Ik vind Mom een aanrader. Uit dezelfde stal als Big Bang Theory, maar ik vind de grappen beter.MarcelP102 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:09:
Meisje en ik zijn opzoek naar een leuke sitcom om de donkere dagen door te komen 😃. Graag een met genoeg afleveringen. Bij voorkeur beschikbaar op netflix. Zoiets als HIMYM, Friends, New Girl of Big Bang Theory. Hebben jullie misschien een tip?
Zelf ben ik binnenkort voor een tijd thuis dus tijd voor een nieuwe serie. Zelf vond ik White Collar echt geweldig met het oplichten etc. Keek lekker weg.
Blacklist ook gezien omdat het voor mij gevoel beetje zelfde idee had maar viel tegen. Tweakers hier die een soort gelijke serie weet?
Blacklist ook gezien omdat het voor mij gevoel beetje zelfde idee had maar viel tegen. Tweakers hier die een soort gelijke serie weet?
Add me op Stadia: Gloogle
De vrouw en ik zijn nu op Netflix bezig met The Ranch met Ashton Kutcher. Niet spectaculair grappig maar wij vermaken ons er prima mee.MarcelP102 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:09:
Meisje en ik zijn opzoek naar een leuke sitcom om de donkere dagen door te komen 😃. Graag een met genoeg afleveringen. Bij voorkeur beschikbaar op netflix. Zoiets als HIMYM, Friends, New Girl of Big Bang Theory. Hebben jullie misschien een tip?
Modern Family!Carthrax schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:22:
[...]
De vrouw en ik zijn nu op Netflix bezig met The Ranch met Ashton Kutcher. Niet spectaculair grappig maar wij vermaken ons er prima mee.
The Mentalist misschien? Moet je wel even een kans geven maar kijkt lekker weg. Mijn vriendin vond White Collar ook echt geweldig, en was ook helemaal weg van the Mentalist.Pukson schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:16:
Zelf ben ik binnenkort voor een tijd thuis dus tijd voor een nieuwe serie. Zelf vond ik White Collar echt geweldig met het oplichten etc. Keek lekker weg.
Als je de comedy van Louis C.K. leuk vind dan raad ik je de volgende series aan:
IMDB: Better Things (TV Series 2016– )
IMDB: Louie (TV Series 2010– )
En Pamela Adlon is ook erg lekker voor een milf
IMDB: Better Things (TV Series 2016– )
IMDB: Louie (TV Series 2010– )
En Pamela Adlon is ook erg lekker voor een milf
[ Voor 7% gewijzigd door Bigfoot op 10-01-2017 14:50 ]
Verwijderd
Een hele leuke nieuwe serie van Fox. Son of Zorn, met Jason Sudeikis als de stem van Zorn.
YouTube: Official Trailer | Season 1 | SON OF ZORN
YouTube: Official Trailer | Season 1 | SON OF ZORN
Inmiddels afgekeken. Wat een topserie zeg ! Maar nog met zoveel verhaaldraadjes die schreeuwen om een volgend seizoen. Laten we hopen dat dat er komt.Ome Ernst schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:56:
[...]
Quarry
Nee, zo snel gaat het nietMoet ook nog wel eens werken, en gezin heeft ook zn aandacht nodig. Zit nu in aflevering 3, maar ik geniet met volle teugen. Ik zeg dat er nog wel een seizoen mag komen xD
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Het was me niet opgevallen dat het een oner was, maar ik vond het wel een *zeer* goed en realistische scene. Waar ik ook plezierig door verrast was, en dat is iets waar ik altijd op let, is dat er niet tot nauwelijks de ¨low ready¨ houding wordt gebruikt. Ten tijde van de Vietnamoorlog werd deze ook nog niet gebruikt, pas later in de jaren 80.Powrskin schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:33:
[...]
En? al uit? veel plezier ermee
als je de laatste aflevering hebt gezien zoek dan even op ONER quarry, dan ben ik benieuwd of je dat is opgevallen
De low ready word te pas en te onpas gebruikt, bij wijze van spreken zie je de vikingen er al mee lopen.
Ik zoek er ook één. In ieder geval eentje met een doorlopende verhaallijn. Wat ik tot nu toe onder andere gezien heb / aan het kijken ben (in volgorde van vermakelijkheid):
- Homeland
- The 100
- The Americans
- Fringe
- NCIS
- Under the dome
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ray Donovan ook prima te kijken. Doorlopend verhaal. Personages goed uitgewerkt. Goed geacteerd. Diverse verhaallijnen.
[ Voor 61% gewijzigd door technorabilia op 17-01-2017 21:20 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
M'n vriendin en ik kijken graag naar Poldark, eindelijk iets wat we beide leuk vinden.
Welke series lijken hier nog meer op en zijn de moeite waard om te gaan kijken?
Outlander?jasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:47:
M'n vriendin en ik kijken graag naar Poldark, eindelijk iets wat we beide leuk vinden.Welke series lijken hier nog meer op en zijn de moeite waard om te gaan kijken?
Ripperstreet?
The Frankenstein Chronicles (mini serie)
Bedankt, Outlander is idd een aanrader, helaas hebben we die al gezien. De andere twee kende ik nog niet, maar is met moord/horror. M'n vriendin houdt niet van moord en doodslag.. Ze wil iets meer romantiek erinwiemelen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:00:
[...]
Outlander?
Ripperstreet?
The Frankenstein Chronicles (mini serie)
The living and the death
Jericho
The village
Land Girls (WWII setting)
Foyles War (WWI setting)
Young Hyacinth ... vond ik zelf wat minder, maar best grappig
Agatha Raisin is ook wel een leuke ... heb ik ook same met mijn vrouw gekeken, maar is wel moderne serie
En anders eens deze link bekijken ... staan er wel een paar tussen
http://www.imdb.com/list/ls031686940/
Jericho
The village
Land Girls (WWII setting)
Foyles War (WWI setting)
Young Hyacinth ... vond ik zelf wat minder, maar best grappig
Agatha Raisin is ook wel een leuke ... heb ik ook same met mijn vrouw gekeken, maar is wel moderne serie
En anders eens deze link bekijken ... staan er wel een paar tussen
http://www.imdb.com/list/ls031686940/
Vele Britse mini-series in hetzelfde genre, vaak goed geacteerd en fraaie productie, bijvoorbeeld:jasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:47:
M'n vriendin en ik kijken graag naar Poldark, eindelijk iets wat we beide leuk vinden.Welke series lijken hier nog meer op en zijn de moeite waard om te gaan kijken?
- North & South (2004)
- Death Comes to Pemberley (zeker kijken als je de BBC P&P uit 1995 kent, welke laatste sowieso een must is voor liefhebbers van Britse romantisch kostuumdrama, het is the Holy Grail. Sowieso los van het romantische een uitstekend gelaagd verhaal)
- Miss Fisher's Murder Mysteries - ondanks "moord" in de titel zou dat wel iets kunnen zijn dat je vriendin leuk vindt. Chemie tussen de personages erg goed.
jasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:47:
- War & Peace
- Downton Abbey
- Victoria
- The Forsyte Saga
- Emma
- The Musketeers
- Wolf Hall
Tweakmans schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Dank je, denk dat de volgende victoria gaat worden. Al zegt m'n vriendin nu dat het haar niets lijkt, want Ross speelt er niet in mee.. zucht..
- War & Peace
- Downton Abbey
- Victoria
- The Forsyte Saga
- Emma
- The Musketeers
- Wolf Hall
Hahaha, als haar crush op acteur Aidan Turner meespeelt, beperkt dat natuurlijk de mogelijkheden.jasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:00:
Dank je, denk dat de volgende victoria gaat worden. Al zegt m'n vriendin nu dat het haar niets lijkt, want Ross speelt er niet in mee.. zucht..
Blindspot, Sons of Anarchy, Man in the high Castlemastair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:47:
Ik zoek er ook één. In ieder geval eentje met een doorlopende verhaallijn. Wat ik tot nu toe onder andere gezien heb / aan het kijken ben (in volgorde van vermakelijkheid):Ik zat te denken aan Westworld of The Knick. Of heeft nog iemand andere tips?
- Homeland
- The 100
- The Americans
- Fringe
- NCIS
- Under the dome
Hele vermakelijke serie tot nu toe alleen de effects en soundmix zijn wel slecht ja haha. Soms hoor je de dialogen een stuk zachter dan andere kerendegroot schreef op donderdag 29 december 2016 @ 08:19:
[...]
Wat is dat Blindspot tenenkrommend slecht qua acteerwerk. Ik heb het een half seizoen kunnen volhouden.
Ik kijk soms nog wat scenes omdat mijn vrouw het kijkt. maar ook de special effects zijn bar en bar slecht
Longmiremastair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:47:
Ik zoek er ook één. In ieder geval eentje met een doorlopende verhaallijn. Wat ik tot nu toe onder andere gezien heb / aan het kijken ben (in volgorde van vermakelijkheid):Ik zat te denken aan Westworld of The Knick. Of heeft nog iemand andere tips?
- Homeland
- The 100
- The Americans
- Fringe
- NCIS
- Under the dome
Suits
uit de Marvel stal : Daredevil + Luke Cage + Jessica Jones
Person on interest (aanrader)
en dan nog een hele hoop uit de oude(re) doos zoals x-files, Pretender, ...
Wow.. i haz no life haha.
The AO eerste seizoen vond ik een beetje tegenvallen.
Iemand nog tips voor een leuke comedy op netflix?
- Prison Break
- Breaking Bad
- GoT
- Gossip girl
- How I met your Mother
- Modern Family
- Gossip Girl
- Jessica Jones
- Luke Cage
- Daredevil
- Narcos
- Lie to me
- Marco Polo
- Homeland
- The night of
- Orange is the new black
- Penny Dreadful
- Orphan Black
- The OA
The AO eerste seizoen vond ik een beetje tegenvallen.
Ik heb mij prima vermaakt met Brooklyn Nine-NineMopshondje schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:12:
heeft iemand al taboo gezien ik persoonlijk vind dit erg goed.
ik denk dat het van de BCC is.
Westworld kan ik je zeker aanraden! Wat mij betreft de beste nieuwe serie van afgelopen jaar.mastair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:47:
- Homeland
- The 100
- The Americans
- Fringe
- NCIS
- Under the dome
Vast en zeker al voorbij gekomen:
Suits, een moderne advocaten serie met een tikkeltje van alles. Helaas nog maar tijdelijk beschikbaar op Netflix. Zelf was ik nooit van de advocaten series, maar deze vind ik onwijs goed. De eerste aflevering pakt je, althans die pakte mijn vrouw en mij. Daarna wordt die eigenlijk alleen maar beter en beter.
Daarnaast, zoals aangegeven: homeland, maar die vond ik steeds slapper en slapper worden (ik ga niks verklappen xd).
Veel series vind ik in de herhaling vallen, blacklist vond ik op het begin onwijs goed, na 2-3 seasons vond ik het te CSI achtig worden (hoewel the blacklist dat eigenlijk vanaf aflevering 1 al is, maar toch weer net iets anders omdat die kerel gewoon tof acteert). Een rode lijn (dun lijntje) en elke aflevering een andere boef.
Bij Suits is dit gewoonweg niet. Het verhaal staat op de voorgrond, en op de achtergrond de rechtszaken (dus niet elke aflevering weer een andere zaak, want ook dat zou voor mij zeer saai worden). Elke acteur vind ik persoonlijk zeer goed (van de huidige vriendin van prins Harry; Meghan Markle (grote bijrol) tot de hoofdrol spelers)
Wij kijken deze elke avond wel, en hebben in een zeer korte tijd bijna 4 volle seizoenen afgekeken, zo makkelijk en prettig kijkt die weg
Suits, een moderne advocaten serie met een tikkeltje van alles. Helaas nog maar tijdelijk beschikbaar op Netflix. Zelf was ik nooit van de advocaten series, maar deze vind ik onwijs goed. De eerste aflevering pakt je, althans die pakte mijn vrouw en mij. Daarna wordt die eigenlijk alleen maar beter en beter.
Daarnaast, zoals aangegeven: homeland, maar die vond ik steeds slapper en slapper worden (ik ga niks verklappen xd).
Veel series vind ik in de herhaling vallen, blacklist vond ik op het begin onwijs goed, na 2-3 seasons vond ik het te CSI achtig worden (hoewel the blacklist dat eigenlijk vanaf aflevering 1 al is, maar toch weer net iets anders omdat die kerel gewoon tof acteert). Een rode lijn (dun lijntje) en elke aflevering een andere boef.
Bij Suits is dit gewoonweg niet. Het verhaal staat op de voorgrond, en op de achtergrond de rechtszaken (dus niet elke aflevering weer een andere zaak, want ook dat zou voor mij zeer saai worden). Elke acteur vind ik persoonlijk zeer goed (van de huidige vriendin van prins Harry; Meghan Markle (grote bijrol) tot de hoofdrol spelers)
Wij kijken deze elke avond wel, en hebben in een zeer korte tijd bijna 4 volle seizoenen afgekeken, zo makkelijk en prettig kijkt die weg
[ Voor 46% gewijzigd door LopendeVogel op 18-01-2017 19:20 ]
Verwijderd
Arrested development imho brijant schaakspel hoe de humor zich ontwikkeld :-)Mopshondje schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:12:
Gelukkig ook nieuw 5de seizoen bevestigd
Ik heb tot nu toe beide afleveringen gezien. Ik zeg een topper.pletter schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:00:
heeft iemand al taboo gezien ik persoonlijk vind dit erg goed.
Stan Lee's Lucky Man ...mastair schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:47:
Of heeft nog iemand andere tips?
Designated SurviorTomski1986 schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:28:
Ik zoek heel goede series waar terrorisme een grote hoofdrol in speelt.
Ik heb al gekeken naar:
Homeland
Designated Survivor
Sleeper Cell
The Blacklist is niet zo m'n ding.
Staat al in de quote, die is dus al bekend vermoed ik.
IMDB: Shooter (TV Series 2016– )Tomski1986 schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:28:
Ik zoek heel goede series waar terrorisme een grote hoofdrol in speelt.
Ik heb al gekeken naar:
Homeland
Designated Survivor
Sleeper Cell
The Blacklist is niet zo m'n ding.
IMDB: Six (TV Mini-Series 2017)
IMDB: Lethal Weapon (TV Series 2016– )
IMDB: MacGyver (TV Series 2016– )/
Als je van advocaten series houdt kun je ook eens kijken naarLopendeVogel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:13:
Vast en zeker al voorbij gekomen:
IMDB: Bull (TV Series 2016– )
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ntHD4txh9_4]
IMDB: Conviction (TV Series 2016– )
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KJqg6J4JeLg]
IMDB: Notorious (TV Series 2016– )
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_C2ZASTVnNY]
Al zijn dit overigens niet allemaal series over een advocaat danwel een advocatenkantoor zoals Suits, ze hebben wel veel te maken met rechtszaken e.d en de series vliegen dat dus net even anders aan.
Voel me nu wel een supernerd over series, hahaha!
[ Voor 74% gewijzigd door CH4OS op 19-01-2017 12:48 ]
Ik vond Fairly Legal ook wel leuk.CH40S schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:35:
Als je van advocaten series houdt kun je ook eens kijken naar
Boston legal 
Al is daarin in veel gevallen het advocaten gedeelte enkel decor voor de hijinks van Shatner en Spader.
Al is daarin in veel gevallen het advocaten gedeelte enkel decor voor de hijinks van Shatner en Spader.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ja, ik vind Sarah Shahi ook leuk ... dat is toch waarom je naar die serie keek of niet?
Maar inderdaad, geen slechte advocaten serie.
Overigens weet Sarah Shahi haar series wel te kiezen : POI, Fairly legal, Life, L-word
Hmm, nog geen WOW gevoel bij de eerst aflevering. We wachten af hoe de volgende twee zijn, anders hebben we nog genoeg andere series.
Hilarisch!Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:48:
[...]
Arrested development imho brijant schaakspel hoe de humor zich ontwikkeld :-)
Gelukkig ook nieuw 5de seizoen bevestigd
Goed nieuws van een 5e seizoen!
Louzy#2475
In het weekend the pilot van The Unit gekeken. Zelden zoveel fluf en kitsch in één aflevering gezien, het acteerwerk en script was niet om aan te zien. Het had een beetje weg van een slap aftreksel van The A-team minus de humor dan. Ik had gehoopt dat de serie het niveau van Homeland zou benaderen maar helaas komt het daar niet eens in de buurt. Vooral de laatste actie-scene op het gegijzelde vliegtuig was gewoon bagger van het zuivere soort, action-man die een volgeladen vliegtuig met explosieven en een half-legertje terroristen op zijn eentje helemaal uitschakeld zonder maar ook één schrammetje op te lopen. Dit krijgt 8.1 op IMDB..lekker dan.
Toevallig gister begonnen met American Crime Story. Gaat over O.J. Simpson.
IMDB: American Crime Story (TV Series 2016– )
Aanrader!
Aanrader!
Dan zou je eigenlijk eerst deze documentaire moeten kijken:Clavis schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:11:
Toevallig gister begonnen met American Crime Story. Gaat over O.J. Simpson.
Aanrader!
IMDB: O.J.: Made in America (2016)
Die kan je nog wel via de NPO terug kijken:
http://www.npo.nl/2doc-oj.../02-01-2017/VPWON_1267263
Ik heb die docu gekeken en nu de serie American Crime Story klaarstaan. Nu nog tijd zien te vinden.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ben er mee begonnen, maar na 3 afleveringen heeft het me helaas nog niet in zijn greep.Tk55 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:08:
[...]
Westworld kan ik je zeker aanraden! Wat mij betreft de beste nieuwe serie van afgelopen jaar.
Maar goed dat is natuurlijk ook smaak
Mijn beste voor afgelopen jaar is toch wel Mr Robot en Occupied ( noorse serie )
The Tudorsjasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:47:
Poldark

Outlander
Black Sails
The Crown
Victoria
Reign
Mr Selfridge
[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 23-01-2017 20:56 ]
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Mektheb op 23-01-2017 20:52 ]
Bedankt voor de tips! Onderstaande series hebben we in ieder geval nog niet gezien.Mektheb schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:50:
[...]
Ben er mee begonnen, maar na 3 afleveringen heeft het me helaas nog niet in zijn greep.
Maar goed dat is natuurlijk ook smaak.
Mijn beste voor afgelopen jaar is toch wel Mr Robot en Occupied ( noorse serie )
[...]
The Tudors
Poldark![]()
Outlander
Black Sails
The Crown
Victoria
Reign
Mr Selfridge
The Crown
Victoria
Reign
Mr Selfridge
Kijk vooral door! Duurde bij mij ook 5 afleveringen. Maar het is zeker de moeite waard.Mektheb schreef op maandag 23 januari 2017 @ 20:50:
[...]
Ben er mee begonnen, maar na 3 afleveringen heeft het me helaas nog niet in zijn greep.
Maar goed dat is natuurlijk ook smaak.
[...]
The Tudors
Poldark![]()
Outlander
Black Sails
The Crown
Victoria
Reign
Mr Selfridge
Als het meer om historische actie en kostuum gaat dan drama/romantiek, dan is Frontier misschien wel wat. Behoorlijk ruw, beetje Black Sails sfeertje ...jasper2603 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:47:
Bedankt voor de tip, zet hem op het lijstje!Goner schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:17:
[...]
Als het meer om historische actie en kostuum gaat dan drama/romantiek, dan is Frontier misschien wel wat. Behoorlijk ruw, beetje Black Sails sfeertje ...
Shooter is echt een heel vette serie! Iedere aflevering mogen zien (die tot nu toe gereleased zijn) en kan er geen genoeg van krijgen!
Boston Legal is echt een gave serie. AanraderLeo1010 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:10:
Boston legal
[video]
[video]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Even een vraagje voor waarschijnlijk mensen die meer tijd dan mij hebben om dingen uit te zoeken.
Een paar maand terug begon ik het kijken van Supernatural en heb hem sinds dien al meerdere keren gezien(van start tot einde wat beschikbaar is).
Sinds die tijd ben ik al weer op zoek naar een serie die hetzelfde idee achter super natural volgt.
Veel actie, spanning, beetje drama hier en daar, etc.
Nu heb ik de poging gewaagd met Stranger Things, een uitstekende series maar mist nog wat actie en spanning(iets te voorspelbaar allemaal).
Graag zou ik jullie meningen willen horen wat eventueel een leuke/interessante serie is.
_______
Supernatrual
Agents of S.H.I.E.L.D(voor de helft werd een beetje saai imo)
The Originals
En vele meer alleen laat mijn geheugen mij even alleen zal hem updaten wanneer wat naar binnen schiet.
Een paar maand terug begon ik het kijken van Supernatural en heb hem sinds dien al meerdere keren gezien(van start tot einde wat beschikbaar is).
Sinds die tijd ben ik al weer op zoek naar een serie die hetzelfde idee achter super natural volgt.
Nu heb ik de poging gewaagd met Stranger Things, een uitstekende series maar mist nog wat actie en spanning(iets te voorspelbaar allemaal).
Graag zou ik jullie meningen willen horen wat eventueel een leuke/interessante serie is.
_______
Supernatrual
Agents of S.H.I.E.L.D(voor de helft werd een beetje saai imo)
The Originals
En vele meer alleen laat mijn geheugen mij even alleen zal hem updaten wanneer wat naar binnen schiet.
Smaken verschillen ... ik heb de serie een kans gegeven maar ben toch na 6 afleveringen afgehaakt.itzmxtch schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:19:
Shooter is echt een heel vette serie! Iedere aflevering mogen zien (die tot nu toe gereleased zijn) en kan er geen genoeg van krijgen!
Vond echt steeds meer dingen zo slecht in elkaar gezet. zonder al teveel weg te geven is het wel erg gemakkelijk om de cia/fbi te slim af te zijn en zijn degene die werken bij de fbi echt zo stom.... En soms zijn ze weer in 1 keer op precies de juiste plek. En die kerel zelf is ook altijd precies op tijd op de plek waar die moet zijn. En dan zo een kamp binnenlopen en vriendjes worden door een fles kapot te schieten.
Ik ga weer op zoek naar een andere serie.
Kijk eens naar Grimm, dat zit op ongeveer dezelfde frequentie. Persoonlijk vind ik Supernatural beter, maar daar is niet iedereen het mee eens. Probeer het eens.Plainside schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:30:
Even een vraagje voor waarschijnlijk mensen die meer tijd dan mij hebben om dingen uit te zoeken.
Verder is X-files een klassieker als het je om het bovennatuurlijke gaat.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik zoek ook een nieuwe serie, de volgense series heb ik gezien en vondt ik echt vet
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Lost (al werd het langdradig)
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
Het genre oorlog trekt mij behoorlijk. Denk bijv. Aan band of Brothers!
Game of thrones ook echt vet, vooral om dat het totaal onvoorspelbaar is en ook mensen dood gaan wat eigenlijk niet zou mogen/kunnen en je echt denkt van WTF (Rob stark bijv).
Iemand nog een suggestie waarbij je na elke afleveringen gedwongen wordt dat je de volgende ook moet zien? XD
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
Game of thrones ook echt vet, vooral om dat het totaal onvoorspelbaar is en ook mensen dood gaan wat eigenlijk niet zou mogen/kunnen en je echt denkt van WTF (Rob stark bijv).
Iemand nog een suggestie waarbij je na elke afleveringen gedwongen wordt dat je de volgende ook moet zien? XD
Wat vinden jullie van "Lemony Snicket's A series of Unfortunate Events"?.
Als je van het genre a la The Grand Budapest Hotel of Amélie houdt is dit echt een aanrader.
Als je van het genre a la The Grand Budapest Hotel of Amélie houdt is dit echt een aanrader.
QuarryNL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Ik zoek ook een nieuwe serie, de volgense series heb ik gezien en vondt ik echt vet
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
the lost kingdom
better call saul
true detective (niet voor iedereen)
fargo
the expanse (sf)
op soort van best naar iets minder.
Nukezone FTW
Ik heb wel enkele algemene suggesties:
- The Trailerpark Boys: werkelijk geniaal haha, alle 10 seizoenen staan op Netflix, tezamen met nog een hoop specials en films. Het gaat eigenlijk over 3 personen (Julian, de 'leider', heeft al-tijd een glas rum-cola in zijn handen. Ricky: zo dom als stront, zijn levensdoelen zijn Grade 10 halen, "high and drunk as fuck" worden en weer een relatie met Lucy krijgen. Bubbles: ziet eruit als een nerdje, idiote jampotten en woont in een schuurtje) die in een trailerpark wonen, en de hele tijd kleine misdaadjes plegen, ruzie hebben met de Trailerpark supervisor Mr Lahey en zijn Trailerpark supervisor-assistant Randy. Kijk de eerste paar afleveringen, en oordeel zelf. Ik ben mega-fan. Let op: t/m seizoen 6 is het nog 4:3 formaat en er wordt idioot veel in gescholden. Er is ook een film genaamd Swearnet, waarin de drie hoofdrolspelers van Trailerpark boys zichzelf zijn als normale persoon, maar dan weer in een film. Film met het wereldrecord aantal Fucks (iets tegen de 1000).
- The 100: een vriendin heeft deze serie laatst ge-liked op Facebook, en toen ik hem op Netflix zag langskomen toch maar eens aan gewaagd. Ik heb namelijk een enorm zwak voor post-apocalypse/oorlog films/series. Nadat er een nucleaire oorlog heeft plaatsgevonden worden een paar duizend mensen gered door ze naar 12 ruimtestations te sturen. Die hebben zich verenigd tot The Ark. Na 97 jaar van de geplande 200 jaar blijkt dat de zuurstofvoorziening aan het falen is. Daarom sturen ze 100 'criminele' jongeren naar de aarde om te kijken of deze bewoonbaar is.
Heb weer een aantal leuke ideeën opgedaan in mijn genre
- The Trailerpark Boys: werkelijk geniaal haha, alle 10 seizoenen staan op Netflix, tezamen met nog een hoop specials en films. Het gaat eigenlijk over 3 personen (Julian, de 'leider', heeft al-tijd een glas rum-cola in zijn handen. Ricky: zo dom als stront, zijn levensdoelen zijn Grade 10 halen, "high and drunk as fuck" worden en weer een relatie met Lucy krijgen. Bubbles: ziet eruit als een nerdje, idiote jampotten en woont in een schuurtje) die in een trailerpark wonen, en de hele tijd kleine misdaadjes plegen, ruzie hebben met de Trailerpark supervisor Mr Lahey en zijn Trailerpark supervisor-assistant Randy. Kijk de eerste paar afleveringen, en oordeel zelf. Ik ben mega-fan. Let op: t/m seizoen 6 is het nog 4:3 formaat en er wordt idioot veel in gescholden. Er is ook een film genaamd Swearnet, waarin de drie hoofdrolspelers van Trailerpark boys zichzelf zijn als normale persoon, maar dan weer in een film. Film met het wereldrecord aantal Fucks (iets tegen de 1000).
- The 100: een vriendin heeft deze serie laatst ge-liked op Facebook, en toen ik hem op Netflix zag langskomen toch maar eens aan gewaagd. Ik heb namelijk een enorm zwak voor post-apocalypse/oorlog films/series. Nadat er een nucleaire oorlog heeft plaatsgevonden worden een paar duizend mensen gered door ze naar 12 ruimtestations te sturen. Die hebben zich verenigd tot The Ark. Na 97 jaar van de geplande 200 jaar blijkt dat de zuurstofvoorziening aan het falen is. Daarom sturen ze 100 'criminele' jongeren naar de aarde om te kijken of deze bewoonbaar is.
Heb weer een aantal leuke ideeën opgedaan in mijn genre
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Als je netflix hebt; de serie the heavy water war of via ander kanalen heet hij 'the saboteurs'. Zelfde serie, andere naam. Wellicht het proberen waard.NL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Hoi!
Generation KillNL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Ik zoek ook een nieuwe serie
Over US Marines in de 2e Irak oorlog. 8 afleveringen, dus te behappen. Ik heb er nu zes gezien, en vind het een goede serie.
SIX over Seal Team 6 kan je beter mijden. Dat is Desperate Housewives meets Special Forces.
[ Voor 11% gewijzigd door Ome Ernst op 05-02-2017 10:33 ]
De heb ik al gezien! Was wel aardig van wat ik me kan herinneren.Ome Ernst schreef op zondag 5 februari 2017 @ 10:29:
[...]
Generation Kill
Over US Marines in de 2e Irak oorlog. 8 afleveringen, dus te behappen. Ik heb er nu zes gezien, en vind het een goede serie.
SIX over Seal Team 6 kan je beter mijden. Dat is Desperate Housewives meets Special Forces.
Heb inderdaad netflix! Dus oorlogseries zijn van harte welkom.
Kampen om tungtvannet, over de zwaar water fabriek in Noorwegen en de ontwikkeling van de atoombom door de nazi´s. Wat ik me ervan kan herinneren een sterke serie.NL_Scratch schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:26:
[...]
De heb ik al gezien! Was wel aardig van wat ik me kan herinneren.
Heb inderdaad netflix! Dus oorlogseries zijn van harte welkom.
In hetzelfde genre Manhattan, over het Manhattan project, de ontwikkeling van de atoombom door de amerikanen. Deze serie heeft wel een hoog soap gehalte en is na 2 seizoenen gecancelled, maar toch wel redelijk aan te zien.
The Expanse blijf ik een aanrader vinden.
S2 is net begonnen, en het zag er weer prima uit.
Het gebrul van de motoren in het luchtledige doet het altijd prima in mijn huis.;) De techniek in de serie is behapbaar. Geen holodek, maar l*llen tegen een doorzichtige telefoon. Drones die al zoemend spioneren. Deuren die met de hand opengaan. Een beetje ouderwets, dus.
Het verhaal is ook prima, maar wat langdradig. S1 was soms een marteling om te volgen. Toch denk ik dat doorbijten wel zin heeft, omdat de serie mooi in elkaar steekt.
S2E1 is hier bekeken, en ik rolde na dik een jaar, weer snel in het verhaal. Het neigt naar een dikke vette oorlog, maar wie weet.
Aanrader.
S2 is net begonnen, en het zag er weer prima uit.
Het gebrul van de motoren in het luchtledige doet het altijd prima in mijn huis.;) De techniek in de serie is behapbaar. Geen holodek, maar l*llen tegen een doorzichtige telefoon. Drones die al zoemend spioneren. Deuren die met de hand opengaan. Een beetje ouderwets, dus.
Het verhaal is ook prima, maar wat langdradig. S1 was soms een marteling om te volgen. Toch denk ik dat doorbijten wel zin heeft, omdat de serie mooi in elkaar steekt.
S2E1 is hier bekeken, en ik rolde na dik een jaar, weer snel in het verhaal. Het neigt naar een dikke vette oorlog, maar wie weet.
Aanrader.
hallo serie liefhebbers.
Zag weer een voorbij komen de serie PURE.
Van Canada net work on CBC.
Gaat over soort mormonen sekte die een geestelijke hebben die meegesleept word in de drugs en
criminaliteit vind persoonlijk moeite waard.
Volgende is de serie Cardinal ook Canadees.
Gaat over een agent die een serie moordenaar zoekt, vind dit ook wel de moeite waard om te kijken.
Gaat over soort mormonen sekte die een geestelijke hebben die meegesleept word in de drugs en
Gaat over een agent die een serie moordenaar zoekt, vind dit ook wel de moeite waard om te kijken.
Na Designated Survior wil ik eigenlijk weer 24 zien. Zo jammer dat die nooit in HD geremasterd is en op Netflix staat. Heb hem wel nog als DVD staan, maar ja... Na zoveel HD geweld al die jaren gaat dat toch ff pijn aan de ogen doen
Staan op amazon, niet op netflixUltraSub schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:47:
Na Designated Survior wil ik eigenlijk weer 24 zien. Zo jammer dat die nooit in HD geremasterd is en op Netflix staat. Heb hem wel nog als DVD staan, maar ja... Na zoveel HD geweld al die jaren gaat dat toch ff pijn aan de ogen doen
Maar de WEBDL's of de Amazon Rips zijn anders best wel lekker om te kijken
Voor je anders een beetje te sussen, vanavond is het 24: legacy

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Wees blij dat je nog een werkende dvd speler hebtUltraSub schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:47:
Maar ben ook benieuwd naar de nieuwe 24
Is er overigens een overzicht wat Amazone Prime aanbied ?
[ Voor 6% gewijzigd door MdO82 op 05-02-2017 17:30 ]
2250 WP Zuid PVoutput
Leuke serie en goed gemaakt, maar wel een beetje een kinderserie. Ik weet nog niet helemaal wat ik van NPH vind, dat is toch een van de grote sterren van de show maar z'n rolletjes zijn zo over-the-top dat het wel weer heel makkelijk is. Dat hoort wel een beetje bij het soort serie en is helemaal niet erg maar het voelt alsof ze niet optimaal gebruik hebben gemaakt van NPH.Noxa schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:43:
Wat vinden jullie van "Lemony Snicket's A series of Unfortunate Events"?.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Heb ook geen dvd speler meer hoor. Kodi en rips dus.
Eigenlijk ook best benieuwd naar de nieuwe.
Eigenlijk ook best benieuwd naar de nieuwe.
Strike Back ( IMDB: Strike Back (TV Series 2010–2015) )NL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Realitisch, hard en onvoorspelbaar. (alleen wel opletten, nummering van de seizoenen is anders voor de US)
Pure is inderdaad een leuke serie met een origineel plot.pletter schreef op zondag 5 februari 2017 @ 16:28:
hallo serie liefhebbers.![]()
Maar het zijn geen Mormonen, maar Mennonites, oftewel een soort Amish die wel gebruik maken van moderne middelen zoals auto's, elektriciteit en telefoon. Is ook een docureeks van op National Geographic.
Cardinal staat vanavond bij mij op het programma. Ben benieuwd. Trailer zag er niet slecht uit.
Ik ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan Bates Motel. Wel apart dat sommigen van jullie het (lang geleden) langzaam en saai vonden. Het had misschien wat tijd nodig om de 'setting' en achtergronden te schetsen maar daarna is het echt niet saai meer. Gelukkig is het ook niet super voorspelbaar allemaal.
Zou 'm toch proberen.Ome Ernst schreef op zondag 5 februari 2017 @ 10:29:
[...]
Goeie actie en de familie-kant van die mannen heeft toch ook wel iets. Daar denk je normaal niet zo bij na, maar er is ook een thuisfront (pun intended).
En iets als Black Sails of Vikings ? Historische actie ..
Of Falling Skies, beetje sci-fi.
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 06-02-2017 21:24 ]
Ik kijk hem af, omdat ik er aan begonnen ben, en het wel redelijk is, maar kan hem niet aanraden.Goner schreef op maandag 6 februari 2017 @ 21:18:
[...]
Zou 'm toch proberen.
Goeie actie en de familie-kant van die mannen heeft toch ook wel iets. Daar denk je normaal niet zo bij na, maar er is ook een thuisfront (pun intended).
En iets als Black Sails of Vikings ? Historische actie ..
Of Falling Skies, beetje sci-fi.
Black Sails heb ik laatst allemaal gedownload, heb het nog nooit gezien, het zal een van de volgende
series worden. Vikings heb ik over zitten twijfelen, weet nog niet of ik die ga kijken.
Nou, heb nu 4 afleveringen gezien en raad de serie nog steeds van harte aan.
Goeie actie en de stukjes over wat de mannen thuis meemaken voegen wat mij betreft juist wat toe.
Ook Black Sails is weer erg goed, jammer dat dit het laatste seizoen is.
Goeie actie en de stukjes over wat de mannen thuis meemaken voegen wat mij betreft juist wat toe.
Ook Black Sails is weer erg goed, jammer dat dit het laatste seizoen is.
[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 12-02-2017 14:46 ]
24 Legacy(Zelfde concept als 24, nu met een US Ranger unit)NL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
StrikeBack(Een van mijn favorieten oorlog tot de MAX)
Blindspot
The Last Ship
Edit:
Ik zie dat je prisonbreak vet vond. Goed nieuws, er komt hoe wonderbaarlijk dan ook een nieuw seizoen aan

[ Voor 8% gewijzigd door CCJJVV op 18-02-2017 16:23 ]
Chicago PDNL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Ultimate force
Person of interest
Flashpoint
Verwijderd
Probeer Marco Polo eens, een beetje een light Game of Thrones in AziëNL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
The Americans.NL_Scratch schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:35:
Homeland
Game of thrones
Prison break
Breaking bad
Walking dead
Homeland
Sons of anerchy
Band of brothers
Deze redelijk
24
Orange is the new black
Shooter (voorspelbaar)
The pacific
Niet afgemaakt:
Dexter
House of cards
Suits
The Night Manager.
Narcos
Stranger Things (scifi)
Westworld (scifi)
Als je die series even opzoekt bij imdb, krijg je suggesties.lennox-06 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:36:
weet iemand nog series zoals ray donovan, breaking bad of fargo ?
Homeland / Sons of Anarchy / Prison Break / House of Cardslennox-06 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:36:
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
The night manager is erg goed. Engelse serie, met goed verhaal en erg mooie locaties/camera shots.baronruud schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:26:
[...]
The Americans.
The Night Manager.
Narcos
Stranger Things (scifi)
Westworld (scifi)
Zijn er series die hetzelfde 'genre' rond Lost hebben?
The Leftovers. Ik vind deze serie veel beter dan Lost maar wel een gelijkaardige sfeer.razerBE schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:59:
Zijn er series die hetzelfde 'genre' rond Lost hebben?
The Sopranoslennox-06 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:36:
We hebben tijdje NCIS gekeken, vroeger weleens gekeken. Maar nooit echt serieus gevolgd. Nu aangekomen bij het laatste seizoen en dat is echt slecht haha. Die kunnen beter stoppen, Fez laten meespelen...
Nu Cold Case gedownload en ook een leuke serie, 2003-2010 op tv geweest. Ook nooit serieus gevolgd toendertijd, maar bevalt goed.
Nu Cold Case gedownload en ook een leuke serie, 2003-2010 op tv geweest. Ook nooit serieus gevolgd toendertijd, maar bevalt goed.
Verwijderd
Being Mary Jane is een goede show. Mijn vriendin dwong me een keertje om mee te kijken en ik had gedacht het niet leuk te vinden, maar het is heel interessant. American Horror Story is ook leuk als je van vreemde horror series houdt. Mijn favoriete seizoenen zijn de eerste en derde.
JA! Die serie is echt baas! Echt heel goed!
Uit het niets maar eens Sorjonen aangeklikt op Netflix en instant hooked, zo spannend.
Als ik de eerste 3 afleveringen heb gekeken en er nog steeds niets aan vind, is de serie dan gewoon niet voor mij weggelegd of moet ik nog even doorkijken?
Je moet er even inkomen. Gewoon nog even doorkijken. Soms zitten er wel eens saaier afleveringen bij. Maar de meeste zijn echt tof.Rips10 schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:33:
[...]
Als ik de eerste 3 afleveringen heb gekeken en er nog steeds niets aan vind, is de serie dan gewoon niet voor mij weggelegd of moet ik nog even doorkijken?
Seizoen 3 van Fargo begint donderdag ...lennox-06 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:36:
Sopranos is niet echt vergelijkbaar met voorgaande opgesomde series. Met Sopranos ga je toch heel wat meer geduld moeten uitoefenen voordat het verhaal een beetje op gang komt en alle stukjes en beetjes in elkaar beginnen te passen.
Ben ik helemaal niet met je eens. Alleen niet echt met fargo dan. Maar met Ray Donovan en zeker Breaking Bad vind ik het zeker vergelijkbaar.jos707 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:20:
[...]
Sopranos is niet echt vergelijkbaar met voorgaande opgesomde series. Met Sopranos ga je toch heel wat meer geduld moeten uitoefenen voordat het verhaal een beetje op gang komt en alle stukjes en beetjes in elkaar beginnen te passen.
- Beide een hoofdpersoon die zowel goed als slecht is
- Beide een hoordpersoon die zich begeeft in het criminele circuit
- In beide series speelt familie en gezinsleven een grote rol
- De hele band tussen Walter White en Jesse lijkt ontzettend veel op de band die Tony Soprano heeft met Chrisopher.
Er zijn gewoon zoveel overeenkomsten tussen BB en The Sopranos dat het te veel is om op te noemen. Makers van BB hebben ook vaak aangegeven dat ze erg veel inspiratie uit the Sopranos hebben gehaald en dat zonder Tony Soprano, Walter White nooit had kunnen ontstaan.
Sopranos en Ray donovan hebben wat minder met elkaar gemeen. Maar zijn wel een zelfde soort serie. Zijn er uberhaupt series die 1 op 1 op elkaar lijken. Nee natuurlijk niet.
En als het om geduld gaat... Een van de meest gelezen zaken over breaking bad was dat mensen het pas leuk gingen vinden in seizoen 3. Dus vind dat niet echt opgaan.
Ik zoek eigenlijk ook weer iets nieuws.
Pas gekeken :
- Designated Survivor
- 13 Reasons Why
- Een deel van The 100, maar na de helft van Seizoen 1 was ik het wel een beetje zat
Ik ben fan van realistische dingen (vandaar dat the 100 denk ik afviel) en spanning. Iemand goede tips ?
Pas gekeken :
- Designated Survivor
- 13 Reasons Why
- Een deel van The 100, maar na de helft van Seizoen 1 was ik het wel een beetje zat
Ik ben fan van realistische dingen (vandaar dat the 100 denk ik afviel) en spanning. Iemand goede tips ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Sorjonen! verder The Killing, is ook erg goed.DennusB schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:01:
Ik zoek eigenlijk ook weer iets nieuws.
Pas gekeken :
- Designated Survivor
- 13 Reasons Why
Gister American Crime Story: The OJ Simpsons trial afgekeken. Ook aanrader IMHO
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volg nu al 2 seizoenen lang Scorpion en Chicago Fire (Chicago fire moet je wel echt liggen).
Ben ook net begonnen aan The 100 en american sniper. Eerste 5 heb ik gekeken van the 100 en het is geweldig. Bij american sniper voel ik dat hem niet echt met plezier kijk en dat ik hem vlugger doorspoel als ik normaal doe.
Zijn er verder nog leuke series? Beetje in de crime scene en the 100 achtig verhaal?
Ben ook net begonnen aan The 100 en american sniper. Eerste 5 heb ik gekeken van the 100 en het is geweldig. Bij american sniper voel ik dat hem niet echt met plezier kijk en dat ik hem vlugger doorspoel als ik normaal doe.
Zijn er verder nog leuke series? Beetje in de crime scene en the 100 achtig verhaal?
Breaking Bad is met vlagen ook best traag, vind die wat dat betreft nog wel enigszins te vergelijken met Sopranos.jos707 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:20:
[...]
Toffe aan The Sopranos vond ik wel dat heel de serie gewoon klopt, Breaking Bad begint leuk maar raakt het realisme steeds meer kwijt. The Soprano's had zo echt gebeurd kunnen zijn in de maffia wereld van NY en omstreken.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.