[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:22:
Churchill blijkt een leuke credit grind tank te wezen voor weinig geld. Je ziet veel mensen van Reddit er in rond rijden. Mogelijk is dat een tankje voor je ;).
Hmm ja?
Trouwens wel jammer dat je enkel vaste bedragen kunt inwisselen, ik had graag nog voor 200 gold een extra garage-slot gekocht maar helaas... Nu ga ik m'n duitse TD's weg moeten doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
redwing schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:51:
[...]

Dat gebeurt altijd, ook zonder wins. Soms moet je gewoon ff cancellen en opnieuw starten en dan gaat het plotseling wel goed. Hetzelfde heb je zelfs soms al met gewone randoms. Verder vallen dit soort dingen vooral op omdat je er op let. Ga het maar eens precies bijhouden en je zult zien dat het toch aardig random is.
Dat gevoel had ik dus ook, en die cijfers die ik aanhaal zijn het resultaat van bijhouden. Een score van min vier standaardafwijkingen is 99.993% zeker niet random. Tenminste, niet van een random MM proces. In theorie kan het wel het resultaat zijn van een random proces bij inloggen; ik had tenslotte maar 2 keer ingelogd. De score is perfect verklaarbaar door de aanname dat ik twee keer een pool met 1000 kneuzen ben gezet.

[edit]
Verkeerde sigma gebruikt; -19 was m'n win/loss balance en de sigma was voor aantal gewonnen potjes. Moet dus -3 sigma zijn, 99.7% ipv 99.993% zeker niet random. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door MSalters op 01-01-2013 21:19 ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:28

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:33:
[...]

Hmm ja?
Trouwens wel jammer dat je enkel vaste bedragen kunt inwisselen, ik had graag nog voor 200 gold een extra garage-slot gekocht maar helaas... Nu ga ik m'n duitse TD's weg moeten doen :(
Koop je een tientje gold, 1500 geef je uit aan de Churchill en de rest (1000) aan garage sloten. Garage sloten kosten op dit moment 150 gold (helft van de prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:02:
[...]

Koop je een tientje gold, 1500 geef je uit aan de Churchill en de rest (1000) aan garage sloten. Garage sloten kosten op dit moment 150 gold (helft van de prijs).
Op m'n paypall rekening staat maar 8,38 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Goedkoopste goldpack is €6.95. (1500 gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Goedkoopste goldpack is €6.95. (1500 gold)
Maar dan kan ik geen extra garagesloten kopen :9
Maar ik dank dat ik me toch maar op max. 4 tanks ga concentreren, dus m'n Marder II mag gerust weg...
Wat zouden jullie kiezen? De US of de GE TD lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:06:
[...]

Maar dan kan ik geen extra garagesloten kopen :9
Maar ik dank dat ik me toch maar op max. 4 tanks ga concentreren, dus m'n Marder II mag gerust weg...
Wat zouden jullie kiezen? De US of de GE TD lijn?
Verbind je bank account gegevens aan je Paypal account duurt een paar dagen en de rest wordt van je bank account afgetrokken zonder extra kosten. Hartstikke makkelijk.

Ligt er aan waar je van houdt, de Duitse TD lijn is leuk tot aan de JagdTiger.. JagdPanzer E-100 is het niet waard om te halen.. te hoog, log, en je crit op alles. De US (Turreted TDs) zijn leuk alleen is de overstap van T25/2 naar T28 Prot wel ff een switch, daarnaast kan de T110E4 maar 90 graden zijn koepel naar links en rechts draaien. De US (non turret TDs) zijn weer anders, na de T25 AT stap je in de T28 die in eens een stuk trager aanvoelt (zelfde als bij de turret TDs) en daar komt die switch makkelijk van pas want zodra je in de T95 zit wordt het janken met de snelheid. T95 is zelf wel een leuke tank alleen je moet door blijven rijden en dus gebruik maken van je armor. Ga je stil staan en beetje campy campy spelen ben je direct de sjaak. De T110E3 heb ik nog niet geprobeerd. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:03:
[...]

iDeal werkt ook.

-edit-
Voor Belgie is het dacht ik Mister Cash

[ Voor 12% gewijzigd door Zertaxka op 01-01-2013 21:33 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:11:
[...]

Verbind je bank account gegevens aan je Paypal account duurt een paar dagen en de rest wordt van je bank account afgetrokken zonder extra kosten. Hartstikke makkelijk.
Belg hier, dus ik moet telkens manueel zelf gaan storten op die rekening...
Ligt er aan waar je van houdt, de Duitse TD lijn is leuk tot aan de JagdTiger.. JagdPanzer E-100 is het niet waard om te halen.. te hoog, log, en je crit op alles. De US (Turreted TDs) zijn leuk alleen is de overstap van T25/2 naar T28 Prot wel ff een switch, daarnaast kan de T110E4 maar 90 graden zijn koepel naar links en rechts draaien. De US (non turret TDs) zijn weer anders, na de T25 AT stap je in de T28 die in eens een stuk trager aanvoelt (zelfde als bij de turret TDs) en daar komt die switch makkelijk van pas want zodra je in de T95 zit wordt het janken met de snelheid. T95 is zelf wel een leuke tank alleen je moet door blijven rijden en dus gebruik maken van je armor. Ga je stil staan en beetje campy campy spelen ben je direct de sjaak. De T110E3 heb ik nog niet geprobeerd. :Y
Hmmm, ik denk dat ik voor de US TD's met turret ga gaan.

Ik heb nu oppeens de Cruiser MK III en IV op elitestatus gebracht, krijg ik nu extra credits met deze tanks? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:30:
Ik heb nu oppeens de Cruiser MK III en IV op elitestatus gebracht, krijg ik nu extra credits met deze tanks? :p
Nee helaas niet. Enige wat je nu kan doen is de xp die je verdient nu meegeven aan je bemanning zodat die sneller de 100% halen en je de extra perks kan gaan trainen. Linksboven je crew zit dan een optie om "Accelerate Crew Training" aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:20
psychoclown schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:46:
[...]

Nu definitief besloten de britten en dus ook de cromwell lekker links te laten liggen.
De chinezen lijken mij erg leuk dus daar ga ik dan wel weer voor maar eerst de Lorraine en IS8 afmaken. Bij beide heb ik nog zo'n 200k te gaan dus daar gaan nog wel een aantal potjes overheen.

De franse TD's lijken me eigenlijk ook nog wel heel erg gaaf. Sinds de open en closed beta eigenlijk niet zo heel veel meer met TD's gehad maar die franse tier 9 en tier 10 lijken me wel leuk :)
De tier 9 Foch was echt super OP toen ik die nog speelde maar schijnt nog steeds wel goed te zijn. De tier 10 is gewoon erg leuk, lange afstand kan je lekker snipen en dichtbij kan je je behoorlijk verweren als je voledig reloaded bent, maar bijvoorbeeld mediums en lights die op volle snelheid voorbij komen, kunnen nog knap lastig te raken zijn doordat je bijna geen gun traverse hebt.

Net als de 50B wekt de foch 155 het beste in een push net achter de meute aan hobbelen tot je weer reloaded bent unloaden etc etc. Het zijn geen goede pointdefense tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:36:
[...]

Nee helaas niet. Enige wat je nu kan doen is de xp die je verdient nu meegeven aan je bemanning zodat die sneller de 100% halen en je de extra perks kan gaan trainen. Linksboven je crew zit dan een optie om "Accelerate Crew Training" aan te zetten.
Maar die crew kun je toch niet in andere tanks stoppen? Dus da's vrij nutteloos imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:42:
Maar die crew kun je toch niet in andere tanks stoppen? Dus da's vrij nutteloos imho :)
Je kan de crew retrainen naar je nieuwe tank. Kost je wat credits en je verliest 10% van je tank skill.

Wordt pas de moeite waard als je in een tank zit waar de crew op 100% zit en je nog niet de volgende tank hebt researched imo. Zodra je dan wel de volgende tank hebt dan retrain je de crew, staan ze weer op 90% ( of 100 met gold) en je houdt hun andere skills intakt.

[ Voor 30% gewijzigd door Zertaxka op 01-01-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:44:
[...]

Je kan de crew retrainen naar je nieuwe tank. Kost je wat credits en je verliest 10% van je tank skill.

Wordt pas de moeite waard als je in een tank zit waar de crew op 100% zit en je nog niet de volgende tank hebt researched imo. Zodra je dan wel de volgende tank hebt dan retrain je de crew en staan ze weer op 90% ( of 100 met gold) en je houd hun andere skills intakt.
Hmmm dat klinkt interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Matchmaking vind het leuk om mij vandaag voorde 5x als meest zwakke tank erin te gooien, en na de x5 ben ik opeens telkens toptier en win ik met 5 kills.

Fijn.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/596991188612224763/7D82150ADBCEE2415557ED284E5E18B409A53D47/Say hello to my little friend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zit je in je Matilda, niks komt door je heen.. zit je in die Churchil I en werkelijk alles M7, Pz IV komt door je heen.. wat een ruk tank. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt omdat ze door je voorflaps heenschieten :+

Ik had er zowaar iets van 67% winratio op oid gedurende zijn "carriere"..
Ding is/was super OP, 1 op 1 met elke tank, bv een KV1 is echt easy.
Met de Churchill 1 speelde ik met 1 kannonnetje eronder express. Dus de 6 ponder L50.
Dat is pas een machinegeweer :+

Wat is dat ding overpowered.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De Sherman met 105mm is wel heel leuk. Heb dat ding er voor de lol op gezet, ik heb de M1A1 toch al, maar, dit speelt veel leuker en beter.

Panzer III? Geen probleem, oneshotten maar. T-50? Geen probleem. M7? 2 schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
VasZaitsev schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:51:
De Sherman met 105mm is wel heel leuk. Heb dat ding er voor de lol op gezet, ik heb de M1A1 toch al, maar, dit speelt veel leuker en beter.

Panzer III? Geen probleem, oneshotten maar. T-50? Geen probleem. M7? 2 schoten.
Jumbo met 105 is nog leuker, die kan tenminste ook nog wat schoten koppen.

En als je daar ook nog is goldammo in stopt, krijg je dit:
Overwinning!
Gevecht: Ruinberg dinsdag 1 januari 2013 14:43:04
Voertuig: M4A3E2 Jumbo
Ervaring ontvangen: 9.675 (x5 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 38.985
Gevechtsprestaties: Wapenbroeders, Cruciale Bijdrage, Top Gun, Sluipschutter, Magere Hein, Meesterschapsbadge: Tank Aas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
Die zijn echt geweldig, ik heb met de jumbo zelfs mijn hoogste xp-score behaald over al mijn tanks, dankzij die derpgun.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag had ik een team op Abbey dat weer in een lemmingtrein achter mij aanreed toen ik vanaf noord via de 1-2 lijn ging. Nja zelfs toen tanks gespot werden bij onze base gingen mensen niet terug... en ik had het nogal druk met een paar tanks, krijg je ook nog een schot van een T34 in je kont omdat hij niet aan het opletten was, hij zei als reden dat ik moest uitkijken waar ik reed... Juist... de hele tijd rijd ik voor hem en de vijand die er was kon hij niet raken maar toch wilde hij het proberen: bam iets van 400hp eraf.
Battle was verloren.

Tweede battle gelukkig wel gewonnen, maar vrij vroeg dood omdat ik tegenover een IS-7 en IS-4 kwam en niet veel support had van mijn team. Twee van onze tier 10s hadden een zeer mooie score... E-100 had 880 efficiency en 47% winratio met 2k battles gespeeld en de IS-4 had 12k battles gespeeld, 44% gewonnen en 470 efficiency... E-100 ging door het midden op Fisherman's Bay en heeft niks gedaan... alleen een arty afgemaakt die gespot werd.. Gelukkig werd het stadje nog opgeruimd en hebben we de battle gewonnen.

Maarja.. als je tegenover een IS-4 en IS-7 komt te staan, die beide een flinke efficiency en winratio hadden en in platoon aan het spelen waren, met je IS-8 dan kun je alleen nog maar proberen om zoveel mogelijk damage te doen. 4 of 5 hits kunnen doen waarvan eentje geen damage deed. Toch nog 1500 damage gedaan.

Dat waren ook de enige battles vandaag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Leuk hoe je met de 122mm van de KV-1 ook Stug'jes enzo kan wegvagen. Weet niet zeker of hij wel doorhard wat hem raakte.

"Bang, en je tank is weg" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victory!
Battle: Widepark dinsdag 1 januari 2013 23:55:04
Vehicle: Churchill III
Experience received: 360
Credits received: 10.501
:D
GOLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jiehaa, 6 kills met mijn Derpman.

5 daarvan oneshotted, een stomme SU-26 bleef op 3% steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:20
MSalters schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:43:
[...]

Dat gevoel had ik dus ook, en die cijfers die ik aanhaal zijn het resultaat van bijhouden. Een score van min vier standaardafwijkingen is 99.993% zeker niet random. Tenminste, niet van een random MM proces. In theorie kan het wel het resultaat zijn van een random proces bij inloggen; ik had tenslotte maar 2 keer ingelogd. De score is perfect verklaarbaar door de aanname dat ik twee keer een pool met 1000 kneuzen ben gezet.

[edit]
Verkeerde sigma gebruikt; -19 was m'n win/loss balance en de sigma was voor aantal gewonnen potjes. Moet dus -3 sigma zijn, 99.7% ipv 99.993% zeker niet random. O-)
In hoeveel potjes ? Pas bij 100en potjes kun je er nl. iets van zeggen en zelfs dan is het pas echt random als je uitschieters naar beide kanten hebt. Je kunt pas echt een goede conclusie trekken als veel spelers dit bij gaan houden. Ik geloof er alleen niet zo veel van aangezien je dan nooit mensen zou hebben met 40 of 60% winstrate die dat dan ook nog continue vol kunnen houden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Vanmorgen nog voor het werk wat dubbels van 5x proberen te pakken. Dat is echt onmogelijk 7 potten gespeeld waarvan 1 gewonnen en alle ruim 2000 eff, dikke dmg en veel kills.
Het leek wel 1 tegen 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Van de week de T30 gekocht en sinds eergisteren de 155mm erop gezet, wat een beest word die tank dan. Vind em heerlijk om te spelen.

Nu hard op weg naar de T110E4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Gratz met je eerste premium tank, je kan trouwens zonder te retrainen een ussr heavy crew in die tank rondt laten rijden.
Dus als je ooit bij een heavylijn bent bijv IS dan kan je die laten switchen tussen je IS en churchill III voor dubbele crewtraining.
Nemean schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:28:
Zit je in je Matilda, niks komt door je heen.. zit je in die Churchil I en werkelijk alles M7, Pz IV komt door je heen.. wat een ruk tank. :'(
Ik snap helemaal niks van dat geklaag over de churchill tanks ben begonnen met de churchill I en inmiddels in de Black Prince.
Beetje klappen vangen met je tracks of laten bouncen op je zijkant en je healt blijft op 100%, hierna je snelvuurkanon het werk laten doen en hun detracked houden en afslachten.
Mooiste is als ze peekaboo willen doen en je tracked ze voordat ze echt goed de hoek om zijn om op jou te schieten.
Hierna permatracked houden omdat je sneller schiet dan hij kan repairen en ze gaan eraan zonder ooit op jou te kunen schieten.
Als je op een tank afrijdt moet je ook in een flauwe zigzaglijn op hem afrijden, zorgen dat hij niet tussen je tracks kan schieten op je driver enzo.

Gister op Ensk in platoon waarbij de 2 anderen naar het veld gingen om dat op te ruimen en ik in de city stond.
Was op een gegeven moment totaal omsingeld met de rest van het team maar ze kregen me niet kapot en heb er aardig wat kapot kunnen krijgen.
Helaas waren mijn platoonmmates niet op tijd terug uit het veld om mij nog te redden maar heb het lang genoeg uitgehouden om de stad tegen te kunnen houden.
Heb trouwens met de BlackPrince (tier VII) per potje meer damage dan met mijn AMX 50-120 (tier IX) je kan dus wel zeggen dat de AMX mij niet echt ligt :X .

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dynosu schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:12:
Van de week de T30 gekocht en sinds eergisteren de 155mm erop gezet, wat een beest word die tank dan. Vind em heerlijk om te spelen.

Nu hard op weg naar de T110E4. :)
Je mag de mijne ook wel grinden, ik kan het meeste van de tijd de tank niet uitstaan O-)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:30:
[...]

Je mag de mijne ook wel grinden, ik kan het meeste van de tijd de tank niet uitstaan O-)
Nee dank je :)

heb al genoeg aan mijn eigen tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Ik snap helemaal niks van dat geklaag over de churchill tanks ben begonnen met de churchill I en inmiddels in de Black Prince.
Beetje klappen vangen met je tracks of laten bouncen op je zijkant en je healt blijft op 100%, hierna je snelvuurkanon het werk laten doen en hun detracked houden en afslachten.
Mooiste is als ze peekaboo willen doen en je tracked ze voordat ze echt goed de hoek om zijn om op jou te schieten.
Hierna permatracked houden omdat je sneller schiet dan hij kan repairen en ze gaan eraan zonder ooit op jou te kunen schieten.
Als je op een tank afrijdt moet je ook in een flauwe zigzaglijn op hem afrijden, zorgen dat hij niet tussen je tracks kan schieten op je driver enzo.
Die eerste Churchill heeft totaal geen armor, alles komt werkelijk door je heen.. en als je dan ook nog met die stock gun moet spelen je bounced op een Leopard is het al helemaal om te janken. Heb inmiddels de top gun en ben nu opweg naar de volgende Churchill hopelijk heeft die al wat meer amor.

Wat betreft dat peekaboo spelen lukt ze inderdaad niet, zo heb ik een KV-1S gesloopt en die zat te mopperen als een gek dat ik hem zat te permatracken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victory!
Battle: Ensk woensdag 2 januari 2013 12:47:02
Experience received: 1.408 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 16.779
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "3rd Class"

Victory!
Battle: Siegfried Line woensdag 2 januari 2013 12:55:13
Experience received: 908
Credits received: 19.491
Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"

Thnx voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Victory! Map: Sand River woensdag 2 januari 2013 13:04:31
Vehicle:: Lorraine155 51
Exp: 2.466 (x2) + Credits: 39.417
Achievements: : Reaper
3500 damage.
Eerste keer met de topgun....reload en aim zo lekker snel vind hem nu al leuker dan de GW Tiger.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

blij dat die special weer voorbij is. Die x5 events zorgen ervoor dat de idioten onder hun steen vandaan komen. Altijd een drama bij x5 :/

En daarmee bedoel ik dat de randoms dit weekend een heel erg laag niveau hadden :/ Laten we hopen dat het ergste voorbij is?

[ Voor 31% gewijzigd door dynosu op 02-01-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Shockwave

Victory!
Battle: Ensk Wednesday, January 02, 2013 1:21:01 PM
Vehicle: Churchill I
Experience received: 1,431
Credits received: 28,180
Battle Achievements: Spartan

Met die top gun is ie toch een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elightos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-11-2022
Na een paar weken hier gelurked te hebben en een week gespeeld te hebben nu toch maar even eerste post ;). Zit ondertussen bij de M7, hetzer en su-26 en het bevalt allemaal best prima!
Ik zou heel graag een chaffee farmen, maar ben een beetje klaar met de m5-stuart...
Heb al ge-applied voor de "causual" GOT-clan maar nog geen response gehad helaas, zodra ik die heb kijk ik er naar uit om een paar games met de mensen hier te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik hoor van meer mensen dat de M3/M5 vermoeiend zijn om te spelen. Maar ze zeggen ook allemaal dat de chaffee de moeite waard is. Heb er zelf verder geen ervaring mee omdat ik geen light/medium driver ben (heb wel een panther 2, maar meer dan dat ook niet). Maar hoor van veel mensen dat de chaffee de grind meer dan waard is.

En wanneer had je de apply voor got gestuurd? Dan ga ik ff wat in de rondte schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Chaffee is het meer dan waard de grind die ik heb gedaan, van de week zelfs nog een potje met 14.2k XP behaald (x5). :Y

Zo wat zijn er in lage tiers toch een stel mafkezen online, eerst een Cruiser IV die continue op een team mate loopt te schieten. Vervolgens gaat ie op mij schieten en gaat ie continue in mijn line of fire staan. Uiteindelijk is het een keer te veel en op het moment dat ik wil schieten staat ie echt in m'n line of fire en toen was het einde Cruiser IV.

En daarnet in mijn SU-26 gaat een PzIII continue tegen me aanrijden en me dus horizontaal over het veld te duwen. Ook hij heeft wat reports gekregen.

Oh en om het nog leuker te maken, KV-1S is OP.

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 02-01-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nemean schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:29:
@Shockwave

Victory!
Battle: Ensk Wednesday, January 02, 2013 1:21:01 PM
Vehicle: Churchill I
Experience received: 1,431
Credits received: 28,180
Battle Achievements: Spartan

Met die top gun is ie toch een stuk leuker.
Told ya Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile_harp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elightos
Heb 5 dagen terug apply gestuurd en toen een mail gekregen die ik moest invullen. Die was alleen direct in m'n spam box gegaan en kwam daar dus pas 3 dagen geleden achter ;).
Wel gewoon netjes ingevuld en toen direct terug gestuurd!

Ik ga ook zeker verder spelen op m'n M5 om de Chaffee te krijgen, maar ga nu eerst even wat meer op m'n M7 spelen.
Wat vinden jullie trouwens de beste gun voor de M5? Op dit moment gebruik ik nu de M6 gun ipv. de howitzer die is met de low penetration echt kansloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Elightos schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:14:
Heb 5 dagen terug apply gestuurd en toen een mail gekregen die ik moest invullen. Die was alleen direct in m'n spam box gegaan en kwam daar dus pas 3 dagen geleden achter ;).
Wel gewoon netjes ingevuld en toen direct terug gestuurd!

Ik ga ook zeker verder spelen op m'n M5 om de Chaffee te krijgen, maar ga nu eerst even wat meer op m'n M7 spelen.
Wat vinden jullie trouwens de beste gun voor de M5? Op dit moment gebruik ik nu de M6 gun ipv. de howitzer die is met de low penetration echt kansloos....
Op de M5 gebruikte ik de Howitzer, aangezien je met HE nog verzekerd bent door low tiers en tanks met weinig armor heen te komen. ;)

M7 is trouwens een frustratie tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

is dat onder deze naam? Dan ga ik onze recruiter vanavond even aansporen.

en een howitzer gaat niet uit van hoge pen. Dit zijn vaak derp guns die van HE uitgaan en de penetration dus niet noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elightos
Ik heb alleen geen premium shells ervoor, is het 't dan als nog waard? Ga ik misschien wel weer proberen te switchen, want ook die M6 gun bounce ik meer dan me lief is...

Als het goed is gewoon onder de naam Elightos ja, standaard account voor overal op het internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kun je eigenlijk ook overal vinden onder de naam "Rienspy".
Dus als jullie eens met een newbje een platoontje willen vormen, voeg me toe op WoT, Steam, Origin, Twitter, Youtube, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Elightos schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:20:
Ik heb alleen geen premium shells ervoor, is het 't dan als nog waard? Ga ik misschien wel weer proberen te switchen, want ook die M6 gun bounce ik meer dan me lief is...

Als het goed is gewoon onder de naam Elightos ja, standaard account voor overal op het internet :P
Mwa premium shells moet je zelf weten, ik kwam altijd in tier 8 tot 10 matches uit (MM zal nu wel verbeterd zijn) en probeerde of active te scouten (door arty te hunten in het midden van de match) of ik ging passive scouten (stil staan in een bosje). Af en toe heb ik ook wel gesuicide scout, zoals dit;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OZigKqeyUNY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Mwa premium shells moet je zelf weten, ik kwam altijd in tier 8 tot 10 matches uit (MM zal nu wel verbeterd zijn) en probeerde of active te scouten (door arty te hunten in het midden van de match) of ik ging passive scouten (stil staan in een bosje). Af en toe heb ik ook wel gesuicide scout, zoals dit;

[video]
Lolwut language in Russisch? :P
En Duke Nukem crew messages? Giv me linkz!

Edit: En thnx weslyw om me te subben op yt en twitter :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

kwestie van de mod forums afstruinen op worldoftanks.eu/.com, zoals:

http://forum.worldoftanks...tion-duke-nukem-and-more/

Echter deze heb ik zelf niet getest en geen idee of ze nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elightos
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:23:
Dus als jullie eens met een newbje een platoontje willen vormen, voeg me toe op WoT, Steam, Origin, Twitter, Youtube, ....
added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Ja dat was mijn oude crosshair speelde ik lekker mee, gebruik nu overigens J1mb0s crosshair mod. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Hehe you asked for it :p Je hebt ook invite op origin en steam :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:23:
Had je vanmiddag al ingame een berichtje en invite voor platoon gestuurd, moet je wel reageren. ;)
Tip voor Hollanders/Belgen zoek ingame op gat voor het gathering of tanks channel waar bijna iedereen wel komt die hier ook post, clan is niet nodig daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Nemean schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:01:
Chaffee is het meer dan waard de grind die ik heb gedaan, van de week zelfs nog een potje met 14.2k XP behaald (x5). :Y
Chaffee is volgens mij dikke fun.
Laatst een Assault waar mijn team Defence was op Malinovka. Zat een Chaffee in ons team met vol camo op crew en camo-net/bino. Snel naar de bosjes tussen de kerk en het water gereden en heeft daar de hele tijd gestaan en gescout. Was in mijn Löwe dus lekker snipen vanaf boven. Hij werd pas ontdekt toen een JT op 25 meter oid kwam. Zag aardig wat "Cheater" door de chat heen vliegen.
Nemean schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:01:
Oh en om het nog leuker te maken, KV-1S is OP.
Victory!
Map: Sand River woensdag 2 januari 2013 1:52:11
Vehicle:: KV-1S
Exp: 11.430 (x5) + Credits: 58.392
Achievements: : Top Gun, Sniper
:+

Was niet eens top tier. 4066 damage, 221 spotted en 6 kills (2 door rammen :*) ). 10 Schoten - 10 hits wel 1 of 2 0 damage hits maar ook een kill op een IS die 532m ver was. Ammorack _/-\o_
En dat met de 122mm die soms zo inaccuraat is dat je op 50m nog mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Zertaxka schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:17:
Was niet eens top tier. 4066 damage, 221 spotted en 6 kills (2 door rammen :*) ). 10 Schoten - 10 hits wel 1 of 2 0 damage hits maar ook een kill op een IS die 532m ver was. Ammorack _/-\o_
En dat met de 122mm die soms zo inaccuraat is dat je op 50m nog mist.
Aaah zhe Russian biggunzzzz, inderdaad ik schiet regelmatig op 50 tot 100m mis met mijn SU-152 je ziet de shelltracer gewoon naar beneden afbuigen maar vandaag had ik zowaar op 605m??? een hit op een RIJDENDE???? IS ik had echt zoiets van oOo }:| waarom kan het nu wel.

Replay: het gebeurt al vrij in het begin..

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/272c81ea4e5f6b0b4c7c176322ee6a9b.png

[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 02-01-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/596991731047534291/BC26AF42AC29627A1E8F777F55FBC1FAEA92FB03/
Pimp my tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Victory! Map: Ensk woensdag 2 januari 2013 19:43:54
Vehicle:: E-50
Exp: 3.854 (x2) + Credits: 73.354
Achievements: : Confederate, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

eindelijk, Had al redelijk wat goede potjes gespeeld met de E-50. De ace uiteindelijk gehaald op het gemakkelijkste point en shoot potje ooit. 5.5k damage, ik was de enige tier 9 in het team, de vijand had een mongoloïde lorraine gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Battle: Himmelsdorf Wednesday, January 02, 2013 7:52:54 PM
Vehicle: Löwe
Experience received: 4,364 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 135,421 (fine for causing damage to allies: 45)
Battle Achievements: Confederate

Heerlijk potje dit, bijna Crucial Contribution..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Defeat! Map: Prokhorovka woensdag 2 januari 2013 20:32:58
Vehicle:: Black Prince
Exp: 1.308 + Credits: 55.858
Achievements: : Patrol Duty
2505 damage done
3348 spottingdamage

Patrol duty?? zou je eerder op een scout verwachten niet op deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Lol die is inderdaad leuk :P, netjes!

Lol best grappig, de MS-1 zijn engine weegt zwaarder dan die van de Maus.. :+

[ Voor 52% gewijzigd door Nemean op 02-01-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:47:
Vehicle:: Black Prince

Patrol duty?? zou je eerder op een scout verwachten niet op deze tank.
Die heb ik dus laatst ook met m'n VK4502A bij Assault malinovka gehaald, stond vanuit het zuiden op de heuvel alles te spotten, maar een IS-3 was met goud aan het schieten dus ik heb zelf niks afgeschoten. Resultaat: 4k spot damage en zelf 500 damage :9.

@Nemean, hoezo is de M7 een frustatie-tank? Persoonlijk vind ik 'm best OK spelen met die snelle 6 pdr. Gun mantlet is best OK, en gun depression is ook goed te doen. Soort van snellere M4 met mindere gun.
T21 daarentegen :( , Teveel druifteams met specials dan maakt een goede scout zijn niet heel veel uit.

@psycho: Franse TDs zijn echt leuk :). Op tier 5 heb je een supergoede gun met om-het-hoekje-functie, tier 6 heeft ook goede gun en super camo (wel een bult op rug waar de R2D2 nog een punt aan kan zuigen), tier 7 heeft belabberde camo maar wel goede armor en gun (beter dan jgpanther) voor z'n tier:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23382685/shot_004.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2013 22:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
redwing schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:31:
[...]

In hoeveel potjes ? Pas bij 100en potjes kun je er nl. iets van zeggen en zelfs dan is het pas echt random als je uitschieters naar beide kanten hebt. Je kunt pas echt een goede conclusie trekken als veel spelers dit bij gaan houden. Ik geloof er alleen niet zo veel van aangezien je dan nooit mensen zou hebben met 40 of 60% winstrate die dat dan ook nog continue vol kunnen houden.
60 games. En nee, je hoeft geen honderden potjes te spelen of met veel spelers te turven. Statistiek is een exacte wetenschap. Met 60 potjes had ik al een statistisch significant resultaat. Natuurlijk, om die 99.7% naar 99.8% te krijgen heb je nog wat extra potjes nodig, voor die (incorrecte) 4 sigma = 99.993% zelfs honderden.

Overigens kun je uit mijn cijfers op geen enkele manier afleiden dat goede spelers met een 60% winrate al dan niet bestaan. Het enige wat je eruit kunt afleiden (met enige redelijke aannames) is dat ook die opeens hun winrate zouden kunnen zien duikelen.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Zet net even te kijken. Ik scoor met m'n tier 2 een significant hogere avg XP dan met m'n tier 9, 465 om 370. Dat word nog een lange, lange grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:01:
Zet net even te kijken. Ik scoor met m'n tier 2 een significant hogere avg XP dan met m'n tier 9, 465 om 370. Dat word nog een lange, lange grind.
Hoeveel potjes moet je ongeveer nog doen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
84 tot de bruikbare gun, 65 voor de turret, 83 voor de engine en 428 voor de Tier X. :'(

Nee, ik denk niet dat WoT Pasen hier haalt zoals het nu gaat. Weer een dag die m'n hypothese bevestigt: WoT teamindelingen zijn niet random. Ik ben geneigd te zeggen: verlies je de eerste game van de dag, stop er dan maar mee voor die dag. Dat doet meer voor je winrate dan welke andere beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:14
MSalters schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:56:
[...]

60 games. En nee, je hoeft geen honderden potjes te spelen of met veel spelers te turven. Statistiek is een exacte wetenschap. Met 60 potjes had ik al een statistisch significant resultaat. Natuurlijk, om die 99.7% naar 99.8% te krijgen heb je nog wat extra potjes nodig, voor die (incorrecte) 4 sigma = 99.993% zelfs honderden.

Overigens kun je uit mijn cijfers op geen enkele manier afleiden dat goede spelers met een 60% winrate al dan niet bestaan. Het enige wat je eruit kunt afleiden (met enige redelijke aannames) is dat ook die opeens hun winrate zouden kunnen zien duikelen.
Ik begrijp je punt niet, je had 2 slechte dagen en dat zou statistisch haast onmogelijk moeten zijn?

Iedereen heeft drama-dagen in specials+ vakanties. De kans dat sommige mensen, waaronder jij toevallig, 2 van die dagen achter elkaar hebben lijkt mij vrij groot bij 100,000 actieve spelers op willekeurige momenten op de dag.

Je negeert mijns inziens zoveel factoren die meespelen dat je statistische berekening weinig met exacte wetenschap te maken heeft. (ervan uitgaande dat je alleen winst/verlies bijhield)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb geldtekort!

Ik kan ik korte tijd 3 intressante tankjes vrijspelen plus kopen, maar, die zijn duur!

IS-3
Jumbo Sherman
JagdPanzer.

Nu merk ik wel dat de jagdpanzer geen positief-beoordeeld tankje is. Is dat ding echt zo erg? Ik speel met de stug met groot plezier, hij is veel leuker dan de SU-85.

Jumbo Sherman lijkt me geweldig, en de Amerikaanse heavy-lijn lijkt me ook leuk.

IS-3 lijkt me ook erg leuk, al wordt het moeilijk om winst te krijgen zonder premium, mijn IS draait nu met een beetje winst.

Welke moet ik het eerst nemen, en welke moet ik alvast uit me kop zetten?

En nee, ik ga niet mijn IS of KV-3 verkopen, ze zijn vreselijk leuk namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
MSalters schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:56:
[...]
Klopt, alleen kun je dan nog steeds uit 1 speler geen conclusie trekken. Het is nl. erg aannemelijk dat er altijd wel iemand is die eerst 10 potjes wint en daarna begint te verliezen. Aangezien dat ook net de mensen zijn die beginnen te klagen klopt je statistiek al snel niet meer. Als er 100 mensen hun win/loss bij houden en alleen diegene die iets raars ziet begint te klagen ben je niet random bezig en zegt je statistiek niets meer.

Het zou pas raar zijn als niemand iets vreemds zag want dat zou betekenen dat er gemanipuleerd wordt :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:54:
[...]

@psycho: Franse TDs zijn echt leuk :). Op tier 5 heb je een supergoede gun met om-het-hoekje-functie, tier 6 heeft ook goede gun en super camo (wel een bult op rug waar de R2D2 nog een punt aan kan zuigen), tier 7 heeft belabberde camo maar wel goede armor en gun (beter dan jgpanther) voor z'n tier:
Misschien eens overwegen om voor te gaan dus :)

Gisteren waren de publics weer heel vreemd, in tier 7 en tier 8 in totaal maar 1 van de 6 potjes weten te winnen :( Tier 9 daarentegen 10 van de 10 gewonnen en in beide gevallen deed ik zelf heel erg veel damage.
Toen maar even een TC gestart en die liep wel weer lekker, één potje verloren op Westfield Assault waarbij ik alles iets eerder had moeten laten verlopen. Een na laatste pot had ik wel een aardige pot op Malinovka Defense, met ~1k damage en ~10k damage upon spotting O-)

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/67123c66d4fa504eafa9df7a7092a5c3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Victory ratio: 80%
Battles: 15
Efficiency: 1888.87
Average tier: 7.87
Experience: 15549 1036.6
Capture points: 64 4.27
Defense points: 0 0
Damage: 31887 2126
Kills: 22 1.47
Spotted: 10 0.67

Ging wel ok gisteren. Alleen niet al te veel kunnen spelen.

Wel na een 8-tal potjes in de Type 59 de VK4502P Ausf. B kunnen kopen. Daar was ik al even voor aan het sparen. Helaas moet ik nu nog 200k aan credits verzamelen om ook de top gun te kopen; ik was even vergeten dat na de aanschaf van de tank er nog eens 600k uitgegeven moet worden aan onderdelen. Ding is eigenlijk best duur.

Sowieso gaat het erg goed met mijn Type 59. Sinds ik de tank uitsluitend speel in platoons met 2 andere Types is mijn winrate op de tank fors gestegen. Globale winrate ook overigens. Op dit moment ziet het er zo uit:

Victory Ratio: 54.72%
Battles: 7826
Average Experience: 770.63
Experience: 6030922
Efficiency: 1722.23
Average Tier: 7.68
Damage per battle: 1630.19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bram, kwa winst maken valt de VK B ook dik tegen. Advies, ik zou de grind stoppen. De maus wordt niet gespeeld in pubs en in CW zie je hem ook nog nauwelijks. de VK B is intussen ook reeds kapotgenerfed. Die supersterke bottomplate knalt ook bijna iedere tier 8 heavy door intussen en de winstmarge is er ook mee omlaag gehaald. Engine is ook alle drie schoten kapot of staat in brand.
Samen met de E50 de minst winstgevende tier 9 tanks. (terwijl de E-50 wel tof is)

Ik had trouwens gisteren"thinfoilhattheory /on" verdacht goede MM. Drie potjes gehad waar ik als enige top tier was. Eén keer met mijn E-50 en 2 keer met mijn Tiger. Ik had wel enkele dagen minder niet gespeeld en eergisteren erbarmelijk slecht. Mss wot die mij probeert terug te trekken... "TFHT /off"

@Vasaitzev: ik toch gaan voor de JPz IV: ding mist enkel pen. Voor de rest niet zó een slechte tank. Heeft cammo, speed en accuratie. en de JP erna is super (ful ops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elightos schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:49:
Na een paar weken hier gelurked te hebben en een week gespeeld te hebben nu toch maar even eerste post ;). Zit ondertussen bij de M7, hetzer en su-26 en het bevalt allemaal best prima!
Ik zou heel graag een chaffee farmen, maar ben een beetje klaar met de m5-stuart...
Heb al ge-applied voor de "causual" GOT-clan maar nog geen response gehad helaas, zodra ik die heb kijk ik er naar uit om een paar games met de mensen hier te doen!
Even een tip mbt de Chafffee.........
Het is echt een bijzonder tankje maar hou er wel rekening mee dat hij ingedeeld is als een scout. Je komt praktisch altijd in tier 8-10 battles te spelen waarbij het verrekte lastig is om enige invloed op het spel te hebben en je rol "beperkt" blijft to passief scouten.
Persoonlijk vind ik 'm wat (eind)snelheid missen om flink rond te trollen en loop je een groot risico omdat elke tegenstander je met 1 hit naar de eeuwige jachtvelden stuurt. In de hogere tiers matches zijn er ook bijna altijd wel wat tegenstanders die bij de cap/arty blijven als defender. In lagere tiers willen er nog wel eens leuke gaten vallen zodat je richting arty kunt.
Daarnaast is de Chaffee "end of line" wat inhoudt dat zijn income er niet naar is om verder te grinden en je regelmatig een verliesgevend potje speelt.

Anderzijds is de Chaffee wel ontzettend fun en blijf je die leuke momenten onthouden waarbij je alle arties killed, bovenaan eindigt in teamscore door hoge spotdamage of die tier 9 die je toch maar mooi uitgeschakeld hebt.

Ik zou je dus willen adviseren om die Chaffee nog even niet te kopen, ervaring op de doen in andere scouts, wat lekkere mediums spelen en als je wat meer ervaring hebt om dan pas in die Chaffee te stappen. Je zult dan meer speelplezier beleven en je teammates hebben ook meer aan je.

Het kan natuurlijk ook aan mijn speelstijl/ervaring/capaciteiten liggen, maar mijn results op de Chaffee liggen beduidend lager dan mijn andere tanks. Ik speel voornamelijk meds, td's en scouts.
Op de Chaffee zit ik op 47%, mijn andere huidige tanks zitten allemaal boven de 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
VasZaitsev schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:59:
Ik heb geldtekort!

Ik kan ik korte tijd 3 intressante tankjes vrijspelen plus kopen, maar, die zijn duur!

IS-3
Jumbo Sherman
JagdPanzer.

Nu merk ik wel dat de jagdpanzer geen positief-beoordeeld tankje is. Is dat ding echt zo erg? Ik speel met de stug met groot plezier, hij is veel leuker dan de SU-85.

Jumbo Sherman lijkt me geweldig, en de Amerikaanse heavy-lijn lijkt me ook leuk.

