Hij had het over sinds 12 uur VANMIDDAG. Die andere 2 waren vannacht.
Sinds 12 uur of sinds 24:00?Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:47:
De derde vandaag.
1 dus
[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 17:48 ]
Dag box! Kut ibood / iphone zeggen dat gegevens niet kloppen
dat meen je niet !!!!! ;P
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dat verschilt. Maar het is wel spannendVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:47:
zijn die mystery boxen zo interessant dan?
Zoek maar op youtube naar "iboox unboxing"
glazenbol?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:48:
Volgens mij gaan er nog stuk of 3-4 boxen komen dus no panic
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lekker dan: iBood hangt, ververst en de doos is al uitverkocht.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
hahaha =)Cartman! schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:43:
Over anderhalve week weer allemaal tweakers die gaan ranten dat er bagger in hun box zit, zin in
Toch jammer dat de boel plat gaat met die dingen
lol, ik moest om 12:00 uur naar een lunchafspraak en baalde al helemaal.
Blijk die lunchafspraak op iets anders uit te zijn gelopen en heb ik een topdeal
kunnen maken. Ben net pas terug van het "vieren" ervan. Doe ik de PC aan, zie
ik ineens de box verschijnen. BOEM, precies op tijd! AWWWW YEEAAAAA
Blijk die lunchafspraak op iets anders uit te zijn gelopen en heb ik een topdeal
Good for you!Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:50:
lol, ik moest om 12:00 uur naar een lunchafspraak en baalde al helemaal.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Statistiek. Als er in 18 uur drie geweest zijn mag je verwachten dat er in de komende 30 uur een evenredig aantal zal volgen.
Geen garantie!
dit hebben ze echt express gedaan !!@@@@@
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Zo, en nu ga ik toffe muziek draaien met de DJ set welke te koop is
Wat was ook alweer die link van die handige tracking pagina die de titel ook aanpast?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
http://ibood.vxv.nl/ATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:52:
Wat was ook alweer die link van die handige tracking pagina die de titel ook aanpast?
Ibood. Vxv. Nl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
omg instant dilivery. ik dacht dat na een week bezorgd werd
ora et labora
Precies, die zocht ik. Dank!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
De vorige hunt toen er boxen waren (3 terug) had ik hem ook na 4 dagen al binnen

Verwijderd
1- Sinterklaas en Kerst
2- Om dit heugelijke feit te vieren, hebben we vannacht de aftrap gegeven voor een 48 uur durende HUNT vol met nieuwe aanbiedingen voor bizarre prijzen én met de vertrouwde iBOOD BOX. ( Email 4e x rij website van het jaar )
3- dit is de 3e Box in 1 dag..hunt duurt 48 uur dus morgen ook een dag
Minimaal 2 dozen..let maar op.
Haha, haters gonna hate. 3e boxje lekker hoor.mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:53:
[...]
omg instant dilivery. ik dacht dat na een week bezorgd werd
goed, weer thuis en een box gemist.. fuu
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Welke muts koopt er nu zo'n muts?
Ik had jammer genoeg ook die box gemist ... *leest wat op internet, hey, ibood... *klik* en toen stond er box + uitverkocht >< ... mwah... not that I care that much, maar dan nog ><
Mijn bestelling blijft hangen, betaling gedaan. De site blijft voor mij op bezig met verwerking van je bestelling hangen..... moet ik blijven wachten?
Die verzendkosten op dit soort producten zijn echt om te huilen, daar zit gewoon de helft van de winst in.
jep!GRUMBLER schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:55:
Mijn bestelling blijft hangen, betaling gedaan. De site blijft voor mij op bezig met verwerking van je bestelling hangen..... moet ik blijven wachten?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Op de verwerking/verzending gaat nog geld achteraan, serieusSniperFox schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:56:
Die verzendkosten op dit soort producten zijn echt om te huilen, daar zit gewoon de helft van de winst in.
Heb je wel een bevestigingsmailtje gekregen of staat hij in je mijn bestellingen? Zo niet is je bestelling niet gelukt, helaas.GRUMBLER schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:55:
Pfff... 6 euri verzendkosten op een prijs van 8 euri.
Boontje komt om zijn loontje?
Geddit?
Geddit?
Ja, wachten tot hij door gaat of je een error krijgtGRUMBLER schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:55:
Bij error pagina vernieuwen.
Geef het sowieso een paar uur om te verwerken. Ze zullen handmatig ook wel een en ander controleren na zo een storing.
iBood zou de prijzen gewoon incl verzendkosten moeten maken en dan adverteren met "Gratis verzending". Dan scheelt een hoop onduidelijkheid en scheve gezichten.
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 15-11-2012 17:58 ]
Afgelopen nacht was er zo'n aquariumpje van €1.95...CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:57:
Pfff... 6 euri verzendkosten op een prijs van 8 euri.
Geddit?
..met €5.95 verzendkosten.
Verzendkosten van iBood zijn net als de administratiekosten van een boete.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon kudt!
⏩ PVOutput☀️
Geurtje hoef ik niet, maar stuur dat meisje maar langs!
Edit: in dat kader is "Ik pak er een" natuurlijk wel wat dubieus...
Edit: in dat kader is "Ik pak er een" natuurlijk wel wat dubieus...
[ Voor 38% gewijzigd door ATS op 15-11-2012 18:01 ]
Tuurlijk, ben je even aan het bikken, komt die box voorbij.... iBood: Sommige mensen werken ook nog, doe die boxen eens op christelijke tijden... >:(
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Probeer ondertussen ook nog het geluid van mijn speakers te fixen via ARC komt er echt karig geluid uit, verder top..... Kakwerk ook altijd
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het was ook op een Christelijke tijd.
⏩ PVOutput☀️
Tijdens het bidden zo, prima tochQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:01:
Het was ook op een Christelijke tijd.
Daarom.
⏩ PVOutput☀️
ik krijg nu wel honger, zeker vanwege 1dk met het gepraat over pizza en ananas
ora et labora
Ik las "obsession night 100% DP for women"
[ Voor 5% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 18:05 ]
Als die Calvin zo 'klein' is snap ik dat hij 's nachts obsessies over vrouwen heeft.
Droog 
/edit
oh, die radio is trouwens niks. Neefje heeft dat ding ook. BT is niet al te best.
(daarnaast heeft hij volgens mij ook €69 betaald voor dat ding)
/edit
oh, die radio is trouwens niks. Neefje heeft dat ding ook. BT is niet al te best.
(daarnaast heeft hij volgens mij ook €69 betaald voor dat ding)
[ Voor 109% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 18:10 ]
ik ga nu ook eten, ik hoop dat die moterola BT set niet langskomt als ik weg ben
ora et labora
Kans dat je de box misloopt is groter zullen we maar zeggen.
⏩ PVOutput☀️
Smakelijk mensen, ik ga ook ff mezelf volgooien voor een avond.
Ik heb de witte Bialetti al.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Goed.Ayazis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:17:
^ Hoe bevalt die?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ik heb em ook. bevalt goed.Ayazis schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:17:
^ Hoe bevalt die?
Niet zo geweldig als ze je bij die telsel reclames willen laten geloven, maar wel 10x zo goed als de tefal rotzooi die ik eerst had.
Hier ook bialetti pannen. Werken goed.
⏩ PVOutput☀️
Op zich wel interessant dat de steel blijkbaar ook ovenbestendig is.
Andere als deze maar ook via iBood gekocht.
⏩ PVOutput☀️
was ik weeeeer
Ok, dan bestel ik deze ook maar. Ik vertrouw op jullie vakkennis.
Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:19:
Ok, dan bestel ik deze ook maar. Ik vertrouw op jullie vakkennis.

