Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 27 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.330 views

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-04 12:51
2crashandburn schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:36:
Allememaggies! Wat een hoop tanks met een nummer erbij, dat wordt moeilijk uit elkaar houden. Save us User!
Sorry, afaik hadden de Chinese tanks geen bijnaam. Behalve: GEJAT!

Maar dat is ook weer zo lastig om bij elke tank te zetten. :+
Anoniem: 444472 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:47:
En iemand is uitdekast-walletwarrior :P (goed topic User, lekker vlot geschreven :) )
Was het nog niet bekend dan dat ik walletwarrior ben? :P

Topic is trouwens geupdate met de Superpershing, ooit komen ze er allemaal. :*)

(Iemand voorkeur voor een volgende review?)
SU-122-44 it is!

• psychoclown
  • Laatst online: 28-03 09:52
Zertaxka schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:45:
[...]

Alle Chinese Heavies zijn wel aardig. Maar de 2 fun tanks zijn toch de tier 7 & 8 Lights.
Wat Bigbeertje89 al zei, laag, lekkere gun en toch wel redelijk snel/erg snel en wendbaar. Nadeel is idd dat je totaal geen armour hebt. Maar die gun maakt een hoop goed.
Die tier 8 light vond ik in de testpatch van 8.2 al enorm lekker spelen (zelfs zonder top gun :P). Aangezien de chinese contest wel heel erg aantrekkelijk is gaan de Lorraine en IS8 projectjes even op een lager pitje!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:57
eL_Jay schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:58:
Dus bij deze een persoonlijk excuus aan babs, mocht ik deze voor het hoofd gestoten hebben.
Nee, hoor. Ik vond het wel grappig dat er enkelen het voor me opnamen. Heb ik schijnbaar toch indruk acthergelaten.
psychoclown schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:30:
Als superbabs uit HARD wilt wil niet zeggen dat die uit ons ESL team wilt he O-)
Scherp, Kyozu, en gelijk heb je :P

Babs out!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-03 16:39

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

filipy23 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:31:
[...]

Nee, hoor. Ik vond het wel grappig dat er enkelen het voor me opnamen. Heb ik schijnbaar toch indruk acthergelaten.

[...]

Babs out!
Zijn fanboys/gold diggers ze zitten achter je premium aan. :+

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-04 08:36
mag ik je gold hebben ? :)

• psychoclown
filipy23 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:31:
[...]

Babs out!
Goed zo ;)
Pirates ruiken gold :+
Als jij net als mab90 denkt dat wij het beter kunnen dan de OMC teams mag je ons best komen versterken hoor O-)

• Kojoottii
naja ligt er een beetje aan welke omc team, daar zitten behoorlijke verschillen in. maar meestal werk ik op zondag overdag en dat is juist de esl dag, dus ben ik niet echt van veel waarde voor esl =/

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik zat met Plato in een potje op Ensk.. waren 3 enemies (704, KV-5 en nog een tank) tegen over een M46 (met +/- 200 hitpoints) en een Lorraine (met +/- 100 hitpoints). Die mediums waren aan het cappen.. ze zaten op 99% van de cap, en de Lorraine besluit de cap uit te rijden om te gaan spotten.. en zo verloren we een toch redelijk goed potje voor ons. Ik heb nog nooit, nog nooit van m'n leven zo'n domme noob actie gezien waarbij ik toch echt een face palm deed.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46

Plato112

Da is toch nie normaal!

En een kleine rage in de chat van niet nader te noemen personen.
(Waar blijft die chatban eigenlijk?)

[Voor 22% gewijzigd door Plato112 op 16-01-2013 00:47]

Speed limits are like herpes.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
hebben we de downloadlinks al :?

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
ja dus :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:11
Nemean schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:36:
Ik heb nog nooit, nog nooit van m'n leven zo'n domme noob actie gezien waarbij ik toch echt een face palm deed.
Iedereen weet toch toch dat alle tanks killen veel beter is dan dat saaie cappen ? Maarre die actie heb ik wel vaker gezien helaas.
Gisteren nog iets soortgelijks in Ruinberg assault. 3/4 van ons team gaat de stad in en de rest gaat buitenom. Na 5 minuten hebben we de hele stad in handen en de luitjes die buiten de stad staan zijn goed bezig (een tank of 4 was een tank of 10 van de vijand al die tijd bezig aan het houden). Ipv dat er een paar gaan cappen om die 10 tanks uit elkaar te trekken gaan ze met zijn allen de stad uit terwijl we ongeveer evenveel tanks over hadden.

Uiteindelijke resultaat was wel dat we nog net wonnen maar dat kwam vooral omdat de laatste vijand (jagdtiger) van de vijand bouncte op onze laatste tank (T30) welke wel goed terug schoot.

[removed]

• psychoclown
Kojoottii schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:17:
naja ligt er een beetje aan welke omc team, daar zitten behoorlijke verschillen in. maar meestal werk ik op zondag overdag en dat is juist de esl dag, dus ben ik niet echt van veel waarde voor esl =/
Ja klopt, er zijn er ook nog maar twee teams als ik mij niet vergis? OM Balkan zal wel uit elkaar zijn sinds toniri bij KAZNA is gegaan en OM-V Trolling Team en OM-X Nerd (of iets dergelijks) stelden sowieso niet zoveel voor en heb ik ook al een paar weken niet meer gezien :)

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-03 13:10
Ik moet toch zeggen dat ik de IS-8 een hele fijne tank vind. Hij is lekker snel, meestal net zo snel als een medium. Dit is heelhandig bij maps zoals Karelia waar je dan snel op het heaveltje kan komen aan de rechterkant. Daarnaast valt het mij nog best mee hoe zwak het pantser is. Er bounced nog redelijk veel, noornamelijk op de koepel uiteraard.

Nu nog 50k xp voor de IS-7 en dan kan ik eindelijk aan clan wars meedoen. FC vindt de IS-8 niet goed genoeg en terecht natuurlijk.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Xanthian schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:27:
Ik moet toch zeggen dat ik de IS-8 een hele fijne tank vind. Hij is lekker snel, meestal net zo snel als een medium. Dit is heelhandig bij maps zoals Karelia waar je dan snel op het heaveltje kan komen aan de rechterkant. Daarnaast valt het mij nog best mee hoe zwak het pantser is. Er bounced nog redelijk veel, noornamelijk op de koepel uiteraard.

Nu nog 50k xp voor de IS-7 en dan kan ik eindelijk aan clan wars meedoen. FC vindt de IS-8 niet goed genoeg en terecht natuurlijk.
Ja de koepel bounced wel redelijk veel, maar je front armor is gewoon bagger...
Vorige week wel een 1-op-1 gevecht met een IS-4 gewonnen omdat die op mijn koepel aan het schieten was :') Nja ik op de hatch op zijn front aan het schieten en daar kom je met gemak door. Zo ook eens een IS-4 afgemaakt met mijn IS-3 :P.

Stichting Hobbyserver

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
psychoclown schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:30:
[...]
Haha, zo te zien krijg ik er credit voor dus mag ik me goed noemen? :+
Overigens ken ik superbabs wel langer dan vandaag en hij is zeker niet slecht te noemen ;)
Zie het als respect, dat kun je jezelf ook niet toe-eigenen maar moet je van anderen verdienen.
Zertaxka schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:45:
[...]

Alle Chinese Heavies zijn wel aardig. Maar de 2 fun tanks zijn toch de tier 7 & 8 Lights.
Wat Bigbeertje89 al zei, laag, lekkere gun en toch wel redelijk snel/erg snel en wendbaar. Nadeel is idd dat je totaal geen armour hebt. Maar die gun maakt een hoop goed.
klinkt als een soort van amx13. Vergelijkbare speelstijl?

