"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 19:09

MikeVM

- Baloo -

Top 100 TV shows by Hollywood Pro's

in deze lijst staan een paar oudere tussen, ik vraag me af of er enkele heden ten dage nog mee kunnen.

ik denk dan aan :
- Seinfeld
- X-Files (ik heb dit vroeger veel gezien, maar is dit vandaag nog steeds een goede serie?)
- Saturday Night Live
- The West Wing
- Twin Peaks

zijn Modern Family en Arrested Development echt de moeite waard? ik vind ze vrij hoog staan in de lijst, maar ik ken ze eigenlijk niet.

Lijst van mijn favoriete Series [imdb]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MikeVM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:53:

in deze lijst staan een paar oudere tussen, ik vraag me af of er enkele heden ten dage nog mee kunnen.

ik denk dan aan :
- Seinfeld
- X-Files (ik heb dit vroeger veel gezien, maar is dit vandaag nog steeds een goede serie?)
- Saturday Night Live
- The West Wing
- Twin Peaks

zijn Modern Family en Arrested Development echt de moeite waard? ik vind ze vrij hoog staan in de lijst, maar ik ken ze eigenlijk niet.

Arrested development vond ik geweldig. Op het laatste seizoen na dan.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:46
Modern Family is briljant!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

ik denk dan aan :
- Seinfeld
- Saturday Night Live
- The West Wing
- Twin Peaks

Smaken verschillen natuurlijk. Ik heb van beide een paar afleveringen gekeken, maar vond het echt de tijd niet waard om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zamorano schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:30:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk. Ik heb van beide een paar afleveringen gekeken, maar vond het echt de tijd niet waard om naar te kijken.
Modern Family ken ik geloof ik niet maar bij Arrested Development had ik dat ook. Ik heb me er met enige moeite een stuk doorheen kunnen werken in de hoop dat het beter werd maar dat deed het niet/nauwelijks. Het is mijn humor niet voor zover je het humor kunt noemen. ;)

Zelfde recent met Mr. Robot en Hannibal waar hier lovende aanbevelingen voor langs kwamen. Voor mij mist het te veel aan kwaliteit. Toen ik wat één-ster reviews op IMDB ging lezen dacht ik: "Ja... precies" en kon ik me daar veel meer in vinden. Ik ben de enige dus blijkbaar niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Ik zoek een serie om te kijken met mijn vriendinnetje en de vakantie door te komen. Series die we samen kijken:

- Suits
- Walking dead
- Mr. Robot
- Allegiance
- Scorpion
- Power
- Vikings
- Big Bang

Verder zijn er nog heel veel series die een van ons tweeen kijkt, maar dat zijn er een beetje veel. We gaan nu een weekje lekker uitwaaien op een eiland en het plan is 's avonds ook een beetje serie te kijken, dus hebben jullie nog suggesties? Het liefst dus een bestaande serie met een seizoen of 1 of 2?

Waar we voornamelijk van houden, beetje Adventure, Conspiracy, Action, Comedy.. Niet echt Sci-Fi en ook niet echt echt drama..

[ Voor 11% gewijzigd door Scr33x0r op 18-09-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46
ThomasXIV schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:09:
[...]

Ook al gezien :P. Inderdaad een hele goede. Zat even bij Netflix onder British Series te kijken, was eigenlijk van plan om met Sherlock te starten maar mijn oog is gevallen op Broadchurch, dus ik ben daarmee gestart. Ziet er erg goed uit.
Broadchurch, goede keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Scr33x0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:09:
Ik zoek een serie om te kijken met mijn vriendinnetje en de vakantie door te komen. Series die we samen kijken:

- Suits
- Walking dead
- Mr. Robot
- Allegiance
- Scorpion
- Power
- Vikings
- Big Bang

Verder zijn er nog heel veel series die een van ons tweeen kijkt, maar dat zijn er een beetje veel. We gaan nu een weekje lekker uitwaaien op een eiland en het plan is 's avonds ook een beetje serie te kijken, dus hebben jullie nog suggesties? Het liefst dus een bestaande serie met een seizoen of 1 of 2?

Waar we voornamelijk van houden, beetje Adventure, Conspiracy, Action, Comedy.. Niet echt Sci-Fi en ook niet echt echt drama..
Wat comedy betreft zou ik zeggen "Men at Work".

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 09:53
Ik zie dat de laatste reactie in dit topic inmiddels weer een paar maandjes oud is, een mooi moment voor mij om iets te vragen dus:

Ik ben op zoek naar iets vrij specifieks, ik heb er al lang naar gezocht (en nog niks gevonden), dus de kans is groot dat het helemaal niet bestaat, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Het moet een drama-serie zijn waar je vrolijk van wordt (combinatie van humor en feel-good). Een serie als Gilmore Girls dus, de hoeveelheid drama in deze serie was erg licht, de humor was leuk maar voelde niet geforceerd aan, en na (bijna) iedere aflevering had ik een glimlach op mijn gezicht.

De twee series die het dichtste in de buurt kwamen waren Everwood en One Tree Hill (EDIT: en Veronica Mars). Everwood vond ik een beetje te depressief en OTH was teveel tiener-drama voor mij. Series als Suits (de eerste paar seizoenen) en White Collar combineerden ook iets drama met een goede dosis humor, maar zijn niet helemaal waar ik naar zoek, maar iets wat daar op lijkt is op zich niet verkeerd (ik heb al die andere series van USA Network zoals Royal Pains en Burn Notice al bekeken). Ik ben absoluut niet opzoek naar een sitcom, die vind ik gewoon niet leuk, de humor voelt geforceerd aan en er zit te weinig verhaal in (Friends en Modern Family waren nog te pruimen, maar ook bij die series ben ik na een paar seizoenen afgehaakt).

EDIT: Nog even zo'n standaard lijstje met wat ik al bekeken heb (niet alles, alleen dat wat een beetje relevant is voor mijn vraag):
  • Gilmore Girls: Precies waar ik naar opzoek ben, alhoewel van mij best iets minder vrouwelijk mag zijn (deze serie net niet over het randje).
  • Veronica Mars: Vond ik erg leuk, voldoet ook redelijk aan waar ik naar opzoek ben.
  • Everwood: Te depressief, maar de rest van het sfeertje trok me wel.
  • One Tree Hill: Te tienerachtig.
  • White Collar: Leuk, maar niet helemaal waar ik naar opzoek ben.
  • Burn Notice: Idem.
  • Royal Pains: Idem.
  • House: Idem.
  • The Mentalist: Idem.
  • Suits: Idem, de (slechte) drama werd me ook teveel in de latere seizoenen.

[ Voor 23% gewijzigd door Mithrildor op 20-12-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:52
Mithrildor schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:26:
...
Het moet een drama-serie zijn waar je vrolijk van wordt (combinatie van humor en feel-good).
...
Misschien The Americans http://www.imdb.com/title/tt2149175/?ref_=fn_al_tt_1
of DareDevil http://www.imdb.com/title/tt3322312/?ref_=nv_sr_1 ?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Bedankt voor je suggesties, maar dat is absoluut niet waar ik naar opzoek ben. Die series missen de drama-achtige feel-good (ik vind het moeilijk om het wat beter uit te leggen, maar als je Gilmore Girls hebt gezien dan weet je wat ik bedoel). The Americans is veel te serieus (en mist die luchtige feel-good drama) en bij Daredevil ben ik na een aflevering afgehaakt (ik ben die superhelden series inmiddels een beetje zat aan het worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Shameless?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Moeilijk ... Californication ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:35

EektheMan

DPC

Het moet een drama-serie zijn waar je vrolijk van wordt (combinatie van humor en feel-good).
Derek Zitten mooie stukjes drama, feelgood en humor in. Ook erg leuk om Ricky Gervais zo'n serieuze rol neer te zien zetten.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo specifiek wordt erg lastig om bijna 'op bestelling' te vinden. Maar bij drama, humor en toch ook wel wat feel-good al ligt het er niet al te dik op moest ik aan Boston Legal denken. Een erg goed geschreven en gespeelde advocatenserie.

IMDB: Boston Legal (TV Series 2004–2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

IMDB: The Man in the High Castle (TV Series 2015– )

A glimpse into an alternate history of North America. What life after WWII may have been like if the Nazis had won the war.

gisteren afgerond! top serie! begin is wat slap maar het einde is heel goed! heeft ook een seizoen 2 gekregen bij amazon :)

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 20-12-2015 17:41 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:52

The_Scarabial

MTB for life!

spartacusNLD schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:41:
IMDB: The Man in the High Castle (TV Series 2015– )

A glimpse into an alternate history of North America. What life after WWII may have been like if the Nazis had won the war.

gisteren afgerond! top serie! begin is wat slap maar het einde is heel goed! heeft ook een seizoen 2 gekregen bij amazon :)
paar weken terug ook gezien, krijgt van mij een dikke 8!

Nu penoza aan het volgen, erg goede NL-serie, moet ik zeggen, hoewel ik niet zo van de NL-film/series ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:51

GeeBee

Oddball

Unforgettable kijkt wel lekker weg.
http://www.tv.com/shows/unforgettable-2011/
Niet te zware politieserie met feel-good elementen 😀

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:35

Arrogant

S.F.W.

Weeds Vooral seizoen 1.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik ben op zoek naar iets vrij specifieks, ik heb er al lang naar gezocht (en nog niks gevonden), dus de kans is groot dat het helemaal niet bestaat, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Het moet een drama-serie zijn waar je vrolijk van wordt (combinatie van humor en feel-good). Een serie als Gilmore Girls dus, de hoeveelheid drama in deze serie was erg licht, de humor was leuk maar voelde niet geforceerd aan, en na (bijna) iedere aflevering had ik een glimlach op mijn gezicht.
(...)
Als je een fan van Gilmore Girls bent moet je de de serie Bunheads (IMDB: Bunheads (TV Series 2012– )) eens proberen - van dezelfde makers als Gilmore Girls. Helaas slechts 18 afleveringen maar desondanks mijn inziens de moeite waard - de sfeer is zeer vergelijkbaar. Je moet alleen geen hekel aan ballet en dans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:27
Gilmore Girls past voor mij in het rijtje Nederlandse series dat ik met mijn vriendin heb mee 'moeten' kijken en die niet eens zo heel slecht zijn: Familie Kruys, Gooische Vrouwen en Divorce.
Ja, ik snap dat die kwalitatief niet van het niveau GG zijn, maar het is wel datzelfde genre imo.

Qua internationale series misschien Lilyhammer, Orange is the New Black of anders het ietwat oudere Dawson's Creek (gaat wel meer richting depri-Everwood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Fox zendt een paar aardige, Belgische politie-serie's uit
* Vermist, over de cel (eenheid) vermiste personen
* De Bunker, over de cel Staatsveiligheid.

De Bunker vind ik nog niet helemaal op stoom komen. De laatste 2 afleveringen over mensenhandel & illegale prostitutie vond ik aangrijpend.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 18:40

GNML

applebuyguide.com

Mithrildor schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:44:
[...]

Bedankt voor je suggesties, maar dat is absoluut niet waar ik naar opzoek ben. Die series missen de drama-achtige feel-good (ik vind het moeilijk om het wat beter uit te leggen, maar als je Gilmore Girls hebt gezien dan weet je wat ik bedoel). The Americans is veel te serieus (en mist die luchtige feel-good drama) en bij Daredevil ben ik na een aflevering afgehaakt (ik ben die superhelden series inmiddels een beetje zat aan het worden).
Zag deze niet in je lijst staan, misschien zijn de volgende iets voor je
- hart of dixie
- gossip girl

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Misschien ook IMDB: Fargo (TV Series 2014– )

Wel een hele aparte stijl waar je van moet houden, maar IMHO een zeer leuke serie.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31

CeesKees

I rest my Kees

Woy schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:27:
Misschien ook IMDB: Fargo (TV Series 2014– )

Wel een hele aparte stijl waar je van moet houden, maar IMHO een zeer leuke serie.
Helemaal mee eens. Een regelrechte topper....

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Ik zie dat de laatste reactie in dit topic inmiddels weer een paar maandjes oud is, een mooi moment voor mij om iets te vragen dus:

De twee series die het dichtste in de buurt kwamen waren Everwood en One Tree Hill (EDIT: en Veronica Mars). Everwood vond ik een beetje te depressief en OTH was teveel tiener-drama voor mij. Series als Suits (de eerste paar seizoenen) en White Collar combineerden ook iets drama met een goede dosis humor, maar zijn niet helemaal waar ik naar zoek, maar iets wat daar op lijkt is op zich niet verkeerd (ik heb al die andere series van USA Network zoals Royal Pains en Burn Notice al bekeken). Ik ben absoluut niet opzoek naar een sitcom, die vind ik gewoon niet leuk, de humor voelt geforceerd aan en er zit te weinig verhaal in (Friends en Modern Family waren nog te pruimen, maar ook bij die series ben ik na een paar seizoenen afgehaakt).

EDIT: Nog even zo'n standaard lijstje met wat ik al bekeken heb (niet alles, alleen dat wat een beetje relevant is voor mijn vraag):
  • Gilmore Girls: Precies waar ik naar opzoek ben, alhoewel van mij best iets minder vrouwelijk mag zijn (deze serie net niet over het randje).
  • Veronica Mars: Vond ik erg leuk, voldoet ook redelijk aan waar ik naar opzoek ben.
Girls niet iets voor je?
IMDB: Girls (TV Series 2012– )

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
CaptJackSparrow schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:38:
Zo specifiek wordt erg lastig om bijna 'op bestelling' te vinden. Maar bij drama, humor en toch ook wel wat feel-good al ligt het er niet al te dik op moest ik aan Boston Legal denken. Een erg goed geschreven en gespeelde advocatenserie.

IMDB: Boston Legal (TV Series 2004–2008)
Ja, mijn vraag ik vrij specifiek en de kans is groot dat wat ik precies zoek helemaal niet bestaat. Boston Legal ziet er in ieder geval leuk uit, daar zal ik binnenkort een paar afleveringen van proberen, bedankt!
GeeBee schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:02:
Unforgettable kijkt wel lekker weg.
http://www.tv.com/shows/unforgettable-2011/
Niet te zware politieserie met feel-good elementen 😀
Die heb ik wel eens op TV zien langskomen, maar ik vond het om eerlijk te zijn een dertien-in-een-dozijn politieserie, misschien moet ik het eens een tweede kans geven.
arsimo schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:19:
[...]

Als je een fan van Gilmore Girls bent moet je de de serie Bunheads (IMDB: Bunheads (TV Series 2012– )) eens proberen - van dezelfde makers als Gilmore Girls. Helaas slechts 18 afleveringen maar desondanks mijn inziens de moeite waard - de sfeer is zeer vergelijkbaar. Je moet alleen geen hekel aan ballet en dans hebben.
Ik ben bang dat ik het door de ballet, dans en het gebrek aan mannelijke personages niet zo leuk ga vinden, maar ik zal het eens gaan proberen, bedankt!
GNML schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:15:
[...]

Zag deze niet in je lijst staan, misschien zijn de volgende iets voor je
- hart of dixie
- gossip girl
Hart of Dixie heb ik een paar afleveringen geprobeerd, maar ik vond het eigenlijk maar een matige serie. Gossip Girl is niks voor mij ben ik bang, volgens mij (verbeter me als ik het fout heb) is dat zo'n tienerserie.

Bedankt voor de hulp in ieder geval allemaal. Ik heb weer een paar series op mijn lijstje gezet, hopelijk zit daar tussen wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Maar welke staan er nu op je lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En waarom sla je Shameless zomaar over? :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:26

Ik ben op zoek naar iets vrij specifieks, ik heb er al lang naar gezocht (en nog niks gevonden), dus de kans is groot dat het helemaal niet bestaat, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Het moet een drama-serie zi...
Het is een oudje, maar past wellicht wel in je straatje:
Ally McBeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Six feet under misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:28

Toch zit wat mij betreft burn notice dicht bij wat je beschrijft. Zeker in de latere seizoenen gaat het budget wat meer omhoog en wordt het minder a-team (elke episode random iemand helpen) en meer overkoepelende drama. Het laatste seizoen is eigenlijk bizar spannend, zeker gezien het niveau van het begin.

Vergeet ook friends niet :o .

Silicon Valley is misschien ook wel een optie.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

iemand deze serie ooit gezien? IMDB: Power (TV Series 2014– )

is het wat? ben op zoek naar een goede crime serie (dus geen NCIS, CSI enz)

IMDB: Fargo (TV Series 2014– ) kon ik niet inkomen (nadat er opeens aliens voorbij kwamen)
IMDB: Narcos (TV Series 2015– ) voor de helft gezien, same as above
IMDB: Homeland (TV Series 2011– ) zit in seizoen 4 (einde) moet moeite doen om het te blijven volgen. Is seizoen 5 beter?

Allemaal helemaal gezien en vond het zeer goede serie's
IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )
IMDB: Dexter (TV Series 2006–2013)
IMDB: Better Call Saul (TV Series 2015– )
IMDB: Daredevil (TV Series 2015– )
IMDB: Breaking Bad (TV Series 2008–2013)

Hebben jullie iets voor me? :9

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

The Wire, The Shield, Sopranos en Southland neem ik aan allemaal al gehad?

Als je het niet erg vindt om voertaal Frans te luisteren is Engrenages ook echt een aanrader.

Overigens, ga je schamen dat je Fargo, Narcos en Homeland niet leuk vindt :+

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
spartacusNLD schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:11:
IMDB: Fargo (TV Series 2014– ) kon ik niet inkomen (nadat er opeens aliens voorbij kwamen)
Daar heb je twee hele seizoenen voor nodig gehad?
Narcos is nog maar 1 seizoen van, en er zitten geen aliens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben weer op zoek naar een nieuwe tijdrovende verslaving, onlangs Narcos gezien, en zou iets in die trant willen hebben, Breaking bad / Narcos achtig iets, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:27
spartacusNLD schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:11:
iemand deze serie ooit gezien? IMDB: Power (TV Series 2014– )

is het wat? ben op zoek naar een goede crime serie (dus geen NCIS, CSI enz)

IMDB: Homeland (TV Series 2011– ) zit in seizoen 4 (einde) moet moeite doen om het te blijven volgen. Is seizoen 5 beter?

Allemaal helemaal gezien en vond het zeer goede serie's
IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )
IMDB: Dexter (TV Series 2006–2013)
IMDB: Better Call Saul (TV Series 2015– )
IMDB: Daredevil (TV Series 2015– )
IMDB: Breaking Bad (TV Series 2008–2013)

Hebben jullie iets voor me? :9
The Bridge en The Killing (liefst originele serie, maar remake is ook niet gek schijnt). Het Britse Luther is ook goed. Maar vooral het al eerder genoemde The Wire en The Shield natuurlijk!!

Vergeet ik Banshee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 01:00:
Ook ik ben weer op zoek naar een nieuwe tijdrovende verslaving, onlangs Narcos gezien, en zou iets in die trant willen hebben, Breaking bad / Narcos achtig iets, suggesties?
Kom ik weer :Y) : Weeds
When a suburban mother turns to dealing marijuana in order to maintain her privileged lifestyle after her husband dies, she finds out just how addicted her entire neighborhood already is.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:08
Weeds lijkt in de verste verte niet op de series die hij noemt.. Ja, je zou 'handel in drugs' als overeenkomst kunnen noemen, maar dan houdt het echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Arrne schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:02:
Weeds lijkt in de verste verte niet op de series die hij noemt.. Ja, je zou 'handel in drugs' als overeenkomst kunnen noemen, maar dan houdt het echt op.
Qua humor (en bizarre situaties) zie ik tussen Weeds en en Breaking Bad toch echt wel overeenkomsten. Van Narcos heb ik alleen de eerste aflevering nog gezien, dus ik weet niet hoe de humor zich daarin ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
Making a Murderer

Zondagmiddag om 15uur dacht ik, is even kijken wat het is. Ging er blind in en heb alle 10 afleveringen achter elkaar gekeken!

NIET gaan googlen naar het verhaal! (waargebeurd) Dan lees je teveel en ben je gespoiled. Gewoon kijken.

De storyline voor de mensen die het willen weten. Niet echt een spoiler, maar blind in gaan is naar mijn mening beter
spoiler:
Een Amerikaanse man wordt valselijk beschuldigd van moord, mag na 18 jaar de gevangenis verlaten dankzij een vernieuwende DNA-test, maar wordt kort daarna opnieuw opgepakt voor een tweede, nog meer verwoestende zaak. Filmmakers Laura Ricciardi en Moira Demos nemen de kijker mee in een schokkende rit waarin ze elke hoek van de zaak Avery blootleggen. Archiefmateriaal, interviews met betrokkenen, onbeantwoorde vragen en het lot van Avery… Alles wordt in vraag gesteld, niets wordt aan het toeval overgelaten

Zelf ben ik fan van de volgende series:
Breaking Bad, Fargo, Luther, Mr Robot, Man in the high castle, Homeland, Sherlock, House of Cards, Elemtary, the Americans, Dexter, Outlaw in charge, Continuum, Bates Motel, Narcos, Band of Brothers, Black Mirror, en nog meer...

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 22-12-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Arrogant schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:19:
[...]

Qua humor (en bizarre situaties) zie ik tussen Weeds en en Breaking Bad toch echt wel overeenkomsten. Van Narcos heb ik alleen de eerste aflevering nog gezien, dus ik weet niet hoe de humor zich daarin ontwikkelt.
Misschien heb je gelijk, maar ik zie geen noemenswaardige overeenkomsten tussen die 2. Toegeven, na het eerste seizoen van Weeds ben ik afgehaakt. Het zijn verder in ieder geval totaal verschillende series, en iemand die op zoek is naar 'een serie als Breaking Bad/Narcos' is hoogstwaarschijnlijk niet op zoek naar Weeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:30
Persoonlijk zit ik momenteel in een seriedip. Ik volg in feite 3 series goed en van die drie moet allemaal nog een nieuw seizoen komen. Al komen die wel mooi sequentieel.

-Vikings (Feb 2016)
-Game of Thrones (April 2016)
-The Last Ship (Juni 2016)

Verder van de veel genoemde series hier (Narcos, Breaking bad, Homeland etc) heb ik wel een tijdje gevolgd maar ben niet blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Arrne schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:33:
[...]

Misschien heb je gelijk, maar ik zie geen noemenswaardige overeenkomsten tussen die 2. Toegeven, na het eerste seizoen van Weeds ben ik afgehaakt. Het zijn verder in ieder geval totaal verschillende series, en iemand die op zoek is naar 'een serie als Breaking Bad/Narcos' is hoogstwaarschijnlijk niet op zoek naar Weeds.
Misschien niet of misschien wel. Mijn eerste gedachte bij de eerste aflevering van Breaking Bad was Weeds dus ik vond 't het vermelden waard :)
Maar ik zie ook overeenkomsten met Fargo en Banshee.

• webgangster
  • Laatst online: 11:29
Voor iedereen met een abbo op NLziet, iedere dag komt er een aflevering uit van Salamander.

Wat is Salamander?
Wikipedia: Salamander (televisieserie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 13:06

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het moet een drama-serie zijn waar je vrolijk van wordt (combinatie van humor en feel-good). Een serie als Gilmore Girls dus, de hoeveelheid drama in deze serie was erg licht, de humor was leuk maar voelde niet geforceerd aan, en na (bijna) iedere aflevering had ik een glimlach op mijn gezicht.
Lilyhammer

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 04-10 14:56
webgangster schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:26:
Voor iedereen met een abbo op NLziet, iedere dag komt er een aflevering uit van Salamander.

Wat is Salamander?
Wikipedia: Salamander (televisieserie)
dikke aanrader :)

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:56
Voor iedereen die "Sherlock" volgde en baalde van de korte seizoenen.....

Morgen, 1 januari om 21:00 uur op BBC1 een nieuwe (laatste) aflevering.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik kan The Man in the High Castle (door Amazon!) van harte aanbevelen.

Ook voor fans van Philip K. Dick een echte aanrader, al gaat het verhaal behoorlijk anders - ik ben momenteel het boek aan het lezen. In grote lijnen komt het wel op hetzelfde neer, maar de dramatisering heeft het verhaal aangepast, ongetwijfeld met de beste bedoelingen.

Het resultaat is prima! :)

Verder smaakt de reeks Jessica Jones echt naar meer!

Ik hoop dat we daar nog meer van gaan zien, al dan niet in combinatie met Daredevil.

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 31-12-2015 16:55 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Een fijn, voorspoedig, gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar toegewenst aan iedereen! Maak er allemaal een mooi jaar van en op naar meer mooie series en films waar wij allen van kunnen genieten! Mochten iemand nog wat gemist hebben of inspiratie zoeken voor een nieuwe serie, aangezien het daar in dit topic over gaat:

*knip* linkspam

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 01-01-2016 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:06
ThaAresX schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:37:
Persoonlijk zit ik momenteel in een seriedip. Ik volg in feite 3 series goed en van die drie moet allemaal nog een nieuw seizoen komen. Al komen die wel mooi sequentieel.

-Vikings (Feb 2016)
-Game of Thrones (April 2016)
-The Last Ship (Juni 2016)

Verder van de veel genoemde series hier (Narcos, Breaking bad, Homeland etc) heb ik wel een tijdje gevolgd maar ben niet blijven hangen.
The last kingdom schijnt ook erg goed te zijn :)

Vannacht begonnen met Jessica Jones. Ook erg leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:59
Ik zag vandaag een nieuwe serie voorbij komen.

Billions, wederom met Damian Lewis uit Homeland.

IMDB: Billions (TV Series 2016– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rabbitto schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:42:
Ik zag vandaag een nieuwe serie voorbij komen.

Billions, wederom met Damian Lewis uit Homeland.

IMDB: Billions (TV Series 2016– )
Nog beter: met Giamatti
Had m ook op mijn watchlist gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:59
Exocet schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:48:
[...]

Nog beter: met Giamatti
Had m ook op mijn watchlist gezet.
Precies. eens even de pilot bekijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFogOfWar1.w
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 13:53
- Chicago Fire, PD, MED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
De afgelopen weken veel tijd gehad om een aantal series bij te kijken, echter heb ik nog steeds een berg aan series staan waar ik nog nooit aan begonnen ben.

Nu zou ik graag willen weten of deze de moeite waard zijn om te gaan kijken, dit aangezien ik het nooit ga redden om dit allemaal te kijken (er komen een aantal leuke nieuwe series aan, en andere bekende series starten binnenkort weer).

Het lijstje:

American Horror Story
Ash vs Evil Dead
Blindspot
Gotham
Hell on Wheels
House of Cards (US)
Making a Murderer
Marvel's Agent Carter
Quantico
Scorpion
Sense8
The Americans
The Knick
The Man in the High Castle

Zou graag willen weten wat volgens jullie direct shift delete is, en wat zeker de moeite is om te kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
American Horror Story zou ik zeker kijken. Het voordeel is dat elk seizoen een afzonderlijk verhaal is, dus als het ene je niet bevalt kan het andere je wellicht wel bevallen. Ik heb er nu drie gezien. Seizoen 1 is een klassiek verhaal met geesten in een huis en seizoen drie gaat over hekserij. Het tweede seizoen (over een inrichting) vond ik het beste tot nu toe. Binnenkort ga ik vier kijken (over een freakshow in een circus).

House of Cards is steengoed als je het spel om de macht (en met name het vuile spel) interessant vindt. Mijn vriendin vond het bijvoorbeeld weer wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:18

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Protax schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:29:
[...]

American Horror Story
Ash vs Evil Dead
Blindspot
Gotham
Hell on Wheels
House of Cards (US)
Making a Murderer
Marvel's Agent Carter
Quantico
Scorpion
Sense8
The Americans
The Knick

Zou graag willen weten wat volgens jullie direct shift delete is, en wat zeker de moeite is om te kijken! :)
Gotham heb ik deels gezien en is erg tof. De kritieken hier op het forum zijn ook overwegend lovend.
Marvel's Agent Carter is een leuke toevoeging op het al bestaande Marvel Universum.
Scorpion is luchtig en over de top. Fijn als tussendoortje.
The Man in the High Castle is zeer interessant en krijgt ook goede kritieken. Ik heb nu 2 afleveringen gezien en die smaakten wel naar meer.

De overige series ken ik (nog) niet, maar ik weet dat men over het algemeen erg positief is over House of Cards en The Knick.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 23:14
Poldark is ook een leuke serie.
Maar het feit dat het een BBC product is, speelt daar natuurlijk ook mee :)
http://www.imdb.com/title/tt3636060/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De afgelopen weken veel tijd gehad om een aantal series bij te kijken, echter heb ik nog steeds een berg aan series staan waar ik nog nooit aan begonnen ben.

Nu zou ik graag willen weten of deze de moeite waard zijn om te gaan kijken, dit aangezien ik het nooit ga redden om dit allemaal te kijken (er komen een aantal leuke nieuwe series aan, en andere bekende series starten binnenkort weer).

IMHO

American Horror Story - zeker de moeite waard
Gotham - links laten liggen
House of Cards (US) - ik vond het erg goed maar moet je liggen
Making a Murderer - 1 afl. gezien, tot nu toe boeiend
Marvel's Agent Carter - ik kon er niet in komen
Scorpion - luchtig voor tussendoor, zeker geen must-see
The Americans - links laten liggen

De rest heb ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Zamorano schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:53:
[...]

IMHO

American Horror Story - zeker de moeite waard
Gotham - links laten liggen
House of Cards (US) - ik vond het erg goed maar moet je liggen
Making a Murderer - 1 afl. gezien, tot nu toe boeiend
Marvel's Agent Carter - ik kon er niet in komen
Scorpion - luchtig voor tussendoor, zeker geen must-see
The Americans - links laten liggen

De rest heb ik niet gezien
Daaraan zie je dat smaken verschillen.

The Americans is op 1 na de beste reeks in dit lijstje ( house of cards op 1 ofc).
Je moet geen nonstop actie verwachten, het gaat immers om een sleeper family in usa tijdens de koude oorlog. Erg sterke reeks imho.

Gotham is ook leuke reeks. Als je je over het imho crappy overacting van Gordon kan zetten, dan is het wel degelijke sfeer die deze reeks aanbied.

Blindspot is case of the week. Niet goed, maar gekeken voor Jaime Alexander ( tering wat is die lekker :p)

Agent carter, vond ik leuk. Maar ik vind alle marvel/dc series best leuk entertainment :D

Ash vs evil dead. Do we need to say more........ASH is back :D _/-\o_

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand nog een serie a la Modern Family? Leuke comedy waar je niet te veel bij hoeft na te denken? Liefst op Netflix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:53
ThomasXIV schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:06:
Iemand nog een serie a la Modern Family? Leuke comedy waar je niet te veel bij hoeft na te denken? Liefst op Netflix!
Suits (staat op netflix, 5 seizoenen al geloof ik).

Niet echt perse comedy. Al heeft het zeker een humoristische insteek en vind ik de dynamiek tussen de hoofdpersonages erg leuk. Kijkt goed weg verhaal loopt goed door. Vind dit de leukste serie die ik nu volg momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Suits is zeker leuk, maar ik kan op geen enkele manier zien hoe je die kan vergelijken met Modern Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
M a r c o schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:15:
Suits is zeker leuk, maar ik kan op geen enkele manier zien hoe je die kan vergelijken met Modern Family.
Nouja ik vind deze serie met momenten grappiger dan modern family. Al is het geen comedy geloof ik. Er werd idd om een comedy gevraagd en iets op netflix dus vandaar dat ik er toch mee kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb Suits t/m seizoen 2 gezien, vond toen de lol er wel een beetje af, maar is misschien het proberen waard nu er meer op Netflix staat. Bedankt voor de suggestie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Neuh, kan niet zeggen dat Suits na seizoen 2 echt beter werd. Toen was de serie wel een beetje over z'n hoogtepunt heen. Ook niet echt comedy inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58

Het lijstje:

American Horror Story
Ash vs Evil Dead
Blindspot
Gotham
Hell on Wheels
House of Cards (US)
Making a Murderer
Marvel's Agent Carter
Quantico
Scorpion
Sense8
The Americans
The Knick

Van de series die je noemt, kijk ik
House of Cards, de absolute favoriet in dit lijstje.

Marvel's Agent Carter, leuke serie, seizoen 2 begint in januari. een vrouwelijke hoofdrol is ook gaaf!

Sense8 is veruit de meest verrassende nieuwe serie die Netflix uitbracht.

The Americans, kijk ik al een aardig tijdje, de serie is mega spannend. Miss omdat ik het erg geloofwaardig vind, ze houden mij iig goed vast.

Met Making a Murderer ben ik net begonnen, kijkt weg als een documentaire. Dat is het enige nog wat ik kan zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wippien op 04-01-2016 15:33 ]

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
Rabbitto schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:51:
[...]

Precies. eens even de pilot bekijken vanavond.
Bedankt voor de tip, je kijkt online zeker?!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023

Het lijstje:

American Horror Story
Ash vs Evil Dead
Blindspot
Gotham
Hell on Wheels
House of Cards (US)
Making a Murderer
Marvel's Agent Carter
Quantico
Scorpion
Sense8
The Americans
The Knick

American Horror Story: als je van het genre houdt. Heeft sterke seizoenen, maar zeker ook veel mindere ertussen.
Ash vs Evil Dead: heerlijke serie. Over de top, overdreven en gwn entertainment.
Blindspot: als kwaliteit je criteria is, dan links laten liggen.
Gotham: eerste seizoen kreeg heel veel kritiek, tweede seizoen schijnt beter te zijn.
Hell on Wheels: als je gek bent op westerns. Een serie met meer potentie dan eruit wordt gehaald.
House of Cards: ben ik persoonlijk niet weg van. Heeft ook meer potentie dan eruit wordt gehaald.
Making a Murderer: een must. Een televisieverplichting
Agent Carter: links laten liggen.
Quantico: kijkt aardig weg, maar wederom; als je zoekt naar kwaliteit dan links laten liggen.
Scorpion: heeelll ver links laten liggen.
Sense8: moet ik zelf nog aan beginnen, lijkt me interessant.
The Americans: een must.
The Knick: hele goede serie. Behoort ook bij het betere werk.
The Man in the High Castle: heel interessant thema vooral. Alleen daarom al de moeite waard.

De pilot van Billions is ook een hele lekkere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wippien schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:32:
[...]
Met Making a Murderer ben ik net begonnen, kijkt weg als een documentaire. Dat is het enige nog wat ik kan zeggen.
Het is een documentaire :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Parks and Recreation. Staat welliswaar niet op de Nederlandse Netflix maar heb er, net als Modern Family, hard om kunnen lachen iedere aflevering.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
azz_kikr schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Daaraan zie je dat smaken verschillen.

The Americans is op 1 na de beste reeks in dit lijstje ( house of cards op 1 ofc).
Je moet geen nonstop actie verwachten, het gaat immers om een sleeper family in usa tijdens de koude oorlog. Erg sterke reeks imho.

Gotham is ook leuke reeks. Als je je over het imho crappy overacting van Gordon kan zetten, dan is het wel degelijke sfeer die deze reeks aanbied.

Blindspot is case of the week. Niet goed, maar gekeken voor Jaime Alexander ( tering wat is die lekker :p)

Agent carter, vond ik leuk. Maar ik vind alle marvel/dc series best leuk entertainment :D

Ash vs evil dead. Do we need to say more........ASH is back :D _/-\o_
Ik vond het eerste seizoen van the Americans heel spannend, tweede seizoen werd wat minder en derde seizoen zo afgrijselijk dat ik het zelfs niet meer kijk als al mijn afleveringen op zijn. Dat zegt wat want ik heb best wel wat slechte series gekeken :P .

Gotham vond ik persoonlijk ook niet geweldig. Zo zie je maar dat smaken verschillen...

Suits heb ik bijvoorbeeld wel heel erg van kunnen genieten de latere seizoenen.

Series die ik vorig jaar voor het eerst keek en spannend vond:
  • The 100
  • Black Sails
  • Orphan black (laatste seizoen wel weer wat minder ook)
  • Marvel's Jessica Jones
Series waar ik ben afgehaakt:
  • Gotham
  • Daredevil
  • The Americans seizoen 3

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 04-01-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

yrew schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:45:
[...]

Parks and Recreation. Staat welliswaar niet op de Nederlandse Netflix maar heb er, net als Modern Family, hard om kunnen lachen iedere aflevering.
Die heb ik vaak op TV gezien, leuke ja! Misschien eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29

M0nkeymen

Monkeystyle!

yrew schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:45:
[...]
Kun je Parks and Recreation in Nederland legaal kijken on demand? Lees erg veel quote's uit deze serie op het internet, het lijkt me een leuke serie. Lijkt wel een beetje op The Office volgens mij.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Oh ja, Parks and Recreation Lijkt veel op The Office inderdaad. The Office heb ik alleen nog nooit gezien. Heb ook al 15 jaar geen tv trouwens dus ik weet ook niet zo goed wat daarop geweest is en wat niet.

Parks and Recreation is niet legaal te streamen in Nederland volgens mij.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Eerste wat me te binnen schiet zijn master of none en the goldbergs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Brooklyn Nine Nine?

(Jammer dat die netflix originals zo weinig afleveringen hebben, waaronder Master of None).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Iedereen die behoefte heeft aan een erg beloftevolle sci-fi serie, check (de recente eerste paar afleveringen van) The Expanse.

Erg interessante setting en verhaal, met veelal een grijze moraal, inclusief politieke en sociale elementen. En er is ook bepaald niet bezuinigd op de productie en de schitterende beelden van ruimteschepen en het heelal. Mijn mond viel af en toe open van de visuele pracht...

En voor The Walking Dead liefhebbers....Fear the walking dead. Spin-off serie met 6 (recente) episodes in seizoen 1. Iets minder overtuigend als The Walking Dead, maar toch zeker de moeite waard...helemaal met het gebrek aan goede post-apocalyptische series.

[ Voor 44% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-01-2016 00:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ten tijde van het eerste seizoen van The Walking Dead waren er dan weer betrekkelijk veel postapocalyptische series.

TWD: Help! De zombies komen!
Falling Skies: Help! De aliens komen!
Revolution: Help! Geen stroom?!
Terra Nova: Help! Terug in de tijd van de dino's!

Het komt en gaat in golven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jorgen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:40:
Ten tijde van het eerste seizoen van The Walking Dead waren er dan weer betrekkelijk veel postapocalyptische series.

TWD: Help! De zombies komen!
Falling Skies: Help! De aliens komen!
Revolution: Help! Geen stroom?!
Terra Nova: Help! Terug in de tijd van de dino's!

Het komt en gaat in golven.
Klopt, alleen imo kan er weinig tippen aan TWD.

Falling Skies vond ik veel te veel een mainstream 'Spielberg-stempel' hebben.
Revolution was bij vlagen echt belachelijk en miste ook maar iets van een dreigende sfeer.
Terra Nova misschien eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
sdk1985 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:40:
Brooklyn Nine Nine?

(Jammer dat die netflix originals zo weinig afleveringen hebben, waaronder Master of None).
Ook een leuke optie op Netflix inderdaad. Zo ook Californication al is dat officieel geen comedy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Als je Making a Murderer nog niet gezien hebt, zou dat de allerhoogste prioriteit moeten hebben :)

Wat een meesterwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:01:
Iedereen die behoefte heeft aan een erg beloftevolle sci-fi serie, check (de recente eerste paar afleveringen van) The Expanse.

Erg interessante setting en verhaal, met veelal een grijze moraal, inclusief politieke en sociale elementen. En er is ook bepaald niet bezuinigd op de productie en de schitterende beelden van ruimteschepen en het heelal. Mijn mond viel af en toe open van de visuele pracht...
Op jou aanraden twee afleveringen gekeken maar het viel me op dat hij van Syfy is. Oppassen voor cancellation dus :P .
Syfy TV shows Current season Status

2
12 Monkeys 2 (13 eps) renewed, season 2 debuts April 2016

3
Bitten 3 (10 eps) ending, season 3 debuts 2/15/16

4
Blood Drive 1 (13 eps) new series debuts TBD 2016

5
Channel Zero 1 (6 eps) new series debuts Fall 2016, renewed thru s2

6
Childhood's End 1 (3 eps, aired) ended, last ep aired 12/16/15

7
Continuum 4 (6 eps, aired) ending, series finale aired 10/16/15

8
Dark Matter 2 (13 eps) renewed, season 2 debuts TBD 2016

9
Defiance 3 (13 eps, aired) cancelled, last episode aired 8/28/15

10
Dominion 2 (13 eps, aired) cancelled, last episode aired 10/1/15

11
The Expanse 1 (10 eps) renewed through season 2

12
Haven 5 (26 eps, aired) cancelled, final episode aired 12/17/15

13
Helix 2 (13 eps, aired) cancelled, last episode aired 4/10/15

14
Hunters 1 (13 eps) new series debuts April 2016

15
Killjoys 2 (10 eps) renewed, season 2 debuts 1/25/16

16
Lost Girl 5 (16 eps) ending, series finale airs TBD

17
The Magicians 1 (13 eps) season returns 1/25, not cancelled or renewed yet

18
Olympus 1 (13 eps, aired) not cancelled or renewed yet

19
Wynonna Earp 1 (13 eps) new series debuts TBD 2016

20
Z Nation 3 (15 eps) renewed, season 3 debuts TBD 2016
Vond zelf The 100 en Battlestar Galactica vanaf episode 1 een stuk spannender. De laatste is natuurlijk een klassieker dus mogelijk niet helemaal eerlijk ;). Maar negatief ben ik zeker niet hoor.

[ Voor 46% gewijzigd door sdk1985 op 05-01-2016 16:22 . Reden: Syfy en linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56

Niku

Alagaesii

Ben na Sons of Anarchy eigenlijk aan geen nieuwe serie meer begonnen, bang dat het alleen maar tegen kan vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

sdk1985 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:23:
[...]

Op jou aanraden twee afleveringen gekeken maar het viel me op dat hij van SciFi is. Oppassen voor cancellation dus :P .
Syfy inderdaad :P
sdk1985 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:23:
[...]
Vond zelf The 100 en Battlestar Gallectica vanaf episode 1 een stuk spannender. De laatste is natuurlijk een klassieker dus mogelijk niet helemaal eerlijk ;). Maar negatief ben ik zeker niet hoor.
Battlestar Gallectica ken ik niet, Galactica wél :P

Tja Battlestar knalt er in met de miniseries ook meteen redelijk vol in. The Expanse start logischerwijs iets rustiger maar ik zat toch al redelijk op puntje van mijn stoel in laatste deel van Episode 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Syfy en Galactica... Oké :P.

Doelde overigens op de versie uit 2005 met meer dan 60 afleveringen: IMDB: Battlestar Galactica (TV Series 2004–2009). Hebben we het over iets anders of noemen we dat tegenwoordig al een mini serie??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
sdk1985 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:58:
[...]

Gotham vond ik persoonlijk ook niet geweldig. Zo zie je maar dat smaken verschillen...

Suits heb ik bijvoorbeeld wel heel erg van kunnen genieten de latere seizoenen.
Suits volg ik ook, en zal ik ook zeker afkijken! Maar ben ook afgehaakt met Gotham in het 2de seizoen.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

sdk1985 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:20:
Syfy en Galactica... Oké :P.

Doelde overigens op de versie uit 2005 met meer dan 60 afleveringen: IMDB: Battlestar Galactica (TV Series 2004–2009). Hebben we het over iets anders of noemen we dat tegenwoordig al een mini serie??? :+
BSG - TOS
1978 - S01 - 24 eps
1980 - S02 - 10 eps

BSG - Reboot
2003 - S01 - 13 eps
2005 - S02 - 20 eps
2006 - S03 - 20 eps
2007 - S03.5 - Razor 1 ep (film)
2008 - S04 - 20 eps
2009 - Webisodes - 10 eps
2009 - The Plan - 1 ep (film)

En dan heb ik nog een bestand genaamd Battlestar.Galactica.Miniseries.720p.x264.5.1.mkv van 3 uur waarvan ik niet helemaal precies weet waar die geplaatst moet worden in de Reboot serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

GeeBee schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:05:
En dan heb ik nog een bestand genaamd Battlestar.Galactica.Miniseries.720p.x264.5.1.mkv van 3 uur waarvan ik niet helemaal precies weet waar die geplaatst moet worden in de Reboot serie...
Volgens mij waren die miniseries de chronologische start van het verhaal van de Reboot serie. Maar kan me vergissen met al die spinoffs enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 05-01-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Iemand hier die ook Black Sails volgt? Dat begint 23 januari geloof ik weer.
Marco Polo (Netflix) is alweer uitgesteld geloof dat dat nu pas weer in de zomer verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:37:
[...]

Volgens mij waren die miniseries de chronologische start van het verhaal van de Reboot serie. Maar kan me vergissen met al die spinoffs enzo.
Je hebt gelijk. Aflevering 1 is geen dubbele aflevering en begin met "previously on...". Ik vrees dat ik het previously on deel dan even ben kwijt geraakt. Zonde, best leuk om nog eens te kijken...
CrystalViriS schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:42:
Marco Polo (Netflix) is alweer uitgesteld geloof dat dat nu pas weer in de zomer verder gaat.
Ja zeker, Black Sails ging er volgens mij in een week doorheen :P.

Vannacht komen er overigens nieuwe afleveringen van New Girl, Brooklyn Nine-Nine en Limitless. Dus het seizoen is weer van start gegaan!

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 05-01-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Laatst online: 19-04-2022
CrystalViriS schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:42:
* Dan0r steekt hand op.

Ja zeker, prima serie. Ben benieuwd naar het volgende seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
gisteren is The Shannara Chronicles begonnen. Ze willen inspelen op het succes van GoT en ze hebben er volgens mij veel geld in gestoken. Ik ga vanavond de eerste twee afleveringen kijken.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Lanithro schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:58:
gisteren is The Shannara Chronicles begonnen. Ze willen inspelen op het succes van GoT en ze hebben er volgens mij veel geld in gestoken. Ik ga vanavond de eerste twee afleveringen kijken.
Succes op Gathering of Tweakers?
Oh nee, wacht. Game of Thrones... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:37:
[...]

De miniseries zijn de start van de BG 2.0-reeks.

Als je die niet gezien hebt, mis je aan het begin van S1 erg veel achtergrond.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 23:14
Lanithro schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:58:
Lijkt me wel een interessante ... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

IMDB geeft de eerste epiosde een reating van 8,6. Het is wel op MTV. Ik weet niet hoeveel dat zegt, maar volgens mij is het toch meer 16-jarigen-pulp wat die zender uitzendt. De trailer was wel gaaf, dus ik ga het toch maar bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ach MTV heeft ook Teen Wolf. Is ook wel vermakelijk als je niets anders leuks hebt om te kijken. Shannara is trouwen ook een boekenserie.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Net even de trailer bekeken van Shannara, laat maar... :+
Niku schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:35:
Ben na Sons of Anarchy eigenlijk aan geen nieuwe serie meer begonnen, bang dat het alleen maar tegen kan vallen :+
SoA vond ik vermakelijk maar er zijn echt zat series die beter zijn als je het mij vraagt. :)

Heb je The Shield gezien? Zelfde maker, betere serie imo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.