Maak daar de hele dag van aub. Nu is het ook weer prijs...dynosu schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:53:
gisteravond was een drama...
Veel te veel potjes met complete idioten in randoms ... wat tanks dubbelt en ben company of heroes gaan spelen. Werd beetje moedeloos ervan
meh, is het vakantie in het oostblok ofzo? 

10 battles gespeeld, 6 gewonnen en 4 verloren.
Ik kap ermee. Zo spelen gaat gewoon niet, gaat vooral om de manier waarop wordt verloren. Gewoon door stupiditeit. Niet kijken naar de minimap, allemaal naar één kant gaan, met je tank in een open veld staan terwijl er 3-4 arty per team zijn... Had een battle verloren waarin de vijandelijke arty 9 kills had gemaakt..
Van de laatste 40 battles er minder dan 20 gewonnen.
Ik kap ermee. Zo spelen gaat gewoon niet, gaat vooral om de manier waarop wordt verloren. Gewoon door stupiditeit. Niet kijken naar de minimap, allemaal naar één kant gaan, met je tank in een open veld staan terwijl er 3-4 arty per team zijn... Had een battle verloren waarin de vijandelijke arty 9 kills had gemaakt..
[Voor 48% gewijzigd door wsLy op 19-12-2012 13:23]
6-4 in je voordeel valt nog wel mee. Maar zag wel heel veel tankjes in de cirkel van mijn arties verschijnen gisteren. Helaas ook aan onze kant gezien de kills. Gelukkig schoten wij hubn artie net eerder af als zij de onzewsLy schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:20:

Ging voor mij wel lekker. Rond 40 potjes en krap 80% gewonnen.
De laatste 5 potjes in de IS met scores niet minder dan 1500 xp, en net een battle achter de rug met 9 kills en een zwik medailles, waaronder die van 4 cappende enemies mollen.
Als ik niet een paar erge losses had in de tier 5 froggy arty had ik bijna 90% winrate gehad.
Geen slechte dag.
De laatste 5 potjes in de IS met scores niet minder dan 1500 xp, en net een battle achter de rug met 9 kills en een zwik medailles, waaronder die van 4 cappende enemies mollen.
Als ik niet een paar erge losses had in de tier 5 froggy arty had ik bijna 90% winrate gehad.
Geen slechte dag.

Gisteren voor de tweede keer een paar potjes gedaan. Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit raak heb geschoten volgens de berichten in mijn HUD.
Denk dat ik het vast nog wel leer.
Denk dat ik het vast nog wel leer.

Mijn resultaat van de afgelopen twee dagen: 28 van de 65 gewonnen.wsLy schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:20:

Bij mij zal het ook zoiets zijn. Het grootste probleem is dat ik momenteel weer wat stock-tankjes aan het spelen ben waardoor je in een battle weinig te vertellen hebt (b.v. E50 met stock gun) en dan moet je geluk hebben dat je of in lage tier potjes terecht komt of dat je team een beetje meehelpt. Beide lukt de laatste dagen eigenlijk niet echtrgras schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:10:
[...]
Mijn resultaat van de afgelopen twee dagen: 28 van de 65 gewonnen.

[removed]
Zelfs dat is bij mij niet het geval, ik heb bijna alleen maar gespeeld met mijn Elite E-50, E-50M, E-75 en Löwe. 

Gisteren ging het niet echt slecht:
Victory ratio: 92.86%
Battles: 14
Efficiency: 2204.67
Average tier: 8
Experience: 17588 1256.29
Capture points: 51 3.64
Defense points: 4 0.29
Damage: 35668 2548
Kills: 31 2.21
Spotted: 13 0.93
Slechts 1 potje verloren
Victory ratio: 92.86%
Battles: 14
Efficiency: 2204.67
Average tier: 8
Experience: 17588 1256.29
Capture points: 51 3.64
Defense points: 4 0.29
Damage: 35668 2548
Kills: 31 2.21
Spotted: 13 0.93
Slechts 1 potje verloren

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Van mij mag WG zijn focus verleggen naar het creëren van een taalfilter wat alles wat niet Engels is tegenhoudt.
Edit 2:
Siema
Edit: Ik sta al zeker 3 minuten stationair targets te bestoken, weet een teammate het toch voor elkaar om voor mij te gaan staan op het moment dat ik schiet. Erg handig wanneer je credits aan het grinden bent.jhgcokahm y0ijscd gjqerw5544436565413655411655431`61510462 tt-

Edit 2:
Zojuist zelf even de Cromwell aangeschaft en ja hoor, meteen 7 kills in de stock tank.rgras schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:27:
Ik heb iemand gevraagd of ik even zijn account mocht gebruiken om de Cromwell te testen, dit was meteen het eerste potje: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_046.jpg
Ik heb een nieuw project gevonden.

[Voor 97% gewijzigd door rgras op 19-12-2012 20:50]
WG moet beginnen met het bannen van alle nicks met de xNICKx format, of varianten daarop. Dan heb je echt al 90% van alle retards te pakken 

En ik wilde net mijn nick renamen naar xKYOZUxKojoottii schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:11:
WG moet beginnen met het bannen van alle nicks met de xNICKx format, of varianten daarop. Dan heb je echt al 90% van alle retards te pakken

Hahah geniaal, slaat ook als een spijker op zijn kop

Vanavond enkel even een CW geleid in Scotland die naar mijn mening helemaal niet slecht ging. Daarna nog snel even met eagle7ro een T1 platoon gedaan om te dubbelen en wederom kostte het me 2 potjes maar ook nu weer was het een erg fijne dubbel komt mijn crew ooit nog eens op 100%

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wat is er in hemelsnaam mis met iemand die siem(k)a typt als je weet dat het een begroeting is? Het is een EU server, ingame chat is niet verplicht Engels, iemand neemt de moeite om een variant op hoi te typen en het is nog niet goed...
Mijn grootste probleem is dat het meestal gevolgd wordt door PL (en dat 9/10 keer als je siem(ka) hoort dit 1 minuut later gevolgd wordt door de melding dat zijn tank destroyed isBundin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 04:02:
Wat is er in hemelsnaam mis met iemand die siem(k)a typt als je weet dat het een begroeting is? Het is een EU server, ingame chat is niet verplicht Engels, iemand neemt de moeite om een variant op hoi te typen en het is nog niet goed...

Vooral dat 1e vind ik een probleem. Ze begroeten dus alleen de Polen en de rest kan stikken (dat is ten minste hoe ik het lees). Ik zou er net zoveel problemen mee hebben als er een 'Hi to all Americans' voorbij zou komen. Aan de andere kant speel ik dit spelletje voor mijn lol en kan het me weinig schelen wat de rest zegt/doet

[removed]
Het maakt niet uit dat veel mensen de betekenis van "siema" begrijpen, het is gewoon onbeschoft om in een internationale omgeving vast te blijven houden aan je eigen taal.Bundin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 04:02:
Hetzelfde overigens op het WoT-forum. Ik ben nu al meerdere topics tegengekomen waarin iemand opeens in het Duits reageert, ondanks dat de voorgaande 99 reacties Engels waren.

[Voor 14% gewijzigd door rgras op 20-12-2012 08:41]
Dat dus.rgras schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:39:
[...]
Het maakt niet uit dat veel mensen de betekenis van "siema" begrijpen, het is gewoon onbeschoft om in een internationale omgeving vast te blijven houden aan je eigen taal.
Hetzelfde overigens op het WoT-forum. Ik ben nu al meerdere topics tegengekomen waarin iemand opeens in het Duits reageert, ondanks dat de voorgaande 99 reacties Engels waren.
Wij spreken ook geen Nederlands in de battles, wij passen ons ook aan en spreken gewoon Engels. Je ziet dat veel mensen zich irriteren aan het Pools of wat voor andere onleesbare taal dan ook, vaak wordt er gereageerd met 'Can someone translate this wookie language please?' 'Sorry I don't speak wookie but I do speak Vulcan'. Mijn favoriet is om te vragen of ze in hun land op school geen Engelse les krijgen.
Het is toch niet zo moeilijk om Engels te typen?
Gisteren voor de grap een T150 gekocht, ding is nog best geinig
Helaas alleen de mini derp erop, maar och.

Ik merk sinds een paar dagen een gestage daling in mijn efficiency rating. Nu ja, gestaag, hij is in een half jaar van 1760 naar 1710 gedaald, waarvan 10 punten in de laatste week.
Tegelijkertijd ben ik nu nog maar een aantal games verwijderd van een stijging in mijn winpercentage van 54-55%; hij staat nu namelijk op 54,47%.
Dit is allemaal het gevolg van mijn Type 59 en het initiatief van OfenOlaf die een channel heeft opgezet voor de Type 59 "pro's" om elkaar te helpen. Aantal eisen zijn bijvoorbeeld: 60% winrate, 1600+ avg damage, 850 avg xp etc.
Ik heb nu al een aantal malen in de afgelopen week een platoon gevormd met andere spelers uit het channel en daarbij halen we structureel 80%+ winrates. Eenmaal 10 uit 10 gewonnen en gisteren wonnen we 10 uit 12 potjes.
Goed voor je winratio en goed voor je xp, maar slecht voor je efficiency aangezien je dit moet delen met 2 andere goede spelers.
Het leuke vind ik vooral dat je vrij snel in een ritme komt waarbij je op elkaar kunt vertrouwen om verstandige beslissingen te nemen. Het zijn immers allemaal spelers van het kaliber 1700+ efficiency en 55%+ winrate. We hebben regelmatig met het platoon het tij gekeerd een een zekere loss weten om te zetten in een win.
Tegelijkertijd ben ik nu nog maar een aantal games verwijderd van een stijging in mijn winpercentage van 54-55%; hij staat nu namelijk op 54,47%.
Dit is allemaal het gevolg van mijn Type 59 en het initiatief van OfenOlaf die een channel heeft opgezet voor de Type 59 "pro's" om elkaar te helpen. Aantal eisen zijn bijvoorbeeld: 60% winrate, 1600+ avg damage, 850 avg xp etc.
Ik heb nu al een aantal malen in de afgelopen week een platoon gevormd met andere spelers uit het channel en daarbij halen we structureel 80%+ winrates. Eenmaal 10 uit 10 gewonnen en gisteren wonnen we 10 uit 12 potjes.
Goed voor je winratio en goed voor je xp, maar slecht voor je efficiency aangezien je dit moet delen met 2 andere goede spelers.
Het leuke vind ik vooral dat je vrij snel in een ritme komt waarbij je op elkaar kunt vertrouwen om verstandige beslissingen te nemen. Het zijn immers allemaal spelers van het kaliber 1700+ efficiency en 55%+ winrate. We hebben regelmatig met het platoon het tij gekeerd een een zekere loss weten om te zetten in een win.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Welcome to my world 
Dat je efficiency daalt is niet zo heel erg, winratio en efficiency gaan nog steeds hand in hand wil je een goede schatting kunnen geven over hoe goed een speler is. Daarnaast kun je makkelijk aan het einde van de battle na een flinke bak damage gedaan te hebben nog even de cap induiken. Elke pot 2-3 puntjes en je efficiency zal wel weer gaan stijgen

Dat je efficiency daalt is niet zo heel erg, winratio en efficiency gaan nog steeds hand in hand wil je een goede schatting kunnen geven over hoe goed een speler is. Daarnaast kun je makkelijk aan het einde van de battle na een flinke bak damage gedaan te hebben nog even de cap induiken. Elke pot 2-3 puntjes en je efficiency zal wel weer gaan stijgen

Die eisen zijn voor de Type 59 zelf?BramSd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:32:
Zoja dan voldoe ik aan 1 daarvan sowieso en de andere 2 bijna

Winrate: 57%
Average damage: 1536
Average Experience: 937
Trouwens sinds vanochtend blijft mijn WOT Statistics crashen met deze melding... Weet niet of iemand anders ook problemen ermee heeft? Gisteravond werkte het nog gewoon goed.. Alhoewel ik heb wel een BSOD gehad tijdens World of Tanks.. kan het daarmee te maken hebben?
Er is een uitzondering opgetreden (onbekende software-uitzondering) (0xe0434352) in de toepassing op de locatie 0xfdf2bccd.
Eens .net framework opnieuw installeren, kijken of het daaraan ligt. Heb zo een vermoeden..\
edit// nope dat is het niet..
[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 20-12-2012 10:01]
Laatste tijd echt van die *** potten. Goede pot en dan weer een slechte pot. Een keigoede pot van je zelf verliezen en hem voor de zelfde hoeveelheid xp dubbelen.
Echt geweldig hoe vaak je dat ziet gebeuren.
Van de vakantie weer eens op het gemak knallen.
Echt geweldig hoe vaak je dat ziet gebeuren.
Van de vakantie weer eens op het gemak knallen.
Als je een ervaren Type 59 speler bent en aan 1 of meer van de genoemde eisen voldoet kun je in dit topic aan de TS vragen om je het wachtwoord voor het channel te geven. Ik weet het wachtwoord zelf ook wel, maar het lijkt me lelijk om de TS in dezen te passeren.
De link naar het topic is: http://forum.worldoftanks...-experienced-players/#top
De link naar het topic is: http://forum.worldoftanks...-experienced-players/#top
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Uhm wij Nederlanders zijn zo stom om meerdere talen te spreken om onszelf verstaanbaar te maken zodat wij Nederland onszelf op de wereld kunnen zetten als handelsvolk....wat nog verdomd goed lukt ook.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:52:
[...]
Dat dus.
Wij spreken ook geen Nederlands in de battles, wij passen ons ook aan en spreken gewoon Engels.
Het is toch niet zo moeilijk om Engels te typen?
Komen er buitenlanders naar hier dan spreken wij ze aan in een voor hun vaak begrijpelijke taal.
Ga wij echter naar Frankrijk, duitsland, Polen, Griekenland noem maar op dan spreken ze daar vaak gebrekkig of helemaal geen Engels of Duits....ik snap niet dat mensen nog steeds naar dat soort landen gaan...pffff
Kom op mijn werk vaak genoeg polen tegen die geen Duits of engels praten....prima...ik versta je niet ga maar een tolk regelen daaaaaaag.
Daarom ga ik liever op vakantie naar zweden/noorwegen. Daar praat iedereen ook engels.
Maar ik weet ook niet wat dat is in WoT, och ... tis nou eenmaal zo tis niet of we er iets aan kunnen veranderen
Maar ik weet ook niet wat dat is in WoT, och ... tis nou eenmaal zo tis niet of we er iets aan kunnen veranderen
Omdat het arrogant is? Ik ga als Nederlander toch ook niet in de chat (als ik überhaupt al iemand groet) dit typen: "Goedemorgen mijn Nederlandse kameraden"? In principe is dat siema/siemka/pozz shizzle gewoon dat Nederlandse zinnetje.Bundin schreef op donderdag 20 december 2012 @ 04:02:
Daarin tegen kwam ik ook nog een topic tegen van Jaffmandaddy waar ik dit op heb gereageerd: Klik, denk dat het genoeg zegt.

Gelezen en een bericht geplaatstBramSd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:55:
Als je een ervaren Type 59 speler bent en aan 1 of meer van de genoemde eisen voldoet kun je in dit topic aan de TS vragen om je het wachtwoord voor het channel te geven. Ik weet het wachtwoord zelf ook wel, maar het lijkt me lelijk om de TS in dezen te passeren.

Hmm mocht ik ooit m'n winrate op m'n Type59 willen verbeteren is dat op zich nog wel een idee;BramSd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:55:
Battles: 850
Winrate: 62,1%
ER: 1862
Average damage: 1532
R2D2 krijgt een hele andere betekenis :+
[Voor 13% gewijzigd door Nemean op 20-12-2012 12:41]
Wins / Battles 13 / 16 81.2%
Avg. / Total Exp. 1 038 / 24 778
Gaat lekker vandaag
.
Type 59 zit bijna op de 3e skill, nog 3% op alle crewmembers. Iemand een aanrader voor 3e skill? Heb nu BiA en Repairs op iedereen.
Gaat lekker vandaag

Type 59 zit bijna op de 3e skill, nog 3% op alle crewmembers. Iemand een aanrader voor 3e skill? Heb nu BiA en Repairs op iedereen.
Gister even een uitstapje naar War Thunder gemaakt, helaas nog geen tanks erin, maar zag er opzich wel grappig uit.
Je kan blijven spelen in een map totdat je vliegtuigen in reserve op zijn
Vanavond maar weer eens WoT opstarten, hopenlijk kunnen we nog een 3mans platoon opstarten, de meeste zijn er al mee gestopt ivm de achterlijke teams waarin ze terecht komen elke keer.

Vanavond maar weer eens WoT opstarten, hopenlijk kunnen we nog een 3mans platoon opstarten, de meeste zijn er al mee gestopt ivm de achterlijke teams waarin ze terecht komen elke keer.
Niet alleen de polen maar genoeg oostblokkers die gaan commanderen in hun eigen taal naar het team en dan gaan schelden als het team compleet verslagen wordt.Nemean schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:19:
[...]
Omdat het arrogant is? Ik ga als Nederlander toch ook niet in de chat (als ik überhaupt al iemand groet) dit typen: "Goedemorgen mijn Nederlandse kameraden"? In principe is dat siema/siemka/pozz shizzle gewoon dat Nederlandse zinnetje.
Daarin tegen kwam ik ook nog een topic tegen van Jaffmandaddy waar ik dit op heb gereageerd: Klik, denk dat het genoeg zegt.
Hell, zelfs genoeg west-europeanen die gerust over de chat blijven schreeuwen in hun eigen taal.
Je kan blijven reageren dat ze dan maar Engels moeten typen maar heb het onderhand al opgegeven.
probeer je dossier eens te verwijderen en WoT een nieuwe te laten aanmaken, misschien dat je dossier corrupt is.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:54:
Trouwens sinds vanochtend blijft mijn WOT Statistics crashen met deze melding... Weet niet of iemand anders ook problemen ermee heeft? Gisteravond werkte het nog gewoon goed.. Alhoewel ik heb wel een BSOD gehad tijdens World of Tanks.. kan het daarmee te maken hebben?
Er is een uitzondering opgetreden (onbekende software-uitzondering) (0xe0434352) in de toepassing op de locatie 0xfdf2bccd.
Eens .net framework opnieuw installeren, kijken of het daaraan ligt. Heb zo een vermoeden..\
edit// nope dat is het niet..
Nope werkt ook nietMickroz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:35:
[...]
probeer je dossier eens te verwijderen en WoT een nieuwe te laten aanmaken, misschien dat je dossier corrupt is.

Repairs swichten voor Sixth Sense en perks voor de andere members en de 3e skill aan Repairs beginnen.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:57:
Wins / Battles 13 / 16 81.2%
Gaat lekker vandaag.
Soms zijn de teams wel echt heel kansloos maar met een 3 mans platoon moet je toch echt wel minstens 67% van de potjes kunnen winnen is mijn ervaringMickroz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:05:
Gister even een uitstapje naar War Thunder gemaakt, helaas nog geen tanks erin, maar zag er opzich wel grappig uit.

Eerst werd mij gezegd Bia en dan repairs...psychoclown schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:47:
[...]
Repairs swichten voor Sixth Sense en perks voor de andere members en de 3e skill aan Repairs beginnen.
[...]
Soms zijn de teams wel echt heel kansloos maar met een 3 mans platoon moet je toch echt wel minstens 67% van de potjes kunnen winnen is mijn ervaring

En als ik de 2e skill zou retrainen.. wat moet ik dan allemaal pakken?
Sixth Sense voor Commander
Deadeye / Snap Shot voor Gunner?
Off-road driving / smooth ride voor driver?
Situational Awareness / Safe Stowage voor de loader?
Repairs beginnen gelijk te werken terwijl de perks pas bij 100% beginnen. Als je wilt retrainen is het dus vaak beter om met repairs te beginnen en pas over te zetten naar een perk als je die gelijk op 100% kunt krijgen.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:01:
[...]
Eerst werd mij gezegd Bia en dan repairs...![]()
![]()
En als ik de 2e skill zou retrainen.. wat moet ik dan allemaal pakken?
Sixth Sense voor Commander
Deadeye / Snap Shot voor Gunner?
Off-road driving / smooth ride voor driver?
Situational Awareness / Safe Stowage voor de loader?
[removed]
Ah op die fiets. Zo had ik het nog niet bekeken eerlijk gezegdredwing schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:21:
[...]
Repairs beginnen gelijk te werken terwijl de perks pas bij 100% beginnen. Als je wilt retrainen is het dus vaak beter om met repairs te beginnen en pas over te zetten naar een perk als je die gelijk op 100% kunt krijgen.

Maar welke skills/perks dan op de overige 3 crewmembers?
[Voor 6% gewijzigd door wsLy op 20-12-2012 14:29]
Victory! Map: Dragon Ridge donderdag 20 december 2012 14:49:27
Vehicle:: PzKpfw IV
Exp: 1.695 + Credits: 40.989
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Crucial Contribution, Top Gun, Sniper, Reaper....
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Crucial Contribution, Top Gun, Sniper, Reaper....
Die skin is brilliant. Ik gebruik em nu al een tijdje en krijg elke keer weer een smile op m'n gezicht als ik een KV-5 tegen kom.

Pfff, en dat in een Pz4
Wel een aparte map voor zoveel medals.. Ik faal altijd in dragon ridge (als in overal vanaf donderen). 

Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Deadeye vind ik zelf niet zo heel veel dus ik zou snap shot zeggen, zeker op een med waar je continue aan het rijden bent.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:29:
[...]
Ah op die fiets. Zo had ik het nog niet bekeken eerlijk gezegd
Off-road driving of smooth ride is een afweging tussen iets harder rijden op slechte grond of beter kunnen schieten tijdens het rijden. Voor beide is iets te zeggen afhankelijk van de situatie.
En bij de laatste weet ik niet hoe vaak een T59 zijn ammorack wordt geraakt. Als dat niet vaak is lijkt me situational awareness beter (meer zien is altijd goed).
[removed]
Mijn type 59 heeft nogal wat last van ammorack hits, maar meestal gebruik ik dan repair kit. Soms volgt dan alsnog een 2e hit op mijn ammorackredwing schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:10:
[...]
Deadeye vind ik zelf niet zo heel veel dus ik zou snap shot zeggen, zeker op een med waar je continue aan het rijden bent.
Off-road driving of smooth ride is een afweging tussen iets harder rijden op slechte grond of beter kunnen schieten tijdens het rijden. Voor beide is iets te zeggen afhankelijk van de situatie.
En bij de laatste weet ik niet hoe vaak een T59 zijn ammorack wordt geraakt. Als dat niet vaak is lijkt me situational awareness beter (meer zien is altijd goed).

Denk dat ik dan voor sixth sense, snap shot, smooth ride en situational awareness ga.
Type's staan bekend om hun neiging om te exploderen zodra er een shell in de buurt van het ammorack komt. Het is een van de weinige tanks waarop ik zelfs een WAR zou overwegen. Safe Stowage is een must-have.
Sixth Sense, Snap Shot, Smooth Ride en Safe Stowage zou ik nemenwsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:29:
[...]
Ah op die fiets. Zo had ik het nog niet bekeken eerlijk gezegd

Okpsychoclown schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:22:
[...]
Sixth Sense, Snap Shot, Smooth Ride en Safe Stowage zou ik nemen

Situational awareness is niet eens echt zo nodig valt me net in. Vaak genoeg dat ik vijanden op een afstand van 600m toch zie. Heb zelfs een kill op een afstand van 600m, had daar volgens mij een replay van geplaatst hier een tijdje geleden