[Voor 36% gewijzigd door eL_Jay op 16-01-2013 09:36]

• psychoclown
Gisteren weer een handvol potjes gedaan en ondanks 2 stomme losses (waarvan ik eente iets anders had ingeschat anders had mijn platoon wel meer kunnen doen) toch best goede potjes gehad:
Victory ratio: 60%
Battles: 5
Efficiency: 3874.27
Average tier: 8.2
Experience: 6000 1200
Capture points: 61 12.2
Defense points: 0 0
Damage: 12157 2431
Kills: 16 3.2
Spotted: 13 2.6
Overigens best wat spots terwijl ik 4 potjes in tier 8 heavies heb gespeeld en 1 potje in de Lorraine :)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:23:
Die tier 8 light vond ik in de testpatch van 8.2 al enorm lekker spelen (zelfs zonder top gun :P). Aangezien de chinese contest wel heel erg aantrekkelijk is gaan de Lorraine en IS8 projectjes even op een lager pitje!
http://worldoftanks.eu/news/5632-Chinese-Tank-Showdown/
Deze bedoel je ? Yep denk dat we een hoop Chinese tanks voorbij zien komen de komende dagen :+
eL_Jay schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:34:
klinkt als een soort van amx13. Vergelijkbare speelstijl?
Ongeveer vergelijkbaar. Gun heeft redelijk goede pen en doet meer damage per schot. En naar mijn gevoel zin ze ook ietsjes sneller met een betere acceleratie.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• psychoclown
Zertaxka schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:47:
[...]

http://worldoftanks.eu/news/5632-Chinese-Tank-Showdown/
Deze bedoel je ? Yep denk dat we een hoop Chinese tanks voorbij zien komen de komende dagen :+
Exact, wat gold winnen zou helemaal niet gek zijn :)

• User
Voor degenen die er belang bij kunnen hebben: De reviews van de SU-122-44 en de Pz II Ausf J zijn aan mijn topic toegevoegd. :)

• psychoclown
Ziet er netjes uit hoor, had je gister al geplussed.
Echter misschien een tip om de boel te sorteren per Type en vervolgens weer oplopend in Tier (dit tevens achter de naam van de tank vermelden). Zal de struktuur nog wel weer ten goede komen denk ik zo :)

• User
psychoclown schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:57:
Ziet er netjes uit hoor, had je gister al geplussed.
Echter misschien een tip om de boel te sorteren per Type en vervolgens weer oplopend in Tier (dit tevens achter de naam van de tank vermelden). Zal de struktuur nog wel weer ten goede komen denk ik zo :)
Ik ga het binnenkort nog wel sorteren, maar dat heeft vrij weinig zin als er maar 4 tanks in staan. ;)

Ik was zelf van plan om het hoofdzakelijk per tier te sorteren, de meeste mensen die een premium willen, vergelijken op tier.

• filipy23
User schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:04:
[...]
Ik ga het binnenkort nog wel sorteren, maar dat heeft vrij weinig zin als er maar 4 tanks in staan. ;)

Ik was zelf van plan om het hoofdzakelijk per tier te sorteren, de meeste mensen die een premium willen, vergelijken op tier.
Misschien een idee om de prijzen erbij te zitten en ook of je het die prijs waard vind (of beter, hoeveel jij de tank waard vind aan gold).

Babs out!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 16:51
Die SU-122-44 is idd hele fijne tank. Heb lading gold shells erbij gekocht voor het zwaardere werk ;) De laatste paar weken speel ik publics bijna alleen deze en KV-1S

• User
filipy23 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:18:
Misschien een idee om de prijzen erbij te zitten en ook of je het die prijs waard vind (of beter, hoeveel jij de tank waard vind aan gold).
Prijzen en dergelijke valt wel op de website te vinden. En dan nog, als mensen een premium zoeken, kijken ze meestal eerst hoeveel geld ze te besteden hebben, en kijken dan welke tanks binnen dat budget vallen. Daarna kijken ze pas naar reviews van die tanks.

En hoeveel ik tanks waard vind? Dunno, mij boeit gold verder vrij weinig, dus voor mij heeft het vrij weinig waarde. Iemand anders die weinig gold heeft, vind gold veel meer waard. Ik vind 5000 gold geen geld, maar die gast kan dat best veel vinden.

• psychoclown
Daarom juist goed om erbij te vermelden, is de specifieke tank volgens jou het geld waard kan van waarde zijn voor de potentiële kopers :)

• User
psychoclown schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:56:
Daarom juist goed om erbij te vermelden, is de specifieke tank volgens jou het geld waard kan van waarde zijn voor de potentiële kopers :)
Dat kan ik er inderdaad wel bij zetten.

Would User buy this tank if he was a poorfag?
Yes/No

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:23
je moet het eigenlijk niet zien als in is het voor jou het geld waard, maar in hoe goed is de tank in verhouding tot andere tanks in de tier.

soort van geschat formuletje voor bedenken waarin je de hoogte van de tier+de funfactor+hoe goed hij presteert ten opzichte van andere tanks in dezelfde tier. is dit gelijk aan de waarde van de tank (dus is hij het gold waard)

• User
perpixel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:06:
je moet het eigenlijk niet zien als in is het voor jou het geld waard, maar in hoe goed is de tank in verhouding tot andere tanks in de tier.

soort van geschat formuletje voor bedenken waarin je de hoogte van de tier+de funfactor+hoe goed hij presteert ten opzichte van andere tanks in dezelfde tier. is dit gelijk aan de waarde van de tank (dus is hij het gold waard)
Dat gaat dus niet werken, aangezien iedereen een andere speelstijl heeft. Ik vind de T34 een enorme ruktank, maar er zijn genoeg mensen die het een hele fijne tank vinden.

Iedereen moet aan de hand van mijn reviews maar beslissen welke tank het beste bij hun speelstijl past.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:23
je zou er voor kunnen kiezen die variabelen weg te halen door gewoon de winrating van elke tank te pakken. nu weet ik dat dit niet alles zegt, maar wel iets. en het is niet player afhankelijk.

het is ook alleen maar een idee :) en als mensen dit echt zouden willen weten moeten ze inderdaad gewoon zelf die afweging maken.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

User schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:48:
Voor degenen die er belang bij kunnen hebben: De reviews van de SU-122-44 en de Pz II Ausf J zijn aan mijn topic toegevoegd. :)
Mooie reviews. Zijn zeker handig.

Ga gelijk twijfelen om de SU-122-44 te nemen. :P

De Super Pershing is qua credits enorm afhankelijk van je team in de randoms.
Gemiddeld zit ik tussen de 20k en 50k income.
1x 90k gehad maar dat was uitzonderlijk.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• wsLy
Ik heb nog eens zitten kijken naar de 121 en de 113...
Afgezien van de ietsjes betere armor die de 113 heeft zou ik voor de 121 gaan... Betere penetration van de gun, schiet sneller (6,25 RPM), average damage is hetzelfde.. Alleen is de 121 sneller en wendbaarder..

Stichting Hobbyserver

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-03 15:29
(jarig!)
wsLy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:59:
Afgezien van de ietsjes betere armor die de 113 heeft zou ik voor de 121 gaan... Betere penetration van de gun, schiet sneller (6,25 RPM), average damage is hetzelfde.. Alleen is de 121 sneller en wendbaarder..
Daarentegen heeft de 113 behoorlijk wat hp meer (350), waardoor je waarschijnlijk een extra schot kunt overleven.

• filipy23
wsLy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:59:
Ga voor de 113. Die heeft veel beter front armor en veel betere gun depression (wel -5 graden). De 121 heeft slechts -3 graden en dat speelt echt enorm ****.

Babs out!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03 14:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

@ Quantor

De Cent 1 heeft een heavy gun op een medium, als je niet hulldown kan staan is de tank inderdaad vrij nutteloos. Het is gewoon een grote kartonnen doos met een erg leuke gun.

[Voor 187% gewijzigd door TweakJerommeke op 16-01-2013 14:56]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wrong topic alert!
Ik ben met de Centurion 1 bezig maar eigenlijk is dat een tank die maar weinig sterke punten heeft. Dan is de Comet nog beter in z'n tier.

Speelt padel!

• wsLy
Leuke conversatie met iemand in de PM box op het WoT forum.

Blijkbaar is iemand noob noemen nu ook al schelden, althans volgens deze persoon. Hij stond bij de heuvel in El Halluf op die verhoging daar bij b2 ofzo, volledig zonder cover en ging in 2 hits dood :'). Dus noemde wij hem noob. Tevens was onze rush (die redelijk succesvol was, totdat we geen support van arty meer kregen) een noob lemming rush volgens hem, maarja..

