Zo wat heb ik gister avond lekker geraid zeg!
Eerst leek het erop dat we niet zouden gaan, onze laatste DPS had zich verslapen zo bleek later...
Mage gepugged en ik dan als buiten guild tank..
HC MSV op de planning dus toch gegaan.
Ik speel dus nu met Denen, eerste paar tries ging het paar keer mis met tank swaps (of te zacht of niets aangegeven.)
Ik offtank met 1 add, aangegeven dat de onzin op TS iets minder moet en de mic van andere tank iets up.
Nog een keer een wipe door het exploderen van shit
Maar iets van de 5e pull was een kill!
Woot!!! 1e HC progress kill voor ons.
Vervolgens Feng HC, 1e try ging mis door het te dicht op ori plaats staan, boss ging toen naar de rechtsonder weapon toe (fist geloof ik?) Dat overleefden we, maar toen als 3e die add phase (shield) en dat ging mis.
Daarna weer een paar tries steeds verder (nog een keer shield fail) maar ook deze in een try of 5 neer!
Zoveel concentratie bij die lui! Echt lekker.
Daarna compliment dat ik goed communiceer en heel duidelijk aangeef als ik boss ga moven etc, daar gelijk op toegehapt dat ik hun ook fijn vond spelen. Maar dat ik het jammer vond dat ze nu een nieuwe Deense tank hadden, maar kreeg te horen dat ze mij eigenlijk wel graag voor vast wouden hebben.
Dus nu officieel guild geswitched
Door de late start was het inmiddels toch al laat, en er moest 1 char gegeared worden, dus vanaf daar op normal verder gegaan
Wat een joke is spirit binder nu al zeg...
Eerst was die boss nog lastig maar sloeg nu nergens meer op. De pug mage was al vrij snel neer, maar ook met 9 man hadden we hem ruim binnen enrage neer
Daarna het altijd lastige spirit kings, daar wel op lopen wipen....
Maar dat kwam door onzin etc... Ze hadden besloten om zonder healers te proberen, dat wil nog net niet
Vervolgens Elegon, 1e kills had ik daar het gevoel van wauw gave boss en stuff moest goed gaan etc.
Oude guild killden we daar 4 orbs per ronde, dit keer hebben we er 6 en 7 gedaan, wat dus in een hele dikke buff resulteerd. Elegon down na 7 minuten...
Meer dan een minuut van hun record af haha
Laatste boss ook easy kill.
Maar damn wat vind ik heroic raiden leuk!
Gevechten zijn zoveel gaver!
Vanavond weer ToES in met de guild