Nu heb ik zelf al een aardige tijd een Quantum XD19s van Pulsar, dus ik ben al wat verwend met de resolutie, maar het enige wat mij handig lijkt aan de FLIR One is de VividIR functie waar het beeld gemixt wordt met de randen die gezien worden met een normale 2e camera.
De Flir One is goedkoper dan de Seek CompactPro, maar de One heeft een sensor resolutie van 160x120 waar de Seek CompactPro al een resolutie van 320x240 heeft op de PRO (206x156 op de XR).
Mijn Quantum heeft een sensor resolutie van 384x288, maar als ik deze vergelijk met FLIR One en zelfs de Seek Compact of XR dan vindt ik de resolutie toch wel vlekkerig over komen.
Nu heb ik geen ervaring met de Seek of Flir, dus misschien valt het wel mee maar ik zit toch eerder te denken aan de Seek CompactPro als makkelijk voor aan mijn telefoon.
Edit: De Pulsar heeft een 640x480 OLED display waar de One en Compact op een 720 tot 1440 scherm hun beeld kwijt zullen moeten, daar zit je dan echt met het grootste verschil.
Op zo'n interne 640x480 display zal de kleine resolutie niet echt opvallen, maar op een smartphone zal je het verschil tussen de One en CompactPro wel merken denk ik.
[
Voor 17% gewijzigd door
TheSeagon op 01-06-2017 11:29
]