The 100 heb ik wel een poosje gevolgd, is wel ok, maar niet mijn top fav.
Stitchers had ik al staan, 1e seizoen was mwah qua acteerwerk, 2e is tot nu toe beter.
Being human was ik ook aan begonnen ooit, maar er is zowel een UK als een US versie. Ik had afleveringen door elkaar lopen op een gegeven moment
Orphan black was ik ook aan begonnen ooit (bekende kop uit Eureka/the librarians trouwens), zal die weer eens oppakken.
De rest ken ik niet, thnx, ik ga trailertjes kijken.
D-e-n schreef op zondag 10 september 2017 @ 12:21:
@
dragon2
Orphan Black is in elk geval een aanrader. Het is spannend en er zit een goed tempo in. Het onderwerp is overigens klonen en de hoofdrolspeelster heeft daarom meerdere rollen. Being Human vonden mijn vriendin en ik ook leuk, in elk geval de eerste drie seizoenen.
The Fall vind ik geweldig maar is wellicht wat traag. Hetzelfde geldt nog meer voor True Detective, in elk geval seizoen 1. Als je die probeert zou ik seizoen 2 kijken. Het zijn losse verhalen dus je kunt per seizoen kijken.
Verder denk ik aan I Zombie, dat kijkt lekker weg (ook de hoofdrolspeelster) en aangezien je Torchwood noemt vooral aan Dr Who. Daar is Torchwood feitelijk een spinoff van. Westworld (HBO) vonden we hier ook spannend en als je puur scifi zoekt is Battlestar Galactica wellicht wat.
Edit:
Ik zie V voorbij komen. Damn, ik ken het origineel nog.

Thnx. Orphan Black ga ik weer eens oppaken, izombie ook. Dr Who vond ik een tikje kinderachtig toentertijd, maar ja, nu ik veel ziek/moe ben wellicht wel weer eens leuk ja.
Westworld heb ik na een aflevering of 2 opgegeven, kon me niet boeien, moeite waard om die nog verder te kijken dan?
Battlestar galactica nooit gezien, gaan we proberen

GeeBee schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:04:
Ik zie veel Young Adult-series voorbij komen. Bijzondere jongeren met veelal speciale gaven die in het middelpunt staan. Die series hou ik altijd na een paar afleveringen snel voor gezien.
The Event was volgens mij een leuke serie met vlgs mij een onbevredigend einde.
Tja, sorry
Al moet ik zeggen dat ze soms wel echt erg zijn, shadowhunters dinges kon ik niet aanzien... Mja, Stitchers in het begin ook niet, en die trok bij. Heroes kon me niet echt boeien, supergirl enz ook niet. Toch wat te oud voor geworden ben ik bang

Luther vond ik niet zo, de rest nog niet gegeken, Ik heb alleen op het ogenblik vaak het concentratievermogen van een garnaal, dat maakt het volgen van veel series lastig. Ik heb nu ook al vaak zoiets van 'wie was dat ook al weer' bij insert-willekeurige-politieserie, maar daar kan ik nog wel mee leven. Echter tevaak moeten terugspoelen is niet leuk, en als een serie me echt te lastig volgen is dan gaat ie uit. Vandaar mijn zoektocht nu naar wat behapbaardere series...
[
Voor 11% gewijzigd door
dragon2 op 10-09-2017 18:51
]