"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

DjVe schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:58:

- Bearking Bad (Meesterlijk geacteerd. Alles klopt en erg veel diepgang)
Dat lijkt me een goede, lekkere twist :D

Vandaag de eerste aflevering van Mr. Robot gezien, damn dat is wel een goede! precies in mijn/ons techie straatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Wat heb ik ongeveer de laatste twee jaar gezien:

KNIP

Nog op de lijst

-The Wire (wacht op een mooie HD release)
-The Sopranos
-White Collar
-Sherlock

Zijn wat andere namen die ik afgelopen tijd heb bekeken. Ik kijk liever iets met één groot verhaal zijn met lekker veel diepgang. Liever geen afzonderlijke afleveringen a la Bones/CSI. Ik ben nu op zoek naar een goede Sci-Fi serie of iets post apocalyptische serie. Tips?
Terwijl je wacht op The Wire (wat natuurlijk de beste serie ooit was (ook in 4:3)), kan ik je Fringe aanraden. Het is een groot verhaal en sci-fi. Post apocalyptisch heb ik niet echt een aanrader...
Gezien de variatie in je lijst, denk ik dat je ook Orphan Black wel eens een kans kan geven. Serie zit goed in elkaar en past bij de omschrjvingen die je geeft van andere series.
En om gewoon eens iets anders te proberen, kan ik je True Blood aanraden. In eerste instantie dacht ik ook "geen zin in een bagger 13 in een dozijn vampire serie", maar deze serie is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

Post apocaliptisch zou ik Jericho aan kunnen raden, is al een wat oudere serie, verhaal in het kort: Amerika (waar anders) is weggevaagd door atoombommen, behalve het kleine dorpje Jericho, dat zich moet verdedigen tegen vanalles en nog wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Niet apocalyptisch, maar hoort in je rijtje: Boardwalk Empire. Top serie. Staat bij mij zeker zo hoog aangeschreven als Breaking Bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Postapocalyptisch: The Walking Dead of bijv. The Last Ship
Sci-fi: Star Trek misschien?
Totaal andere setting: Crossbones (met John Malkovic)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al te vinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersphinx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 15:57
wvkreg schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:54:
Iemand the fall met Gillian Anderson gezien? Opinies?
Ja, goede serie, seizoen 1 en 2 staan ook op netflix. Britse series zijn vaak ook erg goed en ik moet zeggen dat de serie lekker wegkijkt en goed in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:13

DjVe

Hatsaflats!

Dat lijkt me een goede, lekkere twist :D
Gniffel :+
Terwijl je wacht op The Wire (wat natuurlijk de beste serie ooit was (ook in 4:3)), kan ik je Fringe aanraden. Het is een groot verhaal en sci-fi. Post apocalyptisch heb ik niet echt een aanrader...
Gezien de variatie in je lijst, denk ik dat je ook Orphan Black wel eens een kans kan geven. Serie zit goed in elkaar en past bij de omschrjvingen die je geeft van andere series.
En om gewoon eens iets anders te proberen, kan ik je True Blood aanraden. In eerste instantie dacht ik ook "geen zin in een bagger 13 in een dozijn vampire serie", maar deze serie is echt de moeite waard.
Die ga ik allemaal even bekijken! Bedankt voor de tips.
Post apocaliptisch zou ik Jericho aan kunnen raden, is al een wat oudere serie, verhaal in het kort: Amerika (waar anders) is weggevaagd door atoombommen, behalve het kleine dorpje Jericho, dat zich moet verdedigen tegen vanalles en nog wat..
Al gezien en is inderdaad wel leuke serie
Niet apocalyptisch, maar hoort in je rijtje: Boardwalk Empire. Top serie. Staat bij mij zeker zo hoog aangeschreven als Breaking Bad.
Ook al gezien en inderdaad een zeer goede serie.
Postapocalyptisch: The Walking Dead of bijv. The Last Ship
Sci-fi: Star Trek misschien?
Totaal andere setting: Crossbones (met John Malkovic)
Walking Dead was de eerste 2 seizoenen leuk, daarna...meh. The Last Ship heeft wel een heel hoog "Murica f*ck yeah" gehalte :+ (wel gekeken). Star Trek heb ik wel wat losse afleveringen van bekeken, maar dat moet ik inderdaad nog een kans geven. Crossbones ga ik opzoeken. Bedankt!
Is al te vinden. _/-\o_
:o Ik ga vanavond even zoeken!

[ Voor 3% gewijzigd door DjVe op 01-07-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
DjVe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:33:

Walking Dead was de eerste 2 seizoenen leuk, daarna...meh. The Last Ship heeft wel een heel hoog "Murica f*ck yeah" gehalte :+ (wel gekeken). Star Trek heb ik wel wat losse afleveringen van bekeken, maar dat moet ik inderdaad nog een kans geven. Crossbones ga ik opzoeken. Bedankt!
Als je Start Trek ga kijken en je besluit om te beginnen met The next generation, hou er dan rekening mee dat dit op zichtzelfstaande afleveringen zijn zonder een algehele verhaallijn.Bij Deep Space 9 (beste star trek serie) is er wel een bredere verhaallijn, maar daar kunnen tijdens de seizoenen nog wel een paar dipjes komen. Einde van de serie S5,6,7 zijn rete spannend. Voyager is ook een goede serie.

Wat ook nog aan te raden is als je van SciFi houdt, is Stargate SG-1.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steekje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-10 20:19
Een nieuwe show die interessant lijkt Mr. Robot. Ik heb genoten van de eerste aflevering. wat zwarte humor en toch een goede opbouw. Hopelijk wordt het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:29

ilm

Voor scifi schijnt Ascension wel goed te zijn. Alleszins een hoge score op imdb voor een scifi serie.
http://www.syfy.com/ascension

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 17:45
ilm schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:41:
Voor scifi schijnt Ascension wel goed te zijn. Alleszins een hoge score op imdb voor een scifi serie.
http://www.syfy.com/ascension
Zijn alleen maar 3 afl van gemaakt. Keek wel lekker weg en had wat kunnen worden, maar schijnbaar niet geworden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 08:55
Beste mensen, ik heb al aardig wat series gezien. Maar heb nu een beetje het idee dat er niks meer is wat mij interesseert. Wellicht dat iemand voor mij een vrij onbekende serie heeft (Of bekende!) die binnen mijn specifieke interesses liggen. Parels zoals Survivors en Utopia. Vooral de Post-Apoc series trekken mij erg, vandaar dat Survivors ook een van mijn favorieten is. Ik heb alles een beetje ingedeeld in groepen naar mijn gevoel, een beetje verwarrend misschien maar ik hoop toch dat er iemand is die voor mij een leuke nieuwe serie weet!

Wat heb ik zoal gezien dat ik ECHT geweldig vind
-Survivors, Britse serie uit 2008.- Wat een geweldige atmosfeer, misschien zelfs mijn fav naast Lost.
-Lost : Absoluut geweldig, het mysterieuze ervan, de oude vervallen gebouwen, de setting. Helemaal perfect.
-Breaking bad : Hoe spannend wil je het hebben
-Utopia, vrij onbekende Britse serie.Zeer goed in elkaar gezet

Series die tussen "Wel OK" en "Geweldig" inzitten
-Firefly
-House of Cards
-Suits
-TWD
-Mr Robot, veelbelovend maar pas 1 ep uit
-GOT : Wel leuk, maar niet mijn setting

Gekeken, maar vond ik wel OK
-House MD : Leuke timewaster, vooral gekeken voor Dr Gregory House himself.
-Sherlock : gewoon leuk
-True Detective : Afgekeken, wel OK maar niet geweldig
-Fargo
-Dexter
-Jericho
-The Knick

Wat heb ik geprobeerd
-Misfits, 1e seizoen beloofde aardig wat, maar werd al snel een goedkope serie vond ik.
-Sopranos, 1 seizoen gekeken. Kon er niet inkomen
-White collar , idemditto
-The Wire , kon ik ook niet inkomen. Niet mijn setting
-Callafornication
-Boardwalk empire

[ Voor 4% gewijzigd door CorePax op 01-07-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

CorePax schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:36:
Beste mensen, ik heb al aardig wat series gezien. Maar heb nu een beetje het idee dat er niks meer is wat mij interesseert. Wellicht dat iemand voor mij een vrij onbekende serie heeft (Of bekende!) die binnen mijn specifieke interesses liggen. Parels zoals Survivors en Utopia. Vooral de Post-Apoc series trekken mij erg, vandaar dat Survivors ook een van mijn favorieten is. Ik heb alles een beetje ingedeeld in groepen naar mijn gevoel, een beetje verwarrend misschien maar ik hoop toch dat er iemand is die voor mij een leuke nieuwe serie weet!

-KNIP-
Ik kan niet echt een lijn ontdekken in wat je wel en niet leuk vindt, maar je zou Revolution eens kunnen proberen. Zelf vond ik het geen topper. Ik raad het toch aan, omdat het wel het post apoc gevoel heeft (hoewel het niet echt post apoc is). Van dezelfde maker is als Lost en de acteur die Gus speelt in breaking bad erin zit.
Misschien vind je het helemaal niks, maar iets anders kon ik niet bedenken voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:55
Misschien vind je de serie Sense8 leuk. Eerste aflevering kwam ik moeilijk doorheen, maar de serie wordt met elke aflevering beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Mystic Spirit schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:55:
[...]

Ik kan niet echt een lijn ontdekken in wat je wel en niet leuk vindt, maar je zou Revolution eens kunnen proberen. Zelf vond ik het geen topper. Ik raad het toch aan, omdat het wel het post apoc gevoel heeft (hoewel het niet echt post apoc is). Van dezelfde maker is als Lost en de acteur die Gus speelt in breaking bad erin zit.
Misschien vind je het helemaal niks, maar iets anders kon ik niet bedenken voor je :)
Ah, helemaal vergeten bij het lijstje te zetten. Heb ik al geheel gezien. Inderdaad geen hele goede serie maar wel goed te doen.
regtur2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:09:
[...]

Misschien vind je de serie Sense8 leuk. Eerste aflevering kwam ik moeilijk doorheen, maar de serie wordt met elke aflevering beter.
Heb er een paar trailers van gezien, leek me een beetje matig. Ook de reviews waren niet heel goed. Maar zal toch de pilot even een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:20

-Survivors, Britse serie uit 2008.- Wat een geweldige atmosfeer, misschien zelfs mijn fav naast Lost.
-Lost : Absoluut geweldig, het mysterieuze ervan, de oude vervallen gebouwen, de setting. Helemaal perfect.

-Firefly
-House of Cards
-Suits
-TWD

-House MD : Leuke timewaster, voor al gekeken voor Dr Gregory House himself.
-Fargo
-Dexter
-Jericho
-The Knick

Wat heb ik geprobeerd
-Misfits, 1e seizoen beloofde aardig wat, maar werd al snel een goedkope serie vond ik.
-Callafornication
-Boardwalk empire
Banshee is ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Arjantje72 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:09:
Ik ben een fan van stargate.
Sg1 en stargate Atlantis ben ik net klaar mee met kijken. Is er een andere serie wat er op lijkt?
Van Stargate Universe heb ik begrepen dat het niet de moeite waard is..
Bijvoorbeeld: Firefly schijnt goed te zijn.
Als je van Stargate fan bent dan moet je Farscape zeker eens kijken.
2 van de acteurs van de laatste seizoenen SG1 zijn zelfs uit Farscape overgenomen toen die stopte.
(Ben Browder en Claudia Black, Cameron Mitchell en Vala in SG1. Dat waren de hoofdrolspelers in Farscape)
Wat heb ik ongeveer de laatste twee jaar gezien:

- Game of Thrones (mooi verhaal)
- Prisonbreak (kijkt lekker weg)
- Sense8 (goed verhaal, maar beetje te geforceerd modern qua seksualiteit)
- Wayward Pines (mysterieus a la Lost)
- True Detective (absurd goed geacteerd)
- Band of Brothers /The Pacific (juweeltjes, zowel in beeld/geluid als verhaal)
- Generation Kill (komt over als een erg realistisch beeld van de hedendaagse militair)
- Battlestar G. (prima te kijken, maar vind het op het randje)
- House of Cards (briljant geacteerd)
- Vikings (goed verhaal)
- The Killing (Heerlijke duistere setting)
- Lilyhammer (Leuke humor en personages)
- Peaky Blinders (Goed verhaal en mooie setting)
- Homeland (Goed verhaal wat lekker traag op gang komt)
- Broadchurch (Prima Engelse detective)
- Californication (Al heb ik alle seizoenen al zeker 3 keer gekeken. Je blijft grinniken)
- The Following (Zeer goed verhaal en goede opbouw van spanning)
- Better Call Saul (zoals hierboven. Briljant vervolg)
- Terra Nova (lekker wegkijk sci-fi)
- Firefly (lekker wegkijk sci-fi)
- Marco Polo (Had er meer van verwacht, maar het verhaal en de mooie plaatjes, slepen je wel mee)
- Spartacus (Bloed, geweld, naakt en een pilsje. wat wil een man nog meer)
-The Unit (Prettige serie over een eliteteam militairen)
- The Americans (Lekker verhaal met fijne personages)
- Unsere Mutter Unsere Vater (Juweeltje)
- Luther (goed acteerwerk)
- Deadwood (goed acteerwerk)
- Falling Skies (viel laatste seizoen erg tegen)
- Daredevil (viel me 100% mee)
- The 100 (geen meesterwerk, maar kijkt prima weg)

Nog op de lijst

-The Sopranos
-White Collar
-Sherlock

Zijn wat andere namen die ik afgelopen tijd heb bekeken. Ik kijk liever iets met één groot verhaal zijn met lekker veel diepgang. Liever geen afzonderlijke afleveringen a la Bones/CSI. Ik ben nu op zoek naar een goede Sci-Fi serie of iets post apocalyptische serie. Tips?
Tips:

- Jericho (post apocalyptisch)
- The Event (beetje SCi FI)

Orphan Black viel me ook alles mee. En je hebt nog Defiance maar dat is al meer apart en moet je van houden.

The Blacklist zie ik ook niet in je lijstje staan, is alleen totaal geen scifi of postapocalyptisch.

En als je scifi liefhebber bent dan natuurlijk Babylon 5 (briljant) en Farscape, al zijn die ondertussen al wel wat verouderd.

Ben zelf erg onder de indruk van MR Robot waarvan ik gisteren de eerste aflevering heb gekeken. Kijk al uit naar de volgende.

verder 2 nieuwe series waarvan ik verwacht dat het wegkijk Scifi is met niet al teveel diepgang (beetje zoals Defiance):
- Dark matter
- Killjoys

[ Voor 10% gewijzigd door Skimovic op 02-07-2015 01:18 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 13-10 20:41

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nog op de lijst

-The Sopranos
-White Collar
-Sherlock
HD is inmiddels uit van The Wire, tijdje terug op Blu-Ray verschenen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 16:38

-Firefly
-House of Cards
-Suits
-TWD

-House MD : Leuke timewaster, vooral gekeken voor Dr Gregory House himself.
-Fargo
-Dexter
-Jericho
-The Knick

Wat heb ik geprobeerd
-Callafornication
-Boardwalk empire
Misschien is The 100 iets voor je ook post acopalyptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wayward Pines al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
apis29 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:13:
[...]

Wayward Pines al gekeken?
Ja, tot nu toe alle afleveringen gezien. Nog een beetje lastig te bepalen welke kant de serie opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mr. Robot vind ik erg goed - nu 3 afleveringen van gezien en blijft me boeien!
IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )
en Dark Matter is ook wel leuk om de tijd mee te doden - nu 4 afleveringen van gezien.
IMDB: Dark Matter (TV Series 2015– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

+1 voor Mr Robot. Eerste 2 afleveringen gezien en bevalt goed. Heeft een beetje iets weg van Dexter.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Mr. Robot wil ik ook +1 geven, is alweer bijna een jaar geleden dat ik enthousiast was over een nieuwe serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
Mr. Robot is inderdaad goed, zeker waard om te checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:39

johanm3

Het kan altijd slechter

Ben sinds kort aan Salem begonnen. Had geen hoge verwachtingen maar bleek erg entertaining te zijn! 2 seizoenen zijn beschikbaar, 3e aangekondigd.

The Knick is ook interessant. ( met clive owen ).
Banshee is een actievolle serie.
Zelfde geldt voor Strike Back.
Black Sails ( piraten )
Shameless
Fargo
The strain

Verder volg ik ook wat ' korte ' serie qua duur aflevering ( 25 min ).

Silicon Valley ( aanrader voor tweakers )
The league
The Brink ( Tim Robbins ) net gestart
Last man on earth
Brooklyn nine nine
Veep

Zijn aardige series voor mensen die weer iets anders zoeken. Ik ben zelf ook regelmatig op zoek naar wat nieuws.
Series die op,de lijst staan om binnenkort uit te proberen;
Mr robot
Sense 8
Humans
Scream
Wayward pines

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mr. Robot en Wayward Pines volg ik al eigenlijk vanaf het begin. Zeker aan te raden series. Banshee heb ik al vanaf het begin gevolgd, die serie is echt te bruut (vooral het laatste seizoen). Seizoen 4 is alleen waarschijnlijk het laatste seizoen :(

[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 15-07-2015 09:12 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

mijn lijstje op dit moment:
- Mr. Robot :o :D DEZE SHIT IS AWSOME
- Ray Donovan _/-\o_
- Silicon Valley klik die link als je alle afleveringen gezien hebt :+ 3 comma club :7
- Black Sails
- Suits (begind wel steeds slechter te worden)
- Tyrant (te doen)
- Under the dome ( omdat we vriendin het vet vindt :+ )
- Vikings

wat ik binnenkort wil checken:
- the last ship

[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 22-07-2015 20:17 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste 2 maanden best wel in de crime solving series .

Heb eerst alle seizoenen van Castle gekeken
Nu bezig met alle seizoenen van Bones..

Blijven toch wel leuke tv-series , gewoon om lekker weg te kijken..
Heb een hekel aan de CSI shows dus maybe dat ik daarna criminal minds nog probeer..

Daarna ga ik toch een The last ship proberen , en eindelijk ook een keer Fringe want die staat al jaren op mijn lijstje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:41:
Ben de laatste 2 maanden best wel in de crime solving series .

Heb eerst alle seizoenen van Castle gekeken
Nu bezig met alle seizoenen van Bones..

Blijven toch wel leuke tv-series , gewoon om lekker weg te kijken..
Heb een hekel aan de CSI shows dus maybe dat ik daarna criminal minds nog probeer..

Daarna ga ik toch een The last ship proberen , en eindelijk ook een keer Fringe want die staat al jaren op mijn lijstje....
IMDB: Hannibal (TV Series 2013– ) iets voor jou? paar afleveringen gezien.. best wel goed

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:56:
[...]

IMDB: Hannibal (TV Series 2013– ) iets voor jou? paar afleveringen gezien.. best wel goed
Goed idee ,
Die ga ik wel even proberen.
Thanks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Let wel dat de serie gecancelled is na drie seizoenen. Seizoen 1 en 2 vond ik sterk, het huidige en laatste seizoen kan me nog niet boeien. Grote kans dat de serie ook eindigt met een open einde, omdat ze dus abrupt de boel hebben stop gezet.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:25:
Let wel dat de serie gecancelled is na drie seizoenen. Seizoen 1 en 2 vond ik sterk, het huidige en laatste seizoen kan me nog niet boeien. Grote kans dat de serie ook eindigt met een open einde, omdat ze dus abrupt de boel hebben stop gezet.
En dat is weer een reden om de serie niet te kijken.
Laatste jaren teveel tv-series gekeken die met een cliffhanger zijn geeindigd.
-Stargate Universe
-Terminator TSCC(Gelukkig is er hiervoor wel een goed fanscript voor een derde seizoen)
-Firefly(wel uiteindelijk een afsluitende film gelukkig maar toch)
-Jericho
-Dead like me
(en er zijn er vast nog wel een hele boel die ik vergeet)

En daar heb ik zo'n hekel aan ,dan zit je helemaal in de serie en in die wereld en dan eindigd alles op een cliffhanger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Lees het artikel op serietotaal anders voor meer info. Blijkbaar is het een rechtenissue, waardoor ze de serie hebben moeten cancelen.

Ik ben zelf vorige week begonnen met Power, ook wel een degelijke serie.
Power is een uniek misdaadverhaal die schakelt tussen twee zeer verschillende werelden: de glamoureuze club-scene van New York en de wrede wereld van de drugshandel. James 'Ghost' Patrick heeft het goed voor elkaar; een prachtige vrouw, een mooi penthouse in Manhatten en de hipste nieuwe nachtclub in New York. Zijn club, Truth, wordt bezocht door de beroemde en beruchte elite die de stad die nooit slaapt in hun macht hebben. Hoe succesvoller Ghost is, hoe groter zijn lust naar macht wordt. Truth herbergt echter een lelijke realiteit; de club dient als cover-up voor Ghosts lucratieve drugsnetwerk, wat natuurlijk vragen is om problemen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:11
Seizoen 1 van Manhattan van de week gekeken, aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 22:33

B2

wa' seggie?

Iemand nog een tip voor een Britse serie zoals Broadchurch of Happy Valley?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
B2 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:13:
Iemand nog een tip voor een Britse serie zoals Broadchurch of Happy Valley?
A Touch of Frost
Endeavour
Grantchester
Hinterland
Inspector George Gently
Prey
Sam Hunter
The Fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 01:40:
[...]

...
-Dead like me
(en er zijn er vast nog wel een hele boel die ik vergeet)

En daar heb ik zo'n hekel aan ,dan zit je helemaal in de serie en in die wereld en dan eindigd alles op een cliffhanger..
Beetje late reactie, maar Dead Like Me heeft uiteindelijk ook een film gekregen, helaas wel zonder Mandy Patinkin (Rube) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanstraalen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-08 14:13
Mr. Robot, ik denk dat menig tweakerhart van deze fantastische serie sneller zal gaan kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Wat ik de laatste pagina's nog niet gezien heb is CSI: Cyber gaat over hacken degelijke.

Ik ga maar eens Mr. Robot kijken misschien dat ik het leuk vind.

Ik zit te wachten op:

Blindspot
DC's Legends Of Tomorrow (2016)
Supergirl

Ik kijk echt te veel om op te noemen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
CSI: Cyber is prima kijkvoer, prima afleveringen.
Wel gecancelled/geen vervolg, ziin ook maar 2 seizoenen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wij hebben het eerste seizoen van Orphan Black achter de rug. Die is heel goed bevallen en we gaan vrolijk verder met het volgende seizoen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

XWB schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:56:
Wij hebben het eerste seizoen van Orphan Black achter de rug. Die is heel goed bevallen en we gaan vrolijk verder met het volgende seizoen.
Leuke serie inderdaad, vandaag toevallig de final van seizoen 3 gezien.

Niet geheel on-topic, maar Married with Childeren komt trouwens terug op TV, met de hele cast (Al, Peggy, Kelly en Bud). Hoe geniaal is dat?

[ Voor 28% gewijzigd door FREAKJAM op 10-08-2015 10:09 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 07:57
Ik ben opzoek naar een goeie Scandinavische detective/crime serie. Ik heb het volgende al gezien:

- Dicte
- Forbrydelsen
- Bron/Broen

Ik ben opzoek naar iets met wat diepgang zoals bovenstaand. Zijn er nog aanraders? Ik dacht zelf nog aan Den som dræber (Those Who Kill).

[ Voor 49% gewijzigd door SL65 op 16-08-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 13:06

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Den som dræber ben ik nu aan het kijken en die gaat je prima bevallen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
SL65 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 18:06:
Ik ben opzoek naar een goeie Scandinavische detective/crime serie. ...
Borgen (politiek, mijn absolute favoriet, beter dan crime dramas)
The Legacy (Arvingerne)
Mammon, 2014, mini series
Thicker than water (Tjockare än vatten, 2014)
Jordskott (mystery)
The Protectors (Livvagterne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 07:57
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:49:
Den som dræber ben ik nu aan het kijken en die gaat je prima bevallen.
Eerste 2 afleveringen gezien en het bevalt zeker. Zag ook al een bekend gezicht. Mia speelt ook in Dicte.
shyblue schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:44:
[...]

Borgen (politiek, mijn absolute favoriet, beter dan crime dramas)
The Legacy (Arvingerne)
Mammon, 2014, mini series
Thicker than water (Tjockare än vatten, 2014)
Jordskott (mystery)
The Protectors (Livvagterne)
Bedankt! :) Borgen heb ik vaker voorbij horen komen.

[ Voor 40% gewijzigd door SL65 op 18-08-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 17:21

bord4kop

maximaal 100KB!

• Borgen is een absolute aanrader
  • Ook goed is Arne Dahl
  • En Lilyhammer (neigt echter naar makkelijke USA serie / comedy, maar wel erg kijkbaar)
Andere tips:
Wij zijn momenteel bezig met The Americans. Dit is ook een aanrader! (IMDB)

[ Voor 5% gewijzigd door bord4kop op 18-08-2015 11:11 ]

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:38

Nox

Noxiuz

Ik heb de afgelopen maanden de volgende series gevolgd:

- The Last Ship
- Orphan Black
- Falling Skies
- The Blacklist
- Strike Back

Iemand iets wat in dat rijtje past?

Wat ik ook vermakelijk vond:

- Fringe
- Person of Interest
- Nikita
- White Collar

Beetje alles wat een grotere verhaallijn door de seizoenen heen heeft, mag wel wat sci-fi inzitten maar niet overtrokken. Er moet een link met het 'normale' blijven anders is het allemaal te veel neppe zooi :P (Falling Skies daarbuiten gelaten).

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik ben meestal niet van de Nederlandse TV series maar we hebben recentelijk een pareltje ontdekt:

Wikipedia: Penoza

Aanrader voor iedereen die graag misdaad kijkt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:43
XWB schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:05:
Ik ben meestal niet van de Nederlandse TV series maar we hebben recentelijk een pareltje ontdekt:

Wikipedia: Penoza

Aanrader voor iedereen die graag misdaad kijkt.
13 september seizoen 4. Wordt weer smullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Heeft toevallig iemand Narcos al gezien? Ik ga het maar eens proberen.

Lijkt me wel iets. Misschien ga ik Graceland ook nog wel. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

NoxiuZ schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:55:
Ik heb de afgelopen maanden de volgende series gevolgd:

- The Last Ship
- Orphan Black
- Falling Skies
- The Blacklist
- Strike Back

Iemand iets wat in dat rijtje past?

Wat ik ook vermakelijk vond:

- Fringe
- Person of Interest
- Nikita
- White Collar

Beetje alles wat een grotere verhaallijn door de seizoenen heen heeft, mag wel wat sci-fi inzitten maar niet overtrokken. Er moet een link met het 'normale' blijven anders is het allemaal te veel neppe zooi :P (Falling Skies daarbuiten gelaten).
Incoming vanaf deze herfst;
The player
Blindspot

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:46
Narcos is ook goed! Ik ben nu op de helft. (aflevering 5)

Ik moet de eerdere serie over Pablo Escobar ook nog afkijken. Ik ben gestopt bij aflevering 56.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

EWK schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:04:
[...]

Incoming vanaf deze herfst;
The player
Blindspot
Blindspot pilot is al te verkrijgen. Ik vond hem vermakelijk. Benieuwd naar de rest.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

FREAKJAM schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:05:
[...]

Blindspot pilot is al te verkrijgen. Ik vond hem vermakelijk. Benieuwd naar de rest.
Die ga ik eens opzoeken.
Ik ben ook erg benieuwd naar the player :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Waarom hebben jullie pas 100 keer gezegd dat Lillyhammer een fantastische serie is?

Op grond van wat ik hier las verwachte ik een Noorse Beverly Hills 90210 met veel schattige tienermeisjes. Ik kon er niet verder naast zitten...

Het is The Soprano's meets Fargo. Ik heb me kostelijk vermaakt met deze serie, de absurditeit straalt er van af.
Steven van Zandt schittert in zijn rol van conservatieve rechtse maffiabaas tussen de geitenwolkensokken knuffelidealisten en domme kruimeldiefjes. Ze begrijpen elkaar totaal niet en meestal is dat maar goed ook. De zeldzame keren dat hij oprecht iemand probeert te helpen pakt het gegarandeerd verkeer uit ("gewoon de grootste pestkop op z'n gezicht slaan").

Mijn favoriete scene dusver is als het hulpje ontdekt dat z'n baas best veel lijkt op die kerel uit The Soprano's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 09-10 13:43
Ramzzz schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:46:
Heeft toevallig iemand Narcos al gezien? Ik ga het maar eens proberen.

Lijkt me wel iets. Misschien ga ik Graceland ook nog wel. :)
Ja is een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

The saboteurs.

Een erg sterke miniserie in zes delen over de commandoactie in de tweede wereldoorlog
tegen de fabriek in Noorwegen waar zwaar water werd gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ome Ernst op 07-09-2015 21:44 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik lees je post en denk "Goh, dat was toch Kampen om Tungtvannet", maar dat is hem dus ook. Blijkbaar is er naast " The Heavy Water War" nog een Engelse titel bij verzonnen.

Maar inderdaad: dat is ee sterke serie :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ome Ernst schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:43:
The saboteurs.

Een erg sterke miniserie in zes delen over de commandoactie in de tweede wereldoorlog
tegen de fabriek in Noorwegen waar zwaar water werd gemaakt.
Morgen deze serie maar eens aanschaffen. Goed thema, en alleen maar goede recensies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:15
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:23:
Waarom hebben jullie pas 100 keer gezegd dat Lillyhammer een fantastische serie is?

Op grond van wat ik hier las verwachte ik een Noorse Beverly Hills 90210 met veel schattige tienermeisjes. Ik kon er niet verder naast zitten...

Het is The Soprano's meets Fargo. Ik heb me kostelijk vermaakt met deze serie, de absurditeit straalt er van af.
Steven van Zandt schittert in zijn rol van conservatieve rechtse maffiabaas tussen de geitenwolkensokken knuffelidealisten en domme kruimeldiefjes. Ze begrijpen elkaar totaal niet en meestal is dat maar goed ook. De zeldzame keren dat hij oprecht iemand probeert te helpen pakt het gegarandeerd verkeer uit ("gewoon de grootste pestkop op z'n gezicht slaan").

Mijn favoriete scene dusver is als het hulpje ontdekt dat z'n baas best veel lijkt op die kerel uit The Soprano's.
Ben door deze post toen straks gaan kijken! Eerste 3 gekeken en erg leuk! Jammer dat ik niet verder kan kijken anders kom ik morgen mn nest niet uit. :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

chaoscontrol schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:57:
Ben door deze post toen straks gaan kijken! Eerste 3 gekeken en erg leuk! Jammer dat ik niet verder kan kijken anders kom ik morgen mn nest niet uit. :+
Mooi, dan heb ik m'n goede daad weer gedaan deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Dacuuu schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:38:
[...]

Morgen deze serie maar eens aanschaffen. Goed thema, en alleen maar goede recensies!
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ik geniet elke minuut. Ken de missie behoorlijk goed door diverse docus die ik ooit is op de BBC heb gezien, en het klopt ook allemaal. In het thema WO2 ga ik hierna
Manhattan kijken, zag de serie staan en ik dacht dat het over de wijk in NYC ging ;) Niets is minder waar, het gaat over het Manhattan project. Heeft ook goede recencies en de tralier ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ome Ernst schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:23:
[...]

Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ik geniet elke minuut. Ken de missie behoorlijk goed door diverse docus die ik ooit is op de BBC heb gezien, en het klopt ook allemaal. In het thema WO2 ga ik hierna
Manhattan kijken, zag de serie staan en ik dacht dat het over de wijk in NYC ging ;) Niets is minder waar, het gaat over het Manhattan project. Heeft ook goede recencies en de tralier ziet er goed uit.
Moet inmiddels ook beginnen aan E04, weer een serie na een lange tijd waarbij ik 3 episodes achter elkaar gekeken heb. HOOKED! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jammer alleen dat het /maar/ zes afleveringen zijn. ;) Ach, anders word het misschien ook te langdradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Nu online
Haas schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:14:
Narcos is ook goed! Ik ben nu op de helft. (aflevering 5)

Ik moet de eerdere serie over Pablo Escobar ook nog afkijken. Ik ben gestopt bij aflevering 56.
Hoe heet die eerdere serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 10:46
Die serie heet: Pablo Escobar: El Patrón del Mal

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:59:
[...]

Mooi, dan heb ik m'n goede daad weer gedaan deze week.
Nog steeds hooked! Aflevering 9 en 10 vanavond kijken en het is er niet minder spannend om geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Maak maar alvast je weeekend vrij want er komen nog twee seizoenen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe serie, het liefst op Netflix. Series die ik al gezien heb (even uit mijn hoofd, het zijn er een stuk meer maar kan niet zo snel op alle series komen) en die ik erg leuk vond (vetgedrukt);

House of Cards
Penny Dreadful
Peaky Blinders
Californication
Blue Mountain State
Prison Break
Blacklist
Luther
The Returned
Dexter
True Detective
Utopia
Black Mirror
Natuurlijk Breaking Bad en GoT ook.

Series die ik geprobeerd heb maar niet zo leuk vond;

Sense8
Orphan Black
Narcos

Heb een voorkeur voor Britse series. Vond bijvoorbeeld Luther, Black Mirror en Utopia uitstekend. Alle suggesties zijn welkom :). Ik prefereer series die al een aantal seizoenen lopen of al afgelopen zijn, trouwens, maar nogmaals, alle suggesties zijn welkom.

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:49
ThomasXIV schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:18:
[....]
Heb een voorkeur voor Britse series. Vond bijvoorbeeld Luther, Black Mirror en Utopia uitstekend. Alle suggesties zijn welkom :). Ik prefereer series die al een aantal seizoenen lopen of al afgelopen zijn, trouwens, maar nogmaals, alle suggesties zijn welkom.
Wellicht is Sherlock wat voor je, er staan 3 seizoenen van op Netflix. Elke aflevering is eigenlijk meer een mini-film.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
Ik vond Narcos geweldig. Weet iemand iets dergelijks? Het gave aan Narcos vond ik de humor en de linken met de werkelijkheid. Series die enigszins gebaseerd zijn op historie (en boeiend gefilmd zijn ) vind ik geweldig. Iemand tips?
Luther vond ik ook geweldig zijn er series die daar op lijken?

Series die ik niet leuk vond is o.a. Fargo. Veel mensen zijn lovend, maar aflevering 1 iets over de top.
Verder vind ik ook Homeland helemaal niets. Eindeloos doorkijken tot er een clue komt. Ter vergelijk: Luther en Narcos vind ik prima per aflevering te kijken terwijl het verhaal wel doorloopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Joel22 op 12-09-2015 18:09 ]

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 22:17

frG

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe serie, het liefst op Netflix. Series die ik al gezien heb (even uit mijn hoofd, het zijn er een stuk meer maar kan niet zo snel op alle series komen) en die ik erg leuk vond (vetgedrukt);

House of Cards
Penny Dreadful
Peaky Blinders
Californication
Blue Mountain State
Prison Break
Blacklist
Luther
The Returned
Dexter
True Detective
Utopia
Black Mirror
Natuurlijk Breaking Bad en GoT ook.

Series die ik geprobeerd heb maar niet zo leuk vond;

Sense8
Orphan Black
Narcos

Wellicht Marco Polo?
IMDB: Marco Polo (TV Series 2014– )

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ook al gezien :p. Sherlock is een mooie suggestie. Ga daar eens aan beginnen, heb het geloof ik wel eens op TV langs zien komen.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Joel22 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:06:
Ik vond Narcos geweldig. Weet iemand iets dergelijks? Het gave aan Narcos vond ik de humor en de linken met de werkelijkheid. Series die enigszins gebaseerd zijn op historie (en boeiend gefilmd zijn ) vind ik geweldig. Iemand tips?
Luther vond ik ook geweldig zijn er series die daar op lijken?

Series die ik niet leuk vond is o.a. Fargo. Veel mensen zijn lovend, maar aflevering 1 iets over de top.
Verder vind ik ook Homeland helemaal niets. Eindeloos doorkijken tot er een clue komt. Ter vergelijk: Luther en Narcos vind ik prima per aflevering te kijken terwijl het verhaal wel doorloopt.
Wat ik zelf een "hidden gem" vind is Romanzo Criminale. Een Italiaanse serie over de opkomst en ondergang van de Banda della Magliana, een criminele organisatie uit Rome die opkwam in de jaren 70. Een prachtige serie waarbij vooral de drie hoofdpersonen echt een ontwikkeling doormaken qua karakter. Niet voor iedereen weggelegd, want traag, en weinig flashy, maar het is een heel mooi affiche van dat tijdperk, en het schetst ook een stuk van de politieke achtergrond in die periode. En gebaseerd op de werkelijkheid dus.

Plot summary van IMDB:

A criminal known as Lebanese has a dream: to conquer the underworld of Rome. To carry out this feat without precedent he puts together a ruthless and highly organized gang. Their progress and changes in leadership (Lebanese is followed by his cohorts Freddo and Dandi) take place over twenty-five years, from the 1970's into the '90's, and are inseparably intertwined with the dark history of modern Italy: terrorism, kidnappings and corruption at the highest levels of government. Throughout these years Police Lieutenant Scialoia sticks to the gang's trail, trying both to bring them to justice and to win the heart of Dandi's girlfriend Patrizia.

IMDB: Romanzo criminale - De serie (TV Series 2008–2010)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Joel22
Tsjipmanz schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:00:
[...]

Wat ik zelf een "hidden gem" vind is Romanzo Criminale. Een Italiaanse serie over de opkomst en ondergang van de Banda della Magliana, een criminele organisatie uit Rome die opkwam in de jaren 70. Een prachtige serie waarbij vooral de drie hoofdpersonen echt een ontwikkeling doormaken qua karakter. Niet voor iedereen weggelegd, want traag, en weinig flashy, maar het is een heel mooi affiche van dat tijdperk, en het schetst ook een stuk van de politieke achtergrond in die periode. En gebaseerd op de werkelijkheid dus.

Plot summary van IMDB:

A criminal known as Lebanese has a dream: to conquer the underworld of Rome. To carry out this feat without precedent he puts together a ruthless and highly organized gang. Their progress and changes in leadership (Lebanese is followed by his cohorts Freddo and Dandi) take place over twenty-five years, from the 1970's into the '90's, and are inseparably intertwined with the dark history of modern Italy: terrorism, kidnappings and corruption at the highest levels of government. Throughout these years Police Lieutenant Scialoia sticks to the gang's trail, trying both to bring them to justice and to win the heart of Dandi's girlfriend Patrizia.

IMDB: Romanzo criminale - De serie (TV Series 2008–2010)
Super dat soort series zoek in inderdaad :). Ik ga hem uitproberen! _/-\o_ Thx!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Joel22 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:42:
[...]

Super dat soort series zoek in inderdaad :). Ik ga hem uitproberen! _/-\o_ Thx!
Ik hoop dat je het tof vindt, ken weinig mensen die het ook hebben gezien!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Joel22
Tsjipmanz schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:02:
[...]

Ik hoop dat je het tof vindt, ken weinig mensen die het ook hebben gezien!
Ik zag hem niet staan op netflix andere betaalzender of via de alternatieve wegen? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 07-10 07:39
Joel22 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:06:
[...]

Ik zag hem niet staan op netflix andere betaalzender of via de alternatieve wegen? 😊
Alternative manieren vrees ik.
Ik kijk nu naar witnesses en naar crossing lines. Ook wel goed.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe serie,alle suggesties zijn welkom.
Fargo Hele sterke serie, met een briljante Billy Bob Thornton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ome Ernst schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:09:
[...]

Fargo Hele sterke serie, met een briljante Billy Bob Thornton.
Ook al gezien :P. Inderdaad een hele goede. Zat even bij Netflix onder British Series te kijken, was eigenlijk van plan om met Sherlock te starten maar mijn oog is gevallen op Broadchurch, dus ik ben daarmee gestart. Ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

ThomasXIV schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:09:
[...]

Ook al gezien :P. Inderdaad een hele goede. Zat even bij Netflix onder British Series te kijken, was eigenlijk van plan om met Sherlock te starten maar mijn oog is gevallen op Broadchurch, dus ik ben daarmee gestart. Ziet er erg goed uit.
Sherlock is ook een topper. Ikzelf zit nu in Manhattan. Absoluut verslavend, maar zeker geen natuurgetrouwe weergave van de feiten. Het lijkt af en toe wel een romcom. Maar in het kader van een goed verhaal hoeft niet waar te zijn, blijven we gewoon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ome Ernst schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:48:
[...]

Sherlock is ook een topper. Ikzelf zit nu in Manhattan. Absoluut verslavend, maar zeker geen natuurgetrouwe weergave van de feiten. Het lijkt af en toe wel een romcom. Maar in het kader van een goed verhaal hoeft niet waar te zijn, blijven we gewoon kijken.
Hij staat absoluut op mijn lijst. Heb zoals gezegd het wel eens langs zien komen op TV (NPO geloof ik), en denk dat dat me ook wel ligt. Realistisch hoeft niet per se, vond Luther bijvoorbeeld misschien wel de sterkste crime serie die ik ooit gezien heb, maar dat was ook verre van realistisch. Als het maar interessant wordt gebracht vind ik alles prima :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron79
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-10 08:44
Ik zoek een leuke serie
Wat mij aanspreekt zijn series zoals:

La Femme Nikita
Nikita
Alias
Fringe
Prison Break (beste van allemaal!)
Spartacus
Battlestar Galactica (2004)
Breakout Kings (helaas gecanceld)
Knight Rider (2008) (Helaas ook gecanceld)

Maar ook MCLeods Daughters wist ik erg te waarderen!

Ik zoek series die al helemaal gefinished zijn, daar ik erg veel tijd heb op het moment om ze te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

ThomasXIV schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:54:
[...]
Als het maar interessant wordt gebracht vind ik alles prima :) .
Dan kan ik in dat kader ook Jonathan Strange & Mr Norrell aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Noted! Ik kan voorlopig wel weer even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:16
Ik heb wat gaten in mijn tv kijk schema, dus ik zocht een nieuwe serie. Iemand hier gaf de tip Ray Donovan. Dank daarvoor! Wat een heerlijke serie! Vooral die flauwe grapjes tussendoor doen ook veel. Daarnaast is het ook een goed geacteerde serie. Je kunt alleen niet even snel een aflevering kijken, want ze duren bijna een uur per stuk.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:09

Misschien is Partners in Crime wel wat. Het loopt geen seizoenen (eerste seizoen onlangs uitgezonden) maar ik kon genieten van die Britse (BBC) humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 23:11

Michelli

LL.M

De KRO zendt sinds kort The Fall uit. Zijn tot nu toe wel pas twee seizoenen van gemaakt en de derde komt pas in 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 13-10 11:32
Wellicht dat jullie nog ideeën hebben voor andere series :)

Zelf heb ik de volgende series gekeken:

- Americans
- Extant
- Fringe
- Gotham
- Helix
- Heroes (ben benieuwd of het vervolg wat gaat worden)
- Person of Interests
- Resurrection
- Stitchers
- The 100
- The Flash
- The Last Ship
- Under The Dome

Samen met mijn vrouw de volgende series bekeken:

- American Crime
- Better Call Saul
- Fargo
- Forever
- House Of Cards
- How To Get Away With Murder
- Lost
- Scorpion
- The Blacklist
- The Man in the High Castle (eerst aflevering)
- The Originals
- The Vampire Daries
- Tyrant

Ben benieuwd of jullie nog leuke series hebben voor de lijstjes :)
Zal ongetwijfeld nog wel wat vergeten zijn :)

[ Voor 0% gewijzigd door MdO82 op 14-09-2015 13:06 . Reden: Tikvout ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 11-10 19:09

MikeVM

- Baloo -

voor met de vrouw:
Suits, Elementary, White Collar, Orange is the new black,

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:26:
Maak maar alvast je weeekend vrij want er komen nog twee seizoenen.
Ja wat moet ik nu dan met mijn leven. :{ Beetje jammer van het einde ook, zie er nog een leuk vervolg in maar helaas is er nog niks zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Als het op Britse (mini)series aankomt:
Endeavour
Inspecte George Gently
Sam Hunter
Life on Mars
Mad Dogs
Happy Valley
Broadchurch
The Driver

Zou ook eens Rectify overwegen als je tenminste tegen trage opbouw kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

MdO82 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:04:
Wellicht dat jullie nog ideeën hebben voor andere series :)
Als je the Flash hebt gekeken, dan zou ik ook Arrow kijken. Binnenkort komt er ook een spinoff, the Legends of Tomorrow.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

MikeVM schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:36:
voor met de vrouw:
De eerste 3 zijn niet echt wat voor ons, de laatste heeft vrouwlief al zelf gekeken.
Verder hebben we samen met veel plezier gekeken naar:
- Over the Lake
- Sherlock Holmes
- The Killing

Mijn vrouw kijkt nu House, Downton Abbey en Breaking Bad. Ik zelf ben fan van POI, Lost en Vikings.

Iemand een suggestie voor iets dat we beide leuk vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 13-10 11:32
Om even antwoord te geven ;)
MikeVM schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:36:
voor met de vrouw:
White Collar kende ik nog niet zal eens kijken, Elementary hebben we gezien :) Suits is meer voor de vrouw, ikzelf hou niet zo van dat amerikaanse afzeikgedrag (om het maar even zo te noemen) wordt volgens de vrouw ook wat minder langzamerhand.
FREAKJAM schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:20:
[...]

Als je the Flash hebt gekeken, dan zou ik ook Arrow kijken. Binnenkort komt er ook een spinoff, the Legends of Tomorrow.
Arrow heb ik inderdaad ook gezien, had hem ook niet in de lijst staan, maar de paar laatste afleveringen van The Flash was al een beetje een overlapping met Arrow, ben benieuwd wat de nieuwe spin-off gaat brengen.

Verder heb ik zelf de volgende reeds op de lijst staan:

Blindspot
DC's Legends Of Tomorrow (Al besproken)
Supergirl

Verder was The Killing ook een goeie serie en hebben we Broadchurch gekeken :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb de blindspot pilot toevallig al gezien (die is al uit) en de serie heeft naar mijn mening zeker potentie! Wellicht is Minority Report ook nog iets voor je.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 09:53
MdO82 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:11:
White Collar kende ik nog niet zal eens kijken, Elementary hebben we gezien :) Suits is meer voor de vrouw, ikzelf hou niet zo van dat amerikaanse afzeikgedrag (om het maar even zo te noemen) wordt volgens de vrouw ook wat minder langzamerhand.
White Collar is dan enorm aan te raden. Het lijkt enorm veel op het eerste seizoen van Suits, maar dan met een ander verhaal. Als White Collar je bevalt kan ik je ook Royal Pains aanraden.
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Let op:
Als iedereen voornamelijk lijstjes gaat posten en verder niets dan gaat dit topic niet slagen. Ik zou iedereen dus aanmoedigen om 1) slimmere vragen te stellen met wat je ongeveer zoekt, en 2) interessantere antwoorden te geven door naast titels ook overwegingen te posten.