Wat een baggermap is dat btw maar netjes gedaanShockWave schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:56:
Victory! Map: Dragon Ridge donderdag 20 december 2012 14:49:27
Als je er eentje zag op 600 meter komt dat doordat iemand anders hem voor je spotte. Daarnaast zorgt situational awareness in alle gevallen dat je net wat verder kunt zien. Een vijand die achter een bosje staat en die je normaal op 100 meter zou zien zie je nu net een paar meter eerder.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:35:
[...]
Ok.
Situational awareness is niet eens echt zo nodig valt me net in. Vaak genoeg dat ik vijanden op een afstand van 600m toch zie. Heb zelfs een kill op een afstand van 600m, had daar volgens mij een replay van geplaatst hier een tijdje geledenMET damaged gun!
[removed]
Nja ik ga voor safe stowage.
Daarnet trouwens weer een heerlijk potje... 4956 damage gedaan. Alleen jammer dat mijn team faalde en we met 7-14 verloren.
Defeat! Map:
Battle:: Mountain Pass donderdag 20 december 2012 15:36:06
Vehicle:: Type 59
Exp:: 1.339
+ Credits: 136.635
http://mwreplays.com/replay/JOIFH6CO5GK3/
Ga de battle weer recorden en op YouTube gooien straks.
Daarnet trouwens weer een heerlijk potje... 4956 damage gedaan. Alleen jammer dat mijn team faalde en we met 7-14 verloren.
Defeat! Map:
Zojuist even een paar potjes geprobeerd te doen maar wat een idioten zeg.
3/7 potjes weten te winnen helaas en vaak toch wel meer dan zat damage gedaan ook al was ik soms snel neer..
3/7 potjes weten te winnen helaas en vaak toch wel meer dan zat damage gedaan ook al was ik soms snel neer..
Je klaagt over je team, maar dat andere team speelt bijna net zo dom, vrijwel al je damage doe je doordat ze hun zijkanten naar je toezetten of dat ze gewoon dom door open veld naar je toerijden.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:57:
Nja ik ga voor safe stowage.
Defeat! Map:
Toch lekkere pot hoor, op het eind iets van 7 tegen 1 zonder ammo.
erutangiS
Nja we hadden die battle moeten winnen volgens XVM, 70% win kans.MrOleo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:15:
[...]
Je klaagt over je team, maar dat andere team speelt bijna net zo dom, vrijwel al je damage doe je doordat ze hun zijkanten naar je toezetten of dat ze gewoon dom door open veld naar je toerijden.
Toch lekkere pot hoor, op het eind iets van 7 tegen 1 zonder ammo.
Had op TS al gezegd van die Tiger 2 die zo dom was om door die rivierbedding te komen... hierdoor was zijn sloped armor niks meer waard... En die anderen... tja.. niet veel slimmer. Zie hoe ik die mensen bij de brug aan het irriteren was. Ik stond er alleen.. als ze slimmer waren geweest waren ze komen pushen...
Begin zowaar die T21 te waarderen;
Victory!
Battle: El Halluf Thursday, December 20, 2012 5:05:26 PM
Vehicle: T21
Experience received: 3,684 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 39,745
Battle Achievements: Confederate, Sniper
Victory!
Bah. Een loss van >1500 xp en 8 kills in m'n IS, 5K damage gedaan in een tier 7 battle.. Radley Walters dus.
Bekijk ik na de battle de scores, blijkt dat 7 van m'n teammaten 0 damage gedaan hebben, nog enekele anderen tussen de 100 en 200 damage.
Dat was echt een compleet faal potje in redshire. De gehele West flank stond op de heuvel te Campen, en heeft dus geen enkel schot weten te plaatsen. Ik zelf ging via west naar mid naar oostflank die inmiddels gevallen was, heb daar de boel schoongeveegd, en als laatst overgeblevene nog 2 kills weten te maken, maar moest het helaas afleggen tegen een overmacht.
Daarna echter met een clan platoon met 3 T-43's bezig geweest. Eerste keer dat ik een plat wolfpack deed, waar de T-43 solo een slechte tank is naar mijn mening is het in een wolfpack een beest. (Elke medium trouwens)
Maakte mijn dag weer goed, uiteindelijk na 35 potjes, waarvan 5 in een platoon, de dag afgesloten met 70% WR.
Bekijk ik na de battle de scores, blijkt dat 7 van m'n teammaten 0 damage gedaan hebben, nog enekele anderen tussen de 100 en 200 damage.
Dat was echt een compleet faal potje in redshire. De gehele West flank stond op de heuvel te Campen, en heeft dus geen enkel schot weten te plaatsen. Ik zelf ging via west naar mid naar oostflank die inmiddels gevallen was, heb daar de boel schoongeveegd, en als laatst overgeblevene nog 2 kills weten te maken, maar moest het helaas afleggen tegen een overmacht.
Daarna echter met een clan platoon met 3 T-43's bezig geweest. Eerste keer dat ik een plat wolfpack deed, waar de T-43 solo een slechte tank is naar mijn mening is het in een wolfpack een beest. (Elke medium trouwens)
Maakte mijn dag weer goed, uiteindelijk na 35 potjes, waarvan 5 in een platoon, de dag afgesloten met 70% WR.
[Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 21-12-2012 03:33]
Anoniem: 444472
Inderdaad, leuke tankNemean schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:36:
Victory!

Overigens is de Cromwell ook lachen, die gun is super (lekker snel en goede pen). Ding is zelf ook lekker snel en beweeglijk.
Blij dat ik er vanaf ben
Nu twee dagen in de T71 gespeeld en dat gaat tot nu toe erg lekker. 1 ding is zeker, volgende patch gaat de T71 generfd worden.

Voor type spelers die niet zo ver boven het maaiveld uitsteken The Silver Club: Type 59 platoon channel for the not so experienced players.Nemean schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:36:
Victory!
Shuttle st20g5
Hehe daarstraks met een paar man het trucje toegepast om bij elkaar in dezelfde battle te komen 
Resultaat
We hebben het ook voor elkaar gekregen om met 2 volledige platoons in het zelfde team te komen, helaas was die battle gigantisch gefaald. We kwamen ook nog iemand zijn klasgenoot tegen in het andere team, rofl.

Resultaat

We hebben het ook voor elkaar gekregen om met 2 volledige platoons in het zelfde team te komen, helaas was die battle gigantisch gefaald. We kwamen ook nog iemand zijn klasgenoot tegen in het andere team, rofl.
zozo je kan in TS tot 3 tellen, das een beste truc 

Kansloos verloren in de CW vanavond. Begrijp niet hoe sommige mensen FC zijn geworden.
Wie als ik vragen mag?filipy23 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:05:
Kansloos verloren in de CW vanavond. Begrijp niet hoe sommige mensen FC zijn geworden.

In het vorige topic nog een paar posts gewijd aan het feit dat je daar niet naar moet kijken maar dat je je eigen oordeel moet vellen en hoe je dit kunt doen.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:32:
[...]
Nja we hadden die battle moeten winnen volgens XVM, 70% win kans.
Wie heeft er geleid dan? Morgenavond kan ik zeker weer van de partij zijn en zal ik proberen de meeste matches op me te nemen!filipy23 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:05:
Nja ik kijk er niet meer zo naar, maar de laatste paar dagen was het weer redelijk accuraat, maar dan met name de 30% winkans etcpsychoclown schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:34:
[...]
In het vorige topic nog een paar posts gewijd aan het feit dat je daar niet naar moet kijken maar dat je je eigen oordeel moet vellen en hoe je dit kunt doen.
[...]
Wie heeft er geleid dan? Morgenavond kan ik zeker weer van de partij zijn en zal ik proberen de meeste matches op me te nemen!

Zoals je daarboven kon lezen ging het voor mij niet zo vlekkeloos, met de T32 (1x) en IS3 (3x) gewoonweg niet weten te dubbelen ondanks de hoge inbreng. Daarentegen wel met de KV-1S (waar ik veel minder mee kon doen), T20 (met een heel goed potje) en de Pershing (met een redelijk potje) wel meteen in de eerste keer.
Net bericht ontvangen met channel en pass voor de golden type 59 club
. Ben benieuwd 
We moeten weer eens samen spelen psycho

Laat me raden......ow nee weet het al......filipy23 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:05:

Snap niet waarom Kyozu geen FC is bij HARD, maar DK wel.. terwijl Kyozu ontelbaar x beter is dan DK (no offense naar hem, maar speelde liever onder Kyozu dan onder DK en dat heeft zo z'n redenen)..
[Voor 7% gewijzigd door Nemean op 21-12-2012 00:44]
Dit komt door activity en ervaring, ik kan er lang niet zo vaak zijn maar ik heb wel veel meer ervaring + overall ben ik misschien een betere speler. Neemt niet weg dat het zuur is natuurlijk.
Ik zal dolofonos eens spreken morgen (sowieso werd mij al gevraagd of ik er op tijd kon zijn) en mij ingame de officiele status ook te geven. Hij is wel degelijk op de hoogte dat ik een goede FC ben en vraagt mij (mocht ik online zijn) ook altijd om mijn mening over de situatie en wat ik zou doen.
Ik zal dolofonos eens spreken morgen (sowieso werd mij al gevraagd of ik er op tijd kon zijn) en mij ingame de officiele status ook te geven. Hij is wel degelijk op de hoogte dat ik een goede FC ben en vraagt mij (mocht ik online zijn) ook altijd om mijn mening over de situatie en wat ik zou doen.
Klopt, jammer genoeg zijn we meestal met z'n 2en, dan kom je net te kort in sommige games, het is jammer dat het peil in de randoms zo erg gezakt is, dat je gewoon minimaal 3 man nodig hebt om een beetje leuk te kunnen gamen.psychoclown schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:47:
Soms zijn de teams wel echt heel kansloos maar met een 3 mans platoon moet je toch echt wel minstens 67% van de potjes kunnen winnen is mijn ervaring
Ja echt irritant. Vervelende van ervaring is dat je gelijk weet waar je heen moet op een map en dat dan ook doet. Al sta je dan vaak maar met zijn tweeen en het team in basis. Soms moet je gewoon rekening mee houden dat de 13 man onwetendMickroz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:27:
[...]
Klopt, jammer genoeg zijn we meestal met z'n 2en, dan kom je net te kort in sommige games, het is jammer dat het peil in de randoms zo erg gezakt is, dat je gewoon minimaal 3 man nodig hebt om een beetje leuk te kunnen gamen.

Laatste tijd speel ik nogal knake, het is letterlijk de dood of de gladiolen. Kijken of we een beetje contanter kunnen gaan spelen.

Na de kerstvakantie ook enkel maar plt'jes doen en geen CW meer

Kost te veel tijd en energie die je eenvoudig ook met TC kan. En overdag leidt het stiekum ook af als gedachten even naar een tactiek of match gaan. Tijd voor een grote cw break en ga mijn oude clan DR-EC weer helpen

Zo dat is snel dan, je hoeft toch ook niet elke dag te CW'en lijkt me? 
CW vind ik te leuk om op te geven, in TC's kun je FCen maar is toch soms net wat anders.

CW vind ik te leuk om op te geven, in TC's kun je FCen maar is toch soms net wat anders.
Ja klopt. Alleen als ik iets doe wil ik het goed doen.psychoclown schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:09:
Zo dat is snel dan, je hoeft toch ook niet elke dag te CW'en lijkt me?

Ik kan dingen moeilijk naast mij neerzetten en er pas de volgende avond weer mee verder gaan, ik blijf puzzelen links en rechts en dat leidt te veel af

Dus gewoon back to basics

Nouja goed dat je die zelfkennis hebt en het naast je neer kan leggen 
Ik heb er wel aardig een balans in gevonden hoe ik er van kan genieten en toch serieus mee bezig zijn. Daartoe behoort natuurlijk niet alleen CW maar ook platoons, TC's en ESL (en dat laatste werkt bij mij nu atm nog wel het meest verslavend enkel studie houdt me tegen
).

Ik heb er wel aardig een balans in gevonden hoe ik er van kan genieten en toch serieus mee bezig zijn. Daartoe behoort natuurlijk niet alleen CW maar ook platoons, TC's en ESL (en dat laatste werkt bij mij nu atm nog wel het meest verslavend enkel studie houdt me tegen

Ja mezelf redelijk leren kennen, qua WOT/MMO. Het is en blijft verleidelijk om toe geven aan de virtuele wereld.psychoclown schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:17:
Nouja goed dat je die zelfkennis hebt en het naast je neer kan leggen
Ik heb er wel aardig een balans in gevonden hoe ik er van kan genieten en toch serieus mee bezig zijn. Daartoe behoort natuurlijk niet alleen CW maar ook platoons, TC's en ESL (en dat laatste werkt bij mij nu atm nog wel het meest verslavend enkel studie houdt me tegen).
En de een kan dat makkelijk dan de ander controleren.
ESL heb ik gehad, dat gepruts in trainingsmatch moet gewoon een normale CW battle layout worden zonder uren wachten. ESL = wachten iig dat is mijn zondagervaringen.
Sowieso is de EFE echt mege gaaf en als ik meer tijd heb zou ik graag willen blijven. Maar dan wil ik ook meer spelen en weer beter en beter worden.

Wat mij ook opvalt de laatste maanden hoe beter je wordt hoe beter je wordt hoe beter je noobs ziet en hoe sneller je denkt

iets van een ranking systeem mag er van mij wel komen. Voor noob is het niet leuk om geowned te worden en omgekeerd. Maar ja dat komt er wss nooit.
Hehe, ik heb ook een invite gekregen.wsLy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:33:
Net bericht ontvangen met channel en pass voor de golden type 59 club. Ben benieuwd
Ik noem liever geen namen, maar we speelden redshire en hadden een bak arty bij ons en slechts twee scouts. Na 6 minuten waren onze scouts dood, bleven we staan, werden omsingeld, en vervolgens afgeslacht. Er was gewoon geen plan nadat de scouts dood waren. Hoe kan dat? Daar moet je toch op zijn minst een idee voor hebben.psychoclown schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:34:
Wie heeft er geleid dan? Morgenavond kan ik zeker weer van de partij zijn en zal ik proberen de meeste matches op me te nemen!
Je weet wat ik altijd zeg over de ESL: Als je scouts meeneemt zorg dan dat je ze kunt ondersteunen, anders heb je er vrij weinig aan. Hetzelfde geld natuurlijk andersom. Als je te weinig scouts neeneemt hebben de dingen die de scouts ondersteunen (meestal arty) ook geen nut meer.
Babs out!
Edit: ow, de naam is al gevallen

[Voor 13% gewijzigd door filipy23 op 21-12-2012 11:32]
Mensen die hier iets kunnen vertellen of de is-8 of het een goede tank is, ik lees er wisselende meningen over
Ik vond hem zelf full upgraded heel erg leuk.
Snel, genoeg firepower, echter armor is niet grandioos. Maar als je daarmee om kan gaan is dat geen issue.
Snel, genoeg firepower, echter armor is niet grandioos. Maar als je daarmee om kan gaan is dat geen issue.
Naar mijn mening een uitstekende tank. Karakteristieken: sniper gun met goede alpha, beperkte gun depression, snel, weinig armor. Speelt dus meer als een soort halve medium en ik denk dat daarom de meningen erover verdeelt zijn (omdat het dus geen standaard-heavy is).oostland33 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:37:
Mensen die hier iets kunnen vertellen of de is-8 of het een goede tank is, ik lees er wisselende meningen over
Babs out!
moet de is-8 meer zien als een flank tank?
Ja dat is inderdaad wel jammer maar dat komt veelal door de noob teams die ook nog eens geen engels kunnen als je pech hebt.SimpelenLeuk schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:52:
[...]
ESL heb ik gehad, dat gepruts in trainingsmatch moet gewoon een normale CW battle layout worden zonder uren wachten. ESL = wachten iig dat is mijn zondagervaringen.
Tja dat lijkt me overduidelijk of je moet een backup plan hebben maarja dat was er zo te horen dus ook niet.filipy23 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:28:
[...]
Ik noem liever geen namen, maar we speelden redshire en hadden een bak arty bij ons en slechts twee scouts. Na 6 minuten waren onze scouts dood, bleven we staan, werden omsingeld, en vervolgens afgeslacht. Er was gewoon geen plan nadat de scouts dood waren. Hoe kan dat? Daar moet je toch op zijn minst een idee voor hebben.
Je weet wat ik altijd zeg over de ESL: Als je scouts meeneemt zorg dan dat je ze kunt ondersteunen, anders heb je er vrij weinig aan. Hetzelfde geld natuurlijk andersom. Als je te weinig scouts neeneemt hebben de dingen die de scouts ondersteunen (meestal arty) ook geen nut meer.
Babs out!
Edit: ow, de naam is al gevallen
Arty is goed op Redshire maar je moet dan wel zorgen voor een sloot batchats om de spots te kunnen leveren.
Met OfenOlaf en BramSd aantal battles gespeeld, alles gewonnen op 1 draw na. Maar dat was omdat we dom bezig waren... totaal niet op onze flank gelet waardoor 2 man van het platoon doodgingen.. Maar voor de rest allemaal dikke wins:) 1 of 2 keer Brothers in Arms en 1 keer Crucial Contribution (met het platoon 12 of maar vijanden afmaken)TweakJerommeke schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:22:
[...]
Hehe, ik heb ook een invite gekregen.
Aan de ene kant wel, zolang je geen Maus/E-100 tegenkomt is je top-gun 1 van de betere guns op het battlefield. Verwacht niet dat je ongestraft lay back in defence kan hangen om vervolgens te flanken.oostland33 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:46:
moet de is-8 meer zien als een flank tank?
De tank is gemaakt als een aanvalstank en dient men ook zo te gebruiken, zeker met de voordelen van snelheid en zijn gun. Uiteraard is zijn armor niet het beste ingame, je frontal zal toch menig 500+ damage schot bouncen
@Dyno,
super tankje

Bril-fucking-jant. Helemaal dat Ofenolaf nog ff serieus tips gaat geven...made my dayKnowuse schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:57:
Voor type spelers die niet zo ver boven het maaiveld uitsteken The Silver Club: Type 59 platoon channel for the not so experienced players.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Supervet! En ik heb vakantie!!!!!!!
Ik zit gelijk al een lijstje te maken wat ik kopen! Enorme kortingen trouwens ook op de premium verhikels:
50% off premium tanks up to Tier V
30% off premium tanks Tier VI and VII (excluding the new version 8.2 vehicles)
15% off premium tanks Tier VIII (excluding the new 8.2 tanks)
Babs out!
[Voor 29% gewijzigd door filipy23 op 21-12-2012 15:22]
Kan vrij veel van die acties flink gebruik van maken 
Vraag me alleen dit af:
Happy Holidays Experience Bonus! 24 December – 29 December
After the celebrations, perhaps you just want to rest at home, playing some tank battles… That’s why from the 24th December at 06:30 CET (05:30 GMT) until the 29th December at 06:00 CET (05:00 GMT) the experience gained by your crew will be multiplied by 3! Make your tankers progress faster.
Happy Holidays Experience Bonus!
x3 crew experience on first victory!
24 December – 28 December
Is het nou voor elke battle zoals bij de eerste worst gesuggereerd of alleen bij de eerste winst zoals bij de 2e staat
EDIT: 3x voor elke match dus. Dat wordt veel spelen terwijl ik eigenlijk wilde leren in deze tijd. Damn

Vraag me alleen dit af:
Happy Holidays Experience Bonus! 24 December – 29 December
After the celebrations, perhaps you just want to rest at home, playing some tank battles… That’s why from the 24th December at 06:30 CET (05:30 GMT) until the 29th December at 06:00 CET (05:00 GMT) the experience gained by your crew will be multiplied by 3! Make your tankers progress faster.
Happy Holidays Experience Bonus!
x3 crew experience on first victory!
24 December – 28 December
Is het nou voor elke battle zoals bij de eerste worst gesuggereerd of alleen bij de eerste winst zoals bij de 2e staat
EDIT: 3x voor elke match dus. Dat wordt veel spelen terwijl ik eigenlijk wilde leren in deze tijd. Damn

[Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 21-12-2012 15:43]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die specials zien er echt enorm fijn uit, snipers haal ik ook met bakken dus even combineren met andere medals en de experience gaat echt enorm hard. Crew experience kan ik ook echt goed gebruiken op sommige tanks dus ook dat (en nog veel meer dingen) komt enorm goed uit! Helaas had ik afgelopen weekend nog 2 setjes camo gekocht, maarja dat is onoverkomelijk 

Deze special is echt super en komt voor mij perfect uit. Hiermee kan ik straks de panther en de t-34-85 kopen, wat helaas op stilstand was gekomen door een tekort aan credits 
Trouwens vandaag ook een goede dag gehad 7 vd 8 gewonnen met een tier 5 platoon (om wat extra credits te grinden). Het ging echt perfect met Jenuwar, verzaakte ik dan deed hij het goed en wanneer het bij hem iets minder ging had ik weer een hele goed pot. Als we allebei een goede pot hadden werd het helemaal een afslachting van de vijand
Vantevoren had ik natuurlijk even een gebed gebracht aan de mm-god en dat heeft geen windeieren gelegd 

Trouwens vandaag ook een goede dag gehad 7 vd 8 gewonnen met een tier 5 platoon (om wat extra credits te grinden). Het ging echt perfect met Jenuwar, verzaakte ik dan deed hij het goed en wanneer het bij hem iets minder ging had ik weer een hele goed pot. Als we allebei een goede pot hadden werd het helemaal een afslachting van de vijand

