Zo dat was alweer de seizoens finale van The Expanse. Toch niet wat het had kunnen zijn. Ik kreeg regelmatig een beetje het freelancer gevoel (pc game, landen op een planeet was steeds een bepaalde cutscene met een paar variaties). Het speelt wel erg vaak af in een futuristisch ogende ruimte. Ook sleepte het me niet heel erg mee. Waarschijnlijk omdat ze 3 perspectieven in 10 afleveringen proberen te proppen. Niet onmogelijk, zie Game of Thrones. Maar die begonnen zo ver ik me kan herinneren met een focus op één familie.
Een Sci-Fi die ik tot nu toe wel heel spannend vindt is Colony: IMDB: Colony (TV Series 2016– ). Speelt zich af in Los Angeles. Wat er precies aan de hand is weten we (nog) niet maar het gaat in ieder geval over een bezetting. De CGI ziet er goed uit (o.a. drones en een grote muur). Ook heel geinig om te zien dat iedereen daar ineens een fiets gebruikt. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan.
Spelen een oude bekenden in; Sawyer uit Lost...
Een Sci-Fi die ik tot nu toe wel heel spannend vindt is Colony: IMDB: Colony (TV Series 2016– ). Speelt zich af in Los Angeles. Wat er precies aan de hand is weten we (nog) niet maar het gaat in ieder geval over een bezetting. De CGI ziet er goed uit (o.a. drones en een grote muur). Ook heel geinig om te zien dat iedereen daar ineens een fiets gebruikt. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan.
Spelen een oude bekenden in; Sawyer uit Lost...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.