Ik kijk nooit series, alleen afgelopen tijd:
- Mr Robot
- Gomorra
en natuurlijk af en toe Big Bang Theory.
- Mr Robot
- Gomorra
en natuurlijk af en toe Big Bang Theory.
Anoniem: 39101
Is The 100 wellicht wat voor je?Lanithro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:17:
Ik zoek nog een paar goede Sci-Fi serie. Ben enorm fan van Star Trek (ben bezig met Enterprise), heb alles gezien van Stargate.
Hieronder een lijstje van wat ik allemaal heb gezien.
Star Trek (alle series)
V (2008 reboot
Stargate (alles)
Battlestar Galactica (de reboot)
Fringe
Series die me niet konden pakken:
Battlestar Galactica (Oude serie)
Doctor Who
Babylon 5.
Er zijn er vast nog wel een paar die ik mis. Maar weten jullie nog iets?
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 12:31 ]
Oh, die heb je al gezien, hahaha!
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 12:32 ]
Daar hoor ik gemengde verhalen over. Ik heb hem liggen, maar twijfel nog of ik er aan moet beginnen. Maar ik zet hem op het lijstje.CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:31:
[...]
Oh, die heb je al gezien, hahaha!Misschien is 12 Monkeys wat voor je?
Ik vind hem in elk geval dikke prima. Is in navolging van de jaren '90 film met Bruce Willis.Lanithro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:34:
Daar hoor ik gemengde verhalen over. Ik heb hem liggen, maar twijfel nog of ik er aan moet beginnen. Maar ik zet hem op het lijstje.
the expanseLanithro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:17:
Ik zoek nog een paar goede Sci-Fi serie. Ben enorm fan van Star Trek (ben bezig met Enterprise), heb alles gezien van Stargate.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Weliswaar maar 12 episodesLanithro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:17:
Hieronder een lijstje van wat ik allemaal heb gezien.
Star Trek (alle series)
V (2008 reboot
Stargate (alles)
Battlestar Galactica (de reboot)
Fringe
The 100
Series die me niet konden pakken:
Battlestar Galactica (Oude serie)
Doctor Who
Babylon 5.
Er zijn er vast nog wel een paar die ik mis. Maar weten jullie nog iets?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Warehouse 13 al gezien?Lanithro schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:17:
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Ja Warehouse 13 gezien, maar halverwege seizoen begon ik me te ergeren aan de kwaliteit van de serie. Heb hem daarom ook niet af gekeken.DJMaze schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Warehouse 13 al gezien?
Geen Sci-Fi maar trek ook eens een oud paardje van stal: Nowhere man
IMDB: Nowhere Man (TV Series 1995–1996)
Is nog wel te vinden op internet
Als je The Newsroom, en Studio 60 on the Sunset strip. vermeld mag "the westwing" ook niet ontbreken.Nitai schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:03:
[...]
Dexter, Lie to Me (wel een beetje case of the week), Bron (The Bridge), The Fall, The Night Manager, The Newsroom, Studio 60 on the Sunset strip.
Wat luchtiger: Entourage (Ari Gold), Californication, House of lies.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Inderdaad. Had deze al lang staan en ben er zondag aan begonnen. Had dit al veel eerder moeten doen.rimave schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:38:
Voor wie hem nog niet heeft gezien: The Night Manager. Goede en spannende Britse serie ove, inderdaad, de nacht manager van een hotel. Het verhaal kreeg voor mij een verassende wending en is zeer goed geacteerd. Eindelijk weer een serie waarbij ik niet halverwege m'n ipad erbij pak om wat te internetten.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Moet wel zeggen dat ik the west wing absoluut niet trok. De rest overigens zeer van genoten!heuveltje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:15:
[...]
Als je The Newsroom, en Studio 60 on the Sunset strip. vermeld mag "the westwing" ook niet ontbreken.
En Sports Night is een zeer leuke comedy/drama in dezelfde trend als studio 60
Punctuality is the politeness of kings
Mooie aanvulling, maar ik ga geen series aanbevelen die ik zelf niet (volledig) gezien heb.;)heuveltje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:15:
[...]
Als je The Newsroom, en Studio 60 on the Sunset strip. vermeld mag "the westwing" ook niet ontbreken.
En Sports Night is een zeer leuke comedy/drama in dezelfde trend als studio 60
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 28% gewijzigd door EWK op 02-07-2016 14:18 ]
Hoi!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
12 MonkeysDountill schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:45:
Ik zoek een leuke post apocalypse serie, iemand een idee?
Al gezien:
- Jericho,
- Walking dead
- Terra nova
- Revolution
- Between
- Z Nation
- Falling Skies
is everything cool?
Nee, ik kende die site niet. Maar ik zal er zeker eens naar kijken.FREAKJAM schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:25:
Al eens gekeken op tastekid.com?
Ik zei ook voornamelijk hePoulske schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:41:
The Wire en The Newsroom makkelijk wegkijkend?
Ik zou je Brooklyn Nine Nine aanraden, of Boardwalk Empire (om in het straatje van The Wire te blijven.)
Blindspot of Prison Break misschien iets?EWK schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:03:
Welke serie zie ik over het hoofd? Ik zoek wat nieuws, als in dit topic gekeken en in het buitlandse tv-series topic.
- Geen syfy of drama, wel actie en/of goed verhaal (liever geen losse afleveringen zoals csi of hawaii five 0)
Wat dan wel?
- the player (helaas gecancelled)
- the last ship
- the blacklist
- quantico
- person of interest
- the unit
- afhaakt bij veel series die over het algemeen erg populair zijn zoals game of thrones en braking bad, mr robot, the bridge/broen (te langzaam), under the dome, oitnb, arrow (na derde seizoen afgehaakt), the wire (te langzaam) ,suits (na 2 seizoenen niet spannend meer), homeland (halverwege seizoen 3 afgehaak) ,house of cards (na 5 afleveringen afgehaakt, we spannend maar langzaam), californication, dexter, newsroom.
Verhaal moet we wel meteen boeien. Weet iemand nog iets tofs?
Edit; ik lees hier boven The Night Manager, ga ik meepakken in ieder geval. Zou ray donavan wat zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door CCJJVV op 17-07-2016 11:44 ]
Waywrd PinesEWK schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:03:
Welke serie zie ik over het hoofd? Ik zoek wat nieuws, als in dit topic gekeken en in het buitlandse tv-series topic.
- Geen syfy of drama, wel actie en/of goed verhaal (liever geen losse afleveringen zoals csi of hawaii five 0)
Wat dan wel?
- the last ship
- the blacklist
- quantico
- person of interest
- the unit
- afhaakt bij veel series die over het algemeen erg populair zijn zoals game of thrones en braking bad, mr robot, the bridge/broen (te langzaam), under the dome, oitnb, arrow (na derde seizoen afgehaakt), the wire (te langzaam) ,suits (na 2 seizoenen niet spannend meer), homeland (halverwege seizoen 3 afgehaak) ,house of cards (na 5 afleveringen afgehaakt, we spannend maar langzaam), californication, dexter, newsroom.
Edit; ik lees hier boven The Night Manager, ga ik meepakken in ieder geval. Zou ray donavan wat zijn?
De beste serie allertijden natuurlijk: The Sopranosgrooviee17 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:17:
Ik ben ook weer op zoek naar wat nieuwe series, maar zo snel kon ik niets vinden.
[knip]
Voornamelijk dus makkelijk wegkijkende series. Zijn er nog aanraders die hierbij passen?
Idd een goeie serie het enige wat ik vond is dat het allemaal wat snel ging in de laatste aflevering.
2250 WP Zuid PVoutput
Dat is een aanrader, als je Rick & Morty waardeert dan zit het hier ook wel goed.StygMa schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:24:
Ik zoek nog meer series zoals hieronder, (het hoeft niet perse animatie te zijn). Denk dat ik op dit moment vooral de shows leuk vind die meer een doorlopend verhaal hebben en met een (donker) komisch randje.
Rick and Morty ( persoonlijk een van de leukste komedie/animatie series, lekker random in alles)
Archer (wel leuk in begin, maar de toon/ontwikkeling blijft beetje hetzelfde)
Bojack Horseman (momenteel nog mee bezig, erg leuk en vind het drama/ontwikkeling erin ook wel fijn)
F for Family (kwam het toevallig tegen op netflix, ook als bijv Bojack beetje een combo, maar jammer genoeg nog maar 1 seizoen van uit).
Southpark/Family Guy/Simpsons (allemaal leuk, maar teveel van gezien eigenlijk al).
Wat ik minder vind is The Cleveland Show, futurama en American Dad
[...]
Een van mijn favoriete animatieseries is The Boondock Saints.Iemand nog suggesties?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
ZEER goed!
Deze 2 ga ik zelf eens induiken
[ Voor 19% gewijzigd door JBplap op 19-08-2016 18:43 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Strike Back ... ?EWK schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:03:
- Geen syfy of drama, wel actie
Anoniem: 93986
Gaan we eens naar kijken. Bedankt!Sdreeg schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:54:
Ik kwam een vermakelijke serie tegen op Netflix, die ik jullie niet wil onthouden.
http://www.imdb.com/title/tt1711386/
'Dag' is een Noorse zwarte komedieserie over een relatietherapeut die er een nogal eigenzinnige handelswijze op nahoudt. Hoewel de karakters bij tijd en wijle nogal absurdistisch gedrag vertonen, worden ze toch op overtuigende wijze neergezet in deze serie. In de loop van de afleveringen zit er ook voldoende ontwikkeling in de levens van de hoofdrolspelers, om de serie interessant te houden.
Ik ben nu aan het einde van seizoen 2 aanbeland en moet bekennen dat ik langzaam verknocht begin te raken aan de hoofdpersoon. Kortom, mijns inziens een leuke serie waarin je meegezogen wordt in het bizarre universum van Dag.
Er zijn tot nu toe 4 seizoenen uitgekomen van elk 10 afleveringen (ongeveer 20 minuten per aflevering). Hoewel er een paar langere verhaallijnen in zitten, zijn de afleveringen eventueel ook 'los' te bekijken.
in welke taal spreken ze?Sdreeg schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:54:
Ik kwam een vermakelijke serie tegen op Netflix, die ik jullie niet wil onthouden.
http://www.imdb.com/title/tt1711386/
'Dag' is ...
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het is in het Noors, volgens mij. Ik ken de taal niet, maar het doet me erg aan het Deens denken.
Volgensmij klopt die uitspraak niet helemaal. SciFi gaat het er om dat het wel mogelijk is anders is het fantasy. bv Star Trek versus Star Wars. Star Trek is niet echt, maar wil wel echt proberen te zijn door theorie aan zaken te hangen ipv "it just works". Vandaar die geloofwaardigheidMx. Alba schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:54:
Sci fi en horror pretenderen niet om echt te zijn.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Is IMDB: Person of Interest (TV Series 2011–2016) wat voor je? Serie is inmiddels al wel afgelopen, na 5 seizoenen. Is echter wel een serie wat vaak een losse aflevering is, maar zit ook een (super spannende) rode draad in. Ik kan hem in elk geval echt aanraden.EWK schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:03:
Wat dan wel?
- the last ship
- the blacklist
- quantico
- person of interest
- the unit
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 12:53 ]
Nou ja, wat ik bedoel is, in een wereld waar zoiets als Revolution of Stranger Things mogelijk is, kan je een heleboel andere vreemde dingen laten gebeuren zonder dat dat heel vreemd lijkt. Maar in Banshee heb je toch echt wel veel te veel zeer toevallige omstandigheden.RadioKies schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:32:
Volgensmij klopt die uitspraak niet helemaal. SciFi gaat het er om dat het wel mogelijk is anders is het fantasy. bv Star Trek versus Star Wars. Star Trek is niet echt, maar wil wel echt proberen te zijn door theorie aan zaken te hangen ipv "it just works". Vandaar die geloofwaardigheid
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wordt Horace & Pete nog beter na de eerste aflevering? Die vond ik traag en saai, terwijl traagheid normaal gesproken geen punt is voor me.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:13:
Mijn ontdekkingen van de week zijn Horace and Pete en Transparent.
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien. Aflevering 1 en 2 heb ik achter elkaar doorgezien en in mijn hoofd lopen ze al door elkaar. Volgens mij vond ik 2 beter maar het is vooral meer van hetzelfde.Ultra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:43:
Wordt Horace & Pete nog beter na de eerste aflevering? Die vond ik traag en saai, terwijl traagheid normaal gesproken geen punt is voor me.
Six Feet UnderUltra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:43:
[...]
Wordt Horace & Pete nog beter na de eerste aflevering? Die vond ik traag en saai, terwijl traagheid normaal gesproken geen punt is voor me.
Transparent is erg apart inderdaad. Iemand nog suggesties voor andere combi's van drama en comedy buiten de gebaande paden? Denk aan
- Baskets
- Detectorists (wat luchtiger)
- Happyish
- Rectify (puur drama)
- Togetherness
Ja, die past er prima tussen! Ik heb hem niet zo lang geleden eindelijk eens gekeken.
Ik frut, dus ik epibreer
Twin peaks?altec schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:43:
Op dit moment ben ik echt 'hooked' bij Mr.Robot. Die diepgang, switches van realiteit naar "fantasie", het verhaallijn, de details... top!
Kent iemand een soortgelijke serie? Hoeft niet direct met IT te maken te hebben.
Alhoewel, 2 vragen dan maar .....ik Sillicon Valley ook erg geinig. Dus misschien toch ook maar IT-gebaseerde series
The Sopranos, Breaking Bad, The Killing en Borgen leggen de lat hoog, maar ik doe een poging: Follow the money, The Game, Peaky Blinders, Boardwalk Empire, Ray Donovan, The Wire?pistole schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:03:
Mijn favorieten:
Scandinavisch:
- The Bridge (oorspronkelijke versie)
- The Killing (oorspronkelijke versie)
- Borgen
Brits:
- Spooks (wel wat ouder, maar toch. 10 seizoenen aan semi-realistische MI-5 actie!)
Amerikaans:
- The Sopranos
- Dexter
- Breaking Bad
- The Americans
Van Spooks zag ik dat er ook een film is verschenen in 2015, die moet ik nog zien.
[ Voor 0% gewijzigd door Ultra op 25-08-2016 09:07 . Reden: +Follow the money ]
Anoniem: 55563
[ Voor 27% gewijzigd door Veefje op 28-08-2016 10:09 ]
Wellicht Halt & Catch Fire van AMC. Over de opkomst van de computer. Een dramaserie. Misschien de IT-Crowd?altec schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:43:
Op dit moment ben ik echt 'hooked' bij Mr.Robot. Die diepgang, switches van realiteit naar "fantasie", het verhaallijn, de details... top!
Kent iemand een soortgelijke serie? Hoeft niet direct met IT te maken te hebben.
Alhoewel, 2 vragen dan maar .....ik Sillicon Valley ook erg geinig. Dus misschien toch ook maar IT-gebaseerde series
Hou je vast, komen een boel aan:Ultra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:43:
[...]
Transparent is erg apart inderdaad. Iemand nog suggesties voor andere combi's van drama en comedy buiten de gebaande paden? Denk aan
- Baskets
- Detectorists (wat luchtiger)
- Happyish
- Rectify (puur drama)
- Togetherness
Thx, daar ken ik een aantal niet van (vetgedrukt). Die ik wel ken neigen meer naar comedy dan drama. En dan past daar nog wel bij:Veefje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:25:
[...]
Hou je vast, komen een boel aan:
Shameless (Showtim)
Red Oaks (Amazon)
Looking (HBO)
Girls (HBO)
You're the Worst
Married (FX)
Love (Netflix)
Louie (FX)
Getting On (HBO)
Party Down (Starz)
Enlightened (HBO)
Hung (HBO)
Bunheads (ABC Family)
Black Mirror, altijd een (extra) keer aanraden waardVeefje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:10:
Black Mirror? Person of Interest? Dat zijn dan meer series waar technologie een rol speelt.
Sowieso alles van Charlie Brooker.Ultra schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Thx, daar ken ik een aantal niet van (vetgedrukt). Die ik wel ken neigen meer naar comedy dan drama. En dan past daar nog wel bij:
Bored to death
[...]
Black Mirror, altijd een (extra) keer aanraden waard.
Voor Person of Interest zou je eigenlijk terug in de tijd moeten om het tijdens het kijken van fictie naar werkelijkheid (Snowdens onthullingen) te zien gaan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kloptalki schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:54:
Voor mensen die nog een leuke serie willen volgen is Code 37 een aanrader.
Dit is een belgische politie serie (sectie zeden) met leuke karakters en boeiend verhaal achter de hoofdpersoon. In elke aflevering word meestal een zeden delict opgelost en intussen word een goed verhaal achter de hoofdpersoon verteld. Na de 1e 2 seizoenen hebben ze nog een film uitgebracht waar seizoen 3 weer op aansluit.
Ik heb nog wat meer Horace & Pete gekeken en opeens besefte ik me dat ik naar toneel zat te kijken ipv televisie. Hoewel het allebei acteren is zitten er toch flinke stijlverschillen tussen.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:09:
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien. Aflevering 1 en 2 heb ik achter elkaar doorgezien en in mijn hoofd lopen ze al door elkaar. Volgens mij vond ik 2 beter maar het is vooral meer van hetzelfde.
Aflevering 3 is nog trager. Bijna de hele aflevering is een monoloog van een van gasten. Maar ik vond het ge-wel-dig, ze acteert de sterren van de hemel.
[ Voor 10% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 29-08-2016 18:24 ]
Na nog wat afleveringen vind ik het heerlijk. Louis C.K. weet altijd van die ongemakkelijke gesprekken en situaties te creëren. Het diner bijv. deed een beetje aan Festen denken. Dat Marsha, de bar en Uncle Pete wat uit beeld verdwijnen is ook niet verkeerd.Ultra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 23:32:
Ik denk dat ik alleen een trailer van Horace & Pete heb gezien? Net de eerste (dubbele) aflevering achter de rug en na een minuut of twee was het allemaal nieuw. Ik moet er minimaal nog eentje kijken om een oordeel te kunnen vellen.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
True BloodLud0v1c schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:44:
Zoals je ziet zijn het voornamelijk historische en fantasy series. Ik zoek een nieuwe serie in hetzelfde genre die dezelfde hoge kwaliteit heeft als de titels in het lijstje
Nog meer suggesties?
Anoniem: 842695
Anoniem: 842695
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 842695 op 22-11-2016 16:40 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ruftman op 23-11-2016 08:38 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Veefje op 23-11-2016 12:55 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Veefje op 23-11-2016 12:58 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
[ Voor 6% gewijzigd door Psyonara op 26-11-2016 22:55 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
BansheeCCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Hedendaags, veel actie, veel geweer gevechten
Lost GirlAnoniem: 842695 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
Hallo allemaal
Ik zoek series die op Arrow en The Shadowhunters lijken (SCI-FI, vecht -romantiek) Als iemand een serie in gedachten heeft, zou ik het waarderen als je het me zou laten weten!
Volgens mij is 'The Originals' nog niet genoemd. Ben ik 'net' mee begonnen, erg leuke serie.Anoniem: 842695 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
Hallo allemaal
Ik zoek series die op Arrow en The Shadowhunters lijken (SCI-FI, vecht -romantiek) Als iemand een serie in gedachten heeft, zou ik het waarderen als je het me zou laten weten!
I'm an Ironman!
SCI-FI, actie en romantiek is niet zo heel lastig lijkt me?Anoniem: 842695 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:39:
Hallo allemaal
* Wayward Pines mis ik in jouw lijst, spannende serie (vooral 1e seizoen) welke je aan het denken zet voor 't slapen gaan)CCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Oké ik zit met het volgende dilemma. Ik ben een fanatiek serie liefhebber en heb een serie nodig voor 's avond lekker in bed voor het slapen gaan. Ik volg al een twintig tal series die ik hieronder even neer zal zetten (Het kan dus uiteraard niet een van die series zijn)
-Arrow
-Luke Cage
- Agents of Shield
- Flash
-Narcos
- Band Of Brothers
- Prison Break
- Homeland
- Vikings
- Mr. Robot
- Blindspot
- Quantico
- 24
- The Last Kingdom
- Black Sails
- Lost
- Colony
- The Last Ship
- The Blacklist
- Strike Back
- Hawaii five-o
- Mac Gyver
Hoewel er redelijk wat fantasy/sci-fi series tussen zitten ben ik meer opzoek naar een serie als Strike Back. Hedendaags, veel actie, veel geweer gevechten, het hoeft niet het beste verhaal te hebben heb liever iets dat gewoon lekker weg kijkt. True detective wil ik aankomende week aan beginnen.
De volgende series heb ik geprobeerd maar zijn het toch net niet:
Game of Thrones
House Of Cards
[ Voor 43% gewijzigd door Lightthunder op 01-12-2016 08:21 ]
Person of InterestCCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Oké ik zit met het volgende dilemma. Ik ben een fanatiek serie liefhebber en heb een serie nodig voor 's avond lekker in bed voor het slapen gaan. Ik volg al een twintig tal series die ik hieronder even neer zal zetten (Het kan dus uiteraard niet een van die series zijn)
-Arrow
-Luke Cage
- Agents of Shield
- Flash
-Narcos
- Band Of Brothers
- Prison Break
- Homeland
- Vikings
- Mr. Robot
- Blindspot
- Quantico
- 24
- The Last Kingdom
- Black Sails
- Lost
- Colony
- The Last Ship
- The Blacklist
- Strike Back
- Hawaii five-o
- Mac Gyver
Hoewel er redelijk wat fantasy/sci-fi series tussen zitten ben ik meer opzoek naar een serie als Strike Back. Hedendaags, veel actie, veel geweer gevechten, het hoeft niet het beste verhaal te hebben heb liever iets dat gewoon lekker weg kijkt. True detective wil ik aankomende week aan beginnen.
Game of Thrones
House Of Cards
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Rotterdam
1. New girlGS88 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 02:24:
Ik heb sinds een tijdje Netflix.. eerst de serie HIMYM afgekeken, en sinds vanavond Dexter (ik baal écht van het einde overigens).
Series die ik nu volg:
- Brooklyn Nine Nine
Ik zoek altijd twee soorten series..
1. Een luchtige soort (komedie, waar je niet écht bij hoeft na te denken oid), zo twijfel ik bijv. nog of Lilyhammer een geschikte is voor deze soort.
2. Vooral voor de 2e soort ben ik er nog lang niet uit wat ik kan/zal volgen nu Dexter is afgelopen.. ik hou ervan om naast het luchtige dus ook een serie te volgen die juist van begin tot eind boeit, waar een beetje spanning inzit e.d.
Iemand tips?
Blindspot of NCIS?CCJJVV schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:10:
Game of Thrones
House Of Cards
Bedankt voor de suggestie!GovertNL schreef op woensdag 14 december 2016 @ 03:33:
Als je net klaar bent met Dexter dan raad ik je Six Feet Under aan. Het is een oudere serie van HBO. Zelf ben ik ook pas na het kijken van Dexter gaan zoeken naar series met Michael C Hall. Eigenlijk raad ik iedere liefhebber van series, Six Feet Under aan.
De serie gaat vooral over de dood en een stel begrafenisondernemers en dat i.c.m homoseksualiteit. Dit in een drama jasje gegoten met de nodige humor. De beschrijving over de serie deed mij vooraf ook huiveren. Maar Ooh wat een dijk van een serie. Nu ik het er zo over heb ga ik hem denk nog eens opnieuw kijken.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Mijn ouders komen niet veel verder dan Penoza en Flikken qua series.hostler schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:47:
[...]
Bedankt voor de suggestie!Ik ga er vanavond eens aan beginnen. Dexter was namelijk ook erg goed.
Mijn ouders zijn inmiddels ook pro-serie kijken. Eerder waren ze altijd anti maar sinds ik ze Breaking Bad heb laten kijken hebben ze Game of Thrones, The Night Of en Stranger Things ook al gezien. Ze zijn nu net begonnen met Fringe (ook een toppertje imho).
I've created monsters
Het zal misschien even wennen zijn van Dexter naar deze serie. Ik weet zeker dat het voor je ouders ook een zeer fijne en goede serie zal zijn. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! Veel kijkplezier.hostler schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:47:
[...]
Bedankt voor de suggestie!Ik ga er vanavond eens aan beginnen. Dexter was namelijk ook erg goed.
Mijn ouders zijn inmiddels ook pro-serie kijken. Eerder waren ze altijd anti maar sinds ik ze Breaking Bad heb laten kijken hebben ze Game of Thrones, The Night Of en Stranger Things ook al gezien. Ze zijn nu net begonnen met Fringe (ook een toppertje imho).
I've created monsters
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq