Elightos schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:49:
Na een paar weken hier gelurked te hebben en een week gespeeld te hebben nu toch maar even eerste post

. Zit ondertussen bij de M7, hetzer en su-26 en het bevalt allemaal best prima!
Ik zou heel graag een chaffee farmen, maar ben een beetje klaar met de m5-stuart...
Heb al ge-applied voor de "causual" GOT-clan maar nog geen response gehad helaas, zodra ik die heb kijk ik er naar uit om een paar games met de mensen hier te doen!
Even een tip mbt de Chafffee.........
Het is echt een bijzonder tankje maar hou er wel rekening mee dat hij ingedeeld is als een scout. Je komt praktisch altijd in tier 8-10 battles te spelen waarbij het verrekte lastig is om enige invloed op het spel te hebben en je rol "beperkt" blijft to passief scouten.
Persoonlijk vind ik 'm wat (eind)snelheid missen om flink rond te trollen en loop je een groot risico omdat elke tegenstander je met 1 hit naar de eeuwige jachtvelden stuurt. In de hogere tiers matches zijn er ook bijna altijd wel wat tegenstanders die bij de cap/arty blijven als defender. In lagere tiers willen er nog wel eens leuke gaten vallen zodat je richting arty kunt.
Daarnaast is de Chaffee "end of line" wat inhoudt dat zijn income er niet naar is om verder te grinden en je regelmatig een verliesgevend potje speelt.
Anderzijds is de Chaffee wel ontzettend fun en blijf je die leuke momenten onthouden waarbij je alle arties killed, bovenaan eindigt in teamscore door hoge spotdamage of die tier 9 die je toch maar mooi uitgeschakeld hebt.
Ik zou je dus willen adviseren om die Chaffee nog even niet te kopen, ervaring op de doen in andere scouts, wat lekkere mediums spelen en als je wat meer ervaring hebt om dan pas in die Chaffee te stappen. Je zult dan meer speelplezier beleven en je teammates hebben ook meer aan je.
Het kan natuurlijk ook aan mijn speelstijl/ervaring/capaciteiten liggen, maar mijn results op de Chaffee liggen beduidend lager dan mijn andere tanks. Ik speel voornamelijk meds, td's en scouts.
Op de Chaffee zit ik op 47%, mijn andere huidige tanks zitten allemaal boven de 50%