Na 106 battles met de GwTiger (ook met topgun) ga ik terug naar de GwPanther, het feit dat ik gewoon niets meer kan als het team een tank lekker door laat rijden begon me teveel te irriteren. Er komen nogal vaak tanks door de linie heen. Misschien dat ik de USA arty nog eens ga proberen of de franse want dit is niets (op de dmg na dan
).
Aanbieding is erg mooi en zat ik ook wel op te wachten, na 1.5 jaar "standard" spelen wil ik nu maar eens een jaar premium gaan doen. Misschien ook nog een extra premium tank naast de Super Pershing om voor de credits door te kunnen grinden, twijfel nog tussen de T34 en de SU-122-44. Iemand nog een gefundeerde uitspraak over beide ?
Daarbij wil ik ook nog de Tiger II (is niet in de aanbieding
), VK3002DB, T29, M4A2E8 en de VK3601 kopen maar ik moet even kijken hoe we met de credits uit gaan komen. Heb nu maar alvast een weekje premium genomen om de rekeningen te kunnen betalen...
Erg blij iig met de actie en dat ik ook nu twee weken vrij ben van het werk

Aanbieding is erg mooi en zat ik ook wel op te wachten, na 1.5 jaar "standard" spelen wil ik nu maar eens een jaar premium gaan doen. Misschien ook nog een extra premium tank naast de Super Pershing om voor de credits door te kunnen grinden, twijfel nog tussen de T34 en de SU-122-44. Iemand nog een gefundeerde uitspraak over beide ?
Daarbij wil ik ook nog de Tiger II (is niet in de aanbieding

Erg blij iig met de actie en dat ik ook nu twee weken vrij ben van het werk