Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Sta al sinds 2010 te lanterfanten
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Stuffis Generalis.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Meaux wark
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
De wie?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Zoek op youtube naar unboxing videos. Vaak veel rommel en iets leuks, maar volgens mij wel altijd meer waard dan wat je ervoor betaalt.steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:23:
wat zit er meestal in zo box of wat zat er de vorige x in?
Mooi werk
En de vraag over wat er in de box zit. Youtube: Unboxing Ibood box
En een high peak slaapmatje mag ook.
Heb weer 2 coupon codes a €5, DM maar.
meh, heb je mijn blog al eens gelezen: Van alles en nog wat: Ledstrip 2.0 die moet je willenwjvds schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:25:
Die LED strip is leuk voor een casemod.
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 15-11-2012 17:26 ]
ora et labora
Welke bekende Nederlander doet ook mee aan de IBood hunt?
Nou....?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
die is oud. net zo als de trolly-grapAW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:27:
Even een grapje:
Nou....?
spoiler:Klaas-Jan HUNTelaar
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
*badum tssssshhhh*AW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:27:
Even een grapje:
Nou....?
spoiler:Klaas-Jan HUNTelaar
Ik heb de afgelopen paar uur de hunt semi in de gaten gehouden maar tot nu toe nog eigenlijk niks boeiends tegen gekomen
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Ben ik alleen benieuwd waar de IR-ontvanger zit
⏩ PVOutput☀️
ik op de spare rib bezorgerQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:31:
Ik wacht op de pizzabezorger.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
⏩ PVOutput☀️
Dus ff een douche pakken. Scheelt weer tijd als er vanavond wel leuke producten zijn, wat niet anders kan na 2 flut hunten.Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:33:
Espressomachine gaat ook niet bepaald vlot
Dat is alleen wit, deze was RGB.Hipska schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:33:
@frickY: Hier is ie goedkoper: http://dx.com/p/rgb-150x5...-5-meter-dc-12v-844041523
Dank je, maar heb geen creditcard en doe niet aan paypal.Hipska schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:33:
@frickY: Hier is ie goedkoper: http://dx.com/p/rgb-150x5...-5-meter-dc-12v-844041523
wat is er mis met paypal?frickY schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:35:
[...]
Dank je, maar heb geen creditcard en doe niet aan paypal.
[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 17:37 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
⏩ PVOutput☀️
RGB=meh2 deze zijn coowl
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Overigens heb ik de led strip vannacht al gehaald toen ie voor dezelfde prijs langskwam
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Database connection error
[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 17:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Sinds ze van het prepaid-gebeuren zijn afgestapt en alleen nog met incasso-machtigingen werken waarbij transacties 7 dagen duren heb ik er weinig meer mee. En toen ik mijn password kon resetten met alleen mijn geheime vraag en postcode, en zo bij mijn tegoed kon komen zonder een bevestiging per e-mail te zien, ben ik er helemaal klaar mee (ook al is dat al gefixed).spartacusNLD schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:36:
wat is er mis met paypal?
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen."
Dat is snel? Bij Overtoom besteld soms? Hebben die ook een hunt?
ik heb m gewoon gekoppeld aan mijn bankrekening (betaalpas) werkt perfectfrickY schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:39:
[...]
Sinds ze van het prepaid-gebeuren zijn afgestapt en alleen nog met incasso-machtigingen werken waarbij transacties 7 dagen duren heb ik er weinig meer mee. En toen ik mijn password kon resetten met alleen mijn geheime vraag en postcode, en zo bij mijn tegoed kon komen zonder een bevestiging per e-mail te zien, ben ik er helemaal klaar mee (ook al is dat al gefixed).
ora et labora
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
kom ik uit de douche, zie de box
site plat
nu nie meer:
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
[ Voor 74% gewijzigd door spartacusNLD op 15-11-2012 17:41 ]
ora et labora
nee meer in de richting dat hij bestelt isAW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:39:
[...]
Dat is snel? Bij Overtoom besteld soms? Hebben die ook een hunt?
doe maar voor mijmrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:41:
volgende keer als ik de box zie zal ik m kopen, gewoon om te verkopen
(was net op tijd terug@!)
⏩ PVOutput☀️
F U iBood
ora et labora
Prachtig is dit!Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:42:
Box gemist omdat pizzakoerier aanbelde, ach ja. Eetsmakelijk!

Als je dit kunt lezen zijn onze servers nog niet gecrashed.
Grapjassen daar...
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
database error en overbeladen servers, leuk he...
Heb ik voor niks heel de dag die pagina open gehouden
Wat niet is kan nog komen.FreakNL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:44:
Zat ff niet op de tellen, stond hij al op 11%... Daarna alleen maar "Database connection error"
Heb ik voor niks heel de dag die pagina open gehouden

[ Voor 5% gewijzigd door edwin90 op 15-11-2012 17:45 ]
Succes voor die gene die nog een poging gaan wagen (Y)
Aap!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dit is de eerste.Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:46:
Waren en meer boxen sinds 12 uur vanmiddag trouwens? (of is dit de eerste)
De derde, vannacht 2Sinner schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:46:
Waren er meer boxen sinds 12 uur vanmiddag trouwens? (of is dit de eerste)
⏩ PVOutput☀️
Dubbelop mazzel dus

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.