Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Silent Thunder schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:31:
Ik hoor de laatste tijd alleen maar sensatieberichten op het nieuws over ''De Luizenmoeder''. Het schijnt keer op keer de vaderlandse kijkercijfer records te verbreken. Nu zegt kijker records niks over de kwaliteit (titanic) maar ik was toch benieuwd naar jullie mening.

Is dit gewoon een hype of is de serie qua verhaal/acteren echt de moeite waard?
Het hangt er ook heel erg vanaf of je zelf kinderen op de basisschool (hebt gehad), als je dat niet hebt zal de herkenbaarheid van de situaties en personages wat minder zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Welcome to The Good Place. Everything is fine.

Ik ben zelf een nieuwe serie aan het volgen die ik hier geloof ik nog niet voorbij heb zien komen: The Good Place.

Ik ben geen grote fan van comedy's maar deze alternatieve 'take on the afterlife' kan ik serieus waarderen. Ik heb er maar weer eens een gratis proefmaand Netflix voor aangezet 8)

spoiler:
De ommezwaai van seizoen 1 naar seizoen 2 was erg tof het blijft boeien zo _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door dragon2 op 05-02-2018 16:12 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34
Vond de Luizenmoeder leuk, keek gister voor het eerst, ik behoor niet tot de doelgroep. Maar dat " leuke truitje" was....leuk ja.

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:38

GeeBee

Oddball

We zijn begonnen aan Crossing Lines.
Een internationaal team werkt aan international midaad. Best leuk tot nu toe.

Donald Sutherland (geen introductie nodig toch?) speelt de hoge baas op de achtergrond en ik ben best wel een fan van de altijd beetje gruizige karakters van Wiliam Fichtner (kende ik van Prison Break), ooit begonnen in AtWT maar toch nog goed terecht gekomen ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Sjah schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:20:
Vond de Luizenmoeder leuk, keek gister voor het eerst, ik behoor niet tot de doelgroep. Maar dat " leuke truitje" was....leuk ja.
Ik heb een dochter van 4 dus ik kan "geheel onschuldig" vragen, "OIivia, zullen we de Luizenmoeder gaan kijken ? "

Muahahahahahha xD

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 20:37
Ik zoek een nieuwe show om te kijken, het is extra fijn als die ook via Netflix te bekijken valt maar het is geen must.

Ik houd erg veel van sciencefiction maar mijn kijkgedrag gaat veel breder. Ik soms even op wat ik de voorbije jaren uitmuntend of zeer goed vond.

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Mr. Robot (als is dit eigenlijk geen sciencefiction, voor mij voelt het aan alsof het in dit rijtje thuis hoort)
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- Twin Peaks (de oude serie)
- The Sopranss
- Game of Thrones
- Cosmos: A Spacetime Odyssey
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Fargo (vooral het eerste seizoen)
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Ik heb nog wel het één en ander gezien maar ik wou de lijst nog enigszins binnen de perken proberen houden.

Door het eens op te sommen merk ik dat ik een voorkeur heb voor voornamelijk televisieshows waar je je aandacht moet bijhouden, die op de één of andere manier een aangrijpende verhaallijn hebben. Waar ik absoluut niet op zoek naar ben zijn series zoals Castle, The Mentalist, Suits e.d. omdat ik wat uitgekeken ben op series die elke week een andere 'zaak' oplossen en waar de rode draad enkel tijdens de season break en seizoensfinale behandeld wordt. Ook Grey's Anatomy en soortgelijke drama's zeggen me helemaal niks.

Hopelijk omschrijft dit duidelijk genoeg waar ik op zoek naar ben ;-)

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:53
Star Trek DS9 en TNG bewust niet genoemd want lager dan 4**?!

Verder zou ik Netflix' nieuwe serie Altered Carbon (al zijn de meningen erover verdeeld) en Travelers aanraden onder de SF noemer, en Peaky Blinders en Agents of Shield buiten de SF categorie..

• Aegir81
JohnnieWbl schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:31:
Star Trek DS9 en TNG bewust niet genoemd want lager dan 4**?!

Verder zou ik Netflix' nieuwe serie Altered Carbon (al zijn de meningen erover verdeeld) en Travelers aanraden onder de SF noemer, en Peaky Blinders en Agents of Shield buiten de SF categorie..
Bedankt voor de reply.

TNG hoort inderdaad in het 4**-rijtje thuis, DS9 kon ik minder appreciëren al is het wel al geweldig lang geleden dat ik er naar gekeken heb.

Altered Carbon had ik inderdaad ook aan de 4** kunnen toevoegen, ik ben één van de fans ;-). Travelers vind ik ok, maar niets bijzonders (net begonnen aan S2).

Peaky Blinders en Agents of Shield ken ik nog niet, dus die voeg ik meteen toe aan mijn Netflix-lijst, thanks!

• JohnnieWbl
  • Laatst online: 19:53
Ben vergeten Godless nog te noemen, ook op Netflix beschikbaar. Zal verdere replies op je post in de gaten houden want onze smaken komen volgens mij wel enigszins overeen, al heb je de toppers al wel gezien ;)

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:54
De Duitse serie Dark is ook leuk om te zien. De Scandinavische series zoals Occupied, The Bridge en The Killing zijn ook goed gemaakt.

De science fiction toppers heb je denk ik praktisch allemaal gehad. Ik kom nog op wat andere series zoals Continuum, Killjoys, Dark Matter.

Amazon Video heeft American Gods en Man in the High Castle, beiden zijn toppers!

Hulu heeft Handmaid's Tale maar die is denk ik niet in Europa te zien. Een goede serie maar in Nederlandstalige media of fora wordt die niet echt vermeld.

De BBC serie Taboo staat ook op Netflix: traag maar wel een aaneensluitend verhaal.

In de categorie "fun to watch" zijn er nog Black Sails en Penny Dreadful. Costume drama's zoals Versailles, War and Peace en Downton Abbey vind ik ook leuk maar die passen mss niet in het bovenstaande lijstje.

[ Voor 52% gewijzigd door algalid op 17-02-2018 22:40 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:13

ilm

Babylon! DS9 is in vergelijking maar niks.

En Doctor Who?

• dragon2
  • Niet online
Aegir81 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:19:
Door het eens op te sommen merk ik dat ik een voorkeur heb voor voornamelijk televisieshows waar je je aandacht moet bijhouden, die op de één of andere manier een aangrijpende verhaallijn hebben.
zero hour
eleventh hour
extant
blind spot
midnight texas
witches of eastwick
haven
quantico
dexter
?

[ Voor 13% gewijzigd door dragon2 op 18-02-2018 09:37 ]

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05
Ik zoek een nieuwe show om te kijken, het is extra fijn als die ook via Netflix te bekijken valt maar het is geen must.

Ik houd erg veel van sciencefiction maar mijn kijkgedrag gaat veel breder. Ik soms even op wat ik de voorbije jaren uitmuntend of zeer goed vond.

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Mr. Robot (als is dit eigenlijk geen sciencefiction, voor mij voelt het aan alsof het in dit rijtje thuis hoort)
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- The Sopranss
- Game of Thrones
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Ik heb nog wel het één en ander gezien maar ik wou de lijst nog enigszins binnen de perken proberen houden.

Door het eens op te sommen merk ik dat ik een voorkeur heb voor voornamelijk televisieshows waar je je aandacht moet bijhouden, die op de één of andere manier een aangrijpende verhaallijn hebben. Waar ik absoluut niet op zoek naar ben zijn series zoals Castle, The Mentalist, Suits e.d. omdat ik wat uitgekeken ben op series die elke week een andere 'zaak' oplossen en waar de rode draad enkel tijdens de season break en seizoensfinale behandeld wordt. Ook Grey's Anatomy en soortgelijke drama's zeggen me helemaal niks.

Ik kan me echt in veel van je series herkennen
Ik zou je Sons of Anarchy aanbevelen en wat ouder the shield (geweldig!)

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:37
algalid schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:03:

De BBC serie Taboo staat ook op Netflix: traag maar wel een aaneensluitend verhaal.
Niet op de Nederlandse Netflix helaas

@Aegir81 Ik ben zelf normaal niet zo'n superhelden fan, maar ik vond bijvoorbeeld Daredevil zeker een gave serie om te volgen. Verder sluit ik me aan bij Peaky Blinders (in mijn top 3 series).

Series op Netflix die ik ook erg goed vind en nog niet op je lijstje staan: Narcos en The Americans

[ Voor 38% gewijzigd door Sjurm op 18-02-2018 08:35 ]

• Aegir81
JohnnieWbl schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:59:
Ben vergeten Godless nog te noemen, ook op Netflix beschikbaar. Zal verdere replies op je post in de gaten houden want onze smaken komen volgens mij wel enigszins overeen, al heb je de toppers al wel gezien ;)
Godless vond ik inderdaad ook geweldig. Ik houd er wel van als een serie de tijd neemt om een verhaal op te bouwen en sfeer te scheppen.
algalid schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:03:
De Duitse serie Dark is ook leuk om te zien. De Scandinavische series zoals Occupied, The Bridge en The Killing zijn ook goed gemaakt.

De science fiction toppers heb je denk ik praktisch allemaal gehad. Ik kom nog op wat andere series zoals Continuum, Killjoys, Dark Matter.

Amazon Video heeft American Gods en Man in the High Castle, beiden zijn toppers!

Hulu heeft Handmaid's Tale maar die is denk ik niet in Europa te zien. Een goede serie maar in Nederlandstalige media of fora wordt die niet echt vermeld.

In de categorie "fun to watch" zijn er nog Black Sails en Penny Dreadful. Costume drama's zoals Versailles, War and Peace en Downton Abbey vind ik ook leuk maar die passen mss niet in het bovenstaande lijstje.
Ik heb het één en ander bekeken over de opgesomde series en het één en ander ziet er wel heel interessant uit. Dark Matter, Handmaid's Tale & Taboo zien er veelbelovend uit. De kostuumdrama's zijn meestal minder mijn ding maar ik zal Versailles een kans geven ;-)

Continuum had ik al gezien en die vond ik ook vrij goed. Van Killjoys heb ik 2 afleveringen bekeken maar dat kon me niet bekoren. The Killing vond ik ook zeer goed, dus de andere Scandniavische series zoek ik zeker even op (The Bridge staat alvast al op Netflix).
ilm schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:05:
Babylon! DS9 is in vergelijking maar niks.

En Doctor Who?
Babylon zoek ik eens op! Thanks! Doctor Who heb ik nooit gevolgd en het lijkt me een haast onmogelijke opdracht om nu nog in te stappen, ik zag dat er al 11 seizoenen van zijn.
dragon2 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:19:
[...]

zero hour
11th hour
extant
blind spot
midnight texas
witches of eastwick
haven
quantico
dexter
?
Bedankt voor de tips! Bij Haven ben ik afgehaakt maar Dexter vond ik geweldig. Ook Extant kon me wel boeien.
Ik heb 11th hour en Quantico aan mijn 'te kijken'-lijst toegevoegd.
wimpie007 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 02:21:
[...]

Wat waren die inderdaad allebei geweldig. Ik ontdekte ze allebei toen alle seizoenen al volledig beschikbaar waren, dat was maanden aan een stuk topentertainment!
Sjurm schreef op zondag 18 februari 2018 @ 08:26:
[...]

Niet op de Nederlandse Netflix helaas

@Aegir81 Ik ben zelf normaal niet zo'n superhelden fan, maar ik vond bijvoorbeeld Daredevil zeker een gave serie om te volgen. Verder sluit ik me aan bij Peaky Blinders (in mijn top 3 series).

Series op Netflix die ik ook erg goed vind en nog niet op je lijstje staan: Narcos en The Americans
Daredevil was inderdaad best goed, de andere vond ik allemaal minder (Luke Cage, Iron Fist, Jessica Jones).

Van Peaky Blinders keek ik op aanraden van @JohnnieWbl gisterenavond de eerste aflevering. Het is alvast een veelbelovende premisse, ik kijk zeker nog even verder!

@ Allen: bedankt voor de vele tips _/-\o_ , mijn lijst is serieus aangevuld en ik ben weer maanden zoet :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wimpie007 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 02:21:
[...]

Dan mag the wire ook niet ontbreken natuurlijk ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- The Sopranss
- Game of Thrones
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Ik mis Space: above and beyond in je 5 sterren lijstje :P

En wat vind je van The man in the high castle? Defiance? Of (iets andere richting) Carnivale.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02
Is het misschien handig erbij te vermelden als het niet op Netflix nl staat?
Ik zie aardig wat series voorbij komen die als goed worden ervaren maar niet op Netflix nl te vinden zijn.

Mijn goed series:
Alterted Carbon
The 100
La casa de papel
The expanse

• BastiaanF
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )

kijk ook eens naar mr robot

• dragon2
  • Niet online
A4-tje schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:41:
Ik zie aardig wat series voorbij komen die als goed worden ervaren maar niet op Netflix nl te vinden zijn.
Want?

1) niet iedereen heeft netflix
2) niet iedereen kijkt netflix in NL, UK en US bv zijn erg geliefd en hebben veel meer aanbod

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kom je vanzelf wel achter. Daarnaast kun je ook nog downloaden of een andere dienst erbij gebruiken. Videoland heeft ook een redelijk aanbod bijvoorbeeld.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• BrockOlee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-11 08:29

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- The Sopranss
- Game of Thrones
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Mooie lijstjes, denk dat mijn top lijstje voor 80% overeenkomt met jouw smaak.

Een aantal suggesties van mijn kant:
-Dark , een Duitse Netflix serie, scifi, mijn verrassing van dit jaar
-stranger things, scifi, geweldige sfeer en super eerste seizoen.
-broen/bron, oftewel the bridge, Zweeds/Deense misdaad serie, eerste seizoen is super

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- The Sopranss
- Game of Thrones
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Altered Carbon is best goed, geen uitstekende reviews op IMDB en RT maar het publiek is wat positiever, inclusief ik. Ascension vond ik ook best aardig, sci-fi mini-serie. Verder zou je 13 Reasons Why misschien wel aardig vinden, en Stranger Things mis ik ook, heel tof.

Verwijderd

Probeer McMafia eens, het gaat over de bovenwereld en onderwereld in brede zin.Of humor en drama in het Vatikaan met The young Pope, of bij Netflix; Altered Carbon, het is een verfilming van een roman dat in de toekost speelt, met actie, erotiek en een goed verhaal.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

5 sterren sciencefiction
- Battlestar Galactica
- Westworld
- The Expanse
- Black Mirror
- Serenity / Firefly

4 sterren sciencefiction
- Star Trek Discovery
- Star Trek Voyager
- Fringe
- X-Files

5 sterren andere genres
- The Wire
- Coupling
- True Detective
- The Sopranss
- Game of Thrones
- The Crown
- Borgen
- Mindhunter
- Sherlock
- Black Mirror
- Billions
- The Newsroom
- The Fall
- Leftovers

4 sterren andere genres
- Atypical
- Master of None
- The IT Crowd
- Breaking Bad
- Broad Church
- The OA

Stranger Things?

• algalid
De HBO serie "The NIght of" (op Ziggo) is ook erg goed, van 2016. Je zit je elke aflevering af te vragen wie het gedaan heeft (en gaat over 1 enkele moord). American Crime Story OJ Simpson staat op Netflix en is een erg nauwgezette reconstructie vooral omdat je de echte nieuwsbeelden hebt om mee te vergelijken. "London spy" (van BBC op Netflix) is een korte serie van 5 afleveringen die graaft naar iemands mysterieus verleden.

Een ander kostuumdrama op Netflix is Alias Grace, die gaat ook over een moord in de colonial States. BBC heeft Wolf Hall gemaakt over Thomas Cromwell en Henry VIII (niet meer beschikbaar op NPO).

Ziggo heeft ook nog The Deuce dat gaat over de seksindustrie in New York in de jaren 70 en het begin van de pornofilm.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11 10:34

Michelli

LL.M

Kijk eens naar Happy Valley zou ik zeggen. Vooral het eerste seizoen vond ik vrij sterk en ook heftiger dan bijvoorbeeld Forbrydelsen/The Killing. Geen idee of de serie op Netflix staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Michelli op 19-02-2018 01:04 ]

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Michelli schreef op maandag 19 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Kijk eens naar Happy Valley zou ik zeggen. Vooral het eerste seizoen vond ik vrij sterk en ook heftiger dan bijvoorbeeld Forbrydelsen/The Killing. Geen idee of de serie op Netflix staat.
Heb deze zelf wel een tijd terug op Netflix gekeken. Sterke serie. :Y

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Ik heb met veel plezier alternated carbon gekeken op netflix en ik zoek series met minimaal zoveel diepgang, in het tv serie topic kreeg ik al aangeraden: westworld en Babylon Berlin, Westworld heb ik wel met ziggo movies en series (hbo), babylon berlin staat op netflix, dat gaat dus goedkomen.

Heeft iemand nog meer tips voor mij?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:21:
Ik heb met veel plezier alternated carbon gekeken op netflix en ik zoek series met minimaal zoveel diepgang, in het tv serie topic kreeg ik al aangeraden: westworld en Babylon Berlin, Westworld heb ik wel met ziggo movies en series (hbo), babylon berlin staat op netflix, dat gaat dus goedkomen.

Black Mirror al gezien? (Lijkt me stiekem van wel)

Last.fm | Code Talks

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:21:

Ik heb in een paar dagen Peaky Blinders alle 4 seizoenen er doorgedraaid

Wat ik een paar jaar terug nog langdradig vond, blijkt achteraf geweldig in elkaar gezet te zijn

Verwijderd

Afvalzak schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:25:
Black Mirror al gezien? (Lijkt me stiekem van wel)
Nee, nog niet. Ik zet hem op de lijst, bedankt
FreshMaker schreef op maandag 19 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Ik heb in een paar dagen Peaky Blinders alle 4 seizoenen er doorgedraaid

Wat ik een paar jaar terug nog langdradig vond, blijkt achteraf geweldig in elkaar gezet te zijn
Toevallig episode 1 gestart en gekeken, maar ik viel in slaap, ik was hem ook vergeten :D
Die staat ook mooi op netflix, ik zet hem in mijn lijst en ga zo even de pilot verder kijken, klinkt goed dat hij mooi in elkaar zit, thanks

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2018 19:36 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:32:
[...]

Nee, nog niet. Ik zet hem op de lijst, bedankt
Zeker doen! :) Altered Carbon zou zo een aflevering van Black Mirror kunnen zijn. Dat zijn namelijk allemaal losse episodes waar een "dystopische" samenleving wordt getekend. Meestal begint het goed maar blijkt het toch allemaal niet zo rooskleurig te zijn.