Maarja, ik krijg nu geen les meer van echte tankers :(
deadcandance_nl:
Denk je echt dat ik je niet meer kan vinden.
Het laffe gedrag door mij te negeren bewijst wel wie hier de goede speler is en wie de grote lafaard.
Ik probeer wat uit te leggen want schijnbaar heb je nog wat lessen nodig in WOT en dan ga je weg.
Laten we het zo zeggen, jullie zijn begonnen met schelden dus dat heb ik even gemeld bij WG.

ColdZero:
O schelden? Dus jij mag de hele tijd mensen uitmaken voor noobs maar zelf mag je geen noob genoemd worden? Seems legit.

Nja, geniet van mijn ignore list Ik verlaag me niet tot jouw niveau.

Groetjes,

ColdZero

deadcandance_nl:
Jij bent echt simpel en WOT niet waard.

Jullie zijn begonnen met schelden voor noob....niet ik.
als je nog les wilt van echte tankers , is je kans bij ons voorbij.
Ik hoop dat WG in ieder geval jullie de straf geven die jullie verdienen

ColdZero:
Bedankt dat je me hebt geholpen met het trainen van mijn lachspieren

Groetjes,

ColdZero

[Voor 22% gewijzigd door wsLy op 16-01-2013 18:39]

Stichting Hobbyserver

• hopiconjo
Als je iets wilt leren van echte tankers.....

Hmmm mijn stats zijn niet echt best maar die van hem als "echte" tanker.....

Battles Participated: 12 955
Victories: 6 428 (49.62%)
Defeats: 6 251 (48%)
Battles Survived: 5 395 (42%)
Battles on USSR: 5313 (41%/47%)
Battles on Germany: 3692 (28%/50%)
Battles on USA: 1453 (11%/52%)
Battles on China: 1177 (9%/54%)
Battles on France: 1250 (10%/52%)
Battles on UK: 70 (1%/53%)
Battles per day: 20

Battle Performance
Destroyed: 12 130
Detected: 9 167
Hit Ratio: 63%
Damage Caused: 11 412 302
Capture Points: 19 651
Defense Points: 13 667
Damage per battle: 881
Frags per battle: 0.94
Spotted per battle: 0.71
Efficiency rating: 1099.44

Experience
Total Experience: 7 054 937
Average Experience per Battle: 545
Maximum Experience per Battle: 2 251

[Voor 14% gewijzigd door hopiconjo op 16-01-2013 21:07]

• wsLy
Hehe was dan ook sarcastisch he :p Zat in platoon met 2crashandburn van GOT2 en Retardosaurus van TAC, en die gast zat ook in ons team.

Hij noemde zich een 'echte tanker'. Yep.. Daarom ga je op een plek zonder cover staan en zeiken dat de tegenstander cheaters zijn...

Stichting Hobbyserver

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wat zo vreemd is aan die Chinese tree (kheb niet gekeken bij high-tiers) is dat al die modules niets met elkaar te maken heeft. Alles wat je evt researched heb je niets meer aan bij volgende tank.
Potpouri van bestaande dingen, die in de tree een nieuwe naam hebben, maar niets coherents meer hebben in de tree.

Je zou bijna denken dat ze echt snel maar wat bij elkaar gedonderd hebben qua bestaande tanks met een ander naampje ivm SEA belangen.

Arty heeft overigens ook geen effect, net zoveel high tier arty, en je raakt er als arty zelf ook niet echt minder door.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 420503 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:20:
Arty heeft overigens ook geen effect, net zoveel high tier arty, en je raakt er als arty zelf ook niet echt minder door.
Iedereen is nu aan het testen hoe pijnlijk de nerfs waren :+

* wontcachme is blij dat hij de 30ste een tentamen heeft en tot die tijd niet meer speelt :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Dat zijn ze dus amper, iets minder splash, de rest van de aanpassingen is helemaal niet boeiend voor arty.
Ze hebben het antwoord uit de community zelf al tijden, zet de cap op 3.

Hele "geknutselde" patch dat 8.3 in die zin. kZag ook dat ze wel kunnen stoppen met WoWp als je dat War Thunder ziet.

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Heb 1 potje met me object 212 gespeeld, draaide mss iets trager, maar verschil tussen een slak en een slak met een wandelstok is ook niet echt merkbaar meer. Was overigens lekker potje met 4 kills en veel dmg. Me nieuw Prot TD heeft nog geen fijne serie achter de rug, 3 randoms gespeeld, 3 losses. Erg wennen om nu in een trage TD te moeten rijden; 2e gun erop gezet, doet aardig wat dmg en kan er goed iedereen mee pennen die ik tegen gekomen ben.

T/m de chi-ha gespeeld op de Chinezen, ging stuk makkelijker, kun je in je eentje wat meer invloed uit oefenen in die lage tiers. Chi-ha is volgens mij van de eerste 5 chinezen de enige "unieke" tank, speelt ook lekker. Die light tier chinezen zeker uitproberen, heavies laat ik voorlopig nog wel even zitten, heb al een IS4 en 7, en wat ik zo lees, lijken ze veel op de tier 10 chinese heavy. Iemand ervaring?

En idd, War of Thunder > WoWp, maar dat is niet zo moeilijk. Ben benieuwd naar hun slagschepen toevoeging, maar dat is voor ander topic.

[Voor 0% gewijzigd door Doler op 16-01-2013 22:26. Reden: typo]

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Man, man die updates ik word er niet goed van. Elke keer dat ik een update doe gaat het fout, op één keer na. Maar deze keer is het dus weer prijs en mislukt het.

Ik weet toch redelijk wat van computers af en heb nog nooit problemen gehad die ik niet zelf op kon lossen behalve bij dit spel.

• wsLy
8.4 staat gepland voor maart trouwens

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
wontcachme schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:30:
[...]

Iedereen is nu aan het testen hoe pijnlijk de nerfs waren :+

* wontcachme is blij dat hij de 30ste een tentamen heeft en tot die tijd niet meer speelt :P
Als je dat redt heb je toch een aardige discipline, ik bedoel eventjes ontspannen een paar potjes doen na een lange dag studeren vind ik wel even lekker :)
Plato112 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:30:
Man, man die updates ik word er niet goed van. Elke keer dat ik een update doe gaat het fout, op één keer na. Maar deze keer is het dus weer prijs en mislukt het.

Ik weet toch redelijk wat van computers af en heb nog nooit problemen gehad die ik niet zelf op kon lossen behalve bij dit spel.
Helaas ook weer een probleem mee, dat had ik niet meer gehad sinds update 7.5..
Gelukkig heb ik nog twee clients om het op uit te proberen, hopelijk blijft het bij één kaduke client ;)

• wsLy
Vandaag weer redelijk wat battles gespeeld, nu nog 26 en dan zit ik op 5000 :)
Iets rond de 70% gewonnen vandaag, grotendeels IS-8. Nog maar 140k tot de IS-7 en dan eens kijken om de overstap te maken naar GOT voor CW te spelen.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Overigens voor de GoT en exGoT leden onder ons die het nog niet op gatheringoftanks.nl hadden gezien:
http://www.gatheringoftan....php?f=16&t=2382&start=50

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik ben inmiddels de gehele client weer aan het downloaden aangezien een verse install van 0.8.2 ook niet geupdate wil worden naar 0.8.3.

En dat duurt hier minimaal 2,5 uur. Dat is dus weer als vanouds geen WoT op de dag van de update.
psychoclown schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:02:
Overigens voor de GoT en exGoT leden onder ons die het nog niet op gatheringoftanks.nl hadden gezien:
http://www.gatheringoftan....php?f=16&t=2382&start=50
Goed dat je het zegt, daar heb ik echt compleet overheen gekeken.
Kijk niet meer bij de clanevents sinds ik weg ben uit GoT.

[Voor 46% gewijzigd door Plato112 op 16-01-2013 23:19]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Hier geen problemen na de update.

Kom wel hele peletons chinezen tegen nu.
Nu zelf bij de chi-ha, toch paar potjes proberen met elke tank in de tree.

