Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 273 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Timmor schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:02:
Brewmaster lijkt me zeker icm een mage een gouden combo, of is WW net zo effectief voor solo/dual play? Any thoughts?
Aangezien gear het zelfde is en dual-talent nog maar 10g kost zou zeggen begin met Tank spec om dit te leren
en voor korte dungeon que's, en voor solo WW.
dual style is toch tank, jij alles pullen zij alles killen :)
ps Brew master is wel veel micro managment

nadeel als melee met ranged levelen is dat mob vaak dood is voordat jij er bent :D

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 17-12-2012 11:09 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:47
Carthrax schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:01:
[...]

Geef haar ook een accountje voor WoW, invite haar in de guild en laat haar lekker gaan chatten met de guildies. Voor dat je het weet kan jij 3 avonden raiden want zij is dan toch lekker aan het beppen ingame ;)

Ook al denk je van dat gaat ze nooit doen ze kunnen je verrassen. (tip: als je het haar even laat proberen maak dan even een vrouwlijke gnome mage aan, cuteheid ten top en speelt lekker)
Kan nog een poging doen in de kerstvakantie :p

Als jij nog een groep zoekt om meer te gaan raiden, The Wanderers zijn hard op zoek naar mensen om van 10 man naar 25 man raiding te gaan. Is er nog iets over van The Arctic Fox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:59
IntToStr schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:28:
[...]

Kan nog een poging doen in de kerstvakantie :p

Als jij nog een groep zoekt om meer te gaan raiden, The Wanderers zijn hard op zoek naar mensen om van 10 man naar 25 man raiding te gaan. Is er nog iets over van The Arctic Fox?
Niet veel, een aantal hebben een nieuwe guild gestart (Order of the Raven geloof ik). Ze vroegen al of ik ook over wilde stappen maar zit op dit moment toch voornamelijk te levelen. Heb nu 5 verschillende classes op level 90 dus ik ben nog wel zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Zozo. De warrior stond vorig weekend (nadat een hacker die gelevelt had tot 90) dus met 360 ilvl gear, terwijl hij na het weekend trots pronkt met een 457 ilvl. Geluk gehad met de tierlegs op de worldboss en wat drops in (heroic) instances en vrij veel gequest in de dread wastes zodat ik vandaar ook wat nice gear kreeg.

Na 2 jaar inactiviteit, na een weekendje goed doordoen alweer flink de smaak te pakken :s

goddammit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Seraphin schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:11:
[...]

In your dreams, pinkskin!

Lordearon is Horde territorium. Meer dan ooit, nu de Forsaken onder curatele staan van de Kor'kron.
Laat Turalyon zich maar bemoeien met de corruptie binnen de Alliance, als hij een stap richting ons gebied doet, mogen jullie daarna wéér jaren wachten voor je hem weer ziet.
Zei Ogrimm Doomhammer ook niet zoiets vlak voordat ie met een afgebroken zwaard werd uitgeschakeld?
Denk dat Alleria helemaal niet evil terugkomt en dat we een scenario krijgen ala Siege of the Undercity (net als die met varian toen in wotlk) en nadat Sylvanas haar verloren gegane zusje ziet samen met Vereesa haar hartje smelt en de hand aan zichzelf slaat.

Turalyon blijft imo samen met Anduin lothar en Uther the Lightbringer de Lore iconen van wow (samen met natuurlijk de chieftains van de orc clans vd oude horde die helaas een beetje tekort gedaan zijn met hun kleine rolletjes als heroic/elite baas zoals bijv. Deadeye en Bladefist)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Vivaladen schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:10:
[...]

Zei Ogrimm Doomhammer ook niet zoiets vlak voordat ie met een afgebroken zwaard werd uitgeschakeld?
Denk dat Alleria helemaal niet evil terugkomt en dat we een scenario krijgen ala Siege of the Undercity (net als die met varian toen in wotlk) en nadat Sylvanas haar verloren gegane zusje ziet samen met Vereesa haar hartje smelt en de hand aan zichzelf slaat.

Turalyon blijft imo samen met Anduin lothar en Uther the Lightbringer de Lore iconen van wow (samen met natuurlijk de chieftains van de orc clans vd oude horde die helaas een beetje tekort gedaan zijn met hun kleine rolletjes als heroic/elite baas zoals bijv. Deadeye en Bladefist)
Nou nou, grote woorden voor iemand in wiens stad ik gisteren gewoon rustig een liedje heb staan zingen in mn mooie trui. Alliance Schmalliance!

:+

Ik zou nog niet teveel geloven van informatie die iemand op mmo-c post die het van een vriendin hoort die bij Bliz werkt. Via via informatie op een locatie waar trolls niet van de lucht zijn. Er kan wel eens helemaal niks van waar zijn.

Then again, het heeft er alle schijn van dat de horde ook een held zal zien veranderen in anti-held en hem vervolgens kwijtraken. Hoewel Garrosh nooit echt een held was. Maar verder hebben we ook weinig meer gehoord van High Overlord Saurfang, de Chuck Norris van WoW nog wel!

Maar goed, jullie zijn Bolvar dan weer kwijt...

Lore! Leuk!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57
Lore emo's :+

Mage is nu sinds donderdag 90. Zojuist hoor ik dat Galleon up is, ik krijg invite, vlieg er asap naar toe, kan net een PoM Frostfirebolt afschieten, Galleon dood en dikke 496 ring winnen. Oooooeeeeh wat een haters reageren als je dan dat even bekend maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
hulkie schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:13:
[...]

Ik ben GM van een NL guild op Dragonblight. Redelijke progress, al moeten we snel een extra kill maken…
We hebben sowieso wel plek voor gezellige socials! Er zitten ook wat andere Tweakers in de guild.

Op de server zitten nog wat andere NL guildjes, maar de meeste zijn inderdaad social of komt het raiden niet zo heel erg van de grond.
Moet ik helaas wel een character aan de 'verkeerde' kant maken. :9
Maar goed, bedankt voor het aanbod! Ga vanavond wat gaan spelen op Dragonblight en als ik echt door wil gaan zal ik wel een berichtje sturen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:01
Kaap schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:05:
Lore emo's :+

Mage is nu sinds donderdag 90. Zojuist hoor ik dat Galleon up is, ik krijg invite, vlieg er asap naar toe, kan net een PoM Frostfirebolt afschieten, Galleon dood en dikke 496 ring winnen. Oooooeeeeh wat een haters reageren als je dan dat even bekend maakt ;)
Haha! Lekker bezig! Ben sinds week 1 van deze xpac 90... Heb Galleon 1 keer up gezien, kreeg invite in de alliance raid, horde killed hem... Sindsdien nooit meer gezien. Echt een goeie ring trouwens! gz!

Zo maar is naar MUSE. Hoop dat de rest van de guild Ambershaper op zn flikker geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
hulkie schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:13:
[...]

Ik ben GM van een NL guild op Dragonblight. Redelijke progress, al moeten we snel een extra kill maken…
We hebben sowieso wel plek voor gezellige socials! Er zitten ook wat andere Tweakers in de guild.

Op de server zitten nog wat andere NL guildjes, maar de meeste zijn inderdaad social of komt het raiden niet zo heel erg van de grond.
Welke kant is deze guild dan? :)
Ah alliance, dat ben ik zelf al in DutchTwilight op Anachronos.

Zoek zelf nog een leuke Horde-NL Guild. Gewoon om het verhaal van een andere kant mee te maken.
Iemand tips?

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 17-12-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Met het risico erg noobish over te komen toch even een vraagje.
Ik speel een aantal chars door elkaar en heb er 1 op 85 in oggrimar staan (druid).
Als sinds ik speel lukt het me erg slecht om aansluiting te houden met de dungeons die je vanuit hje questline kan spelen. De verschillende guilds zijn er niet mee bezig en elke PUG die ik (dps) inspring wordt ik vaak evensnel weer uitgeknikkerd omdat ik niet genoeg dps doe. In jullie ervaring, wat is voor mij de beste manier om toch aansluiting te vinden? Omdat ik simpelweg niet zo ervaren ben met het doen van dg's ben ik niet de meest geschikte en de guildies zijn allemaal al veel verder (ook qua lvl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 19:07
Ossi schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:53:
[...]

Doe de Arena scenario, dan krijg je een ilvl450 wapen. Met 429 rondlopen slaat natuurlijk nergens op, je kan ook verder questen in Dreadwastes voor een ilvl437 wapen. :)
Dankjewel! _/-\o_

Was die helemaal vergeten..

@ junglebeast: klinkt goed, hopen dat het die kant inderdaad weer op gaat.

Edit: @ Henri: welk level hebben we het over en weet je zelf ook hoeveel dps je dan doet in vergelijk met anderen? En welke class?
Mijn eerste tip zou zijn: lees in je spellbook (dacht ik) is over de 'core abilities' van je class. Met die spells moet je het grotendeels doen, en als je dat op de juiste manier doet kicken ze je echt niet.
Mijn persoonlijke ervaring is dat er tegenwoordig amper meer wordt gekicked, zelf ben ik recent hc's ingestapt met 25-30k dps (lvl 90) en niet één die er over gezeurd heeft. Dus dan zit jij in een battlegroup met klerelijers of je doet echt heel weinig dps.

Oh, en als je buiten WoW wat meer informatie zoekt over rotatie, stat priority, gems, etc.. kijk dan eens hier.

[ Voor 48% gewijzigd door Freaky Maus op 17-12-2012 19:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Henri schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:06:
elke PUG die ik (dps) inspring wordt ik vaak evensnel weer uitgeknikkerd omdat ik niet genoeg dps doe. In jullie ervaring, wat is voor mij de beste manier om toch aansluiting te vinden?
Al die dungeons zijn tijdens het levelen zon walk in the park dat het meestal zo snel gaat dat het niet opvalt als iemand wat minder doet. Als jij via de random dungeon dan toch gevote wordt, dan zal er misschien toch een kern van waarheid inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:32
Henri schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:06:
Met het risico erg noobish over te komen toch even een vraagje.
Ik speel een aantal chars door elkaar en heb er 1 op 85 in oggrimar staan (druid).
Als sinds ik speel lukt het me erg slecht om aansluiting te houden met de dungeons die je vanuit hje questline kan spelen. De verschillende guilds zijn er niet mee bezig en elke PUG die ik (dps) inspring wordt ik vaak evensnel weer uitgeknikkerd omdat ik niet genoeg dps doe. In jullie ervaring, wat is voor mij de beste manier om toch aansluiting te vinden? Omdat ik simpelweg niet zo ervaren ben met het doen van dg's ben ik niet de meest geschikte en de guildies zijn allemaal al veel verder (ook qua lvl).
Gezien de veelzijdigheid van druids, wat voor spec speel je? Als je Feral spelt, dan is het wel eens lastig om een goeie rotatie te pakken te krijgen. Als Boomkin moet je eigenlijk altijd wel goed genoeg kunnen dps'en, mits je gear klopt. Ga eens op Google zoeken naar dps specs en rotaties voor druids. Er zijn er legio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337953

Is er iemand die mij een scroll of ressurection kan sturen? :) Ben van plan binnenkort weer te activaten.. Graag via pm

EDIT:

Scroll is binnen :) Thanks!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 337953 op 17-12-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Zoals ik al zei speel ik sinds kort met Denen,
Nu hebben ze me deze nickname gegeven:
Pim de Keyser

Zie youtube filmpje, kan wel de Deense new kids zijn haha :D

YouTube: Team Easy On - Pim om congo blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Laatst online: 24-01-2024
Oké mannen dank, zal ongetwijfeld aan mij liggen dus ga de linkjes die gegeven zijn ff induiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

JBplap schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:21:
Zoals ik al zei speel ik sinds kort met Denen,
Nu hebben ze me deze nickname gegeven:
Pim de Keyser

Zie youtube filmpje, kan wel de Deense new kids zijn haha :D

YouTube: Team Easy On - Pim om congo blast
Grappig bij ons is er ook een Deense guild die Team Easy On heet. Geen idee of ze hier de naam van hebben.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:32
Zow, net lvl 90 met de Druid. Morgen maar es wat heroics doen :)

Die rep commendations zijn wel ziek trouwens, was al revered met de klaxxi voordat ik lvl 90 was, en ben halfweg naar revered al met de shado-pan. morgen ook maar es checken hoe hard de andere reps gaan, anders ga ik toch overwegen ze allemaal nog eens te doen, terwijl ik daar vtv geen zin in had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dennism schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 04:20:
Zow, net lvl 90 met de Druid. Morgen maar es wat heroics doen :)

Die rep commendations zijn wel ziek trouwens, was al revered met de klaxxi voordat ik lvl 90 was, en ben halfweg naar revered al met de shado-pan. morgen ook maar es checken hoe hard de andere reps gaan, anders ga ik toch overwegen ze allemaal nog eens te doen, terwijl ik daar vtv geen zin in had :P
Same, donderdag 90 geworden op die reroll mage. Vandaag wordt ik exalted met Klaxxi en Tillers. Revered met Golden Lotus en dan is het nog zon 5000 om revered met Shado-pan te worden. De enige grind die ik echt zelf moet doen is August Celestials, daar was ik op vorige char niet revered mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
De laatste week een beetje aan't tanken gegaan op m'n druid in Heroics.
Gewoon met m'n dps-gear (zoals Sabrac meerdere malen aangegeven heeft) en het gaat pri-ma.
Naja, mits je een beetje een logisch nadenkende healer achter je hebt...

Maaris kijken hoe ver ik kan komen om ook een tanking setje samen te gooien en dan eens in LfR's kijken hoe het gaat.
Ben wel benieuwd ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren een lekker buggy raid gehad. We waren gebleven bij Garalon en moesten er weer even in komen omdat we dit keer andere kiters hadden. Na een aantal pogingen hadden we hem eindelijk neer precies op de 7de minuut met de kiter die net dood was gegaan.

Op zich geen probleem enkel voordat we de kans kregen om iets te doen/looten despawned de corpse van de boss ineens. Men had al wel valors gekregen en deelachievements (voor de nieuwe mensen). Ook armory en combatlog gaven aan dat het een kill was. Een paar seconden later komt er ineens weer een Garalon aangevlogen.

Toch maar een ticket aangemaakt en ondertussen weer opnieuw begonnen (bah!). Een paar wipes later had onze RL contact gekregen met een GM. Die gaf na enige tijd/aandringen ook aan dat we de boss daadwerkelijk dood hadden gemaakt. Terwijl hij ging overleggen met z'n collega's zijn wij maar weer verder gegaan pogen Garalon opnieuw neer te krijgen. Op ongeveer 60% van z'n leven viel hij plots dood neer (toch wel even een huh momentje).

Wat een buggy bug is dat toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Wij hadden precies hetzelfde,

HC Garalon, killen de boss, instant despawn en 2 tellen later komt hij vrolijk weer aanvliegen. Tickets aangemaakt, en nog maar een poging gedaan omdat we ook tries op Wind Lord wilden, maar bij de 2e kill gebeurde hetzelfde.

Also geen loot uiteraard. Geen GM response gehad voor het einde van de raid btw, hopelijk kunnen we vanavond Wind Lord doen want het is de laatste raid voor het nieuwe jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 18-12-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Dus bij jullie was hij de tweede keer ook gebugged? Ouch. Dat is waar wij ook bang voor waren als we hem nog een keer zouden doden. Enkel hadden we het geluk dat de GM dus de mob voor ons had doodgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Yup 2e kill verliep net als de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Gisteravond hele avond lopen wipen op Ambershaper.. Eerste hele tijd met 2 healers geprobeerd en laatste paar try's met 3 maar het wil nog niet echt lukken... wel al twee keer in p3 gekomen maar goed.. hopen dat hij woensdag neergaat..

*hoe moeilijk kan dat interrupten zijn ;) haha ben zelf tank dus hoef die grote jongen niet te interrupten maar goed..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59
Freaky Maus schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:33:
Oh, en als je buiten WoW wat meer informatie zoekt over rotatie, stat priority, gems, etc.. kijk dan eens hier.
Noxxic is een goede site voor wanneer je met niks begint en op zoekt bent een goede build. Echter als daarna nog verder wilt verbeteren zijn de builds Noxxic niet zo heel erg goed meer en zul je moeten gaan experimenteren of afkijken bij andere betere spelers met dezelfde class.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vind zelf dat www.icy-veins.com voor alle specs een zeer goede guide heeft. Rotatie, gear, stats prio, etc etc...

@ hmr: een paar keer P3, dan komt het woensdag wel goed denk ik... :)

OT: Wat was MUSE een dikke show zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
hulkie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:28:
Ik vind zelf dat www.icy-veins.com voor alle specs een zeer goede guide heeft. Rotatie, gear, stats prio, etc etc...

@ hmr: een paar keer P3, dan komt het woensdag wel goed denk ik... :)

OT: Wat was MUSE een dikke show zeg!
wat voor ons het beste werkt: 3 healers en P1 stretchten tot 6 scalpels, zodat je voldoende puddles hebt voor de rest van de fight. Dps focussed op constructs en ambers en gaat de boss pas dps-en bij de 5e scalpel.
P2 kun je dan vol nuken op de grote construct.
Dat was de fout die we (weer) maakten zondag: te snel door P1 en P2 gaan, waardoor we veel te weinig puddles hadden in P3 en op ~50% bleven hangen.
1x rustig aan doen leverde een ~2% wipe op. scalpel vlak voor de overgang en direct mc'd healer nekte ons wss. vanavond moet ie plat zodat we wat empress progress kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:50:
[...]

wat voor ons het beste werkt: 3 healers en P1 stretchten tot 6 scalpels, zodat je voldoende puddles hebt voor de rest van de fight. Dps focussed op constructs en ambers en gaat de boss pas dps-en bij de 5e scalpel.
P2 kun je dan vol nuken op de grote construct.
Dat was de fout die we (weer) maakten zondag: te snel door P1 en P2 gaan, waardoor we veel te weinig puddles hadden in P3 en op ~50% bleven hangen.
1x rustig aan doen leverde een ~2% wipe op. scalpel vlak voor de overgang en direct mc'd healer nekte ons wss. vanavond moet ie plat zodat we wat empress progress kunnen maken.
Hmmm was dat HC of normal? En idd een mc'd healer bij overgang p3 nekte ons ook een keer.. Wij strechen nu p1 helemaal niet... lijkt me idd wel handig om meer puddels te hebben!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:00:
[...]

Hmmm was dat HC of normal? En idd een mc'd healer bij overgang p3 nekte ons ook een keer.. Wij strechen nu p1 helemaal niet... lijkt me idd wel handig om meer puddels te hebben!
dat was op normal.
En er is ook geen enkele reden om niet met 3 healers te gaan. De meeste dps komt toch van de constructs.
3 healers maakt het gevecht veel gecontroleerder.

waarmee ik herhaal wat hier eerder ook al tegen mij gezegd is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:13:
[...]

dat was op normal.
En er is ook geen enkele reden om niet met 3 healers te gaan. De meeste dps komt toch van de constructs.

Ik ga mn best doen om de rest te overtuigen :D Thanks once again! Hoe is de leercurve op de volgende baas? Ik zag dat jullie al een flinke berg tries hebben gehad inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:16:
[...]

Ik ga mn best doen om de rest te overtuigen :D Thanks once again! Hoe is de leercurve op de volgende baas? Ik zag dat jullie al een flinke berg tries hebben gehad inmiddels.
Ik help je wel ;) nu alleen nog even zorgen dat mensen het verschil tussen de abilities 1 en 2 kunnen onthouden, geen bartender fouten krijgen en de timers in de gaten houden O-)

Even offtopic:
Wat is een tweedehands setje van : http://nl.creative.com/pr...ategory=789&product=10814 nog waard? :)

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 18-12-2012 11:30 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:13:
[...]

dat was op normal.

Graag gedaan :P

Empress learning curve is niet heel vlak. Goede communicatie over welke Sonic Disc als eerste burst en healer CDs afstemmen is zo'n beetje alles wat je kunt doen voor P1. P2 zul je wel wat tank death wipes ondergaan. Stel een aantal mensen aan om de traps te creëren, en houd een paar kleine adds in leven, want als je die te snel burnt heb je geen puddles om je trap mee te maken.
Tweede keer P1 moet je dan de transition timen zodat je niet 2 discs up hebt als je P3 ingaat, al is het te overleven, zo merkten wij zondag :P

P3 is bij lange na niet zo eng als hij vooraf lijkt. Anub'Arak was 100 keer spannender als healer. Als mensen netjes wegrennen zodat niet heel je groep wordt gefeared kun je bijna niet wipen in P3. Tenzij iedereen heel erg warm wordt van de kleur paars en daar fijn in blijft staan.

[ Voor 51% gewijzigd door Blistimo op 18-12-2012 11:31 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05 21:38
Gisteren exalted met golden lotus, eindelijk die mount.
Als casual speler duurt het natuurlijk wat langer als je niet elke dag je dailies kan doen.
Nadien nog een lfr gedaan met hoop op de starshatter die dropt van elegon maar zonder succes.
4 maal 28gold (had coin gebruikt aka "Elder Charm of the Goldbag").
Zou ik verder doen in lfr voor deze 2h of is dit onbegonnen werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:16:
[...]

qua taktiek lijkt het goed te doen, echter de inkomende damage in P2 was met name voor onze (relatief onervaren) monk een groot probleem. Hij was zondag nog gefrustreerd van de raid van dinsdag :P
Vanavond met (meer ervaren) warrior/druid proberen hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-06 13:25
Gisteravond Garajal de Geestenbinder de grond laten kussen in de heroische beproeving.

Focus was heel de avond echt slecht, hadden hem makkelijk eerder down kunnen hebben maar mensen waren totaal niet focussed.

[ Voor 43% gewijzigd door Geerrrt op 18-12-2012 12:06 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
GeertJam schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:05:
Gisteravond Garajal de Geestenbinder de grond laten kussen in de heroische beproeving.

Focus was heel de avond echt slecht, hadden hem makkelijk eerder down kunnen hebben maar mensen waren totaal niet focussed.
Wat klinkt dat achterlijk in het Nederlands. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
GeertJam schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:05:

klinkt zo fout in het nederlands!

edit: JoeBravo was me voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-06 13:25
I know. Gelukkig hebben we altijd het Schiereiland des Hellevuur nog

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmr schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:03:
*hoe moeilijk kan dat interrupten zijn ;) haha ben zelf tank dus hoef die grote jongen niet te interrupten maar goed..
Hoezo dan ? Lijkt me een rare afleiding te zijn. Ik ben tank dus ik interrupt niet :)

Ik hoop vanavond een darkmoon trinket te kunnen vinden in het AH. Dan moet ik wel klaar zijn voor de LFR. Aangezien ik cataclysm grotendeels gemist heb, zal het een eerste keer LFR worden. Ik heb wel al gehoord dat je stevige buffs krijgt zodanig dat de content niet zo moeilijk is. Zijn het altijd 25mans waar je in zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
GeertJam schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:13:
I know. Gelukkig hebben we altijd het Schiereiland des Hellevuur nog
Ah ik doe af en toe nog eens gesmolten kern en daarna zwartvleugels hol. Gelukkig heb ik alles al van proces van de kruisvaarders anders moest ik daar ook nog eens naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:17:
[...]

Hoezo dan ? Lijkt me een rare afleiding te zijn. Ik ben tank dus ik interrupt niet :)

Ik hoop vanavond een darkmoon trinket te kunnen vinden in het AH. Dan moet ik wel klaar zijn voor de LFR. Aangezien ik cataclysm grotendeels gemist heb, zal het een eerste keer LFR worden. Ik heb wel al gehoord dat je stevige buffs krijgt zodanig dat de content niet zo moeilijk is. Zijn het altijd 25mans waar je in zit ?
voor zover ik weet wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

LFR is altijd 25 man en nee, je krijgt geen stevige buffs, de bazen worden daarentegen zwaar verzwakt (doen minder dmg, abilities worden minder vaak gebruikt, iets wat je op 10/25 man normal mode in een paar tellen neer haalt, doen in LFR bijna geen schade).

Je moet erg je best doen om tijdens LFR een wipe te krijgen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Blistimo schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:29:
[...]

Nou nou, grote woorden voor iemand in wiens stad ik gisteren gewoon rustig een liedje heb staan zingen in mn mooie trui. Alliance Schmalliance!

:+

Ik zou nog niet teveel geloven van informatie die iemand op mmo-c post die het van een vriendin hoort die bij Bliz werkt. Via via informatie op een locatie waar trolls niet van de lucht zijn. Er kan wel eens helemaal niks van waar zijn.

Then again, het heeft er alle schijn van dat de horde ook een held zal zien veranderen in anti-held en hem vervolgens kwijtraken. Hoewel Garrosh nooit echt een held was. Maar verder hebben we ook weinig meer gehoord van High Overlord Saurfang, de Chuck Norris van WoW nog wel!

Maar goed, jullie zijn Bolvar dan weer kwijt...

Lore! Leuk!
dat van Saurfang vind ik echt van de konijnen af, die had imo beter thrall kunnen opvolgen ;)
en nee dat verhaal koop ik ook niet echt, maar moest er toch even op reageren haha
varian zijn ze aan de andere kant ook best aan het veranderen van heethoofd naar strateeg, deed dat scenario van operation shieldwall en daar begint varian in 1x te roepen dat we ze beter naar buiten kunnen lokken ipv de vesting te bestormen onder hevig protest van de nelf general uiteraart....ben benieuwd maar denk niet dat we turalyon en alleria nog terug gaan zien, misschien 2 grafsteentjes een keer in een nieuw gebied ofzo

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:17:
[...]

[..]
Behalve dat, voor dit gevecht specifiek, de Monstrosity die je moet interrupten niet via normale interrupts kan worden interrupted. Dat kan alleen als je wordt omgevormd tot Construct, en laten tanks nu juist niet worden gekozen tijdens deze specifieke fase van het gevecht.

Normaal ben ik 't met je eens, alleen voor deze ene keer is je kritiek onterecht :P

@Empress: tanks in relevante gear is noodzakelijk. Onze eerste progress avond deden wij noodgedwongen met blue geared tanks, en dat was gewoon onmogelijk. Dus een beetje ilvl 489 en 496 gear is echt wel nodig.

Als healer moet je ook niet raar staan te kijken als je aan het eind van P2 ineens oom bent. Soms moeten je tanks echt zwaar gespamd worden, wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor je mana pool :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
niet veel kunnen doen, internet werkt sinds donderdag niet :/
Wifi van mijn buurvrouw (onbeveiligd) is niet stabiel genoeg om te raiden of om te spelen.

Andere ontvanger aangesloten afgelopen zondag, was te spelen maar raiden helaas niet.

UPC zei donderdag avond dat het druk was en eerst volgende plekkie was morgen >.>
Dus bijna een week zonder internet, das kut wanneer alles wat ik speel aan games MultiPLayer is.

Gister wel een aardige avond gehand qua connectie en mijn shaman van 55 naar 61 gebracht..
Ach nu heb ik iig voor het eerst Harry Potter gezien en dan meteen alle 7 delen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
  • Laatst online: 16-04 10:10
Timmor schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:02:
Nou, na een lange pauze van de kerstdeal gebruik gemaakt en voor 35,- de whole shabang gekocht en zelf m'n vriendin zo ver gekregen / warm gemaakt voor wow. Lekker chill samen questen en dungeons in en ze weet zelfs al wat ze voor char wil (mage/panda). Ik zit zelf nog te twijfelen wat nou de "beste" solo/team spec is voor mijn monk is. Brewmaster lijkt me zeker icm een mage een gouden combo, of is WW net zo effectief voor solo/dual play? Any thoughts?
Enige verschil bij solo play is eigenlijk dat je makkelijk d.m.v. je veelzijdige AoE abilities makkelijk veel mobs kunt tanken met een BM spec. WW is voor solo play iets makkelijker aangezien je dan redelijk wat dps kunt doen, en voor beide specs kan je toch dezelfde gear blijven gebruiken.

Op level 90 zal je dan wel twee verschillende sets moeten verzamelen (iig voor de headgear meta-gem, tenzij je een all-round metagem gaat gebruiken). Zo als iemand anders al zei, dual-spec kost maar heel weinig, dus ik zou gewoon voor BM/WW gaan. Heb je ook de insta-queues erbij als tank, mocht jullie een dungeon willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17:48
Net Exalted met Dominance Offensive en het hele Dalaran gebeuren en wat erna komt gedaan.

Vond het Dalaran gebeuren best goed gedaan en geeft me het gevoel dat
spoiler:
Jaina
ze niet meer allemaal op een rijtje heeft.

spoiler:
De Silver Covenant zit gewoon door Dalaran te lopen en Sunreavers af te slachten en Jaina loopt rondjes door Dalaran en zit fireballs op Sunreavers te schieten terwijl ze schreeuwt: Jullie soort hoort hier niet etc.
De Sunreavers evacueer je naar Silvermoon waar Lor'Themar de Sunreavers bij zijn troepen voegt en toch wel aangeeft Garrosh niet lang meer te volgen en in zichzelf wel een Warchief ziet.

Na het hele Dalaran gebeuren moet je Garrosh helpen met zijn test.

spoiler:
Garrosh gebruikt de bel op zijn elite troepen die uiteraard allemaal overheerst worden door de Sha en je aanvallen en dus dood moeten. Uiteindelijk valt ook Blademaster Ishi ervoor en valt jouw aan.
Terwijl je met Ishi vecht probeert Garrosh hem aan te moedigen om zijn gevoelens te overheersen etc.
Tijdens deze dialoog tussen de 2 (en terwijl jij dus met hem vecht) vraagt Ishi waarom ze niet gewoon de kinderen van hun vijand doden in hun slaap. Waarop Garrosh reageert dat er een verschil is tussen killing and murder.
Garrosh is evil maar blijkbaar niet helemaal evil.

Het geheel eindigt ermee dat de bel kapot gaat en Garrosh Anduin dood.

Ik weet niet of er nog meer quests komen in deze chain maar tot nog toe bevalt het verhaal me wel.
Zal kijken of ik dit jaar mijn Ally alt nog tot 90 kan lvln en wil dan de Alliance kant van dit verhaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Levelen in tank specs is tegenwoordig lang zo traag niet als het vroeger was hoor. Toegegeven, je hebt natuurlijk bij lange na niet de DPS van een 'volwaardige' DPS spec, maar je kunt als tank die tijd goedmaken door een hele zooi mobs tegelijk te pullen. Alle hits die je krijgt vertalen mooi in een grote stack Vengeance, waardoor je attack power aardig stijgt. En zo goed als iedere tank heeft adequate AoE/Cleave mogelijkheden. Dus in de tijd waarin een DPS 6x 1 mob killt, doe je als tank 1x 6 mobs. Misschien ietsje minder snel, maar toch.

Ik level momenteel een Monk als Mistweaver, maar die zou zeer zeker Brewmaster zijn als ik healing niet zo leuk vond :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

(jarig!)
Gisteren weer eens wat oude raid ingedoken om ze te solo'en als boomkin. Meeste trash lekker skippen als cat met stealth (glyph of prowl belangrijk daarbij :P). Enige lastige gevecht was The Illidari Council, maar dat had ik beter aan moeten pakken.

Daarna ook nog Sunwell Plateau gesolo'd. Helaas is de eerste baas niet te doen door de mechanics van het gevecht. Dus er maar langs gesprint en hem laten despawnen. Alleen brutallus is redelijk moeilijk (door de stacking debuff), maar die ging ook binnen 2x neer. De rest tank and spank. Video is nog aan het uploaden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Deadsy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:40:
Net Exalted met Dominance Offensive en het hele Dalaran gebeuren en wat erna komt gedaan.

Vond het Dalaran gebeuren best goed gedaan en geeft me het gevoel dat
spoiler:
Jaina
ze niet meer allemaal op een rijtje heeft.

spoiler:
De Silver Covenant zit gewoon door Dalaran te lopen en Sunreavers af te slachten en Jaina loopt rondjes door Dalaran en zit fireballs op Sunreavers te schieten terwijl ze schreeuwt: Jullie soort hoort hier niet etc.
De Sunreavers evacueer je naar Silvermoon waar Lor'Themar de Sunreavers bij zijn troepen voegt en toch wel aangeeft Garrosh niet lang meer te volgen en in zichzelf wel een Warchief ziet.

Na het hele Dalaran gebeuren moet je Garrosh helpen met zijn test.

spoiler:
Garrosh gebruikt de bel op zijn elite troepen die uiteraard allemaal overheerst worden door de Sha en je aanvallen en dus dood moeten. Uiteindelijk valt ook Blademaster Ishi ervoor en valt jouw aan.
Terwijl je met Ishi vecht probeert Garrosh hem aan te moedigen om zijn gevoelens te overheersen etc.
Tijdens deze dialoog tussen de 2 (en terwijl jij dus met hem vecht) vraagt Ishi waarom ze niet gewoon de kinderen van hun vijand doden in hun slaap. Waarop Garrosh reageert dat er een verschil is tussen killing and murder.
Garrosh is evil maar blijkbaar niet helemaal evil.

Ik weet niet of er nog meer quests komen in deze chain maar tot nog toe bevalt het verhaal me wel.
Zal kijken of ik dit jaar mijn Ally alt nog tot 90 kan lvln en wil dan de Alliance kant van dit verhaal zien.
Ik weet het niet, maar denk dat ik ook pissed zou zijn als eerst mijn stad wordt opgeblazen en ik daarna nog meerdere malen verraden wordt door de sunreavers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Deadsy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:40:

spoiler:
spoiler:
Grote deels hetzzelfde basis alleen blijft aduin leven (ook maar net)

@509 pets, nu nog ergens een Darkmoon rabbit en Eye vandaan zien te halen of iemand zo gek krijgen om te ruilen for tcg/blizz pet te ruilen

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 18-12-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17:48
Dennism schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:20:
[...]

Ik weet het niet, maar denk dat ik ook pissed zou zijn als eerst mijn stad wordt opgeblazen en ik daarna nog meerdere malen verraden wordt door de sunreavers :P
Iets met ''Be the Bigger Person'' ofzo.

Ze is gewoon een racist :D

@Teunis
Ik neem aan dat dat de Alliance versie is?
spoiler:
Neem aan dat hij het in de Horde versie uiteindelijk dan ook wel overleefd.
Dat hij dood is is iets dat ik van Garrosh ofzo heb en ik kon hem niet aanklikken toen hij daar dood onder die bel lag.

Wel blij dat Lor'themar nu wat goede screen time krijgt. Denk dat hij wel een van de personen is die van Horde kant samen met Vol'jin de leiding nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
spoiler:
Ah ja en als alliance red je hem van onder de bel half dood, best een goede quest line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zie meer zwarte balkjes in dit topic dan in een aflevering van Peter R.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
hmr schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:14:
Zie meer zwarte balkjes in dit topic dan in een aflevering van Peter R.
Inderdaad. Maar wel positief dat men niet wil spoilen. Tuurlijk heb ik het wel gelezen, maar het gaat om het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Deadsy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:34:
[...]

Wel blij dat Lor'themar nu wat goede screen time krijgt. Denk dat hij wel een van de personen is die van Horde kant samen met Vol'jin de leiding nemen.
Ik zeg: Baine for President!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:00:
[...]

Behalve dat, voor dit gevecht specifiek, de Monstrosity die je moet interrupten niet via normale interrupts kan worden interrupted. Dat kan alleen als je wordt omgevormd tot Construct, en laten tanks nu juist niet worden gekozen tijdens deze specifieke fase van het gevecht.
Oei. Dat is inderdaad een andere situatie, wist ik niet sry. Lijkt me een leuke mechanism.

Gisteren zoals gezegd de LFR ingedoken en leek inderdaad vrij vlot te gaan. Alle content neer en dit op een dinsdag, kan ik vanavond nog eens terug gaan :) Vooral de tweede raid vond ik wel leuk met die elegon en die twee reuzen in een soort arena. De eerste 3 bosses leken echt niet meer dan een tank & spank fight te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister maar eens besloten om een warrior te gaan levelen, dit keer een dwarf fury warrior, mogelijk met prot offspec zodra deze level 90 is. Loop nu met een mix van tank en dps heirlooms rond, maar moet zeggen dat het alsnog erg snel gaat, maar goed, levelen stelt dan ook niets meer voor :).

Daarna op m'n 2e druid nog wat normal panda dungeons gehealed, gezien de social guild waar deze en m'n warrior in zit niet aan puggen doet. Was slaapverwekkend simpel.

[EDIT]

Voor fury warrior leveling, 2x een 1 handed heirloom of 2x de 2 handed axe heirloom?

Zelf lijkt het me wel grappig om met 2 van die grote Bloodied Arcanite Reaper rond te lopen

[ Voor 22% gewijzigd door Sabrac op 19-12-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:27
Sinds kort maar weer begonnen met wow. Ik was na het aanschaffen van Cataclysm en het tot 85 levellen eigenlijk geen zin meer. Ik ben inmiddels al level 90 op m'n main (DK) en mijn gemiddelde item-lvl ligt nu rond de 455.

Tot nu toe vind ik het een stuk leuker dan Cata aangezien er in de quests eindelijk weer een beetje verhaal en uitdaging zit. Ook heb ik een uitnodiging voor de Brawlers Guild weten te bemachtigen, wat me overigen 4k gold heeft gekost. Ik ben de eerste vier rondes nog redelijk goed doorgekomen, maar nu zit ik echter vast bij Fran & Riddoh (Troll en Goblin), ik vermoed dat mijn gear/ damage niet krachtig genoeg is om hier door te komen. Is er ongeveer een minimum gemiddelde item-lvl die je nodig bent om daar langs te komen of is het gewoon gebrek aan skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

martijnprijt schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:00:
[..]

Ook heb ik een uitnodiging voor de Brawlers Guild weten te bemachtigen, wat me overigen 4k gold heeft gekost. Ik ben de eerste vier rondes nog redelijk goed doorgekomen, maar nu zit ik echter vast bij Fran & Riddoh (Troll en Goblin), ik vermoed dat mijn gear/ damage niet krachtig genoeg is om hier door te komen. Is er ongeveer een minimum gemiddelde item-lvl die je nodig bent om daar langs te komen of is het gewoon gebrek aan skills?
Voor zover ik weet is gear daadwerkelijk erg belangrijk. Tot een bepaald niveau kun je met de juiste strategie een heel eind komen, maar ik wat dat in de eerste weken mensen met BiS gear zelfs tegen enrage timers aanliepen op bepaalde gevechten. Aan je class zou het niet mogen liggen. DKs zijn belachelijk goed in het soloen van content :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Sinds kort maar weer begonnen met wow. Ik was na het aanschaffen van Cataclysm en het tot 85 levellen eigenlijk geen zin meer. Ik ben inmiddels al level 90 op m'n main (DK) en mijn gemiddelde item-lvl ligt nu rond de 455.

Tot nu toe vind ik het een stuk leuker dan Cata aangezien er in de quests eindelijk weer een beetje verhaal en uitdaging zit. Ook heb ik een uitnodiging voor de Brawlers Guild weten te bemachtigen, wat me overigen 4k gold heeft gekost. Ik ben de eerste vier rondes nog redelijk goed doorgekomen, maar nu zit ik echter vast bij Fran & Riddoh (Troll en Goblin), ik vermoed dat mijn gear/ damage niet krachtig genoeg is om hier door te komen. Is er ongeveer een minimum gemiddelde item-lvl die je nodig bent om daar langs te komen of is het gewoon gebrek aan skills?
Brawlers str pot -> army -> pillar of frost -> raise dead, en zerg overal doorheen :P
Ik had op mijn DK pas problemen bij de leper gnomes. Die heb ik uiteindelijk gehaald in mn blood spec met dps gear.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

4k voor een uitnodiging? ... wil ik ook!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Thanks voor de tips/ advies!

Ik had het allemaal al geprobeerd met die buffs/ pots, maar nog niet allemaal tegelijk. Dat zal dan ook het eerste zijn wat ik ga doen als ik thuis ben.
hmr schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:44:
4k voor een uitnodiging? ... wil ik ook!
Eerder die dag zag ik ze zelfs verkocht worden voor 1.2k, zal wel zijn omdat ik op een rustige realm speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-06 17:38
Tegenwoordig heeft blizzard standaard enemy unitframes bij arena. Zijn deze ook te binden? Ik kan het niet vinden in het bindmenu namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
martijnprijt schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:49:
Thanks voor de tips/ advies!

Ik had het allemaal al geprobeerd met die buffs/ pots, maar nog niet allemaal tegelijk. Dat zal dan ook het eerste zijn wat ik ga doen als ik thuis ben.

[...]

Eerder die dag zag ik ze zelfs verkocht worden voor 1.2k, zal wel zijn omdat ik op een rustige realm speel.
Betaal toch wel 7k voor een uitnodiging op mijn realm. heb er een paar uur aan mogen uitbestenden aangezien heel wat speler me telkens outbidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
9k voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

80k voor betaald op eerste dag hehe, worth it om met lage que vrij simpel naar rank 7 te gaan though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dat hele Brawler gebeuren heb ik nog niet gezien... Het klinkt wel meer interessant als het hele petbattle gebeuren waar ik ook nog geen seconde aan heb besteed!

Vanavond wordt het tijd om JoeBravo en consorten bij te benen... We gaan nu wel heel erg achter lopen, tijd voor 1 a misschien wel 2 verse kills zodat we daarna ToeS in kunnen om wat loot pinata's te pakken!

Heb gister op mn priestje nog een aantal heroics, LFRs en quests gedaan om met rep en valor boosted character wat laatste beetje wow uit de week te persen! Vanavond weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Anoniem: 477565 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:39:
80k voor betaald op eerste dag hehe, worth it om met lage que vrij simpel naar rank 7 te gaan though.
Hoe kom je in vredesnaam ook aan 80k gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

martijnprijt schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:41:
[...]

is niet heel lastig, begin van Cata veel DMF trinkets verkocht en zat toen in een dag op 50k.
Begin van deze expansion veel ghost iron stacks verkocht voor 100g per stack en je kon zo 10 á 15 stacks in een half uurtje bij elkaar krijgen *nu niet meer zo*.

Ik weet niet hoe hij het doet, maar in mijn geval komt het meeste geld vaak binnen bij het begin van een expansion. Deze xp alleen al iets van 120k binnen gehaald en daarentegen ook iets van 90k weer uitgegeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vanavond gaan we voor een totale clear van MV. Het ziet er naar uit dat we langzaam weer meer raiders terug gaan krijgen en dat we na kerst misschien weer 25 man raiding kunnen gaan doen. Zou wel mooi zijn.

De prijzen voor de brawler invites zouden nu toch flink gedaald moeten zijn, dus misschien ga ik die ook maar eens proberen te bemachtigen. Steamwheedle Cartel is een hele rustige server, dus daar kan ik mooi gebruik van maken :) Om een idee te geven van hoe rustig dit realm is: http://www.wowprogress.com/pve/eu/steamwheedle-cartel. We staan nr 15 van de realm met 6/6 1/6 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Gold krijgen is nu juist een van de dingen die niet echt lastig is in mop, denk dat je met alleen je dailies doen al 2k per dag binnen haalt. Doe nog wat dingen met je proffs en 4-5k per dag is echt niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
Da's nog wat anders dan BC, waar 5k nog ongelofelijk veel was. Maar bedankt in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
[...]

meen je dat ?, ik ken zeker 5/6 mensen ingame die aan de goldcap zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

er zijn zat manieren om aan goud te komen, meeste met professions. Gewoon braaf je daily cooldown gebruiken, farm gebruiken voor spirits of harmony/ herbs (afhankelijk van professions) en het goud komt bijna vanzelf binnen, verder begin MoP iets van 300k binnengeharkt met DMF trinkets.
Verder helpt het als je veel proffs hebt zodat je veel dingen zelf kunt maken voor een lagere prijs.
Daarnaast hangt het ook af van je server. Drukkere servers hebben vaak lagere profit per item door concurrentie maar hoger volume, minder drukke servers minder volume maar minder concurrentie dus meer profit. Wat werkt en niet werkt is dus vaak ook serverafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:33

vhal

ಠ_ಠ

Yah, gisteren laatste raid van het jaar en in 1.5 raid de 3 eerste bosses in MSV gecleared op heroic 25m :)

Ik had echt niet verwacht om Feng én Gara'jal in 1,5 dag voor het eerst neer te krijgen op heroic. Wel een leuke opsteker zo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zelf vanavond waarschijnlijk ook de laatste raid van het jaar en dan als een gek een 2e tank voor het raid team verzamelen.

Sinds vorige week ben ik dus benoemd tot raid leader en het had een zekere effect, in 1 dag 4/6 MSV en 1/6 HoF gecleared vorige week, wat normaal gesproken langer duurde. Maar dit kan net zo goed ervaring met het gevecht zijn geweest.

Voornaamste plannen nu zijn dan ook:
* Off-tank zoeken voor het raid team.
* DPS van de 2 'slechte' dps zien te verbeteren, waarschijnlijk zelf ook even onderzoek doen naar de classes en een tijdje ze meesleuren naar een target dummy om te oefenen.

Zodra die 2 stappen gelukt is zal ook de progress wel op 4/6 2/6 zitten waarop we ons kunnen focussen op Elegon. Op het moment missen we bij elegon en de blade lord gewoon DPS. En ja, het is toch wel beschamend als een pug warlock met 10 iLvls minder, 75k dps doet daar waar de vaste raiding mage nog niet eens 45k haalt =/.

We shall see :). Vanavond nog maar even tanken en dan weer focussen op m'n warrior leveling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:10:
Zelf vanavond waarschijnlijk ook de laatste raid van het jaar en dan als een gek een 2e tank voor het raid team verzamelen.

Sinds vorige week ben ik dus benoemd tot raid leader en het had een zekere effect, in 1 dag 4/6 MSV en 1/6 HoF gecleared vorige week, wat normaal gesproken langer duurde. Maar dit kan net zo goed ervaring met het gevecht zijn geweest.

Voornaamste plannen nu zijn dan ook:
* Off-tank zoeken voor het raid team.
* DPS van de 2 'slechte' dps zien te verbeteren, waarschijnlijk zelf ook even onderzoek doen naar de classes en een tijdje ze meesleuren naar een target dummy om te oefenen.

Zodra die 2 stappen gelukt is zal ook de progress wel op 4/6 2/6 zitten waarop we ons kunnen focussen op Elegon. Op het moment missen we bij elegon en de blade lord gewoon DPS. En ja, het is toch wel beschamend als een pug warlock met 10 iLvls minder, 75k dps doet daar waar de vaste raiding mage nog niet eens 45k haalt =/.

We shall see :). Vanavond nog maar even tanken en dan weer focussen op m'n warrior leveling :P
Heb je logs? kan evt. wel helpen met analyseren van de logs van de mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 477565 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:28:
[...]

Heb je logs? kan evt. wel helpen met analyseren van de logs van de mage
Tuurlijk :) Heb je een voorkeur voor een bepaald gevecht? vorige week geen logs gedraaid maar wel de weken ervoor.

Logs van 5 december: http://worldoflogs.com/re...5kohhi36e/sum/damageDone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:31:
[...]

Tuurlijk :) Heb je een voorkeur voor een bepaald gevecht? vorige week geen logs gedraaid maar wel de weken ervoor.

Logs van 5 december: http://worldoflogs.com/re...5kohhi36e/sum/damageDone/
kan ik beter aan jou vragen :) is er een bepaald gevecht waar hij underperformed of in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 477565 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:41:
[...]

kan ik beter aan jou vragen :) is er een bepaald gevecht waar hij underperformed of in het algemeen?
Lijkt overal te zijn, alhoewel het bij de stoneguards het minst erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:10:
Weet waar je aan begint.... Trekken aan een dood paard word je namelijk nogal snel moe van!

Ik heb het erg vaak gedaan, mensen coachen, mensen rotaties van hun class uit leggen, logs analyseren etc etc. Dit werkt echt alleen als mensen het zelf doen of er echt zelf voor willen gaan.

Niet iedereen is competetief/ heeft er veel voor over om uit te zoeken hoe zaken beter kunnen.

Het kan absoluut helpen, maar als mensen eigenlijk niet geinteresseerd zijn kun je er beter niet aan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

hulkie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:48:
[...]

Weet waar je aan begint.... Trekken aan een dood paard word je namelijk nogal snel moe van!

Ik heb het erg vaak gedaan, mensen coachen, mensen rotaties van hun class uit leggen, logs analyseren etc etc. Dit werkt echt alleen als mensen het zelf doen of er echt zelf voor willen gaan.

Niet iedereen is competetief/ heeft er veel voor over om uit te zoeken hoe zaken beter kunnen.

Het kan absoluut helpen, maar als mensen eigenlijk niet geinteresseerd zijn kun je er beter niet aan beginnen!
Helemaal mee eens. Wij hadden ook een nieuwe Rogue die in DS HC en overal de meters topte nadat onze andere rogue had uitgelegd hoe het allemaal werkte.

Maar in deze expension heeft die andere Rogue al meerdere malen geprobeerd alles uit te leggen, maar de Dps is nog steeds frustrerend laag. Weet niet hoe het op dit moment verder gaat, want heb zelf al een week niet geraid, maar ik begon wel aardig de moed op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 429308 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:52:
[...]

Helemaal mee eens. Wij hadden ook een nieuwe Rogue die in DS HC en overal de meters topte nadat onze andere rogue had uitgelegd hoe het allemaal werkte.

Maar in deze expension heeft die andere Rogue al meerdere malen geprobeerd alles uit te leggen, maar de Dps is nog steeds frustrerend laag. Weet niet hoe het op dit moment verder gaat, want heb zelf al een week niet geraid, maar ik begon wel aardig de moed op te geven.
Alsof een rogue zo moeilijk is... echt een van de saaiste en meeste makkelijke classes om in PVE te spelen.. maar echt |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:48:
[...]

Ik weet waar ik aan begin :) Probeer nu onderhand deze mage al 3-4 weken te helpen. Heb hem hints en tips gegeven qua gear / gems en rotatie maar hij lijkt niet te luisteren maar daarentegen ergert hij zich er ook zelf aan dat ie weinig dps doet. Dus ja, ik weet niet wat ik moet denken.

Nu is het ook niet echt een high end raiding guild dus tjah, een slacker hier of daar is niet zo heel erg, maar het begint nu de instelling van de anderen te beinvloeden. En om nou te stap te maken van 'je dps is te slecht, we gaan je vervangen' tjah... is niet mijn keuze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:41:
[...]

Lijkt overal te zijn, alhoewel het bij de stoneguards het minst erg is.
Stoneguards zou hij juist aan moeten werken, omdat dat een van de beste fire fights is.
Wat met name opvalt bij stoneguards is:
1) rune of power uptime is 11,8%. Dat is extreem laag. Als rune of power hem niet ligt kan hij beter voor incanter's ward gaan, deze heeft tenminste nog een redelijke passive als je deze niet op cd gebruikt. Anders meer aandacht voor rune of power uptime (evt. met add-ons).
2) 33 heating up procs (stoneguards), 18 pyroblast. Hij mist dus 15 heating up procs. Das erg veel. Hij heeft wel 27 inferno blast dus 12 keer zonder heating up proc. 3 zouden kunnen worden verklaard om combustion te spreaden, maar de overige 9 niet.
3) PoM als talent. Mi. is scorch the way to go op bijna elke fight, ook bij stoneguards.
4) combustion doet maar 4,5% van zijn damage. Hij lijkt alter time niet te gebruiken, gebruiken bij een pyroblast+heating up proc zorgt voor dubbele/triple/quadruple pyro en goede ignite voor een goede combustion.

Feng:
1) rune of power uptime is hier beter (40+), maar nog steeds erg laag.
zie ook 2),3) en 4) bij stoneguard. Combustion spreaden is niet mogelijk, dus hier zou in principe elke heating up een pyroblast moeten opleveren (behalve als inferno blast al op cd is). En elke inferno blast een pyro.
30 heating up procs, 22 inferno blasts, 15 pyro.
verder is zijn living bomb uptime maar 65,6%. je kunt deze refreshen bij <3 sec uptime, dus uptime zou wel minimaal 80%+ moeten zijn.
Gara'jal:
Rune of power uptime een stuk hoger (53%), maar deze zou richting de 100% op gara'jal moeten gaan. alleen als hij in totems gaat kan deze even droppen.

Overigens is arcane nu superieur op feng en gara'jal, dus wellicht kan hij dit is proberen (misschien ligt dat hem ook beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Anoniem: 477565 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:10:
[...]

Stoneguards zou hij juist aan moeten werken, omdat dat een van de beste fire fights is.
Wat met name opvalt bij stoneguards is:
1) rune of power uptime is 11,8%. Dat is extreem laag. Als rune of power hem niet ligt kan hij beter voor incanter's ward gaan, deze heeft tenminste nog een redelijke passive als je deze niet op cd gebruikt. Anders meer aandacht voor rune of power uptime (evt. met add-ons).
2) 33 heating up procs (stoneguards), 18 pyroblast. Hij mist dus 15 heating up procs. Das erg veel. Hij heeft wel 27 inferno blast dus 12 keer zonder heating up proc. 3 zouden kunnen worden verklaard om combustion te spreaden, maar de overige 9 niet.
3) PoM als talent. Mi. is scorch the way to go op bijna elke fight, ook bij stoneguards.
4) combustion doet maar 4,5% van zijn damage. Hij lijkt alter time niet te gebruiken, gebruiken bij een pyroblast+heating up proc zorgt voor dubbele/triple/quadruple pyro en goede ignite voor een goede combustion.

Feng:
1) rune of power uptime is hier beter (40+), maar nog steeds erg laag.
zie ook 2),3) en 4) bij stoneguard. Combustion spreaden is niet mogelijk, dus hier zou in principe elke heating up een pyroblast moeten opleveren (behalve als inferno blast al op cd is). En elke inferno blast een pyro.
30 heating up procs, 22 inferno blasts, 15 pyro.
verder is zijn living bomb uptime maar 65,6%. je kunt deze refreshen bij <3 sec uptime, dus uptime zou wel minimaal 80%+ moeten zijn.
Gara'jal:
Rune of power uptime een stuk hoger (53%), maar deze zou richting de 100% op gara'jal moeten gaan. alleen als hij in totems gaat kan deze even droppen.

Overigens is arcane nu superieur op feng en gara'jal, dus wellicht kan hij dit is proberen (misschien ligt dat hem ook beter).
Bedankt, zal het met hem doornemen.
Had vorige week de hint al wel laten vallen dat Arcane nu beter is (in combinatie met Mastery + Rune of power geloof ik?) dus kan hem proberen over te halen om Arcane te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:08:
[...]

Ik weet waar ik aan begin :) Probeer nu onderhand deze mage al 3-4 weken te helpen. Heb hem hints en tips gegeven qua gear / gems en rotatie maar hij lijkt niet te luisteren maar daarentegen ergert hij zich er ook zelf aan dat ie weinig dps doet. Dus ja, ik weet niet wat ik moet denken.

Nu is het ook niet echt een high end raiding guild dus tjah, een slacker hier of daar is niet zo heel erg, maar het begint nu de instelling van de anderen te beinvloeden. En om nou te stap te maken van 'je dps is te slecht, we gaan je vervangen' tjah... is niet mijn keuze :).
Ik stuur ze altijd naar askmrrobot nadat ik ze eerst zelf door mrrobot heb gehaald en dan kijken of ze het simpel volgen van aanwijzingen op het scherm snappen qua gear, gems en reforges. Lukt dat, dan vaak Elitistjerks/Icy-Veins guides laten lezer over basic rotations en meestal wordt het dan al beter. Mrrobot is niet 100% correct altijd in gear aanwijzingen maar in 95% van de gevallen zitten ze vrij goed, behalve vlak na een patch welke veel scalte factors laat veranderen en askmrrobot nog niet geupdate is.

Als zelf gemmen en reforgen na aanwijzingen niet lukt dan heb je meestal het idee dat de speler zelf niet wil, en stop ik er ook weinig moeite meer in.

Zelf Simcraften van profiles blijft toch het beste maar vele spelers snappen simcraft niet, of willen het niet snappen. Vandaar dat Askmrrobot voor velen een soort van handige tussen weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:13:
[...]

Bedankt, zal het met hem doornemen.
Had vorige week de hint al wel laten vallen dat Arcane nu beter is (in combinatie met Mastery + Rune of power geloof ik?) dus kan hem proberen over te halen om Arcane te gaan.
Rune of power is erg goed voor arcane ja.
Mastery of haste hangt af van je speelstijl. Het lijkt er nu op dat haste beter is met zo veel mogelijk op 6 stacks blijven hangen dmv scorch weaving. Daarnaast is haste ook beter dan mastery voor de fights waar je terug gaat naar fire, dus ik ben nu ook naar full haste aan 't gaan.
Op icy-veins staat in ieder geval wel goede guides voor basis dingen, waaronder alter time gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

In ieder geval zal de kerst periode de toekomst van het raid team bepalen.

Eén van de core healers geeft al aan dat als er geen verbetering is, dat hij waars de 28e zijn sub niet verlengt.. als dat gebeurd missen we een tank en een healer, samen met 3 of 4 anderen die al aangeven er doorheen te zijn, lijkt me de kans dan ook groot dat het een lopend tijdbommetje is die in de kerst afgaat.... wat zou inhouden dat ik op zoek kan naar een andere raiding guild die nog een plek hebben voor een feral druid met een beetje te grote mond :P
Anoniem: 477565 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:23:
[...]

Rune of power is erg goed voor arcane ja.
Mastery of haste hangt af van je speelstijl. Het lijkt er nu op dat haste beter is met zo veel mogelijk op 6 stacks blijven hangen dmv scorch weaving. Daarnaast is haste ook beter dan mastery voor de fights waar je terug gaat naar fire, dus ik ben nu ook naar full haste aan 't gaan.
Op icy-veins staat in ieder geval wel goede guides voor basis dingen, waaronder alter time gebruik.
edit:

Ik zal hem naar icy-veins doorverwijzen, hopelijk wordt het dan duidelijk voor hem wat hij fout doet

[ Voor 38% gewijzigd door Sabrac op 19-12-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als de guild valt door die ene mage dan zal de guild de keuze moeten maken..
Mage vervangen of inderdaad vertrekken.

Denk dat dit waarschijnlijk een gevalletje Burn-Out is bij de mensen ipv. de Mage alleen.

Als men lang met elkaar heeft geraid dan vervang je iemand niet zo snel (zit met 2 personen in deze situatie).

Toevallig is bij ons de mage ook een soort van Discussie punt.
Ze haalt ook minder DPS en is minder snel met begrijpen can tacts en het duurd gewoon een try of 10 langer voor ze het goed heeft.

Terug naar arcane heeft haar iig goed gedaan.
Maar we raiden dan ook al lang met elkaar waar sommige al 4 jaar dus echt vervangen zal ik niet doen denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 19-12-2012 13:49 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sabrac schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:25:

edit:

Ik zal hem naar icy-veins doorverwijzen, hopelijk wordt het dan duidelijk voor hem wat hij fout doet

arcane: http://www.icy-veins.com/...cane-dps-51-new-rotation/
Engels van de guide is niet zo goed, maar wat er staat klopt wel.
voor fire gewoon de "normale" guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Derr_Hans schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:41:
Als de guild valt door die ene mage dan zal de guild de keuze moeten maken..
Mage vervangen of inderdaad vertrekken.

Denk dat dit waarschijnlijk een gevalletje Burn-Out is bij de mensen.

Tenzij de meeste niet zo lang met elkaar hebben geraid.

Toevallig is bij on s de mage ook een soort van Discussie punt.
Ze haalt ook minder DPS en is minder snel met begrijpen can tacts en het duurd gewoon een try of 10 langer voor ze het goed heeft.

Terug naar arcane heeft haar iig goed gedaan.
Maar we raiden dan ook lang met elkaar sommige al 4 jaar
Nah het is niet alleen de mage.

Vorige week is de raid leader er vandoor gegaan nadat hij in de guild chat had gepost dat hij last kreeg van een burnout, waarop 4-6 man ook reageerden er doorheen te zitten.

Dus over het algemeen is de gehele instelling al slecht. Daarnaast moeten we nog te vaak een pug zoeken omdat iemand niet kan. En het raid team is redelijk 'jong' sommigen hebben langer met elkaar geraid maar over het algemeen is het team 2 maandjes oud.

Qua tactics snappen hebben we ook mensen er tussen zitten die langzaam zijn, maar zodra ze het eenmaal snappen ook goed doen.

Huidige status is dus ook:
4-5 man die eigenlijk liever stoppen met raiden
2 man (ik en een kameraad) die de huidige progress te langzaam vinden, waarvan de kameraad dus mogelijk tijdens kerst stopt, alhoewel hij het mogelijk wel verlengt gezien ik nu de RL ben.

Tijdens de raid hebben we over het algemeen 2-4 man die langzaam zijn met uit spul stappen en dit zijn ook de mensen die langer doen over de tactics... waarvan 1 nu dus de main tank is :(.

Over het algemeen geen gezellig plaatje :) maar ik geef niet op ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 12-06 20:11

Hoe zijn DKs eigenlijk in MoP ? Twijfel om weer verder te gaan met mijn DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
SouLmaN schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:58:
[...]

Veel te goed, niet leuk om mee te concurreren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
SouLmaN schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:58:
[...]

Ik persoonlijk vind het wel leuk om alles mee te doen (levellen, dungeon runs, pvp etc.)
Volgens mij zijn ze ook relatief overpowered atm. Je moet het gewoon zelf beoordelen wat je er van vind, maar het is al met al wel weer een aardige verbetering t.o.v. Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-06 15:09
Blood DK's FTW in sommige gevechten heb ik zelfs weinig healing nodig. Waardoor de healers zich meer kunnen focussen op de raid. 2e baas MSV kan ik solo tanken dus onze druid tank is constant in catform nadat hij crystal op gepikt heeft. Rep grinden ala black prince, 30 mobs pullen en lekker dfiseases spreaden en jezelf healen :D

Frost DK's zijn met de juiste rotatie en gear ook behoorlijk goed.

Al moet ik wel zeggen dat sommige er echt een potje van maken. Ken een DK in +- 10 ilvls betere gear dan ikzelf in dpsgear en ik doe evenveel of zelfs meer dps:P Maarja speel dan ook al een DK sinds dag 1 dat ze beschikbaar waren :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:41:

minder snel met begrijpen can tacts en het duurd gewoon een try of 10 langer voor ze het goed heeft.
Dit vind ik persoonlijk vervelender dan iemand die net wat minder DPS doet....

*offtopic: duurd?

:p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.