ora et labora
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
kom maar doooorQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:47:
Mag ik nog een Badr Hari post doen?

⏩ PVOutput☀️

colorline
ora et labora
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ik als christen keur m goed
ora et labora
In sperma zit seratonine en melatonine.
Daarnaast, toen Ruud Gullit de liefde bedreefi n de woonkamer met een vriendin van Estelle, heeft Estelle die vriendin zo goed als naakt op straat gegooid en ook nog tegen het hek aan geramd. Soort zoekt soort
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik deze ene keer ook..
⏩ PVOutput☀️
Deze gaat ook net door mijn Christelijke beugel...
[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 22-01-2014 13:05 ]
Plop!edwin90 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:51:
[...]
Deze gaat ook net door mijn Christelijke beugel...
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
⏩ PVOutput☀️
Soms? Ga je mond spoelen! Altijd!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Definieer beste?steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:56:
jaja een centimeter grote het is op dit moment de beste telefoon,,
Ik zeg BRON!
⏩ PVOutput☀️
Ik heb geen zin op appel-smoothies te gaan maken in iBOOD hunt topic, maar mensen die dat soort dingen zeggen, echt hoor...steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:56:
jaja een centimeter grote het is op dit moment de beste telefoon,,
On-topic:
Is er al een box langs gekomen? Terwijl ik hard aan het leren was?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Voor het leedvermaak dan maar.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Tenzij je vannacht aan het leren was, nee.True schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:58:
[...]
Ik heb geen zin op appel-smoothies te gaan maken in iBOOD hunt topic, maar mensen die dat soort dingen zeggen, echt hoor...
On-topic:
⏩ PVOutput☀️
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisTrue schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:58:
[...]
Ik heb geen zin op appel-smoothies te gaan maken in iBOOD hunt topic, maar mensen die dat soort dingen zeggen, echt hoor...
On-topic:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
zelf kijk ik vaak naar pokememes.memebase.com.
<ieder zn mening, ik de mijne
ora et labora
Nomnomnom!!!
Koekje?

⏩ PVOutput☀️
doet me denken aan megatronics
ora et labora
Vannacht om 1:06 en 2:46True schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:58:
[...]
On-topic:
Dat Mr handsfree oortje is niet veel bijzonders.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
⏩ PVOutput☀️
wie vraagd word door badr geslaagd
ora et labora
en tweakers niet te missen

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Allemaal gebruikt, ook de laatste op de facebook.
Gemist, Quad: Waarom is die mr handsfree niet zo speciaal? Vorige hunt 2x gemist.
Als ik evt. na mijn opleiding ga werken, en ik krijg telefoon van de zaak, kan dit altijd handig zijn.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Meer informatie Sommige mensen bouwen hun PC's van niks tot ultieme game bakken en persen de cpu's tot de limiet, zij wachten tot laat in de nacht zodat ze hun favoriete server kunnen joinen met een minimum aan data verkeer op het net. Ze pakken een MountainDew erbij en gamen de nacht lang door. Speciaal voor de mensen met het geloof van hoe meer Fps, Frags, HP hoe beter zijn er de GUNNAR gaming glasses. Dus wat zijn GUNNARS? GUNNARS zijn speciale gaming brillen ontworpen voor hardcore gamers .Deze brillen zijn het resultaat van intensieve studies en onderzoeken over het optische systeem van de mens, en hoe deze omgaat met digitale beelden. Ontwikkeld door de jaren van onderzoek, en d emeest recente technologie, de GUNNAR gaming glasses werken met het mensenlijk oog samen. De lens technologie kan een duidenlijk verschil maken in gaming sesies. |
ja, en wat dan precies?
Viper die heb ik al:$Viper® schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:05:
Voor steppy, tijdens z'n bam Blacops 2
Look Mike, it's amazing!Micro-engineered lenslocks
Ultra gedetailleerde quad-core scharnier ontwerp
Je kunt er zelfs mee bellen, de straat aanvegen en je maaltijd mee opwarmen!
[ Voor 22% gewijzigd door BLACKfm op 15-11-2012 17:06 ]

Hele harde faal dit.
als de berzorger voor de deur staatNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:03:
Wanneer weet ik of ik een pizza krijg?
en een gaming bril: wat the #
is dus eigenlijk een groothoek voorzetlens
best triest de beeldschermen worden steeds breder, en dat gaan ze als remedit dit soort briller voor verkopen

ora et labora
Whaha. Wat een omschrijving.Ultra gedetailleerde quad-core scharnier ontwerp van frame zorgt voor flexibiliteit en duurzaamheid
⏩ PVOutput☀️
2x zo hard, plaatje werkt niet.
Dat weet je pas, als je weet hoeveel aantallen er in de queue staanNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:08:
Ook wel leuk om te zien dat hier totaal geen vraag naar is.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
iBood, kom eens met iets nieuws!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Jep, rustiger aan de ogen. Zeker handig als je lang voor je displays zit.
1
2
3
4
| Vermoeidheid wordt gereduceerd Betere focus Minder last van valse lichtinval Geen last meer van kleine lettertjes |
en 1..2..3

Tinypic rules
⏩ PVOutput☀️
17,95 /19,95 zie 2 prijzenJohnvh schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:14:
Ik heb deze glazen al meermaals laten staan maar twijfel nu toch. Weet iemand wat de normale prijs op ibood was?
Zie het al: 17,95 was bij de vorige hunt
[ Voor 13% gewijzigd door hansR op 15-11-2012 17:17 ]
19'95, zo ook bij 1dayfly.Johnvh schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:14:
Ik heb deze glazen al meermaals laten staan maar twijfel nu toch. Weet iemand wat de normale prijs op ibood was?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mooi haar heeft ze hèNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:15:
AH BAH, plaatje 57 in de skoften picdump
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Ben sowieso al niet van de vrouwen. ~
en ik mag niet in de HK :<
⏩ PVOutput☀️
En waarom niet? Je hoeft maar 50 posts te hebben minimaal, eitje toch met deze huntNoenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:17:
[...]
Ben zoizo al niet van de vrouwen. ~
en ik mag niet in de HK :<
⏩ PVOutput☀️
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Ook 3 maanden lid.Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:19:
[...]
En waarom niet? Je hoeft maar 50 posts te hebben minimaal, eitje toch met deze hunt
nopegreen-tea schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:21:
Afgelopen 2 uur nog een box geweest?
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.