"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 14 december 2016 @ 06:17:
[...]

1. New girl
Modern Family
Brooklyn Nine Nine
Arrested development, al is dit wat subtielere humor 😁

2. Stranger things , lijkt niet op Dexter, maar heel boeiend.
The Bridge , gewoon super goed
Luther
Ik ben Arrested Development nu opnieuw aan kijken en ik lig echt wel continu in een scheur :') ik denk dat ik bij de eerste keer kijken nog niet echt gewend was aan de humor ofzo en nu pas zie hoe goed het eerste seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bigs schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:48:
[...]

Ik ben Arrested Development nu opnieuw aan kijken en ik lig echt wel continu in een scheur :') ik denk dat ik bij de eerste keer kijken nog niet echt gewend was aan de humor ofzo en nu pas zie hoe goed het eerste seizoen is.
Echt heel erg goed ja :)
Seizoen 4 kun je wel overslaan, die werd jaren na seizoen 3 gemaakt, maar was erg matig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

Goner

What can I do you for ?

Voor liefhebbers van historische BBC series ; Close to the Enemy
Over ontwikkeling van straaljagers vlak na de oorlog mbv (ontvoerde) Duitse wetenschappers en daarnaast onderzoek naar oorlogsmisdaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Goner schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:12:
Over ontwikkeling van straaljagers vlak na de oorlog mbv (ontvoerde) Duitse wetenschappers en daarnaast onderzoek naar oorlogsmisdaden.
Helemaal mijn ding, dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:29
"Power" top serie ! IMDB: Power (TV Series 2014– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dat lijkt me een leuke! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:10
Exocet schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:07:
[...]

Echt heel erg goed ja :)
Seizoen 4 kun je wel overslaan, die werd jaren na seizoen 3 gemaakt, maar was erg matig.
Jep, het nieuwe format van seizoen 4 viel bij mij ook niet echt in de smaak. Pas de laatste paar afleveringen begon ik beter te vinden omdat dan alle puzzelstukjes in elkaar vielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:09
CCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Oké ik zit met het volgende dilemma. Ik ben een fanatiek serie liefhebber en heb een serie nodig voor 's avond lekker in bed voor het slapen gaan. Ik volg al een twintig tal series die ik hieronder even neer zal zetten (Het kan dus uiteraard niet een van die series zijn ;))
-Arrow
-Luke Cage
- Agents of Shield
- Flash
-Narcos
- Band Of Brothers
- Prison Break
- Homeland
- Vikings
- Mr. Robot
- Blindspot
- Quantico
- 24
- The Last Kingdom
- Black Sails
- Lost
- Colony
- The Last Ship
- The Blacklist
- Strike Back
- Hawaii five-o
- Mac Gyver

Hoewel er redelijk wat fantasy/sci-fi series tussen zitten ben ik meer opzoek naar een serie als Strike Back. Hedendaags, veel actie, veel geweer gevechten, het hoeft niet het beste verhaal te hebben heb liever iets dat gewoon lekker weg kijkt. True detective wil ik aankomende week aan beginnen.
De volgende series heb ik geprobeerd maar zijn het toch net niet:

Game of Thrones
House Of Cards
https://www.google.nl/url...m=bv.141320020,bs.1,d.d2s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-10 22:57
Tsjipmanz schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:36:
[...]

Person of Interest

Heeft alles. Sci-fi thema, heel veel actie, humor, fantastische soundtrack, een zeer interessante rode draad, enkele experimentele afleveringen, sterke cast, mooie vrouwen, beetje nerdy. Wat mij betreft één van de meest onderschatte series van de afgelopen paar jaar, zeker in Nederland krijgt het niet de aandacht die het verdient.

[afbeelding]

103 afleveringen in 5 seizoenen, dus je kan je lol even op. Serie is bedacht en gemaakt door Jonathan Nolan, die met z'n broer onder meer aan Memento, The Prestige, The Dark Knight en The Dark Knight Rises meeschreef. Dikke aanrader!
Zeer vermakelijke serie en heb al een behoorlijk aantal episodes gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

CCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Oké ik zit met het volgende dilemma. Ik ben een fanatiek serie liefhebber en heb een serie nodig voor 's avond lekker in bed voor het slapen gaan. Ik volg al een twintig tal series die ik hieronder even neer zal zetten (Het kan dus uiteraard niet een van die series zijn ;))
SOns of Anarchy (aanrader voor veel actie)
Justified
Person of intrest.

Ben je samen bijna 20 seizoenen mee zoet :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Iemand nog een serie met flink wat afleveringen die in onderstaand straatje past?

- Person of Interest
- 24
- Luke Cage
- Brooklyn Nine-Nine
- Dexter
- Suits
- Luther

Als ik het zou moeten uitdrukken: een serie met een goede mix tussen actie en dialoog, genoeg afleveringen om voorlopig zoet te zijn, liefst iets in de setting "wil wel volgens de regels werken, maar dit lukt niet altijd als je de bad guys wil pakken".

Daredevil heb ik geprobeerd, maar vind ik persoonlijk echt te "duister" neergezet. Niet qua verhaal, maar qua beeld. Arrow was redelijk, maar neigde steeds meer naar drama ipv actie voor mijn gevoel. Eveneens met The Blacklist. Na een tijdje begint het plot zich steeds meer te draaien in allerlei rare kronkels.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Jeroenneman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:34:
Iemand nog een serie met flink wat afleveringen die in onderstaand straatje past?

- Person of Interest
- 24
- Luke Cage
- Brooklyn Nine-Nine
- Dexter
- Suits
- Luther

Als ik het zou moeten uitdrukken: een serie met een goede mix tussen actie en dialoog, genoeg afleveringen om voorlopig zoet te zijn, liefst iets in de setting "wil wel volgens de regels werken, maar dit lukt niet altijd als je de bad guys wil pakken".

Daredevil heb ik geprobeerd, maar vind ik persoonlijk echt te "duister" neergezet. Niet qua verhaal, maar qua beeld. Arrow was redelijk, maar neigde steeds meer naar drama ipv actie voor mijn gevoel. Eveneens met The Blacklist. Na een tijdje begint het plot zich steeds meer te draaien in allerlei rare kronkels.
Zeker. Als je echt een serie met harde actie wil maar ook met een goede dialoog dan kan ik je een oude HBO-serie aanraden. Ook nog eens genoeg seizoenen zodat je voorlopig vooruit kan. Een van de weinige series samen met The Wire, Breaking Bad en The Sopranos die ik twee keer gekeken heb. The Shield heeft precies de setting die jij beschrijft trouwens!

http://www.imdb.com/title/tt0286486/

Deze laat The Blacklist en The Arrow ver achter zich (ook beide gezien). De eerste aflevering is al episch trouwens. The Wire is trouwens ook een serie die ik iedere liefhebber aanraad. Langzame serie maar met een diep verhaal en super geacteerd. Zoek over beide maar eens wat informatie op, mocht je deze parels nog niet hebben gezien. Dat weet ik natuurlijk niet. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10 22:00
Gommorah is ook super.Ik vind mezelf behoorlijk kritisch qua series. Ik heb er snel wat op aan te merken. Dit is voor mij een hele goede subtopper.

[ Voor 42% gewijzigd door peppie71 op 14-12-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:41
Ik join ook even :)

Zie 'the usual suspects' voorbij komen, zo nu en dan een wat minder bekende/populaire, altijd leuk.

Heb dit jaar oa de volgende series gevolgd, nieuw begonnen/laatste seizoen;

-GoT (laatste seizoen)
-The Walking Dead (laatste seizoen)
-Stranger Things
-The Get Down
-Narcos (laatste seizoen)
-Luke Cage
-Power (laatste seizoen)
-Peaky Blinders (laatste seizoen)
-The Night of
-Mr Robot (laatste seizoen)
-Fargo (laatste seizoen)

Nieuw begonnen aan Rectify en vrijwel direct alles gekeken (4 seizoenen)
Mijn beste serie van het jaar _/-\o_
Sterke drama, soms te veel van hetzelfde, daarmee doel ik op de conversaties tussen bepaalde personen maar persoonlijk kan ik het hebben en blijven op een of ander manier toch boeien, vind ze nergens langdradig en vervelend, alhoewel ik wel kan begrijpen als het je niet ligt. Erg goed geacteerd door vrijwel alle acteurs.
AANRADER, vandaag de laatste aflevering.... :'(

Verder staat op de planning;
-Lethal Weapon. Qua kijkcijfers valt hij wat tegen zo te zien, lees wel positieve user reviews daarom toch even zelf kijken.
-Ash vs Evil Dead, seizoen 2. Seizoen 1 vrijwel alles direct gekeken, seizoen 2 op een of ander manier nog niet aan toegekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 14-12-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Dat dacht ik ook. Maar de serie is echt tenenkrommend slecht. Slechte en ongeloofwaardige acteurs, en een nog veel slechter script. De niet lovende recensies die op het internet te vinden zijn, zijn helaas waar. Het enige wat de serie nog een beetje dragelijk maakt is Charlotte Riley, omdat die wel ¨pleasant to the eye¨ is.
Ik kijk hem wel af omdat er nog maar twee afleveringen zijn, als je nog niets hebt gezien, dan zou ik bij deze serie wegblijven.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39
Mx. Alba schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:24:
Ik ben gisteren begonnen aan Dirk Gently's Holistic Detective Agency op Netflix. Een serie gebaseerd op een boek van Douglas Adams, die ook The Hitchhiker's Guide to the Galaxy schreef, dus dan weet je het wel: mindfucks en droge humor galore. :D
Thx! Toegevoegd aan m'n lijstje.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:44
GovertNL schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:50:
[...]

Zeker. Als je echt een serie met harde actie wil maar ook met een goede dialoog dan kan ik je een oude HBO-serie aanraden. Ook nog eens genoeg seizoenen zodat je voorlopig vooruit kan. Een van de weinige series samen met The Wire, Breaking Bad en The Sopranos die ik twee keer gekeken heb. The Shield heeft precies de setting die jij beschrijft trouwens!

http://www.imdb.com/title/tt0286486/

Deze laat The Blacklist en The Arrow ver achter zich (ook beide gezien). De eerste aflevering is al episch trouwens. The Wire is trouwens ook een serie die ik iedere liefhebber aanraad. Langzame serie maar met een diep verhaal en super geacteerd. Zoek over beide maar eens wat informatie op, mocht je deze parels nog niet hebben gezien. Dat weet ik natuurlijk niet. Succes.
Ik zag The Shield hierboven al een aantal keer voorbijkomen. Van de 'klassiekers' The Sopranos, The Wire, Breaking Bad, Mad Men etc mijn persoonlijke favoriet. Vrij onbekend gebleven omdat het vroeger alleen te zien was op een klein netwerk. Het einde staat te boek als één van de beste eindafleveringen van een TV serie. Leuk om erbij te melden is dat Shawn Ryan bezig is met een 4k remaster van alle seizoenen, dat vermoedelijk vanaf maart 2017 te vinden zal zijn op streamingdiensten en/of op Blu-ray :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

- Person of Interest
- 24
- Luke Cage
- Brooklyn Nine-Nine
- Dexter
- Suits
- Luther

burn notice
graceland
leverage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Misschien is Chance een leuke serie om te volgen? Ben eerlijk gezegd verrast na het zien van de eerste 3 afleveringen. IMDB: Chance (TV Series 2016– )

En andere The Exorcist? Je moet er van houden natuurlijk. IMDB: The Exorcist (TV Series 2016– )

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 20-08 17:21
Tharoy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:17:
[...]

Ik zag The Shield hierboven al een aantal keer voorbijkomen. Van de 'klassiekers' The Sopranos, The Wire, Breaking Bad, Mad Men etc mijn persoonlijke favoriet. Vrij onbekend gebleven omdat het vroeger alleen te zien was op een klein netwerk. Het einde staat te boek als één van de beste eindafleveringen van een TV serie. Leuk om erbij te melden is dat Shawn Ryan bezig is met een 4k remaster van alle seizoenen, dat vermoedelijk vanaf maart 2017 te vinden zal zijn op streamingdiensten en/of op Blu-ray :) .
Dit wist ik nog niet, bedankt!

Zelf heb ik afgelopen jaren Peaky Blinders op de één of andere manier gemist. Ik werd door een vriend op de hoogte gebracht betreft deze serie en was binnen notime door drie seizoenen heen. Was genieten. Ben nu aan eerste seizoen van Westworld begonnen na een hoop eindejaarslijstjes te hebben gelezen met de beste series van dit jaar. Aangenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Laatst online: 07-06-2020
Timeless,
Bull,
Designated survivor,
Frequency,
Conviction,
Pure Genius,
APB,
Scorpion,
Madam Secretary,
Incorporated
Rosewood
Westworld
MacGyver (2016)

[ Voor 18% gewijzigd door Dr.Jake op 14-12-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Laatst online: 07-06-2020
dragon2 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:21:
[...]

burn notice
graceland
leverage?
Suits
Rizzoli & Isles
In Plain Sight
Blue Bloods
The librarians
Homeland
How to get away with murder
The 100
30 rock
Westwing
The Good Wife
House of Lies
The last ship

[ Voor 18% gewijzigd door Dr.Jake op 14-12-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:15

The_Scarabial

MTB for life!

Heb nu net Forbrydelsen S1 gezien, goede serie hoor, blijven nog steeds pareltjes bovendrijven, nu lees ik hier weer over The Shield, komt geen einde aan :P

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vriendin is helemaal verslaafd aan American Horror Story. Seizoen 1 t/m 6 gebingewatched.
Nu wil ze graag soortgelijke series zijn.

Al gezien / afgestreept:
Scream Queens (vond ze niks)
Wayward Pines (kwam niet door eerste paar afleveringen)
Scream
Bates Motel
Salem
Sleepy Hollow
Penny Dreadfull

Zoek dus een leuke horror / mystery serie die niet te simpel is. Moet ook beetje goed plot hebben.
Probeer haar nu aan de Twin Peaks te krijgen. Maar andere aanraders zijn welkom :)

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:46

- Person of Interest
- 24
- Luke Cage
- Brooklyn Nine-Nine
- Dexter
- Suits
- Luther

Je zou longmire kunnen proberen, zeker als je een modern western thema leuk vindt.
IMDB: Longmire (TV Series 2012– )

• dragon2
  • Niet online
Kenzi schreef op donderdag 15 december 2016 @ 06:49:
Vriendin is helemaal verslaafd aan American Horror Story. Seizoen 1 t/m 6 gebingewatched.

Al gezien / afgestreept:
Scream
Bates Motel
Salem
Sleepy Hollow
Penny Dreadfull

Zoek dus een leuke horror / mystery serie die niet te simpel is. Moet ook beetje goed plot hebben.
Probeer haar nu aan de Twin Peaks te krijgen. Maar andere aanraders zijn welkom :)
stranger things
zero hour
supernatural
x-files
damien
constantine
grimm
orphan black
11th hour
fringe
true blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik ben gisteren begonnen aan Dirk Gently's Holistic Detective Agency op Netflix. Een serie gebaseerd op een boek van Douglas Adams, die ook The Hitchhiker's Guide to the Galaxy schreef, dus dan weet je het wel: mindfucks en droge humor galore. :D
Zondag kwam hij uit en ik zat er al op te wachten, heb alle 8 de aflveringen (van een uur/stuk) meteen zondag gekeken. Wat een heerlijke serie. Zo absurd echt in het straatje van Max Landis.
Max Landis is de scriptwriter en het brein achter die serie, dat is echt een held imo. Hij is voornamelijk bekend van het geweldige Wrestling isn't wrestling en een enorme internet haat die hij onbedoeld had opgewekt met zijn film American Ultra en idee waarom die niet goed bezocht was.
Muziek is geweldig in de serie en gemaakt door Christobal Tapia de Veer die bekend is van het Britse Utopia en Humans. Ohja, de cast is ook erg goed gekozen.

Kan de serie echt iedereen aanraden (en vergeet niet 5 sterren te geven zodat er meer komt).

Wel nu dan de vraag, iemand die vergelijkbare series weet te noemen?

Curse your sudden but inevitable betrayal!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Over ontwikkeling van straaljagers vlak na de oorlog mbv (ontvoerde) Duitse wetenschappers.
Moet zeggen dat ik het ontwikkelen zelf nog niet ben tegengekomen in de afgelopen 6 5 afleveringen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik heb gister the killing uitgekeken, en moet nog een stukje van Spectral kijken op Netflix.
En dan ben ik dus weer op zoek naar wat nieuws.
Wel een beetje in het genre van The killing, Breaking Bad, Orange is the new black, Penny Dreadful etc.
Maar ik weet me god niet wat te kiezen.

Het moet wel een spannende serie zijn die je meesleept in het verhaal, niet dat ik na 2 afleveringen denk van neh dit is het niet echt.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

MarElo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 00:13:
Ik heb gister the killing uitgekeken, en moet nog een stukje van Spectral kijken op Netflix.
Wel een beetje in het genre van The killing, Breaking Bad, Orange is the new black, Penny Dreadful etc.

Het moet wel een spannende serie zijn die je meesleept in het verhaal, niet dat ik na 2 afleveringen denk van neh dit is het niet echt.

Iemand een suggestie?
Er is een topic "Ik zoek een nieuwe serie" ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-10 14:42

avotar

P0werd by Black Coffee

Iemand een suggestie?
black mirror / house of cards / better call saul

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:34

Iemand een suggestie?
Fargo !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:27
Mx. Alba schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 06:47:
[...]

Er is een topic "Ik zoek een nieuwe serie" ;)
Ja, dat is dit topic, slimmerik :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 15:54

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

dreamscape schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:35:
[...]

Ja, dat is dit topic, slimmerik :)
Omdat ik de posts maar hier naartoe heb verplaatst omdat er toch reacties gegeven werden na mijn verwijzing naar dit topic. :) (Ze stonden in het Netflix topic...) :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:27
Ja, dat kon ik natuurlijk niet zien, hè... :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:07
Nieuwe serie Shut Eye is best wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:45
dragon2 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:34:
[...]

stranger things
zero hour
supernatural
x-files
damien
constantine
grimm
orphan black
11th hour
fringe
true blood
'The exorcist' en 'Intruders' zijn ook een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is Stranger Things echt de moeite? Toen ik laatst ziek was heb ik het geprobeerd te kijken, maar tijdens S01E01 viel ik twee keer in slaap. :X

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

pven schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:13:
Is Stranger Things echt de moeite? Toen ik laatst ziek was heb ik het geprobeerd te kijken, maar tijdens S01E01 viel ik twee keer in slaap. :X
Stranger Things moet je beetje inkomen, maar is een erg goede serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
pven schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:13:
Stranger Things is voor mij de serie van het jaar. Geweldige setting, geweldige acteurs en een goed verhaal. Kan dan ook niet wachten op Seizoen 2.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lanithro schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:26:
[...]

Stranger Things is voor mij de serie van het jaar. Geweldige setting, geweldige acteurs en een goed verhaal. Kan dan ook niet wachten op Seizoen 2.
Zonder spoilers te geven: ik moet even door de eerste aflevering heen zien te komen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-10 11:32
Ik heb vandaag een poging gewaagd aan IMDB: Travelers (TV Series 2016– ), maar ik weet het nog niet wat ik ervan moet vinden.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
pven schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:05:
[...]

Zonder spoilers te geven: ik moet even door de eerste aflevering heen zien te komen?
Ja je moet echt even door de eerste aflevering heen komen ja. Het is voor mij een serie geweest die ik wilde bingen. Net als Sense8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MdO82 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:30:
Ik heb vandaag een poging gewaagd aan IMDB: Travelers (TV Series 2016– ), maar ik weet het nog niet wat ik ervan moet vinden.
Ik zit een beetje met het zelfde. Ik heb nu 9 afleveringen gezien. En ik heb niet meer het gevoel gehad dat ik bij de eerste aflevering/pilot had. Ik vind de pilots van veel series vaak erg sterk, maar daarna zakt een serie vaak erg in.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:08
Netflix, The OA. Aanrader.
Zit je gelijk in.

(edit; ga niet kijken als je geen tijd hebt, deze kijk je in één keer uit. ;) )

[ Voor 47% gewijzigd door Teijgetje op 20-12-2016 14:22 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Iemand die Letterkenny kijkt? De 25e is seizoen 2 uit!

Ken je t niet?
T is een Canadese comedy serie over t platte land. 8 afleveringen van 22minuten. 't gaat over hicks (boeren), hockeyplayers, skids (de drugsgebruikende Goths) en Christians. Je moet wel goed engels kunnen verstaan omdat het soms erg snel gaat en daar ook juist de humor in zit.
spoilervrij:
YouTube: Letterkenny Season 2 - Cold Open

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10 22:50
Ben begonnen aan The Newsroom nadat ik die hier een aantal keer heb zien langskomen in lijstjes met House of Cards en Breaking Bad. Heb het gelijk afgezet na 2 afleveringen, komt in de verste verte niet in buurt van de kwaliteit van bovengenoemde series. Acteurs die al teveel hun best willen doen om te 'acteren', flauwe/slechte grappen, dialogen met een hoop getater en geblaat zonder doel of richting. Dat deze serie bovendien een 8,6 op IMDB krijgt is voor mij gewoon raadselachtig. Wachten op de volgende aflevering van Vikings dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Kenzi schreef op donderdag 15 december 2016 @ 06:49:

Al gezien / afgestreept:
Scream
Bates Motel
Salem
Sleepy Hollow
Penny Dreadfull

Harpers Island
Veel meiden zijn ook gek van Supernatural. (Ik vind het zelf ongelooflijke rukshow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
jos707 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:44:
Ben begonnen aan The Newsroom nadat ik die hier een aantal keer heb zien langskomen in lijstjes met House of Cards en Breaking Bad. Heb het gelijk afgezet na 2 afleveringen, komt in de verste verte niet in buurt van de kwaliteit van bovengenoemde series. Acteurs die al teveel hun best willen doen om te 'acteren', flauwe/slechte grappen, dialogen met een hoop getater en geblaat zonder doel of richting. Dat deze serie bovendien een 8,6 op IMDB krijgt is voor mij gewoon raadselachtig. Wachten op de volgende aflevering van Vikings dan maar.
Gelukkig maar dat meningen en smaken verschillen dan.
Ik vond The Newsroom een top serie terwijl ik net bij Breaking Bad al snel afgehaakt ben.
House of Cards staat nog op mijn lijstje voor binnenkort eens aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-10 18:44
Hoi, nu toch maar is een keer vragen en misschien haal ik er wat uit,

Ik heb een redelijk brede interesse en normaal probeer ik gewoon een serie als ik een voorbij zie komen, maar ik zoek nu wat met een paar eisen;
- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn
- serie moet uit deze eeuw komen

Ik zoek dus iets over iets wat over een koninkrijk of iets gaat uit geschiedenis met oorlogen

Series die ik volg
- GoT
- Vikings
- Grimm
- The Fosters
- Scorpion
- Blindspot

[ Voor 11% gewijzigd door Phantomic op 20-12-2016 17:51 ]

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Phantomic schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:49:

Ik heb een redelijk brede interesse en normaal probeer ik gewoon een serie als ik een voorbij zie komen, maar ik zoek nu wat met een paar eisen;
- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn

Ik zoek dus iets over iets wat over een koninkrijk of iets gaat uit geschiedenis met oorlogen

Series die ik volg
- GoT
- Vikings
- Grimm
- The Fosters
- Scorpion
- Blindspot
Tudors.
Borgias
Black sails
Da vincis demons (niet echt accuraat maar best wel entertained)
Reign

(Source: ons moeder ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 16:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En Pillars of the Earth (uit 2010) van Ken Follet. Het speelt zich af rond 1200.
Crossbones vond ik ook erg leuk. Met John Malkovic in een hoofdrol.

[ Voor 51% gewijzigd door Jorgen op 20-12-2016 18:57 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
The Last Kingdom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Let op dat Reign zo'n typische Amerikaanse tienerachtige serie is in de stijl van The Vampire Diaries en The Originals. Ik zie soms fragmenten als moeder de vrouw aan het kijken is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiemelen

- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn

Geen makkelijke eisen :)
Maar je zou "the man in the high castle" eens kunnen proberen.
Seizoen 2 is net uit.
Plot : "wat als Duitsland en Japan de oorlog hadden gewonnen?" ... met nog wat andere twists.
Reviews zijn laaiend ... tenminste van seizoen 1, meesten hebben seizoen 2 nog niet gezien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 11-10 19:09

MikeVM

- Baloo -

* geblaat *
Hell on Wheels en Marco Polo!

en misschien book of negroes en roots

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:22

...
- Spartacus
- The Musketeers
- Our zoo (1930s zag ik dus voldoet niet helemaal)
- Boardwalk Empire
- Deadwood (zelf niet gezien)
- Rome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Jorgen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:54:
En Pillars of the Earth (uit 2010) van Ken Follet. Het speelt zich af rond 1200.
Hoe kon ik deze vergeten....prachtige reeks _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 18-09 20:11
- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn
- Hornblower, over een Britse officier bij de marine.
- Poldark, over een soldaat die van de oorlog terugkeert en thuis een tinmijn probeert te runnen.
- Outlander, over een oorlogsverpleegster uit WO II die in 1743 belandt.
- Underground, over het geheime netwerk voor ontsnapte Amerikaanse slaven.
Jorgen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:54:
En dan ook eventueel het vervolg World Without End, dat zich anderhalve eeuw later afspeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 16:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die kende ik dan weer niet. Dankjewel! Mijn vrouw heeft beide boeken, maar ik heb er nooit bij stilgestaan dat ze beide verfilmd zouden kunnen zijn. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online

- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn

Series die ik volg
- GoT
- Vikings
- Grimm
- The Fosters
- Scorpion
- Blindspot
Marco Polo
Black Sails
Rome
The Borgias
The Last Kingdom
The Bastard Executioner
Penny Dreadful?
Robin Hood (2006)
The Tudors
Spartacus
Camelot
World Without End
Merlin
The White Queen
Poldark
Outlander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ome Ernst schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:17:
[...]
Moet zeggen dat ik het ontwikkelen zelf nog niet ben tegengekomen in de afgelopen 6 5 afleveringen. :P
Tsja, is iets dat op de achtergrond meeloopt.
Hoofdlijn is o.a. om die Duitser zo ver te krijgen dat hij helpt. Ze gaan op een gegeven moment (dl 6 of 7 ?) wel testen.
Gisteren laatste deel gezien. Verrassend einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Goner schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:34:
[...]

Tsja, is iets dat op de achtergrond meeloopt.
Hoofdlijn is o.a. om die Duitser zo ver te krijgen dat hij helpt. Ze gaan op een gegeven moment (dl 6 of 7 ?) wel testen.
Gisteren laatste deel gezien. Verrassend einde.
Dat testen klopt inderdaad. Laatste deel moet ik nog zien, maar het is geen serie die ik mensen zal gaan aanraden. Ben wel benieuwd naar het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuwe 20/25 minuten durende sitcom. Series die na 1 seizoen zijn stopgezet, of gewoon obscuur zonder grote fanbase.

Ik volg uiteraard de huidig lopende sitcoms en ben al erg ver met onbekende series, maar heb o.a. al gezien en/of loop bij met;

1600-PENN
Accidentaly on Purpose
Alpha House
Axe Cop
Back to You
Better of Ted
Broad City
Community
Deadbeat
Eagleheart
Enlisted
Family Tools
Go On
Lucky Louie
Mr. Sunshine
NTSF-SD-SUV
Partners
Reno 911
Shit my dad says
That's My Bush
IT Crowd
The Millers
The Odd Couple
You, Me and the Apocalypse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:30:
Ik ben op zoek naar een nieuwe 20/25 minuten durende sitcom. Series die na 1 seizoen zijn stopgezet, of gewoon obscuur zonder grote fanbase.
(lijst)
Is she really going out with him, hij is 7 jaar oud, maar ik kon er toen wel om lachen (maar niet heel hard).

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online

Ik volg uiteraard de huidig lopende sitcoms en ben al erg ver met onbekende series, maar heb o.a. al gezien en/of loop bij met;

1600-PENN
Accidentaly on Purpose
Alpha House
Axe Cop
Back to You
Better of Ted
Broad City
Community
Deadbeat
Eagleheart
Enlisted
Family Tools
Go On
Lucky Louie
Mr. Sunshine
NTSF-SD-SUV
Partners
Reno 911
Shit my dad says
That's My Bush
IT Crowd
The Millers
The Odd Couple
The Crazy Ones
Bad Judge
Pushing Daisies?
Reaper
Dead like me?
The Mysteries of Laura?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:50
enigmafan schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:16:
[...]

Is she really going out with him, hij is 7 jaar oud, maar ik kon er toen wel om lachen (maar niet heel hard).
Bedoel je niet I'm with her? Dat linkje van jou is een reality tv-show van MTV.

De intro van I'm with her was wel het liedje Is she really going out with him:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GiYMfQt-Q-0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

1600-PENN
Accidentaly on Purpose
Alpha House
Axe Cop
Back to You
Better of Ted
Broad City
Community
Deadbeat
Eagleheart
Enlisted
Family Tools
Go On
Lucky Louie
Mr. Sunshine
NTSF-SD-SUV
Partners
Reno 911
Shit my dad says
That's My Bush
IT Crowd
The Millers
The Odd Couple
Joey misschien ? IMDB: Joey (TV Series 2004–2006)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, Dead like me en Joey heb ik al gezien en Pushing Daisies stond al op het te kijken lijstje.

The Crazy Ones, Reaper en Mysteries of Laura lijken me leuk. Ga ze eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:50

1600-PENN
Accidentaly on Purpose
Alpha House
Axe Cop
Back to You
Better of Ted
Broad City
Community
Deadbeat
Eagleheart
Enlisted
Family Tools
Go On
Lucky Louie
Mr. Sunshine
NTSF-SD-SUV
Partners
Reno 911
Shit my dad says
That's My Bush
IT Crowd
The Millers
The Odd Couple
Off Centre ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off centre keek ik vroeger, werd uitgezonden op Veronica dacht ik.

Gisteravond The Crazy Ones zitten kijken, best een lastige serie om te kijken met de afloop van Robin Williams in je achterhoofd.

Tussendoor nog even Westworld gebinged, zoveel goede verhalen over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik zoek heel goede series waar terrorisme een grote hoofdrol in speelt.
Ik heb al gekeken naar:

Homeland
Designated Survivor
Sleeper Cell

The Blacklist is niet zo m'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:49
Tomski1986 schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:28:
Ik heb al gekeken naar:

Homeland
Designated Survivor
Sleeper Cell

The Blacklist is niet zo m'n ding.
Quantico
Blindspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Shooter - Nog vrij nieuw, 6 afleveringen en zelf nog niet gezien.

Old but gold:
The Unit
Strike Back

[ Voor 55% gewijzigd door dutchgio op 25-12-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Die ben ik nu aan het binch watchen op Netflix. Goede serie :Y :Y

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn

Series die ik volg
- GoT
- Vikings
- Grimm
- The Fosters
- Scorpion
- Blindspot
Hornblower xD
Taboo ( moet nog beginnen, zag net een trailer, lijkt me wel gaaf.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 18-09 20:11
Zo'n beetje alle seizoenen van 24, maar dat ken je wellicht al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:57

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Blindspot is echt een aanrader!

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 15-10 19:36
Mocht animatiefilms iets voor je zijn, dan raad ik Trollhunters op Netflix heel erg aan :) Het zijn (tot nu toe) 26 afleveringen van 20-25 minuten en ik geniet er met volle teugen van.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024

- historythema
- niet na 1800
- verhaallijn

Zelfde vraag eigenlijk maar met de moeilijkheid dat ik de afgelopen 6 maanden de volgende series al heb gezien:

Rome, Vikings, The Pillars of the Earth, World Without End, Borgia, The Borgias, The White Queen, Camelot, Marco Polo, Black Sails, The Last Kingdom, The Bastard Executioner, Robin Hood, Spartacus, Poldark, Outlander, Three Kingdoms, Crossbones, Medici: Masters of Florence, Versailles, New Worlds, Wolf Hall en waarschijnlijk nog wel meer.

Weet er iemand nog wat? :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Leo1010 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:44:
[...]

Zelfde vraag eigenlijk maar met de moeilijkheid dat ik de afgelopen 6 maanden de volgende series al heb gezien:

Rome, Vikings, The Pillars of the Earth, World Without End, Borgia, The Borgias, The White Queen, Camelot, Marco Polo, Black Sails, The Last Kingdom, The Bastard Executioner, Robin Hood, Spartacus, Poldark, Outlander, Three Kingdoms, Crossbones, Medici: Masters of Florence, Versailles, New Worlds, Wolf Hall en waarschijnlijk nog wel meer.

Weet er iemand nog wat? :P
Ik heb hem zelf nog niet gekeken, maar ik hoor goede verhalen over "The man in the high castle". Dit gaat over een alternatief jaren 60, waarbij de tweede wereldoorlog is gewonnen door de nazi's en Noord Amerika is verdeeld tussen de nazi's en de Japanners.
dutchgio schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:36:
Shooter - Nog vrij nieuw, 6 afleveringen en zelf nog niet gezien.

Old but gold:
The Unit
Strike Back
The Unit en Strike Back zijn zeker aanraders!

1600-PENN
Accidentaly on Purpose
Alpha House
Axe Cop
Back to You
Better of Ted
Broad City
Community
Deadbeat
Eagleheart
Enlisted
Family Tools
Go On
Lucky Louie
Mr. Sunshine
NTSF-SD-SUV
Partners
Reno 911
Shit my dad says
That's My Bush
IT Crowd
The Millers
The Odd Couple
Misschien iets minder onbekend, maar zeker een leuke voor in je lijst: Brooklyn Nine-Nine

[ Voor 26% gewijzigd door steffex op 27-12-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, maar ook die volg ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:52

Blucky

Still tweaking my profile

Een beetje uit de oude doos maar misschien hebben jullie deze nog niet gezien
Ik vond dit erg leuke series;
The pacific
IMDB: The Pacific (TV Mini-Series 2010)
Band of brothers
IMDB: Band of Brothers (TV Mini-Series 2001)

De laatste is wat onbekender, maar gebaseerd op een waar verhaal over de Italiaanse mafia:
Il capo dei capi
IMDB: Il capo dei capi (TV Mini-Series 2007)

Laat maar weten wat je ervan vond!

Feeling lucky...Phunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben benieuwd wanneer het volgende project van Hanks en Spielberg eens van de grond komt :
https://www.facebook.com/...V-Series-477645802281784/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

The Last Ship ?
Niet echt terrorisme als in genoemde series, maar op wat grotere schaal ...

sorry dubbelpost :o
misschien toch eens een optie om je posts te verwijderen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 28-12-2016 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Mn vriendin kijkt al sinds tiener Jonathan Creek, 1997 was eeerste aflevering ofzo. Gister op BBC nieuwe aflevering eens meegekeken en vond t nog best oke.

En verder de originele Hawaii Five O kan ik iedereen aanraden. Heb alle DVD boxen op de plank. Alleen al voor de mooie hawaii omgeving, oldtimers en de vele minirokjes is het aan te raden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TheDudez schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:51:
[...]

Blindspot is echt een aanrader!
Wat is dat Blindspot tenenkrommend slecht qua acteerwerk. Ik heb het een half seizoen kunnen volhouden.
Ik kijk soms nog wat scenes omdat mijn vrouw het kijkt. maar ook de special effects zijn bar en bar slecht

[ Voor 17% gewijzigd door degroot op 29-12-2016 08:19 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:24

Elvhenk

/me hartje GO

En mijn hartelijken dank! Was erg leuk!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Quarry :)
gewoon maar kijken, vond het echt een topper.
IMDB: Quarry (TV Series 2016– )

referentie:
alle wat grotere series en wat mij betreft top5

Nukezone FTW

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Powrskin schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:02:

referentie:
Ik volg je tip op, hij is toegevoegd. Maar acht afleveringen, dat is goed te doen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dat gebasseerd op moet je maar met een korrel zout nemen.
Ik heb dat boek met plezier gelezen, en ook de bbc serie van een paar jaar geleden verslonden.
maar behalve de naam van het hoofdkarakter, en het gegeven van "hollistisch onderzoek" (al verschilt de interpretatie daarvan zelfs) heeft het niets gemeen.

Ik vond de eerste aflevering maar niks :(, ik ga aflevering 2 nog even een laatste kans geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders het niet leuk kan vinden, maar even een heads up voor andere mensen die ook een soort high budget versie van de bbc verwachtte.

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 29-12-2016 21:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Meisje en ik zijn opzoek naar een leuke sitcom om de donkere dagen door te komen 😃. Graag een met genoeg afleveringen. Bij voorkeur beschikbaar op netflix. Zoiets als HIMYM, Friends, New Girl of Big Bang Theory. Hebben jullie misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
MarcelP102 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:09:
Meisje en ik zijn opzoek naar een leuke sitcom om de donkere dagen door te komen 😃. Graag een met genoeg afleveringen. Bij voorkeur beschikbaar op netflix. Zoiets als HIMYM, Friends, New Girl of Big Bang Theory. Hebben jullie misschien een tip?
Parks & recreation? The office (US)? Iets anders dan de sitcoms die je noemt, maar zeker niet minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Modern family
Brooklyn nine nine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd1 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:25:
[...]

Parks & recreation? The office (US)? Iets anders dan de sitcoms die je noemt, maar zeker niet minder leuk.
scrubs ?

helaas niet op netflix :(

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 31-12-2016 14:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 01:14
Silicon Valley?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Powrskin schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:02:

referentie:
Ik zit nu halverwege de eerste aflevering, maar potverdorie wat is dit goed zeg !
Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ome Ernst schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:50:
[...]

Ik zit nu halverwege de eerste aflevering, maar potverdorie wat is dit goed zeg !
Bedankt voor de tip !
En? al uit? veel plezier ermee :)
als je de laatste aflevering hebt gezien zoek dan even op ONER quarry, dan ben ik benieuwd of je dat is opgevallen :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Powrskin schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:33:
[...]

En? al uit? veel plezier ermee :)
als je de laatste aflevering hebt gezien zoek dan even op ONER quarry, dan ben ik benieuwd of je dat is opgevallen :P
Nee, zo snel gaat het niet :P Moet ook nog wel eens werken, en gezin heeft ook zn aandacht nodig. Zit nu in aflevering 3, maar ik geniet met volle teugen. Ik zeg dat er nog wel een seizoen mag komen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 14:21:
[...]

Modern family
Brooklyn nine nine
Het is Modern Family geworden :) Silicon Valley gaan we daarna proberen
Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.