Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 273 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.233 views

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik twijfel nog steeds of ik het zal kopen. fbhfgjdsfijofds het ziet er allemaal leuk uit maar de 5 minuten die ik heb gespeeld waren niet al te vermakelijk haha. klopt het dat wow leuker word des te hoger de level?

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:29
hulkie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:14:
@ wow proberen: Ik zou het gewoon doen... Er zijn zeer veel verschillende zaken waar je je mee bezig kunt houden. Het eerste stukkie is wel enigszins saai, maar daar moet je even doorheen. Met de cross realm zones zou het wel iets drukker moeten zijn in de low-level questgebieden.

Het is inderdaad een koopje en zeker de moeite waard. Je komt alleen nooit van de monthly fees af. Maargoed, wat is 13 euro per maand nou eigenlijk? Voor mij is het in ieder geval niet iets dat me tegen houdt... Enne, als je wil stoppen met spelen kom je er gewoon makkelijk vanaf hoor. Maarja, probeer maar eens te stoppen als je eenmaal hooked bent!
Ja dus! Voor een heel groot deel van de spelers begint het spel eigenlijk pas op maximaal level...

• LikeAKing
Heb ik daar helemaal over heen gelezen? sorry :p

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 21:28

DinX

Motormuis

Ligt er maar net aan wat je leuk vindt.

Als je helemaal into lore bent en je hebt het nog nooit gespeeld kunnen die quests best leuk zijn als je ze leest. Veel (subtiele) verwijzingen in naar films enzo :)

Als je dat helemaal niks zegt (of je leest het al voor de 3de, 4de, 5de keer) dan is levellen gewoon "uitroepteken zoeken, klikken, kijken hoeveel van wat er nodig is, mobs doden, quest inleveren, repeat x 5000).

Wat ik wel minder vind (ik ben na jaren teruggekomen voor MoP. Ik heb wotlk maar gedaan tot 69) is het queuen voor dungeons. Langst de ene kant is het makkelijker, maar langst de andere kant is het allemaal minder sociaal geworden. Vroeger moest je echt op zoek in lfg naar een groep. En als dat een leuke groep was dan voegde je die mensen toe als "friends" en dan ging je dat vaker doen.

Nu is het:
Jantje - server x: hi
Pietje - server y: hi
Jantje - server x: bb
Pietje - server y: bb

Je mist wel het "sociale" op die manier. Dat maakt het levellen toch wat minder, zeker als nieuwe of terugkerende speler.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Zucht 10 bazen , 1 token , 1 item. nu op 7/10 wisdom. dan te bedenken dat je pas daarna aan de 6k valor kan beginnen.

Verder lekker bezig met Pet Battles, nu op 14 * level 25. langzaam op naar 45 stuks.
Des te meer ik op 25 heb des leuker het wordt. geweldige manier om die 20+ min ques door te komen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• LikeAKing
Telkens als ik wat over wow wil opzoek komen er artikels " WoW is bad for your health" "Reasons to dont play WoW" etc. =.=

maar wat ik dus wou opzoeken, gaat de monthly fee ook weg in de toekomst?

[ Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 13-12-2012 16:15 ]

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

LikeAKing schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:14:
Telkens als ik wat over wow wil opzoek komen er artikels " WoW is bad for your health" "Reasons to dont play WoW" etc. =.=

Heb nog geen statement gezien dat blizzard daar uberhaubt over nadenkt, zou er dus niet op rekenen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• hulkie

Likeaking, lees mijn gequote tekst nog een keer door ;) Monthly Fee blijft voorlopig bestaan.. Zat klanten die t willen betalen!

Anoniem: 429308

Dat is het ook... mist je zo sterk bent dat je het ECHT casual kunt spelen.
Wat dus gelijk inhoud dat je niet echt serieuze progress kunt doen, want dat kost tijd om uit te voeren en vooral voor te bereiden (class goed kennen en blijven bijhouden, alle bazen goed voorbereiden en niet te vergeten alle andere wijzigingen die blizzard constant uitvoert).

Dus ja, het spel kan echt heel leuk zijn, maar ja, het is moeilijk om een limiet te houden als je er helemaal in zit, dat is in ieder geval bij mij zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 13-12-2012 16:25 ]

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
hulkie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:13:
[...]

Is dat niet het standaard lijstje voor elke speler, elke class, elke roll? Toen ik in MC raidde op level 60 was dit al het verhaal >:)

AoE damage zegt meestal helemaal niks als je naar raids kijkt. Heel af en toe is het handig in bossfights, maar meestal is het vooral een manier om sneller door de trash heen te knallen...
Natuurlijk is dit het standaard verhaaltje, maakt het er niet minder belangrijk op though ;)

Want a cookie?!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
Maar wat ik dus wou opzoeken, gaat de monthly fee ook weg in de toekomst?
Zolang het huidige model winst blijft gegeven zal het blijven. Zodra ze merken dat het anders moet zullen ze op een ander model over moeten gaan. Bijvoorbeeld een f2p model met o.a. betaald transmogrification.

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 17:02
Even een vraag, ik heb de TS doorgelezen maar ik zie nergens iets staan mbt. guild-recruitment. Nu is het zo dat wij nog mensen zoeken voor onze raid groep maar ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen :)

Anoniem: 274589

Scroll of ress please -> dave@lynchmob.be

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 19:47
Anoniem: 274589 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:26:
Scroll of ress please -> dave@lynchmob.be
Heb er net eentje gestuurd.

Gisteren mijn 4e char op 90 gekregen en moet zeggen dat het lvln best snel gaat als je alleen rested xp gebruikt.

Vraagje betreffende de kerst seasonal (aangezien ik het me niet meer kan herinneren) maar wat kon je nog eens krijgen met die baas die je 1x per dag kon killen met de kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:57
Anoniem: 429308 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:23:
[...]

Dat is het ook... mist je zo sterk bent dat je het ECHT casual kunt spelen.
Wat dus gelijk inhoud dat je niet echt serieuze progress kunt doen, want dat kost tijd om uit te voeren en vooral voor te bereiden (class goed kennen en blijven bijhouden, alle bazen goed voorbereiden en niet te vergeten alle andere wijzigingen die blizzard constant uitvoert).
:') wat een bullshit deluxe zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Zo vandaag van guild geswitched om een beetje casual/sociaal te gaan raiden. In mijn oude guild lukte het niet om zo'n groep op te zetten. Dus ben van een top5 10m naar een top30 10m guild gegaan. Niet te ver want 20 keer wipen op Stone Guards wil ook weer niet. :)

Ik kan wellicht ook een paar keer mee met hun raid team tijdens de feestdagen en vakantie. Ze hebben 6/6 en 2/6 staan dus moet nog wel wat tacts leren en gearen in LFR.

En dan begin volgend jaar komt er een hopelijk een social/alt team bij waar ik hoe dan ook een plek in heb. Met de Resto Shaman. Kan het healen toch niet laten. Al is dpsen op me Mage ook nog steeds leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 14-12-2012 02:39 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42
Deadsy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:52:
[...]
Vraagje betreffende de kerst seasonal (aangezien ik het me niet meer kan herinneren) maar wat kon je nog eens krijgen met die baas die je 1x per dag kon killen met de kerst?
Allesinds geen gratis epics dacht ik. Ik heb verleden jaar wel twee keer een mini Garr pet gekregen. Geen idee wat de juiste naam is. Voor de rest alleen maar food buffs en nog wat ander speelgoed dacht ik.

Deze dingen kreeg je niet rechtstreeks van de boss, maar als reward van de daily killquest als ik mij niet vergis. *edit* en we blijven dit bericht maar wijzigen :p Er zat toch een gratis epic in dat cadeau verleden jaar, een dagger (rogue stats) in de vorm van een kerstboom. Net gevonden in mijn bank.

[ Voor 36% gewijzigd door Kapoen op 14-12-2012 09:39 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Even een vraag mijnerzijds betreffende het lootsystem.
Ben nu al een maandje of wat HCs en LFR aant runnen maar gear wil niet droppen.
Ik heb als primary talents Shadow en secondary Holy (Priest).
9 vd 10 keer (zeg maar gerust 10 vd 10) ben ik healer (secondary spec dus).
Het enige wat er echter dropped is gear voor mijn Shadow spec (zonder Spi).
Is het zo dat het lootsysteem niet kijkt naar je active spec maar kijkt naar je primary en secondary talent?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 17:47
Je krijgt loot voor je actieve spec in LFR. Heroic dungeons is totaal random.

Zelf gisteren eindelijk gloves gewonnen! Helaas in LFR en niet van Sha, maar goed, nu nog maar 1 blauw item over. Jammer dat het het belangrijkste item is... Van beide Shas gisteren in totaal 4x gold gekregen zoals gewoonlijk. Maar er komt een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:36:
[...]

:') wat een bullshit deluxe zeg...
misschien voor jou dan maar er zit een kern van waarheid in. Als het bullshit deluxe is dan zou ik nog steeds denken dat mijn hunter mana heeft, leatheritems BiS items waren, arcaneshot scaled met spellpower en god mag weten welke nerfs/buffs/changes Blizzard de afgelopen 8 jaar aan hunters heeft gegeven.

Zelf nu kom ik nog in de guild/general chat vragen tegen waarvan ik denk.... :F

En wat betreft serieuze progress; denk dat er hier maar weinig mensen zijn die op zo'n niveau spelen dat ze HCs na 1 week van de release clearen (de Methods, Vodkas, Paragons onder ons dus..). Ik dus ook niet...

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 14-12-2012 09:51 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
IntToStr schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:44:
Je krijgt loot voor je actieve spec in LFR. Heroic dungeons is totaal random.

Zelf gisteren eindelijk gloves gewonnen! Helaas in LFR en niet van Sha, maar goed, nu nog maar 1 blauw item over. Jammer dat het het belangrijkste item is... Van beide Shas gisteren in totaal 4x gold gekregen zoals gewoonlijk. Maar er komt een dag...
Armory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
Nee hoor gewoon ff kijken wat voor gear je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister wat dailies gedaan, ben eindelijk exhalted met de Serpent Riders, dus ik kan eindelijk mn heroic instance draak gaan gebruiken! Ook zit ik vandaag (als ik tijd krijg om te spelen) op honoured met die nieuwe factie! Dan gaat er een 470 ring vervangen worden voor de 496!

Verder dik een uur in de queu gestaan op mn mage voor ToES LFR, maar uiteindelijk maar uitgelogd en Lord of the Rings gaan kijken… ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Eerlijk gezegd, zodra het F2P gaat worden kap ik gelijk, nu is er enig sinds nog een scrub wall door de fee, anders gaat het echt snel down the drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vhal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:51:
[...]
En wat betreft serieuze progress; denk dat er hier maar weinig mensen zijn die op zo'n niveau spelen dat ze HCs na 1 week van de release clearen (de Methods, Vodkas, Paragons onder ons dus..). Ik dus ook niet...
Er zijn ook genoeg guilds die ook serieus zijn, alleen niet zo skilled :P en daar verwachten ze ook wel dat je weet hoe je class werkt en wat een baas doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:13:
Eerlijk gezegd, zodra het F2P gaat worden kap ik gelijk, nu is er enig sinds nog een scrub wall door de fee, anders gaat het echt snel down the drain.
Zitten ze bij Blizz er serieus over na te denken WoW F2P te maken? Is daar een blue post van? :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nibbz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:15:
[...]

Zitten ze bij Blizz er serieus over na te denken WoW F2P te maken? Is daar een blue post van? :)
Niet dat ik weet, maar ik reageerde eigenlijk op een paar posts ervoor erover :P.

Denk het zelf niet, maar aan de andere kant hoop MMO's zijn F2P tegenwoordig.
Volgens mij is WoW en EVE echt een uitzondering aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister echt geïrriteerd geraakt door de loot-tables...
Kreeg van 2 bosses achter elkaar een 483 neck item, beide met Agil maar met andere secondary stats.
Echt heeeel irritant (vooral gezien ik al een 489 VP neck gekocht had en geupgrade...)

Maja, verder wel een paar sigils gekregen \o/ zit nu op 9/8 :D Bijna m'n gem dus ^_^

Ach ik zou blij moeten zijn dat ik eindelijk weeris loot krijg, beetje jammer dat het voor mij nutteloze zooi was (een van de necks nu maar voor m'n tank gear ombouwen...)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
vhal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:51:
[...]

misschien voor jou dan maar er zit een kern van waarheid in. Als het bullshit deluxe is dan zou ik nog steeds denken dat mijn hunter mana heeft, leatheritems BiS items waren, arcaneshot scaled met spellpower en god mag weten welke nerfs/buffs/changes Blizzard de afgelopen 8 jaar aan hunters heeft gegeven.

Zelf nu kom ik nog in de guild/general chat vragen tegen waarvan ik denk.... :F

Er zit een kern van waarheid in, maar het is wat mij betreft wel heel erg aangedikt. Je kunt prima, tot op een bepaald niveau, bij blijven en progress boeken zonder direct tig uur per week kwijt te zijn, zonder dat het 'dangerous for your health' is etc. Ja, als je in een Method, Vodka, Paragon zit dan is het een full time baan. Des te serieuzer je wilt spelen des te meer tijd het vraagt wat potentieel risico met zich meebrengt, maar dit houdt echt niet in dat het standaard bij iedereen gebeurd ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mik! schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:52:
[...]
Er zit een kern van waarheid in, maar het is wat mij betreft wel heel erg aangedikt. Je kunt prima, tot op een bepaald niveau, bij blijven en progress boeken zonder direct tig uur per week kwijt te zijn, zonder dat het 'dangerous for your health' is etc. Ja, als je in een Method, Vodka, Paragon zit dan is het een full time baan. Des te serieuzer je wilt spelen des te meer tijd het vraagt wat potentieel risico met zich meebrengt, maar dit houdt echt niet in dat het standaard bij iedereen gebeurd ;)
Dat is ook zeker niet zo, maar dit spel is wel vervelend verslavend :) dus de kans dat je het heel erg veel gaat spelen is wel degelijk aanwezig, zeker als je er vatbaar voor bent.

Heb voordat ik met Wow begon andere spellen gespeeld (ook voor langere periode), en dan had ik nog zat tijd voor andere dingen, met WoW heb ik dat een stuk minder, omdat er altijd wel iets te doen is in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:04:
[...]

Dat is ook zeker niet zo, maar dit spel is wel vervelend verslavend :) dus de kans dat je het heel erg veel gaat spelen is wel degelijk aanwezig, zeker als je er vatbaar voor bent.

Heb voordat ik met Wow begon andere spellen gespeeld (ook voor langere periode), en dan had ik nog zat tijd voor andere dingen, met WoW heb ik dat een stuk minder, omdat er altijd wel iets te doen is in WoW.
Maar daar zeg je het eigenlijk al, als je er vatbaar voor bent ^^ Ik ben het met je eens dat je heel veel tijd kwijt kunt zijn met alles rondom en in WoW, maar je bent er zelf altijd nog verantwoordelijk voor hoeveel tijd je dat kost en hoeveel impact het heeft op je gezondheid ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik denk dat /played wel een redelijke indicatie is hoe WoW 'verslavend' kan zijn. Zelf zit ik rond de 310 dagen played. Ga je er over nadenken dan is dat toch ruim een jaar :/ Het vervelende is dat er bijna altijd wel wat te doen is in WoW. Zelf hou ik mij o.a. niet bezig met alts e.d. wat gewoon tijd scheelt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
vhal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:29:
Ik denk dat /played wel een redelijke indicatie is hoe WoW 'verslavend' kan zijn. Zelf zit ik rond de 310 dagen played. Ga je er over nadenken dan is dat toch ruim een jaar :/ Het vervelende is dat er bijna altijd wel wat te doen is in WoW. Zelf hou ik mij o.a. niet bezig met alts e.d. wat gewoon tijd scheelt.
Geloof ik op 400 nog iets zit op 1 char..

Maar goed dan ook al aanwezig sinds eind 2005 ( zo uit me hoofd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik zit inderdaad ook echt op een ontzettend groot aantal dagen... niet normaal!

Maargoed, ik gebruik het ook veel als chatprogramma, even douchen, even boodschappen, even eten, even whatever en ik laat hem gewoon open staan... Als je binnen een half uur terug bent wordt je niet uitgelogd :)

Ik heb me voorgenomen dat ik komende reset frost ga spelen. Puur omdat ik dichtbij een ranking zat op Vizier terwijl ik het nog niet zo goed beheers voor mijn gevoel... En ook een beetje omdat het volgens de stats op raidbots.com de afgelopen dagen zelfs op AoE gevechten fire outdamaged.

Daarnaast zal het theoretisch gezien meer damage moeten doen op de gevechten waar we nu als guild op progressen...

[ Voor 9% gewijzigd door hulkie op 14-12-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Lekker bezig met alts >.>

Shaman en Monk tergelijk aan het lvl'en als healer.
Shaman doe ik solo en de monk doe ik samen met een monk tank.

lvl 55 shaman en 49,5 monk :)

Helaas zit ik nu dus in dat saaie blok dat lvl 50 tot 58 is, coole dungeons daar niet van maar zo veel groepen die de weg niet weten en dan kom je een BRD waar alles en iedereen maar rond loop zonder te zeggen wat gekilled is en wat niet, leaven is geen optie want dan heb je deserter debuff van 30min en 30min Questen is voor mij al teveel.

Maar even iemand een order geven om mij te boosten ^^

Onder tussen mijn Paladin niet veel mee gedaan op lvl 90, lfr enzo maar ja items die ik al heb. 1x een Pug gejoined van een guild die MSV boss 1 al progressie was dus perfect om met mijn paladin mee te beginnen. Daarvoor non-stop wipes op healing en deze run waar ik dus in kwam was meteen een one-shot voor die guild :)

Feng was ok fine-tunen beetje uitleg geven en tips zonder me zelfop te dringen als een RL terwijl hun zelf er heen heeft. Toen kwamen dus steeds verder en elke keer in Phase 3 helaas moesten mensen weg en werden vervangen door minder gegearede mensen dan ik (ik zelf was 457 (nu 467)) en bleven we dus steken. Geen idee hoe ver ze nu zijn heb niet meer met ze geraid omdat ze genoeg healers hadden :)

Mijn 3de Crane Trinket voor Druid is bijna compleet (nog 2 nodig) deze blijft erg steken op 445 ilvl (healing) reden is er alleen maar Agility drop :/ zit nog steeds met een t13 397 head piece. Al moet ik zeggen dat ik momenteel meer met mijn Shaman en Monk bezig ben, professions lvl'en van ook een lvl 35 Lock (non-actief maar zoveel cloth gevonden om tailor en ench. te lvl als voor bereiding). Daarnaast dat stomme pet battles heeft me ook lekker bezig gehouden, rustig aan begonnen met de netherdrakes rep op mijn druid want ja eggs minen of herben is mogelijk en was toch bezig met Explorer title/achievement (monk heet Dorä (lekker orgineel ik weet)).

Binnen Kort ook mijn DK lvl'en of deze meteen door naar 90 gaat weet ik niet, een Druid is naar Monk ge-rerolled en deze is nu 85 (of 86 ondertussen) en ik heb gezegt dat ik mijn DK wel pak en zo Dungeons gaan spammen zodat hij als ij 90 is niet te veel in greenies loopt en zo sneller zijn monk kan inzetten.

Dus ben lekker bezig buiten het raiden om :D

Ben nog nooit zoveel bezig geweest met alts en lvlen enzo dan MoP

-edit-
Wat mij opvalt en dat was in de beta ook, is dat ik in Cloth Int Heirlooms als Mistweaver Monk zo veel meer damage doet. DPS meters toppen en healen is geen probleem want alles wat ik doe healed en dps toch wel leuk lol.

Geen idee of Int scaled met de DPS skills maar een Mana bar hebben ipv een Energie Bar kan je lekker Jab spammen en zo veeeeel sneller Chi krijgen en 2 Chi is Chi-Wave (veel damage) en/of Blackout Kick.

Ik doe dus meer damage dan de Tank en de vele DPS Monks die ik zie in Intelect gear.

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 14-12-2012 12:01 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

Scroll of Res -> Dave@lynchmob.be (Wow1 accountname)
Die van Deadsy is niet aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-06 13:25
Anoniem: 274589 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:03:
Scroll of Res -> Dave@lynchmob.be (Wow1 accountname)
Die van Deadsy is niet aangekomen
Kan een tijdje duren

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zo vervelend die mensen die 1 cloth er op zetten en dit dan 60x of elk andere mats >.>

Met de Mobile App gaat het maar tot 200 results en zo ook de AH op battle.net site.
Zoek wel een gewoon naar wat er voor een paar silver op staat en dan bieden.
Dit heeft me al een leuke winst in totaal op geleverd en proffesions van 0 tot 300/375 voor minder dan 100g.

Maar ja, als je maar to 200 results kan zien en zo'n flap drop zet er 60x Solid Stones voor 1 silver en 2 silver buyout in plaats van 3 stacks van 20 dan ben je zo door de 200 results heen en een vendor geeft er meer voor >.>

(ik zoek op catogorie en dan kijk ik wat er voor een habbe krats te koop is en dat weer door verkopen en dit doe ik gewoon lekker tijdens een koffie pauze)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 14-12-2012 12:43 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42
Omdat ik op m'n dooie gemakje de verschillende factions grind heb ik vandaag pas voor de eerste keer de beruchte Sra'Vess dailies gekregen voor de Shado-Pan.

Ik klaag niet gauw, maar ik denk dat het bij deze ene keer gaat blijven. De volgende keer dat ik deze set aangeboden krijg laat ik 'm links liggen. Ondanks een aantal hotfixes (gevonden via Google) zijn er blijkbaar nog altijd problemen met de stealth buff en de 'hulp' NPC die lustig mobs blijft aantrekken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05:44
Kapoen schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:57:
Omdat ik op m'n dooie gemakje de verschillende factions grind heb ik vandaag pas voor de eerste keer de beruchte Sra'Vess dailies gekregen voor de Shado-Pan.

