stroei
zout
zout
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Niet in elke gemeente.CeesKees schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:22:
Maglite binnen...
Strooizout.. Ook gratissjjjjj op te halen bij de gemeente..
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Of een behoorlijk strenge winter meemaken.Noenie schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:23:
3x 7,5kg.
Dan moet je als partuculier echt een groot landgoed moeten hebben wil je dit weg krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Op het moment dat ie zo streng is, heeft strooien ook geen zin meer, is alles toch dicht.AW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:24:
[...]
Of een behoorlijk strenge winter meemaken.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Met strooizout? Eet smakelijk.....geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:24:
of gewoon op een eitje doen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Strooizout is geen tafelzout.geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:24:
of gewoon op een eitje doen.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Goh
⏩ PVOutput☀️
Echt waar?BLACKfm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:25:
's ochtends een handje op de voorruit, hoef je ook niet te krabben.
Zout is toch gewoon zout?
⏩ PVOutput☀️
Of bij het ziekenhuis, beetje zout in de wonden strooiensteppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:25:
je kan het altijd nog kwijt in de zandbak van je kind toch?
Haal NOOIT een spookrijder in !
[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 15-11-2012 16:26 ]
Stoeizout?microoo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:26:
En bestek voor bij je ei met stooizout!
Ja maar niet zoveel toch?geldermalsen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:26:
ik heb het weleens opgegeten viel best mee.
anders flikker we het gewoon op de stoep bij, de ibood, want nogsteeds een 'zoutloze' hunt isZtaaB schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:26:
[...]
Of bij het ziekenhuis, beetje zout in de wonden strooien
⏩ PVOutput☀️
Nee.
So what? Dat hoeft niet duur te zijn, als je het juiste spul aanbiedt. Onze cassette is een heel stuk duurder dan een euro per deel...RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:26:
Meer dan een euro per bestekstuk, doeiBood
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
+10000jpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:28:
Ik ben wel eens wakker geworden in een hele berg strooizout. Het enige rare was dat het in mn eigen bed lag, Later hoorde ik van een huisgenoot dat de gemeente zn voorraad open had gelaten en dat ik bij het naar huis wandelen in ietwat beschonken staat, had besloten daar als dagobert duck in te gaan zwemmen...
Haha dikke kater van het dubbel uitdrogenjpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:28:
Ik ben wel eens wakker geworden in een hele berg strooizout. Het enige rare was dat het in mn eigen bed lag, Later hoorde ik van een huisgenoot dat de gemeente zn voorraad open had gelaten en dat ik bij het naar huis wandelen in ietwat beschonken staat, had besloten daar als dagobert duck in te gaan zwemmen...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
ietwat beschonken <-- understatement 2012 ?jpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:28:
Geniaaljpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:28:
Wat is het verschil dan? o.o
⏩ PVOutput☀️
Haal NOOIT een spookrijder in !
⏩ PVOutput☀️
Sorry, bedenk me nu ook wat het bestekset van mijn vriendin kostte. Alleen soms van die onbekende merken, dat ik denk van: JeuwATS schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:28:
[...]
So what? Dat hoeft niet duur te zijn, als je het juiste spul aanbiedt. Onze cassette is een heel stuk duurder dan een euro per deel...
⏩ PVOutput☀️
Keukenzout is veel schoner
It's ya best friendQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:30:
Gevonden via google.
⏩ PVOutput☀️
Je kunt wel strooien met tafelzout maar je kunt strooizout beter niet eten.
Waarschijnlijk gelijk acupunctuur gehad.jpdove schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:32:
Hmmm, Was toch beter geweest als ik in een bed vol Swarovski oorbellen was wakker geworden.
haha ook weer waar, en lijkt me ook sterk dat de gemeente hier een flinke voorraad van heeftRickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:33:
[...]
Waarschijnlijk gelijk acupunctuur gehad.
De echte wel, nepmeuk niet.AW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:34:
Best goedkoop? Dacht dat die meuk zo duur was?
⏩ PVOutput☀️
Swarovski is niet per definitie een echte kristal, is geloof ik alleen een manier van slijpen.AW_Bos schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:34:
Best goedkoop? Dacht dat die meuk zo duur was?
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 15-11-2012 16:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit doet me eraan herinneren dat ik ook nog een scherm zoek. Hopen op een full HD met een maximale hoogte (inclusief standaard) van 39,5 cm
ora et labora
hahahaha duidelijk zometeen komt de grote versie nog langs
Die 5 bay is geen aparte NAS maar een soort expansion bay. Koppel je via eSata aan deze.steppy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:38:
[...]
hahahaha duidelijk zometeen komt de grote versie nog langs
⏩ PVOutput☀️
Opgelost, want te laatTiberiusJD schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:39:
damn deze kopen, of hopen dat het pack nog eens terugkomt, want ik had deze net gemist
keuzes, keuzes
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
er komt nog wel x langs vandaag zijn er al heel veel van langs geweest dus neem ik aan dat er nog wel meer komen,TiberiusJD schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:39:
damn deze kopen, of hopen dat het pack nog eens terugkomt, want ik had deze net gemist
keuzes, keuzes
zit al in de betaalfase, maar ik twijfel nog
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
⏩ PVOutput☀️
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Gaat nog door tot morgenCalamor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:41:
Dat de hunt nog niet is afgelopen. Meestal is die rond deze tijd toch we lafgelopen?
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Er zijn helaas geen bezorgrestaurants gevonden in jouw regio
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq