"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46
Zo dat was alweer de seizoens finale van The Expanse. Toch niet wat het had kunnen zijn. Ik kreeg regelmatig een beetje het freelancer gevoel (pc game, landen op een planeet was steeds een bepaalde cutscene met een paar variaties). Het speelt wel erg vaak af in een futuristisch ogende ruimte. Ook sleepte het me niet heel erg mee. Waarschijnlijk omdat ze 3 perspectieven in 10 afleveringen proberen te proppen. Niet onmogelijk, zie Game of Thrones. Maar die begonnen zo ver ik me kan herinneren met een focus op één familie.

Een Sci-Fi die ik tot nu toe wel heel spannend vindt is Colony: IMDB: Colony (TV Series 2016– ). Speelt zich af in Los Angeles. Wat er precies aan de hand is weten we (nog) niet maar het gaat in ieder geval over een bezetting. De CGI ziet er goed uit (o.a. drones en een grote muur). Ook heel geinig om te zien dat iedereen daar ineens een fiets gebruikt. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan.

Spelen een oude bekenden in; Sawyer uit Lost...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik ben op zoek naar TV series/documentaires over Britse archeologie.

Er zijn natuurlijk de bekende series/docu's zoals:

* Time Team (onderhand zo'n 4x gezien inmiddels + cherry picking van de meest interessante afleveringen)
* Digging for Britain (series 1, 2 en 3)met Alice Roberts
* Roman Britain A time watch guide (ook weer met Alice Roberts)
* Stonehenge A time watch guide

Ik was benieuwd of er nog meer series zijn. Ik vind enkel hier en daar nog eens een losse documentaire over Stonehenge of de Romeinse bezetting en dan houdt het wel op.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 22:25

MikeVM

- Baloo -

ik ben op zoek naar een nieuwe serie.

lijstje met series die ik al gezien heb (gesorteerd op mijn voorkeur)
lijstje met series welke ik nog moet zien

maar hieruit kiezen is moeilijk, en weet niet wat ik als volgende moet zien,..

ik ben vooral een fan van dramaseries als:
The Newsroom; Suits; Manhattan; House of Cards; Breaking Bad; Billions; Marco Polo; Narcos;..

dus als je op basis daarvan iets kan aanraden dan hoor ik dat graag!

Billions is trouwens een aanrader voor iemand die nog een nieuwe (drama)serie zoekt

[ Voor 7% gewijzigd door MikeVM op 14-02-2016 21:50 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
kendo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:17:

Er zijn natuurlijk de bekende series/docu's zoals:

* Time Team (onderhand zo'n 4x gezien inmiddels + cherry picking van de meest interessante afleveringen)
* Roman Britain A time watch guide (ook weer met Alice Roberts)
* Stonehenge A time watch guide

Ik was benieuwd of er nog meer series zijn. Ik vind enkel hier en daar nog eens een losse documentaire over Stonehenge of de Romeinse bezetting en dan houdt het wel op.
Ik ben een verzamelaar van Britse documentaires en documentaire series over archeologie/geschiedenis. Er zijn er stapels meer dan jouw lijstje, zelfs als je interesse na de Romeinse periode mocht ophouden.

Een paar tips:

- diverse series met Neil Olivier als presentator: A History of Celtic Britain, A History of Ancient Britain, Vikings, Sacred Wonders of Britain, The Search for Alfred the Great, The Quest for Bannockburn.

- Alice Roberts heeft nog wat meer dan die jij noemde: Prehistoric Autopsy, The Celts: Blood, Iron and Sacrifice with Alice Roberts and Neil Oliver, Ook boeiend Origins of Us en The Incredible Human Journey (beiden een mix van archeologie, paleontologie en antropology, zeer de moeite waard, zo ook haar docu's over mammoeten e.a. zoals Ice Age Giants)

- Boeiende crossovers zijn docu's met archeologie/geschiedenis in combinatie met geologie en dan met name de BBC-producties met Iain Steward. Echte aanrader is de serie How Earth Made Us.

- Tony Robinson heeft naast Time Team nog veel meer boeiende series gepresenteerd en mogelijk gemaakt rond archeologie/geschiedenis die je wellicht zullen interesseren. Zoals Crime and Punishment, Walking Through History, Gods and Monsters en The Worst Jobs in History.

En ken je deze site: http://docuwiki.net/index.php?title=Main_Page? Een must voor de liefhebber van documentaires, vooral die van Britse makelij. Vele juweeltjes heb ik via die site gevonden.

Ik kijk vanavond thuis even nog door mijn collectie met specifieke titels. Bovenstaande is min of meer uit mijn hoofd, maar er is veel meer.

(edit: suffe typo's)

[ Voor 6% gewijzigd door arsimo op 15-02-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
arsimo schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:55:
[...]

Ik ben een verzamelaar van Britse documentaires en documentaire series over archeologie/geschiedenis. Er zijn er stapels meer dan jouw lijstje, zelfs als je interesse na de Romeinse periode mocht ophouden.

Een paar tips:

- diverse series met Neil Olivier als presentator: A History of Celtic Britain, A History of Ancient Britain, Vikings, Sacred Wonders of Britain, The Search for Alfred the Great, The Quest for Bannockburn.

- Alice Roberts heeft nog wat meer dan die jij noemde: Prehistoric Autopsy, The Celts: Blood, Iron and Sacrifice with Alice Roberts and Neil Oliver, Ook boeiend Origins of Us en The Incredible Human Journey (beiden een mix van archeologie, paleontologie en antropology, zeer de moeite waard, zo ook haar docu's over mammoeten e.a. zoals Ice Age Giants)

- Boeiende crossovers zijn docu's met archeolgie/geschiedenis in combinatie met geologie en dan met name de BBC-producties met Iain Steward. Echte aanrader is de serie How Earth Made Us.

- Tony Robinson heeft naast Time Team nog veel meer boeiende serieus gepresenteerd en mogelijk gemaakt rond archeologie/geschiedenis die je wellicht zullen interesseren. Zoals Crime and Punishment, Walking Through History, Gods and Monsters en The Worst Jobs in History.

En ken je deze site: http://docuwiki.net/index.php?title=Main_Page? Een must voor de liefhebber van documentaires, vooral die van Britse makelij. Vele juweeltjes heb ik via die site gevonden.

Ik kijk vanavond thuis even nog door mijn collectie met specifieke titels. Bovenstaande is min of meer uit mijn hoofd, maar er is veel meer.
Hartstikke bedankt! Hier kan ik zeker wat mee.

Ik ben al jaren gefascineerd door de geschiedenis van de Britse eilanden.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11-2024
Zie nu pas dit topic, oeps. Hierbij dus nog een keer de vraag, tips voor een leuke serie? Ik zelf zoek ook nog een serie om te volgen

De series die ik heb gezien zijn (van het beste naar wat minder)

Game of thrones,
Sons of anarchy
sherlock
vikings
endeavour
spartacus
the last kingdom
prison break

Heb vast meer gekeken maar dit borrelt zo even op. Ik hou niet echt van science fiction. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Annie1980 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:48:
Zie nu pas dit topic, oeps. Hierbij dus nog een keer de vraag, tips voor een leuke serie? Ik zelf zoek ook nog een serie om te volgen

Game of thrones,
Sons of anarchy
sherlock
vikings
endeavour
spartacus
the last kingdom
prison break

Heb vast meer gekeken maar dit borrelt zo even op. Ik hou niet echt van science fiction. Tips?
Suits, Hannibal, narcos, homeland, breaking bad, Dexter, the sopranos.

Hier heb je wel even leuk lijst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:52
prima lijstje, om daar nog aan toe te voegen:

Blacklist
The Killing
(Dexter was ook leuk :) )

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 13:47

DjVe

Hatsaflats!

Gisteren Utopia seizoen 1 uitgekeken (niet dat gezwetst op SBS6, maar de serie op Netflix). Het is een beetje vreemde serie die een beetje als een stripverhaal aannvoelt (harde kleuren, vreemde typetjes). Op zich best goed te kijken.

Vanavond de eerste Beter Call Saul seizoen 2 kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Wat voor soort telefoons (draadloos) gebruiken ze eigenlijk in de serie Pablo Escobar.
Ok het is gespeeld/film maar vind het wel gaaf om te weten wat voor apparaten dat zijn.

Zo'n 25 jaar terug had je ook van dit soort telefoons en had je 2 antennes op je dak staan.
Geen idee meer welk merk dat was, maar was leuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieEneGozer
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-04 18:28
Hallo Tweakers!

Ik heb zojuist het laatste seizoen van Falling Skies gekeken. Man, wat vond ik dat toch een heftige serie! Iedereen die deze serie heeft gekeken weet hoe hij voelt. Spanning, niet weten wat er gaat gebeuren. Je gaat zeker meeleven met de characters uit de serie. Helemaal van genoten!

Ben nu alleen op zoek naar een serie met dezelfde sfeer tijdens het kijken. Het meeleven met de characters. Iets in hetzelfde gerne zou wel leuk zijn om te kijken!

Aantal series die ik al gezien heb in een soortgelijk genre:
Jericho
Revolution
Survivers
The Walking Dead
Under the Dome
Terra Nova
The 4400

Andere series die ik al heb gekeken:
Breaking Bad
Band of Brothers
Mr. Robot
Dexter
The man in the high castle
Homeland
Prison Break
Bojack Horseman
En nog wel wat meer die ik zo snel niet weet :P

Iemand nog andere suggesties in het post- apocalyptic genre?

[ Voor 13% gewijzigd door DieEneGozer op 16-02-2016 22:36 . Reden: Toevoeging van bekeken series ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 13:47

DjVe

Hatsaflats!

Ik denk dat Lost je ook wel zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

DieEneGozer schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:31:
Hallo Tweakers!

Ik heb zojuist het laatste seizoen van Falling Skies gekeken. Man, wat vond ik dat toch een heftige serie! Iedereen die deze serie heeft gekeken weet hoe hij voelt. Spanning, niet weten wat er gaat gebeuren. Je gaat zeker meeleven met de characters uit de serie. Helemaal van genoten!

Ben nu alleen op zoek naar een serie met dezelfde sfeer tijdens het kijken. Het meeleven met de characters. Iets in hetzelfde gerne zou wel leuk zijn om te kijken!

Aantal series die ik al gezien heb in een soortgelijk genre:
Jericho
Revolution
Survivers
The Walking Dead
Under the Dome
Terra Nova
The 4400

Andere series die ik al heb gekeken:
Breaking Bad
Band of Brothers
Mr. Robot
Dexter
The man in the high castle
Homeland
Prison Break
Bojack Horseman
En nog wel wat meer die ik zo snel niet weet :P

Iemand nog andere suggesties in het post- apocalyptic genre?
Na breaking bad, zeker better call saul kijken.
En Pablo Escobar.. en Narcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
MikeVM schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:50:

The Newsroom; Suits; Manhattan; House of Cards; Breaking Bad; Billions; Marco Polo; Narcos;..

Billions is trouwens een aanrader voor iemand die nog een nieuwe (drama)serie zoekt
Uit je lijst met series die je nog moet kijken springt Mad Men er wat mij betreft uit. Boardwalk Empire heb ik ook hele goede dingen over gehoord, maar die moet ik zelf ook nog kijken :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:40

Game of thrones,
Sons of anarchy
sherlock
vikings
endeavour
spartacus
the last kingdom
prison break

Peaky Blinders is ook zeker een aanrader. Erg goede acteurs en lekker Brits.

Ik zoek nog naar een goede historische serie. Liefst niet te fictief. De series die ik tot nu toe gekeken heb (beste bovenaan), niet allemaal per se historisch:

Breaking Bad
Peaky Blinders
Vikings
Suits
Game of Thrones
Better call Saul
Marco Polo
Prison Break

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:29
MikeVM schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:50:

Ik vond Ray Donovan erg goed. Zeker als je niet vies bent van een beetje drama.
Californication is een heerlijke serie als je van schaamteloze lui houdt die alles doen waar ze zin in hebben. Vond deze heel chill wegkijken zonder in 1 x alles te "moeten" zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
MarElo schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:06:
Wat voor soort telefoons (draadloos) gebruiken ze eigenlijk in de serie Pablo Escobar.
Ok het is gespeeld/film maar vind het wel gaaf om te weten wat voor apparaten dat zijn.

Zo'n 25 jaar terug had je ook van dit soort telefoons en had je 2 antennes op je dak staan.
Geen idee meer welk merk dat was, maar was leuk speelgoed.
Dat zijn satelliet telefoons om afluisteren te voorkomen.
Goede serie trouwens! Vorig jaar gezien. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 12:38

Goner

What can I do you for ?

DieEneGozer schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:31:
Ik heb zojuist het laatste seizoen van Falling Skies gekeken. Man, wat vond ik dat toch een heftige serie!
Yep !!
kan zo gauw niet iets in zelfde genre verzinnen, maar ben wel weer de sci-fi hoek ingegaan met Dark Matter en Killjoys ... wilde 's wat anders na alle zwaarden en bijlen in Last Kingdom, Vikings, Black Sails en Crossbones.

Ik hou niet echt van science fiction. Tips?
Black Sails en Crossbones, piraten. Of Beowulf ...

Sjurm schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:48:
[...]
Ik zoek nog naar een goede historische serie.
War and Peace (BBC)
Banished

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 19-02-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

[...]

Ik zoek nog naar een goede historische serie.
Wolf Hall. Een om van te genieten.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:13

P_Tingen

omdat het KAN

Een collega wees mij op de tv serie van het boek 22.11.63 van Stephen King. Het boek heb ik zo ongeveer in één keer uitgelezen. Nou ja, voor zover dat kan met zo'n 900 pagina's dan.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/zlIQlim.jpg

Ik heb net de eerste aflevering gezien en het valt me dik mee. Het boek wordt niet letterlijk gevolgd. Dat zou ook te langdradig zijn denk ik, maar het eerste deel ademt in ieder geval de sfeer van het boek. Ik hoop dat ze niet zo de bocht uit vliegen als met Under The Dome. Vooralsnog een aanrader!

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Iemand suggesties in deze richting?

IMDB: "This World" World War Three: Inside the War Room (TV Episode 2016)

IMDB: Okkupert (TV Series 2015– )

[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-02-2016 01:59 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:04
[...]

Peaky Blinders is ook zeker een aanrader. Erg goede acteurs en lekker Brits.

Ik zoek nog naar een goede historische serie. Liefst niet te fictief. De series die ik tot nu toe gekeken heb (beste bovenaan), niet allemaal per se historisch:

Breaking Bad
Peaky Blinders
Vikings
Suits
Game of Thrones
Better call Saul
Marco Polo
Prison Break
Wat dacht je van Narcos, echt gebeurd en goeie serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:38
<knip>

[ Voor 109% gewijzigd door Ramzzz op 06-03-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 07-05 19:08

FREAKJAM

"MAXIMUM"

<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 06-03-2016 09:27 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gewoon netflix pakken, veel simpler, en legaal :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 19:38
<knip>

[ Voor 93% gewijzigd door Ramzzz op 06-03-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Moeite v/h volgen absoluut waard : The Night Manager, nieuwe serie van BBC naar boek van John le Carré, in een hedendaagse setting (is oorspronkelijk post cold war).

Feest van herkenning ; ik zie gezichten uit Thor, Broadchurch, Homeland, Game of Thrones ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 744977

Ik heb de serie the unit gekeken op netflix maar is nu helemaal afgelopen.
Iemand tips voor een nieuwe serie op Nederlandse netflix die in dezelfde lijn is als the unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:29
Ik kan The 100 aanraden, volg het sinds een paar dagen geleden en het is een super mooie serie.

Informatie over de serie: IMDB: The 100 (TV Series 2014– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Goner schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:22:
Moeite v/h volgen absoluut waard : The Night Manager, nieuwe serie van BBC naar boek van John le Carré, in een hedendaagse setting (is oorspronkelijk post cold war).

Feest van herkenning ; ik zie gezichten uit Thor, Broadchurch, Homeland, Game of Thrones ..
Je vergeet te vermelden: Hugh Laurie!
P_Tingen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:25:
Een collega wees mij op de tv serie van het boek 22.11.63 van Stephen King. Het boek heb ik zo ongeveer in één keer uitgelezen. Nou ja, voor zover dat kan met zo'n 900 pagina's dan.

[afbeelding]

Ik heb net de eerste aflevering gezien en het valt me dik mee. Het boek wordt niet letterlijk gevolgd. Dat zou ook te langdradig zijn denk ik, maar het eerste deel ademt in ieder geval de sfeer van het boek. Ik hoop dat ze niet zo de bocht uit vliegen als met Under The Dome. Vooralsnog een aanrader!
Ja, dat ziet er veelbelovend uit! :Y

[ Voor 47% gewijzigd door Ramzzz op 06-03-2016 09:34 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
The Heavy Water War, Trapped, Les Revenants, Rebellion, War and Peace, Jericho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Laatst online: 20-12-2024
Het valt me op dat er in dit topic (of elders op Tweakers) weinig wordt gezegd over Fargo. In mijn optiek een van de betere series van de laatste jaren naast de echt bekende uiteraard. Seizoen 1 is geweldig, Seizoen 2 is briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 23:18
BBQ-MAN_ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:29:
Het valt me op dat er in dit topic (of elders op Tweakers) weinig wordt gezegd over Fargo. In mijn optiek een van de betere series van de laatste jaren naast de echt bekende uiteraard. Seizoen 1 is geweldig, Seizoen 2 is briljant.
Inderdaad, Fargo _/-\o_
Geniale serie, Seizoen 3 komt eraan en speelt weer in de huidige tijd af. Voor iedereen een aanrader.
De serie ontving al drie Emmy's (en achttien nominaties) en is veelgeprezen door de pers en het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:36

rammes

koekebakker 1e klas

P_Tingen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:25:

[afbeelding]

hier ook een fan van het boek. De serie wil ik ook graag zien, is er een legale manier om dit te kijken?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 16:43
rammes schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:04:
[...]

hier ook een fan van het boek. De serie wil ik ook graag zien, is er een legale manier om dit te kijken?
Ik denk dat de enige legale manier wachten is tot een Nederlandse zender hem oppakt.
Ik zie dat FOX hem naar Nederland haalt

Ik lees dat deze serie 11 april uitgezonden wordt op FOX

[ Voor 21% gewijzigd door MdO82 op 20-03-2016 09:39 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voor de zoekenden ; er is een nieuwe NL site www.seriesfeed.com met een mooi serie-overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:20
Weet iemand nog een ruimte-schepen serie? Killjoys en Darkmatter duurt nog wel enkele maanden en volgens mij heb ik het overgrote deel van zulke series al gezien;

Star Trek TOS, TNG, DS9, VOY & Ent. Battlestar Galactica en de remake. Stargate SG1, Atlantis en Universe. Babylon 5. Space: Above & Beyond. Farscape. Firefly. Lexx. Andromeda. The Expanse. Star Wars Rebels. Futurama.

Blake's 7 en Buck Rodgers in the 25th Century moet ik nog zien maar op het moment niet zo'n zin in om wat ouder spul te zien, hoewel suggesties welkom zijn.

Red Dwarf heb ik ooit een seizoen van gevolgd maar kon mij niet overtuigen om de hele serie te kijken.

Ik weet dat er van Ringworld een mini-series aan zit te komen en Hyperion lijkt ook een serie te krijgen.

Dus, nog suggesties voor ruimte-schepen series of heb ik zo'n beetje alles al genoemd?

[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 26-03-2016 11:26 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Falling Skies is wel science fiction, maar speelt vrijwel geheel zich af op Aarde.

[ Voor 46% gewijzigd door Jorgen op 25-03-2016 22:40 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Yep, en heb ik ook al gezien. Ben echt specifiek geïnteresseerd in space-opera ruimteschepen series op het moment.

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 26-03-2016 11:26 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 12:28

GeeBee

Oddball

Dune
IMDB: Dune (TV Mini-Series 2000)

Children of Dune
IMDB: Children of Dune (TV Mini-Series 2003)

Beiden 3-delige miniseries, maar mogen niet ontbreken. Halen het (uiteraard) weer niet bij de boeken van Frank Herbert maar ze zijn beter te volgen dan de film uit 1984.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ja, ook al gezien maar is niet echt space-opera een ruimteschepen series. Speelt zich meer op een planeet af.

Even voor de duidelijkheid, ik zoek dus series waarin ruimteschepen een grote rol spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door NitroX infinity op 26-03-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 08:41
NitroX infinity schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:39:
Weet iemand nog een space-opera serie? Killjoys en Darkmatter duurt nog wel enkele maanden en volgens mij heb ik het overgrote deel van space-opera's al gezien;

Star Trek TOS, TNG, DS9, VOY & Ent. Battlestar Galactica en de remake. Stargate SG1, Atlantis en Universe. Babylon 5. Space: Above & Beyond. Farscape. Firefly. Lexx. Andromeda. The Expanse. Star Wars Rebels. Futurama.

Blake's 7 en Buck Rodgers in the 25th Century moet ik nog zien maar op het moment niet zo'n zin in om wat ouder spul te zien, hoewel suggesties welkom zijn.

Red Dwarf heb ik ooit een seizoen van gevolgd maar kon mij niet overtuigen om de hele serie te kijken.

Ik weet dat er van Ringworld een mini-series aan zit te komen en Hyperion lijkt ook een serie te krijgen.

Dus, nog suggesties voor space-opera of heb ik zo'n beetje alles al genoemd?
Mini-Serie:
Ascension - Speelt af op een ruimteschip (IMDB: Ascension (TV Mini-Series 2014))

Defiance, speelt niet af op een ruimteschip maar past wel in het straatje wat je opnoemt3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 12:28

GeeBee

Oddball

Space opera
Space opera is een subgenre van sciencefiction waarbij de nadruk wordt gelegd op de romantische en vaak melodramatische avonturen van de vrijwel altijd mannelijke ruimteheld. De personages zijn vaak cliché, de mannen gespierd, de vrouwen mooi en er is een duidelijk onderscheid tussen goed en kwaad. De verhalen zijn dramatisch, theatraal en grootschalig van opzet: ze beslaan vaak hele beschavingen waarbij het lot van het universum in zijn geheel in de waagschaal ligt.

Niet speciaal gefocussed op ruimteschepen. Vandaar mijn verwarring ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@RAven_NL; Defiance heb ik al gezien, Ascension sprak me niet zo aan na het lezen van het plot maar ik zet 'm op m'n lijstje.

@GeeBee; hmm, dan heb ik dus de verkeerde definitie van space-opera gehanteerd :P Zal het even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [portello]
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-05 18:01
Hell on wheels
Walking Dead
Dexter
Community
Game Of Thrones

We don't stop playing because we get older. We get older because we stop playing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 15:37
Dit zijn mijn series tot nu toe:

Game of Thrones
Vikings
Marco Polo
Black Sails
Spartacus
Da Vinci's Demons
The Bastard Executioner
The Last Kingdom
Crossbones

Zoals je ziet zijn het voornamelijk historische series. Ik zoek een nieuwe serie in hetzelfde genre die dezelfde hoge kwaliteit heeft als de titels in het lijstje :)

Nog meer suggesties? :9

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46
NitroX infinity schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:43:
Yep, en heb ik ook al gezien. Ben echt specifiek geïnteresseerd in space-opera ruimteschepen series op het moment.
Nadat je Battlestar Galactica hebt gezien valt alles tegen :P.

Geen schepen maar wel in de setting van een (mogelijk) buitenaardse bezetting: Colony. Verder begint The 100 op een ruimte station :P .

Niet precies wat je zoekt maar beide in ieder geval spannend :).

[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 26-03-2016 15:29 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Lud0v1c schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:23:
Zoals je ziet zijn het voornamelijk historische series. Ik zoek een nieuwe serie in hetzelfde genre die dezelfde hoge kwaliteit heeft als de titels in het lijstje :)

Nog meer suggesties? :9
Three Kingdoms uit China en The Pillars of the Earth/World Without End.

Edit: en beide Borgia series.

Edit2: Versailles en Wolf Hall

[ Voor 7% gewijzigd door Shamalamadindon op 26-03-2016 16:36 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
@Lud0v1c; Wikipedia: The Tudors ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 20:51

Niku

Alagaesii

Ben door House of Cards heen helaas. Denk dat ik Homeland eens een kans ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

kendo schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:17:
...
Zag net laatste deel (3) van serie 4 op BBC4.
Eens kijken of ik de andere delen van het net kan plukken, geen BBC iPlayer buiten UK helaas.
Er is ook een serie Digging for Ireland geweest, zag ik. En er was een aankondiging voor een ander programma over archeologie in Ierland, Ireland's Treasures Uncovered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 17:22
Net Chicago Fire S3 op blu-ray afgekeken. Geweldige serie. Niet te moeilijk, gewoon lekker kijken. Nu weer wachten tot eind van t jaar op de BR van S4 die momenteel loopt.

Nu eens beginnen met Homeland. Weet iemand of het enige raakvlakken met 24 heeft qua spanning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:38:
Nu eens beginnen met Homeland. Weet iemand of het enige raakvlakken met 24 heeft qua spanning?
Ze zijn zeker vergelijkbaar (ook al omdat het deels dezelfde schrijvers zijn), maar toch net een andere aanpak.

https://www.quora.com/Whi...omeland-TV-series-and-why

http://www.newyorker.com/...eland-the-antidote-for-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 17:22
Goner schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Ze zijn zeker vergelijkbaar (ook al omdat het deels dezelfde schrijvers zijn), maar toch net een andere aanpak.

https://www.quora.com/Whi...omeland-TV-series-and-why

http://www.newyorker.com/...eland-the-antidote-for-24
Thanks. Voor mij zijn 24 en GoT by far de beste series ooit. Als Homeland in de buurt komt ben ik al tevreden. Vanavond de pilot kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik liep trouwens al zoekend naar 24 en Homeland op tegen een andere serie waarop Homeland gebaseerd schijnt te zijn : Prisoners of War, een Israëlische TV serie.
Kent iemand die ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Iemand suggesties in de richting van The Lost World, Relic Hunter, Xena, etc?
Ik heb zin in zo'n 90s avontuur/fantasy serie maar ik heb ze denk ik allemaal al gezien.
Goner schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:02:
Ik liep trouwens al zoekend naar 24 en Homeland op tegen een andere serie waarop Homeland gebaseerd schijnt te zijn : Prisoners of War, een Israëlische TV serie.
Kent iemand die ??
Ziet er redelijk uit maar ik kan hem zo snel niet compleet online vinden. In de richting van het Israel/Palestina conflict kan ik wel The Honourable Woman aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@Leo1010; Ik denk dat 'The Librarians' wel eens vergelijkbaar kan zijn met Relic Hunter.

Wikipedia: The Librarians (2014 TV series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
NitroX infinity schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:15:
@Leo1010; Ik denk dat 'The Librarians' wel eens vergelijkbaar kan zijn met Relic Hunter.

Wikipedia: The Librarians (2014 TV series)
Ik had er eigenlijk bij moeten zeggen "nu The Librarians op pauze staat" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Black Sails misschien? Zit volgens mij ook aardig wat avontuur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dat valt een beetje buiten de boot (haha). Ik bedoel echt series met dat 90s avontuur/fantasy gevoel (zoals The Librarians vandaag de dag).

Het moet zich vooral niet te serieus nemen maar tegelijk ook niet richting parodie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Laatst online: 15:01
Leo1010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:46:
Dat valt een beetje buiten de boot (haha). Ik bedoel echt series met dat 90s avontuur/fantasy gevoel (zoals The Librarians vandaag de dag).

Het moet zich vooral niet te serieus nemen maar tegelijk ook niet richting parodie gaan.
Misschien Legend of the Seeker

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dat lijkt er al meer op.Oude wijze man, jonge protege die de held moet zijn, love interest, magie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:20

ricardo246

Life's what you make it!

Leo1010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 01:18:
[...]

Dat lijkt er al meer op.Oude wijze man, jonge protege die de held moet zijn, love interest, magie, etc.
Sherlock Holmes?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Welke? Ik kan nu niet echt zeggen dat Sherlock of Elementary avontuurlijk of fantasy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:20

ricardo246

Life's what you make it!

Leo1010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:12:
[...]

Welke? Ik kan nu niet echt zeggen dat Sherlock of Elementary avontuurlijk of fantasy zijn.
Fantasy is SH niet. Avontuurlijk wel (als in spannend)
Deze bedoel ik: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sherlock_(televisieserie)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dat is niet echt wat ik bedoel.

Ik bedoel meer the Young Indiana Jones Chronicles, The Lost World, Merlin, The Librarians, etc

Indiana Jones achtig, explorers, beetje magie en dat soort dingen of middeleeuwse fantasy, draken, tovenaars, etc en met dat 90s gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Z Nation en Warehouse 13 dan?

Die eerste ben ik niet zo zeker van dat die in je straatje past, maar die tweede is vrijwel hetzelfde als The Librarians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 13:58
Leo1010 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:02:
Ik heb zin in zo'n 90s avontuur/fantasy serie maar ik heb ze denk ik allemaal al gezien.
Andromeda?

Net van eind jaren 90, begin 2000.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

[...]

Ziet er redelijk uit maar ik kan hem zo snel niet compleet online vinden. In de richting van het Israel/Palestina conflict kan ik wel The Honourable Woman aanraden.
Buffy?
Jack of all trades _/-\o_
Hercules?
The oddysey (jeugd reeks maar vond ik wel steengoed)

Mysterious cities of gold of teddy ruxpin _/-\o_ (als het tekenfilms mogen zijn) :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
azz_kikr schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Buffy?
Jack of all trades _/-\o_
Hercules?
The oddysey (jeugd reeks maar vond ik wel steengoed)

Mysterious cities of gold of teddy ruxpin _/-\o_ (als het tekenfilms mogen zijn) :D
Buffy, gezien
Jack of all trades, staat in de (tergend langzame) download (Bruce Campbell FTW)
Hercules, Kevin Sorbo is een eikel, ik kan helaas de acteur niet van de rol scheiden
The Odyssey, download zojuist gestart
Mysterious cities of gold, heb ik al, nog niet aan toe gekomen
teddy ruxpin, dat gaat ietsje te kinderlijk worden ;)

Maar je zit wel op het goede spoor.

Misschien makkelijk als ik er bij zet welke van dit soort series ik al heb/gezien heb.
Bonekickers, (Fear) The Walking Dead, Jericho (2006), Relic Hunter, Revolution, The Last Ship, The Lost World, The Tribe (aanrader!), The Young Indiana Jones Chronicles (aanrader!), Z Nation, Atlantis (2013), Camelot, Da Vinci's Demons, Merlin, Olympus, Sanctuary, Spellbinder, The Librarians, Xena, Zorro (1957), Defiance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

"Dig" misschien ?
Wikipedia: Dig (TV series)
Zelf nog niet gezien, maar werd me aanbevolen ...plot klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-05 22:41
Misschien kun je Outlander waarderen. Ik vond het een pracht van een serie.

[ Voor 3% gewijzigd door Cobb op 05-05-2016 14:27 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Helaas, zowel Outlander als Dig heb ik al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Seven days? Of Sliders? The Pretender? Dolhouse?

Of, heel fout, Mystic Knights of Tir na nog?

En als je van Buffy houdt, Charmed en Angel? Of Ghost Whisperer en Medium?

Numbers is van een iets andere categorie, maar vind ik ook altijd erg leuk, net als Lie to me en The Mentalist. Omdat je van veel dezelfde series lijkt te houden als ik, zet ik ze er toch bij. En natuurlijk Dexter en House...

[ Voor 115% gewijzigd door Ardana op 05-05-2016 16:27 ]

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ardana schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:18:
Seven days? Of Sliders? The Pretender? Dolhouse?

Of, heel fout, Mystic Knights of Tir na nog?

En als je van Buffy houdt, Charmed en Angel? Of Ghost Whisperer en Medium?

Numbers is van een iets andere categorie, maar vind ik ook altijd erg leuk, net als Lie to me en The Mentalist. Omdat je van veel dezelfde series lijkt te houden als ik, zet ik ze er toch bij. En natuurlijk Dexter en House...
Seven Days, staat nu te downloaden.
Sliders, gezien.
The Pretender, gezien.
Dollhouse, gezien.
Mystic Knights of Tir na nog, heerlijk fout maar helaas staat er enkel een vreselijke VHS transfer online.
Charmed, Angel, Ghost Whisperer en Medium allemaal (deels) gezien.
Numbers, Lie to me, The Mentalist, Dexter en House helemaal gezien.

P.S. mbt Mystic Knights, ik kwam pasgeleden deze video tegen die er eigenlijk verder niets mee te maken heeft maar wel mooi is. YouTube: Celtic Woman - Tír na nÓg (feat Oonagh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:17

Nitai

Live the life you love.

Leo1010 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:52:
[...]

Seven Days, staat nu te downloaden.
Sliders, gezien.
The Pretender, gezien.
Dollhouse, gezien.
Mystic Knights of Tir na nog, heerlijk fout maar helaas staat er enkel een vreselijke VHS transfer online.
Charmed, Angel, Ghost Whisperer en Medium allemaal (deels) gezien.
Numbers, Lie to me, The Mentalist, Dexter en House helemaal gezien.

P.S. mbt Mystic Knights, ik kwam pasgeleden deze video tegen die er eigenlijk verder niets mee te maken heeft maar wel mooi is. YouTube: Celtic Woman - Tír na nÓg (feat Oonagh)
Vikings, Supernatural, Bitten, Penny Dreadful (erg goed), Apparitions (Britse mini serie), Grimm.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Storybook?

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:07

3DDude

I void warranty's

Orphan Black ^_^.
Lucifer
Grimm
Blindspot

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nitai schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:00:
[...]
Apparitions (Britse mini serie),
Wow, blast from the past !! Waanzinnig goeie serie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Goner schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:08:
[...]

Wow, blast from the past !! Waanzinnig goeie serie !
Die vergeet ik inderdaad nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 20:06
Teen Wolf (is van MTV. Is vermakelijk, maar verwacht niet te veel)
Chronicles of Shannara
The Secret Circle (vond ik verassend goed helaas gestopt).
Black Sails is ook een goede.
The 100 is ook vermakelijk.
Blindspot is goed.
Sense8.
Warehouse 13 ga je ook wel leuk vinden.
Haven.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-01-2024

digidokter.net

... en 'Niets' van 'Alles' LOL

Rosewood (goede serie over misdaad met een twist)
Empire(op basis van musicclips en een rijke familie met (muziek)problemen
Arrow(marvell)
Daredevil(marvell)
Supergirl(mavell)
The Flash(marvell)
Limitless(over de ultime "slimme"pil om misdaden op te lossen

Dit zijn allemaal nieuwe series...veel plezier! ;)

Verstand van 'Alles' van 'Niets'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Laatst online: 17-04 21:27
Ik zoek een leuke post apocalypse serie, iemand een idee?

Al gezien:
- Jericho,
- Walking dead
- Terra nova
- Revolution
- Between
- Z Nation
- Falling Skies

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
The Last Ship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dountill schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:45:
Ik zoek een leuke post apocalypse serie, iemand een idee?

Al gezien:
- Jericho,
- Walking dead
- Terra nova
- Revolution
- Between
- Z Nation
- Falling Skies
IMDB: In the Flesh (TV Mini-Series 2013)
IMDB: Dead Set (TV Mini-Series 2008) Helaas beetje vroegtijdig afgekapt
IMDB: iZombie (TV Series 2015– ) Niet erg post apocalypse maar wel grappig :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

The 100 is ook post apocalyptisch. Daarnaast veel ruimte voor actie, politiek, science fiction, een uitgebreide wereld met veel geschiedenis en achtergronden en veel goed uitgewerkte karakterontwikkeling. Daarenboven zijn er maar weinig fillers of case of the week afleveringen, maar draagt vrijwel iedere episode bij aan de rode draad van het verhaal. Alleen het begin van seizoen 2 vond ik even iets minder, maar dat is ruimschoots goed gemaakt. Het 4e seizoen is ondertussen aangekondigd. Het is een van mijn favoriete series op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Ik ben op zoek naar een serie zoals The Borgia's, Tudors etc.
Iemand met wat ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@Vaniska; niet zo heel veel posts geleden; Lud0v1c in ""Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 525104 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:32:
Wolf Hall.
Als kostuumdrama is Poldark ook best goed. Of War and Peace.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 11-05-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05 20:06
Jorgen schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:22:
The 100 is ook post apocalyptisch. Daarnaast veel ruimte voor actie, politiek, science fiction, een uitgebreide wereld met veel geschiedenis en achtergronden en veel goed uitgewerkte karakterontwikkeling. Daarenboven zijn er maar weinig fillers of case of the week afleveringen, maar draagt vrijwel iedere episode bij aan de rode draad van het verhaal. Alleen het begin van seizoen 2 vond ik even iets minder, maar dat is ruimschoots goed gemaakt. Het 4e seizoen is ondertussen aangekondigd. Het is een van mijn favoriete series op dit moment.
Ja dat is ook een goede serie en een serie waarbij Seizoen 2 beter is dan seizoen 1. Hoewel ik het huidige seizoen iet wat minder vind dan het vorige seizoen.
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:32:
Iemand met wat ideeën?
Reign

[ Voor 66% gewijzigd door Lanithro op 12-05-2016 09:22 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baku
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-04 12:34
the white queen, speelt zich een aantal decennia voor the tudors af
http://www.imdb.com/title/tt2372220/?ref_=tt_rec_tt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Opsomming TV series met link naar trailer en korte uitleg
Ik vond hem heel handig, en heb wat nieuwe series gevonden :

http://imgur.com/gallery/B8Kig

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 17:13
Sinds deze week pas bekend geworden met Peaky Blinders. Een britse serie, zeker een aanrader. Net seizoen 1 afgekeken via netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:57
Ik zoek ook een nieuwe serie, maar merk aan mezelf dat ik redelijk kieskeurig ben.
Mijn likes (willekeurige volgorde):

- House of Cards
- Homeland
- House M.D.
- Lost
- Daredevil
- Breaking Bad
- Better Call Saul
- Suits
- Sherlock (die met Beneficial Cucumber)
- Prison Break

Dislikes:
- Game of Thrones (dat middeleeuwse thema kan me niet boeien)
- Gotham (te donker)
- Under the Dome (saaie 'niets-met-die-dome-te-maken-hebbende' sidestories)
- Blacklist (leek me super, maar toen ik de special effects zag in 1 van de eerdere afleveringen over een trein die ontspoort en ontploft was ik afgehaakt, het zag er niet uit)
- The Flash (zelfde reden als Blacklist, crappy kwaliteit en slecht acteerwerk)
- Mr. Robot (te deprimerend)

Dus het liefst een beetje hedendaags met actie/humor/spanning. Sherlock was voor mij persoonlijk toch wel echt een meesterwerk.

[ Voor 6% gewijzigd door B00st3r op 13-05-2016 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat voor een komkommer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 21:53

Fresh

nee is nee

Ik zoek een serie wat qua setting vergelijkbaar is met Breaking Bad, Fargo, Better Call Saul, etc.

De ene aflevering zit je in een scene bij een gezin thuis en in de andere scene ben je opeens in een woestijn beland waar iemand wordt neergeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:43
Een gunstige. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:29

Daniel36

vernieuwde formule

Miss_80 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:28:
Sinds deze week pas bekend geworden met Peaky Blinders. Een britse serie, zeker een aanrader. Net seizoen 1 afgekeken via netflix.
Op mijn lijst gezet, laatst ook al interessante dingen over gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-04 18:50
B00st3r schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:45:
Ik zoek ook een nieuwe serie, maar merk aan mezelf dat ik redelijk kieskeurig ben.

- House of Cards
- Homeland
- House M.D.
- Lost
- Daredevil
- Breaking Bad
- Better Call Saul
- Suits
- Prison Break
Aangezien je Lost leuk vindt kan ik je Fringe aanraden. White Collar lijkt erg op de eerste twee seizoenen van Suits (dus zonder de drama). Elementary is andere hedendaagse Sherlock Holmes serie, misschien vind je die leuk. The Mentalist lijkt (naar mening) een beetje op House.

Hopelijk zit er iets tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

B00st3r schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:45:

- House of Cards
- Homeland
- House M.D.
- Lost
- Daredevil
- Breaking Bad
- Better Call Saul
- Suits
- Prison Break

Dislikes:
- Game of Thrones (dat middeleeuwse thema kan me niet boeien)
- Gotham (te donker)
- Under the Dome (saaie 'niets-met-die-dome-te-maken-hebbende' sidestories)
- Blacklist (leek me super, maar toen ik de special effects zag in 1 van de eerdere afleveringen over een trein die ontspoort en ontploft was ik afgehaakt, het zag er niet uit)
- The Flash (zelfde reden als Blacklist, crappy kwaliteit en slecht acteerwerk)
- Mr. Robot (te deprimerend)

Dus het liefst een beetje hedendaags met actie/humor/spanning. Sherlock was voor mij persoonlijk toch wel echt een meesterwerk.
Dexter, Lie to Me (wel een beetje case of the week), Bron (The Bridge), The Fall, The Night Manager, The Newsroom, Studio 60 on the Sunset strip.
Wat luchtiger: Entourage (Ari Gold), Californication, House of lies.

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.