Ik weet het niet zeker, maar een aflevering waar mensen hun hersens op een disk/stick/cloud kunnen zetten om zo te restoren naar een ander lichaam zou zo een aflevering kunnen zijn, en anders wordt het er één ;)

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Ik ga de kids op bed doen en dan een black mirror starten en daana peaky blinders kijken, kan ik weer een flinke tijd vooruit, meen beiden minimaal 4 seizoenen.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:37:
Ik ga de kids op bed doen en dan een black mirror starten en daana peaky blinders kijken, kan ik weer een flinke tijd vooruit, meen beiden minimaal 4 seizoenen.
Aflevering 1 van Black Mirror is wel de minste van de serie en lijkt ook niet echt op de rest van de serie :)

• Aegir81
MikeyMan schreef op zondag 18 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Dan mag the wire ook niet ontbreken natuurlijk ;)
Die heb ik al gezien en het is inderdaad een absolute aanrader!
Chiron schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Ik mis Space: above and beyond in je 5 sterren lijstje :P

En wat vind je van The man in the high castle? Defiance? Of (iets andere richting) Carnivale.
Thanks! Space: Above and beyond had ik nog nooit van gehoord. Ik voeg de serie ook toe aan mijn lijst.
The man in the high castle werd hierboven ook aangeraden en voegde ik ook toe.
En bedankt voor de herinnering aan Carnivale, is me ooit aangeraden maar was het toen vergeten opslaan en was de reeks compleet vergeten!

Mijn goed series:
Alterted Carbon
The 100
La casa de papel
The expanse
Altered Carbon en The Expanse vond ik allebei erg goed. The 100 classificeerde ik als 'licht vermaak' en vond ik wel een leuk tussendoortje. Over La Casa de Papel twijfel ik nog omdat ik reacties las dat het nogal een hoog soapgehalte heeft. Is dat ook jouw indruk?
Heb ik gedaan, geweldige reeks!
Thomas schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:11:
[...]

Altered Carbon is best goed, geen uitstekende reviews op IMDB en RT maar het publiek is wat positiever, inclusief ik. Ascension vond ik ook best aardig, sci-fi mini-serie. Verder zou je 13 Reasons Why misschien wel aardig vinden, en Stranger Things mis ik ook, heel tof.
Ascension vond ik ook erg leuk, jammer dat het nooit opgepikt is en dat ik toch wat op mijn honger bleef zitten na de laatste aflevering. Stranger Things moet ik inderdaad seizoen 2 nog van bekijken en 13 Reasons Why staat op mijn leeslijst ipv kijklijst ;-) Thanks voor de reactie!
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:56:
Probeer McMafia eens, het gaat over de bovenwereld en onderwereld in brede zin.Of humor en drama in het Vatikaan met The young Pope, of bij Netflix; Altered Carbon, het is een verfilming van een roman dat in de toekost speelt, met actie, erotiek en een goed verhaal.
Thanks! Ik heb zowel McMafia en The Young Pope aan mijn lijst toegevoegd. Altered Carbon is inderdaad een mooie mix van de beschreven elementen :-)
Ik start met S2 :-)
algalid schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:00:
De HBO serie "The NIght of" (op Ziggo) is ook erg goed, van 2016. Je zit je elke aflevering af te vragen wie het gedaan heeft (en gaat over 1 enkele moord). American Crime Story OJ Simpson staat op Netflix en is een erg nauwgezette reconstructie vooral omdat je de echte nieuwsbeelden hebt om mee te vergelijken. "London spy" (van BBC op Netflix) is een korte serie van 5 afleveringen die graaft naar iemands mysterieus verleden.

Een ander kostuumdrama op Netflix is Alias Grace, die gaat ook over een moord in de colonial States. BBC heeft Wolf Hall gemaakt over Thomas Cromwell en Henry VIII (niet meer beschikbaar op NPO).

Ziggo heeft ook nog The Deuce dat gaat over de seksindustrie in New York in de jaren 70 en het begin van de pornofilm.
Ik vrees dat mijn lijst voor 2018 en '19 gevuld zal zijnn ;-) Thanks! Ik ben benieuwd naar The Night of, London Spy e, The Deuce.
Michelli schreef op maandag 19 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Thanks! Doe ik :-)

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02
Hmmm, soap zou ik het niet noemen; casa heeft een beperkte tijd qua aantal afleveringen om het verhaal rond te krijgen en een soap zie ik meer als weinig/geen verhaal.
Gewoon eens proberen en als het na twee afleveringen niet aanstaat stop je ermee :)

Zo heb ik ook al een aantal series gestart maar ook snel weer laten liggen.

Verwijderd

Arjantje72 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:47:
[...]

Aflevering 1 van Black Mirror is wel de minste van de serie en lijkt ook niet echt op de rest van de serie :)
Ik bleek seizoen 1 al een keer gezien te hebben 8)7
Net seizoen 2 afl 1 gezien, ik ga er elke dag 1 kijken.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weer een paar leuke series gevonden.
Babylon Berlin is verrassend, Duitsland tussen de oorlogen, maar dan niet als 'bad guys'
Wel hetzelfde tijdsbestek als Peaky blinders.

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 19:54
Silent Thunder schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:31:
Ik hoor de laatste tijd alleen maar sensatieberichten op het nieuws over ''De Luizenmoeder''. Het schijnt keer op keer de vaderlandse kijkercijfer records te verbreken. Nu zegt kijker records niks over de kwaliteit (titanic) maar ik was toch benieuwd naar jullie mening.

Is dit gewoon een hype of is de serie qua verhaal/acteren echt de moeite waard?
Ik ben normaal totaal niet van Nederlandstalige series en films, maar Luizenmoeder vind ik echt leuk. De herkenbare personages en vooral de geweldige woordgrappen doen het hem voor mij. 'Etnish profiteren', ik lag in een deuk.

Black Mirror was te deprimerend voor mijn smaak. Sommige afleveringen waren fascinerend, maar toen ik kwam bij die aflevering waarbij zo'n jongen wordt gefilmd door iemand met zijn webcam, heb ik hem halverwege de aflevering stopgezet. Veel te deprimerend.

Mr. Robot 4 of 5 afleveringen van gezien. Had te weinig te maken met het hele hacken en computernerd-gebeuren. Ook te traag en deprimerend voor mijn smaak.

Peaky Blinders was heel leuk. Ik baal dat ik hier klaar mee ben, kon er geen genoeg van krijgen.

Momenteel bezig met Altered Carbon. Moet zeggen dat ik er niet echt in kom, ookal ben ik al bij aflevering 10 geloof ik. Het heeft vette momenten, maar ook heel vaak vage momenten die mijn pet te boven gaan, waardoor ik interesse/focus verlies. Dus misschien laat ik hem gaan.

The Dark werd mij aangeraden door verschillende mensen, het zou een soort Stranger Things zijn. Stranger Things vond ik geweldig, dus ik gaf The Dark ook een poging. Na een paar afleveringen toch maar besloten niet verder te gaan. Ook weer fascinerend idee, maar te traag en saai opgezet voor mijn smaak.

Black Lightning heb ik geprobeerd maar na 30 minuten in de eerste aflevering te hebben gezien, meteen afgezet. Totaal niet mijn smaak, ookal houd ik wel erg van superhelden films en series.

Homeland mag van mij weer beginnen, super goeie serie waar ik ook helemaal in zit.

House of Cards was echt meesterlijk, ben benieuwd of het zonder Kevin Spacey nog wel leuk is... De tijd zal het leren.

The End of the F***ing World, erg leuke serie. Weinig afleveringen maar zeker de moeite waard.

Travelers ben ik helaas ook alweer doorheen. Seizoen 2 was echt super, vooral de intro van aflevering 1 van seizoen 2, heerlijk.

Stiekem kijk ik ook Dragonball Super elke zondag, maar verder houd ik me afzijdig van Animé/Manga enzo.

[ Voor 21% gewijzigd door B00st3r op 20-02-2018 11:27 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

B00st3r schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Homeland mag van mij weer beginnen, super goeie serie waar ik ook helemaal in zit.
Het nieuwe seizoen is vorige week maandag van start gegaan!
Stiekem kijk ik ook Dragonball Super elke zondag, maar verder houd ik me afzijdig van Animé/Manga enzo.
Hee, een mede DBS kijker :D Ik kijk ook geen andere Anime series, maar DragonBall (Super) is gewoon mijn guilty pleasure. Stukje jeugdsentiment denk ik ;)

Last.fm | Code Talks

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Black Mirror heeft 3 hele goede afleveringen: USS Calister (originele twist aan een bekend verhaal), Nose Dive (mes scherpe en treffende spiegel op ons leven) en Metalhead (gewoon heerlijke vaart en spanning van begin tot eind)

De rest is ''gewoon ok'', maar niet speciaal.

[ Voor 48% gewijzigd door Silent Thunder op 22-02-2018 08:27 ]

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52

avotar

P0werd by Black Coffee

Silent Thunder schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:21:
Black Mirror heeft 3 hele goede afleveringen: USS Calister (originele twist aan een bekend verhaal), Nose Dive (mes scherpe en treffende spiegel op ons leven) en Metalhead (gewoon heerlijke vaart en spanning van begin tot eind)

De rest is ''gewoon ok'', maar niet speciaal.
Dan heb je Black Museum nog net gezien, neem ik aan.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Silent Thunder schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:21:
...mes scherpe en treffende spiegel op ons leven...
Volgens mij geldt dat voor bijna alle afleveringen van Black Mirror. De een iets scherper dan de ander, dat wel...

Punctuality is the politeness of kings

• Sjurm
Alle lijstjes met beste afleveringen van Black Mirror zien er anders uit. Je kunt het beste zo goed als alle afleveringen kijken en dan zelf bepalen welke de beste zijn ;)

Mijn favoriete afleveringen zijn White Christmas en Hated in the Nation, al heb ik nog niet alles gezien.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vond alle afleveringen van Black Mirror sterk en totaal niet deprimerend. Maar misschien zegt dat meer over mij.

www.gevoeligeplaten.nl

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Binnenkort (28-2) begint The Looming Tower.

Tracing the rising threat of Osama bin Laden and Al-Qaeda, it takes a controversial look at how the rivalry between the CIA and FBI inadvertently might have set the stage for the tragedy of 9/11 and the war in Iraq.

De trailer zag er zeer zeker niet slecht uit.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26
Ben met Hard Sun begonnen.

IMDB: Hard Sun (TV Series 2018– )

Erg visueel, direct en gewelddadig, maar een geweldige en spannende serie!

[ Voor 3% gewijzigd door wvkreg op 27-02-2018 09:31 ]

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:38

GeeBee

Oddball

Ik zag X Files (weer) voorbij komen. Is S11 te volgen zonder S10 gezien te hebben?
Vroeger wel eens een aflevering gezien, maar niet echt gevolgd.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Verwijderd

The Mentalist

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Klinkt bekend, zag een trailer ... (op BBC ?). Maar eerst Altered Carbon, net aan begonnen, ziet er veelbelovend uit.

• dragon2
  • Niet online
...
Door het eens op te sommen merk ik dat ik een voorkeur heb voor voornamelijk televisieshows waar je je aandacht moet bijhouden, die op de één of andere manier een aangrijpende verhaallijn hebben.
Ik zat me te bedenken dat de marvel series die in elkaar overlopen wellicht ook interessant voor je zijn.
Daredevil, Jessica Jones, Iron Fist, Luke Cage (in willekeurige volgorde) en als laatste The Defenders.

edit: oh ja The Punisher heeft ook een eigen serie nu.

[ Voor 4% gewijzigd door dragon2 op 28-02-2018 17:44 ]

Verwijderd

Ik ben al een aantal dagen opzoek naar een goede serie, maar kan nog niet echt iets vinden.

Goede series die ik heb gezien zijn:
-Breaking bad
-Prison Break
-Shooter
-Stranger Things

Iemand een idee welke serie voor mij bestemd is?

• Sjurm
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:16:
Ik ben al een aantal dagen opzoek naar een goede serie, maar kan nog niet echt iets vinden.

-Breaking bad
-Prison Break
-Shooter
-Stranger Things

Ik kijk nu The Punisher en ik moet zeggen dat ik vrij hooked ben. Het is een Marvel serie, maar er zit geen superhelden/supernatuurlijk sausje overheen.

Edit: om daaraan toe te voegen, wat ook vrij goed in jouw rijtje past en allemaal op Netflix: Peaky Blinders en Narcos.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjurm op 28-02-2018 17:45 ]

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 17:19

-Breaking bad
-Prison Break
-Shooter
-Stranger Things

Mogelijk kun je Banshee of Strike Back waarderen :)

Verwijderd

Thanks!
En series als:
-The Killing
-Fargo
-Homeland
-Sherlock
-The Fall

Vallen die een beetje te vergelijken met die series?

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:09:
Thanks!
En series als:
-The Killing
-Fargo
-Homeland
-Sherlock
-The Fall

Vallen die een beetje te vergelijken met die series?
Denk dat Homeland het beste bij je in de smaak zal vallen. De rest zijn echt ander type series.

Twee suggesties vanuit mijn kant Better Call Saul (Van Breaking Bad) en Sons of Anarchy.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb de afgelopen tijd een aantal series gezien maar ik raak een beetje opgekeken en kan niet iets nieuws leuks vinden.

Een greep uit wat ik vroeger keek en echt heel tof vond:

Wat ik onlangs heb gekeken en wel oké vind (van leuk naar minder leuk)
Lost
Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones, The Walking dead, Lilyhammer (Allemaal even leuk)
Alle Stargates
Travelers
The expanse
Star Trek Discovery en Enterprise
Gotham (net begonnen)
Altered Carbon
The 100
Ascention
Under the dome
Terra nova
Jessica Jones/Luke Cage/The Flash/marvel gebeuren
Z nation (omdat ik the walking dead leuk vind)

Wat ik ook keek maar eigenlijk niks aan vond:
Stranger Things (meh opzich wel oke maar snap niet waarom iedereen dit geweldig vind)
Narcos (meh niet echt)
The OA (slap verhaal gebeurd niks)
Fargo (veel te traag)
Better Call Soul (meh)
Black Mirror
Sense8
Mindhunter
Peaky Blinders
the end of the f ** king world (wtf in 1 avond gezien waarom is dit zo populair?)

Eigenlijk zoek ik iets ala Lost mysterieus iets wat je maar door moet blijven kijken. Ik kon namelijk echt niet stoppen met lost omdat ik steeds wou weten hoe alles zat. Science Fiction en Post-Apocalyptisch trekt mij ook erg.
Iemand tips?

Verwijderd

Voor wie eens een keer wat anders wil dan typisch Amerikaanse meuk. Drie top Scandinavische thriller series:

Trapped

The Cliff

The Bridge

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 05:02:
Voor wie eens een keer wat anders wil dan typisch Amerikaanse meuk. Drie top Scandinavische thriller series:

Trapped

The Cliff

The Bridge
Trapped gezien een tijdje terug en beviel goed. Zal die andere twee eens bekijken. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-11 22:12
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 05:02:

Trapped

The Cliff

The Bridge
Vorige week met The Bridge begonnen. Wat speelt die Saga een verdomd grappige rol zeg. Moet vaak om haar gedrag lachen. Ook gewoon een goede serie die je lekker makkelijk kunt kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door GovertNL op 02-03-2018 16:03 ]

• Jumpman
  • Laatst online: 20:36
Het mooiste pareltje wat ik de laaste tijd heb gezien is The Americans. Zit nu net in seizoen vijf.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Sjurm
Jumpman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:10:
Het mooiste pareltje wat ik de laaste tijd heb gezien is The Americans. Zit nu net in seizoen vijf.
Echt een toffe serie, maar goed verborgen op Netlfix op een of andere manier. Weinig mensen kennen het.
Is seizoen 5 ergens legaal beschikbaar of kijk je die via schimmige wegen?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Sjurm schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:51:
[...]

Echt een toffe serie, maar goed verborgen op Netlfix op een of andere manier. Weinig mensen kennen het.
Q3 2018 op Netflix

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Aanraders:

Designated Survivor
Person of Interest
Luther
Sherlock
Happy Valley (nieuw seizoen 2019)
The Last Ship
Prison Break (nieuw seizoen van 2017, nog nieuwere gepland voor 2019)
Strike Back (ook met nieuwe seizoenen 2017 en aankomend in 2018)
The following (al wat ouder)
Whitechapel (ook al wat ouder)

Geen uitgebreide uitleg bij elke serie. Wel hebben ze bijna allemaal een sterk verhaal, goed geschreven en goede acteurs. Ik zou ze even Googlen, een trailer kijken of de IMDB pagina doorkijken en als het je wat lijkt gewoon eraan beginnen (en weer afhaken als het niets blijkt te zijn).

• Jumpman
[...]

Seizoen vijf is op Amazon Prime Video te bekijken.

Eventueel 30 dagen gratis te proberen, dus kan je ze in die 30 dagen allemaal wel kijken. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 02-03-2018 17:37 ]

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:48
The Frankenstein Chronicles (mini serie) seizoen 1 (2015) en 2 (2017) gekeken en ik moet zeggen ik heb me prima vermaakt en verrassende wendingen. Mooie scenes en locaties, goede sfeer ook die je bekruipt van die smoelezige en vieze omgeving waar het zicht afspeelt. Van mij maar er nog een 3de seizoen komen.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

kaasaanfiets schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 02:00:
Ik heb de afgelopen tijd een aantal series gezien maar ik raak een beetje opgekeken en kan niet iets nieuws leuks vinden.

Een greep uit wat ik vroeger keek en echt heel tof vond:

Wat ik onlangs heb gekeken en wel oké vind (van leuk naar minder leuk)
Lost
Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones, The Walking dead, Lilyhammer (Allemaal even leuk)
Alle Stargates
Travelers
The expanse
Star Trek Discovery en Enterprise
Gotham (net begonnen)
Altered Carbon
The 100
Ascention
Under the dome
Terra nova
Jessica Jones/Luke Cage/The Flash/marvel gebeuren
Z nation (omdat ik the walking dead leuk vind)

Wat ik ook keek maar eigenlijk niks aan vond:
Stranger Things (meh opzich wel oke maar snap niet waarom iedereen dit geweldig vind)
Narcos (meh niet echt)
The OA (slap verhaal gebeurd niks)
Fargo (veel te traag)
Better Call Soul (meh)
Black Mirror
Sense8
Mindhunter
Peaky Blinders
the end of the f ** king world (wtf in 1 avond gezien waarom is dit zo populair?)

Eigenlijk zoek ik iets ala Lost mysterieus iets wat je maar door moet blijven kijken. Ik kon namelijk echt niet stoppen met lost omdat ik steeds wou weten hoe alles zat. Science Fiction en Post-Apocalyptisch trekt mij ook erg.
Iemand tips?
Westworld zou ik eens proberen. Is sci-fi, mysterieus en echt een hele fijne serie miz.
Serie 1 kan je gerust 2x kijken, zoveel te zien en serie 2 begint 22 april.
[Serie] Westworld

Wear Sunscreen!

Verwijderd

Geteisem schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:34:
[...]

Trapped gezien een tijdje terug en beviel goed. Zal die andere twee eens bekijken. :)
Yep, Trapped is een heel goede serie. Dit jaar komt Trapped 2 uit:

http://www.icenews.is/201...-less-snow/#axzz58dACEyjI

• Arrne
  • Laatst online: 21:45
Jumpman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:36:
[...]

Seizoen vijf is op Amazon Prime Video te bekijken.

Eventueel 30 dagen gratis te proberen, dus kan je ze in die 30 dagen allemaal wel kijken. ;)
Ik kan seizoen 5 anders met geen mogelijkheid vinden op Prime hoor..

Jammer, want het is inderdaad een topserie.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd1 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:06:
[...]

Aanraders:

Designated Survivor
Person of Interest
Luther
Sherlock
Happy Valley (nieuw seizoen 2019)
The Last Ship
Prison Break (nieuw seizoen van 2017, nog nieuwere gepland voor 2019)
Strike Back (ook met nieuwe seizoenen 2017 en aankomend in 2018)
The following (al wat ouder)
Whitechapel (ook al wat ouder)

Geen uitgebreide uitleg bij elke serie. Wel hebben ze bijna allemaal een sterk verhaal, goed geschreven en goede acteurs. Ik zou ze even Googlen, een trailer kijken of de IMDB pagina doorkijken en als het je wat lijkt gewoon eraan beginnen (en weer afhaken als het niets blijkt te zijn).
De vetgedrukte heb ik gevolgd of volg ik. Ben het alleen bij Designated Survivor niet eens met je laatste zinnen.... het eerste seizoen daarvan was ok, maar seizoen twee is echt dramatisch slecht. Onlogische acties en verhaallijnen, met als toppunt de laatste actie van Maggie Q in laatste aflevering van de eerste helft van seizoen twee.
de overige series vind ik allemaal top.

• Verwijderd1
  • Niet online
P.O. Box schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:59:
[...]

De vetgedrukte heb ik gevolgd of volg ik. Ben het alleen bij Designated Survivor niet eens met je laatste zinnen.... het eerste seizoen daarvan was ok, maar seizoen twee is echt dramatisch slecht. Onlogische acties en verhaallijnen, met als toppunt de laatste actie van Maggie Q in laatste aflevering van de eerste helft van seizoen twee.
de overige series vind ik allemaal top.
spoiler:
Bij DS is in het tweede seizoen de druk er inderdaad wat af (vanwege het 'oplossen' van de hoofdplot in seizoen 1). Desondanks vind ik het prima te kijken (ik kijk zelf wel meer series waar het verhaal wat 'rommelig' geschreven is). Er komen nog 11 afleveringen in dit seizoen, dus ik neem aan dat verhaal zich wel weer herpakt, anders is het in combinatie met de dalende kijkcijfers (staat hier op Netflix, in de VS niet) waarschijnlijk einde oefening voor DS.

Wel jammer, DS was een mooie overgang voor Kiefer Sutherland (van 24 naar DS, met tussendoor Touch wat niet echt spannend was).

Over die actie van MQ, dat was inderdaad wat vreemd, had eigenlijk gedacht dat Aaron daar (zoals hij had gezegd) wat meer bij betrokken zou zijn (als in een team die MQ volgt). Anderzijds zou je van MQ verwachten dat ze DC politie / de FBI meteen op de hoogte zou stellen om meneer op te vissen / aan te houden.

Aaron zei later wel dat duikers niets hadden gevonden (dan weet je al hoe laat het is, toch? Geen haaien in de DC area lijkt me ;) ).

• Nature
  • Laatst online: 12-11 22:16

-Breaking bad
-Prison Break
-Shooter
-Stranger Things

Misschien is Orphan Black wat voor je. IMDB: Orphan Black (TV Series 2013–2017)

• Jumpman
Arrne schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:54:
[...]

Ik kan seizoen 5 anders met geen mogelijkheid vinden op Prime hoor..

Jammer, want het is inderdaad een topserie.
Link: https://www.amazon.com/The-Americans-Season-5/dp/B06W58DJJP.

VPN en bingewatching. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 03-03-2018 00:21 ]

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 22:43

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Kijkt iemand hier naar The Gifted?
Is een Marvel series, tot nu toe vind ik het wel vermakelijk.

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• algalid
Vreemd genoeg is seizoen 5 wel beschikbaar op Netflix België. Je kan ook die route nemen.

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben zeer enthousiast over Outlander en zoek nu iets in dat genre om het gat naar seizoen 4 te vullen. Series zoals Hell on wheels, Vikings, Black Sails heb ik al gezien.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik ben op zoek naar een leuke actie-serie om te volgen.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Tomski1986 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:15:
Qua harde actie is Banshee wat mij betreft de beste serie van de afgelopen jaren. Verwacht niet al te veel diepgang, maar wel een lekker verhaal, met goede actie.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• dragon2
  • Niet online
- Hawaii five-0
- de Marvel series die in elkaar overlopen:
Daredevil, Jessica Jones, Iron Fist, Luke Cage (in willekeurige volgorde), The Punisher, en als laatste The Defenders.
- bashee, banshee origins
- flashpoint
- blindspot
- burn notice
- almost human
- strike back
- human target
- lethal weapon
- fargo

• Verwijderd1
  • Niet online
Als aanvulling op eerdergenoemde series:
-Nikita (een paar jaar oud, veel actie)
-Ultimate Force (nog wat ouder, over de SAS)
-The unit (veel goede actie, US special forces, ook wat 'housewives' drama, als je over dat laatste heen kunt kijken is het een topper)

Nog een lijstje van docus van Ross Kemp (journalist die meeloopt met allerlei actoren in conflicten), allemaal non-fictie, vaak goede actie, eigenlijk altijd leerzaam en interessant:
-Ross Kemp: Extreme World (over conflicten in de wereld)
-Ross Kemp on Gangs (over gangs)
-Ross Kemp in Search of Pirates (over piraten, onder andere in de Golf van Aden)
-Ross Kemp in Afghanistan (over de oorlog in Afganistan)
-Ross Kemp Return to Afghanistan (over de oorlog in Afghanistan, vervolg op vorige)
-Ross Kemp: The Fight Against Isis (1 aflevering over de strijd tegen ISIS)

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:10
Woy schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:22:
[...]

Qua harde actie is Banshee wat mij betreft de beste serie van de afgelopen jaren. Verwacht niet al te veel diepgang, maar wel een lekker verhaal, met goede actie.
Echt een mannenserie: SEX, GEWELD, verhaal :D
Leukste serie die ik in jaren heb gezien (zit in seizoen 3).

Verwijderd

Banshee, geweldig, die kerkscene in seizoen 2, wow

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:23

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De DC-series: Arrow, Flash, Supergirl, Legends of Tomorrow
Marvel: Agents of S.H.I.E.L.D.
Sons of Anarchy

Minder actie, maar wel supergoed: Sherlock

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Arrne
  • Laatst online: 21:45
Oh via VPN, dat is natuurlijk wel handig om meteen te noemen als je roept dat iets op platform X beschikbaar is..

Maar laat dan maar, ik ga niet moeilijk doen met VPN. Dan wacht ik wel tot het hier beschikbaar komt, anders is er altijd nog de mogelijkheid om te downloaden.

• JornUnger
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-07 19:41
pdukers schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
Ik ben zeer enthousiast over Outlander en zoek nu iets in dat genre om het gat naar seizoen 4 te vullen. Series zoals Hell on wheels, Vikings, Black Sails heb ik al gezien.
Misschien Taboo of The last kingdom?

• pdukers
  • Niet online
JornUnger schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Dank je. Last kingdom kende ik nog niet en ga ik eens proberen.

• Sjurm
pdukers schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:24:
[...]

Dank je. Last kingdom kende ik nog niet en ga ik eens proberen.
Marco Polo vond ik ook een leuke serie

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Zo zonde dat die gecancelled werd Polo. The Last Kingdom is volgens mij ook nog niet bekend of er een seizoen 3 komt. Al haalt dat het imho bij lange na niet het niveau van Polo.

www.gevoeligeplaten.nl

• elrondsurion
  • Laatst online: 23-11 13:39
Britannia en Corporate zijn ook aanraders.

Corporate doet me een beetje denken aan Better of Ted van een paar jaar geleden.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

l-burna schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:28:
Kijkt iemand hier naar The Gifted?
Is een Marvel series, tot nu toe vind ik het wel vermakelijk.
Ik kijk alleen al vanwege de vrouwelijke kant van de Striker tweeling :9 :$

Maar leuke serie hoor. Kijk uit naar S02 :Y

Xbox Live ID:Notna8310

• Goner

Goner

What can I do you for ?

JornUnger schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:02:
[...]
Of Frontier. Was er aan begonnen, maar raakte sidetracked ... weer eens oppakken.
Banished, helaas maar 1 seizoen.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 06-03-2018 10:24 ]

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:52
Woy schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:22:
[...]

Je vergeet de vrouwen...

Ik heb onlangs onderstaande gezien:

Mindhunter - erg goed imo
Designated survivor - prima wegkijken
Shooter - om te janken
Star trek discovery - als niet trekky toch wel leuk
La Mante - wat te traag voor mij
Godless - erg vermakelijk
Hatfield & McCoys - tijd setting / familie vete, leuk
Damnation - hele setting begin 20e eeuw vind ik altijd leuk
Peaky Blinders - Sfeer, rauw, hard, goed

Dan de vraag...

Wie heeft er een tip :)

[ Voor 19% gewijzigd door douwe.nl op 06-03-2018 14:34 ]

i7-4770 + GTX1070 → 7800X3D + 9070XT #Gamerdad

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ripper Street (Victoriaans) ... Altered Carbon (2384) ...

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 06-03-2018 16:23 ]

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
pdukers schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
Ik ben zeer enthousiast over Outlander en zoek nu iets in dat genre om het gat naar seizoen 4 te vullen.
Ga de boeken lezen, kan je een paar seizoenen vooruit :+

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 15:51
Goed topic!

Ik ben op zoek naar een nieuwe detective om te volgen, eentje waarbij het een heel seizoen duurt om het op te lossen.

Mijn absolute favoriet is True Detective (seizoen 1), gevolgd door bijvoorbeeld The Killing, Broadchurch, Fargo, The Wire.

Het klinkt arrogant, maar de serie moet een beetje intelligent zijn. Blacklist, Luther, Homeland etc is net iets te makkelijk. Het is wat lastig uitleggen, maar CSI-achtige praktijken wanneer iemand ineens in een helder moment alles snapt of Suits-taferelen waar iemand wel heel briljant is kunnen moeilijk mijn aandacht vasthouden. De Britse Sherlock dan weer wel, afijn u snapt wat ik bedoel :+

[ Voor 25% gewijzigd door Franco10 op 06-03-2018 17:09 ]

• dragon2
  • Niet online
Franco10 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:04:
Goed topic!

Ik ben op zoek naar een nieuwe detective om te volgen, eentje waarbij het een heel seizoen duurt om het op te lossen.

Mijn absolute favoriet is True Detective (seizoen 1), gevolgd door bijvoorbeeld The Killing, Broadchurch, Fargo, The Wire.

Het klinkt arrogant, maar de serie moet een beetje intelligent zijn. Blacklist, Luther, Homeland etc is net iets te makkelijk. Het is wat lastig uitleggen, maar CSI-achtige praktijken wanneer iemand ineens in een helder moment alles snapt of Suits-taferelen waar iemand wel heel briljant is kunnen moeilijk mijn aandacht vasthouden. De Britse Sherlock dan weer wel, afijn u snapt wat ik bedoel :+
Verhaallijn over 1 seizoen:
Quantico
Crisis
Zero Hour
Dexter

Britse series, deze al gekeken?
Dirk Gently (2010)
Jonathan Creek

Series die ik zelf (nog) niet heb gekeken, maar die wellicht wat zijn voor jou:
The Fall
The Missing
Happy Valley

• NitroX infinity
  • Laatst online: 21:18
douwe.nl schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:17:
[...]

Je vergeet de vrouwen...

Ik heb onlangs onderstaande gezien:

Mindhunter - erg goed imo
Designated survivor - prima wegkijken
Shooter - om te janken
Star trek discovery - als niet trekky toch wel leuk
La Mante - wat te traag voor mij
Godless - erg vermakelijk
Hatfield & McCoys - tijd setting / familie vete, leuk
Damnation - hele setting begin 20e eeuw vind ik altijd leuk
Peaky Blinders - Sfeer, rauw, hard, goed

Dan de vraag...

Wie heeft er een tip :)
Frontier
Narcos
Fargo
Mr Selfridge
Mad Men

Rebellion en Land Girls is misschien ook wel wat, zelf nog niet gekeken. Allemaal te vinden op Netflix.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Sjurm
The Americans :)
Narcos kan ik me ook bij aansluiten

En Happy Valley schijnt ook erg goed te zijn, maar zelf nog niet aan toegekomen
Edit: Happy Valley btw bedoeld voor @Franco10

[ Voor 35% gewijzigd door Sjurm op 06-03-2018 18:45 ]

• pdukers
  • Niet online
dragon2 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:54:
[...]

Verhaallijn over 1 seizoen:
Quantico
Crisis
Zero Hour
Dexter

Britse series, deze al gekeken?
Dirk Gently (2010)
Jonathan Creek

Series die ik zelf (nog) niet heb gekeken, maar die wellicht wat zijn voor jou:
The Fall
The Missing
Happy Valley
Marcella zou daar ook in kunnen passen. Misschien Elementary, losse afleveringen maar wel met langer lopende verhaallijnen.
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.