why is my picture gone?
[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 18:24 ]
Jeuj, heb een pizza gewonnen bij de iBood Hunt-site van 1dagkoopjes
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
funnyjunk kan je niet hotlinken
kan iemand mij even die link van ibood doen die snel refresh pagina
nu wel..
http://iboodhunt.1dk.nlsteppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:
O.R.C. Black Bulls Rugby
deze: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ ???steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:
werd al helemaal gek hier
deze? http://ibood.vxv.nl/steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:
Eet smakelijkjhogervorst schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:20:
Jeuj, heb een pizza gewonnen bij de iBood Hunt-site van 1dagkoopjes
Trouwens nog 1 ibood bon binnen gekregen, de eerste die DMt..
http://ibood.vxv.nl/steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:
Dit is imho de bestesteppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:22:

why is my picture gone?
heb echt eeen doos gemist kutjeeeeee
"Doos" klinkt wat fatsoenlijker.steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:25:
Ik had nog net die van 17:40 te pakkensteppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:25:
mweeeeeeeeeh ik had hem gewild
Geen vrees, komen er vast nog wel meer.steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:32:
mweeeeeeeeeh ik had hem gewild
@iedereen: die Breil is trouwens rommel, zonde van je geld. Kan je beter een leuke Seiko5 van €50 kopen.
[ Voor 22% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 18:33 ]
Back of dinner, weer aan de slag met mn speakers. Daarna school. Mooie hunt avond.
hele dag de hunt gevolgd, moet ik een uurtje weg, mis ik die box
5 minuten douchen, box missen. Nog zuurdersoulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:35:
en ik ben terug
ora et labora
steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:25:
soulcrusher schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:35:
RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:35:
5 minuten douchen, box missen. Nog zuurder

[ Voor 16% gewijzigd door Sinner op 15-11-2012 18:37 ]
Ja ja Life is soms toch echt een Bitch...
Tja, iemand moest het doen.
laat iedereen maar die boxen kopen, blijven de echte koopjes voor mij over

ora et labora
Weet je wat zuur is?RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:35:
[...]
5 minuten douchen, box missen. Nog zuurder
De hunt op de tel in de auto in de gaten houden. De box komt voorbij, auto direct aan de kant en dan nog misgrijpen wegens overbelasting van de site

Oke, die horloge gaat lang duren.
Een beslissingsmomentje. Doen of niet?
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_377
wtf is dat onder haar kin, schimmel ofzoRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:41:
O.R.C. Black Bulls Rugby
RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:41:

Al kreeg ik goud toe. never ever
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Alleen onder haar kin, anders niet.RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:41:
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.