IS-3 lijkt me ook erg leuk, al wordt het moeilijk om winst te krijgen zonder premium, mijn IS draait nu met een beetje winst.

Welke moet ik het eerst nemen, en welke moet ik alvast uit me kop zetten?

En nee, ik ga niet mijn IS of KV-3 verkopen, ze zijn vreselijk leuk namelijk
Met de jagdpanzer kom je op den duur nergens meer doorheen (iig toen ik er mee bezig was), de jagdpanther was wel weer leuker en de ferdi is dikke pret (met top-gun). Het was voor mij een tank waar je je even doorheen moet worstelen.

Recentelijk ook aan de USA tree begonnen en nu bezig met de T29 wat een leuke tank is, de T32 heb ik mijn vraagtekens bij omdat die dezelfde gun en engine gebruikt als de T29. De T34 vermaak ik me iig prima mee. Russen heb ik bijna geen ervaring mee.

Tier 8 begint het moeilijk te worden om rond te komen zonder premium, met de ferdi maakte ik veel verlies dus toen heb ik een premium Super Pershing gekocht om te compenseren. Nu de ferdi helemaal compleet is maakt ik eigenlijk geen verlies meer.

Je kan natuurlijk ook even op de test-server gaan spelen om te kijken wat je het leukste lijkt.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb het ook weer opgepakt, maar de credits.. oh god wat onmogelijk om een beetje te farmen, EN mijn tier 8's doubles te halen. :')
Ik zou nu zo'n 7 tanks kunnen kopen, zijn al vrijgespeeld, maar geen cent te makken.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weer bijna 2 leuke mijlpalen te pakken :)

Damage Caused: 4 990 286
Total Experience: 2 990 568

Dus dadelijk even een paar lekkere battles spelen :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Victory ratio: 22.22%
Battles: 18

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren maar eens de T-44 uit de garage gereden.
Victory ratio: 100%
Battles: 3
Begin is goed. :)

Werd als cheater bestempeld met de super pershing omdat ik zoveel hits kon hebben.
Moeten ze maar niet als prutsers op de plaat van de turret blijven schieten. Of ik was gewoon irritant door het continue blijven draaien tijdens het reloaden. :P
Uiteindelijk pot verloren omdat de rest van het team geen idee had wat te doen.

Merk toch te vaak dat het team er wel even van uit gaat dat je met een super pershing de pot kan gaan winnen en/of omdraaien. Het is echt een support tank, tenzij je als groepje gaat doorstoten.

[ Voor 18% gewijzigd door solique op 03-01-2013 11:41 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_070.jpg
één skill-based MM svp. :)

[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 03-01-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
http://mwreplays.com/replay/40I9OR8FJ2YL/

wel een stylie arty kill gemaakt , schiet hem met de vk2801 en hij houdt iets van 12 hp over, maar tik hem nog net aan met mijn kont en kill hem daarmee en kan gewoon volle snelheid doorkarren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha nice! Grappig trouwens om bekenden te zien in je replay, Deftig Warlocl en Dreamwalker ken ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:46
Ik heb sinds een LAN vorige week ook het WoT virus te pakken, vrees ik. :-) Ben vooral bezig geweest met de SU-18 en de SU-26 en wil me wat toeleggen op (vooral de Russische) SPG's en de light tanks.

Leuk spelletje. Verslavend. :-)

Nickname: Tohnmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Van de week mijn T-62A gekocht :) wat een Heerlijke tank is dat, geniet er echt van!

Nu onderweg voor credits en XP (nog 90K te gaan) voor de IS-7 :) mijn eerste T10 heavy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
psychoclown schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:07:
Haha nice! Grappig trouwens om bekenden te zien in je replay, Deftig Warlocl en Dreamwalker ken ik wel :)
heh das wel grappig inderdaad, ze letten iig wel goed op, niets zo irritant als TD's / Heavies in the open spotten en vervolgens arty die er geen fuck mee doet. :P

leuke site wel trouwens, wist niet dat je ook je nick kon zoeken in andermans replays, kwam nog een leuke tegen van een paar weken terug;

http://mwreplays.com/replay/YHYTY2XTXFAG/

altijd leuk als een random team niet moeilijk doet en gewoon samenwerkt met een rush

[ Voor 26% gewijzigd door Kojoottii op 03-01-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ken de site al langer maar gebruik het nog niet zo lang. Wist dus ook niet dat dat dat kon, interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kojoottii schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:10:
[...]

leuke site wel trouwens, wist niet dat je ook je nick kon zoeken in andermans replays, kwam nog een leuke tegen van een paar weken terug;

http://mwreplays.com/replay/YHYTY2XTXFAG/
Hehe, daarvan vind ik nu ook een leuke van iemand anders :P, en inderdaad wat je zegt soms werken randoms wel: http://mwreplays.com/replay/HJ4THY7M4BEM/

Stock KV-13 (met enorme *piep* gun: 109 mm pen), wat doe je dan? Spotten als een malle = Patrol Duty.
Kan me de complimenten nog herrineren, ik ging bij lakeville door het midden al spottend, de rest uit city kon de hele cap zo leegvegen :).

Leuke toevoeging van die site, ben (helaas) maar 2x door anderen in een replay te vinden.

En trouwens, de T18 (USA TD tier2) is echt OP. Met 50mm frontal armour hebben zelfs tier3's moeite met je. En dan derp jij ze in een paar schoten kapot met je 76mm howitzer :). Aanrader voor als je even wat low-tier lol wilt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonSie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Heren,

Ik zoek nog mensen die morgen (4 januari) mee willen doen met een Historical Realism evenement met de GoT clan.
Dit is dus een Historical Battle met een realistische mod.

Wil je graag meedoen vul dan dit formuliertje in:
Formulier
(zoek ook even contact op met me zodat ik zeker weet dat je mee doet)

Het evenement(outdated maar dezelfde regels worden toegepast):
Evenement

Modpakket(komt nog een kleine patch):
Mod

Ik nodig jullie van harte uit en hoop dat het een leuk evenment word.

Groetjes,
BonSie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van eergister ofzo, toen ik voor de free exp ging met oude tanks. Type: 350 op een goede win, is sneller naar de FV215B toe als die X10 TD wordt. Kortom:

Victory!
Battle: Cliff maandag 31 december 2012 15:49:18
Vehicle: T-150
Experience received: 8.780 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 50.418
Battle Achievements: Steel Wall, Patrol Duty

Patrol duty op niet scouts is niet zo rare.

Overigens in die 4 x 5x exp dagen 40.000k free exp weggetikt. Kortom 800K exp weggetikt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Een van de eerste battles met mijn T54E1.
Pracht apparaatje nog beter dan de T69 en weer zo'n gave slopert.

Victory!
Map: Lakeville donderdag 3 januari 2013 12:38:16
Vehicle:: T54E1
Exp: 1.996
Credits: 57.537
Achievements: : Pascucci's Medal, Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper, Sharpshooter, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "1st Class"

https://www.dropbox.com/s/msinsy32bjcavs5/shot_013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kMoet ze beiden nog voor master tanker + fv215, maar idd, die beiden nieuwe tier 9 en 10 US tanks, die knallen de halve pot aan gort aan elke kant. Komt geheid ook door hun bestuurders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ben tot tier 6 Britse heavies gekomen en heb besloten daar ook te stoppen, die tanks hebben absoluut geen voordeel tegen over andere tanks.. alles komt door je heen en die sneller R.O.F. compenseert daar niet echt voor. Wordt denk ik een tree die ik ooit maar ga skippen door middel van veel free XP.. oooooit.

Nieuwe grind projectjes wordt de T71, de US arty en Franse TDs (mits de Chinese tanks snel komen). :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005

wontcachme

You catch me? No you wont

Britse tanks zijn alleen fun in een platoon (althans, de mediums). Door de snelle reload iemand tracken en dan met zijn drieen chaintracken+damage doen. Je moet ze spelen als een amerikaanse tank met franse armor :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:41:
Britse tanks zijn alleen fun in een platoon (althans, de mediums). Door de snelle reload iemand tracken en dan met zijn drieen chaintracken+damage doen. Je moet ze spelen als een amerikaanse tank met franse armor :+
Mja, als ik een tank wil die snel vuurt en damage kan doen met weinig armor, dan volg ik de Franse Heavy lijn wel. Maar vond de Britse tree leuk tot aan de Matilda, de switch van armor naar geen armor.. is een beetje meh gehalte. Heb de Churchill tier 6 ook na 2 potjes weer verkocht, ga daar mijn tijd niet aan verdoen.. Daarnaast heb ik al een lekkere crew klaar staan voor Chinese medium tree.. 4e skill 20%. _/-\o_

Overigens heb het al eerder gezegd, vind ik het toch echt belachelijk dat die KV-1S zo bevoordeeld wordt ten opzichte van een M6/Churchill.. maar goed. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 04-01-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Speel nu de Churchill VII en dat gaat eigenlijk best lekker. Normaal speel ik bijna voornamelijk TD's en MT's, maar omdat ze misschien the tier 10 omgaan zetten naar een tier 10 TD toch maar aan deze lijn begonnen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Btw zit nog ff op mijn mobiel (slapen gaat niet echt), die kereltjes van EX322 zijn echt de meest waardeloze en trieste figuren die ik ooit gezien heb.. T71 sloopte iemand.. eerst kwam de tirade met "noob" (naja ik zeg ook wel noob, maar niet omdat iemand mij sloopt).. dus ik ik verdedig die T71 komt de volgende tirade met "I'm doing your mom every night", "I'm getting more laid with your mom than you will ever get" en zo ging het maar door.. ook nog iets in de trant van "you fail at CWs". Heb hem even hard uitgelachen in de chat.. wat een stel rare lui in EX322.. een soort copycat van HAMI lijkt het wel.. dat die toegelaten zijn bij de grijzen verbaasd me eigenlijk. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Nemean op 04-01-2013 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:25:
Victory ratio: 22.22%
Battles: 18

:')
Gisteren maar die lorraine verkocht kan er niet mee omgaan. 8 battles 0 wins :X de T3 arty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:18:
[...]

Gisteren maar die lorraine verkocht kan er niet mee omgaan. 8 battles 0 wins :X de T3 arty
Jammer dat je niet ff hebt doorgezet, het is ook zeker een onding in het begin. Ook na een behoorlijk aantal potjes ga ik ook nog vaak hard onderuit maar je kan echt leuke dingen doen met deze tank. Je moet in het begin alleen niet te snel vooruit willen, gewoon rustig meegaan en je damage uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
x-cessive schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:30:
[...]

Jammer dat je niet ff hebt doorgezet, het is ook zeker een onding in het begin. Ook na een behoorlijk aantal potjes ga ik ook nog vaak hard onderuit maar je kan echt leuke dingen doen met deze tank. Je moet in het begin alleen niet te snel vooruit willen, gewoon rustig meegaan en je damage uitdelen.
*kuch*T3 arty*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ow zo bedoelt ie tier 3 arty, ik dacht dattie bedoelde dat ie werd gekilled door tier 3 arty... Anderen hier op TC hebben daar ervaring mee gehad deze week.

Anywho, gisteren een rijdende batchat gemolled met AP in mijn GW tiger :)
Ik was aan het mikken op een stilstaade E100 in range op 700m wanneer ik plots een batchat zie oplichten op 500m, reeds voorbij onze defensiveline, recht op onze arty af. 85% mazzel en 15% skill, BOOM. Batchat directhit, leukste seconde van de dag :P

he was maaaad :X

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 04-01-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Nemean schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:31:
Ben tot tier 6 Britse heavies gekomen en heb besloten daar ook te stoppen, die tanks hebben absoluut geen voordeel tegen over andere tanks.. alles komt door je heen en die sneller R.O.F. compenseert daar niet echt voor. Wordt denk ik een tree die ik ooit maar ga skippen door middel van veel free XP.. oooooit.

Nieuwe grind projectjes wordt de T71, de US arty en Franse TDs (mits de Chinese tanks snel komen). :Y
Of je hebt dan erg pech gehad met je teams of het is je tank gewoon niet. Ik heb me zelf erg vermaakt met de t6 en t7 heavies van de Britten. Allebei zitten ze tussen de tanks waarmee ik het beste mee gespeeld heb. De t8 is eerst even wennen na de t7 aangezien je armor omlaag gaat, maar ook daar doe ik goede zaken mee ondertussen. En ik speel de tank bijna net zo aggresief als mijn IS-3. Een overzichtje van mijn t8 heavies:

King TigerIS-3Caernarvon
Battles329200206
Winrate53%55%52%
Survived43%43%42%
k/d ratio1.631.771.77
AvgDmg132313891424

voetnoot: De KT was mijn eerste t8 en toen was ik ook nog niet zo goed, dus die stats zijn wat aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Als er toevallig een admin van het GoT clanforum aanwezig is, ik kan er niet meer op, ook niet na wachtwoord reset met het nieuwe wachtwoord. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:00:
Ow zo bedoelt ie tier 3 arty, ik dacht dattie bedoelde dat ie werd gekilled door tier 3 arty... Anderen hier op TC hebben daar ervaring mee gehad deze week.

Anywho, gisteren een rijdende batchat gemolled met AP in mijn GW tiger :)
Ik was aan het mikken op een stilstaade E100 in range op 700m wanneer ik plots een batchat zie oplichten op 500m, reeds voorbij onze defensiveline, recht op onze arty af. 85% mazzel en 15% skill, BOOM. Batchat directhit, leukste seconde van de dag :P

he was maaaad :X
Ach heb nog steeds de T4 m7 priest weinig damage maar zeer hoge rof blijf die leuker vinden als bijvoorbeeld de grille full ops of de M41.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.