Ik klaag niet gauw, maar ik denk dat het bij deze ene keer gaat blijven. De volgende keer dat ik deze set aangeboden krijg laat ik 'm links liggen. Ondanks een aantal hotfixes (gevonden via Google) zijn er blijkbaar nog altijd problemen met de stealth buff en de 'hulp' NPC die lustig mobs blijft aantrekken.
Hmm nooit problemen mee gehad eigenlijk. op den duur vond ik dit wel een snelle set eigenlijk. Maar deed ze vaak ook zonder companion aan gezien sommige, vooral de hunter vrij irritant kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik deed deze quests vaak in tank spec. Gewoon alles pullen wat in de buurt komt en meppen maar. Na een tijdje lag alles dan plat en had je bijna meteen alle quests afgerond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

RaDKiLL schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:32:
Even een vraag mijnerzijds betreffende het lootsystem.
Ben nu al een maandje of wat HCs en LFR aant runnen maar gear wil niet droppen.
Ik heb als primary talents Shadow en secondary Holy (Priest).
9 vd 10 keer (zeg maar gerust 10 vd 10) ben ik healer (secondary spec dus).
Het enige wat er echter dropped is gear voor mijn Shadow spec (zonder Spi).
Is het zo dat het lootsysteem niet kijkt naar je active spec maar kijkt naar je primary en secondary talent?
Had de gearpiece hit? Zo niet dan is het ook healing gear :)

Cloth met hit = DPS
Cloth met spirit = Healing of DPS (gaat alleen op voor klassen die spirit naar hit kunnen omzetten)
Cloth zonder spirit en hit = Healing of DPS.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05:44
Uit mijn hoofd is voor ieder slot zowel in heriocs als raids een cloth spirit drop voor healing. In heroics zijn drops niet spec afhankelijk, in normale raids ook niet.Je kan dus dps gear zien droppen als healer, en healing gear als dps.

In LFR is dit wel zo, echter zijn alle spirit cloth pieces aangemerkt voor zowel SP's als healing priests evenals pieces zonder hit en spirit. Enkel wanneer je in LFR zit als holy/disk zul je geen Hit pieces kunnen looten als SP weer wel.

Een van de uitzonderingen zijn trinkets, in LFR zal je als holy alleen healing trinkers kunnen krijgen en als SP alleen dps trinkets.

Verder is het volgens mij zo dat op bijvoorbeeld Sha of Anger je spec ook bepaald welke tier je mogelijk kan looten, DPS set voor SP's en healing set voor Holy/disk priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
Daar is gear filter voor, zo kun je precies zien waar je kans op maakt, en evetueel wat niet.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14-06 13:59
Oude worldmap van WoW. Toch wel vet om te zien. Deze flashmap heb ik overigens nooit eerder gezien trouwens, maar hij is wel vet :D

- http://web.archive.org/we...rcraft.com/info/flashmap/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
hey hey, 2 vraagejs :p

Ik wil het nu bijna gaan kopen, battlechest + cataclysm + MoP, want het kost maar 34,99 atm. Maar moet ik dan ook een maand erbij kopen als in het activeren van mijn account?

2. Ik ben geinvite door een paar rl vrienden voor de FREE starter edito, wat is dit, kan ik mijzelf eerst levelen en daarna het spel kopen en mijn account behouden etc. Als een casual gamer en een newb in mmorpgs snap ik vrij weinig van al die expansions enzo :s

ik heb al wel eens eerder free to play gespeeld namelijk

[ Voor 6% gewijzigd door LikeAKing op 14-12-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 21:57
LikeAKing schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:16:
hey hey, 2 vraagejs :p

Ik wil het nu bijna gaan kopen, battlechest + cataclysm + MoP, want het kost maar 34,99 atm. Maar moet ik dan ook een maand erbij kopen als in het activeren van mijn account?

2. Ik ben geinvite door een paar rl vrienden voor de FREE starter edito, wat is dit, kan ik mijzelf eerst levelen en daarna het spel kopen en mijn account behouden etc. Als een casual gamer en een newb in mmorpgs snap ik vrij weinig van al die expansions enzo :s

1. Ja maar er is een omweg door een CC in te geven en dan subscription te annuleren.
2. Ik denk dat je gratis tot level 20 kan spelen dat klopt. Daarna moet je wel alles kopen.

Expansions lijkt moeilijk maar is het eigenlijk niet. Het spel bestaat al zo lang dat er gewoon heel veel bijgekomen is. Je kan het zo bekijken:

Level 1 tot 58: gewone WoW
Level 58 tot 68: the burning crusade
Level 68 tot 80: Wrath of the lich king
Level 80 tot 85: Cataclysm
Level 85 tot 90: Mist of Pandaria

Dus je hoeft je niks aan te trekken van al die expansions. Met MoP kan je alles en zie je alles. WoW is goed met het begeleiden van nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hoe annuleer ik zo'n subscriptio dan :p Ik heb nu WoW1 EU en WoW2 EU op een 1 of andere manier trouwens :s Ik installeer het alvast even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo heb maar mijn oude WoL account uit het stof gehaald voor mijn Shaman. Beetje kijken hoe ik het doe met de rest enzo. Kwam net op 47k hps bij SG in LFR.

http://www.worldoflogs.co.../healingDone/?s=253&e=453

Zou dan plek 202 zijn van de andere shamans. Niet slecht met me crappy 466 gear. :)
Edit: Awww 47721.0/48607.5 98.2%. Heel close zeg.

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 15-12-2012 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
LikeAKing schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:16:

Ga gewoon lekker met een nieuw account die Starter edition spelen. Hierop zit geen tijdslimiet op. Je kan ongelimiteerd het spel proberen. Alleen je kan niet verder als level 20 levelen. Als je dan een poppetje gevonden hebt, die je leuk vind om te spelen en je hebt level 20 gehaald. Kun je het spel gaan kopen.
Je kan gewoon je account via de Battle.net account management upgraden. Daarna kan je met je poppetje verder spelen waar je gebleven was. Je verliest dus niks.
Als je voor WoW + uitbreidingen aan je account toevoegd krijg je sowieso 30 dagen gratis speeltijd. Vroeger moest je hiervoor nog een betaalmethode kiezen voordat je deze gratis dagen kreeg, maar volgens mij is dat tegenwoordig niet meer. Ik zou desondanks wel even bepalen hoe je je subscription wilt betalen (zie startpost voor meer info) en zorg ervoor dat je deze kunt toevoegen wanneer er om gevraagd wordt.

Gekke dingen doen als CC toevoegen en weer cancelen enzo is zover ik weet helemaal niet nodig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 21:57
Ik dacht overlaatst te lezen dat het wel nog moest maar kan mis zijn. Je kan idd gewoon free spelen tot je beslist hebt welk boven 20 te brengen maar WoW is nu toch wel heel erg afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het schijnt dat Dalaran aan het verhuizen is. Als je de nieuwe Alliance Dalaran quest doet, dan kun je zien dat Dalaran boven water hangt ipv Crystalsong Forest. Blizzard heeft bevestigd dat Dalaran aan het verhuizen is. Alleen waar naartoe???

Persoonlijk denk ik dat Jaina Proudmoore heimwee heeft en Dalaran plaatst op de plek waar ooit Theramore was. Die krater die de Horde achtergelaten heeft zou, lorewise, weleens groot genoeg kunnen zijn om Dalaran in te plaatsen. Plus dan zou Alliance weer een grote stad op Kalimdor hebben, aangezien ze die met Theramore verloren hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Zeror schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:13:
Het schijnt dat Dalaran aan het verhuizen is. Als je de nieuwe Alliance Dalaran quest doet, dan kun je zien dat Dalaran boven water hangt ipv Crystalsong Forest. Blizzard heeft bevestigd dat Dalaran aan het verhuizen is. Alleen waar naartoe???
Nieuwe Alliance Quest? Heb jij linkje naar WoWhead ofzo voor mij?

Ik heb hem dan wss gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Interessante ontwikkelingen mbt Dalaran. Vond het in Wotlk altijd een erg leuke/mooie hub.

Iemand trouwens vanavond een fire mage nodig voor RBG? Ik heb full pvp + t1 en uiteraard mic + vent/skype/ts.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dalaran @ Theramore will make my day ! :D.

Wat mis ik die stad, same met Shattrah :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 23:25
Sinds MoP weer een aantal nieuwe hunter pets. Heel leuk gedaan met het tracken en hunter visible only te maken, maar er is geen uitbreiding op de stable slots.....
Als je rare pets verzamelt en er veel camping tijd in hebt gestoken om net die ene met afwijkende skin te vinden..... dan kom je voor een dilemma te staan.
Jaren geleden heb ik minimaal een week in Winterspring gecamped om Rak'Shiri te tamen. Die gaat dus nooit meer weg (ook niet toen ze zijn skin hadden gewijzigd en later gelukkig weer ongedaan gemaakt hadden). Spiritbeasts ga ik ook niet meer weg doen. Dat is een leuke verzameling van 9 stuks. De hunter challenge pets van Cata ga ik ook niet zo snel weg doen. Er zitten er een aantal bij met echt mooie skins.
Zo kom je al snel aan de 25 pets die je in je stable kan hebben en in MoP zijn er nog eens 10 rare pets bijgekomen. Dus...... als je de hele boel zou willen hebben..... dan heb je pech. Gotta have 'em all gaat hier niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zeror schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:13:

Persoonlijk denk ik dat Jaina Proudmoore heimwee heeft en Dalaran plaatst op de plek waar ooit Theramore was. Die krater die de Horde achtergelaten heeft zou, lorewise, weleens groot genoeg kunnen zijn om Dalaran in te plaatsen. Plus dan zou Alliance weer een grote stad op Kalimdor hebben, aangezien ze die met Theramore verloren hadden.
Jaina Proudmoore heeft de plek van Rhonin bij de Council of Six ingenomen en is ook leider van de Kirin Tor.
De Council of Six heeft zitting in Dalaran. Het zou dus heel logisch zijn dat zij zich in Dalaran zou vestigen.
Voor wat betreft de krater die voorheen Theramore heette, dat gebied zou nog te gevaarlijk moeten zijn om te bewonen.
Dalaran is trouwens geen Alliance stad noch Horde stad. Het is en blijft een neutraal gebied waar beide factions in verblijven en besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
GoTCoast schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:23:
[...]

Nieuwe Alliance Quest? Heb jij linkje naar WoWhead ofzo voor mij?

Ik heb hem dan wss gemist!
Het is deze quest:
http://www.wowhead.com/quest=32331
Het is eigenlijk niks, want je hoeft alleen maar even naar Dalaran voor een verhaaltje van Jaina, maar als je naar beneden kijkt, zie je dan Dalaran boven water hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies, maar in de story line quests ga je wel even sunreavers purge van Dalaran, en voor de Horde ga je ze redden.

Toch denk ik dat ze tot haar verstand komt en zowel de "goede horde" en de alliance in Dalaran welkom zijn tegen Garrosh !.
Tenslotte heeft de Kirintor al meerdere slechte lui door verkeerde keuzes "opgeleid"

Kelthuzad en natuurlijk Kealthas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dalaran op de plek van Theramore is natuurlijk een mooie plek om Orgrimmar aan te vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
junglebeast schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:04:
Dalaran op de plek van Theramore is natuurlijk een mooie plek om Orgrimmar aan te vallen. :)
Paar puntjes:
Stormwind en Orgrimmar blijven de main capitals. Daar gaat echt niet aan getoornd worden. Orgrimmar gaat echt niet weggevaagd worden of onder Alliance control komen. Tevens is Dalaran een neutral capital. Jaina zit ook in de council. Jaina is verplicht neutraal te blijven.

Overigens Theramore vergelijken met een capital als Dalaran of Orgrimmar :/ Zelfs Crossroads was nog een prominentere aanwezigheid in dit spel dan dat kasteeltje in Dustwallow Marsh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ze blijven zeker neutraal, maar ze gaan zeker weer een rol spelen.

Als ze bij de Alliance komen zoals er velen hopen, spring ik een gat in de lucht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:26:
Ze blijven zeker neutraal, maar ze gaan zeker weer een rol spelen.

Als ze bij de Alliance komen zoals er velen hopen, spring ik een gat in de lucht !
Tis maar waar je blij van wordt ;) Ik zie niet in wat het voor toegevoegde waarde kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:31:
[...]

Tis maar waar je blij van wordt ;) Ik zie niet in wat het voor toegevoegde waarde kan hebben...
Lore wize :).

Ik ben helemaal weg van de ingame lore en de ontwikkelingen van bepaalde npc's en waar ze vandaan komen.
Leuk dat Kealthas en Kel Thuzad en boss zijn, maar het verhaal er achter is altijd leuk, teminste dat boeit mij.
En als alliance kiddie, is de Kirintor daar niet in weg te slaan natuurlijk :).

Zelfde als dat de horde weer zijn eigen heroes heeft en natuurlijk persoonlijke favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ah zo. Nou als ze daar weer een leuke dungeon, een raiddungeon en leuke loot bijvoegen, en mijn idleplek in Orgrimmar in stand laten, mag jij van mij die lore hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:21:
[...]

Ah zo. Nou als ze daar weer een leuke dungeon, een raiddungeon en leuke loot bijvoegen, en mijn idleplek in Orgrimmar in stand laten, mag jij van mij die lore hebben :+
xD, kom vanzelf wel een keer langs in Oggri to get you <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:56:
[...]

Lore wize :).

Ik ben helemaal weg van de ingame lore en de ontwikkelingen van bepaalde npc's en waar ze vandaan komen.
Leuk dat Kealthas en Kel Thuzad en boss zijn, maar het verhaal er achter is altijd leuk, teminste dat boeit mij.
En als alliance kiddie, is de Kirintor daar niet in weg te slaan natuurlijk :).

Zelfde als dat de horde weer zijn eigen heroes heeft en natuurlijk persoonlijke favo's.
Lorewise kan je het wel vergeten dat Dalaran een kant gaat kiezen. Sterker nog, als ze lorewise zouden werken, dan is Jaina Proudmoore geen Alliance meer. Zij is nu Kirin Tor. Jij als Alliance kiddie zou juist moeten janken. Ik als Hordie daarentegen..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:44:
[...]

xD, kom vanzelf wel een keer langs in Oggri to get you <3
Daarom speel ik op een PVE server... Geen zin in pvp/lore geneuzel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ze zijn juist wel bezig om Dalaran een kant te laten kiezen. Jaina wil namelijk de Sunreavers weg uit Dalaran zodat er alleen maar Alliance factions overblijven in Dalaran. Jaina is The Horde zoals die nu geleid wordt door Garrosh namelijk kotsbeu en zal alles doen om daar tegen op te stellen.

