"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 06:56

Niku

Alagaesii

The Shield (nog) niet gezien. SoA is echt dé serie voor mij.

Kijk overigens wel veel Hawaii Five-0, toffe serie, enige wat ik niet begrijp aan die serie is dat ze vaak twee verhaallijnen in één aflevering gebruiken die niets met elkaar te maken hebben. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:42

GeeBee

Oddball

[b][message=45549028,noline]...enige wat ik niet begrijp aan die serie is dat ze vaak twee verhaallijnen in één aflevering gebruiken die niets met elkaar te maken hebben. Jammer.
Ofwel
a) de tekstschrijvers zijn niet capabel genoeg om een 42 minuten boeiende verhaallijn te schrijven, maar wel voor 2 lijnen van 20

dan wel

b) de aflevering bestaat uit een actie-lijn voor de spanning en een human-interest lijn om je betrokken te houden op de hoofdrolspelers.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Zal vast al ontelbaren keren genoemd zijn maar ben met het laatste seizoen van Person of interest bezig.
Echt wat voor de tweaker, een AI die massa surveillance doet.
IMDB: Person of Interest (TV Series 2011– )

ooh na zoeken komt ie maar met 5 pagina's terug :P Ben in ieder geval een geode tijd begonnen aangezien dit jaar seizoen 5 uitkomt.

[ Voor 20% gewijzigd door NLKornolio op 07-01-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Van PoI komt nog een vijfde seizoen met ik dacht 13 afleveringen of zo (geen full season iig) en is bedoeld om het verhaal (en de serie) af te sluiten. Als je van series met nerdy karakter houdt, dan is IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– ) wellicht ook wat voor je? :)

[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2016 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 13:06

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

caanova1984 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:20:
Zal vast al ontelbaren keren genoemd zijn maar ben met het laatste seizoen van Person of Interest bezig.
Echt wat voor de tweaker, een AI die massa surveillance doet.
Het "leukste" aan die serie was het moment dat Snowden met z'n onthullingen kwam. Je ziet de schrijvers gewoon schrikken "Fuckkk.... we zitten akelig dicht bij de werkelijkheid... hoe moeten we hier nog een schepje bovenop doen?"

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:45
Niku schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:21:

Kijk overigens wel veel Hawaii Five-0, toffe serie, enige wat ik niet begrijp aan die serie is dat ze vaak twee verhaallijnen in één aflevering gebruiken die niets met elkaar te maken hebben. Jammer.
En vergeet The Wire niet mocht je die nog niet gezien hebben, iets andere categorie maar steengoed imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:26

Baseman77

We move

Als je SoA geweldig vindt, dan vind je normaal gesproken The Shield ook echt top ja!
Gaat voor mij in ieder geval wel op d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

CptChaos schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:23:
Van PoI komt nog een vijfde seizoen met ik dacht 13 afleveringen of zo (geen full season iig) en is bedoeld om het verhaal (en de serie) af te sluiten. Als je van series met nerdy karakter houdt, dan is IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– ) wellicht ook wat voor je? :)
Haha had me college het ook gelijk over toen ik POL noemde ;) thanks was de naam sowieso vergeten.
-
Wacht meestal tot de serie is afgelopen voordat ik hem wil gaan kijken. Je mist eigenlijk echt het verhaal als je 1x per week een losse aflevering kijkt. Heb dus het moment van Snowden een beetje gemist aangezien ik pas drie weken geleden ben begonnen met kijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik heb gisteren het begin gezien van de Shannara Chronicles, maar je merkt inderdaad dat het voor MTV gemaakt is. Acteerwerk is niet echt om naar huis te schrijven, en het gaat allemaal erg snel.
Geen goede karakter ontwikkelingen.
Moet wel zeggen dat ze goed hebben geïnvesteerd in de special effects. Ik blijf hem even volgen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 23:13
Iemand al "River" ontdekt (op Netflix). Man,man,man wat een heerlijke detective, goed gemaakt, spannend (voorspelbaar of niet weet ik niet, het gaat mij om de "reis"), soort slow-food...

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:59:
Het "leukste" aan die serie was het moment dat Snowden met z'n onthullingen kwam. Je ziet de schrijvers gewoon schrikken "Fuckkk.... we zitten akelig dicht bij de werkelijkheid... hoe moeten we hier nog een schepje bovenop doen?"
Ja, daar stond ik ook wel van te kijken destijds. Dat is ook wat mij nieuwsgierig maakt naar seizoen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 12:56
Tanooki schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:16:
Als je Making a Murderer nog niet gezien hebt, zou dat de allerhoogste prioriteit moeten hebben :)

Wat een meesterwerk!
Inderdaad! Pas 2 afleveringen kunnen zien maar ik kan wel stellen dat dit bijna niet te overtreffen is.

Zo zat ik voor de tv:

8)7 :D :o :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
maxoss schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:54:
Inderdaad! Pas 2 afleveringen kunnen zien maar ik kan wel stellen dat dit bijna niet te overtreffen is.
Halverwege de tweede aflevering ging mijn vrouw Googlen en kwam met enorme spoilers hoe het afloopt.
Ik zat inderdaad ook zo: 8)7 :D :o :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:35
1ste aflevering van Beowulf was ook best wel leuk.
Straks eens naar Shannara Chronicles kijken.
Zijn al weer 4 afleveringen van beschikbaar zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Veefje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:53:
[...]

American Horror Story: als je van het genre houdt. Heeft sterke seizoenen, maar zeker ook veel mindere ertussen.
Ash vs Evil Dead: heerlijke serie. Over de top, overdreven en gwn entertainment.
Blindspot: als kwaliteit je criteria is, dan links laten liggen.
Gotham: eerste seizoen kreeg heel veel kritiek, tweede seizoen schijnt beter te zijn.
Hell on Wheels: als je gek bent op westerns. Een serie met meer potentie dan eruit wordt gehaald.
House of Cards: ben ik persoonlijk niet weg van. Heeft ook meer potentie dan eruit wordt gehaald.
Making a Murderer: een must. Een televisieverplichting
Agent Carter: links laten liggen.
Quantico: kijkt aardig weg, maar wederom; als je zoekt naar kwaliteit dan links laten liggen.
Scorpion: heeelll ver links laten liggen.
Sense8: moet ik zelf nog aan beginnen, lijkt me interessant.
The Americans: een must.
The Knick: hele goede serie. Behoort ook bij het betere werk.
The Man in the High Castle: heel interessant thema vooral. Alleen daarom al de moeite waard.

De pilot van Billions is ook een hele lekkere!
Bedankt voor de feedback! Aardig wat geschrapt, Sense8 twijfel ik nog over.
Voor de rest weer genoeg ruimte voor nieuwe series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

CptChaos schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 00:23:
Als je van series met nerdy karakter houdt, dan is IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– ) wellicht ook wat voor je? :)
Mr Robot zou ik afraden. PoI ken ik niet dus kan ik het niet mee vergelijken. Maar bij Mr Robot heb ik sterk het idee dat schrijvers niet echt goed wisten welke kant ze uit wilden. Gaandeweg leidt dat tot rare ongeloofwaardige episodes. En ook die gedachten uitsprekende voice-over van de hoofdrolspeler voegt vrij weinig toe; bij Dexter had dat wel echt een meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mr. Robot en PoI zijn niet te vergelijken, maar hebben beiden wel een 'nerdy' karakter.
Protax schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:54:
Tja, smaken verschillen, zo ook bij series. Ik kijk bijvoorbeeld best uit naar seizoen 2 van Agent Carter en vind Ash vs. Evil Dead dus geen klap aan, bijvoorbeeld. Ik zou dus niet zozeer af gaan op meningen van een ander, check ook altijd de trailers bijvoorbeeld, om te kijken of een serie je echt wat lijkt of niet. Sense8 kan ik ook zeer sterk aanraden, serie begint wat vaag, maar hou vol, de serie wordt uiteindelijk écht goed!

[ Voor 84% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27
Koekiemonsterr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:02:
[...]
Maar bij Mr Robot heb ik sterk het idee dat schrijvers niet echt goed wisten welke kant ze uit wilden. Gaandeweg leidt dat tot rare ongeloofwaardige episodes. En ook die gedachten uitsprekende voice-over van de hoofdrolspeler voegt vrij weinig toe; bij Dexter had dat wel echt een meerwaarde.
Volgens mij heb je de serie niet zo goed begrepen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaldair
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:52
Of niet tot het einde bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

M0nkeymen schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:15:
[...]

Kun je Parks and Recreation in Nederland legaal kijken on demand? Lees erg veel quote's uit deze serie op het internet, het lijkt me een leuke serie. Lijkt wel een beetje op The Office volgens mij.
Parks and Recreation staat op de USA Netflix. Met wat handigheid kijk je dat ook hier in NL. Wellicht is dat niet helemaal legaal maar Netflix zelf maakt daar geen punt van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Niku schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:21:

The Shield is een veel betere serie dan SOA. Kurt Sutter schreef ook voor The Shield, maar zoals anderen al aangaven het niveau tussen The Shield en SOA is niet vergelijkbaar. Maar ik zou zeker The Shield eerder aanraden dan SOA. De laatste seizoenen van SOA waren een puinhoop. Seizoen 6 en 7, wow. Puinhoop, maar dat is mijn mening natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dreamscape schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:32:
[...]

Volgens mij heb je de serie (Mr Robot) niet zo goed begrepen.
Want? Het ontbreken van enige onderbouwing is veelzeggend, maar do enlighten me....en overtuig anderen vooral waarom ze Mr Robot wél moeten kijken. Anders hebben we niet zoveel aan dit soort posts

[ Voor 19% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-01-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Protax schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:54:
[...]

Sense8 is zeker een aanrader. Voor het eerst in lange tijd dat ik met een serie alles achter elkaar wilde kijken. Grotendeels door het goede acteer- en film werk. Alles aan deze vond ik goed!!! een dikke 9 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:27
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:59:
[...]

Want? Het ontbreken van enige onderbouwing is veelzeggend, maar do enlighten me....en overtuig anderen vooral waarom ze Mr Robot wél moeten kijken. Anders hebben we niet zoveel aan dit soort posts
Ik vind persoonlijk dat de voice-over mij als kijker juist een extra stukje inzicht geeft in Elliot. Misschien zelfs beter dan bij Dexter. Die laatste heeft ook een duistere kant aan zijn persoonlijkheid, maar die heb je na de eerste aflevering al volledig door, dus val me niet lastig met het uitspreken van allerlei beweegredenen die ik echt wel begrijp. Wat er in het hoofd van Elliot omgaat vond ik stukken fascinerender.

Ik heb ook niet het idee dat de schrijvers niet wisten waar ze heen wilden en dat dat leidt tot ongeloofwaardige episodes. Het komt op mij over als een verhaal dat al van begin tot eind klaar lag en dat goed is uitgewerkt.

Maar ik heb ook wel een kanttekening: ik vind het jammer dat de dissociatieve identiteitsstoornis van Elliot iets te uitgebreid wordt uitgelegd. Het is wellicht nodig voor een stukje acceptatie van zijn kant, maar ze hoefden het aan mij echt niet meer uit te leggen. Ik zou het bij Fight Club ook storend hebben gevonden als aan het einde nog even wordt verteld hoe de 'relatie' tussen de verteller en Tyler Durden in elkaar zit.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Ik mag graag sitcoms zien. En gek genoeg enkel sitcoms met live publiek of minimaal een laugh track.

De volgende sitcoms heb ik gezien:
- Married With Children
- The Big Bang Theory (loopt nog door)
- Mom (loopt nog door)
- 8 Simple Rules
- Men at Work
- Off Centre

Momenteel kijk ik de serie:
- Mike & Molly (begin seizoen 4, heeft 6 seizoenen)

De volgende series konden me niet boeien: (ook geen discussie svp)
- Two and a halve men
- Community (geen live publiek)
- Modern Family (geen live publiek)
- Fresh Prince of Bel Air
- Seinfeld
- Friends
- Melissa & Joey
- Red Dwarf

Series die ik staan heb maar nog niet echt in kan komen:
- That 70s show

Series die ik wel wou zien, maar niet kon vinden:
- The Goldbergs
- Home Improvement

Opties die ik zelf nog overweeg maar nog niet bekeken of onderzocht heb:
- My name is Earl

Ik hou van droge humor, maffe (slapstick) situaties, rare typetjes, sci-fi en een tikkie geweld. Een nieuw te kijken show moet niet te oud zijn, of maar 1 seizoen hebben. Dus geen Cheers of Happy Days. Iets vanaf 2005, zodat er ook gelijk genoeg seizoenen zijn om te kijken.

Wie heeft suggesties?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Snowwie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:19:
Ik hou van droge humor, maffe (slapstick) situaties, rare typetjes, sci-fi en een tikkie geweld. Een nieuw te kijken show moet niet te oud zijn, of maar 1 seizoen hebben. Dus geen Cheers of Happy Days. Iets vanaf 2005, zodat er ook gelijk genoeg seizoenen zijn om te kijken.

Wie heeft suggesties?
Danger 5 : YouTube: DANGER 5 TRAILER

Afbeeldingslocatie: http://gifs.squizedge.net/chuckle.gif
Koekiemonsterr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:02:
Maar bij Mr Robot heb ik sterk het idee dat schrijvers niet echt goed wisten welke kant ze uit wilden.
De maker heeft juist bevestigd dat ie exact weet wat ie wil en hoe het af gaat lopen, hij wil nog 4 seizoenen maken.

[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 08-01-2016 13:45 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 11:35

Arrogant

S.F.W.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:42

GeeBee

Oddball

Red Dwarf scoort in elk geval op de eerste 4 criteria.
Maar misschien iets te oud? (Eerste aflevering in 1988)
http://www.tv.com/shows/red-dwarf/

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik mag graag sitcoms zien. En gek genoeg enkel sitcoms met live publiek of minimaal een laugh track.

Wie heeft suggesties?
Parks and recreation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

It's always sunny in Philadelphia natuurlijk! Dat is alles, + als bonus dat het lekker bizarre en zwarte humor is. Al moet je daar dan ook van houden natuurlijk

10 seizoenen genieten! Komt eerste seizoen misschien wat langzaam op gang, maar even doorzetten, zodra Danny Devito erbij is gekomen wordt het pas echt briljant ;)

Arrested Development is ook grniaal, deze twee comedy's staan bij mij wel op eenzame hoogte.

[ Voor 12% gewijzigd door LuNaTiC op 10-01-2016 19:07 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
GeeBee schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:55:
Red Dwarf scoort in elk geval op de eerste 4 criteria.
Oh die heb ik heel lang geleden een keer gezien, vond het destijds toch maar niets. Maar dat is al heel lang geleden. :)
Die humor vindt ik dan weer wat te overdreven. :N
Kijk zo'n serie als "Mike & Molly" heeft veel droge humor, maar kan ook wel weer serieus zijn.
LuNaTiC schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:05:
It's always sunny in Philadelphia natuurlijk!
Zal het eens checken of het wat is. Alle drie. :)
Bedankt.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Veep
Brooklyn Nine Nine
Allo Allo (wel ouder dan 2005)
Episodes
Black-ish
IT Crowd

Zonder lachband oid maar wel het overwegen waard
Bluestone 42
Call Me Fitz
Moone Boy
Californication

[ Voor 62% gewijzigd door Paul Hewson op 10-01-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Ik vind Shannara als lezer van de boeken toch wel vermakelijk. Maar vliegen er wel heel snel doorheen
Alle4 achter elkaar gekeken. Heeft ook een 8.3 op IMBD

Echt goeie special effects en aankleding

Ook best nog wat bekend acteurs vb: Crixus uit Spartacus is Allanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wie heeft suggesties?
Off centre vond ik wel vermakelijk. Helaas alweer redelijk oud (2001/2002). Wel maar 2 seizoenen van uitgebracht. John Cho en Eddie Kaye Thomas van American Pie in de hoofdrol.

The odd couple is ook een nieuwe comedy, seizoen 2 gaat in april weer van start.

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 11-01-2016 11:24 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
FREAKJAM schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:23:
Off centre vond ik wel vermakelijk. Helaas alweer redelijk oud (2001/2002). Wel maar 2 seizoenen van uitgebracht. John Cho en Eddie Kaye Thomas van American Pie in de hoofdrol.
Heb ik al gezien, vergeten :)
The odd couple is ook een nieuwe comedy, seizoen 2 gaat in april weer van start.
Oke, mogelijk interessant.

Bedankt :)
Paul Hewson schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:22:
Veep
Brooklyn Nine Nine
Allo Allo (wel ouder dan 2005)
Episodes
Black-ish
IT Crowd
Trailers van allen gezien, behalve Allo Allo (kende ik al). Geen van de bovenstaande leek me wat, sorry.
Zonder lachband oid maar wel het overwegen waard
Bluestone 42
Call Me Fitz
Moone Boy
Californication
Een lachband is voor mij een essentieel onderdeel van een sitcom, als deze ontbreekt dan heb niet het gevoel naar een sitcom te kijken.

[ Voor 33% gewijzigd door Snowwie op 11-01-2016 16:37 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 11-10 21:29
Snowwie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:26:

Een lachband is voor mij een essentieel onderdeel van een sitcom, als deze ontbreekt dan heb niet het gevoel naar een sitcom te kijken.
Serieus? Dus tijdens een komedie film moet jou steeds gezegd worden wanneer je iets grappigs moet vinden, of kun je dat wel zelf beslissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Steefmeister schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:39:
Serieus? Dus tijdens een komedie film moet jou steeds gezegd worden wanneer je iets grappigs moet vinden, of kun je dat wel zelf beslissen?
Nee, dat niet. De lachband lacht bijna altijd, maar ik lach in 9 van 10 gevallen echt niet mee.

Maar ik vind de aanwezigheid er van gewoon prettig. :)

Het is hetzelfde als mensen die zeggen dat ze het niet gezellig in de café kunnen hebben als ze niet kunnen roken.

[ Voor 12% gewijzigd door Snowwie op 11-01-2016 16:52 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
According to Jim nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Aangezien je redelijk oude dingen kijkt, heb je News Radio al eens gezien?

Voor mij een van de betere comedy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als een lachband een vereiste is, moet je It's always sunny in Philadelphia en Arrested Development links laten liggen.

Juist vind ik het knap dat dat soort series geen lachband nodig hebben. Dat vereist een goed script, en nog belangrijke goede timing van de acteurs.

Voor de gein moet je maar eens compilaties zoeken van bv TBBT waar de lachband is verwijderd. Awkward :+ (zou voor elke sitcom natuurlijk wel gelden, weet ik ook wel ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je vraagt je überhaupt af waarom er een lachband meedraait of het gelach van het publiek wordt opgenomen. Je kunt toch ook lachen zonder hulp?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Ik hou van droge humor, maffe (slapstick) situaties, rare typetjes, sci-fi en een tikkie geweld.
En dan valt Brooklyn Nine-Nine af op basis van de trailer?
Die past echt precies in jouw straatje, op de sci-fi na dan. Kijk 2 afleveringen zou ik zeggen.

Je overweegt trouwens My Name is Earl, die zou ik gaan kijken. Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Baseman77 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:47:
En dan valt Brooklyn Nine-Nine af op basis van de trailer?
Die past echt precies in jouw straatje, op de sci-fi na dan. Kijk 2 afleveringen zou ik zeggen.
Omdat het toch een politie serie is. Ik hou sowieso ook al niet van CSI, Flikken Maastricht of andere Baantjer achtige type politieseries.

Maar om het toch een kans te geven zal ik eens doen wat jij voorstelt. De 1e 2 afleveringen bekijken.

Op basis van het feit dat ik een ontzettende liefhebber van bv. Star Trek ben, zou je geneigd zijn te zeggen dat ik dan ook wel de serie "Andromeda" leuk zou vinden. Maar ook die kon me niet boeien. Het is heel vreemd, je maakt een connectie met een serie of niet. Ook al voldoet een serie volledig aan je wensen dan nog kan het niet klikken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:08
Snowwie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Nee, dat niet. De lachband lacht bijna altijd, maar ik lach in 9 van 10 gevallen echt niet mee.

Het is hetzelfde als mensen die zeggen dat ze het niet gezellig in de café kunnen hebben als ze niet kunnen roken.
Je bent dus verslaafd aan een lachband zoals rokers aan roken? Oké :P .

Maar goed, dan mis ik de suggestie 2 Broke Girls (vond er zelf geen bal aan maar hij voldoet wel aan de eisen).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Snowwie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:26:
Omdat het toch een politie serie is. Ik hou sowieso ook al niet van CSI, Flikken Maastricht of andere Baantjer achtige type politieseries.
Verschil is wel dat die andere series ook inhoudelijk over het politiewerk gaan, bij Brooklyn Nine-Nine is het politiewerk bijzaak. Het gaat om de humoristische zaken die daaruit volgen.
Dus ik ben benieuwd wat je mening is na het zien van de 1e 2 afleveringen, het zou me toch verbazen als je bij je mening blijft d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
wimpie007 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:11:
Ik vind Shannara als lezer van de boeken toch wel vermakelijk. Maar vliegen er wel heel snel doorheen
Alle4 achter elkaar gekeken. Heeft ook een 8.3 op IMBD

Echt goeie special effects en aankleding

Ook best nog wat bekend acteurs vb: Crixus uit Spartacus is Allanon
Ik heb de boeken niet gelezen en ik vind het ook dat het erg snel gaat. Meer hak op de tak. Plots zijn ze bij de tante en het volgende shot staan ze al in de Elvin stad. Juist me die stukken dat ze reizen kunnen ze de karakters meer uitdiepen door met elkaar te laten converseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:44
Baseman77 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Verschil is wel dat die andere series ook inhoudelijk over het politiewerk gaan, bij Brooklyn Nine-Nine is het politiewerk bijzaak. Het gaat om de humoristische zaken die daaruit volgen.
Dus ik ben benieuwd wat je mening is na het zien van de 1e 2 afleveringen, het zou me toch verbazen als je bij je mening blijft d:)b
100% mee eens, ik houd ook niet van CSI e.d. Brooklyn Nine Nine staat echter hoog op mijn lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Laatst online: 17-05-2024
Weten jullie nog leuke series. Ik houd vooral van humor, actie en thriller series. Mijn favoriete series tot nu toe zijn suits en homeland en Sherlock. Verder heb ik ook deze al gezien:
Breaking bad, GoT, The Flash, Better call Sall, Daredevil en Strike back. Die laatste vind ik echt een aanrader als je van het actie genre houdt. Vooral vanaf seizoen 2
Maar goed, Tips zijn welkom!

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:38
Ik zit zelf inmiddels halverwege Making a murderer. Ik was sceptisch, maar ben na dringende adviezen toch begonnen. Het is echt ongelooflijk, een must see. Het is maar 10 uur lang, geef het een kans, je weet niet wat je ziet.

Verder geen woorden voor, het is heel indrukwekkend.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:30
ph4ge schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:31:
Ik zit zelf inmiddels halverwege Making a murderer. Ik was sceptisch, maar ben na dringende adviezen toch begonnen. Het is echt ongelooflijk, een must see. Het is maar 10 uur lang, geef het een kans, je weet niet wat je ziet.

Ha, na Firefly eindelijk weer een goeie serie met normale lengte? bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:36
ph4ge schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:31:
Idd, bijna geen woorden voor. Zit me op te maken voor het laatste stukje 'Binge'.
Je mond valt gewoon meermaals open door de ontwikkelingen en ik heb mezelf eraan moeten herinneren dat het echt een docu is waar ik naar zit te kijken en niet een soort 'Fargo goes weird-legal' oid.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:38
ikbenerniet schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:44:
Ha, na Firefly eindelijk weer een goeie serie met normale lengte? bedankt voor de tip!
Ik ben een groot fan van Firefly, maar let op dat het verschil tussen 2 series niet groter kan zijn! ;)

Kijken! Even de eerste 20 minuten doorbijten want het begint wel wat langzaam.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ikbenerniet schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:44:
[...]

Let er wel op dat Making a murderer geen serie is maar een Docu uit 10 delen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
tommiboy96 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:06:
Weten jullie nog leuke series. Ik houd vooral van humor, actie en thriller series. Mijn favoriete series tot nu toe zijn suits en homeland en Sherlock. Verder heb ik ook deze al gezien:
Breaking bad, GoT, The Flash, Better call Sall, Daredevil en Strike back. Die laatste vind ik echt een aanrader als je van het actie genre houdt. Vooral vanaf seizoen 2
Broadchurch
Banshee
Endeavour
Grantchester
Justified
Ray Donovan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:07

DjVe

Hatsaflats!

The Unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPI
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 10:12

VPI

Ik kan je de serie Fargo aanbevelen, speelt de advocaat van breaking bad in mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:51:
[...]

Engelse series iets voor je of donkere humor?
Black books kan dan wel erg leuk zijn.
League of Gentlemen heeft ook een lachband, vond ik persoonlijk een bijzonder onprettige serie. Maar wie weet, sowieso is er in Engels genre veel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Geweldige serie inderdaad d:)b
Met name de 1e 2 seizoenen, de 2 seizoenen daarna zijn minder maar nog steeds de moeite waard.
Helaas is er geen 5e seizoen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 21:08
Aflevering 4 en 5 van The Expanse vond ik dan wel weer spannend maar aflevering 6 kon me eigenlijk niet bekoren. Ik weet het nog niet met die serie :P.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe actie/drama serie. Dit heb ik al gekeken, inclusief mijn beoordeling ervan. ;) Vond Narco's een beetje tegenvallen. Was wel mooi geschoten, maar het verhaal weinig verrassend. Blacklist had ik gewoon geen 'klik' mee en Homeland begon goed, maar was na het 3e seizoen niets meer. Als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag. :)

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Als iemand nog leuke flauwe comedy zoekt: Trailer Park Boys! Simpel vermaak, lekker korte afleveringen en makkelijk 'half' te kijken. Zelfde geldt voor Brooklyn 99. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
sdk1985 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:34:
Aflevering 4 en 5 van The Expanse vond ik dan wel weer spannend maar aflevering 6 kon me eigenlijk niet bekoren. Ik weet het nog niet met die serie :P.
Ik ben er eigenlijk al op uitgekeken.

Ik heb de afgelopen weken Breaking Bad zitten kijken, alle 62 episodes, maar die was echt super!

Gelukkig begint binnenkort The X-Files weer _/-\o_

Volgende maand gaat ook Vikings weer van start.
Maart The americans
April Game of Thrones + Banshee
Juli Ray Donovan

Dus er komt nog genoeg aan dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
vind The Expanse wel een prima serie.
ik geef het enig extra krediet omdat het een eerste seizoen is.
in vergelijking met een hoop andere series begint het erg sterk.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verkeerd topic :X

[ Voor 89% gewijzigd door FabiandJ op 15-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 11:35

Arrogant

S.F.W.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 00:21

Vrijdag

De Zwarte

Reb87 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:46:
Ik ben op zoek naar een nieuwe actie/drama serie. Dit heb ik al gekeken, inclusief mijn beoordeling ervan. ;) Vond Narco's een beetje tegenvallen. Was wel mooi geschoten, maar het verhaal weinig verrassend. Blacklist had ik gewoon geen 'klik' mee en Homeland begon goed, maar was na het 3e seizoen niets meer. Als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag. :)
Wij zijn laatst begonnen met Penny Dreadfull. Als je houdt van een Victoriaanse setting en een aardige mix van klassieke horrorliteratuur is dat wellicht ook wel wat. Ik vind ik elk geval Eva Green erg goed acteren. Ook dat alles zo gemixt is (Frankenstein, Dracula, Tarzan(?)) vind ik wel leuk gedaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:55
Heeft iemand nog tips voor series met een keizerrijk achtige setting?
Marco Polo & Tut (miniserie) heb ik al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:07

DjVe

Hatsaflats!

-Casper schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:21:
Game of Thrones?

Wat minder gerelateerd aan een keizerrijk, maar wel historische setting: Black Sails, Hell on Wheels, Deadwood, Vikings, Pillars of the Earth, Rome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:07
Reign (2013), The Tudors?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
DjVe schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Game of Thrones?

Wat minder gerelateerd aan een keizerrijk, maar wel historische setting: Black Sails, Hell on Wheels, Deadwood, Vikings, Pillars of the Earth, Rome.
Akkoord, GoT past wellicht ook in een dergelijk rijtje, maar om zo'n grote serie kan ik natuurlijk niet heen. Hell on Wheels heb ik gekeken maar was niet echt mijn ding. Andere series ga ik checken, thnx!
Thanks, The Tudors lijkt me zeker cool als ik de trailer zo zie!

[ Voor 17% gewijzigd door -Casper op 19-01-2016 13:46 . Reden: Reactie op fireDrunk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Als iemand nog leuke flauwe comedy zoekt: Trailer Park Boys! Simpel vermaak, lekker korte afleveringen en makkelijk 'half' te kijken. Zelfde geldt voor Brooklyn 99. :*)
The Wire, Luther, Broadchurch, Whitechapel zijn prima detective/dramaseries. :)

Tijdens het zoeken kwam ik deze nog tegen: Ripper Street, dat lijkt me ook nog wel wat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 19-01-2016 13:45 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Penoza al gekeken? Voor Nederlandse begrippen goed gedaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:07
-Casper schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:40:
[...]

Akkoord, GoT past wellicht ook in een dergelijk rijtje, maar om zo'n grote serie kan ik natuurlijk niet heen. Hell on Wheels heb ik gekeken maar was niet echt mijn ding. Andere series ga ik checken, thnx!

[...]

The Tudors heb ik met veel plezier gekeken, is soms enigszins lastig te volgen als je niet goed op let.
Reign is veel meer romantiek en drama dan The Tudors. Tudors is (iet-)wat realistischer.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

The Shield, The Wire, The Sopranos, Banshee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:34
On_E schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:21:
[...]

The Shield, The Wire, The Sopranos, Banshee.
Bosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
-Casper schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:40:

[...]

Dan eigenlijk eerst The White Queen kijken. Vond ik sowieso een iets fijnere serie dan The Tudors eigenlijk.
Dat is geschiedenis-technisch gezien de voorloper, al staan ze verder los van elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
Zamorano schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:07:
[...]

Dan eigenlijk eerst The White Queen kijken. Vond ik sowieso een iets fijnere serie dan The Tudors eigenlijk.
Dat is geschiedenis-technisch gezien de voorloper, al staan ze verder los van elkaar. :)
Te laat. Heb Natalie Dormer al gespot, het kwaad is geschied. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Laatst online: 17-05-2024

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Strike back. Vooral vanaf seizoen 2

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
-Casper schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:21:
Three Kingdoms

IMDB: San guo (TV Series 2010– )

Er is helaas geen fatsoenlijke trailer voor maar als je ooit de film Red Cliff gezien hebt stel je dat voor maar dan met wat lager budget.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ome Ernst schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:48:
[...]

Sherlock is ook een topper. Ikzelf zit nu in Manhattan. Absoluut verslavend, maar zeker geen natuurgetrouwe weergave van de feiten. Het lijkt af en toe wel een romcom. Maar in het kader van een goed verhaal hoeft niet waar te zijn, blijven we gewoon kijken.
Manhattan is gecanceld voor een derde seizoen, wat niet heel verrassend te noemen is. Hoeveel vrouwen zullen geïnteresseerd zijn in het maken van een atoombom ? Wil geen Jack of all trades zijn en maak er geen romcom van, maar een docudrama of zoiets van 10 afleveringen.

Master of none.

Jammer.

Next ;)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Boardwalk Empire ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Homeland S3 was idd drama, hierna S4 en 5 waren juist weer erg goed. Dus misschien toch nog een kans geven.
Actie drama: Boardwalk Empire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben dan toch ook maar eens begonnen aan Breaking Bad, zit nu in aflevering 6 van het eerste seizoen, maar de serie heeft me nog totaal niet omver weten te blazen. Wellicht komt het nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 06-02-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Niku schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 15:50:
Ben dan toch ook maar eens begonnen aan Breaking Bad, zit nu in aflevering 6 van het eerste seizoen, maar de serie heeft me nog totaal niet omver weten te blazen. Wellicht komt het nog.
Daar ergens ben ik ook afgehaakt :O . Laat je het weten als het nog komt?

[ Voor 5% gewijzigd door EWK op 06-02-2016 17:04 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Breaking bad S01 is idd niet echt interessant maar de verdere seizoenen zijn stukke beter!

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 11:05

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik ben op zoek naar een nieuwe serie, en nu leek onder the dome me wel wat alleen zag ik dat seizoen 4 gecanceld was. Mijn vraag is eindigt het nu nog enigszins of stopt het bij seizoen 3 abrupt ? Oftewel is het het kijken waard ?

Geen spoilers aub <3

[ Voor 5% gewijzigd door rg-mohwa op 07-02-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:46
rg-mohwa schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:55:
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie, en nu leek onder the dome me wel wat alleen zag ik dat seizoen 4 gecanceld was. Mijn vraag is eindigt het nu nog enigszins of stopt het bij seizoen 3 abrupt ? Oftewel is het het kijken waard ?

Geen spoilers aub <3
Het boek lezen, stuk beter dan de serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Het is best aardig om te kijken, maar geen serie van een heel hoog niveau.
Prima, maar niet meer dan dat.
Ik zou ik gewoon een aflevering, of een paar, kijken om te oordelen of je het wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

geenwindows schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:25:
Breaking bad S01 is idd niet echt interessant maar de verdere seizoenen zijn stukke beter!
Dit.
Ik had geen moeite met seizoen 1, mijn vrouw daarentegen wel. Maar omdat de serie zo geweldig goed zou moeten zijn bleef ze meekijken en na seizoen 1 werd ze net zo enthousiast als ik. Echt een serie die beter en beter wordt. Volhouden dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Baseman77 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:25:
[...]

Dit.
Ik had geen moeite met seizoen 1, mijn vrouw daarentegen wel. Maar omdat de serie zo geweldig goed zou moeten zijn bleef ze meekijken en na seizoen 1 werd ze net zo enthousiast als ik. Echt een serie die beter en beter wordt. Volhouden dus :Y
Ik vond het juist het omgekeerde, het werd steed ongeloofwaardiger, waardoor ik het eigenlijk één van de minste series vond die ik heb gezien in de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Niku schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 15:50:
Inmiddels halverwege seizoen twee, en de serie heeft me nog steeds niet te pakken. Mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben nog tot seizoen 3 gekomen bij BB, maar daar blijft het ook bij. Verhaal vind ik niet interessant genoeg.
Zelfde bij TWD, ben ook ergens in seizoen 3 of 4 afgehaakt, te veel drama, te veel stomme beslissingen, te weinig survival.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Niku schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:46:
Inmiddels halverwege seizoen twee, en de serie heeft me nog steeds niet te pakken. Mm.
Dan kun je er beter mee stoppen...over het algemeen wordt seizoen 1 gezien als opstart en kom je er vanaf seizoen 2 echt in. Maar als dit halverwege seizoen 2 niet het geval is, dan lijkt het me zonde van je tijd om toch verder te kijken. Het pakt je blijkbaar niet en dan zijn alleen de uitstekende productiekwaliteit en sterke acteerprestaties niet voldoende, kan gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
[...]

Ik had precies hetzelfde totdat WW bij Los Pollos Hermanos ging werken. Toen werd de serie echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Laatste twee seizoenen van Homeland zou je nog een kans kunnen geven, het zit weer op niveau.

Verder is True Detective misschien iets; seizoen 1 is briljant. Seizoen 2 een stuk minder, maar nog steeds wel vermakelijk.

Iets ouder; Dexter. Begin van die serie is erg sterk, tegen het einde wordt het wat zwakker.
Lanithro schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:34:
[...]

Ik had precies hetzelfde totdat WW bij Los Pollos Hermanos ging werken. Toen werd de serie echt briljant!
Ik heb gigantisch genoten van BB, maar vond de serie vooral een dip hebben toen ze de carwash over gingen nemen om geld wit te wassen. Ik had het idee dat er dan een aflevering of 5 a 6 nauwelijks vooruitgang in het verhaal zit.

Voor veel mensen is BB de "beste serie ooit", maar die titel krijgt de serie van mij toch niet :). Betere series die ik gezien heb vond ik bijv. The Sopranos en Mad Men.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 12:28

SerieCijfer
Prison Break9,5
Breaking Bad9
Fargo9
Better Call Saul9
The Americans9
Jessica Jones8,5
House of Cards8,5
Breakout Kings8,5
Mr Robot8,5
Crossing Lines8
Homeland7
Blacklist6,5
Narcos6,5

Niet helemaal nieuw meer :p maar The Wire is ook een goede serie.

The Missing vorige week afgekeken meer drama maar vond het ook een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Marc3l schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:17:
[...]

Niet helemaal nieuw meer :p maar The Wire is ook een goede serie.

The Missing vorige week afgekeken meer drama maar vond het ook een goede serie.
Jup dat is imho nog steeds een van de beste series ooit !
Wel een stuk minder actie dan de meeste genoemde series.

Sense8 was ook zeer goed the doen, beetje mysterie/actie/drama serie.
Eerste 2 afleveringen zijn wat traag, daarna zit je er echt in. (ik wel iig)

Nu the west wing weer aan het bekijken, een van de beste drama series imho.

Vraag me wel af hoe Jessica jones in dat rijtje op een 8,5 uitkomt ?, de eerste afleveringen waren een 9 maar halverwege begon ik echt het gevoel te krijgen dat het verhaal op was :)

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 09-02-2016 09:51 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Leuke serie als je van de grove vrouwonvriendelijke en godslasterende humor van Jim Jefferies houdt: IMDB: Legit (TV Series 2013–2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:30
[...]

wow, voor iemand met zo'n instelling tegenover de serie vlieg je er razendsnel doorheen :o
Dat tempo haal ik zelfs bij mijn favoriete series niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 10:37

ricardo246

Life's what you make it!

IMDB: Escobar, El patrón del mal (TV Mini-Series 2012)

Escobar, El patron del mal.
74 afleveringen van ongeveer 40 minuten uit 2012, die het leven van Pablos beschrijven. Goed verhaal met sterke karakters, die erg goed gecast zijn. Regelmatig komen er ook nieuwsflitsen van toen voorbij, en de gelijkenis is sprekend. Te vinden op Netflix, let op; er staat maar 1 seizoen van 74 afleveringen.
In het Spaans <3

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

ikbenerniet schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:12:
[...]

wow, voor iemand met zo'n instelling tegenover de serie vlieg je er razendsnel doorheen :o
Dat tempo haal ik zelfs bij mijn favoriete series niet eens.
Vakantie :+
Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.