"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Het relatief onbekende Britse "The Shadowline" is niet mainstream, maar wat mij betreft een pareltje: IMDB: The Shadow Line (TV Series 2011– )
Is eigenlijk een miniserie, want slechts 7 afleveringen en het lijkt er ook niet op dat er een vervolgseizoen komt.

Ik kon me goed vinden in een review op IMDB:
The closest thing the Brits will have to an answer for The Wire. The Shadow Line is a stunning exploration of the line that men walk between morality, faith, justice and identity. The writers keep you in a constant state of mystery, unsure of who these people are and what side they ultimately lie on. The lines are blurred up until the end and everyone involved makes it a gripping and intense journey through this dangerous world. There are so many scenes that had my legs shaking in paranoia, dying to see how things were going to turn out. They somehow manage to make the quietest moments the most epic; there's a scene at the beginning of the fifth episode (that ends up lasting almost half an hour) that felt very reminiscent of that epic feeling during the Omar/Brother Mouzone meetup in The Wire

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Tsjipmanz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:56:
Het relatief onbekende Britse "The Shadowline" is niet mainstream, maar wat mij betreft een pareltje: IMDB: The Shadow Line (TV Series 2011– )
Is eigenlijk een miniserie, want slechts 7 afleveringen en het lijkt er ook niet op dat er een vervolgseizoen komt.

Ik kon me goed vinden in een review op IMDB:
The closest thing the Brits will have to an answer for The Wire. The Shadow Line is a stunning exploration of the line that men walk between morality, faith, justice and identity. The writers keep you in a constant state of mystery, unsure of who these people are and what side they ultimately lie on. The lines are blurred up until the end and everyone involved makes it a gripping and intense journey through this dangerous world. There are so many scenes that had my legs shaking in paranoia, dying to see how things were going to turn out. They somehow manage to make the quietest moments the most epic; there's a scene at the beginning of the fifth episode (that ends up lasting almost half an hour) that felt very reminiscent of that epic feeling during the Omar/Brother Mouzone meetup in The Wire
Een vergelijking met The Wire, deze gaat op de watchlist _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

E2TK schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:28:
[...]

Een vergelijking met The Wire, deze gaat op de watchlist _/-\o_
Je moet geen "soort The Wire" verwachten, want dan zal je teleurgesteld raken. Maar ik snap de vergelijking wel.

De grootste overeenkomst zit hem in mijn ogen in het feit dat de vage scheidslijn tussen 'goed' en 'kwaad' een belangrijk thema is in de serie. Je vraagt je steeds meer af wie nou eigenlijk aan welke kant staat. Ook worden er een paar zeer sterke karakters neergezet, veel cooler en duisterder dan Gatehouse (gespeeld door Stephen Rea) kom je ze niet tegen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 14:50
zijn er nog leuke series die in mijn lijstje past?
Het zijn er nu aardig wat, maar miss dat er nog leuke aanraders zijn?

Zoek vooral lekker makkelijk weg kijkende series die de genre drama/actie/thriller heeft. Comedy mag natuurlijk ook!

lijstje:

Comedy:
- TBBT
- HIMYM
- New Girl
- The Office
- Community
- Family Guy
- Blue Mountain state
- The in-betweeners
- The Simpsons
- Futurama
- Anger management
- The hard times of RJ Burger

Actie/Drama
- Game of Thrones (awesome)
- Breaking Bad (awesome)
- Homeland
- XIII
- Person of Interest (awesome)
- Arrow
- The Pillars of the earth
- Californication (awesome)

(scripted) Reality:
- Top Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07 09:52
thvers schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:38:

Zoek vooral lekker makkelijk weg kijkende series die de genre drama/actie/thriller heeft. Comedy mag natuurlijk ook!

lijstje:

Comedy:
- TBBT
- HIMYM
- New Girl
- The Office
- Community
- Family Guy
- Blue Mountain state
- The in-betweeners
- The Simpsons
- Futurama
- Anger management

Actie/Drama
- Breaking Bad (awesome)
- Homeland
- XIII
- Arrow

(scripted) Reality:
- Top Gear
lie to me
las vegas
spartacus

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 16:33
arsimo schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:11:
[...]

Het was voor beide bedoeld. Dat jij dat niet zo ervaarde kan zo zijn, maar het lijkt me dat de makers dit het beste weten, denk je niet?
De makers hun mening hebben toch totaal geen invloed op hoe hun product ontvangen wordt? Dus waarom zouden die dat dan beter weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Steefmeister schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:01:
[...]
De makers hun mening hebben toch totaal geen invloed op hoe hun product ontvangen wordt? Dus waarom zouden die dat dan beter weten?
De discussie ging om de bedoeling - dat is dus het exclusieve terrein van de makers. De ervaring of het ontvangen is inderdaad wat bij de kijker ligt, dat is precies ook wat ik schreef. De bedoeling kan slecht begrepen worden omdat deze of slecht is gepresenteerd of dat het publiek slecht kijkt of een combinatie van beide, maar dat was niet de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Dit topic is mij niet eerder opgevallen, maar zal het de komende tijd eens wat beter doorlezen opzoek naar pareltjes.

Ik ga in ieder geval The Shadow Line proberen. Als iets een beetje in de buurt komt van The Wire moet het wel goed zijn en de trailer op youtube geeft mij een goede eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392738

Voor de geïntreseerden die iets luchtigs en gezelligs zoeken, maar toch nog wat kwaliteit willen kan ik Hart of Dixie aanraden. Ik was zeer sceptisch toen ik aan deze serie begon, maar was al snel gecharmeerd door de personages en het stadje waar alles zich afspeelt. Het is van de makers van The O.C. en Rachel Bilson speelt hier de hoofdrol. Je weet dus al een beetje waar je je aan kan verwachten, maar dit is in dit geval geen slechte zaak.
Als je tussen al de grote kleppers en uiterst intense series zoals Game of Thrones, Homeland, Breaking Bad, Arrow, ... eens iets luchtigers en laid back wilt raad ik je deze serie ten zeerste aan!
Must see voer voor: One tree hill, The O.C.-fans.

Vervolgens een volledig andere serie die ik zoveel mogelijk mensen wil aanraden: American Horror Story.
Ik ga niet te veel vertellen over deze serie. Kwestie van absoluut niets te spoilen. Wat ik je wel kan vertellen is dat het een zeer duistere, psychologische en intrigerende de serie is die de nodige mindfucks in petto heeft! Ik heb nog nooit een serie als deze gezien. Iedereen die zich een horror/thriller-fanaat noemt MOET deze serie gezien hebben! Je zal het je niet berouwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
arsimo schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:46:
[...]

De discussie ging om de bedoeling - dat is dus het exclusieve terrein van de makers. De ervaring of het ontvangen is inderdaad wat bij de kijker ligt, dat is precies ook wat ik schreef. De bedoeling kan slecht begrepen worden omdat deze of slecht is gepresenteerd of dat het publiek slecht kijkt of een combinatie van beide, maar dat was niet de discussie.
Enfin, ik zie wat je bedoeld. Het drama was voor mij in ieder geval minder nadrukkelijk aanwezig tegenover het pure entertainment gehalte. Nu krijg ik wel zin om het serietje weer eens te gaan zien. Helaas staat er zoveel nog in de wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 15:25
Zojuist HIMYM vanaf seizoen een helemaal afgekeken. Leuke serie, jammer dat de episodes 2 weken uit elkaar ligt. Iemand nog suggesties welke serie er veel lijkt op HIMYM? TBBT vind ik ook wel leuk, maar kan er niet hele series van afleveringen van volgen, geldt overigens ook voor the office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 509940

sheez88 schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:47:
[...]

lie to me
las vegas
spartacus
- Supernatural!
- Miss beetje emo, maar vampire Diaries is ook goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 17:43

lordsnow

I know nothing

Exocet schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Geweldige serie inderdaad.
Patinkin onherkenbaar? Herkende 'm meteen, hij kan zich niet zo maar verschuilen :+
Aaah... Mandy Patinkin :)

Deed mij gelijk denken aan Dead Like Me:
IMDB: Dead Like Me (TV Series 2003–2004)

Een show die helaas ook te vroeg is gecancelled.

/edit
IMDB: Rubicon (TV Series 2010– )
Ben ik ook op dit moment aan het kijken. Ook een aanrader, net zoals Luther. (Wel twee verschillende shows, ik vindt zelf Rubicon spannender om naar te kijken).

[ Voor 22% gewijzigd door lordsnow op 04-04-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tsjipmanz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:25:
[...]

Je moet geen "soort The Wire" verwachten, want dan zal je teleurgesteld raken. Maar ik snap de vergelijking wel.

De grootste overeenkomst zit hem in mijn ogen in het feit dat de vage scheidslijn tussen 'goed' en 'kwaad' een belangrijk thema is in de serie. Je vraagt je steeds meer af wie nou eigenlijk aan welke kant staat. Ook worden er een paar zeer sterke karakters neergezet, veel cooler en duisterder dan Gatehouse (gespeeld door Stephen Rea) kom je ze niet tegen.
In dat genre zijn Luther en Rubicon ook erg sterk. :)

Ik heb beide series recentelijk bekeken. Luther is 'nog' maar 2 seizoenen, de 3e schijnt in de maak, en Rubicon maar één seizoen, maar beide ijzersterk!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Batiatus schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:52:
Zojuist HIMYM vanaf seizoen een helemaal afgekeken. Leuke serie, jammer dat de episodes 2 weken uit elkaar ligt. Iemand nog suggesties welke serie er veel lijkt op HIMYM? TBBT vind ik ook wel leuk, maar kan er niet hele series van afleveringen van volgen, geldt overigens ook voor the office.
Neem aan dat je Friends al gezien hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik vond The Class ook wel aardig:

IMDB: The Class (TV Series 2006–2007)

jammer genoeg maar één seizoen van.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 15:13
daar zijn er helaas meer van.

The shield ( wat een goed klote eind had die serie)
The unit
Chicago code
En zo zijn er nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-07 21:50

Hokkie

Hello

De series die ik nu volg zijn:

Revenge: Leuk verhaal over een vrouw die een rijke familie wil wraken omdat die haar vader hebben vermoord. In het begin lijkt het wat (te veel) op een soap, maar de acteurs worden beter naar mate de serie vordert.

Homeland: Geweldige serie! Met een ietwat kritische kijk richting de CIA/FBI.

Game of Thrones: need to say more?!

"Love SickBeard"

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
thvers schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:38:

lijstje:

Comedy:
- TBBT
- HIMYM
- New Girl
- The Office
- Community
- Family Guy
- Blue Mountain state
- The in-betweeners
- The Simpsons
- Futurama
- Anger management

Actie/Drama
- Breaking Bad (awesome)
- Homeland
- XIII
- Arrow

(scripted) Reality:
- Top Gear
Comedy:
scrubs IMDB: Scrubs (TV Series 2001–2010)

Comedy/drama:
House IMDB: House M.D. (TV Series 2004–2012)

Overig:
Las vegas IMDB: Las Vegas (TV Series 2003–2008)
Numbers IMDB: Numb3rs (TV Series 2005–2010)

Zelf ben ik een beetje kinderachtig bezig. Ik ben momenteel wat animatieseries aan het volgen zoals:
Transformers Prime
Thundercats

Beetje vanwege vroeger dat ik de orginele series keek, die nu in een nieuw jasje gestoken zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Lonestander op 04-04-2013 10:07 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ramzzz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 01:42:
[...]

In dat genre zijn Luther en Rubicon ook erg sterk. :)

Ik heb beide series recentelijk bekeken. Luther is 'nog' maar 2 seizoenen, de 3e schijnt in de maak, en Rubicon maar één seizoen, maar beide ijzersterk!
Luther heb ik eerste seizoen van gezien, ik vond het wel leuk, maar de verhaallijn soms wel wat te spectaculair (lees: onrealistisch). Ik ga seizoen twee nog wel kijken, maar is voor mij geen buitencategorie. Rubicon ziet er interessant uit, ga ik zeker checken (als ik Oz uitheb). Thanks!

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
@ Lonestander

Las Vegas vond ik ook een erg leuke en vermakelijke serie. Wel echt f*ck*d up dat de serie eindigde met een gruwelijke cliffhanger. Had gehoopt dat ze dan nog een 'final' episode maakten, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
@ Steefmeister, inderdaad volgens mij was ook de bedoeling voor een echte final episode, maar had het netwerk er niet echt zin meer in.

Tevens vond ik zelf tot seizoen 3 het leukst. Seizoen 4 vond ik wat matiger, misschien ook door dat de vaste cast minder werd.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Vaste cast werd inderdaad iets minder, al vond ik Tom Selleck prima passen in de serie.

@thvers
Misschien 24 en Lost erbij zetten? Heb ik mij prima mee weten te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
"van dit seizoen"

Legit, 20min comedy us van jim jeffries, dat is blijkbaar dus een standup. Samengevat: Jim is beetje ~35 jarige lul die vooral om zichzelf geeft en besluit om wat liefdadiger door de wereld te gaan.

Threesome, 20min comedy uk: koppel + homo besluit ouderschap op te nemen.

See for yourself, worst case ben je 40min kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door analog_ op 04-04-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je zou Will & Grace eens kunnen proberen.
IMDB: Will & Grace (TV Series 1998–2006)
Heb je weer 8 seizoenen te gaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Tsjipmanz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:56:
The Shadow Line is inderdaad een erg goede serie die wegkijkt als een spannende film. Ik heb de serie in enkele dagen gekeken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07 19:55
wat ik leuk vind:
voornamelijk actie series, het liefst met een onrealistisch/fantasie tintje. maar niet te erg, dus geen aliens o.i.d.
dus zoiets als: walking dead (zombies), game of thrones (middeleeuws met draakjes en white walkers)

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter

ik ga series trouwens pas kijken als er 2 of meer seizoenen van zijn :)
hoop dat iemand hier nog goeie suggesties heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Nu online
Denniz0229 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:56:
wat ik leuk vind:
voornamelijk actie series, het liefst met een onrealistisch/fantasie tintje. maar niet te erg, dus geen aliens o.i.d.
dus zoiets als: walking dead (zombies), game of thrones (middeleeuws met draakjes en white walkers)

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter

Misschien is Spartacus wat voor je? Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
die was ik al tegengekomen, hoewel die inderdaad wel aan mijn criteria voldoet vind hem niet zo spannend.
ik heb dan ook echt niets met gladiatoren dingen, de film gladiator was nog te doen, maar voor de rest skip ik ze liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 20:02
Misschien dat Fringe wat is?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
wat ik leuk vind:

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter
Als ik je lijst zo zie zoek je eerder een spannende thriller of drama dan actie?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 13:07

Blonde Tux

Advertentieboer

Tip voor iedereen:
Hannibal, die serie komt vandaag uit op NBC dus zal snel beschikbaar zijn via de officieuze bronnen.

Serie is gebaseerd op Hannibal Lecter, zoals de naam doet vermoeden.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Die namen van de episodes _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
pilot wordt gedownload
bedankt
LiquidT_NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:41:
[...]

Als ik je lijst zo zie zoek je eerder een spannende thriller of drama dan actie?
ja ik vind de categorie indeling altijd vrij lastig.
game of thrones is voor mij zowel drama als fantasy
walking dead dan weer drama en actie

maar ik gaf voornamelijk actie aan, omdat een serie waarbij alleen maar slap geluld wordt en nooit iets gebeurd het niet is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384517

wat ik leuk vind:

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter

Wellicht kun je Grimm eens proberen. "Politie"serie met flink wat actie én een onrealistisch tintje.

Wikipedia: Grimm (TV series)
http://grimm.wikia.com/wiki/Grimm_Wiki

Het tweede seizoen is inmiddels bezig (afl. 16 van 22 afgelopen weekend uitgezonden).
Blonde Tux schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:44:
Tip voor iedereen:
Hannibal, die serie komt vandaag uit op NBC dus zal snel beschikbaar zijn via de officieuze bronnen.

Serie is gebaseerd op Hannibal Lecter, zoals de naam doet vermoeden.
JA! Thx voor de reminder! Tijd geleden de trailer al ergens tegengekomen, ben erg benieuwd.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 384517 op 04-04-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je onrealistisch zoekt... Kijk eens naar The X-Files. :X
IMDB: The X Files (TV Series 1993–2002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das gewoon verplicht (cult) kijkvoer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Nu online
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:22:
[...]

Das gewoon verplicht (cult) kijkvoer :Y)
Absoluut. Aantal jaar terug in 3 maand tijd de 9 seizoenen bekeken. Bijna 3 uur X-files per dag, prachtig was dat! De serie staat op nr.1 van mijn Time Wasted lijst.

[ Voor 8% gewijzigd door E2TK op 05-04-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jullie hebben dan toch ook wel de spin-off serie The Lone Gunmen bekeken die slechts één seizoen liep en die daarna afgerond is in een aflevering (9x15) van The X-Files?
IMDB: The Lone Gunmen (TV Series 2001– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vond Daybreak ook wel een aardige serie. Ze hebben er in 12 afleveringen ofzo nog een einde aan proberen te brouwen. Gaat over een cop die zijn Groundhog day momentje beleeft. Hij wordt elke ochtend weer op dezelfde dag wakker en leert telkens iets meer over het waarom. Het grote verschil met Groundhog day is dat hij wel zijn lichamelijke toestand meeneemt naar de volgende dag, zoals schotwonden enzo :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-07 15:58

jeka

Support your local club.

Ik kijk nu Vikings. Krijg er een beetje Braveheart idee bij. Leuke serie.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 08:38

Royz

Kleurenblind!!

Heb vannacht ook hannibal binnengekregen. Ben erg benieuwd naar deze serie, want ik hou van de films. Zal vanavond zeker tijd maken om dit te bekijken :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-07 10:41
Series die ik momenteel volg:

- The Big Bang Theory <- Aanrader
- The Simpsons
- Family Guy
- Futurama
- Arrow <- Aanrader
- The Walking Dead <- Aanrader

Denk dat ik binnen kort begin met Game of Thrones, lijkt me een hele goede serie.

Series die ik gevolgd heb.

- Smallville <- Aanrader
- Heroes <- Aanrader

En rest weet ik zo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ben zelf nu net begonnen aan Banshee van HBO. Zeer vermakelijke actie serie.

IMDB: Banshee (TV Series 2013– )

Is nog maar 1 seizoen van, maar vind ik persoonlijk niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRReeL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-02 21:31
Interessante thread :) Ik ben weer wat dingen aan het downloaden.

Een oudere misdaad serie is Wire in the blood (UK), deze vond ik erg goed, doet mij een beetje denken aan The Following/Elementary.

ZFS: FreeBSD10+ZFSguru, ASRock C2550D4I , 16GB, Nexus Value 430w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
That 70's show, According to Jim, Mike & Molly. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 18:42
wat ik leuk vind:

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter

Wat ik van jou lijstje heb gezien is:
breaking bad
24
dexter

Wat ik nog niet op deze forum pagina voorbij zag komen en een goede serie is wat op jou lijstje aansluiten: Homeland!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zoo8nMNes88]

Kan niet wachten op seizoen 3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
wat ik leuk vind:
Grappig. Zombies en draakjes vind jij niet te onrealistisch en aliens wel. Terwijl de eersten niet bestaan en de tweede hoogstwaarschijnlijk wel (al is de kans dat we ze ooit tegenkomen extreem klein)

Geen disrespect hoor, iedereen moeten genieten van wat die leuk vindt. Ik vond alleen die inconsistentie wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 13-10-2024
Cougar Town vind ik persoonlijk ook wel een zeer leuke comedy serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb hier trouwens ook nog geen een keer Shameless O+ voorbij zien komen...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:57
LuNaTiC schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:02:
Ik heb hier trouwens ook nog geen een keer Shameless O+ voorbij zien komen...
+1, fantastische serie! Tenminste, als je de US versie bedoelt, want de Engelse heb ik nog nooit gezien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

US idd. Misschien dat ik de UK versie ook nog wel een keertje ga bekijken, maar de US-versie is in elk geval erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, let op, dit topic is niet bedoeld voor advies over waar en hoe copyrighted materiaal te downloaden of anderszins binnen te halen zonder betaling :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Iemand ook al de serie Vikings aan het volgen?
Vind het zelf wel een goede serie die zeker mooi gemaakt is.
IMDB: Vikings (TV Series 2013– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

wat ik leuk vind:

wat ik al gezien heb:
walking dead
game of thrones
breaking bad
24
dexter

Ik hou van dezelfde series en kan op basis van die series ook Person of Interest en Lost (Seizoen 1-3, 4-5-6 vond ik minder) aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:55
calsonic schreef op woensdag 10 april 2013 @ 07:24:
Iemand ook al de serie Vikings aan het volgen?
Vind het zelf wel een goede serie die zeker mooi gemaakt is.
IMDB: Vikings (TV Series 2013– )
Aan het volgen? Ja.
Mooi gemaakt? Ja.

Zelf heb ik alleen het gevoel na 6 afleveringen dat de verhaallijn flinterdun is of ze weten het heel goed te verbergen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:46

Koekfabriek

King Billy on the wall

Rooke schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:29:
[...]

Aan het volgen? Ja.
Mooi gemaakt? Ja.

Zelf heb ik alleen het gevoel na 6 afleveringen dat de verhaallijn flinterdun is of ze weten het heel goed te verbergen.
Ik heb het idee dat het nog niet echt zeker is hoeveel seizoenen er gemaakt gaan worden, daarom zit er niet echt vaart in het verhaal. Het blijft een top serie maar als het bij 1 of 2 seizoen blijft zal het straks wel erg snel gaan. Ik hoop dat het nog wat meer seizoenen doorloopt want het kijkt makkelijk weg. Leuk voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mijn favoriete non-comedy series zijn momenteel "Game of Thrones" (geweldig!), "The Walking Dead" en "Vikings" (net nieuw). Ik vind deze alle drie erg leuk.

Mijn favoriete comedy series zijn "The Big Bang Theory" (super!), "How I met your mother" (erg leuk) en "Two and a Half Men" (iets minder dan de andere twee).

Deze 6 series zijn de enige die ik momenteel volg. Ik zou graag weer een nieuwe series kijken, ik vind fantasy en comedy erg leuk, misdaad-series iets minder. Ik ben eens begonnen met Fringe en Lost, maar na 4-5 afleveringen had ik bij allebei het gevoel dat het toch net-niet voor mij was.

Ben erg benieuwd naar suggesties! :) Vorige week begonnen met Vikings en dat is me goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:29
Mijn toppers tot nu toe:
-the walking dead
- Dexter
- Breaking Bad

Ik heb er weer eentje om aan het rijtje toe te voegen:
- the Americans.

Wauw! Pakte me vanaf deel 1. Wat een spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

overigens geen vraag naar een nieuwe serie, gewoon wat motivatie voor wat nieuwe series die ik kijk

Toppers voor nu:

• Rogue (lekkere duistere politieserie zoals Banshee, alleen met dezelfde "problemen"- naaktscenes waar niemand op zit te wachten)
• Orphan Black (Geweldige semi SciFi/politieserie waarin de hoofdrolspeelster meerdere rollen op zich neemt zoals in Ringer, alleen veel en veel beter.)
• Hannibal (tsja. Slingert momenteel van enorm goede psychologische thriller naar standaard procedural CSI/NCIS achtige serie.)

Toppers voor mogelijk later:

• Utopia (Lijpe gewelddadige trippy serie- geen idee of een S2 het gaat maken)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 17-04-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 17:00
Volgens mij heb ik in een grot gewoont.. Vorige week homeland 1 & 2 gekeken.. Ik snap niet dat ik die niet eerder had bekeken :y

Band of brothers nog maar eens kijken, hou van zulk soort series. Zit stiekem te wachten op game of thrones seizoen 3.. (vond 2 tegen vallen vergeleken met 1, dus hopen dat deze dat goed maakt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:41
Je wacht tot het hele seizoen is uitgezonden, of....? Want er zijn al drie afleveringen van GoT uitgezonden he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 17:00
FireSonus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:09:
Je wacht tot het hele seizoen is uitgezonden, of....? Want er zijn al drie afleveringen van GoT uitgezonden he ;).
Natuurlijk.. Ik probeer zo'n serie zo snel mogelijk af te kijken omdat ik er dan helemaal in zit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 19:33
Paar dagen geleden Naked and Marooned with Ed Stafford gezien, een documentaire dat gaat over een man die 60 dagen op een onbewoond eiland moet overleven.

Zijn er meerdere series wat gaat over overleven op een eiland of iets in die trant (lost heb ik al gezien;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34
Er zijn genoeg survival shows;

Man, Woman, Wild
Bear Grylls Born Survivor
Dual Survival
Survivorman

Allemaal op Discovery Channel te zien. Op wikipedia zal ongetwijfeld wel een lijstje met dit soort programma's zijn te vinden. Hier op GoT moet ook ergens een topic rondzwerven, ging over wie de beste 'survivor' was van alle bekende.

Edit; Mears vs Grylss vs Stroud (HK topic)

[ Voor 9% gewijzigd door NitroX infinity op 20-04-2013 19:25 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat volgen jullie allemaal weinig zeg.

Ik volg een serie of 40 door het jaar heen (Er valt wat af en komt wat bij), loopt van StorageWars dingen van E&A tot BreakingBad en alles wat daar tussen zit.

Aanradertjes in mijn optiek zijn toch wel.

Homeland
BreakingBad
Boardwalk Empire
Sherlock (UK)
En ShamelessUS

Maar als Komedie meer je ding is kan ik jullie
Veep,
Legit,
En Californication
Aanraden.

Toch blijft het aanraden van series een lastige, de kwaliteit schommelt enorm tegenwoordig en ik merk om me heen dat de middelmatige series het erg goed doen, Mainstream 6jes als Arrow / The Mentalist / Bones / al het CSI spul / revolution / Grimm lijken allemaal goed te lopen maar als ik dan met iets kom (In 2011 bv Homeland) vind iedereen het om me heen maar zo zo 8)7

Edit: Voor ik het verwijt weer krijg dat ik eens naar buiten moet gaan ;) , ik werk 40 uur, heb een vriendin, een prima sociaal leven en nog andere hobby's en toch blijft er tijd voor al dat serie vermaak, zal wel weinig slaap nodig hebben oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 21-04-2013 02:55 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 21 april 2013 @ 02:53:
...

Homeland
BreakingBad
Boardwalk Empire
Sherlock (UK)
En ShamelessUS

Veep,
Legit,
En Californication
Aanraden.
... maar als ik dan met iets kom (In 2011 bv Homeland) vind iedereen het om me heen maar zo zo 8)7

...
Ik volg geen enkele serie uit je lijst (meer).
En Homeland S1 was gaaf maar daarna, nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op zondag 21 april 2013 @ 03:20:
[...]

Ik volg geen enkele serie uit je lijst (meer).
En Homeland S1 was gaaf maar daarna, nee bedankt.
Maar wat vond je niet goed aan het tweede seizoen? Natuurlijk is het anders dan s1 want dat was echt afgesloten met zijn ontmaskering maar verder vond ik het prima opgelost en was het van tijd tot tij echt goed en zeker spannend.

Edit: ik zag Rogue voorbij komen in je lijstje, daar ben ik nu net aan begonnen dat hoofdrol grietje vind ik niet zo maar verder kan het best wat worden. Ben benieuwd, stiekem is nieuwe series ontdekken het leukste vind ik persoonlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-04-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Donstil schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:54:
[...]

Maar wat vond je niet goed aan het tweede seizoen? Natuurlijk is het anders dan s1 want dat was echt afgesloten met zijn ontmaskering maar verder vond ik het prima opgelost en was het van tijd tot tij echt goed en zeker spannend.

Edit: ik zag Rogue voorbij komen in je lijstje, daar ben ik nu net aan begonnen dat hoofdrol grietje vind ik niet zo maar verder kan het best wat worden. Ben benieuwd, stiekem is nieuwe series ontdekken het leukste vind ik persoonlijk.
Ik deel je mening over Homeland S2. Ik vind het erg knap hoe ze de suspense weten te rekken vanaf S2 richting het einde van dat seizoen. Erg knap gedaan. Ik had het niet verwacht dat na het eerste seizoen er zo'n sterk vervolg zou komen. Er zijn maar weinig thrillers die er zo goed in slagen dat ik snel de volgende aflevering wil starten.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

En ShamelessUS
Ik heb nu 4 episodes van shameless us gezien en het bevalt wel goed, maar het is niet een serie om achter elkaar te blijven kijken zeg maar zonder er een dag tussen te laten. Althans voor mij niet.

Wordt dat verhaal nog wat boeiender dan dat het in het begin is? Het is wel grappig enzo, maar ik weet niet of ik het zo 3 seizoenen ga volhouden. Ik denk dat er nog heel wat moois komt als ik zo de rest van jouw lijst bekijk met goede series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
Mijn lijstje:
Prison break: must-see, al wat ouder maar 1 van de beste. Grappig om te zien: filmen met een dicht- en openklaptelefoon vanaf 15 meter en er zijn hooguit 5 personen in beeld maar zijn niet te herkennen omdat het te ver weg was. Technologie vroeger... ;)
Verhaal is verder erg leuk en spannend.
Jericho: naar mijn mening iets te veel 'gepraat' en te weinig actie, maar het idee is leuk. Misschien iets te veel 'hoofdpersonen' waardoor er minder diepgang is dan in een serie als prison break, ook omdat er minder siezoenen van zijn natuurlijk heeft dit ervoor gezorgd dat het eigenlijk te breed is voor 2 seizoenen.
Homeland: erg goede serie, jammer dat er (tot nu toe) nog maar 2 seizoenen zijn
Game of thrones, the walking dead, maar dat is een beetje mainstream ;)
Ik kijk voornamelijk series waarbij er 1 groot verhaal is in meerdere afleveringen en dus niet zoals CSI waarbij bijna elke aflevering losstaand is, en af en toe 2 afleveringen in elkaar op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvonW
  • Laatst online: 05-07 09:33
Ik heb laatst het eerste seizoen van House of Cards in een week afgekeken. Het is een politieke dramaserie met Kevin Spacey. Ik kan het erg aanbevelen.

Trailer:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ULwUzF1q5w4]

Ik houd van politieke dramaseries. Zo vond ik het Deense Borgen ook te gek. Als iemand nog een aanbeveling heeft dan hoor ik het graag. :) Ik heb 'the west wing' geprobeert maar de dialoogstijl van de serie irriteert me mateloos.

Er is net is een nieuwe serie begonnnen: 'Da Vinchi's Demons'. De eerste twee aflevering zijn in Amerika al uitgezonden. Ben zelf nog niet begonnen met kijken maar het heeft wel potentie.

Trailer:

[ Voor 22% gewijzigd door AvonW op 21-04-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjoeridc
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 07:12

Veep,
Legit,
En Californication
Aanraden.
Modern family

PSN: joeri213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
AvonW schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:45:
Ik heb laatst het eerste seizoen van House of Cards in een week afgekeken. Het is een politieke dramaserie met Kevin Spacey. Ik kan het erg aanbevelen.

Trailer:
[video]

Ik houd van politieke dramaseries. Zo vond ik het Deense Borgen ook te gek. Als iemand nog een aanbeveling heeft dan hoor ik het graag. :) Ik heb 'the west wing' geprobeert maar de dialoogstijl van de serie irriteert me mateloos.

Er is net is een nieuwe serie begonnnen: 'Da Vinchi's Demons'. De eerste twee aflevering zijn in Amerika al uitgezonden. Ben zelf nog niet begonnen met kijken maar het heeft wel potentie.

Trailer:
[video]
House of Cards is eigenlijk wel een must. Vind dat toch wel verreweg de beste serie dit seizoen. Kan niet wachten op deeltje twee.

Dat davinchi's demons... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ga eerst nog wel eens een paar andere series bekijken.

Heb the following/vikings/newsroom/boardwalk empire nog op mn lijstje staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Die heb ik net ontdekt, tot nu toe vind ik het erg leuk gemaakt (en ik was net toevallig Dan Brown weer eens aan het lezen, dit was een leuke verrassing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 11:03

Mon0lith

Yes Herr Flick

Slaapje schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:13:
[...]

+1, fantastische serie! Tenminste, als je de US versie bedoelt, want de Engelse heb ik nog nooit gezien.
Shameless UK is juist het beste! US vind ik iets minder

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EJPostema schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:15:
[...]

House of Cards is eigenlijk wel een must. Vind dat toch wel verreweg de beste serie dit seizoen. Kan niet wachten op deeltje twee.
Ik ben dat wel met je eens maar wel met een grote maar, mensen die niets met de VS hebben en de politiek daar niet kennen vinden er waarschijnlijk geen bal aan, althans dat kan ik me voorstellen.

Ik kom regelmatig in de VS en weet daarom ook wel hoe het land werkt enz, in 2011 in Washington DC geweest (En in het witte huis!! :) ) en de sfeer van DC zit prachtig in House of Cards, als je dat kent geniet je nog veel meer. Super genoten heb ik ervan.
Daar heb ik nou nog nooit wat van gezien gek genoeg 8)7
Staat nog wel op de lijst om eens te doen.
Anoniem: 32279 schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:47:
[...]

Ik heb nu 4 episodes van shameless us gezien en het bevalt wel goed, maar het is niet een serie om achter elkaar te blijven kijken zeg maar zonder er een dag tussen te laten. Althans voor mij niet.

Wordt dat verhaal nog wat boeiender dan dat het in het begin is? Het is wel grappig enzo, maar ik weet niet of ik het zo 3 seizoenen ga volhouden. Ik denk dat er nog heel wat moois komt als ik zo de rest van jouw lijst bekijk met goede series?
Ja de verhaallijn moet zich een beetje ontvouwen aan het begin dat klopt wel.
Ik heb het van het begin gevolgd dus nooit meerdere afleveringen achterelkaar gekeken, ik kan me trouwens wel voorstellen dat dat verveeld. Het is een prachtige serie maar wel om op de maandag tussen het grote geweld door te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:46

Koekfabriek

King Billy on the wall

Anoniem: 511047 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:35:
[...]

Die heb ik net ontdekt, tot nu toe vind ik het erg leuk gemaakt (en ik was net toevallig Dan Brown weer eens aan het lezen, dit was een leuke verrassing).
Ik heb net de eerste aflevering gezien, het is inderdaad erg mooi gemaakt. Wat ik alleen jammer vind is het Amerikaanse accent van de auteurs, blijft toch een ''lelijk'' accent. Britse accent geeft een meer authentiek gevoel, ook al speelt het in Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb de meeste series uit dit topic al gezien maar ik ben pas weer begonnen met IMDB: Southland (TV Series 2009– ) ik had niet door dat die alweer was begonnen.
Erg sterke realistische politieserie met een goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
chronoz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 01:36:
Ik zou graag weer een nieuwe series kijken, ik vind fantasy en comedy erg leuk, misdaad-series iets minder. Ik ben eens begonnen met Fringe en Lost, maar na 4-5 afleveringen had ik bij allebei het gevoel dat het toch net-niet voor mij was.
Zou Grimm mischien iets zijn?
Homicide Detective Nick Burkhardt of the Portland Police Bureau learns he is descended from a line of "guardians" known as "Grimms", charged with keeping balance between humanity and the mythological creatures of the world, called Wesen (the German word for "creature / being", pronounced "vessin"--though in fact the usual German pronunciation is closer to "vay-zuhn", with accent on the first syllable). Throughout the episodes, he must battle against an assortment of dangerous creatures, with help from his friend Monroe (who is a reformed creature), and his partner Detective Hank Griffin
Er zit wel een verhaal lijn in maar het is wel merendeels "Monster of the week".

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Helaas, Shameless US tot zijn einde gekomen :( UK versie maar beginnen, mijn put van semi-comedies is compleet leeg aan het raken :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
LiquidT_NL schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:43:
Helaas, Shameless US tot zijn einde gekomen :( UK versie maar beginnen, mijn put van semi-comedies is compleet leeg aan het raken :(
Shameless US klaar? Seizoen 4 komt er gewoon aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:28:
Het is een prachtige serie maar wel om op de maandag tussen het grote geweld door te kijken.
Zo kijk ik hem nu ook. Ht is wel een grappige serie. Is de UK versie eigenlijk niet beter?

Volgens sickbeard was hij inderdaad ten einde, maar er komt dus wel een seizoen 4?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-04-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sagaris schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:59:
[...]

Shameless US klaar? Seizoen 4 komt er gewoon aan hoor.
Ja weet ik, maar met klaar bedoel ik dan gewoon "bij". En gezien ze pas net klaar zijn met S03 wordt het nog lang wachten :(

edit: zie dat ik wel een hele ongelukkige woordkeuze heb gebruikt :+

[ Voor 10% gewijzigd door LiquidT_NL op 23-04-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
LiquidT_NL schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:22:
[...]

Ja weet ik, maar met klaar bedoel ik dan gewoon "bij". En gezien ze pas net klaar zijn met S03 wordt het nog lang wachten :(

edit: zie dat ik wel een hele ongelukkige woordkeuze heb gebruikt :+
Aaah zo. Ik dacht misschien dat je die indruk had gekregen vanwege de seizoensfinale van S03, dat had net zo goed een series finale kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:43:
Echt? Waar haal je dat vandaag? Afgelolpen week was seizoen 4 nog aangekondigd.

spoiler:
Nu ben ik wel benieuwd welke kant het op gaat zonder "jimmy", die vond ik altijd wel stoer.

Shameless liep wel lekker dit seizoen las ik laatst online, 22% up volgens TV.com
http://www.tv.com/news/sh...-and-house-of-lies-30502/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

AvonW schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:45:

Trailer:
[video]

Trailer:
[video]
Als je politieke dramaseries leuk vind is er 1 hele grote aanrader: Wikipedia: Boss (TV series)

2 seizoenen kwaliteit.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Inmiddels weer eens verder gegaan met Dexter. Zit nu bij seizoen 3. Moet er weer even inkomen, want seizoen 2 vond ik dusdanig goed, dat ik niet direct ervan overtuigd ben dat ze het makkelijk overtreffen of evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Steefmeister schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:15:
Inmiddels weer eens verder gegaan met Dexter. Zit nu bij seizoen 3. Moet er weer even inkomen, want seizoen 2 vond ik dusdanig goed, dat ik niet direct ervan overtuigd ben dat ze het makkelijk overtreffen of evenaren.
3 vond ik wat minder, maar seizoen 4 is weer erg goed! Blijven kijken dus ;-).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
Heb alle pagina's doorgelezen en er weer wat aan mn 'watch' lijstje heb toegevoegd, het viel me alleen op dat Alcatraz nog geen 1 keer is genoemd.

In 1963 is de gevangenis(Alcatraz) gesloten en zijn alle gevangenen overgezet naar andere gevangenissen, alleen is dat niet wat er gebeurd is.
De gevangenen en bewakers duiken weer op in het huidige amerika, en se moeten dus weer worden opgepakt. door middel van flashbacks ga jer terug in de tijd dat de gevangenis nog open was, en zo wordt uitiendelijk 'ongeveer' duidelijk wat er gebeurd is. Alleen eindigt de serie te kort, want er blijven nogal wat vraagtekens over.
Ik vond het een goede serie, alleen is het jammer dat er maar 1 seizoen van is, want het einde is nu niet heel duidelijk en er hadden zo nog een paar afleveringen van gemaakt kunnen worden, het verhaal was naar mijn mening nog niet helemaal afgelopen. het kijkt wel lekker weg, ondanks dat veel vragen niet beantwoord worden in het korte seizoen.

IMDB: Alcatraz (TV Series 2012– )

Ik kijk nu Terra Nova, ook maar 1 seizoen van, en niet erg boeiend. Maar 10 afleveringen is nog net te doen..

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 24-04-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

dutchgio schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:39:
Heb alle pagina's doorgelezen en er weer wat aan mn 'watch' lijstje heb toegevoegd, het viel me alleen op dat Alcatraz nog geen 1 keer is genoemd. [...] Ik vond het een goede serie, alleen is het jammer dat er maar 1 seizoen van is, want het einde is nu niet heel duidelijk en er hadden zo nog een paar afleveringen van gemaakt kunnen worden, het verhaal was naar mijn mening nog niet helemaal afgelopen. het kijkt wel lekker weg, ondanks dat veel vragen niet beantwoord worden in het korte seizoen.

IMDB: Alcatraz (TV Series 2012– )
Ik vond het ook wel een lekkere serie en zonde dat de serie na één seizoen is afgekapt. Ik vond de hoofdrolspeelster erg leuk en ook die dude die haar hielp vond ik wel grappig. De mix van misdaad en mysterie vond ik ook wel geslaagd, maar blijkbaar haakten er toch te veel kijkers af in de VS.

Zie ook:
Wikipedia: Alcatraz (TV series)

Afbeeldingslocatie: http://1.fwcdn.pl/ph/76/66/597666/353335.1.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:50
EJPostema schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:15:
[...]

Dat davinchi's demons... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Ga eerst nog wel eens een paar andere series bekijken.

Heb the following/vikings/newsroom/boardwalk empire nog op mn lijstje staan
Ik ben zelf erg fan van The Newsroom, ook een aantal vrienden weten over te halen, al wil dat natuurlijk niets zeggen. Je zult misschien even door de eerste episodes heen moeten bijten, vanaf E05 worden ze echt goed naar mijn mening. Wat verder een verademing is: de duur. 60 minuten per episode, waardoor er over dieper op ingegaan kan worden en het geen afgeraffelde dialogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:57
The Newsroom had mij vanaf de eerste aflevering te pakken, heerlijke serie. Ik las hierboven ook iets over Boss, ook echt een fantastische serie als je het mij vraagt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Bierkameel schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:13:
Ik heb de meeste series uit dit topic al gezien maar ik ben pas weer begonnen met IMDB: Southland (TV Series 2009– ) ik had niet door dat die alweer was begonnen.
Erg sterke realistische politieserie met een goed verhaal.
Hear hear!

Erg prima serie idd, kwam m toevallig gisteren tegen, en ben inmiddels halverwege seizoen 2 :P

Als je the wire en the shield goed vond, wil je deze serie ook zeker zien :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 16-06 12:45
Ok, ik ben op zoek naar een comedy serie. Mijn favoriete comedy serie is The Office (both UK&US), wat tevens de enige serie is die ik heb gezien naast the Big Bang Theory, die ook wel leuk is. Ik vind zelf de stijl van mockumentary erg geslaagd bij The Office, maar de serie hoeft niet perse in die stijl te zijn. Iemand suggesties? Liefst wel meet een beetje subtielere humor, geen American Pie soort humor ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07 16:59
Lee245 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:44:
Ok, ik ben op zoek naar een comedy serie. Mijn favoriete comedy serie is The Office (both UK&US), wat tevens de enige serie is die ik heb gezien naast the Big Bang Theory, die ook wel leuk is. Ik vind zelf de stijl van mockumentary erg geslaagd bij The Office, maar de serie hoeft niet perse in die stijl te zijn. Iemand suggesties? Liefst wel meet een beetje subtielere humor, geen American Pie soort humor ofzo...
Modern Family is wat mij betreft een erg grappige comedy serie, die ook nog eens een mockumentary is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 00:50

Fiber

Beaches are for storming.

Two and a half men... :)

Of de iets minder bekende Engelse serie 'Men behaving badly'...
Wikipedia: Men Behaving Badly

[ Voor 76% gewijzigd door Fiber op 29-04-2013 16:27 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 16-06 12:45
Dank voor de suggesties. Ik zal er zometeen eens naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Lee245 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:44:
Als je van The Office UK houdt, denk ik dat je Extras ook leuk vindt, aangezien die ook van Gervais en Merchant is. Net als An Idiot Abroad, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 25-05 14:09
Ik houd van uiteenlopende series maar ik zoek nog wat series binnen specifiekere genre's.

SciFi gezien
Continuum, The 4400, Stargate, X-Files, Sliders

Post-apocalytisch spreekt me ook aan zoals bij The Walking Dead ziet.
Nog te kijken:
Jericho/Fallen Skies (vooral eerste wordt veel genoemd, meer series zoals deze?)
Dr Who heb ik geprobeerd, maar ik vond het lastig om te plaatsen qua toon, of wordt het beter vanaf bepaald seizoen?

Psychologische (actie) thriller
Het psychologische en rauwere van onderstaande series spreekt me erg aan.
Hannibal, Breaking Bad, Dexter
Vooral de rust/dialoog die in de Hannibal serie zit vind ik erg lekker. Welke serie aanraders zitten hierbij in de buurt?

Komedie
Ik vind Amerikaans series niet echt bijzonder (maar ik sta er voor open)
Arrested Development (vond ik niet heel bijzonder)
Modern Family (leuker dan AD, soms wat flauw maar ook scherp)
Family Guy vind ik wel erg leuk en scherp

Vooral Engelse humor of hele droge humor spreekt mij erg aan.
The Flight of the Conchords (mijn favoriete serie, helaas maar 2 seizoenen)
That Mitchell and Webb look, Little Britain (meer sketchachtig, maar wel lekker droog)
Black Books een aanrader?
Iemand nog tips qua series met Engelse humor of misschien US maar dan in een ander jasje. De meeste series die je bijv ziet op comedy central vind ik niet echt super.

Overig
Andere series die ik gezien heb en die me aanspreken: Lost, Six Feet Under en Arrow (tussendoortje)
Overige series die ik nog wil proberen zijn Homeland / Suits
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.