Ik zie dus best gebeuren dat Dalaran wel terugkomt, maar als Alliance stad. Horde heeft tenslotte een stad die op Dalaran lijkt wat betreft magie enzo, namelijk Silvermoon. Ik zie best gebeuren dat Alliance bijv. Exodar gaan missen, omdat het 'spaceship' inmiddels is gerepareerd. Daarmee zou Exodar wellicht een neutral capital kunnen worden van de Sargaras/Argus expansion dat hierna (waarschijnlijk) gaat komen. Ik kan me wel voorstellen dat Prophet Velen hierin een neutrale rol gaat spelen. Dan is de balans weer goed tussen de Alliance en de Horde wat betreft steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:26:
[...]

Lorewise kan je het wel vergeten dat Dalaran een kant gaat kiezen. Sterker nog, als ze lorewise zouden werken, dan is Jaina Proudmoore geen Alliance meer. Zij is nu Kirin Tor. Jij als Alliance kiddie zou juist moeten janken. Ik als Hordie daarentegen..... :D
ach als je het wel en goed beschouwd zijn de kirin tor altijd alliance geweest, ze zijn neutraal geworden omdat ze de strijd tegen de scourge niet konden winnen.

Maar daarvoor allemaal Alliance ;)
Zeror schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:45:
Ze zijn juist wel bezig om Dalaran een kant te laten kiezen. Jaina wil namelijk de Sunreavers weg uit Dalaran zodat er alleen maar Alliance factions overblijven in Dalaran. Jaina is The Horde zoals die nu geleid wordt door Garrosh namelijk kotsbeu en zal alles doen om daar tegen op te stellen.

Ik zie dus best gebeuren dat Dalaran wel terugkomt, maar als Alliance stad. Horde heeft tenslotte een stad die op Dalaran lijkt wat betreft magie enzo, namelijk Silvermoon. Ik zie best gebeuren dat Alliance bijv. Exodar gaan missen, omdat het 'spaceship' inmiddels is gerepareerd. Daarmee zou Exodar wellicht een neutral capital kunnen worden van de Sargaras/Argus expansion dat hierna (waarschijnlijk) gaat komen. Ik kan me wel voorstellen dat Prophet Velen hierin een neutrale rol gaat spelen. Dan is de balans weer goed tussen de Alliance en de Horde wat betreft steden.
Het zou me niks verbazen, en ze zijn juist allemaal dingen aan het doen nu om nieuwe wegen in te slaan.
Fingers Crossed ! :D.

Archmages als nieuwe class ! :D jeeeej o wait.

[ Voor 49% gewijzigd door Mektheb op 16-12-2012 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33
Ik moet echt eens stoppen dit topic te lezen. Ben al sinds begin dit jaar gestopt met spelen maar nu begint het toch weer te kriebelen om Pandaria expansion te kopen met al dat gepraat over het horde vs alliance conflict :'(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
hoe druk is het tegenwoordig? Heb bij uitkomen van Diablo3 mijn subscription stop gezet en hoor over MoP wisselende dingen.... 1 gast was na 1 maand klaar met alle raid bosses (belg die teveel tijd had :P) en mijn oude guild laatst eens op mumble gesproken en daar waren ze LoL aan het spelen....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 13:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Lord_T schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:18:
hoe druk is het tegenwoordig? Heb bij uitkomen van Diablo3 mijn subscription stop gezet en hoor over MoP wisselende dingen.... 1 gast was na 1 maand klaar met alle raid bosses (belg die teveel tijd had :P) en mijn oude guild laatst eens op mumble gesproken en daar waren ze LoL aan het spelen....
duidelijk een belg,aangezien de raids niet tegelijk werden geopend,dus hij mist er nog een paar ;)

maar als social speler in een social guild vermaak ik me er gewoon goed mee. voor mij is er eigelijk teveel te doen (en dan vooral dailies),persoonlijk beter als dat ik cata vond.

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 16-12-2012 12:27 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb heel vaak dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Gewoon omdat er veel te veel is om te doen. Dan weet ik niet waar ik moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:11:

ach als je het wel en goed beschouwd zijn de kirin tor altijd alliance geweest, ze zijn neutraal geworden omdat ze de strijd tegen de scourge niet konden winnen.

Maar daarvoor allemaal Alliance ;)
Zij zijn niet neutral geworden na de strijd tegen de Scourge. Dalaran is meer dan alleen de Kirin Tor. Het is een Magocracy, een bestuur van Magi. Ze hebben wel sterke banden met de Alliance, maar zijn rechtmatig neutral.

[...]
Het zou me niks verbazen, en ze zijn juist allemaal dingen aan het doen nu om nieuwe wegen in te slaan.
Fingers Crossed ! :D.

Archmages als nieuwe class ! :D jeeeej o wait.
Dalaran fungeert als hub voor Northrend in de game. Die gaan ze niet verplaatsen. Spelers moeten er kunnen bivakkeren en (als ze geen Cata en MoP gekocht hebben) er ook permanent kunnen verblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zeror schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:43:
Ik heb heel vaak dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Gewoon omdat er veel te veel is om te doen. Dan weet ik niet waar ik moet beginnen.
Same. Maar er is nog meer dan genoeg wachttijd voor een nieuwe EP, dus alles wat er te doen is komt wel een keer af. Geen haast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:52:
[...]

Zij zijn niet neutral geworden na de strijd tegen de Scourge. Dalaran is meer dan alleen de Kirin Tor. Het is een Magocracy, een bestuur van Magi. Ze hebben wel sterke banden met de Alliance, maar zijn rechtmatig neutral.

[...]

[...]

Dalaran fungeert als hub voor Northrend in de game. Die gaan ze niet verplaatsen. Spelers moeten er kunnen bivakkeren en (als ze geen Cata en MoP gekocht hebben) er ook permanent kunnen verblijven.
Dat klopt, maar ze maken dan gewoon een 2e dalaran, en dat is helemaal niet gek gedacht.

Want die kerel van nessingway safari zit ook in 4 exp op 4 verschillende plekken, en zo zijn er nog wel meer dingen.
Er zitten namelijk al portal spell's voor mages in de game met Dalaran OLD en NEW als nametagg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 16-12-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:01:
[...]

Dat klopt, maar ze maken dan gewoon een 2e dalaran, en dat is helemaal niet gek gedacht.

Want die kerel van nessingway safari zit ook in 4 exp op 4 verschillende plekken, en zo zijn er nog wel meer dingen.
Er zitten namelijk al portal spell's voor mages in de game met Dalaran OLD en NEW als nametagg ;)
Klopt met phasing kun je makkelijk een Dalaran maken op de plek van Theramore. Zo kan elk chat zijn/haar eigen timeline beleven.

Of als je bijv een scenario hebt afgerond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:01:
[...]

Het grote verschil is echter dat Nesingwary niets met de lore te maken heeft, dus als die op meerdere plekken te vinden is, dan is dat lorewise geen punt. Een tweede Dalaran en dergelijken wel.
Als Dalaran een Alliance stad zou worden, dan bengt dit wel een onbalans met zich mee. Dan zouden de Alliance 5 major cities krijgen, tegenover de Horde met 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Poops_McGhee schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:52:
Dalaran gaat wel verplaatsen, dat heeft blizzard al bevestigd. Northrend is verleden tijd. De taak van Dalaran is gedaan en nu met Jaina aan het roer gaat Dalaran een nieuwe richting op.

