Punctuality is the politeness of kings
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik hou hem in de gaten. Iets te vaak mijn handen gebrand aan nieuwe series, dus wacht nog even het eerste seizoen af.NitroX infinity schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:39:
@StygMa; op Syfy is een nieuwe serie; Defiance. Deze is post-apocalyptisch. Is echter wel een nieuwe serie met nog maar 3 afleveringen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Arrow is een leuke in het superhelden genre.
Op het Fantasy-achtig front zou ik zeggen, probeer Tremors eens (de tv serie). Het heeft een beetje b-film gehalte maar dat maakt de serie juist goed.
[ Voor 32% gewijzigd door Shamalamadindon op 02-05-2013 17:14 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Je zou The Inbetweeners eens kunnen proberen. Af en toe beetje puberaal, maar meestal bijzonder grappig.StygMa schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Komedie
Ik vind Amerikaans series niet echt bijzonder (maar ik sta er voor open)
Arrested Development (vond ik niet heel bijzonder)
Modern Family (leuker dan AD, soms wat flauw maar ook scherp)
Family Guy vind ik wel erg leuk en scherp
Vooral Engelse humor of hele droge humor spreekt mij erg aan.
The Flight of the Conchords (mijn favoriete serie, helaas maar 2 seizoenen)
That Mitchell and Webb look, Little Britain (meer sketchachtig, maar wel lekker droog)
Black Books een aanrader?
Iemand nog tips qua series met Engelse humor of misschien US maar dan in een ander jasje. De meeste series die je bijv ziet op comedy central vind ik niet echt super.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
al ga ik een beetje dood van binnen als je AD typeert als 'niet bijzonder' en FG als 'scherp'.
Hoewel ik FG ook waardeer zijn 'bijzonder' en 'scherp' juist bij uitstek de woorden waarmee ik AD zou typeren.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat ouder: Coupling, Two Pints of Lager & a Packet of Crisps.StygMa schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Ik houd van uiteenlopende series maar ik zoek nog wat series binnen specifiekere genre's.
Komedie
That Mitchell and Webb look, Little Britain (meer sketchachtig, maar wel lekker droog)
Iemand nog tips qua series met Engelse humor of misschien US maar dan in een ander jasje. De meeste series die je bijv ziet op comedy central vind ik niet echt super.
Dit was niet de reden voor cancellation. De reden was gewoon dat de kijkcijfers slecht waren. Daarom is mid-seizoen de show in de VS verplaatst naar de vrijdag waar het een stille dood kon sterven.Leo1010 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:10:
The Finder is wel een interessante serie. Helaas maar 1 seizoen aangezien 1 van de hoofdrolspelers overleden is.
XBO: Michaël#3318
Nikita, Arrow, Missing heb ik gezien/volg ik dus ik zoek iets wat daarbij in de buurt komt.
Degene die mij hierbij kan helpen is een held want na mijn examens mag ik nog eens 8 weken werken en vervelen.
Misschien dat The Killing een beetje eenzelfde sfeer heeft. De serie bevalt mij althans erg goed, ondanks dat ik normaal absoluut niet van politie-achtige series ben.fotografie999 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:06:
De weken voor mijn examens iets te veel series gekeken en zoek nu dus iets nieuws.
Nikita, Arrow, Missing heb ik gezien/volg ik dus ik zoek iets wat daarbij in de buurt komt.
Degene die mij hierbij kan helpen is een held want na mijn examens mag ik nog eens 8 weken werken en vervelen.
Een andere serie, die ik op dit moment eens aan het inhalen ben (heb enorm geslacked met volgen

Aangezien 2 van de door jouw genoemde series van The CW zender zijn (Nikita en Arrow), is het wellicht de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen bij Vampire Diaries. Het is nog altijd mijn favoriete serie en als vampires je enigszins interesseren is dit zeer zeker een aanrader.
Tenslotte, als we toch bezig zijn met vampieren en dergelijk, maar je meer houdt van het wat luchtigere werk, dan is Death Valley een korte (helaas maar 1 seizoen
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dexter, The Mentalist, 24 en als je Nikita goed vind dan is de oude klassieke 'La Femme Nikita' natuurlijk ook een absolute 'must'.fotografie999 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:06:
[...] Nikita, Arrow, Missing...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dank! Ik ben totaal niet van de vampieren en dergelijk dus die laatste twee vallen af maar de eerste twee geef ik een kans!Moi_in_actie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:23:
[...]
Misschien dat The Killing een beetje eenzelfde sfeer heeft. De serie bevalt mij althans erg goed, ondanks dat ik normaal absoluut niet van politie-achtige series ben.
Een andere serie, die ik op dit moment eens aan het inhalen ben (heb enorm geslacked met volgen), is Game of Thrones. Het is en blijft een geweldige serie met meerdere verhaallijnen die elkaar vaak kruisen, oorlogen, bedrog, veel vrouwelijk schoon en wat bloederige taferelen.
Aangezien 2 van de door jouw genoemde series van The CW zender zijn (Nikita en Arrow), is het wellicht de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen bij Vampire Diaries. Het is nog altijd mijn favoriete serie en als vampires je enigszins interesseren is dit zeer zeker een aanrader.
Tenslotte, als we toch bezig zijn met vampieren en dergelijk, maar je meer houdt van het wat luchtigere werk, dan is Death Valley een korte (helaas maar 1 seizoen) serie. Dit is naar mijn inziens een serie waarvan je tussendoor even een episode kijkt met een bak popcorn erbij.
Dank! Ik heb voorlopig weer genoeg!Fiber schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:01:
[...]
Dexter, The Mentalist, 24 en als je Nikita goed vind dan is de oude klassieke 'La Femme Nikita' natuurlijk ook een absolute 'must'.
Probeer eens Bates Motel, vind ik zelf een super serie.StygMa schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Psychologische (actie) thriller
Het psychologische en rauwere van onderstaande series spreekt me erg aan.
Hannibal, Breaking Bad, Dexter
Vooral de rust/dialoog die in de Hannibal serie zit vind ik erg lekker. Welke serie aanraders zitten hierbij in de buurt?
Homeland zeker een aanrader!StygMa schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Overig
Andere series die ik gezien heb en die me aanspreken: Lost, Six Feet Under en Arrow (tussendoortje)
Overige series die ik nog wil proberen zijn Homeland / Suits
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Dat vind ik een erg goede serie, die is pas aan het 1e seizoen bezig.
Wat ik leuk vind(ook voor mn vriendin)
- game of thrones;
- firefly;
- grimm;
- revolution (beetje matig);
- true blood
Meer van die vampierenstuff hoeft van mij niet zo(vriendin kijkt al vamp diaries, once upon a time, beauty and the beast).
Zelf ben ik wel meer van de sterkere series maar mn vriendin weer niet zo. Zou graag boardwalk empire of the wire willen kijken maar dat gaat haar snel vervelen denk ik...
Het liefst iets met wat avontuur dus
[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 12-05-2013 18:31 ]
Je kan ook apart van elkaar series kijken? Dan kan jij gewoon zien wat jij wilt zien en zij wat zij wilt zien.De_Bastaard schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:25:
Zelf ben ik wel meer van de sterkere series maar mn vriendin weer niet zo. Zou graag boardwalk empire of the wire willen kijken maar dat gaat haar snel vervelen denk ik...
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
House MD, Bones, Grey's Anatomy, Castle, Crossing Jordan, ...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Hmm wat dacht je van White Collar? Beetje The Mentalist/Suits achtig. Ben zelf bij de 7e aflevering van het eerste seizoen en vind het tot nu toe echt een top serie!De_Bastaard schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:25:
Heeft iemand nog wat pro tips voor me?
- game of thrones;
- firefly;
- grimm;
- true blood
Meer van die vampierenstuff hoeft van mij niet zo(vriendin kijkt al vamp diaries, once upon a time, beauty and the beast).
Boardwalk empire is een top serie, hier zijn we net klaar met seizoen 3.De_Bastaard schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:25:
Heeft iemand nog wat pro tips voor me?
- game of thrones;
- firefly;
- grimm;
- true blood
White Collar, suites, franklin & Bash, The Borgias, Longmire, zijn ook top series.
Ik weet niet wat je van Engelse / Scandinavische tv series vind maar daar zitten er ook een paar toppers bij
[ Voor 42% gewijzigd door mtenbos op 12-05-2013 22:01 ]
Ik kijk nu/heb gezien Lost, Game of Thrones, Ringer (werd helaas gecanceld), Sherlock (is nog bezig), Arrow, NCIS, Criminal Minds etc.
Maar het liefst iets met een wat vaster verhaal dan bijv Criminal Minds.
Daarnaast ook een ontspannende serie na HIMYM, Friends, Suits.
Ik kijk praktisch alles, maar alleen als het niet echt naar is. Ik vind Boss bijvoorbeeld ook leuk. En eh Mad Men ofc.
En nee, "Two and a half men" valt af, kom me niet bekoren. En ben ook geen fan van Charly Sheen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Begin met de Deense versie van The Killing:fotografie999 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:42:
[...]
Dank! Ik ben totaal niet van de vampieren en dergelijk dus die laatste twee vallen af maar de eerste twee geef ik een kans!
[...]
Dank! Ik heb voorlopig weer genoeg!
IMDB: Forbrydelsen (TV Series 2007–2012)
Snowwie schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 03:54:
Ik zoek eigenlijk een serie die vergelijkbaar is met TBBT. Een sitcom, met een beperkt aantal hoofdrolspelers. Het liefst wel hoofdrolspelers die zich met elkaar bezig houden...
Modern family?Snowwie schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 03:54:
Ik zoek eigenlijk een serie die vergelijkbaar is met TBBT. Een sitcom, met een beperkt aantal hoofdrolspelers. Het liefst wel hoofdrolspelers die zich met elkaar bezig houden en niet de hele tijd in met een telefoon bezig zijn.
En nee, "Two and a half men" valt af, kom me niet bekoren. En ben ook geen fan van Charly Sheen.
How I met your Mother is ook zeer aan te raden, zeker de eerste seizoenen.
To dare is to do
Sherlock (aanrader voor iedereen
Orphan Black (nu mee bezig, erg interessant)
House
HIMYM
The Big Bang Theory (hoewel ik de laatste tijd daarvan niks meer heb gekeken..)
24 heb ik t/m seizoen 4 gezien, vond ik aardig maar niet geweldig. Breaking Bad ben ik aan begonnen, maar dat vond ik niks.
Prison Break...? Totaal andere setting, maar ik vind de sfeer wel een beetje overeenkomen.Beroemdheid schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:35:
Weet iemand een serie als Dexter? Dat sfeertje beviel me wel, maar heb nog niet echt iets gevonden dat er op leek...
Dan ben je redelijk veeleisend...24 heb ik t/m seizoen 4 gezien, vond ik aardig maar niet geweldig...
Heel anders, maar op de een of andere manier vind ik 'Revenge' ook wel boeiend...
Vraagje... Vinden jullie NCIS een serieus te nemen politie/misdaad serie of vinden jullie het ook eigenlijk meer: 'Humor om te lachen met als bonus een paar lekkere chicks'...?

