"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van mysterieuze series houdt, dan kan ik de mini-series the lost room en the prisoner (2009, de originele van 1967 heb ik nog niet gezien) ten stelligste aanraden.

Een goude oude is Oz, een boeiende (fictieve) serie over het gevangenisleven.

Fans van southpark kunnen terecht op de site van de makers zelf: http://www.southparkstudios.com/full-episodes, hoewel ze het laatste jaar wel aan het overdrijven zijn met de hoeveelheid reclame ertussen.

Iets compleet anders is dan weer Little Britain (britse humor), ik vind het geweldig, maar je moet er voor zijn. Ik kan er trouwens ook geen hele avond naar kijken.

De meeste die ik zou willen opnoemen staan hier al wel ergens vermeld.

Edit: Weeds vond ik ook geweldig, een beetje als Breaking Bad, maar toch anders. En het gaat dan over weed ipv meth. En niet te vergeten Heroes, Fringe is ook iets in die trant maar dat vond ik echt niets (2 afleveringen van gezien), Heroes daarentegen vond ik fantastisch.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Homeland en The Walking Dead zijn echte aanraders, evenals 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrested development heeft nu eindelijk ook weer een nieuwe seizoen. Jammer dat er weinig vergelijkbare series zijn zoals ad. Staat qua humor eenzaam aan de top :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arsimo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 04:09:
Inderdaad Orphan Black en neem ook Banshee mee. Nieuw en beiden verlengd voor een nieuw seizoen.
Banshee is prima, maar Orphan Black is vrij matig. Hannibal is ook zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
1e aflevering van Ray Donovan gezien, serie over een problem fixer.
Was redelijk te doen, behoorlijke bekende cast ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Laatst online: 27-08 13:27
The Newsroom heb ik hier ook nog niet vaak voorbij horen/zien komen. Is een echte aanrader. Sterke cast vol met drama, comedy en romance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sindskort kijk ik ook Graceland, is een redelijk nieuwe serie. Eerste aflevering was 6 juni en er zijn nu iets van 3 afleveringen. Eerste twee afleveringen waren opzich prima te doen.

Heeft een 7.6 op IMDB
IMDB: Graceland (TV Series 2013– )
Op 6 juni gaat bij USA Network het eerste seizoen van Graceland - een reeks van White Collar-bedenker Jeff Eastin - van start. Voor de zender zal het een belangrijke première worden, want de reeks ziet de populariteit van zijn bestaande series slinken en zijn nieuwe reeksen van vorig jaar werden na één seizoen weer afgevoerd. Om Graceland dan ook een succes te maken heeft de zender een hele landing nieuwe promovideo's vrijgegeven.

Graceland draait rond een groep van verschillende agenten (een drugsagent, een FBI-agent, een douaneagent) wiens levens met elkaar verstrengeld raken wanneer ze samengebracht worden in een undercover beach house in Zuid-Californië. Centraal in de reeks staat de jonge en onervaren FBI-agent Mike Warren. Hij is juist afgestudeerd wanneer hij het team van undercoveragenten moet versterken. Hij maakt er kennis met undercoveragent Paul Briggs. Deze man heeft een legendarisch verleden achter de rug, maar besloot dat verleden in te ruilen voor een meer rustig bestaan als FBI-agent in maatpak. Toch zijn de undercoveroperaties niet zonder risico's en brengen ze het team naar de donkerste en vreemdste plekken van Californië.

Hoofdrollen in deze serie zijn er voor Rescue Me-acteur Daniel Sunjata en Gossip Girl-acteur Aaron Tveit.
http://thetv-files.blogsp...uwe-promovideos-voor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-10 19:10

Guusjee

Omdat ik groot ben..

falcon123 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:42:
Sindskort kijk ik ook Graceland, is een redelijk nieuwe serie. Eerste aflevering was 6 juni en er zijn nu iets van 3 afleveringen. Eerste twee afleveringen waren opzich prima te doen.

Heeft een 7.6 op IMDB
IMDB: Graceland (TV Series 2013– )

[...]

http://thetv-files.blogsp...uwe-promovideos-voor.html
Ik heb hem zojuist aangezet zodat ik hem vanavond kan kijken. Ben erg benieuwd!

Zojuist het hele eerste seizoen van House of Cards gekeken, en echt een aanrader! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Gisteren eerste aflevering van Under The Dome gezien, aanrader als je van mysterieuze settings houdt.

Binnenkort maar eens beginnen met House of Cards, hoor er goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik heb zojuist Under The Dome en Graceland toegevoegd aan Sickbeard, ik ben benieuwd.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Als Under the Dome het boek enigszins volgt belooft het wel wat.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:56:
Als je van mysterieuze series houdt, dan kan ik de mini-series the lost room en the prisoner (2009, de originele van 1967 heb ik nog niet gezien) ten stelligste aanraden.

Een goude oude is Oz, een boeiende (fictieve) serie over het gevangenisleven.

Fans van southpark kunnen terecht op de site van de makers zelf: http://www.southparkstudios.com/full-episodes, hoewel ze het laatste jaar wel aan het overdrijven zijn met de hoeveelheid reclame ertussen.

Iets compleet anders is dan weer Little Britain (britse humor), ik vind het geweldig, maar je moet er voor zijn. Ik kan er trouwens ook geen hele avond naar kijken.

De meeste die ik zou willen opnoemen staan hier al wel ergens vermeld.

Edit: Weeds vond ik ook geweldig, een beetje als Breaking Bad, maar toch anders. En het gaat dan over weed ipv meth. En niet te vergeten Heroes, Fringe is ook iets in die trant maar dat vond ik echt niets (2 afleveringen van gezien), Heroes daarentegen vond ik fantastisch.
The lost room was echt geweldig idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:05:
Arrested development heeft nu eindelijk ook weer een nieuwe seizoen. Jammer dat er weinig vergelijkbare series zijn zoals ad. Staat qua humor eenzaam aan de top :-)
Niet echt te vergelijken, want zoals je zegt, Arrested Development is echt een slag apart.

Maar wellicht vind je Archer wat. Gek genoeg kon ik het nergens terugvinden in dit topic met de zoekfunctie, maar pas mee begonnen, en helemaal fantastisch.

Lekker absurdistische humor :P Wellicht een heeeel klein beetje in de lijn van Ugly Americans.

en voor de AD-liefhebbers, enkele stemmen worden door acteurs daarvan gedaan (Jessica Walter, David Cross, Jeffrey Tambor)

IMDB: Archer (TV Series 2009– )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redmoon
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-02-2024
Deze heb ik bekenen/kijk ik nu en vind ze al de moeitewaard

grimm
revolution
bms
himym
big bang theorie
suits
the rael word
game of thrones
gay code
hawaii five O
house of lies
last resort
man vs wild
weeds
the walkind daed
two and a half man
arrow
castle
falling skies
community
geordie shore
jergy shore
ncis los angeles
New girl
nikita
thuck
white collar

meschien ben ik wel een e vergeten :p
Maar dit zijn volgen mij de beste series al je een zoekt teminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:52:
[...]

Banshee is prima, maar Orphan Black is vrij matig. Hannibal is ook zeker een aanrader.
Voor mij is het echt precies andersom. Banshee vond ik na een paar afleveringen erg matig terwijl ik Orphan Black heel leuk vond. Under the dome sprak me ook wel aan, maar daar is pas 1 aflevering van, dus nog niet al teveel ver te zeggen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee en Orphan Black kun je gewoon niet met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee matig? Mond spoelen met zeep, direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Laatst online: 05-10 20:35

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Banshee is misschien soms ongeloofwaardig en een tikkeltje ruw, maar matig: dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb juist Community gezien, ik vond het een prachtige serie, en ben op zoek naar een andere komische serie.

Komische series die ik al zie / gezien heb: How I met your mother, the big bang theory, friends, community, better of ted, veep, arrested development

Iemand een voorstel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

It crowd in ieder geval, the office en parks & recreations past nog wel mooi in dat rijtje. :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
LuNaTiC schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:54:
It crowd in ieder geval, the office en parks & recreations past nog wel mooi in dat rijtje. :)
It-crowd en the office heb ik ook al gezien, maar Parks & Recreations nog niet, ziet er nog een serie me pottentieel uit, zal ik zeker een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
Wat dacht je van Scrubs?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
Ziekenhuis series is nu niet echt mijn ding om eerlijk te zijn. Maar bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Office & Parks, idiote camerabewegingen. Niet te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:52:
Banshee matig? Mond spoelen met zeep, direct!
Lol, eerlijk gezegd vond ik het minder dan matig; na 4 afleveringen heb ik de serie van m'n nas gegooid en uit SB verwijderd 8)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

De eerste aflevering van Graceland vond ik niet echt geweldig. Soort van mix tussen White Collar and Bay Watch/<random surf film> zonder -knappe rondborstige- chickies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Ultimation schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:16:
De eerste aflevering van Graceland vond ik niet echt geweldig. Soort van mix tussen White Collar and Bay Watch/<random surf film> zonder -knappe rondborstige- chickies.
Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken. En ik moet zeggen dat het wel leuk is. Ben benieuwd of dat na een aantal aflevering nog steeds zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Guusjee schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:35:
[...]

Ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken. En ik moet zeggen dat het wel leuk is. Ben benieuwd of dat na een aantal aflevering nog steeds zo is..
Ik heb gister nu de vierde aflevering ervan gezien, tot nu toe vind ik zelf nog wel leuk om te kijken.

Ik zit nu beetje te switchen tussen (nieuwe afleveringen van) burn notice en Graceland.
Daarnaast kijk ik ook nog Las Vegas, ook wel leuke serie om weg te kijken.

Ik ga zo denk ik ook nog ff de nieuwe Franklin & Bash binnen halen, vond ik ook een leuke serie. Benieuwd naar de nieuwe aflevering.

16 juli Suits weer :D :*) _/-\o_ Daar heb ik wel weer zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee

Guusjee

Omdat ik groot ben..

falcon123 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:01:
Ja mooi, daar wordt hier ook erg naar uit gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Guusjee schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:30:
[...]

Ja mooi, daar wordt hier ook erg naar uit gekeken!
Inderdaad, aangename verassing.
Ik heb altijd in mijn hoofd dat na de zomer de series weer beginnen, eerder dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 10-10 16:03
falcon123 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:01:
[...]

Ik heb gister nu de vierde aflevering ervan gezien, tot nu toe vind ik zelf nog wel leuk om te kijken.

Ik zit nu beetje te switchen tussen (nieuwe afleveringen van) burn notice en Graceland.
Daarnaast kijk ik ook nog Las Vegas, ook wel leuke serie om weg te kijken.

Ik ga zo denk ik ook nog ff de nieuwe Franklin & Bash binnen halen, vond ik ook een leuke serie. Benieuwd naar de nieuwe aflevering.

De laatste aflevering van F&B is geweldig!
Vanochtend gekeken lachte me helemaal kapot. Hele huis direct ook wakker gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
één van jullie de show Ray Donovan al gezien? De pilot vond ik veel belovend.
Volgens mij wel een leuke serie, vanmiddag de tweede aflevering eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
EJPostema schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:18:
één van jullie de show Ray Donovan al gezien? De pilot vond ik veel belovend.
Volgens mij wel een leuke serie, vanmiddag de tweede aflevering eens kijken
Ik heb de trailer ervan gezien vorige week ergens en zag er inderdaad veelbeloven uit, zal het deze week is ergens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Nactive schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:33:
[...]

Ik heb de trailer ervan gezien vorige week ergens en zag er inderdaad veelbeloven uit, zal het deze week is ergens een kans geven.
Heb net de tweede aflevering gezien. Weer goed. Doet een beetje denken aan scandal (al vond ik dat echt kut) maar het is ongeveer hetzelfde wat het hoofdpersonage doet. Het is allemaal wel veel rauwer (beetje zoals sons of anarchy ) wat het erg goed maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Iemand ooit al eens iets gezien van 'It's always sunny in Philadelphia"?

Wat vond je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Google kom ik hier uit, en zie ik veel kenners!

Mijn vraag: mijn vrouw en ik hebben ons "bankavondje" altijd op zondag. We hebben ons vooral met 3 series enorm goed vermaakt:
- Nikita
- Arrow
- Person of interest

Dit soort series waarin "het grote verhaal" erg belangrijk is bevalt ons zeer goed.
Nu Arrow en Nikita afgelopen zijn op de zondagavond zullen we wel weer gaan vervallen in foute herhalingen (al hoop ik dat Person of Interest snel terug komt) en kan ik dus beter zelf wat leuks gaan zoeken op internet.

We zoeken dus een zelfde type serie. Deze series zijn qua geweld op het randje (mijn vrouw is alergisch voor martelscenes bijv) dus ik moet politiek in het midden blijven :), Game of Thrones werd mij aangeraden, maar werd ook gemeld dat het wel wat bloederiger was dan bovenstaande (ik zie mijn vrouw al wegrennen).
NCIS, CSI en Criminal minds vind ik prima, maar als ik een aflevering niet mis kijk ik deze echt niet terug. Leuk om te zien, maar niet boeiend genoeg als geheel om echt te volgen. Hetzelfde heb ik bij Numbers, Castle en The Mentalist.
De scandinavische series ook niet, dan moet ik ondertiteling gaan lezen en dan valt voor mij een deel van de charme wel weg.

Wat is een goeie serie om te downloaden? Hebben jullie goede tips? Help mijn huwelijk stabiel te houden :)

Dank alvast voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Even zien, ik denk dat jullie je wel vermaken met White Collar en Suits. Is weinig tot geen harde brute actie maar wel erg interessant. Leuke cases en een groter rode draad dat door de afleveringen heen loopt. Misschien dat je The Americans kan proberen, net iets wat geweldadiger maar ook zeker leuk.

Daarop zou je ook eens naar het onlangs gestarte Graceland kunnen kijken. Is een soort van mix tussen White Collar en Baywatch. Ik was er zelf niet zo'n fan van, maar misschien dat jullie er wat mee kunnen.

EDIT: ik bedacht mij later, misschien een wat gewaagde zet. Maar het is mijn vriendin ook gelukt om het geweld/brute/mens etende te accepteren, je kan The Walking Dead proberen. Is misschien wat naar voor je vrouw om aan te wennen, maar op een gegeven moment doen de zombies er niet echt meer toe op één of andere reden. En het is een zeer goede serie om te kijken.

EDIT2: Als je huwelijk flopt heb jij tijd om al die andere series te kijken. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Ultimation op 09-07-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dank voor de tip! Maar als mijn huwelijk flopt moet ik denk ik een dubbele baan nemen, gezien de huizenmarkt, dus doe dat maar niet :)

White Colaar wel eens gezien ja, maar op NL TV nogal op een laat tijdstip, dus nooit echt gevolgd.
Suits en The Americans heb ik echt nog nooit van gehoord dus ik ga me zo maar eens inlezen.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:55:

Dit soort series waarin "het grote verhaal" erg belangrijk is bevalt ons zeer goed.

Deze series zijn qua geweld op het randje (mijn vrouw is alergisch voor martelscenes bijv) dus ik moet politiek in het midden blijven :),

Wat is een goeie serie om te downloaden? Help mijn huwelijk stabiel te houden :)
Spartacus is een serie die volledig draait om het grote verhaal. En het is grotendeels nog historisch verantwoord ook! :+
Een eventueel surplus aan gore wordt wel gecompenseerd met naakt en sex ;)

On a more serious note:
Continuum. 2e seizoen loopt. Geen overmatig geweld, draait 100% om het grotere verhaal
Heroes. Al wat ouder (en moeilijk te vinden op usenet, je zal de HD versies als torrent moeten binnenhengelen). Maar ook verhaal gestuurd zonder veel geweld.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de cop-serie-fans: ik ben Crossing Lines aan het kijken, bevalt me prima moet ik zeggen :)
4 afleveringen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:34:
Voor de cop-serie-fans: ik ben Crossing Lines aan het kijken, bevalt me prima moet ik zeggen :)
4 afleveringen tot nu toe.
Wat een primeur! :+
Ziet er wel leuk uit, laat ik deze maar even binnenhalen met mijn ziekebaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:10

Fiber

Beaches are for storming.

House MD...? Of ietsje spannender: Dexter!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ga weer een paar series uitptoberen, nadat ik de laatste tijd al een paar nieuwe heb gevonden.

Longmire en Cult.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 14:42
Steefmeister schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:34:
Iemand ooit al eens iets gezien van 'It's always sunny in Philadelphia"?

Wat vond je ervan?
Ik vermaak me hartelijk met de serie. Met name Charlie maakt het een genot om te kijken.
Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach om een serie, maar Always Sunny is daar wel 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:38:
Beste mensen, ook ik ben op zoek naar een goede nieuwe serie om te volgen.
Belangrijk voor mij is vooral een goed en sterk verhaallijn over een heel seizoen. (Geen op zichzelf staande afleveringen) En het moet absoluut geen politie/misdaad oplos serie zijn in welke vorm dan ook zijn.

Heb al heel veel gezien dus zal even een lijstje neerzetten wat ik dus al heb gezien:

The Wire
Sopranos
Newsroom
Game of Thrones
Oz
Dexter
Heroes
Homeland
Breaking Bad
Suits
Walking Dead
House of Cards
Deadwood
The Shield
Prison Break
Twin Peaks
Californication
Entourage
Lost
The Unit
Six Feet Under
24
Boardwalk Empire
Sons of Anarchy
Spooks
Band of Brothers
The Pacific

Het kan zijn dat ik nog wat serie's ben vergeten die ik heb gezien, excuus alvast hiervoor.
Comedies volg ik heel af en toe ook wel maar ben ik geen fan van. Fantasy/ScyFi hoeft van mij ook niet, Game of Thrones is hier dus de uitzondering op.

Het hoeft van mij niet een amerikaans serie te zijn, ondanks dat de series in de bovenstaande lijst dat vrijwel allemaal zijn. Wie heeft er nog wat aanraders?.

Verder wil ik voor andere mensen nog Spooks aanraden, dit is een britse serie over MI5 en erg spannend!
Een andere serie waar ik veel goede verhalen over hoor, maar zelf nog moet kijken is Downton Abbey
Probeer Vikings eens.
ook de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:44
Ramzzz schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:56:
Ik ga weer een paar series uitptoberen, nadat ik de laatste tijd al een paar nieuwe heb gevonden.

Longmire en Cult.
Je weet wel dat Cult eigenlijk gecancelled was, maar dat ze nu de laatste paar afleveringen nog uitzenden om het seizoen maar af te maken in de rustige periode? Zal dus ook geen S02 van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nactive schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:07:
[...]

Ziekenhuis series is nu niet echt mijn ding om eerlijk te zijn. Maar bedankt voor de tip :)
Scrubs is niet je standaard ziekenhuis serie. Zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:11:
[...]

Scrubs is niet je standaard ziekenhuis serie. Zeker de moeite waard!
Het is inderdaad meer een comedy waarbij de setting toevallig in een ziekenhuis is. Het is geen ER, Grey's Anatomy etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Guiding schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:50:
[...]

Ik vermaak me hartelijk met de serie. Met name Charlie maakt het een genot om te kijken.
Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach om een serie, maar Always Sunny is daar wel 1 van.
Heerlijk absurde serie; ik moest me wel even door seizoen 1 heen worstelen, maar naarmate men meer op elkaar ingespeeld raakt, wordt het ook snel beter. Danny DeVito in latere seizoenen is echt een aanwinst, en wordt het bij vlagen helemaal briljant.

Tip, mocht je toch niet voorbij de eerste episodes kijken, probeer dan eens S03E01 (The gang finds a dumpster baby), en probeer daarna toch vol te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Zo ik ben net door Game of Thrones, The Walking Dead en Falling Skies heen. Ik ga nu Arrow eens proberen.

Ik houd best wel van fantasy/sci-fi series (heb erg genoten van Stargate, Star trek kon me dan weer niet zo boeien misschien door de leeftijd) dus heeft iemand nog tips voor mij als ik hier doorheen ben?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 17:08
Battlestar Galactica, Babylon 5?
En natuurlijk Firefly :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Fringe? Zijn 5 seizoenen van. Al is na 2-3 seizoenen het beste er wel van af imho. De eerste seizoenen zijn wel erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:00
Toy hunter is wel een leuke nieuwe serie, momenteel op Discovery.
Wheeler dealers trading up. Een korte serie van een paar afleveringen.
Go on, helaas stop gezet maar wel een leuk seizoen om te kijken.

Voor de rest een paar oudjes die het kijken zeker waard zijn:
Frasier
Home improvement
Seinfeld
Spin city
That 70's show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:10
Voor de mensen die van drama + een tikkeltje sci-fi houden: ga Orphan Black kijken.
Goed geacteerd en komt (voor mij) als een verrassing.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
Winst schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:08:
Voor de mensen die van drama + een tikkeltje sci-fi houden: ga Orphan Black kijken.
Goed geacteerd en komt (voor mij) als een verrassing.
Ik vind dat ook een erg leuke serie. Nu alleen tot komend jaar wachten voor seizoen 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Gisteren in een dag het hele seizoen van 'Orange is the new Black' gekeken. Leuke serie over een vrouw die haar verloofde achter moet laten om 15 maanden in een vrouwengevangenis moet doorbrengen omdat ze ooit inh het verleden betrokken was bij het smokkelen/witwassen van drugsgeld.

Gebaseerd op een waar verhaal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 11-10 23:13
MLPN schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:43:
[...]

Ik vind dat ook een erg leuke serie. Nu alleen tot komend jaar wachten voor seizoen 2 :(
Mja, wachten tot volgend jaar is irritant. Ben laatst ook eens begonnen aan deze serie, omdat deze veel lof kreeg hier op Tweakers en tsja.. het stelde zeker niet teleur. Geweldige serie, goed verhaal, goede acteurs, spannend en verrassend met hier en daar heerlijk droge opmerkingen tussendoor.... can't wait for more :P

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:54:
Zo ik ben net door Game of Thrones, The Walking Dead en Falling Skies heen. Ik ga nu Arrow eens proberen.

Ik houd best wel van fantasy/sci-fi series (heb erg genoten van Stargate, Star trek kon me dan weer niet zo boeien misschien door de leeftijd) dus heeft iemand nog tips voor mij als ik hier doorheen ben?
Warehouse 13, Torchwood, Lost Girl, Grimm, Supernatural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Once upon a time, Eureka, Haven. Waar is Haven eigenlijk gebleven? Gecancelled zeker. Normaal altijd in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Arsenius schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:37:
Once upon a time, Eureka, Haven. Waar is Haven eigenlijk gebleven? Gecancelled zeker. Normaal altijd in de zomer.
Begint 13 september gewoon weer? Google is niet moeilijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:03:
Gisteren in een dag het hele seizoen van 'Orange is the new Black' gekeken....
Ik heb nog 3 episodes te gaan, maar wat een serie, wat een karakters :D Samen met Orphan Black is dit toch wel het beste van dit jaar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 15:57
Ultimation schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:01:
Even zien, ik denk dat jullie je wel vermaken met White Collar en Suits. Is weinig tot geen harde brute actie maar wel erg interessant. Leuke cases en een groter rode draad dat door de afleveringen heen loopt. Misschien dat je The Americans kan proberen, net iets wat geweldadiger maar ook zeker leuk.

Daarop zou je ook eens naar het onlangs gestarte Graceland kunnen kijken. Is een soort van mix tussen White Collar en Baywatch. Ik was er zelf niet zo'n fan van, maar misschien dat jullie er wat mee kunnen.

EDIT: ik bedacht mij later, misschien een wat gewaagde zet. Maar het is mijn vriendin ook gelukt om het geweld/brute/mens etende te accepteren, je kan The Walking Dead proberen. Is misschien wat naar voor je vrouw om aan te wennen, maar op een gegeven moment doen de zombies er niet echt meer toe op één of andere reden. En het is een zeer goede serie om te kijken.

EDIT2: Als je huwelijk flopt heb jij tijd om al die andere series te kijken. :+
Ik sluit mij hierbij aan en met direct de aanvulling van een serie met brute actie: Banshee
Hier is tot nu toe pas 1 seizoen van met een 2de seizoen gepland voor 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Zijn er mensen die de Britse serie "Coldfeet" wel eens gezien hebben? Komt uit de jaren 90 en wij vonden hem ijzersterk, veel (britse) humor maar ook liefde en leed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Wolf schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:54:

Lost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 09:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Nactive schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:53:
Ik heb juist Community gezien, ik vond het een prachtige serie, en ben op zoek naar een andere komische serie.

Komische series die ik al zie / gezien heb: How I met your mother, the big bang theory, friends, community, better of ted, veep, arrested development

Iemand een voorstel ?
Weeds.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Welke serie zouden een must-watch voor mij moeten zijn?

De volgende series heb ik gezien/volg ik nu.
** er voor is erg goed
* is goed
is normaal
- is matig
// is nog niet gezien

* Alphas
* Arrow
- Bag of bones
Banshee
* Beavis and Butt-Head
* Blue Mountain State
**Breaking Bad
* Breakout Kings
**Chuck
*Continuum
//Da Vinci's Demons
//Defiance
**Dexter
* Eureka
**Fringe
**Game of Thrones
- Grimm
Hawaii Five-0
*Misfits
Revenge
* Revolution
**Spartacus: Blood and Sand
**Supernatural
* Terra Nova
**The 4400
**The Big Bang Theory
The Borgias
* The Following
**Top Gear
Top Gear (US)
*True Blood
//Vikings
*Warehouse 13

Vind SyFy leuk, Actie en Thriller.
Of een lekkere flauwe comedy

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suits, Covert Affairs, King & Maxwell, Orphan Black en Orange is the New Black.

Flauwe comedy? Sam & Cat, Melissa & Joey O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Suits en Orphan Black zojuist in Sick Beard toegevoegd.

Melissa & Joey (net als Family Guy, Soutpark enz.) kijk ik op de tv via comedycentral als ik er langs zap ;)
Rest lijkt mij niet echt wat.
Maar Suits en Orphan Black trekken mij wel aan.

Thnx!

[ Voor 25% gewijzigd door HellStorm666 op 16-07-2013 15:18 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor wie, net als ik, wel weer toe is aan een goede serieuze sci-fi serie; in de herfst begint Helix, de nieuwe serie van Ronald D. Moore (Battlestar Galactica en Caprica) op SyFy. Producers van Lost en de film Contact werken er ook aan mee.

Ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 10:30
Zo sci-fi is dat toch niet?
Of komt dat nog?!
Ben nu halverwege seizoen 2...
Een tikkeltje fantasy, maar ik zou het meer 'adventure' noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
dutchgio schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:09:
[...]

Of komt dat nog?!
wacht maar af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 23:11

EektheMan

DPC

Scrubs is hilarisch, jammer dat het is gestopt. Waar zijn de acteurs gebleven? Die donkere zag ik terug in The Exes, de dokter met scheldkanonnades in Burn Notice Seizoen 6.

Nieuwe serie: Ray Donovan
YouTube: SHOWTIME

Heb nu Seizoen 1&2 van Suits gevolgd. Je blijft kijken ondanks dat de serie ontzettend veel tekortkomingen heeft. Slechte verhaallijnen, platte karakters en weinig realistisch. Het moet het vooral hebben van de humor. Seizoen 3 lijkt wat verbeteringen te willen brengen in de minpunten. Eens kijken of ze meer dan 3 seizoenen kunnen boeien..

Vandaar dat ik ben gaan rondkijken voor een betere serie. En hopelijk kan Ray Donovan de beloftes waarmaken. Geweld, psychologie, drama, intriges, zo'n beetje alles zit erin. Volgers?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dutchgio schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:09:
[...]

Of komt dat nog?!
Dat komt nog wel. Overigens is het maar net wat je onder sci fi verstaat natuurlijk, er zijn mensen die hier alleen aliens en ruimteschepen onder scharen :+

Wikipedia: Sciencefiction

Lost valt wat mij betreft zeker onder scifi, en als je dat nu nog niet merkt, dan komt dat ofwel in de latere seizoenen, of je hanteert een gemankeerde definitie van scifi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Lost is een van mijn favoriete series, de main-verhaallijn vind ik in de laatste 2-3 seizoenen minder worden maar de stijl van de serie spreekt me zeker aan (alle flashbacks/flash forwards, verhaallijnen die elkaar in deze flashes kruisen en hoe alles eigenlijk met elkaar te maken lijkt te hebben). Puur deze opzet van de serie maakt hem voor mij gewoon briljant, maar het is wel iets waar je echt in opgezogen moet worden. Dit deel van de serie is naar mijn mening ook pure non-fictie, de hoofd verhaallijn gaat inderdaad de sci-fi kant op.

Ikzelf zoek momenteel een comedy serie die vergelijkbaar is met Scrubs. Afleveringen van 20-30 minuten, een grote cast en heel veel onzinnige dingen erin. Heb Community al gekeken, deze kwam behoorlijk in de buurt. Iemand ideeën?

Ohja, de Scrubs acteurs... nooit meer iets gezien van de meeste. Sarah Chalke (Elliot) is zojuist begonnen met een nieuwe TV serie en Neil Flynn (Janitor) is direct na scrubs met The Middle (TV Serie) begonnen maar verder... hier zie je The Todd random in een clip van Ted's band The Blanks YouTube: The Blanks do Katy Perry, Cee Lo Green, etc - Official Video

[ Voor 21% gewijzigd door Feihcretsam op 21-07-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Arrested Development heeft veel onzinnige dingen erin, maar zit wel veel slimmer in elkaar. Niet voor iedereen, je moet er in komen, maar als het je eenmaal grijpt, dan laat het je niet meer los. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Feihcretsam schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:18:
Ikzelf zoek momenteel een comedy serie die vergelijkbaar is met Scrubs. Afleveringen van 20-30 minuten, een grote cast en heel veel onzinnige dingen erin. Heb Community al gekeken, deze kwam behoorlijk in de buurt. Iemand ideeën?
IMDB: Raising Hope (TV Series 2010– )

Toen ik de titel las dacht ik dat het niks was maar Raising Hope is geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Ben op zoek naar een goede sci-fi serie. Het liefst eentje waarvan er al veel aflevering van uit zijn ;).

Al gezien, in volgorde van goed/minder:

LOST
Fringe
Under the Dome
Jericho
Heroes
Flash Forward
The Event
Alcatraz

Wat mij goed lijkt:

Alphas
Zero Hour
Revolution
Bates Motel (?)

Iemand tips, of bovenstaande gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
SAWYER schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:53:
Ben op zoek naar een goede sci-fi serie. Het liefst eentje waarvan er al veel aflevering van uit zijn ;).

LOST
Fringe
Under the Dome
Jericho
Heroes
Flash Forward
The Event
Alcatraz

Wat mij goed lijkt:

Alphas
Zero Hour
Revolution
Bates Motel (?)

Alphas vond ik zelf een erge leuke serie, jammer dat die gestopt is. Het is een beetje heroes achtig, vond alphas wel beter.

Revolution had ik hoge verwachtingen van; al 15 jaar geen stroom, wat is er aan de hand? Maar ben me een beetje gaan storen aan sommige karakters. Volg de serie nog wel :9 .

Andere (nog) niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlestar galactica (2002 en later) niet gezien? Daarnaast kijk ik momenteel zelf stargate sg1 en stargate atlantis, maar die zijn iets eenvoudiger dan de series die je noemt. Wel leuk vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

LOST
Fringe
Under the Dome
Jericho
Heroes
Flash Forward
The Event
Alcatraz

Wat mij goed lijkt:

Alphas
Zero Hour
Revolution
Bates Motel (?)

Falling Skies is misschien wel iets voor jou. Eerste 3/4 afleveringen zijn een beetje Mwaaah maar daarna is het een goede serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falling skies kwam ik niet in.. maar ben dan ook bij 3 gestopt.. ik ga verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:03:
Falling skies kwam ik niet in.. maar ben dan ook bij 3 gestopt.. ik ga verder kijken :)
Huidige seizoen is érg goed, afwisselend tempo maar vind hem persoonlijk erg sterk.

Battlestar Galactica is inderdaad ook erg goed. Terra Nova, Continuum, Defiance en Under The Dome zijn vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Aangezien het voor mij vakantie is ben ik weer opzoek naar een aantal nieuwe serieus.

Ik heb al (heel) veel series gezien. Hieronder een opsomming van de meest postitieve

BBT
Franklin & Bash
Suits
White Collar
Body of proof
NCIS
NCIS LA
Coffert Affairs
Arrow
Eureka
Las Vegas
Blue Mountain State

Met name Eureka en de BBT bevallen goed. Helaas beide al afgezien.

Lost en Scrubs vind ik persoonlijk niks.

[ Voor 5% gewijzigd door harmz op 03-08-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
harmz schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:37:
Aangezien het voor mij vakantie is ben ik weer opzoek naar een aantal nieuwe serieus.

Ik heb al (heel) veel series gezien. Hieronder een opsomming van de meest postitieve

BBT
Franklin & Bash
Suits
White Collar
Body of proof
NCIS
NCIS LA
Coffert Affairs
Arrow
Eureka
Las Vegas
Blue Mountain State

Met name Eureka en de BBT bevallen goed. Helaas beide al afgezien.

Lost en Scrubs vind ik persoonlijk niks.
Wat dacht je van syfy: continuum, alphas, fringe, grimm en warehouse 13
Of detective achtig: elementary, person of interest, sherlock en life (us)

Daarnaast natuurlijk nog game of thrones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Kijkend naar jouw lijst zijn wellicht Orphan Black en/of The Killing ook iets voor jou.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg Utopia ook maar aan het lijstje, een beetje vreemd maar wel lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:13:
[...]

Huidige seizoen is érg goed, afwisselend tempo maar vind hem persoonlijk erg sterk.
Heb er nu 5 afleveringen opzitten maar ik kom er niet zo lekker in.. ga er maar mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 16:39

Mach

[END]Avengers

Moi_in_actie schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:09:
Kijkend naar jouw lijst zijn wellicht Orphan Black en/of The Killing ook iets voor jou.
Orhpan Black is inderdaad een aanrader..ff de eerste 2 eps doorkomen (die vind ik wat minder), daarna grijpt het je echt.

Ben nu net begonnen met Fringe...4 eps se1 gezien...wel leuk, maar niet heel spectaculair. Het gaat ze allemaal wel heel makkelijk af. Maar ik blijf wel kijken, ben wel benieuwd naar de grotere context van The Pattern

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 21:23

painkill

Pain(k)(ill)

Ben op zoek naar een nieuwe serie om te volgen.
Wat ik momenteel actief volg:

Person Of Interest
Big Bang Theory
Melissa & Joey
Psych
VGHS

Wat ik wel geprobeerd heb, en leuk vond maar niet genoeg om het te volgen:
Hawaii Five-0
NCIS
Las Vegas
Scrubs
Game Of Thrones

Waar ik naar op zoek ben:
Detective en Comedy

Wat ik niet zoek:
Scifi of historie

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

painkill schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:10:
Detective en Comedy

Wat ik niet zoek:
Scifi of historie
Zou zeker sherlock proberen, daarnaast the bridge en the americans. En wellicht human target als je ook wat actie ala james bond wil. Rogue en Banshee zijn wat harder en ook leuk.

Ik vond zelf als comedy (waar ik geen grote fan van ben) guys with kids erg leuk.

Het is wel wat lastig jouw smaak op basis van jouw huidige post te basseren omdat je niet veel series noemt die je aantrekken, als je het kan aanvullen kunnen andere mensen ook tips geven die nog beter passen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Detective en Comedy
Probeer eens Bones (in september begint seizoen 9). Het is detective met humor en een vleugje CSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Detective en Comedy

Wat ik niet zoek:
Scifi of historie
Why not both? ;) Castle moet je checken. En King & Maxwell valt daar ook onder, maar Castle is in mijn ogen véél beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij goed lijkt:

Alphas
Zero Hour
Revolution
Bates Motel (?)

Alphas: gezien, kon ik waarderen.
Zero Hour: gezien, ik vond het leuk, beetje The Da Vinci Code achtig zeg maar.
Revolution: heb ik een paar afleveringen van gezien, liep me niet snel genoeg om echt te boeien maar heb het niet verwijderd. voor als ik niks anders te kijken heb...
Bates Motel: pfffffff, tempo van een Afbeeldingslocatie: http://www.cristoferdelatorre.com/emoticonosgratis/emoticonos/caracol.gif. Ik kwam er niet doorheen... Verwijderd.

Overige SF/F series die ik kijk/heb gezien: Warehouse 13, Eureka, True Blood, 11th hour, Lost Girl, Eastwick, Rubicon, Being Human, The Grimm kan ik zelf allemaal waarderen.
Hemlock Grove: irritant gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Detective en Comedy

Wat ik niet zoek:
Scifi of historie
Niet geheel in het straatje van detective, maar wel een erg goede serie is Suits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 21:23

painkill

Pain(k)(ill)

Bedank voor alle series tot nu toen, zijn aan het downloaden, alle 0,2TB
Maar voor nu kwam ik erachter dat ik S5 van chuck nog moet kijken :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik post hier even voor een familielid, ik zoek een nieuwe serie voor haar om te volgen

Series die ze in het verleden gekeken heeft:

Borgen
Forbrydelsen
Flikken Maastricht
Volgens Robert

Ze houdt absoluut niet van "mooie mensen tv" (lees: vrijwel alle Amerikaanse series) en ook Amerikaanse remakes moet ze het niet zo van hebben (bijvoorbeeld The Killing)

Zelf zou ik bijvoorbeeld House of Cards aanbevelen maar dat is te Amerikaans

Haar leeftijd is 66 mocht dat van invloed zijn op de aanbevelingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11:30

wontcachme

You catch me? No you wont

The Walking dead? :+

Misschien wat van die engelse series? Sherlock, Frost, Morse? of die nieuwe NBC serie Crossing Lines?

En je kan altijd nog Benidorm Basterds downloaden :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:19:
Ik post hier even voor een familielid, ik zoek een nieuwe serie voor haar om te volgen

Series die ze in het verleden gekeken heeft:

Borgen
Forbrydelsen
Flikken Maastricht
Volgens Robert

Ze houdt absoluut niet van "mooie mensen tv" (lees: vrijwel alle Amerikaanse series) en ook Amerikaanse remakes moet ze het niet zo van hebben (bijvoorbeeld The Killing)

Zelf zou ik bijvoorbeeld House of Cards aanbevelen maar dat is te Amerikaans

Haar leeftijd is 66 mocht dat van invloed zijn op de aanbevelingen :P
New Tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Oh, dat was ik nog vergeten. Onrealistische scenarios houdt ze ook totaal niet van :P (zoals TWD dus)

Het moet meer iets in de richting zijn van echte mensen in realistische scenarios. Persoonlijke en/of politieke drama's bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

The West Wing, The Wire misschien?

Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.