Best kans dat de twee forten van Sunreavers en Silver Covenant in Crystalsong Forest Dalaran gaan vervangen straks. Aangezien Sunreavers niet meer welkom zijn Dalaran moeten ze toch ergens naartoe.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 16-12-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Zijn er nog andere servers waar herb prices zo retarded laag zijn van zelfs 15g per green tea leaf stack ?
Niet dat erg vind want kan gewoon voor 10k gold veel stacks kopen millen craften en vendoren en profit maken.
Maar dit lijkt me toch niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Op welke servers zijn tegenwoordig nog veel Nederlanders (of NL guilds) te vinden?

Ik kom nog uit het Vanilla tijdperk en heb nog wat lvl 60 characters op Grim Batol staan (ben net voor TBC gestopt) maar wil eigenlijk opnieuw beginnen, want al de mensen waar ik toentertijd mee speelde, spelen inmiddels niet meer of zijn misschien verhuisd. ;(

Maar goed, ben benieuwd of het na al die jaren nog wat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31
Zeror schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:45:

Lees ik het nu goed? Een soort tweede TBC expansion? *O* MoP is wat mij betreft al weer een stap in de goede richting, hopelijk wordt de volgende expansion dat nogmaals.

Ben momenteel bezig met mijn priest om een beetje in de gear te steken, speel voornamelijk PvP dus veel bg's. Maar god wat duurt het lang soms, en dan denk ik nog helemaal niet aan Malevolent gear/wapen want dat is helemaal 7(8)7
M'n priest zit nu ongeveer op 3/4 dreadful, dus nog een paar stukkies. Maar m'n wapen is een lvl 429 staff, ik run al hc's in de hoop een betere te krijgen. Maar één keer is er een wapen 'gejat' (ik roll weer is 4 natuurlijk) en voor de rest nog niets gezien helaas. Dan maar focussen op het PvP wapen maar daarvoor heb ik nog 6350 cp's voor nodig, oftewel 3 weken. Meh.. Er is niks anders toch? Of een Hc's wapen of een Malevolent toch?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hebben jullie dit verhaal wel eens gelezen? Ik vind het best ontroerend:
http://wow.joystiq.com/20...ightless-guildmate-steer/
Gaat over een guild die met een blinde speler raid. Blizzard heeft nav dit verhaal zelfs twee items in de game gestopt (vernoemd naar de spelers): Hexu's Amplifying Helm (de blinde persoon) en Davidian's All-Seeing Eyes (z'n guildie en raid-begeleider). Check ook de item-tekst :)

edit
filmpje: YouTube: Die Safe Vs Warlord Zon'ozz Hc
(let op "follow Ben"...volgens mij die Troll met gele daggers)

[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 17-12-2012 00:26 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Freaky Maus schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:34:
[...]

Lees ik het nu goed? Een soort tweede TBC expansion? *O* MoP is wat mij betreft al weer een stap in de goede richting, hopelijk wordt de volgende expansion dat nogmaals.
Kwam dit laatst nog tegen op WoW-Champ. Heb het maar bewaard, you never know he.
Hey guys, I have a friend who works in Blizzard and last night I got a bit of information about the next expansion from her. Basically the whole thing is based around the Naaru and their plans finally being revealed coming into fruition. Both Elune and the Tauren's sun god are revealed as Naaru who have been present on Azeroth for a long time.

The Naaru themselves aren't exactly what we've been led to believe, they are the lingering souls of a race that were deemed chaotic by the Titans and thus destroyed very early on (contrary to them being created at the dawn of time). They oppose both the Titans and the Burning Legion and have been constructing an army of light to essentially resist both. Azeroth has been on their radar for a long time and it is no coincidence that the Orcs and Draenai ended up on Azeroth. Velen is privy to much of this information.

Another important storyline tidbit she gave me is that apparently there is a civil war in the burning legion. Kil'Jaeden, who has become increasingly powerful over time, has rebelled against Sargeras in his weakened state since Medivh's death and now commands many of the legions species including the eredar demons and pitlords.

She would not reveal who the main bad guy is in the expansion, but we will be finding out the fate Alleria. Let's just say she's not so friendly any more *wink wink*. Turalyon apparently followed her through the portal and now leads some kind of resistance on the other side...

She told me some features of the expansion:
- Will be set mainly on the legion home world of Argus
- level cap is 95
- new demon hunter class available to all races.
- new soul shifting mechanic. She wouldn't reveal anything about it
- path of the titans re-introduced
- time travel will be involved, and we will get to see how Argus fell. Not sure if via instances, or zones set in the past

Some questions:

Q: what do you mean about Alleria?
A: Alleria will be one of the main bad guys if not THE bad guy in the expansion from what I gather. When she stepped through the portal she was captured and pumped full of fel energy by the Legion, turning her into a part flesh/part mechnical monstrosity. She quickly became a powerful lieutenant to Kil'Jaeden. I'm not sure if Alleria is still aligned to Kil'Jaeden or not. From what I gather she is somewhat an "Illidan"-like figure.

Q: Will we see Kil'Jaeden and Sargeras?
A: Not sure. My friend said their forces will be involved in the expansion and a lot of Argus is dominated by running battles between the two.
Q: ... and Turalyon?
A: Turalyon saw what happened to Alleria and was heartstruck as we unable to help her. He built some kind of resistance along with uncorrupted Eredar (who survived and hid on Argus apparently) and rebels from the Legion. They have been in constant war for many years with the Legion on the planet. This faction will be one of the main ones we will be assisting. I gather some of the motivation for the storyline is the tragedy of the love between Turalyon and Alleria. If I was to guess what will happen I'd assume they're both going to die together at the end, but that's just my speculation.

Q: What about raid instances?
A: No idea.

Q: could you get more info on the soul shifting mechanic?
A: If I was to guess what this was, I'd assume it was a way of temporarily "levelling down" your character so you can play with friends and raid old content. That's just my *guess* though.

Feel free to ask more questions. I probably won't be able to answer most of them though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Laatst online: 09-03 07:53
Wil er een paar mensen een Scroll of Resurrection sturen naar : spl3ndr at hotmail punt com ?
Ik zou graag mijn multibox-team terug tot leven wekken.

Alvast dank bij voorbaat. Indien gewenst kan ik er ook meerdere terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Done

Scroll Complete! Your invitation is now queued for validation.
Scroll invitations are validated in hourly batches, so your friend should receive your invitation shortly. Please note that your invitation will not be sent if your friend’s email address is not a valid Battle.net account or if the receiving character does not exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Laatst online: 09-03 07:53
super, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
superbassie schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:05:
Op welke servers zijn tegenwoordig nog veel Nederlanders (of NL guilds) te vinden?
Op Draenor zitten meerdere NL guilds, flinke ook. Wel allemaal social/casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Kaap schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:53:
[...]