Net een irritante goldspammer tegen gekomen in een Churchill III. Bleef mijn gun maar mollen maar geen damage eraf schieten. Ik mag hem wel bedanken voor de steelwall door de vele hits.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• wontcachme

wontcachme

Hebben jullie de Clan Wars verbeteringen voor de toekomst gelezen op Overlord blog? Tier restrictie's. map whipes, revolts, borders verwijderen, enz...

Ben ik blij dat ik niet meer CW speel :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-03 22:38

ShockWave

Lost it somewhere

Wat ik begrijp uit de blog is dat tier restricties werden getest en alleen als speciale events werden (worden) uitgezet voor een limited time.
Wat mij meer dwarszit is dat de lockdowntime van de tanks van een overwinnaar met 10 tot 50% omlaag gaan.
Dus je verliest een province en de attacker kan sneller over zijn tanks beschikken voor een nieuwe aanval dan jij weer je tanks ter verdediging terughebt.
Ze willen graag dat er meer offensive gespeeld gaat worden maar zoals het er nu uit gaat zien wordt het juist een campzooitje met nap verdragen en grote alliances om vooral het oosten lekker geel te houden...

Volledige blog hier.

Star Citizen referralcode

• wontcachme

wontcachme

Each season will last 2-3 months and eventually get its own winner and, of course, losers.
Seasons will be broken into several stages with different rules, conditions, and restrictions for each of them - e.g. vehicle tier restrictions, missions and goals (gold farming, capturing specified key provinces), etc.

Gewoon seizoen na seizoen met daarin weer verschillende onderdelen.

Ben benieuwd of er ooit een WoT doctoraat graad gaat uitkomen met alle CW aanpassingen....

• filipy23
Deadcadance_nl
"Les van echte tankers'"

mmmmmm, nee.

Babs out!

[Voor 13% gewijzigd door filipy23 op 17-01-2013 10:18]

• wsLy
Gisteren is wel lekker gegaan :)

Name Total Per battle
Victory ratio: 73.08%
Battles: 26
Efficiency: 1660.22
Average tier: 8.65
Experience: 24390 938.08
Capture points: 79 3.04
Defense points: 0 0
Damage: 51375 1976
Kills: 28 1.08
Spotted: 32 1.23

IS-8 21 66.67%
E-75 1 100%
PzKpfw VI Tiger (P) 1 100%
Type 59 1 100%
IS-3 1 100%
M5A1 Stuart 1 100%

Stichting Hobbyserver

• filipy23
wontcachme schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:02:
Hebben jullie de Clan Wars verbeteringen voor de toekomst gelezen op Overlord blog? Tier restrictie's. map whipes, revolts, borders verwijderen, enz...

Ben ik blij dat ik niet meer CW speel :X :X
Tier restricties en map whipes heb ik niet zo'n probleem mee. Revolts daarentegen. Klinkt als: je rolt RNG over the limit. Kunnen noob teams zo vaak proberen dat ze het pro team vanzelf een keer pech krijgt en verdreven wordt. Zonder dat er strijd is geleverd.

Babs out!

• psychoclown
Plato112 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:17:
Ik ben inmiddels de gehele client weer aan het downloaden aangezien een verse install van 0.8.2 ook niet geupdate wil worden naar 0.8.3.

En dat duurt hier minimaal 2,5 uur. Dat is dus weer als vanouds geen WoT op de dag van de update.
Op mijn laptop ging de installatie echt zonder problemen en doet het spel ook prima.
Enkel moet ik misschien de volgorde van mods even veranderen aangezien er wat textuele foutjes in het Service Record zitten (Statistics Pack).
ShockWave schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:36:
Wat ik begrijp uit de blog is dat tier restricties werden getest en alleen als speciale events werden (worden) uitgezet voor een limited time.
Wat mij meer dwarszit is dat de lockdowntime van de tanks van een overwinnaar met 10 tot 50% omlaag gaan.
Dus je verliest een province en de attacker kan sneller over zijn tanks beschikken voor een nieuwe aanval dan jij weer je tanks ter verdediging terughebt.
Ze willen graag dat er meer offensive gespeeld gaat worden maar zoals het er nu uit gaat zien wordt het juist een campzooitje met nap verdragen en grote alliances om vooral het oosten lekker geel te houden...

Volledige blog hier.
Ik had het ook al gelezen in een post van NikLemos een tijdje terug maar ik zie de voordelen er wel van in. Sowieso zal het meer 'rogue' clans teweegbrengen om door de CW map te trekken.
filipy23 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Tier restricties en map whipes heb ik niet zo'n probleem mee. Revolts daarentegen. Klinkt als: je rolt RNG over the limit. Kunnen noob teams zo vaak proberen dat ze het pro team vanzelf een keer pech krijgt en verdreven wordt. Zonder dat er strijd is geleverd.

Babs out!
Ik lees het eerder als: zit je te lang op een bepaalde province en 'strijk je daar teveel gold van op' dan neemt de kans op revolts toe. Ik zie dat wel zitten en zou het camp gedrag ook een stuk doen afnemen.

Overigens zojuist even de T-34 klaar gezet, ik ben erg benieuwd hoe die speelt. De USSR T-34 heb ik ook gespeeld maar dat is al bijna anderhalf jaar geleden. Volgende keer dat de equipment in de sale is moet ik toch iets beter opletten want ik heb wel genoeg setjes klaar liggen maar allemaal voor heavies..

[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2013 10:26]

Anoniem: 497584

Ik hoop dat de mods van dit forum actie zullen ondernemen tegen het schenden van de regels door deze gebruiker :)
Aangezien deze gebruiker maar 1 kant van het verhaal laat zien ga ik niet in op deze topic.

Anoniem: 497584

wsLy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:36:
Leuke conversatie met iemand in de PM box op het WoT forum.

Blijkbaar is iemand noob noemen nu ook al schelden, althans volgens deze persoon. Hij stond bij de heuvel in El Halluf op die verhoging daar bij b2 ofzo, volledig zonder cover en ging in 2 hits dood :'). Dus noemde wij hem noob. Tevens was onze rush (die redelijk succesvol was, totdat we geen support van arty meer kregen) een noob lemming rush volgens hem, maarja..

Maarja, ik krijg nu geen les meer van echte tankers :(

[...]
Daar bedoel ik dit bericht mee.

aangezien deze gebruiker de regels van dit forum schend hoop ik dat de mods actie zullen nemen

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Als je dat redt heb je toch een aardige discipline, ik bedoel eventjes ontspannen een paar potjes doen na een lange dag studeren vind ik wel even lekker :)
Dan speel ik liever een paar rondjes BF3. Wat meer actie en sneller agressie afreageren :P

@hierboven:
Jij schendt nu ook de regels want je gebruikt de wijzig knop niet :+

[Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 17-01-2013 13:27]

• User
Anoniem: 497584 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:19:
Ik hoop dat de mods van dit forum actie zullen ondernemen tegen het schenden van de regels door deze gebruiker :)
Aangezien deze gebruiker maar 1 kant van het verhaal laat zien ga ik niet in op deze topic.
Top.

Shoo shoo

Ik denk dat een replay het verhaal over jou heel duidelijk bevestigd. Also, als jij jou kant van het 'verhaal' niet laat horen, kunnen we de situatie nooit beoordelen zoals het hoort.

Trouwens, het is niet zo dat onze meningen over jou veranderen als jij je verhaalt vertelt. Misschien dat het verbeteren van je spelling *iets* helpt.

[Voor 4% gewijzigd door User op 17-01-2013 13:38]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Top.

Shoo shoo

Ik denk dat een replay het verhaal over jou heel duidelijk bevestigd. Also, als jij jou kant van het 'verhaal' niet laat horen, kunnen we de situatie nooit beoordelen zoals het hoort.

Trouwens, het is niet zo dat onze meningen over jou veranderen als jij je verhaalt vertelt. Misschien dat het verbeteren van je spelling *iets* helpt.
Zegt de scepter community je nog iets. "scepter01"? Daar is zijn clan een onderdeel van en als ik het goed lees zijn de leden binnen zijn clan tussen de 11 en de 16 jaar. :+

• User
Nemean schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Zegt de scepter community je nog iets. "scepter01"? Daar is zijn clan een onderdeel van en als ik het goed lees zijn de leden binnen zijn clan tussen de 11 en de 16 jaar. :+
Wel ooit eens van gehoord, maar ik zal er mijn mening maar niet over zeggen. :z

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-04 13:06
User schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:33:
[...]
Top.

Shoo shoo

U vraagt, wij draaien:

Toegegeven die eerste arty shell vangen was beetje mijn eigen schuld, maar het was ook de eerste keer dat ik een lege heuvel tegen kwam van die kant. Ik heb nu wat geleerd en ga daar dus de volgende keer niet staan met zoveel arty. :P

[Voor 16% gewijzigd door 2crashandburn op 17-01-2013 13:56]

• hopiconjo
Hoho. Clanleden tussen 11 en 16 behoren tot Scepter01Junior :)
Scepter01......minimaal 17 jaar

Toelating: minimaal tier 9/10, efficiency 1000+. Gelukkig heeft onze "tanker" een Efficiency rating van
1099.58 _/-\o_

Helaas door de vele aanmeldingen is site down. http://scepter01.enjin.com/

[Voor 17% gewijzigd door hopiconjo op 17-01-2013 14:09]

• User
hopiconjo schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:54:
Hoho. Clanleden tussen 11 en 16 behoren tot Scepter01Junior :)
Scepter01......minimaal 17 jaar

Toelating: minimaal tier 9/10, efficiency 1000+. Gelukkig heeft onze "tanker" een Efficiency rating van
1099.58 _/-\o_
Die gast zit bij Scepter 'Elite Corps'. Linkje

Scepter01 heeft zo te zien verder geen eisen, behalve leeftijd inderdaad.

[Voor 7% gewijzigd door User op 17-01-2013 13:59]

• Low Flyer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-08-2019
Anoniem: 497584 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:19:
Nee maar je registreert jezelf er wel speciaal voor. :z

Trouwens met die ratings van jou zou ik woorden als noob maar vermijden iets met pot en ketel en
balken in eigen optics.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 497584 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:25:
aangezien deze gebruiker de regels van dit forum schend hoop ik dat de mods actie zullen nemen
lol, ik zou me maar heel stil houden nu de replay met de in-game chat er staat.
Idd ban waardig.

Oh en deze vond ik ook wel mooi (uit zijn recruiting topic):
De winratio wordt in random stabiel gehouden door wot, dus is ook niet echt betrouwbaar
tinfoil hat much?

• psychoclown
Anders dan publiekelijk je ingame name erbij vermelden zie ik niet echt een aanleiding om de gebruiker(s) op zijn vingers te tikken. Lijkt me daarentegen wel beter om het daarbij te laten, dit geldt voor beide partijen.
djengizz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:23:
Oh en deze vond ik ook wel mooi (uit zijn recruiting topic):

[...]

tinfoil hat much?
Als je goed genoeg bent kun je echt wel in publics je winrate boven de 55% krijgen, hoger is ook echt wel mogelijk maar om meer dan 60% te krijgen is een platoon wel aan te raden. Ben je goed genoeg dan ben je goed genoeg of je nu publics speelt of niet.

• User
Tinfoil hat?

Van zijn hele opmerking klopt geen ruk.

• djengizz
  • Niet online
User schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:
[...]
Tinfoil hat?

Van zijn hele opmerking klopt geen ruk.
Nee, klopt en zijn opmerking neigt naar een conspiracy theorie om een lage winrate te verklaren of weg te wuiven. Vandaar de tinfoil hat:
The concept of wearing a tin foil hat for protection from such threats has become a popular stereotype and term of derision; the phrase serves as a byword for paranoia and persecutory delusions.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-03 12:17
Ik ben gisteren van de KV-1 naar de T150 gegaan, nu alles vrij gespeeld en moet zeggen dat het toch een best aardig tankje is (vooral gekozen omdat iedereen bijna voor de KV-1s of anders de KV-2 gaat).
Mijn vraag, is de KV-3 een redelijke tank? Volgens de stats is dit een best aardige T7 heavy, maar kan iemand daar practische info over geven?

Enige andere T7 heavy die ik veel heb gespeeld, waarmee ik kan vergelijken, is de Tiger (heb nu een Tiger 2).

Ik vermaak me trouwens ook erg goed met de VK3002DB (die ook redelijk schaars is), in afwachting van de nieuwe med lijn voor de duitsers.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-04 09:51
Zoals ik hierboven al zei, lekker laten voor wat het is :)

[Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2013 15:50]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Ik zou zeggen, laat em lekker. Verder geen tijd aan verspillen. Ventjes zoals dat zijn de tijd niet waard die je nodig heb om ze enigzins op te voeden :)

Anyways, nog 75k tot t110e4, dus dat moet aankomend weekend wel lukken... dan nog de poen bij elkaar krijgen.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-04 09:51
ahh schiet lekker op nog 75k. E4 is leuk, wel wat voorzichtig zijn want armour isnt all. Maar lekker schade schieten met die gun :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• hopiconjo
Sneezzer schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:54:
Ik ben gisteren van de KV-1 naar de T150 gegaan, nu alles vrij gespeeld en moet zeggen dat het toch een best aardig tankje is (vooral gekozen omdat iedereen bijna voor de KV-1s of anders de KV-2 gaat).
Mijn vraag, is de KV-3 een redelijke tank? Volgens de stats is dit een best aardige T7 heavy, maar kan iemand daar practische info over geven?
Ik ben in eerste instantie ook voor T150 gegaan maar die is niet te vergelijken met KV-1S. Die KV-1S is echt een übertank

• dynosu

dynosu

Orly ?

T150 is zeker ook een prima tank hoor. De gun is sneller en doet nog steeds prima damage. Ook is de armor wat beter dan de kv-1s. Ook vind ik de kv-1s een zwabbergun hebben (soms rare afwijkingen), dat heeft de T150 helemaal niet.

KV-3 is een sterke tier7, goede armor, goede gun op zich.

• wsLy
Zo... eindelijk de 5000 aangetikt
5000 battles, 2641 victories :)

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
"Zonder strijd geen overwinning" Denk dat ze niet cappen dan ofzo? Verklaard meteen de eff. :P

• psychoclown
Over cappen gesproken, daarstraks even een viertal potjes gedaan op mijn CHN T-34 en kon ik gelijk mijn verse install van de client + mods testen. Eerste potje was meteen raak, tier 6 battle waarbij 3 van onze top tiers er vrij snel aan waren. Ik en een platoongenoot waren helaas trapped door een KV-1S (uiteindelijk was ik oneshot) maar de derde in de CHN M5 Stuart was aan het cappen met een M4 (tier 6 Sherman). Op 85% cap ging de M4 eruit om de aanrijdende stoet enemies even te pakken.. maar dan wel van achter. De cap was nog enkel in handen van mijn platoongenoot en stond op 90 toen die gedecapped werd.. met de Sherman erbij was het niet zo'n fijne battle geweest maar hadden we wel gewonnen 8)7

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het is echt belabberd met de teams weer vandaag.. achja ik kap er maar mee.

For China!

[Voor 33% gewijzigd door Nemean op 17-01-2013 23:19]

• wsLy
Nemean schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:10:
Het is echt belabberd met de teams weer vandaag.. achja ik kap er maar mee.

For China!

[video]
Ja.. ik ben ook gestopt nadat ik iets van 38 battles heb gespeeld. Ergens rond de 50% geëindigd.. ofzo

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:31:
[...]

Ja.. ik ben ook gestopt nadat ik iets van 38 battles heb gespeeld. Ergens rond de 50% geëindigd.. ofzo
Niet eens.. keer op keer potjes met dikke damage wat weer verkloot wordt door random noobs.

Op Malinovka stond ik als static scout in een bosje en niemand stond achter me dus ik rijd terug naar base omdat niemand naar hill ging.. zeggen ze even later T71 scout.. ik zeg waar voor? Jullie staan compleet te campen en doen niets en dan ook niets.. en dat snapte ze niet.

Of ik ga static scouten op Red Shire tegen de heuvel aan van uit de zuid basis.. komt er een AMX 50 Foch, een E-50 en 2 Lowes achter me staan die alle bomen om rijden en op van alles en nog wat staan te schieten terwijl ze niets zien.. resultaat: Arty shell valt precies naast mij en ik heb 22% health over. Was voor mij gelijk de laatste game die ik gespeeld heb. Geen motivatie meer om met zulke knuppels te spelen, platoon of niet het is gewoon diep triest.

En mag ik overigens er aan toevoegen dat die 2 Lowes een ER hadden van 500 en beide minimaal 12k battles gespeeld hadden. |:(

• wsLy
Nemean schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:48:
[...]

Niet eens.. keer op keer potjes met dikke damage wat weer verkloot wordt door random noobs.

Op Malinovka stond ik als static scout in een bosje en niemand stond achter me dus ik rijd terug naar base omdat niemand naar hill ging.. zeggen ze even later T71 scout.. ik zeg waar voor? Jullie staan compleet te campen en doen niets en dan ook niets.. en dat snapte ze niet.

Of ik ga static scouten op Red Shire tegen de heuvel aan van uit de zuid basis.. komt er een AMX 50 Foch, een E-50 en 2 Lowes achter me staan die alle bomen om rijden en op van alles en nog wat staan te schieten terwijl ze niets zien.. resultaat: Arty shell valt precies naast mij en ik heb 22% health over. Was voor mij gelijk de laatste game die ik gespeeld heb. Geen motivatie meer om met zulke knuppels te spelen, platoon of niet het is gewoon diep triest.

En mag ik overigens er aan toevoegen dat die 2 Lowes een ER hadden van 500 en beide minimaal 12k battles gespeeld hadden. |:(
Ik was met Neophyte en Pimmie aan het spelen, Prokorovka, wij starten in het zuiden en gingen naar het dorpje, nog 2 tanks gingen met ons mee. De rest van ons team... ging campen in de linker hoek van de map... op onze flank hebben we meer tanks gezien van de tegenstander dan van ons eigen team... NIEMAND maar dan ook NIEMAND kwam helpen, zelfs geen support van arty |:( nja wij werden dus afgemaakt en alsnog stonden we als een van de hoogste kwa damage done :F

Ook een leuke... Serene Coast, starten in het Noorden. 3 batchats van TROII rushen naar de vijandelijke base, onderweg pakken ze damage en worden uiteindelijk afgemaakt... er waren 5 arty per team, dus we waren nog over met 7 tanks. Ik wordt gespot en krijg damage, IS-7 komt rushen en die hebben we afgemaakt maar ondertussen werd ik beschoten vanuit C1 door een Lorraine... en ik ging dood. Staan er in A1 (!!!!!!) 2 IS-7s van ons te campen, IN A1?? WTF???

Nja die battle is ook weer uitgelopen op een loss.

Was ook een battle in Himmelsdorf waar ik voor niets ben gestorven.. ga de heuvel op en met mij nog wat anderen. Ik ben bij de kerk en komt er een E-100 de hoek om met 15cm kanon... nja 3 hits en ik was dood, dat ding schiet met gemak door mijn IS-8 armor heen.. wel nog 900 damage kunnen doen, maar toen zag ik dat de rest niet eens op de heuvel was.. maar nog op de helling stond (waarvan een gedeelte ook nog eens slechte gun depression had) |:( Thanks for the support guys!

Hopen dat het morgen beter gaat.

Stichting Hobbyserver

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:11
Als je ziet dat er niemand mee gaat en je weet dat je dood gaat als je doorpusht kun je beter terug gaan of op zo'n punt wachten dat wat je spot door je team kan worden geraakt. Verder rijden is voor niemand zinvol op zo'n moment (ook al zou het natuurlijk veel beter zijn om met een groepje die kant op te gaan)

[removed]

• wsLy
redwing schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 02:02:
Als je ziet dat er niemand mee gaat en je weet dat je dood gaat als je doorpusht kun je beter terug gaan of op zo'n punt wachten dat wat je spot door je team kan worden geraakt. Verder rijden is voor niemand zinvol op zo'n moment (ook al zou het natuurlijk veel beter zijn om met een groepje die kant op te gaan)
Nja het punt was dat ik sneller was dan hun, dus ik reed voor hun. Had nog niet eens gezien dat de vijandelijke E-100's de berg op waren geklommen.. Waren namelijk nog totaal niet gespot totdat ene achter de kerk vandaan kwam.. dus dat was nogal een verassing.

Stichting Hobbyserver

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Had dat een paar dagen geleden precies hethelfde in Himmelsdorf, kom je boven staat er een groepje onder aan de heuvel te lummelen. Vaak kun aan het begin al zien welke kan het opgaat. Als ik niet in een heavy zit ga ik tegenwoordig echt niet meer proberen alleen een flank te beschermen.

Met mijn Caernavon doe ik het trouwens juist wel, even wachten of er zich een lemming train vormt en de andere flank keizen en hulp vragen. Tot nu toe gaat het echt goed met de Caernavon, ik begon met een win rate van 23%, maar zit nu na zo'n 75 battles over de 60%.

Shuttle st20g5

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 01:20
Sorry hoor, maar eerst zeg je:
wsLy schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:09:
[...]

Was ook een battle in Himmelsdorf waar ik voor niets ben gestorven.. ga de heuvel op en met mij nog wat anderen. Ik ben bij de kerk en komt er een E-100 de hoek om met 15cm kanon... nja 3 hits en ik was dood, dat ding schiet met gemak door mijn IS-8 armor heen.. wel nog 900 damage kunnen doen, maar toen zag ik dat de rest niet eens op de heuvel was.. maar nog op de helling stond (waarvan een gedeelte ook nog eens slechte gun depression had) |:( Thanks for the support guys!
En vervolgens:
wsLy schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:48:
[...]

Nja het punt was dat ik sneller was dan hun, dus ik reed voor hun. Had nog niet eens gezien dat de vijandelijke E-100's de berg op waren geklommen.. Waren namelijk nog totaal niet gespot totdat ene achter de kerk vandaan kwam.. dus dat was nogal een verassing.
Met die nuancering vind ik de stijl van je eerste post een beetje overtrokken. Ik vind sowieso dat er in dit topic nogal makkelijk rants worden uitgestort op andere spelers.

Als het een avondje goed gaat laat iedereen hier trots zijn behaalde ratings zien (hetgeen op mij toch een beetje overkomt als "kijk mij eens goed zijn"), en als het een avondje slecht gaat dan komt dat steevast door "de noobs in het team".

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-04 13:06
Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:50:
Sorry hoor, maar eerst zeg je:

[...]

En vervolgens:

[...]

Met die nuancering vind ik de stijl van je eerste post een beetje overtrokken. Ik vind sowieso dat er in dit topic nogal makkelijk rants worden uitgestort op andere spelers.

Als het een avondje goed gaat laat iedereen hier trots zijn behaalde ratings zien (hetgeen op mij toch een beetje overkomt als "kijk mij eens goed zijn"), en als het een avondje slecht gaat dan komt dat steevast door "de noobs in het team".
Met die nuancering wordt het juist alleen maar dramatischer. Het feit dat de rest van zijn team later op de heuvel was dan twee!! E-100's zegt meer dan genoeg over het niveau van die spelers. :F

Wbt jou tweede alinea, als jij dit gevoel niet hebt heb je blijkbaar heel veel geluk met je teams. Want net als bij veel andere mensen hier is het bij mij ook vaak mijn eigen idiote team dat ervoor zorgt dat ik verlies. En dan praat ik niet over 2 of 3 slechte spelers in mijn team, nee dan heb ik het over hele lemming trains die afgeslacht worden door 5 tanks terwijl ik in m'n eentje de andere flank houd tegen 6 tank. Of top tanks die 10 schoten lossen en alleen 50 ramming damage doen. Of arty die aan het begin van de battle bij El Hallouf encounter in de cap gaat staan.

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-03 20:50
Een groot nadeel van beter worden is "noobs"beter kunnen herkennen. Die zal je altijd hebben, waardoor het statistisch soms onmogelijk is om te winnen. Volgende is het weer andersom. Het best is om gewoon rustig te blijven en je er niet aan te ergeren. Noobs blijven komen en WG heeft gezegd dat nooit te veranderen. Leer er echt mee leven, dat is veel beter voor je zelf ;)

Maar ben het wel met Seraphin eens.
Al hoewel ik altijd naar plezier kan kijken naar iemands ander goed pot, zolang mn zich zelf maar niet te hard op de borst slaat.

Noob guide ->
We have all been there.
On teams were minimap, flanks...even moving is beyond the comprehension of your team-"mates".

I have spotted some trends in these team.
Some sure way to know you are on a fail team...run by lemmings who think they are "Rommels".
I have dubbed these tankers "Remmel's" (Rommel and lemmings combined) and think a photo will do just fine in explaning the "details" ;)

1st rule:
If there is a city region, Remmel's go lemming there, ignores flank...and loses....over and over and over and over.
(Like in Ruinberg, Remmel's rush to go PAB in city, ignores flank, gets outflanked...and don't get why they lose. This is especially bad when many platoons are in game, the more platoons, the more Remmel's running for city...the faster the loss)

2nd rule:
If on the defensive side of an assualt-map, Remmel's think camping in CAP is smart move...gets outflanked, killed in CAP...and loses.
(Like in Westfield, Remmels camp in base, not caring who will spot for them...not realizing that camping in CAP leads to being outflanked, spotted and shot down like fish in barrel.)
Remmel's have the term "defensive" confused with "camping"
Sadly they also have the term "offensive" confused with "camping"...which complicates progress for Remmel's in the game.

3rd rule:
If enemy starts CAP of friendly base, Remmel's brilliant move (even if the counter has begun) is to try and rush towards enemy base and start own CAP to win...only to realize that the space-time dosn't bend, even if they want it too...really, really, really bad...and loses.

4th rule:
When Remmel's group up in a lemmingtrain....it only takes 1 tank to stop 12 tanks.
The Remmel's will drive like an unstoppable train...6 heavies strong with 4 meds and 2 lights as support, music going full volume, open hatches.
But then...oh noes...an enemy tanks is spotted by the train...blocking the trains advance.
All STOP, block each other, sitting ducks for enemy arty...PAB mode engaged...and all the enemy tanks has to do is spot...Remmel's will NOT move until danger-tanker in front is dead...so they try and scare him off with near misses...a LOT of them!!!
(He could be hiding some secret weapon...better be carefull).

5th rule:
Remmel's like hills and mountains so much they will DIE for the view.
So much they will glady climb any hill to get a view.
Who cares if they can't spot or hit anything.
Who cares that sitting ontop of a moutain = spotted from MAX range?
The view is puuurdy from the top Remmel' think...until their tank goes ba-da-boom.
But the view is still puuurdy from the top!!!

6th rule:
Remmel's like protecting arty.
So much they will camp their heavy right alongside arty...in CAP if possible.
They will often call people "n00bs" and other stuff....while they fire 2 rounds (none of them hit)...while camping by arty...even when enemy has begun capping.
They will sit there faithfully...until enemy is done capping and game is lost...and the blame all the dead ACTIVE teammembers for the loss.

7th rule:
Remmel's like being tail to a BIG tank.
They see a Maus..they run up behind it..and stay there.
Even when Maus need to reverse....transforming the Remmel's from annoying Remmel-tail...to moronic teamplayer blocking you
Remmels don't care...BIG tank looks nice...friendly...and huggable.

8th rule:
Remmel's like to talk Klingon....they really do!
All it takes is one Remmel to start of in Klingon...and suddenly all Remmel's are busy typing.
Forget enemy...it's time to "pamrel si klingon".
Often this excercise of typing Klingon takes all the Remmel's mental capacity...and game is lost shortly afterwards.

9th rule:
Remmel's like to hide.
Their version of "hide" anyways.
Game loads...and the only clue that the Remmel is online is a small gun movement.
But Remmel's stay dead still....they like hiding....and no better place to hide...than in CAP!!!
And Remmels and quite good at staying still.
Clicks on map...Remmel's don't move an inch.
Pleas for help...Remmel's still good...not moving.
Enemy toards CAP...Remmel's got nerves of stell...still dosn't move.
Enemy INSIDE CAP....not sweat....Remmel's know they are HIDING ^^
Suddenly..enemies fire on Remmel.
Remmel's gets really confused then....first sign is a sudden swirl with the gun.
Enemies hit Remmel's again....now they move their turret.
Enemies hit Remmel's again...and now Remmel's wake up...realize they are spotted, outflanked and 3 arty shells are incoming, they hurl themselfes an impressive 3 meters..and then die in a big BOOM...much to their surprise.
But Remmel's really like to hide.

10th rule:
When Remmel's are shot by enemy tank which he doesnt see or doesnt have spotted, Remmel's proceeds closer towards shooting enemy.
Usually such move ends with Remmel's death and enemy tank still unspotted while Remmel's in anger shouts about "hacking", "gold rounds is for n00bs" or "Fail team".

11th rule:
When Remmel's drives around a corner, out of cover and is instantly annilated by enemy fire from hidden tanks, the fellow Remmel's believes that the enemy will have gone home and they can now drive round the corner in safety.
Often Remmels are chaught nasty unaware that dead tank infront of you means danger...

12th rule:
Remmel's are so happy about their new tank and new gun, that they will often fire several volleys in the first 30 seconds of battle.. Often resulting in Detracking Team mates, occasionally setting team mates on fire. At times they will continue shooting through the entire battle, regardless if any enemies are spotted or not, but making damn sure they themselves are indeed spotted the entire battle....becasue Remmel's really like their gun...and the loud noises an pretty light it makes.

x-th rule
Remmel's never read about game mechanics, game tactics, use the forum...nor will they ever see this post.

But the next time you spot a Remmel or more on you own team...just smile, think of this post...and drive to the OTHER section of the map...chances are good YOU will do some good then ;)

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 01:20
2crashandburn schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:32:
[...]

Met die nuancering wordt het juist alleen maar dramatischer. Het feit dat de rest van zijn team later op de heuvel was dan twee!! E-100's zegt meer dan genoeg over het niveau van die spelers. :F
Fair enough, dat is idd wel apart.
Wbt jou tweede alinea, als jij dit gevoel niet hebt heb je blijkbaar heel veel geluk met je teams. Want net als bij veel andere mensen hier is het bij mij ook vaak mijn eigen idiote team dat ervoor zorgt dat ik verlies. En dan praat ik niet over 2 of 3 slechte spelers in mijn team, nee dan heb ik het over hele lemming trains die afgeslacht worden door 5 tanks terwijl ik in m'n eentje de andere flank houd tegen 6 tank. Of top tanks die 10 schoten lossen en alleen 50 ramming damage doen. Of arty die aan het begin van de battle bij El Hallouf encounter in de cap gaat staan.
Hm, dat, of ik ben zélf gewoon een dermate scrub dat het niveau van mijn teamgenoten altijd hoger is dan van mijzelf :+

Tsja, uiteraard zie ik vaak genoeg gekke dingen gebeuren. Ik ga d'r gewoon van uit dat de kans dat de tegenpartij (ook) vol zit met brocolli-breinen, 50% is. Voor mijn gevoel is het ook wel zo dat voor elk potje dat wij binnen 2 minuten kansloos worden opgerold, er ook een potje is dat we de andere partij afslachten.

(en om heel eerlijk te zijn en terug te komen op mijn eerste zin; ik haal zelf nog wel eens acties uit waarvan ik achteraf denk "dat was niet handig", en probeer daarom richting anderen een beetje tolerantie te hanteren).

Waar ik me alleen écht aan kan storen, en wellicht dat ik die frustratie hier wat op andere mensen projecteer, is het ingame gescheld. Iemand die vol in het zicht gaat staan en dus na 15 seconden al dood is, gedraagt zich uiteraard niet slim (en vanaf tier 6ish zou je beter moeten weten), maar dan kun je óf zeggen; "next time better watch your cover ;)", of "omgwtf noob now we lost our toptier this game is lost".

De tweede opmerking is wellicht terecht en lucht op, maar de kans dat de speler in kwestie er iets van leert is klein, en het beïnvloed de sfeer vind ik nogal.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• dynosu

dynosu

Orly ?

brilliant die noob guide, hard gelachen hier :)

• wsLy
Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:22:
De tweede opmerking is wellicht terecht en lucht op, maar de kans dat de speler in kwestie er iets van leert is klein, en het beïnvloed de sfeer vind ik nogal.
Daarstraks een battle gehad waarin onze 2 E-100's binnen 2 minuten dood waren, zij waren de eerste die doodgingen! Nog sneller dan onze scout :')

Ik heb maar niks gezegd, want met meer dan 14k battles moet je toch wel weten hoe je moet spelen, neem ik aan?

Stichting Hobbyserver

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Er is maar 1 regel en die moet je altijd herhalen in je hoofd terwijl je speelt: "Niet doodgaan".

Dus niet uit cover rijden als je weet dat er tanks naar je kijken, niet om het hoekje gluren zodat je kunt schieten op een tank die datzelfde bij jou doet, niet over de heuvel gaan om een schot te kunnen lossen als er nog meer tanks kunnen staan etc. etc. etc.
Dat scheelt enorm, let maar op.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• djengizz
  • Niet online
Ik ga d'r gewoon van uit dat de kans dat de tegenpartij (ook) vol zit met brocolli-breinen, 50% is.
En dat is natuurlijk ook zo.
Door ons selectieve geheugen vergeten we dat nog wel eens en lijkt het soms of ze altijd in ons team zitten. Een groot deel van je winsten komen door het feit dat het andere team vol zit met dit soort noobs die precies dit soort stomme fouten maken.

Dat het nivo verschil tussen spelers en teams erg groot kan zijn is een direct gevolg van het ontbreken van skillbased matchmaking en heeft imo zijn voor- en nadelen.
Zo zal een goede speler veel meer kunnen 'farmen' (denk aan XP, credits en bv. zaken als efficiency en mooie stats) dan bij een skillbased matchmaking. Ook voor mij als gemiddelde speler is het leuk om ook gematched te worden met de beste in dit spel en van hun de kunst af te kunnen kijken.
De complete stomps en 15-0 matches zijn dan weer een nadeel en ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dit goede games vinden (winst of verlies). Ook zou je bij skillbased matchmaking al veel eerder de bots en echt superslechte spelers kwijt zijn en iig iets van taktiek kunnen zien in pubmatches wat nu een zeldzaamheid is.

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03 18:22
BramSd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:21:
Er is maar 1 regel en die moet je altijd herhalen in je hoofd terwijl je speelt: "Niet doodgaan".
niet om het hoekje gluren zodat je kunt schieten op een tank die datzelfde bij jou doet, ...
Wall scrapping kan dit wel
je gaat recht tegen de muur staan met je voorkant ( nog niet de hoek om )

Je rijd Met een angle naar achter zodat alleen je tracks onder grote hoek zicht baar worden ( bounce of detrack )
jij kan schieten zonder schade

Rijdt weer naar voren zodat je niet meer geraakt kan worden

Pic

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-03 20:50
Cyborg3201 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:38:
[...]

Wall scrapping kan dit wel
je gaat recht tegen de muur staan met je voorkant ( nog niet de hoek om )

Je rijd Met een angle naar achter zodat alleen je tracks onder grote hoek zicht baar worden ( bounce of detrack )
jij kan schieten zonder schade

Rijdt weer naar voren zodat je niet meer geraakt kan worden

Pic

dit klopt als er geen arty is. Als je zwakke zijkant heb en je schiet er splash in of je tikt m vol in het motortje is het ook weer een feestje.

Gisteren ben ik een hele interesante mod tegen gekomen. Maar ik twijfel over de legaliteit.
Hij laat op de minimap voor elke tank de tier bij het icoon zien. En als de tank niet meer gespot is, blijf het tier nummer staan, dus je hebt heel veel hulp in je situational awareness. Maar is het legaal?
Nette screenshot volgt vanavond.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?client=tmpg&depth=3&hl=en&langpair=ru|en&rurl=translate.google.com&twu=1&u=http://drongo-lab.ru/archives/46038&usg=ALkJrhhTawwNeq6NsgV3hwZVId6z054ENw

[Voor 8% gewijzigd door SimpelenLeuk op 18-01-2013 12:44]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:50:
En wie is er niet trots als hij dikke XP of Credits binnen heeft geharkt iedereen toch? Of heb jij alleen maar kak potjes dat je nooit iets kunt delen en daarom het ziet als: "Kijk mij eens goed zijn" ;)?

Ik weet van mezelf dat ik aardig mee kan komen in dit spel (En nee; ik hou er niet van om te zeggen dat ik goed ben, ik laat echter de mening van anderen gelden en die zijn vaak, voor zo ver ik weet, positief). Echter de reden waarom mensen hier "noob" en "noob team" typen/schreeuwen (waar ik er ook 1 van ben) is heel simpel. 90% van de playerbase op de EU cluster bestaat uit totale knuppels die links en rechts nog door elkaar halen.

Als ik wederom met 800XP zonder premium boven aan sta in een loss dan weet ik genoeg, met andere woorden dat het dus niet aan mij heeft gelegen als de personen onder mij maar 200 XP bij elkaar heeft kunnen schrapen. Ik ga niet zomaar mensen beschuldigen dat ze noob zijn, maar ik heb te veel matches gespeeld en dingen gezien waar bij ik echt even een diepe zucht heb moeten slaken. Deze game heeft misschien een diepe learning curve, maar met een beetje basis kennis kun je al weten waar de zwakke plekken van een tank zitten, waar je heen moet en hoe het spel werkt. Maar het lijkt er soms op dat mensen gewoon hun verstand op 0 zetten.

Ik weet in ieder geval 1 ding, mocht ik ooit stranden op een onbewoond eiland en mocht er nog iemand stranden... dan hoop ik dat het geen noob is van World of Tanks.. want als hij in een andere omgeving komt, vergeet ie waarschijnlijk om te ademen en ben je je enige sociale contact kwijt.

Overigens is er geen excuus om dom te doen en in principe noob te zijn in dit spel en dat heeft deze kerel bewezen:

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-12-2022

Hm, dat, of ik ben zélf gewoon een dermate scrub dat het niveau van mijn teamgenoten altijd hoger is dan van mijzelf :+

Tsja, uiteraard zie ik vaak genoeg gekke dingen gebeuren. Ik ga d'r gewoon van uit dat de kans dat de tegenpartij (ook) vol zit met brocolli-breinen, 50% is. Voor mijn gevoel is het ook wel zo dat voor elk potje dat wij binnen 2 minuten kansloos worden opgerold, er ook een potje is dat we de andere partij afslachten.

(en om heel eerlijk te zijn en terug te komen op mijn eerste zin; ik haal zelf nog wel eens acties uit waarvan ik achteraf denk "dat was niet handig", en probeer daarom richting anderen een beetje tolerantie te hanteren).

Waar ik me alleen écht aan kan storen, en wellicht dat ik die frustratie hier wat op andere mensen projecteer, is het ingame gescheld. Iemand die vol in het zicht gaat staan en dus na 15 seconden al dood is, gedraagt zich uiteraard niet slim (en vanaf tier 6ish zou je beter moeten weten), maar dan kun je óf zeggen; "next time better watch your cover ;)", of "omgwtf noob now we lost our toptier this game is lost".

Ik had het niet beter kunnen omschrijven.
Ikzelf zit vaak genoeg een battle te doen terwijl ik hoofdschuddend zie dat teammates genadeloos worden afgeslacht, omdat ze niet al te handige acties ondernemen. Want ik maak ze ook zelf regelmatig. Als het echt heel schrijnend is, dan wil ik nog wel eens cynisch reageren met zoiets als: "thnx for protecting arty" of "left flank complete open, good idea". Ik heb echter het idee dat de meeste spelers het niet eens lezen...
En verder moet ik zeggen dat als ik één van de laatste overgeblevenen ben en ik weet dat 'overleden teammates' meekijken en constructief advies geven of je aanmoedigen, je zelfs een boost kan krijgen. Dat werkt natuurlijk veel beter dan het alom bekende "LOOOOOOOL NOOOOOOOB!!!!"

• filipy23
Nemean schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Deze game heeft misschien een diepe learning curve,
Ik denk dat dat wel meevalt. Het probleem is gewoon dat het merendeel van de spelers NIET leert van hun fouten.

Babs out!
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee