Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yk42pqm.jpg
It is a 1980s Cold War drama about a group of Soviet KGB officers who have been trained to impersonate American citizens, so that each one can become a sleeper agent, with a cover which may even include an unwitting spouse and family.

Personages
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mG4vdpS.jpg?2
De all American family

Elizabeth Jennings, KGB agente.
Phillip Jennings, KGB agent.
Paige and Henry Jennings de kinderen die nergens vanaf weten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eSjd4ME.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PNQ6eFG.png
Chris Amador, FBI Agent contraspionage divisie en rechterhand van Beeman.
Stan Beeman, FBI Agent contraspionage divisie en buurman van de Jennings familie.
Granny/ Claudia, leidinggevende KGB agente.

Links
IMDbIMDB: The Americans (TV Series 2013– )
Wikipedia gebruikt als bron voor dit topicWikipedia: The Americans
Disclaimer
Dit topic is bedoeld voor nieuwe afleveringen die momenteel in de VS worden uitgezonden. Je hoeft dus geen spoiler te gebruiken als de episode uitgezonden is in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nice *O*

Een tweede seizoen is al bevestigd:
Anthirian schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:31:
[...]

Voorlopig hebben ze in ieder geval de zegen van de zenderbazen, want ze krijgen een 2e seizoen met 13 afleveringen.

http://tvbythenumbers.zap...or-season-2-by-fx/170469/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
Erg goede serie! En s02 ook al in de maak volgend jaar. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:41
Na het zien van de eerste paar afleveringen, goede serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag weer een nieuwe episode ik ga zo eens kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hmm, ik denk dat ik dit maar eens ga kijken.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zeker doen, aanrader! Qua spanningsbogen is ie anders, maar qua type serie doet ie me denken aan (het eerste seizoen van) Homeland.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lijkt totaal niet op Homeland vind ik, maar het is zeker de moeite waard :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 01-03-2013 23:50 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Neem aan dat je het woordje "niet" vergeten bent? ;) Klopt, lijkt er niet op, maar doet me er wel aan denken.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Gisteren aan begonnen en deze serie heeft zeker potentie :)

Aflevering 1 was erg goed, ik ben gek op series met goede muziek en die lange stukken met Fleetwood Mac en Phil Collins waren awesome, helaas kwam dit in aflevering 2 en 3 niet zo terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Net als je denkt dat het voorspelbaar wordt en dat het natuurlijk de KGB zelf was die ze gevangen had genomen slaat Liz haar handler de teringtyfus, dat had ik echt niet aan zien komen. Het is wel grappig hoe Keri Russell die beroemd is geworden als het liefste meisje van Amerika als Felicity nu zo'n keiharde badass speelt en het ook nog verdomd goed doet. Ben heel benieuwd wie de nieuwe baas van de KGB in de ambassade wordt en wat die Nina verder nog in haar schild voert. Ze is net iets te makkelijk steeds bij Stan op bezoek en veel handiger in het manipuleren van zowel Stan als Vasily dan je van een willekeurige typiste zou verwachten.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Holy shit....die scene met die handler :D

Behoorlijk coole serie!

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:26

thommich

Belg

Zo, het eerste seizoen zit erop!

Heel erg mooi zou ik zeggen. Mooi einde vooral. Het lijkt erop dat ze weer genoeg stof hebben voor een nieuw seizoen zonder in herhaling te vallen.

-Paige die vragen gaat stellen
-Beeman die een nieuwe bron heeft
-Beeman die door de Russen gebruikt wordt.
-De relatie tussen Philip en Elizabeth
-"Grandmother" of hoe ze ook genoemd wordt...

Leuk ook dat ze weer afsloten met een lang stuk muziek, net zoals in de 1e aflevering, mogen ze van mij elke aflevering doen (als er de ruimte voor is).

I'm hooked! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb even het lezen van de afgelopen posts hier overgeslagen. Ik moet de laatste episode nog zien. Erg goede serie. Heerlijke sfeer zit er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:26

thommich

Belg

Absoluut. Ik hoop dat het budget volgend jaar wel omhoog kan. Soms merk je wel dat het wat low-budget is. Maar verder een topserie zoals ik hierboven al schreef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:00
Heb gisteren de eerste aflevering bekeken, beviel me erg goed. Vanavond volgen er meer!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ziet er interessant uit, morgen maar eens wat bekijken.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The Americans is alweer 3 afleveringen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
en het boeit nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

WTF, stond niet eens in mn sickbeard, thnx heb ik zo weer wat te kijken.
Seizoen 1 was erg goed, ben benieuwd naar het vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Leuke aflevering weer vandaag. Ik kon alleen niet goed zien wat voor apparaat Martha nu gevonden had?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Dat is het apparaat waarmee ze agent Gaad afluistert? Die pen legt ze in zijn kantoor neer, de bandrecorder draait mee in haar tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Lol, in S02E04 speelt er tijdens de barscene tussen Philip @ Stan 'Still Got The Blues' van Gary Moore op de achtergrond... Sterk, gezien de serie zich in de early 80's afspeelt, en het een early 90's nummer is :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik moest er weer even inkomen. Maar nu het nieuwe seizoen een paar afleveringen op weg is wordt het wel steeds spannender zoals de achtervolgingsscene van afgelopen aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Ja dat was een erg sterke scène vond ik. Hopelijk kunnen ze dat niveau vasthouden. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat nu precies de reden is dat ze het steeds hebben over de "Afghan group", maar dat komt wellicht door mijn beperkte kennis over de Koude Oorlog.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anthirian schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:02:
Ja dat was een erg sterke scène vond ik. Hopelijk kunnen ze dat niveau vasthouden. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat nu precies de reden is dat ze het steeds hebben over de "Afghan group", maar dat komt wellicht door mijn beperkte kennis over de Koude Oorlog.
Voor als je even tijd hebt: Wikipedia: Soviet war in Afghanistan
:)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik ben ook met deze serie begonnen, hij geniet helemaal niet zoveel populariteit, zag een promo op de commerciële zender voorbij komen en ben hem toen gaan opzoeken. Gave serie waar veel ruimte is voor flink wat afleveringen. Hopelijk gaat het budget nog een stukje omhoog in de volgende seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:13
Brilsmurfffje schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:14:
Ik ben ook met deze serie begonnen, hij geniet helemaal niet zoveel populariteit, zag een promo op de commerciële zender voorbij komen en ben hem toen gaan opzoeken. Gave serie waar veel ruimte is voor flink wat afleveringen. Hopelijk gaat het budget nog een stukje omhoog in de volgende seizoenen.
Idem hier, zag de promo een aantal dagen geleden voorbij op RTL5 langskomen en leek mij wel interessant. Was eerlijk gezegd verbaasd dat de serie met 1 miljoen kijkers per aflevering ieder daar gewoon renewed wordt. We zullen zien of deze serie mijn aandacht kan vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Zeker een goede serie. Net klaar met seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ik volg the Americans vanaf s01e01. Heerlijke serie, mooi sfeertje ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Begon een beetje slap met de toevallige FBI agent die aan de overkant komt wonen , maar de serie ontwikkeld zich sterk naarmate het verhaal vordert.

Helaas heb ik alle delen al gezien :(

Aanrader!

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Erg leuke serie, met name leuk dat ze zich puur op humint focussen en laten zien hoeveel gemanipuleer kennelijk in die wereld plaatsvindt. Ik vermoed alleen dat er in het echt minder sex plaats heeft bij dat soort organisaties :P.

Maar goed, hopelijk snel een seizoen 4... dit is echt zo'n beetje de enige serie die ik boeiend vind.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 15:08
Ik vermoed alleen dat er in het echt minder sex plaats heeft bij dat soort organisaties :P.
Net aan seizoen 2 begonnen, daar wordt het in de eerste aflevering juist heerlijk gerelativeerd met de Lockheed medewerker die door 2 vrouwen wordt verwend. De 2 "beveiligers" die binnenvallen en hem op zijn plek zetten door hem te ondervragen over zijn sexleven tijdens zijn vorige banen _O-
Prima serie tot nu toe, ik zie aan weinig af dat het budget (te) krap zou zijn. Vind de stunt/vecht/achtervolgingsscènes overigens ook het minst interessant, maar vind vooral de uitwerking en ontwikkeling van de karakters boeiend. En behoorlijk consequent beginjaren 80, zag zelfs de Twin Towers nog staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 15:02
Wat ik me al een tijdje afvraag: de uitzendingen met speeches van Reagan, zijn die echt? Of zijn dit montages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Die uit het slot van seizoen 3 zeker, dat is de beroemde (of zo je wilt: beruchte) "Evil Empire" speech die Reagan hield op 8 maart 1983 (tevens de titel van de aflevering).
De rest lijkt me daarom ook authentiek, ik zou eigenlijk niet weten waarom niet, de toon was zo in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben inmiddels halverwege S2 en vindt het tot nu toe echt fantastisch. Goed acteerwerk, hele sfeertje lijkt me vrij goed nagebootst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:48
Ben nog niet aan S4 toe gekomen, snel maar eens aan beginnen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gisteren S04 E1/2/3 gekeken, binnenkort E04 bekijken. Het blijft een goede serie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Fack, dat was wel ff heel onverwacht en bruut.... :|

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
Ze heeft niet geleden zullen we maar zeggen..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
"Shortly."

Dat was wel erg snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

Spooksel

Spooksel!

Gisteravond hebben mijn vriendin en ik eindelijk even de inhaalslag gemaakt en tot s02e04 gekeken, we zitten d'r weer helemaal in hoor :D

Ik weet nog dat ik aan het begin van de 4e tegen haar zei: "Ik weet niet wat het is, maar ik heb zo'n vermoeden dat _als_ we Nina in de aflevering zien dat het wel eens naar kon aflopen!". Ik had dat gevoel al steeds meer nadat haar situatie echt gewoon onhoudbaar gemaakt werd door die actie met dat briefje en dan die rare droomscene's van vrijheid terwijl ze nog gewoon keihard in de bak zit... En damn, plop... kogeltje d'r doorheen... Wel grappig daarna dat doktertje die nog even komt constateren dat een kogel door de schedel heen toch echt ongezond was en dat ze dood is, lol. /exit :X

[ Voor 18% gewijzigd door Spooksel op 12-04-2016 10:12 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ja joh post even lekker alle spoilers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:48
Ik heb maar gauw zwarte tape over de monitor geplakt :) niet zo handig i.d.d.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, sorry hoor. Maar daar ga ik dus echt _niet_ meer van wakker liggen. Het is inmiddels, hopelijk dan toch, wel algemeen geaccepteerd dat er over gebeurtenissen in afleveringen gesproken wordt zodra ze (in de US) zijn uitgezonden en het praat niet zo lekker als we continu alles in zwarte balken moeten gaan zetten terwijl we het gewoon hebben over dingen die al reeds uitgezonden geweest zijn.

Ik zelf kreeg bijvoorbeeld in de smiezen dat The Americans weer bezig was doordad ik het topic hier weer bovenaan zag verschijnen, daarna heb ik het topic expres genegeerd (en maar goed ook anders was het voor mij ook gespoiled) en eerst alles gekeken tot de meest recente aflevering.

Kijk plezier gespoiled omdat je hier kwam neuzen zonder bij te zijn? Sorry, maarre... that's not my problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

In dat geval vind ik je tamelijk asociaal. Er is hier gewoon een spoilertag. Je geeft nergens aan dat je gaat spoileren en dan ineens bam. De mensen boven je post hebben dat wel door... daaruit had je af kunnen leiden dat het toch echt wel gewaardeerd wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door Boudewijn op 18-04-2016 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Boudewijn schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:10:
In dat geval vind ik je tamelijk asociaal. Er is hier gewoon een spoilertag. Je geeft nergens aan dat je gaat spoileren en dan ineens bam. De mensen boven je post hebben dat wel door... daaruit had je af kunnen leiden dat het toch echt wel gewaardeerd wordt.
Well...
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:01:
Disclaimer
Dit topic is bedoeld voor nieuwe afleveringen die momenteel in de VS worden uitgezonden. Je hoeft dus geen spoiler te gebruiken als de episode uitgezonden is in de VS.

Hier, deze staat notabene in de TS van dit topic, AL MEER DAN DRIE JAAR! En een variant daarop staat in zo veel andere topics over series hier. Ik ga gewoon _geen_ spoilerbalken gebruiken wanneer ik reeds uitgezonden materiaal bespreek, period. Mag je me asociaal vinden, helemaal jouw goed recht, maar ik volg gewoon netjes de regels hier. Deal with it.

[ Voor 18% gewijzigd door Spooksel op 19-04-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Bij de laatste aflevering had ik de hele tijd het idee dat Martha omgelegd zou worden.

kan me voorstellen dat ze er tussen uit kneep, maar nu ?

ze heeft maar 2 keuzes, naar Rusland of alles opbiechten en als landverrader de bak in.

Liefde maakt blind blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04 18:01
Waarom is dit topic niet populairder? (en kijkt er dan niemand naar? :o)

Laatste aflevering, vooral de laatste 20 minuten, waren echt ijzersterk. Ook al is de serie redelijk 'slow paced', blijf ik de conversaties en personages toch interessant vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Winst op 21-05-2016 08:41 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Jammer is dat ja. :) Dit seizoen is echt fantastisch. Had na het vorige seizoen wel het gevoel er een beetje klaar mee te zijn, maar gelukkig is daar verandering in gekomen. Als ik de hoeveelheid ratings bekijk op IMDb krijg ik het idee dat er ook niet zoveel naar gekeken wordt. Toch maar hopen op een seizoen 5!

// edit

En gelijk goed nieuws! The Americans krijgt 2 laatste seizoenen om het verhaal af te maken. :9

[ Voor 14% gewijzigd door Erulezz op 26-05-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04 12:58
Van de week de laatste afleveringen van seizoen 4 gezien. Ik vond het niet zo spannend als het einde van seizoen 3, maar er zijn toch wel een aantal open stukken waar je met vragen blijft. Ik ben zeer benieuwd naar seizoen 5.

Ik moet zeggen dat de serie qua kwaliteit stukje bij beetje vooruit gaat. De dialogen blijven goed, spanning wordt goed opgebouwd en het verhaal/plots zijn niet heel voorspelbaar.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Super serie. Echt het kijken waard :)

• Tinuz___
In de vakantie seizoen 4 gekeken. Ik vond hem wederom meer dan de moeite waard, maar hij kan wat mij betreft qua verhaal niet tippen aan seizoen 3. Ik had vooral af en toe moeite met "oude" verhaallijnen die weer werden voortgezet, al die namen zakken toch wel een beetje weg als er een jaar overheen gaat.
Positief vond ik o.a. de flash backs naar de jonge Philip, dat diept zijn karakter verder uit. Ook het dilemma van William vond ik geloofwaardig en sterk opgebouwd; moet je dit soort gruwelijke dingen wel willen smokkelen? Had alleen nog wel een sterkere cliffhanger verwacht op zijn sterfbed, iets cryptisch ijlend over Philip, Elizabeth of Gabriel. Was nu redelijk algemeen, "pretty wife, lucky husband, couple of kids, living the American dream"
Veruit het zwakste moment vond ik Gaad in Thailand. Komt misschien ook een beetje omdat ik hem een erg sterk personage vond en hem er dus graag langer bij had gezien. Maar ik vond het compleet ongeloofwaardig dat de Russen hem via die weg (zo lomp, 3 bullebakken) zouden benaderen. Met welk doel? Voor het verhaal lijkt het me overbodig om dit nog eens als extra argument aan te voeren voor het escaleren van het contact tussen Stan en Oleg en later het uitzetten van Arkady; eerst de moord op Amador, dan Nina en als klap op de vuurpijl Martha, lijkt me al meer dan genoeg.
Om nog even positief af te sluiten, de soundtrack, _/-\o_ . Ik vond dit in voorgaande seizoenen ook altijd al sterk, beeld en muziek, geen (of zeer beperkte) dialoog. Het einde van aflevering 5, "Under Pressure", natuurlijk sowieso een prachtig nummer, maar dat was echt kippenvel.
Ik kijk uit naar de laatste 2 seizoenen!!

[ Voor 4% gewijzigd door Tinuz___ op 11-08-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:32

Barbas

Gallego!

Ook begonnen met deze serie. Zit nu in seizoen 2, aflevering 1. Kijkt heerlijk weg en ik vind het spannend! Acteerwerk mag er ook wezen!

Reacties expres niet gelezen om spoilers te voorkomen (voor zover die er zijn).

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Afgelopen weekend de laatste afleveringen van seizoen 5 gekeken. Ik vond het weer een tof seizoen!
Al mis ik af en toe wel wat meer 'spanningsmomenten' zoals in de eerste 3 seizoenen. Verder is de ontwikkeling van de hoofdrolspelers erg tof om te zien. Ik ben benieuwd naar het 6e seizoen, wat volgens mij ook het aller laatste seizoen zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Ah seizoen 5 is er dus al! Van het weekend maar eens naar gaan speuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:20
Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om seizoen 5 legaal in Nederland te kijken?
Ik kan het echt niet legaal vinden. Wel dat het waarschijnlijk op Netflix in Q3 2018 komt, maar dat vind ik toch vrij lang duren ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-04 08:54
Iemand al enig idee of deze serie wordt vervoilgd door Netflix (Seizoen 5 en 6!)? Heb net 4 klaar, maar dat is wel heel onbevredigend.....en ik vind 'em fantastisch, dat ook

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:12
VinnieV schreef op maandag 7 mei 2018 @ 15:00:
Iemand al enig idee of deze serie wordt vervoilgd door Netflix (Seizoen 5 en 6!)? Heb net 4 klaar, maar dat is wel heel onbevredigend.....en ik vind 'em fantastisch, dat ook
Seizoen 6, die momenteel gaande is op tv in Amerika, zal het allerlaatste seizoen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Bummer... Door Americans juist begonnen aan een introductiecursus Russisch :-(

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-04 08:54
Evil Cowman schreef op maandag 7 mei 2018 @ 17:50:
[...]

Seizoen 6, die momenteel gaande is op tv in Amerika, zal het allerlaatste seizoen zijn
Dat had ik gevonden, maar ik ben er nog niet uit of Netflix ook seizoen 5 en 6 beschikbaar gaat maken, ik hoop er wel erg op!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-04 22:15
5 is mooi maar erg traag. 6 is echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Vind dit seizoen vooral hard en vol met actie (en dat is niet slecht).

Elizabeth lijkt wel meedogenloos geworden en moord zonder scrupules en houdt dan toch af en toe in zoals die jonge knul die er achter was gekomen dat er een recorder in het pakketje zat. Ik dacht echt dat hij er aan zou gaan en dan laat ze hem toch lopen.

Philip lijkt aardig met zichzelf in de knoop te zitten maar ontkomt ook niet aan zijn afkomst.

Ik ben erg benieuwd hoe ze dit seizoen netjes af gaan sluiten en of ze "ontdekt" worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik geloof dat seizoen 5 op Netflix in Nederland voor Q3 2018 op de planning staat. Ik heb ongeveer de helft van seizoen 5 elders bekeken, maar besloot toch te wachten tot officiële (legale) release.
Maar nu ik lees dat seizoen 6 uitgezonden wordt (en dit het laatste seizoen zal zijn) weet ik niet of ik de verleiding kan weerstaan het toch weer elders te gaan zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-04 21:57

BCGraaf

BC

Jammer dat deze serie is afgelopen. Een van de betere betere serie's vindt ik. Seizoen 6 was een goed seizoen.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Het is nu echt afgelopen. Het laatste seizoen was echt weer top. Dit seizoen hadden ze 3 seizoenen terug moeten uitzenden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Dacuuu schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:19:
Het is nu echt afgelopen. Het laatste seizoen was echt weer top. Dit seizoen hadden ze 3 seizoenen terug moeten uitzenden. :)
Top seizoen inderdaad. Ben het niet met je eens dat ze dat 3 seizoenen eerder hadden moeten doen. Seizoen 5 was wat aan de trage kant, maar voor de rest vind ik alle seizoenen top. Mooi geheel, 6 seizoenen zonder het teveel uit te melken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 14:40

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Prachtige afsluiter, beetje ontluisterend, maar wel mooi.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:15

mickjuh

Good news everyone!

Ik moet nog 2 afleveringen in seizoen 5 en nog een heel seizoen 6. Ben heel benieuwd. Seizoen 5 is inderdaad een beetje traag. Dat is ook de reden geweest dat ik deze serie even links heb laten liggen maar inmiddels dus weer opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
mickjuh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:01:
Ik moet nog 2 afleveringen in seizoen 5 en nog een heel seizoen 6. Ben heel benieuwd. Seizoen 5 is inderdaad een beetje traag. Dat is ook de reden geweest dat ik deze serie even links heb laten liggen maar inmiddels dus weer opgepakt.
Seizoen 6 is het meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb hem ook af. Wat ik wat vervelend vind:

spoiler:
In de allereerste aflevering van seizoen 1 heeft Stan een idee dat er iets aan de hand kan zijn.

Dan hebben we 6 seizoenen nodig en opeens 1 aflevering voor het einde, gaat hij daar weer op verder. Waarom opeens op dat moment? Echt om die ene reis opeens die ze maken?

10 jaar duurt de tijdslijn en 9 jaar en 11 maanden daarvan verdenkt hij ze niet, maar om de serie af te sluiten opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
PWM schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:23:
Heb hem ook af. Wat ik wat vervelend vind:

spoiler:
In de allereerste aflevering van seizoen 1 heeft Stan een idee dat er iets aan de hand kan zijn.

Dan hebben we 6 seizoenen nodig en opeens 1 aflevering voor het einde, gaat hij daar weer op verder. Waarom opeens op dat moment? Echt om die ene reis opeens die ze maken?

10 jaar duurt de tijdslijn en 9 jaar en 11 maanden daarvan verdenkt hij ze niet, maar om de serie af te sluiten opeens wel.
spoiler:
Ik denk dat hij ze al die tijd wel een beetje verdacht had misschien, maar hij die gedachte naar achter had verdrongen. Hij komt er achter dat Henry eigenlijk niks van zijn familie weet en dat Elizabeth een kettingroker is, toch net van die aanwijzingen waardoor zijn verdenking weer oplaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
Ik heb seizoen 6 nog niet gezien, 5 vond ik wat tegenvallen maar gezien de positieve geluiden hier ben ik toch wel nieuwsgierig geraakt. We zijn nu het laatste seizoen van Homeland aan het binchen, grappig dat Oleg Burov (Costa Ronin) daar ook een rol in heeft als Russische fake news verspreider. En biochemicus William Crandall (Dylan Baker) is hier senator Sam Paley :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
Hier eindelijk ook alle seizoenen gekeken. Jaren geleden al eens seizoen 1 t/m 4 gezien en een tijd geleden opnieuw begonnen en tot en met het einde gezien.
Wat een geweldige afsluiting! Ik had het einde met Paige niet zien aankomen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het voor ogen heeft, of ze de werkzaamheden van Philip en Elizabeth wil doorzetten of als Amerikaan rustig verder leven. Want Stan is wel van hun geheim op de hoogte.
Desalniettemin blijft het een top afsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Alle seizoenen van The Americans staan nu trouwens op Amazon Prime.

Kan ik nu mensen weer aanraden deze serie te kijken :)
Pagina: 1