met inchecken) en in de eerste ronde geen tegenstander. De tweede ronde tegen 1PADQ maar dat ging moeizaam en erg krap door fouten.
De battle erna was tegen EPIC die al een aantal cups erg netjes hadden gepresteerd maar in een mooie CQC, in het midden van Abbey, battle sterk van gewonnen. Vervolgens tegen 1SPB Zawisza gespeeld op Himmelsdorf (waarop we al een keer van ze verloren hadden) en heel erg hard gewonnen waar ze versteld van stonden. Helaas daarna op Prokhorovka tegen Virtus.Pro verloren op een wat mindere manier maar alsnog een erg goede prestatie. Wederom 1750 gold in de pocket!
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 06-01-2013 20:40 ]
Ik heb me net ingeschreven ga alles even proberen.
Mijn ingame naam is patatjeoorlog
Mijn ingame naam is patatjeoorlog
computer voor alle werkzaamheden
Da's mooi. Nu even kijken of iemand nog een starterscode over heeft?
Ik hoop dat je het wat vind en het een kans geeft. Let op, gedurende je eerste battles kun je je amper een beeld vormen over het spel het duurt even voordat je in de gaten hebt wat je aan het doen bent, pas in de latere tiers begint zich een beeld te vormen.
Doe het rustig aan en heb geduld, dan kun je ver komen...
Nog even een tip: veel tanks hebben plekken waar je granaten zelden door de bepantsereing komen, vooral de turrets blijken vaak lastig, maar elke tank heeft zwakke plekken. Voor de meeste tanks geld dat de koepel lastig is, maar de bodemplaat is bij de meeste tanks wel te doen.
Ik hoop dat je het wat vind en het een kans geeft. Let op, gedurende je eerste battles kun je je amper een beeld vormen over het spel het duurt even voordat je in de gaten hebt wat je aan het doen bent, pas in de latere tiers begint zich een beeld te vormen.
Doe het rustig aan en heb geduld, dan kun je ver komen...
Nog even een tip: veel tanks hebben plekken waar je granaten zelden door de bepantsereing komen, vooral de turrets blijken vaak lastig, maar elke tank heeft zwakke plekken. Voor de meeste tanks geld dat de koepel lastig is, maar de bodemplaat is bij de meeste tanks wel te doen.
Victory!
Battle: Siegfried Line Sunday, January 06, 2013 9:54:11 PM
Vehicle: Somua SAu-40
Experience received: 1,662
Credits received: 30,949
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eindelijk een goed potje in deze kak tank.. 10 kills (Plato 2, ik 8 ).
Battle: Siegfried Line Sunday, January 06, 2013 9:54:11 PM
Vehicle: Somua SAu-40
Experience received: 1,662
Credits received: 30,949
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eindelijk een goed potje in deze kak tank.. 10 kills (Plato 2, ik 8 ).
Ik krijg ineens XVM niet meer aan de praat. En helaas, de gevolgen ondervonden.
In abbey in m'n Jagdtiger. Niemand gaat richting de bergen, of nee, toch wel, een E-100. Dus ik ga mee.
Komen al snel oog om oog met een E-75, T30 en IS-7. Ik deel flinke klappen uit aan de E-75 en T30, totdat ik vanachter genomen word dor een T-54. De E100? blijft gewoon staan, ondanks mijn geroep om hulp, rijdt niet naar achteren om dekking te zoeken, schiet niet op de T-54, ondanks dat hij zowat een minuut nodig heeft om mij te vernietigen. Dus ik ga dood.
Pas na enkele schoten van de T54 in de E-100 heeft ie iets in de gaten. En zowaar, hij schiet terug. -150-200-200!! De E100 schiet met HE!!!! De T54 raped de E100...
Naderhand bekijk ik zijn stats.... 42% winrate.
Had ik dat van te voren geweten was ik niet met hem meegegaan, wat een faal.
En waarom houd ik me zelfs nog bezig met de jagdtiger? Amour? Waardeloos, de weakspot is zo groot als de maan, en zelfs de upper armour komt een tier 10 gun nog doorheen aan de gaten te zien.
In abbey in m'n Jagdtiger. Niemand gaat richting de bergen, of nee, toch wel, een E-100. Dus ik ga mee.
Komen al snel oog om oog met een E-75, T30 en IS-7. Ik deel flinke klappen uit aan de E-75 en T30, totdat ik vanachter genomen word dor een T-54. De E100? blijft gewoon staan, ondanks mijn geroep om hulp, rijdt niet naar achteren om dekking te zoeken, schiet niet op de T-54, ondanks dat hij zowat een minuut nodig heeft om mij te vernietigen. Dus ik ga dood.
Pas na enkele schoten van de T54 in de E-100 heeft ie iets in de gaten. En zowaar, hij schiet terug. -150-200-200!! De E100 schiet met HE!!!! De T54 raped de E100...
Naderhand bekijk ik zijn stats.... 42% winrate.
Had ik dat van te voren geweten was ik niet met hem meegegaan, wat een faal.
En waarom houd ik me zelfs nog bezig met de jagdtiger? Amour? Waardeloos, de weakspot is zo groot als de maan, en zelfs de upper armour komt een tier 10 gun nog doorheen aan de gaten te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 06-01-2013 22:57 ]
Verwijderd
That's my tankwsLy schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:15:
Lmfao xD kwam deze net tegen op reddit. Tijdje geleden hadden ze ook zoiets met een TC vol met batchats
[afbeelding]
Clan Wars: Portugal, landing, battle with owner
Complete: zondag 6 januari 2013 23:21:18
[BRAVE] Bulgarian Rebel Army - Vulgar Echelon vs. [HARDS] Hellenic Armored Division Strike Force
Victory!
HARDS back on the menu
Complete: zondag 6 januari 2013 23:21:18
[BRAVE] Bulgarian Rebel Army - Vulgar Echelon vs. [HARDS] Hellenic Armored Division Strike Force
Victory!
HARDS back on the menu
Wij moesten helaas een andere clan voor laten gaan..zucht...
Dat heb ik dus de laatste tijd met mijn T30. Gisteren nog een schot recht op de zijkant van een Hummel zonder enige schade. Verder is het nadeel van zo'n tank dat je heel erg afhankelijk van je team bent. Laatst had ik b.v. een potje waarbij onze scout (T50-2) het beter vond om de groenen te spotten dan de roden. Die ging dus achter onze arty staan zonder ook maar 1 tank gespot te hebben.ZenTex schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:50:
[removed]
Toch niet HUNS hopelijk?ShockWave schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:56:
Wij moesten helaas een andere clan voor laten gaan..zucht...
Overigens die tier 5 is al stukje beter, nog steeds schijt armor.. maar het wordt al beter.
Wat een heerlijke avond weer in de randoms. Wordt er een beetje ziek van. 10 gespeeld, 10 verloren. 
En aye, proto is de laatste tijd lastig, bijna alles schiet ook door mijn armor heen
En aye, proto is de laatste tijd lastig, bijna alles schiet ook door mijn armor heen
WoT/WoWs name: Onarf
Goh zeg, net een potje in m'n AMX 90. Zaten er een paar gasten van Hards 2 bij die een partij liepen te vloeken. daarna een leuke chat met ene pixarart, I did your mom etc etc.
Zielig zielig zielig.
Zielig zielig zielig.
[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 07-01-2013 02:01 ]
De JT hulldown is een beest, met gold ammo helaas niet sterk genoeg. Maarja dat heb je zelfs met de Maus. Voor de rest is de JT een van de beste TDs, imo dan... Snelle reload, goede accuracy en de dpm is geweldig. Volgende tier moet het teveel hebben van lucky RNG helaas. 800dmg shots 90% van de tijd. Enige tierX die beetje goed is is de E50, rest is gewoon troep; accuracy, pen en reload is om te huilen.ZenTex schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:10:
Hull down of niet. Ze komen er toch wel door. Naar de penetratiegaten te zien hebben ze niet eens gold shells nodig om door m'n upper hull te schieten. En zie maar eens een goede hull down positie te vinden.
Buiten dat is het wel erg zielig voor een tier NEGEN on vanaf 500 meter door tier 7's gepenetreerd te worden.
De gun, ja die is lekker, maar 0 camo en arty magnet maakt dit voor mij wederom een faal tank, vooral omdat dat ding zo sloom is.
De enige goede TD's zijn USSR TD's lijkt mij. Camo uber allles, die dingen zie je pas als je er vlak voor staat, who needs armour?
Ben op de EU server bezig met de E-75 (als sinds start server) en German TD lijn + arty. Allen faal in het kwadraat. Vooral de GW tiger, CB slachtoffer zo langzaam.
Ik ben een fervent aanhanger van de Theorie dat CW de duitse tanks UP maakt, vooral sinds het E-75 verhaal. Wat een heerlijke tank was. WAS omdat met elk 3e schot de boel in de hens staat.
Buiten dat is het wel erg zielig voor een tier NEGEN on vanaf 500 meter door tier 7's gepenetreerd te worden.
De gun, ja die is lekker, maar 0 camo en arty magnet maakt dit voor mij wederom een faal tank, vooral omdat dat ding zo sloom is.
De enige goede TD's zijn USSR TD's lijkt mij. Camo uber allles, die dingen zie je pas als je er vlak voor staat, who needs armour?
Ben op de EU server bezig met de E-75 (als sinds start server) en German TD lijn + arty. Allen faal in het kwadraat. Vooral de GW tiger, CB slachtoffer zo langzaam.
Ik ben een fervent aanhanger van de Theorie dat CW de duitse tanks UP maakt, vooral sinds het E-75 verhaal. Wat een heerlijke tank was. WAS omdat met elk 3e schot de boel in de hens staat.
Hards 2 is een niet bestaande clan. Maar wel lame dat het gebeurt, gelukkig doe je het zelf nooit.ZenTex schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:42:
Goh zeg, net een potje in m'n AMX 90. Zaten er een paar gasten van Hards 2 bij die een partij liepen te vloeken. daarna een leuke chat met ene pixarart, I did your mom etc etc.
Zielig zielig zielig.
JawelNemean schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:06:
[...]
Toch niet HUNS hopelijk?
Overigens die tier 5 is al stukje beter, nog steeds schijt armor.. maar het wordt al beter.
Waarschijnlijk moet de jt je liggen, je hoort er verschillende verhalen over. Ik vond de ferdie zo fijn dat ik de jt maar overgeslagen heb. De problemen die je hebt met de jt worden met de jpe alleen maar erger. Vooral gold ammo heeft de jpe pijn gedaan, aan de andere kant het is wel een tier 10 die goede credits verdient door met gold ammo te schieten.
ZenTex schreef op maandag 07 januari 2013 @ 03:06:
Hull down of niet. Ze komen er toch wel door. Naar de penetratiegaten te zien hebben ze niet eens gold shells nodig om door m'n upper hull te schieten. En zie maar eens een goede hull down positie te vinden.
De enige goede TD's zijn USSR TD's lijkt mij. Camo uber allles, die dingen zie je pas als je er vlak voor staat, who needs armour
Shuttle st20g5
Ik heb de JT uit ellende verkocht. Ferdinand vond ik wel fijn om te spelen...
Ik vraag mij trouwens nog steeds af waarom WG voor dit model van de JPE-100 heeft gekozen? Dit weekend is mij, nadat ik al vaker had gezocht, het EINDELIJK gelukt om dit model te vinden... overal kom ik alleen modellen etc. tegen die verschillen van de huidige model met een superstructure aan de achterkant.
Ik heb wel een vermoeden dat er een 2e TD tree komt met JagdPanzer E-75. E-90 etc. Daar zijn ook allemaal afbeeldingen van te vinden, en misschien kom het E-100 'krokodil' model als tier 10.
Alle TD's vanaf tier 8 hebben een superstructure dat in het midden of aan de achterkant is geplaatst, deze serie heeft het aan de voorkant.

Meer info over lage tier E-s kan je ook hier vinden: http://www.achtungpanzer....andard-series.htm#eseries
Ik vraag mij trouwens nog steeds af waarom WG voor dit model van de JPE-100 heeft gekozen? Dit weekend is mij, nadat ik al vaker had gezocht, het EINDELIJK gelukt om dit model te vinden... overal kom ik alleen modellen etc. tegen die verschillen van de huidige model met een superstructure aan de achterkant.
Ik heb wel een vermoeden dat er een 2e TD tree komt met JagdPanzer E-75. E-90 etc. Daar zijn ook allemaal afbeeldingen van te vinden, en misschien kom het E-100 'krokodil' model als tier 10.
Alle TD's vanaf tier 8 hebben een superstructure dat in het midden of aan de achterkant is geplaatst, deze serie heeft het aan de voorkant.

Meer info over lage tier E-s kan je ook hier vinden: http://www.achtungpanzer....andard-series.htm#eseries
[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 07-01-2013 11:14 ]
Ik geloof dat ik mijn faaltankje heb gevonden..T71.
Hoorde verhalen erover dat dit zo'n leuk ding was,,pffff momenteel krijg ik bij elke eerste schot wat ik incasseer engine faillure en sta je stil, prima dan maar snel een repairkit ertegenaan en gaan zou je zeggen...helaas elke 2e schot wat ik krijg je raadt het al...engine faillure....
Hoorde verhalen erover dat dit zo'n leuk ding was,,pffff momenteel krijg ik bij elke eerste schot wat ik incasseer engine faillure en sta je stil, prima dan maar snel een repairkit ertegenaan en gaan zou je zeggen...helaas elke 2e schot wat ik krijg je raadt het al...engine faillure....
Het tankje is zo klein dat de engine niet te missen valt, zelfde is ook vaak het geval met de 13 90.
Als je pech hebt dan weten ze je te detracken + de engine kapot te schieten maar gelukkig zijn er ook genoeg momenten dat ik wegkom met een crit op mijn tracks zonder detrack
Als je pech hebt dan weten ze je te detracken + de engine kapot te schieten maar gelukkig zijn er ook genoeg momenten dat ik wegkom met een crit op mijn tracks zonder detrack
wellicht bedoelt ie HARD2, ik merk ook vaak dat HARD met nummers erachter zich niet echt gedragen. Zijn vaker onbeleefd (HARD2 heb ik megemaakt en HARD4 ook)Doler schreef op maandag 07 januari 2013 @ 07:32:
[...]
Hards 2 is een niet bestaande clan. Maar wel lame dat het gebeurt, gelukkig doe je het zelf nooit.
btw mooi HARDS dat jullie weer land hebben
GOT gaat ook weer vrolijk verder met landings
[ Voor 5% gewijzigd door dynosu op 07-01-2013 11:24 ]
Die 'Krokodil' is een 'fanmade' ontwerp. Iedere zelfrespecterende ontwerper komt niet met zo'n ontwerp, aangezien dat ding belachelijk frontzwaar is. Ding zou zich in het echt per direct als duikbuit gaan gedragen. Kanon boort zich in de grond en komt daar dan voorlopig ook niet weg.wsLy schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:06:
Ik heb de JT uit ellende verkocht. Ferdinand vond ik wel fijn om te spelen...
[afbeelding]
13 90 heb ik erg weinig engine faillure, tracks wel hoewel ik daar ook inderdaad regelmatig een crit op de track heb en dan vrolijk full speed doorrijdt..psychoclown schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:21:
Het tankje is zo klein dat de engine niet te missen valt, zelfde is ook vaak het geval met de 13 90.
Die krokodil wordt hem niet omdat:[b][message=39547389,noline]
[afbeelding]
1. Het gun niet in de behuizing past (reden aangedragen door WG)
2. Zo'n groot gun voorop de tank wordt het ding front-zwaar (reden aangedragen door WG)
3. WG IP-rechten moet gaan betalen om dat model te gebruiken (reden niet genoemd door WG).
Kans dat ze er komen is dus 0%.
Babs out!
Echt gek dat de meeste de JT zo'n rommel vinden. Het is de eerste tank waar ik 60% winrate mee hebt gehaald als 2k battle noob door de damage die je het team aan kan doen in een korte tijd.
Als je het over de upperhull hebt is dat de chassis of the superstructure want daar komt echt geen tier 7 doorheen, sorry maar dat is gewoonweg onmogelijk. Zeker als je ook nog eens naar achter helt door de hulldown positie en die zijn er nu genoeg te vinden op de "nieuwe" aardappel velden maps. Misschien sommige luckshots TD met gold maar zelfs dat betwijfel ik. De chassis die is gewoon hetzelfde als de Tiger II met als weakspots de MG poort en de LFP. En door komen helaas alle tier 8/9/10 tanks doorheen, maar die komen ook makkelijk door de OBJ 704 en de 122-54 front armor.
Met 100% crew en clutchbraking is de JT goed te doen voor zo'n zwaar groot ding.
Camo rating kan je vergeten inderdaad, je moet met de JT zover mogelijk achterblijven en pas pushen als het andere team kreupel of in de minderheid is. Het duurde een tijdje voordat ik leerde spelen met de JT en alle posities in de maps vond waar ik het meeste kon doen.. nu is het gewoon puur genieten
. Bijna alle Duitse TD's staan permanent in mijn garage behalve de Stug (De hetzer is op een of andere manier gewoon beter) en de Jagdpanzer4 (te weinig pen voor een TD)
Nu ben ik bezig met de SU-152 en binnenkort de ISU-152
. De Franse TDs werd ik gek van, de horizontale arcs zijn minimaal en dan komt er de aimtime er steeds bovenop.. aimen aimen aimen voor weinig damage. Bij de russen is dat niet zo erg als je mega-schade kan doen.
Als je het over de upperhull hebt is dat de chassis of the superstructure want daar komt echt geen tier 7 doorheen, sorry maar dat is gewoonweg onmogelijk. Zeker als je ook nog eens naar achter helt door de hulldown positie en die zijn er nu genoeg te vinden op de "nieuwe" aardappel velden maps. Misschien sommige luckshots TD met gold maar zelfs dat betwijfel ik. De chassis die is gewoon hetzelfde als de Tiger II met als weakspots de MG poort en de LFP. En door komen helaas alle tier 8/9/10 tanks doorheen, maar die komen ook makkelijk door de OBJ 704 en de 122-54 front armor.
Met 100% crew en clutchbraking is de JT goed te doen voor zo'n zwaar groot ding.
Camo rating kan je vergeten inderdaad, je moet met de JT zover mogelijk achterblijven en pas pushen als het andere team kreupel of in de minderheid is. Het duurde een tijdje voordat ik leerde spelen met de JT en alle posities in de maps vond waar ik het meeste kon doen.. nu is het gewoon puur genieten
Nu ben ik bezig met de SU-152 en binnenkort de ISU-152
Wel erg zuur dat ze dan ook nog eens verliezen.
Dit topic is gesloten.
![]()