Op Draenor zitten meerdere NL guilds, flinke ook. Wel allemaal social/casual.
Ga ik daar eens een kijkje nemen, merci. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kan iemand me helpen met mn Disc priest plz? Heb volledige 458 pvp set beschikbaar omdat ik ook nog wel eens wil pvpen.
Nu heb ik gisteren een btje zitten reforgen, maar heb eigenlijk geen idee hoeveel spi etc ik nou nodig heb voor PVE. Google had geen duidelijk antwoord.
Zitten op dit moment nog wat items met hit tussen glf ik, maar die zou ik dus kunnen vervangen met de pvp items. Of moek dat sowieso doen ivm de 4pc setbonus van de pvp gear?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

junglebeast schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:55:
[...]

Kwam dit laatst nog tegen op WoW-Champ. Heb het maar bewaard, you never know he.

[...]
Alleria evil??? is dat serieus wat ze gaan doen met haar? en Turalyon dan?
Zitten ze ons eerst voor TBC nog lekker te maken dan de figuren waar de standbeelden buiten SW van staan allemaal terugkeren in TBC ,gebeurt dat vervolgens niet en na jaren speculeren wat er met Turalyon en Alleria is gebeurd krijgen we dit? beetje jammer hoor, zal hun zoon Arathor ook heel blij mee zijn.

Lijkt me een beter idee dat Turalyon eindelijk terugkomt en ziet dat zijn geliefde Lordearon overgenomen is door de Undead en dat we er dan een mooie major city bijkrijgen bij de Alliance.
kan me niet voorstellen dat ze iemand als Turalyon bij Varian zetten, zo'n figuur kan lorewise enkel voor grotere doeleinden bestemd zijn...

@ Mektheb, eindelijk aan het PvPen oude vriend? goed bezig hehe _/-\o_

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 10:55
Freaky Maus schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:34:
[...]

Ben momenteel bezig met mijn priest om een beetje in de gear te steken, speel voornamelijk PvP dus veel bg's. Maar god wat duurt het lang soms, en dan denk ik nog helemaal niet aan Malevolent gear/wapen want dat is helemaal 7(8)7
M'n priest zit nu ongeveer op 3/4 dreadful, dus nog een paar stukkies. Maar m'n wapen is een lvl 429 staff, ik run al hc's in de hoop een betere te krijgen. Maar één keer is er een wapen 'gejat' (ik roll weer is 4 natuurlijk) en voor de rest nog niets gezien helaas. Dan maar focussen op het PvP wapen maar daarvoor heb ik nog 6350 cp's voor nodig, oftewel 3 weken. Meh.. Er is niks anders toch? Of een Hc's wapen of een Malevolent toch?
Doe de Arena scenario, dan krijg je een ilvl450 wapen. Met 429 rondlopen slaat natuurlijk nergens op, je kan ook verder questen in Dreadwastes voor een ilvl437 wapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36

Seraphin

Meep?

Vivaladen schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:09:
[...]

Lijkt me een beter idee dat Turalyon eindelijk terugkomt en ziet dat zijn geliefde Lordearon overgenomen is door de Undead en dat we er dan een mooie major city bijkrijgen bij de Alliance.
kan me niet voorstellen dat ze iemand als Turalyon bij Varian zetten, zo'n figuur kan lorewise enkel voor grotere doeleinden bestemd zijn...
In your dreams, pinkskin!

Lordearon is Horde territorium. Meer dan ooit, nu de Forsaken onder curatele staan van de Kor'kron.
Laat Turalyon zich maar bemoeien met de corruptie binnen de Alliance, als hij een stap richting ons gebied doet, mogen jullie daarna wéér jaren wachten voor je hem weer ziet.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
superbassie schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:05:

Ik kom nog uit het Vanilla tijdperk en heb nog wat lvl 60 characters op Grim Batol staan (ben net voor TBC gestopt) maar wil eigenlijk opnieuw beginnen, want al de mensen waar ik toentertijd mee speelde, spelen inmiddels niet meer of zijn misschien verhuisd. ;(

Maar goed, ben benieuwd of het na al die jaren nog wat is. :)
Ik ben GM van een NL guild op Dragonblight. Redelijke progress, al moeten we snel een extra kill maken…
We hebben sowieso wel plek voor gezellige socials! Er zitten ook wat andere Tweakers in de guild.

Op de server zitten nog wat andere NL guildjes, maar de meeste zijn inderdaad social of komt het raiden niet zo heel erg van de grond.

@ Dagboek: Gister hebben we windlord weer eens omgelegd ondanks een gefrituurde pc van onze holy paladin. Hmr kon invallen, eerst als tank, maar daar ontbrak de gear nog een beetje, toen toch maar als 3de healer met vrijwel direct een kill tot gevolg (en tier gloves voor onze nub tankadin!).

Komende raids gaan 100% gefocussed worden op Ambershaper progress. Best een vervelende boss die nu echt een keer moet gaan liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

hulkie schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:13:
[...]

@ Dagboek: Gister hebben we windlord weer eens omgelegd ondanks een gefrituurde pc van onze holy paladin. Hmr kon invallen, eerst als tank, maar daar ontbrak de gear nog een beetje, toen toch maar als 3de healer met vrijwel direct een kill tot gevolg (en tier gloves voor onze nub tankadin!).

Komende raids gaan 100% gefocussed worden op Ambershaper progress. Best een vervelende boss die nu echt een keer moet gaan liggen!
:X Moet zeggen dat ik ambershaper toch wel echt een leuke boss vind om te doen. Lekker hectisch.. ben benieuwd of we hem droppen zodra we p3 hebben bereikt. En cheeer voor tanking gloves

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mijn medeguildies hebben gisteren Mogu'shan Vaults gecleared. Jammer dat ik zelf niet mee kon bij de eerste kill, maar real life gaat nog altijd voor. Volgens mij ging de laatste boss uiteindelijk in 4 tries neer of zo en dat met een invaller tank.

Nu wil ik woensdag natuurlijk ook die boss neerkrijgen :p Daarna vol progress op Heart of Fear. De eerste boss is in ieder geval peanuts en al meerdere keren plat gegaan. Waarschijnlijk gaan we nu 3 dagen raiden met een groep van 13-15 man en dan een beetje doorwisselen. Zelf zie ik het in ieder geval nog niet helemaal zitten om 3 avonden vol te raiden. Mijn vrouw ook niet gok ik :p Ik heb het idee dat we de laatste tijd flink progress hebben gemaakt qua team en setup en zo. Bosses gaan nu bij bosjes neer en ik hoop snel verder te komen in Heart of Fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 18:59
IntToStr schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:43:
Zelf zie ik het in ieder geval nog niet helemaal zitten om 3 avonden vol te raiden. Mijn vrouw ook niet gok ik :p
Geef haar ook een accountje voor WoW, invite haar in de guild en laat haar lekker gaan chatten met de guildies. Voor dat je het weet kan jij 3 avonden raiden want zij is dan toch lekker aan het beppen ingame ;)

Ook al denk je van dat gaat ze nooit doen ze kunnen je verrassen. (tip: als je het haar even laat proberen maak dan even een vrouwlijke gnome mage aan, cuteheid ten top en speelt lekker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Nou, na een lange pauze van de kerstdeal gebruik gemaakt en voor 35,- de whole shabang gekocht en zelf m'n vriendin zo ver gekregen / warm gemaakt voor wow. Lekker chill samen questen en dungeons in en ze weet zelfs al wat ze voor char wil (mage/panda). Ik zit zelf nog te twijfelen wat nou de "beste" solo/team spec is voor mijn monk is. Brewmaster lijkt me zeker icm een mage een gouden combo, of is WW net zo effectief voor solo/dual play? Any thoughts?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.