[Voor 56% gewijzigd door Temoss op 21-12-2012 17:29]
Lekker bezig dan, vanavond ook maar eens kijken of het war beter gaat, gisteren maar 3 van de 7 weten te winnen. Iedereen moet overigens niet vergeten dat het vakantie is, specials gaande zijn en de standaard noobs spelen. Wat betekent dit voor ons: TNV oftewel Triple Noob Vakantie, wees gewaarschuwd!
Ben vandaag alleen nog maar noobs tegen gekomen en alleen maar verloren lijkt het wel.. echt maakt niet uit welke tier.. alleen maar noobs..
Victory!
Battle: Westfield Friday, December 21, 2012 6:03:13 PM
Vehicle: Hetzer
Experience received: 1,300
Credits received: 26,341
Battle Achievements: Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Naja dat maakt het goed..
Victory!
Battle: Westfield Friday, December 21, 2012 6:03:13 PM
Vehicle: Hetzer
Experience received: 1,300
Credits received: 26,341
Battle Achievements: Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Naja dat maakt het goed..
[Voor 59% gewijzigd door Nemean op 21-12-2012 18:10]
Een overzichtje voor mezelf:
Dit weekend: Tier 7 heavy focus. +50% extra credits. Kan ik mooi spelen met:
- AMX M4 (1945). Nog 20k voor xp voor de AMX M4 (1948).
- Tiger. Turret ge-unlocked. Mooi met x3 experience.
- Tiger P. Stock. Mooi met x3 experience.
Deze week: korting op veel tanks.
- Franse Tier 5 TD kopen (50% off); 200,000 creds
- Franse Tier 4 arty kopen (50% off): 90,000 creds
- JP IV TD kopen (30% off) 650,000 creds
- Black Prince kopen (30% off) 900,000 creds
- T49 Amerikaanse TD kopen (50% off) 200,000 creds
- M18 Hellcat kopen (30% off) 650,000 creds
- M7 terugkopen (50% off) en levelen naar T21 (30% off) 175,000 creds / 600,000 creds
- M41 SPG (50% off) 350,000 creds
- SU100M1 kopen (30% off) 900,000 creds
- SU26 kopen (50 % off), 25,000 creds
-T25 Premium of Pz IVS kopen (50/30% off) 750 - 2750 gold
-Summer Camouflage op enkele CW en ESL tanks zetten (50% off) - flink wat gold
Totaal credits: 4,5 miljoen
Huidige creds: 2,5 miljoen
Shortage: 2 miljoen.
Gratis T1E6
Rond nieuw jaar:
Crews kopen/retrainen voor alle tanks die de week eerder zijn aangeschaft (50% off). 50 x 10,000 creds = 500,000 credits.
Meer geld verdienen om te equipment besteden (50% off).
Garageslots bijkopen voor chinese tree (50% off)
Barracks enlargement kopen (50% off)
Babs out!
Dit weekend: Tier 7 heavy focus. +50% extra credits. Kan ik mooi spelen met:
- AMX M4 (1945). Nog 20k voor xp voor de AMX M4 (1948).
- Tiger. Turret ge-unlocked. Mooi met x3 experience.
- Tiger P. Stock. Mooi met x3 experience.
Deze week: korting op veel tanks.
- Franse Tier 5 TD kopen (50% off); 200,000 creds
- Franse Tier 4 arty kopen (50% off): 90,000 creds
- JP IV TD kopen (30% off) 650,000 creds
- Black Prince kopen (30% off) 900,000 creds
- T49 Amerikaanse TD kopen (50% off) 200,000 creds
- M18 Hellcat kopen (30% off) 650,000 creds
- M7 terugkopen (50% off) en levelen naar T21 (30% off) 175,000 creds / 600,000 creds
- M41 SPG (50% off) 350,000 creds
- SU100M1 kopen (30% off) 900,000 creds
- SU26 kopen (50 % off), 25,000 creds
-T25 Premium of Pz IVS kopen (50/30% off) 750 - 2750 gold
-Summer Camouflage op enkele CW en ESL tanks zetten (50% off) - flink wat gold
Totaal credits: 4,5 miljoen
Huidige creds: 2,5 miljoen
Shortage: 2 miljoen.
Gratis T1E6
Rond nieuw jaar:
Crews kopen/retrainen voor alle tanks die de week eerder zijn aangeschaft (50% off). 50 x 10,000 creds = 500,000 credits.
Meer geld verdienen om te equipment besteden (50% off).
Garageslots bijkopen voor chinese tree (50% off)
Barracks enlargement kopen (50% off)
Babs out!
[Voor 18% gewijzigd door filipy23 op 21-12-2012 19:30]
Dit weekend:
- x3 voor de eerste victory
- Camouflage voor een aantal tanks
Volgende week:
- Crew x3 voor een aantal tanks gebruiken (Pershing, AMX 13 90, 3002)
- Trophies hunten
Rond nieuw jaar:
- x5 voor de eerste victory
- 50% off crew training/retraining
- 50% off crew skill resets
Zijn voor mij wel belangrijke/interessante dingen
- x3 voor de eerste victory
- Camouflage voor een aantal tanks
Volgende week:
- Crew x3 voor een aantal tanks gebruiken (Pershing, AMX 13 90, 3002)
- Trophies hunten
Rond nieuw jaar:
- x5 voor de eerste victory
- 50% off crew training/retraining
- 50% off crew skill resets
Zijn voor mij wel belangrijke/interessante dingen

Compleet onspeelbaar vandaag, constant ghost shells en ik raak mensen op compleet andere plekken dan dat ik richt, veels te laggy.
erutangiS
Bij mij ging het juist super vandaag, 19 battles waarvan 18 gewonnen..
Tier 7/9/10 gelijk kunnen dubbelen helaas de tier 8 proto 2x voor nodig gehad, voor de rest PzkPfw IV gespeeld.....Derp FTW
.
De fun was weer helemaal terug vandaag...platoon met Muphus, Panzerpunisher/Jeff_fah_fah.

Tier 7/9/10 gelijk kunnen dubbelen helaas de tier 8 proto 2x voor nodig gehad, voor de rest PzkPfw IV gespeeld.....Derp FTW

De fun was weer helemaal terug vandaag...platoon met Muphus, Panzerpunisher/Jeff_fah_fah.
Victory ratio: 94.74%
Battles: 19
Efficiency: 1836.97
Average tier: 6
Experience: 16529 869.95
Capture points: 37 1.95
Defense points: 67 3.53
Damage: 21111 1111
Kills: 32 1.68
Spotted: 14 0.74
[Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 22-12-2012 13:15]
Dit topic is gesloten.