Nog niet gezien, zal ik proberen.Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:46:
[...]
Prison Break...? Totaal andere setting, maar ik vind de sfeer wel een beetje overeenkomen.
Ik kon niet zo goed tegen het continu net wel/net niet op tijd en Jack vond ik net iets teveel held
'Homeland' wordt als soort van opvolger gezien...Beroemdheid schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:00:
[...]
Ik kon niet zo goed tegen het continu net wel/net niet op tijd en Jack vond ik net iets teveel heldIk heb 4 seizoenen niet met tegenzin gekeken maar ik besteed mijn tijd nu liever aan andere series
(Jack wordt in de latere series overigens steeds minder held, en het loopt ook allemaal steeds minder goed af, als ik me goed herinner. (Moet de hele serie overigens nog eens rustig overnieuw zien, al heb ik de meeste delen al wel minimaal twee keer gezien.)
En als we het over detectives hebben, dus gewoon politiewerk, dan zijn 'The Mentalist' en 'Castle' natuurlijk twee toppers, maar die ken je vast al wel.
[ Voor 35% gewijzigd door Fiber op 18-05-2013 21:07 ]
Prison break ( en ook weer voornamelijk het eerste seizoen) is inderdaad wel een aanrader. Revenge kon me dan weer niet bekoren. The Wire vind ik ook altijd een aanrader, wat een super serie is dat zeg!
[ Voor 28% gewijzigd door Slaapje op 18-05-2013 21:20 ]
To dare is to do
Ik houd persoonlijk van series, die de verbeelding wat aan spreken. Ik vindt series zoals Breaking Bad en Homeland dus wat minder, aangezien die naar mijn mening iets te 'echt' zijn. Er mag van mij ook wel een beetje actie in zitten, ik houd heel erg van goede verhaallijnen, maar als het saai wordt dan haak ik snel af.
Ik heb deze series gekeken:
-Game of Thrones
-True Blood
-Arrow
-Walking Dead
Alvast bedankt
To dare is to do
Wel gezien, te veel soap, te weinig actie, als ik me goed herinner...Slaapje schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:02:
Hoe the Fuck heb ik ooit the unit kunnen missen? Wat een serie! Aanrader voor de mensen die deze serie nog niet hebben gezien.
(Unit 13 was wel goed, maar dat is weer anders.)
Als je van sci-fi houd moet je een gaan kijken naar Fringe.Mithrildor schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:21:
Ik zoek nog een nieuwe serie om te kijken, heb wat rond gekeken op het internet, maar kon niet echt iets vinden waarvan ik dacht dat ik het leuk zou vinden, dus vandaar hoop ik dat jullie nog iets voor mij hebben.
Ik houd persoonlijk van series, die de verbeelding wat aan spreken. Ik vindt series zoals Breaking Bad en Homeland dus wat minder, aangezien die naar mijn mening iets te 'echt' zijn. Er mag van mij ook wel een beetje actie in zitten, ik houd heel erg van goede verhaallijnen, maar als het saai wordt dan haak ik snel af.
Ik heb deze series gekeken:
-Game of Thrones
-True Blood
-Arrow
-Walking Dead
Alvast bedankt
Anders misschien Revolution? De serie is wel leuk maar niet van het zelfde niveau als GoT of The Walking Dead
Fringe ziet er erg leuk uit, die zal ik eens gaan kijken, bedankthostler schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:47:
[...]
Als je van sci-fi houd moet je een gaan kijken naar Fringe.
Anders misschien Revolution? De serie is wel leuk maar niet van het zelfde niveau als GoT of The Walking Dead
Revolution heb ik een aantal afleveringen van gezien, maar ik vond de kwaliteit vrij matig.
The Bridge (Bron /Broen) in de herfst 2013 Seizoen 2
Hannibal
CSI: Crime Scene Investigation
The Following
Elementary
Salamander
Flikken Maastricht
Bucket list:
Breaking Bad
Dexter
NCIS
[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 19-05-2013 15:55 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Hieronder volgt de lijst, kleine uitleg;
Ik volg: Duidelijk, ik volg deze series.
Gevolgd/bekeken: Series die afgelopen zijn en ik ook niet weer hoef te bekijken. Ook series die ik sporadisch bekijk staan hierin (waar ik geen drang voor voel om ze te volgen).
Ik wil volgen: Ik denk er over om deze series te bekijken.
Ik wil niet volgen: Het spreekt mij niet aan, het plot dat ik heb gelezen en/of de trailers of afleveringen die ik heb gezien kunnen mij niet verleiden.
Niet alle series die ik ooit heb gezien staan er tussen en sommigen in de lijst staan misschien onder het verkeerde kopje (vetgedrukte).
Misdaad/Mystery/Medisch/Onderzoek:
Ik volg:
Castle, The Good Wife, Bones, The Mentalist, NCIS, Elementary, Sons of Anarchy, Royal Pains, Grey's Anatomy
Gevolgd/bekeken:
Law & Order/CI/SVU/TBJ/UK, CSI LV/NY/MI, The District, NYPD Blue, The Closer, Chuck, Burn Notice, Rookie Blue, Prison Break, La Femme Nikita, House MD, Scrubs, ER, Criminal Minds, NCIS: LA, The Soprano's, Homeland, Hawaii Five-O, White Collar, 24, M*A*S*H, Flashpoint, The Shield, Oz, Lie To Me, Sherlock, The Practice, Leverage, Life on Mars (UK/US), Boardwalk Empire, Psych, Numb3rs, JAG, Monk, Miss Marple, Murder She Wrote, Strong Medicine, Matlock, Diagnosis: Murder, Columbo, Jake And The Fatman, Fairly Legal, Boston Legal, Ally McBeal, The Guardian, Judging Amy, Perry Mason, Dragnet (2003), Miami Vice, Without A Trace, Cold Case, Nip/Tuck, Nurses, Providence
Ik wil volgen:
The Wire, Blue Bloods, Treme, The Shadow Line, Hart of Dixie, The Americans
Ik wil niet volgen:
Breaking Bad, Dexter, Nikita, Suits, Person of Interest, The Unit, Franklin & Bash, Rizzoli & Isles, Life, Alias, Revenge, Ashes To Ashes, The Following, Veronica Mars, Rubicon, Luther, Hannibal, Banshee, Rogue, Utopia, Southland, Revenge, Alcatraz, Crossing Jordan, Body Of Proof, Emily Owens MD, General Hospital, Chicago Hope, St. Elsewhere
Science Fiction/Fantasy:
Ik volg:
Dragons: Riders of Berk, Supernatural, Warehouse 13, Falling Skies, Defiance, Arrow, Futurama, The Walking Dead, Revolution
Gevolgd/bekeken:
Star Trek TOS/TNG/DS9/VOY/ENT, Stargate SG1/ATL/UNI, Babylon5/Crusade, Firefly, Space: Above & Beyond, Terminator: TSCC, Sliders, Andromeda, Earth: Final Conflict, Eureka, V/The Final Conflict, The 4400, The X-Files, The Outer Limits, The Twilight Zone, Terra Nova, Surface, Alphas, BSG (1978, 2003), Red Dwarf, Doctor Who, Farscape/TPW, Earth 2, Hercules TLJ, Xena WP, LEXX, Odyssey 5, Quantum Leap, SeaQuest DSV, Batman TAS, Superman TAS, Threshold, Thunderbirds, Weird Science, Heroes, Frank Herbert's Dune/Children of Dune, Lost, Fringe, Jericho, Flash Forward, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, The Event, Avatar: The Last Airbender, Avatar: The Legend of Korra, Mutant X, Smallville, Jeremiah, Sabrina The Teenage Witch, Sanctuary
Ik wil volgen:
Ik wil niet volgen:
Caprica, Alien Nation, Primeval, Continuum, Grimm, Once Upon A Time, Dark Angel, 666 Park Avenue, The Vampire Diaries, Dollhouse, Orphan Black, Tremors, Haven, V (2009)
Comedy:
Ik volg:
South Park, The Big Bang Theory
Gevolgd/bekeken:
The Office (UK/US), How I Met Your Mother, 2 Broke Girls, Family Guy, American Dad, King Of The Hill, The Simpsons, Community, Californication, The Cleveland Show, Two And A Half Men, The IT Crowd, Raising Hope, Entourage, Go On, Anger Management, Spin City, Cheers, Frasier, Murphy Brown, Rules of Engagement, Friends, According To Jim, King of Queens, Everybody Loves Raymond, Still Standing, Men At Work, Off Centre, Mike & Molly, Everybody Hates Chris, Seinfeld, Bottom, Absolutely Fabulous, 'Allo 'Allo!, Are You Being Served, Blackadder, Dad's Army, Fawlty Towers, Monty Python, The Young Ones, Benny Hill, Keeping Up Appearances, The Bernie Mac Show, Mr. Bean, Will & Grace, Greg & Dharma, That 70's Show, That 80's Show, Cougar Town, My Name Is Earl, Ned & Stacey, Married With Children, Unhappily Ever After, The Golden Girls, Becker
Ik wil niet volgen:
Arrested Development, Modern Family, Weeds, Parks and Recreation, Blue Mountain State, Suburgatory, Happy Endings, 30 Rock, Newsroom, Hung, Don't Trust the B---- in Apartment 23, New Girl, Dead Like Me, Veep, Shameless (UK/US)
Misc:
Ik volg:
Top Gear
Gevolgd/bekeken:
The White House, Glee, Friday Night Lights, Las Vegas, Band of Brothers, Deadwood, The Pacific
Ik wil volgen:
House Of Cards (US), Vegas
Ik wil niet volgen:
Mad Men, Game of Thrones, Spartacus, Gossip Girl, The Tudors, Rome, Six Feet Under, Carnivàle, One Tree Hill, The OC, Vikings, Da Vinci's Demons, Boss
Reality shows heb ik er niet tussen gezet.
Science-fiction spreekt mij het meeste aan.
[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 08-06-2013 16:58 ]
Je zou nog eens kunnen zoeken naar hele oude series, zoals Twin Peaks, The Avengers, Dempsey and Makepeace..
Hele oude series ben ik niet zo in geïnteresseerd, tenzij het goede sci-fi is. De oude series die ik in de gekeken lijstjes heb staan heb ik lang geleden al gezien.
Omdat ik Luther erg leuk vond ook Rubicon maar gaan kijken naar aanleiding van deze post. Helaas stond hier niet bij dat Rubicon gecancelled is..Ramzzz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 01:42:
Ik heb beide series recentelijk bekeken. Luther is 'nog' maar 2 seizoenen, de 3e schijnt in de maak, en Rubicon maar één seizoen, maar beide ijzersterk!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bij de series die je wil gaan volgen zijn The Wire en House of Cards zeker aanraders (en vast wel meer, maar deze sprongen er voor mij uit toen ik die lijst even snel doorkeek).NitroX infinity schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:43:
Laat ik ook maar eens weer een oproepje doen. Aangezien de meeste series die ik kijk in de afgelopen maand het einde van het seizoen hebben bereikt, zit ik met nog maar 2 series per week die ook nog eens op dezelfde dag worden uitgezonden. En het duurt nog wel even voordat er weer wat bij komt.
Hieronder volgt de lijst, kleine uitleg;
..
Overigens eens met wat hierboven gezegd is, er staan een aantal erg goede series in de lijst die je niet wilt zien.
Eentje die er niet tussen staat:
Als je Seinfeld gevolgd heb (en leuk vond), dan zou ik Curb your Enthusiasm proberen. Een stuk droger, maar even absurd.
Make lovecraft not warcraft.
sorry ik kan je lijstje ook echt niet volgens. ergens zie ik wel the wire staan, wat een erg goede serie is en misschien wel de basis van alel series. maar dat je dan serieus series als nikita boven breaking bad verkiest dan heb jij duidelijk een andere smaak maar heb je naar mijn idee ook niet echt de serie een kans gegeven.NitroX infinity schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:20:
De series in 'Ik wil niet volgen' spreken mij gewoon niet aan, ik weet ook niet waarom.
Hele oude series ben ik niet zo in geïnteresseerd, tenzij het goede sci-fi is. De oude series die ik in de gekeken lijstjes heb staan heb ik lang geleden al gezien.
ik blijf erbij dat series kijken uit scandinavie echt de moeite waard is.
dicte
varg veum
johan falk
a-team (heeft een andere naam maar kan er even niet op komen)
anno 1760
dit is een kleine greep. ze maken daar echt heel erg goeie tv.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
A-team is dat niet de serie van Arne Dahl?raydekok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:17:
[...]
sorry ik kan je lijstje ook echt niet volgens. ergens zie ik wel the wire staan, wat een erg goede serie is en misschien wel de basis van alel series. maar dat je dan serieus series als nikita boven breaking bad verkiest dan heb jij duidelijk een andere smaak maar heb je naar mijn idee ook niet echt de serie een kans gegeven.
dicte
varg veum
johan falk
anno 1760
Ik verkies Nikita helemaal niet boven Breaking Bad. Beide staan op mijn 'wil niet volgen' lijstje. La Femme Nikita heb ik in een grijs verleden gezien toen deze voor het eerst op de Nederlandse TV werd uitgezonden, dat is ook al weer meer dan 10 jaar geleden. Smaken veranderen.raydekok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:17:
[...]
sorry ik kan je lijstje ook echt niet volgens. ergens zie ik wel the wire staan, wat een erg goede serie is en misschien wel de basis van alel series. maar dat je dan serieus series als nikita boven breaking bad verkiest dan heb jij duidelijk een andere smaak maar heb je naar mijn idee ook niet echt de serie een kans gegeven.
[...]
Ik vind 'Nikita' ook geweldig, de oude nog iets meer dan nog dan de nieuwe, maar toch nog steeds super.raydekok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:17:
[...] ergens zie ik wel The Wire staan, wat een erg goede serie is en misschien wel de basis van alle series. maar dat je dan serieus series als Nikita boven Breaking Bad verkiest dan heb jij duidelijk een andere smaak maar heb je naar mijn idee ook niet echt de serie een kans gegeven...
En Ik heb ook he-le-maal niets met de veelgeprezen series 'The Wire' en 'Breaking Bad'. Ik heb een hekel aan drugs maar een nog veel grotere hekel aan de 'war on drugs'. Dus hoe goed de acteurs en het verhaal ook zijn, ik vind het niks en het kan me niet boeien.
Het nadeel met Scandinavische series is dat ik het niet versta en dat ik om het te volgen dus echt de ondertiteling moet gaan lezen wat ik niet prettig vind.
[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 20-05-2013 12:54 ]
Uiteindelijk gaan The Wire en Breaking Bad helemaal niet over drugs. Je kan de drugs vervangen door speelgoedauto's of gloeilampen. Je moet je dan alleen afvragen hoe geloofwaardig dat is. Het is de interactie tussen de mensen die de belangrijkste rol gaat spelen.Fiber schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:51:
[...]
En Ik heb ook he-le-maal niets met de veelgeprezen series 'The Wire' en 'Breaking Bad'. Ik heb een hekel aan drugs maar een nog veel grotere hekel aan de 'war on drugs'. Dus hoe goed de acteurs en het verhaal ook zijn, ik vind het niks en het kan me niet boeien.
Het is wel jammer, maar je mist h-e-e-l wat.
[ Voor 3% gewijzigd door Safaci op 20-05-2013 13:02 ]
Geweldige comedy.
Ik wil me wel graag kunnen identificeren met één of meer van de hoofdrolspelers en dat gaat niet als het 'wereldbeeld' en 'goed/fout plaatje' in mijn ogen totaal niet klopt, maar dat gaat te ver voor dit topic.Safaci schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:01:
[...] Het is de interactie tussen de mensen die de belangrijkste rol gaat spelen.
Het is wel jammer, maar je mist h-e-e-l wat.
Maar goed, series genoeg, ik heb ook niks met vampieren bijvoorbeeld, dus die series sla ik ook gewoon over, en ook een hier populaire serie als Game of Thrones, fantasie dus, heeft mij nog niet kunnen boeien.
Dus inderdaad, smaken verschillen blijkbaar. Punt is ook dat er zo veel is. Als er maar één serie per jaar zou zijn, dan zou ik me er wel in gaan verdiepen en wen je er wel aan en gaat het vanzelf boeien als de serie goed geschreven is, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik vermoed dat je maar een paar afleveringen gezien hebt van The Wire, want de serie laat juist zien dat het goed/fout plaatje helemaal niet ze simpel is. Het wereldbeeld is juist veel gecompliceerder dan de gemiddelde misdaad serie waar de politie de 'good guys' zijn en de criminelen de 'bad guys'.Fiber schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:27:
[...]
Ik wil me wel graag kunnen identificeren met één of meer van de hoofdrolspelers en dat gaat niet als het 'wereldbeeld' en 'goed/fout plaatje' in mijn ogen totaal niet klopt, maar dat gaat te ver voor dit topic.
Overigens, in de latere seizoenen komen er ook andere verhaallijnen bij, en gaat het niet alleen over drugs.
[ Voor 12% gewijzigd door Arrne op 20-05-2013 17:22 ]
Anoniem: 296523
American Horror Story volgen 2 seizoenen! 3e komt eraan, dacht eind dit jaar.
Zelf vind ik dit echt een geweldige serie!
En anders vind ik Californacation ook echt een geniale serie! 6 seizoenen alweer. Dit is meer een comedy serie, beetje Drugs, Sex en Rock&Roll
Anoniem: 296523
Ja bijna wel xDkevz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:56:
Haha Californication, dat kijk je alleen voor de tetten. Laatste seizoen heeft echt 0 verhaal, writers weten het niet meer denk ik lol. That aside, ik heb alles gezien, maar twijfel of de volgende het nog waard zal zijn.
Maar ik vind het verhaal opzich ook nog best wel awesome. Gewoon zo'n tuff guy wat eigenlijk toch een pussy is, vind ik wel awesome. En het laatste seizoen is indd weinig verhaal, maar dat neemt de lol niet van Cali weg! vind ik dan persoonlijk. Toch denk ik haast wel dat seizoen 7 het wel waard word.
Meer van zulke graag
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 21-05-2013 16:57 ]
Ik vond het eerste seizoen echt te gek. Daarna had Jack wel net iets te veeel net dood ervaringen.
Anyway, een nieuwe serie kan weer leuk worden.
Interessant... *gaat checken*Viccers schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:04:
Community iets voor jou? Totaal absurde humor maar daar hou ik persoonlijk wel van.
Terminator - The Sarah Connor Chronicles..LuNaTiC schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:33:
Doe eens een voorbeeld van een serie waar men de hele tijd met een telefoon bezig is?
Sowieso ook alle Nederlandse zeep series, mijn vriendin houdt van gtst, en als ik af en toe eens meekijk

[ Voor 50% gewijzigd door Snowwie op 22-05-2013 00:00 ]
Volgens mij waren ze definitief gestopt, dus er komt geen nieuwe serie meer.Coenen schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:11:
Wanneer begint de nieuwe serie 24 eigenlijk? Ik heb er wel weer zin in.
Ik vond het eerste seizoen echt te gek. Daarna had Jack wel net iets te veeel net dood ervaringen.
Anyway, een nieuwe serie kan weer leuk worden.
precies ik vond Wikipedia: Lilyhammer wel goed.raydekok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:17:
[...]
dicte
varg veum
johan falk
anno 1760
met steven van zandt
er is ook een zweedse (poltie)serie kan even niet op de naam komen die engels talig is net als lilyhamer
Ze waren inderdaad gestopt, maar komen volgend jaar toch terug met een nieuw seizoen: http://insidetv.ew.com/20...cial-24-returns-may-2014/Fiber schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:56:
[...]
Volgens mij waren ze definitief gestopt, dus er komt geen nieuwe serie meer.
Wel een andere opzet blijkbaar, niet elke aflevering staat gelijk aan een uur en maar 12 afleveringen.
Met dan voornamelijk aandacht voor het "vinden" van de schuldige, en minder met het erachteraanrennen en er opschieten (als u begrijpt wat ik bedoel).
Frost en columbo vind ik heerlijk, maar die zijn net te lang om elke dag 1 te kijken. jonathan creek was gaaf
Law&order was echt perfect wat mij betreft . numbers is me te onwaarschijnlijk, criminal minds wel aardig, maar die trucjes ken ik nu wel/ Daarnaast heb ik laatst redelijk wat perry mason gezien, is wel meer rechtbank.
Maar ook die vond ik zeer leuk, dus iets in die richting is ook prima
Iemand suggesties ?
[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 22-05-2013 21:10 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Leuk in een politie/detectieve serie...? NCIS is in mijn ogen soms bijna een comedy. En Castle ook! En die gaan beide ook grotendeels over de 'whodunit' puzzel. Eigenlijk is het soms net Baantjer: Je begint met een lijk, de hoofdverdachte heeft het nooit gedaan en uiteindelijk is de meest schijnheilige persoon de dader en is er nog een korte grappige of ontroerende na-babbel.heuveltje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:10:
Zoek een leuke politie/detectieve serie...

Wie weet een mooie serie die een beetje te vergelijken is (avontuur?). Ik heb Breaking Bad en Alcatraz tijdje gevolgd maar die bleven mij niet boeien.
Spooks
Dat is iets dat in het verloop van de serie wel wat minder benadrukt wordt. Het geeft naar mijn persoonlijke mening juist een extra (menselijke) dimensie aan de serie. De psychische problemen van de hoofdpersoon zijn iets zeer reëels waar veel mensen mee moeten proberen te functioneren.heuveltje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:52:
Wel eens gekeken, maar ik iriteer me veel te veel aan die tics en dingetjes om het lang aan te zien
Ik noemde pas nog de serie IMDB: Foyle's War (TV Series 2002– )
Weliswaar juist lange afleveringen maar een zeer fraai gemaakte detectiveserie die door tegen de achtergrond van WWII gezet te zijn er ook een interessante dimensie bij krijgt.
Leuk als ik vind hem leuk, niet als in met veel humorFiber schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:03:
[...]
Leuk in een politie/detectieve serie...? NCIS is in mijn ogen soms bijna een comedy. En Castle ook! En die gaan beide ook grotendeels over de 'whodunit' puzzel. Eigenlijk is het soms net Baantjer: Je begint met een lijk, de hoofdverdachte heeft het nooit gedaan en uiteindelijk is de meest schijnheilige persoon de dader en is er nog een korte grappige of ontroerende na-babbel.
Castle is leuk, volg ik ook. Baantjes was leuk maar heb ik allemaal al gezien
NCIS is mij te veel actie, te veel stomme cyberbabbel (i downloaded his cpu, extracted his mac adres from it and tracerouted it to some random cam linkted to the inet with 2000X zoom). overigens is daar meestal de eerste moslim die je ziet de dader

Kwa monk. gelukkig verschillen smaken
Maar ik zal foley eens proberen, ziet er wel aardig uit, engelse detectives zijn altijd fijn.
[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 22-05-2013 22:26 ]
Echt een geniale serie,
Zelf vond ik juist de tics wel leuk en zat er ook wel goede humor in verwerkt.
Ook het verhaal er om heen en de overige personages waren naar mijn mening erg goed!
Heb je Jag anders ooit gekeken? Of midsomer murders? Kijk anders eens op detectives.kro.nl, misschien staan daar nog wat leuke series voor je?
[ Voor 26% gewijzigd door Kefding op 22-05-2013 22:22 ]
Deze is trouwens ook wel leuk. IMDB: Rosemary & Thyme (TV Series 2003–2006)
Dan ken je 'The Mentalist' vast ook al wel. Alleen zit daar naast de 'leuke' losse verhalen ook een serieuzere rode draad in, die soms minder 'leuk' is. (Maar wel boeiend.)heuveltje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:14:
[...] Leuk als ik vind hem leuk, niet als in met veel humorCastle is leuk...
Eveneens natuurlijk de Hercule Poirot serie.CaptJackSparrow schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:39:
Ze worden blijkbaar niet beschouwd als een serie maar als aparte TV-movies maar de Miss Marple 'serie' met Joan Hickson in de hoofdrol is als je van Britse (detective)series houdt het aanzien meer dan waard.
Deze is trouwens ook wel leuk. IMDB: Rosemary & Thyme (TV Series 2003–2006)
Wallander? IMDB: Wallander (TV Series 2008– )leosand schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:05:
[...]
precies ik vond Wikipedia: Lilyhammer wel goed.
met steven van zandt
er is ook een zweedse (poltie)serie kan even niet op de naam komen die engels talig is net als lilyhamer
Dit is de UK versie, ben er wel gecharmeerd van. De Zweedse (eerdere) versie schijnt ook wel goed te zijn trouwens.
http://next-episode.net/24Fiber schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 00:56:
[...]
Volgens mij waren ze definitief gestopt, dus er komt geen nieuwe serie meer.
24 will be back for a 12 episode limited series which will be its 9th season. A 24 hour story will be written.
jaja dat is em, geweldige serie.
ja inderdaad. al heb ik volgens mij de zweedse in een engels jasje gezien in Denenmarkenwagenveld schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:13:
[...]
Wallander? IMDB: Wallander (TV Series 2008– )
Dit is de UK versie, ben er wel gecharmeerd van. De Zweedse (eerdere) versie schijnt ook wel goed te zijn trouwens.
Psychologisch: ik ben zelf groot fan van de animeserie ' Death Note'. Toen ik deze serie aangeraden kreeg was ik bang dat het alleen voor doorgewinterde animekijkers leuk zou zijn, maar na twee afleveringen was ik verslingerd. Het psychologische spelletje/detective-achtige verhaallijn zit heel goed in elkaar.StygMa schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:07:
Ik houd van uiteenlopende series maar ik zoek nog wat series binnen specifiekere genre's.
SciFi gezien
Continuum, The 4400, Stargate, X-Files, Sliders
Post-apocalytisch spreekt me ook aan zoals bij The Walking Dead ziet.
Nog te kijken:
Jericho/Fallen Skies (vooral eerste wordt veel genoemd, meer series zoals deze?)
Dr Who heb ik geprobeerd, maar ik vond het lastig om te plaatsen qua toon, of wordt het beter vanaf bepaald seizoen?
Psychologische (actie) thriller
Het psychologische en rauwere van onderstaande series spreekt me erg aan.
Hannibal, Breaking Bad, Dexter
Vooral de rust/dialoog die in de Hannibal serie zit vind ik erg lekker. Welke serie aanraders zitten hierbij in de buurt?
Ik heb Twin Peaks een tijd geleden gekeken, en deze serie zou ik erg rustig noemen. Een goede opbouw die uiteindelijk de spanning goed op weet te voeren, door juist veel zaken weg te laten en ruimte te laten voor mystiek. Zoals dat in Lost of the X-files bijvoorbeeld ook gedaan wordt.
Verder zijn alle Star Trek series ook heel rustig opgebouwd, veel dialogen. The Original Series weet ik alleen niet, die heb ik niet gezien.
Wat betreft Britse humor:Komedie
Ik vind Bottom echt een aanrader. Je moet wel van grove, vieze humor houden. Verder de UK versie van the Office. Black Books noem je al en dat is zeker een aanrader.
Verder qua cartoons: een aantal vrienden van mij zijn idolaat van Harvey Birdman: Attorney at Law, en zij waarderen bijvoorbeeld family guy ook erg hoog. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar wel hoge verwachtingen.
Suits is idd een aanrader, Homeland niet gezien.Overig
Andere series die ik gezien heb en die me aanspreken: Lost, Six Feet Under en Arrow (tussendoortje)
Overige series die ik nog wil proberen zijn Homeland / Suits
Ik hoop dat het iets helpt, heb zelf ook niet alles gezien!
Anoniem: 251512
Belangrijk voor mij is vooral een goed en sterk verhaallijn over een heel seizoen. (Geen op zichzelf staande afleveringen) En het moet absoluut geen politie/misdaad oplos serie zijn in welke vorm dan ook zijn.
Heb al heel veel gezien dus zal even een lijstje neerzetten wat ik dus al heb gezien:
The Wire
Sopranos
Newsroom
Game of Thrones
Oz
Dexter
Heroes
Homeland
Breaking Bad
Suits
Walking Dead
House of Cards
Deadwood
The Shield
Prison Break
Twin Peaks
Californication
Entourage
Lost
The Unit
Six Feet Under
24
Boardwalk Empire
Sons of Anarchy
Spooks
Band of Brothers
The Pacific
Het kan zijn dat ik nog wat serie's ben vergeten die ik heb gezien, excuus alvast hiervoor.
Comedies volg ik heel af en toe ook wel maar ben ik geen fan van. Fantasy/ScyFi hoeft van mij ook niet, Game of Thrones is hier dus de uitzondering op.
Het hoeft van mij niet een amerikaans serie te zijn, ondanks dat de series in de bovenstaande lijst dat vrijwel allemaal zijn. Wie heeft er nog wat aanraders?.
Verder wil ik voor andere mensen nog Spooks aanraden, dit is een britse serie over MI5 en erg spannend!
Een andere serie waar ik veel goede verhalen over hoor, maar zelf nog moet kijken is Downton Abbey
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 29-05-2013 00:07 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Anoniem: 19894
Orphan Black en Utopia.Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:38:
Beste mensen, ook ik ben op zoek naar een goede nieuwe serie om te volgen....
The Killing hoor ik ook wel wat vaker goede dingen over, alleen dan meestal over de Deense versie?Moi_in_actie schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:04:
Even kijkend naar mijn collectie, zijn de onderstaande series wellicht iets wat in de buurt komt (inclusief een zeer beknopte samenvatting):
Ben alleen zo als ik zei niet echt van de misdaad oplos series. Arrow heb ik een paar afleveringen gezien maar vond ik persoonlijk echt helemaal niets.
De meeste HBO series heb ik gezien, True Blood en Carnivale vond ik niets. Treme heb ik een keer gezien maar moet ik nog een keer proberen.Arrne schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:21:
Kijk eens tussen de series van die HBO je nog niet gezien hebt?
Bedankt voor de tip, ik schreef inderdaad op nieuwe series, maar ik wil eigenlijk wat series volgen die wat langer meelopen en wat meer seizoenen hebben. Als ik ergens een hekel aan heb is een serie volgen die dan opeens gecancelled wordt.
Ik zal van beide wel de Pilot binnekort kijken om te zien wat het is
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 29-05-2013 00:36 ]
Ik zag er inderdaad veel HBO series tussen staan, vandaar de opmerking.Anoniem: 251512 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:30:
[...]
De meeste HBO series heb ik gezien, True Blood en Carnivale vond ik niets. Treme heb ik een keer gezien maar moet ik nog een keer proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 29-05-2013 00:43 ]
Geef zeker Orphan Black een kans, de hoofdrolspeelster heeft wat mij betreft een Emmy award te pakken.Anoniem: 251512 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:30:
[...]
Ik zal van beide wel de Pilot binnekort kijken om te zien wat het is
Utopia is lekker trippy qua muziek en beelden en erg duister in de rode draad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lone_Gunmen
Een spin-off van de X-Files.
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Waarom vond ik dit zulke goede series? Geen idee eigenlijk... Wellicht de manier waarop je in het verhaal wordt getrokken, de manier waarop de personages worden voorgesteld, heel persoonlijk... Lastig...
Wellicht iemand een idee?
(Andere series die ik kijk of heb gezien zijn o.a. CSI, The Mentalist, Hannibal, The Walking Dead, Bates Motel, Homeland, Deadwood, Jericho, Touch, maar dit is weer heel anders dan Flashpoint en Third Watch)
[ Voor 17% gewijzigd door Ypho op 30-05-2013 15:33 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Is dat dezelfde serie waar in het artikel naar wordt gewezen? http://www.volkskrant.nl/...dinavische-hitserie.dhtml The Team?:
raydekok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:17:
[...]
dicte
varg veum
johan falk
anno 1760
A-team is dat niet de serie van Arne Dahl?
[ Voor 9% gewijzigd door Sepp14 op 31-05-2013 19:09 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Moet ik eerlijk zeggen : je mist er niks aan..Anoniem: 251512 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:42:
Romedie serie ben ik helemaal vergeten en moet ik inderdaad nog kijken! Thanks
Vond hem nou niet echt geslaagd, wel een imho natuurlijk
Rookie Blue? ER? Law and Order?Ypho schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:32:
Ik volg zelf vele series, maar twee van de beste series die ik heb gezien zijn Third Watch en Flashpoint. Heeft iemand een idee of er nog een vergelijkbare serie bestaat (ouder is niet erg). Nu is er de serie Chicago Fire, dat is op zich leuk, maar meh...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik kwam niet verder dan de 1e helft van ep 1Ramzzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:44:
Iemand deze al gezien? IMDB: The Fall (TV Series 2013– )

yep that is.Sepp14 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Is dat dezelfde serie waar in het artikel naar wordt gewezen? http://www.volkskrant.nl/...dinavische-hitserie.dhtml The Team?
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.