Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
Dat de Japanse Anime mini-serie Death Note nog niet is langsgekomen trouwens.

Light Yagami is een briljante, maar snel verveelde middelbare scholier die zich ergert aan alle corruptie in de wereld. Zijn leven verandert drastisch als hij een mysterieus notitieboekje vindt, de Death Note. Als iemands naam in dit notitieboekje wordt geschreven, zal die persoon sterven. Light is in eerste instantie nogal sceptisch, en denkt dat het gewoon een grap is. Maar na wat geëxperimenteer en de dood van twee criminelen moet Light wel geloven dat de Death Note echt is. Na de ontmoeting met de eigenlijke eigenaar van de Death Note, een shinigami (Death God/God des Doods) met de naam Ryuk, streeft Light ernaar "de god van de nieuwe wereld" te worden door het kwaad uit de wereld te verbannen met behulp van de Death Note.

[Voor 1% gewijzigd door HenkEisjedies op 05-12-2012 18:16. Reden: anime toegevoegd]

• bakakaizoku
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:32
Ook ik ben op zoek naar wat leuks om mijn tijd mee te vullen nu Dexter weer tot een einde is gekomen voor de eerst komende 9 maanden.

Om even aan te geven wat ik leuk vind om te volgen:

Ja, er zitten wat :') series tussen, maar ik hou af en toe van verstand op 0 dingen :) Suggesties zijn dus van harte welkom!

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• eagle00789
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 25-05 12:35

eagle00789

Est. November 2005

Ik hoor (lees) hier veel goede series die ik allemaal wel ken, maar hebben jullie ook al eens gekeken naar Revolution? Een zeer goede serie van de makers van Lost.

Hieronder een korte beschrijving van de serie (niet van mij)
quote:
Onze hele manier van leven is afhankelijk van elektriciteit. Wat zou er gebeuren als het gewoon stopte met werken? In Revolution maak je dit mee. Alsof er een schakelaar omgezet is wordt het opeens op de hele wereld donker. Vliegtuigen vallen uit de lucht, ziekenhuizen moeten sluiten en communicatie is onmogelijk. Zelfs batterijen werken niet meer. En wie kan zonder moderne technologie vertellen wat de reden hiervan is? Na een korte introductie gaat de serie vijftien jaar vooruit in de tijd. Het leven is weer terug naar hoe het was voor de industriële revolutie en als de zon onder gaat worden de kaarsen aangestoken.
Mijn rating voor deze serie is http://www.tuscaloosabusiness.com/images/businesses/stars/10/business_stars_10.png

• Sefyu
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-05 19:17
quote:
Slaapje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:33:
[...]

Modern Familiy lijkt me wel passen in de lijst die je hierboven hebt staan. Verder Entourage of Californication misschien.

Ook ik wil hier voor de BBC series pleiten, series als Sherlock en Luther zijn imo gewoon topkwaliteit. De nieuwe serie Hunted haalt dit niveau niet, maar kijkt toch erg fijn weg. Strike Back is ook een erg goeie actie serie van UK bodem.

Als je een keer iets niet Engels wilt kijken en politiek enigszins interessant vindt is Borgen erg aan te raden.
Bedankt voor deze suggestie _/-\o_

Ik kijk deze serie sinds een paar dagen en ik vind 'm echt een prachtserie. Goed verhaal, goed acteerwerk, goede karakters en qua stijl ook mooi om te zien.

Dat het Deens is, is eigenlijk bijna niet te merken. Meer suggesties voor niet-engelsgesproken series zijn erg welkom.

Speelt deze man trouwens niet in Star Trek oid?

• Sefyu
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-05 19:17
Ik heb pas Strike Back ontdekt. Het is geen topserie en het is niet echt super geschreven, maar het heeft wel lekkere actie en het kijkt lekker weg (niet teveel denkwerk). Hoofdthema zijn de avonturen van een rebelse MI6-agent. Hoofdpersoon switcht per seizoen (in S01 en S02 dan). Inmiddels zijn er drie seizoenen.

Ik kan 'm wel aanraden.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
anandus schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:07:
Ik houd van politieke series (en docu's), zoals West Wing, Borgen, The Thick of It (en ook docu's zoals The Warroom, De Wouter Tapes, Pieken en Peilingen, etc).

Heeft iemand nog een leuke suggestie voor me? :)
Yes Prime Minister is net begonnen met nieuwe acteurs en nieuwe afleveringen, op de Britse zender GOLD. Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien, en het is moeilijk om niet te gaan vergelijken met de oude serie (die fantastisch was!).

De eerste aflevering is afgeslacht door de critici, veel goeds beloofd dat dus niet ;)

[Voor 6% gewijzigd door gambieter op 16-01-2013 21:31]

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

NYPD Blue (1993)NYPD Blue (1993)
IMDb: 7.4 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 60min. | MPAA: M18
Plot: The gritty details of life as a member of a New York City police unit.
Het viel me nu pas op dat NYPD Blue nog niet eerder genoemd was. Het is een al wat oudere politieserie die het bekijken zeker waard is. Er is door liefhebbers lang geklaagd dat de hele serie maar niet uitgebracht werd op DVD. Lang waren maar vier seizoenen uitgebracht in de jaren 2003-2006. Seizoenen 5 en 6 zijn vorig jaar december verschenen en dit jaar in februari tot april zullen eindelijk de resterende seizoenen verschijnen volgens informatie bij Amazon.

Een sterke acteerprestatie wordt geleverd door Dennis Franz die het complexe 'ruwe bolster' karakter van Detective Andy Sipowicz neerzet.
IMDb -- NYPD Blue (1993) Wikipedia -- NYPD Blue (1993) Bekijk trailer van NYPD Blue (1993) op YouTube Schrijf zelf een recensie over NYPD Blue (1993)
8 / 10

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Chef! (1993)Chef! (1993)
IMDb: 8.2 | Genre: Comedy | Runtime: 30min. | MPAA: AL
Voor de liefhebbers van Britse kwaliteitscomedy de al weer 20 jaar oude serie Chef! met Lenny Henry in de rol van fanatiek gepassioneerde kok die zeer weinig geduld kan opbrengen voor mensen die niet even gedreven zijn als hijzelf. Met name zijn personeel moet het dan ook ontgelden en vindt zich frequent aan de ontvangende zijde van zijn scherpe tong.

Dit leidt o.a. tot zeer fraaie dialogen. Een klassieker.
IMDb -- Chef! (1993) Wikipedia -- Chef! (1993) Zoek trailer van Chef! (1993) via Google Schrijf zelf een recensie over Chef! (1993)
9 / 10

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-03 21:14

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
astie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:07:
Ik ben opzoek naar een serie die al heel wat seizoenen ver is of afgelopen is. Dit omdat ik er van hou om lekker veel afleveringen achter elkaar te kijken ipv elke week op een nieuwe aflevering te wachten.
Ik hou daarbij niet van series die een verhaal per aflevering hebben (alla House en CSi) maar zoals Games of Thrones, Sopranos, Lost, Prisonbreak etc.

Ik ga hieronder een lijst weg zetten met series die ik al heb gezien en volg. Dit is niet om te laten zien dat ik echt geen leven heb...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-03 21:14

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:39:
Heb alle pagina's doorgelezen en er weer wat aan mn 'watch' lijstje heb toegevoegd, het viel me alleen op dat Alcatraz nog geen 1 keer is genoemd. [...] Ik vond het een goede serie, alleen is het jammer dat er maar 1 seizoen van is, want het einde is nu niet heel duidelijk en er hadden zo nog een paar afleveringen van gemaakt kunnen worden, het verhaal was naar mijn mening nog niet helemaal afgelopen. het kijkt wel lekker weg, ondanks dat veel vragen niet beantwoord worden in het korte seizoen.

IMDB: Alcatraz (TV Series 2012– )
Ik vond het ook wel een lekkere serie en zonde dat de serie na één seizoen is afgekapt. Ik vond de hoofdrolspeelster erg leuk en ook die dude die haar hielp vond ik wel grappig. De mix van misdaad en mysterie vond ik ook wel geslaagd, maar blijkbaar haakten er toch te veel kijkers af in de VS.

Zie ook:
Wikipedia: Alcatraz (TV series)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Primeur
  • Registratie: april 2013
  • Niet online
quote:
SAWYER schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:53:

Wat mij goed lijkt:

Alphas
Zero Hour
Revolution
Bates Motel (?)

Iemand tips, of bovenstaande gezien?
Alphas: gezien, kon ik waarderen.
Zero Hour: gezien, ik vond het leuk, beetje The Da Vinci Code achtig zeg maar.
Revolution: heb ik een paar afleveringen van gezien, liep me niet snel genoeg om echt te boeien maar heb het niet verwijderd. voor als ik niks anders te kijken heb...
Bates Motel: pfffffff, tempo van een http://www.cristoferdelatorre.com/emoticonosgratis/emoticonos/caracol.gif. Ik kwam er niet doorheen... Verwijderd.

Overige SF/F series die ik kijk/heb gezien: Warehouse 13, Eureka, True Blood, 11th hour, Lost Girl, Eastwick, Rubicon, Being Human, The Grimm kan ik zelf allemaal waarderen.
Hemlock Grove: irritant gefilmd.

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08-05 09:21
quote:
XeNeRgY schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:23:
[...]

Nog niet gezien maar twijfelen
Fringe (leek ook geen doorlopend verhaal te zijn)
Fringe begint redelijk als losse afleveringen, maar al snel komt er een rode draad door alle aparte cases. Er zijn genoeg seizoenen van en ik vind het prima in elkaar zitten. Op een gegeven moment wordt het een beetje vaag, maar al met al heb ik veel plezier beleefd aan alle seizoenen.

Is Vikings al genoemd? Leuke serie over de Vikingen. Heb nu 6 afleveringen van het eerste (en tot nu toe enige) seizoen gezien en zit echt wel goed in elkaar.

[Voor 22% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 13-08-2013 09:20. Reden: Vikings toegevoegd]

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:15
Voor wie eens een andere setting wil proberen dan klassieke oudheid/hedendaagse periode kan ik de serie Hell on Wheels aanraden. Inmiddels is het derde seizoen begonnen en ik vind het een erg sterke serie.
Komt net als The Walking Dead ook van AMC.

IMDB: Hell on Wheels (TV Series 2011– ) - 5b4 IMDb

Toen echte mannen baarden hadden 8-)

[Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 19-08-2013 15:53]

• Brakkie
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik zag dat deze serie nog niet voorkomt in dit topic en dat verbaast me :) Gaat over een oud-honkballer die terugkeert naar z'n geboortestad en daar gym les gaat geven... Kenny Powers denkt dat de wereld om hem draait en dat is erg grappig om naar te kijken.

IMDB: Eastbound & Down (TV Series 2009– )

[Voor 23% gewijzigd door Brakkie op 21-08-2013 09:55]

Systeem | Garmin Connect

• Cr0N
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
quote:
kapert schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:15:
De komende tijd heb ik weer wat tijd over dus ben op zoek naar een boeiende nieuwe serie. Allereerst de lijst van series die ik momenteel volg of gezien heb:

...Waar ik naar op zoek ben is een serie met een sterk verhaal iets in de richting als Boardwalk Empire. De sfeer in die serie is geniaal. Wat ik ook wel leuk vind zijn series als Under the Dome en Lost (seizoen 1 & 2 in het bijzonder) waar alles mysterieus is en je gaandeweg steeds meer begint te begrijpen.
The Wire moet je zonder meer kijken, sfeertje is fantastisch neergezet.
Hele fraaie sfeer heeft ook Mad Men, zwaar verslavend ook. Zou ook wel meer van dit soort series willen weten.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:56

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Twylight schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:20:
The Wire is alleen beschikbaar in 4:3 SD kwaliteit. Dat is voor mij al een reden om het niet te kijken :P

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Cr0N
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Net de eerste aflevering van Fargo gezien op Netflix NL. Echt bizar, bizar goed.
Nu alleen weer een week wachten tot de volgende aflevering. Spiksplinternieuwe serie.

[Voor 7% gewijzigd door Cr0N op 19-04-2014 22:05]

• Lud0v1c
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:22
Crossbones (2014–)
IMDb: 6.5 | Genre: Adventure, Drama | Runtime: 60min.
Plot: Set during the golden age of piracy in the 1700s and centers on legendary pirate Blackbeard.
Erg leuke serie! Lijkt erg op het sfeertje in Assassin's Creed: Blackflag. John Malkovich vind ik een hele goede rol spelen. Eigenlijk de gehele cast vind ik wel aardig. Verhaallijn is ook boeiend genoeg. De scenes met de diverse schepen zijn erg spectaculair. Ik geniet ervan :) Er zijn in totaal 9 aflevering van seizoen 1 uitgebracht. Ik lees echter net dat ze gestopt zijn! :(
IMDb -- Crossbones (2014–) Wikipedia -- Crossbones (2014–) Bekijk trailer van Crossbones (2014–) op YouTube Bekijk showinfo van Crossbones (2014–) Schrijf zelf een recensie over Crossbones (2014–)
8 / 10

[Voor 15% gewijzigd door Lud0v1c op 07-08-2014 18:41]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Grasfluiter
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Net Bates Motel uitgekeken op Netflix: briljant! Nu Broolyn Nine Nine, weird grappig.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:37

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik kijk nu "Eigen Kweek". Een Vlaamse serie over een aardappelboer die wiet gaat kweken. Het is vrij korte serie met maar 6 afleveringen maar het zit goed in elkaar en is erg vermakelijk. Je moet wel niet bang zijn voor Vlaamse accenten, ik denk dat noorderlingen ondertiteling nodig zullen hebben. Steenkolenengels moet je trouwens ook niet bang voor zijn.

grappig detail: de wietboer lijkt wel wat op Fred Teeven

Zoek de echte Fred

[Voor 4% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 09-10-2014 16:06]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Shamalamadindon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02-06 15:44
quote:
Dikkiedikdik schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:20:
Als de wire genoemd wordt, dan noem ik als second best: the shield. Beiden must sees. En beiden beter dan de gemiddelde Amerikaanse show van vandaag de dag (uitzonderingen daargelaten).

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Grasfluiter
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Eerste 2 afleveringen gezien van Marco Polo, de nieuwste eigen productie van Netflix. Adembenemend mooi gefilmd, Neflix heeft niet op een paar miljoen dollar meer of minder gekeken en dat is te zien.

Soort van kruising tussen kostuumdrama, martial arts vechtwerk en Game of Thrones. Dikke aanrader als je liefhebber bent van die mix. Mooie aan Neflix is dat ze gelijk hups de hele serie in 1 keer online hebben gezet, niets iedere week wachten.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

On_E

Housemusic

quote:
Snowwie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:19:
Ik hou van droge humor, maffe (slapstick) situaties, rare typetjes, sci-fi en een tikkie geweld. Een nieuw te kijken show moet niet te oud zijn, of maar 1 seizoen hebben. Dus geen Cheers of Happy Days. Iets vanaf 2005, zodat er ook gelijk genoeg seizoenen zijn om te kijken.

Wie heeft suggesties?
Danger 5 : YouTube: DANGER 5 TRAILER

quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:02:
Maar bij Mr Robot heb ik sterk het idee dat schrijvers niet echt goed wisten welke kant ze uit wilden.
De maker heeft juist bevestigd dat ie exact weet wat ie wil en hoe het af gaat lopen, hij wil nog 4 seizoenen maken.

[Voor 28% gewijzigd door On_E op 08-01-2016 13:45]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 29-05 22:59

P_Tingen

omdat het KAN

Een collega wees mij op de tv serie van het boek 22.11.63 van Stephen King. Het boek heb ik zo ongeveer in één keer uitgelezen. Nou ja, voor zover dat kan met zo'n 900 pagina's dan.

Ik heb net de eerste aflevering gezien en het valt me dik mee. Het boek wordt niet letterlijk gevolgd. Dat zou ook te langdradig zijn denk ik, maar het eerste deel ademt in ieder geval de sfeer van het boek. Ik hoop dat ze niet zo de bocht uit vliegen als met Under The Dome. Vooralsnog een aanrader!

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Voor wie hem nog niet heeft gezien: The Night Manager. Goede en spannende Britse serie ove, inderdaad, de nacht manager van een hotel. Het verhaal kreeg voor mij een verassende wending en is zeer goed geacteerd. Eindelijk weer een serie waarbij ik niet halverwege m'n ipad erbij pak om wat te internetten. 8) :+

Bovendien vond ik haar ook niet verkeerd om naar te kijken :9 :

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 12:21

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

quote:
CCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Oké ik zit met het volgende dilemma. Ik ben een fanatiek serie liefhebber en heb een serie nodig voor 's avond lekker in bed voor het slapen gaan. Ik volg al een twintig tal series die ik hieronder even neer zal zetten (Het kan dus uiteraard niet een van die series zijn ;))
-Arrow
-Luke Cage
- Agents of Shield
- Flash
-Narcos
- Band Of Brothers
- Prison Break
- Homeland
- Vikings
- Mr. Robot
- Blindspot
- Quantico
- 24
- The Last Kingdom
- Black Sails
- Lost
- Colony
- The Last Ship
- The Blacklist
- Strike Back
- Hawaii five-o
- Mac Gyver

Hoewel er redelijk wat fantasy/sci-fi series tussen zitten ben ik meer opzoek naar een serie als Strike Back. Hedendaags, veel actie, veel geweer gevechten, het hoeft niet het beste verhaal te hebben heb liever iets dat gewoon lekker weg kijkt. True detective wil ik aankomende week aan beginnen.
De volgende series heb ik geprobeerd maar zijn het toch net niet:

Game of Thrones
House Of Cards
Person of Interest

Heeft alles. Sci-fi thema, heel veel actie, humor, fantastische soundtrack, een zeer interessante rode draad, enkele experimentele afleveringen, sterke cast, mooie vrouwen, beetje nerdy. Wat mij betreft één van de meest onderschatte series van de afgelopen paar jaar, zeker in Nederland krijgt het niet de aandacht die het verdient.

http://scifiempire.net/wordpress/wp-content/uploads/2013/09/Sarah-Shahi-in-Person-of-Interest-opening-sequence-Person-of-Interest.jpg

103 afleveringen in 5 seizoenen, dus je kan je lol even op. Serie is bedacht en gemaakt door Jonathan Nolan, die met z'n broer onder meer aan Memento, The Prestige, The Dark Knight en The Dark Knight Rises meeschreef. Dikke aanrader!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 02-06 13:16

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Omdat er nog geen apart topic voor The Orville bestond heb ik deze aangemaakt, met meer informatie en ook reacties e.d.
[Serie] The Orville

Sinds ik het topic Star Trek Discovery volg ben ik toevallig via datzelfde topic op de serie "The Orville" gestuit.

"The Orville" is voor 98% een rip off van Star Trek TNG. Maar, deze serie is bij sommigen bekend, maar bij anderen misschien weer niet, toch mooi gemaakt. Je waant je een beetje terug in de TNG tijd, met de USS Enterprise als zijnde de "Caddilac" onder de sterrenschepen, en zo is de USS Orville ook. In deze serie geen lensflares of heel drukke actie of geflits en dergelijke, maar met hele mooie, rustige, kleurrijke huiselijke sets. Vergelijkbaar met de USS Enterprise uit TNG. Over het algemeen is de serie wel serieus, maar regelmatig vliegt de hilariteit van het scherm af en worden er soms reacties gegeven die totaal nergens op slaan of de spot drijven met de situatie.

Maar voor de rest is het concept bijna hetzelfde als Star Trek TNG. Een kapitein krijgt het commando van een schip en zijn 1e officier is notabene zijn ex-vrouw, die hij een jaar daarvoor betrapt had op sex met één of andere blauwe alien. De overige karakters kun je vergelijken met die uit TNG. Zo heb je een Mokleb, een karakter die heel erg doet denken aan Worf uit TNG, heel erg nors, maar op een grappig manier. Er is tevens een robot/android, te vergelijken met Data, en ze hebben een vrij klein 'meisje', jonge dame, met de kracht van hulk (helemaal rechts op de foto hieronder). Oh, en de dokter van het schip wordt gespeeld door de "Kassidy Yates" uit Deep Space Nine (de vriendin van Kapitein Sisko).
En dan is er ook nog een Slimer karakter. Niet te zien op de foto hieronder.

Afijn, als je houdt van Sci-fi, en je houdt van onzinnigheid op z'n tijd, en je houdt van Star Trek, dan is deze serie echt een aanrader.

The Orville op Imdb - rating: 7.8 - Geen slechte rating voor wat Imdb betreft. :) :)

[Voor 8% gewijzigd door 92946 op 16-11-2017 21:04]

• GeeBee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:48

GeeBee

Oddball

Oh ja Krill = Jem’Hadar 😛

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:41

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

Kwam dit topic tegen omdat ik wel wat nieuwe series nodig heb. Dus hier ga ik wat suggesties uitpikken.

Maar ik zie Code Black nog niet genoemd worden. Echt een aanrader als je van ziekenhuisseries houdt. Snelle actie, goeie situaties, kijkt heerlijk weg.

Jammer dat er geen seizoen 4 komt. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: juli 2016
  • Niet online
Outer Banks op Netflix.
Kijkt lekker weg met een eigen stijl en wordt per aflevering beter.

Je voelt gewoon dat alles steeds slechter gaat worden. :)

[Voor 8% gewijzigd door CR2032 op 28-05-2020 22:34]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True