wtf, die canton set was vanmiddag ook al
Deze is al geweest

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
wil ik jouw mening ook weten:RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:41:
Oke, die horloge gaat lang duren.
Een beslissingsmomentje. Doen of niet?
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_377

vrouw met baard

oeps
ora et labora
Nee, te gewoontjes.mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:43:
[...]
wil ik jouw mening ook weten:
[afbeelding]
vrouw met baard"andre j"
oeps
Frapant dat er ook mensen in een boxer rond staan te springen daar, apart feestje.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
We gaan wel een beetje off-topic geloof ik.

Kan wel merken dat het etenstijd is, heel weinig hunts....
Dan kunnen we ook in navolging van Quad overgaan tot het "Post je hunt-plek". Ontopic, en anders toch niks te doen?CaptJackSparrow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:45:
We gaan wel een beetje off-topic geloof ik.
duurtlannnnnnngggggggggggggggggggggggggg
ora et labora
Dan is er maar 1 optie: 4 stuks kopen.mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:49:
duurtlannnnnnngggggggggggggggggggggggggg
[vorige hunt]Het is dat er geen wifi op zit, anders had ik hem gekocht[/vorige hunt]
Jakobus 2,1RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:41:
Oke, die horloge gaat lang duren.
Een beslissingsmomentje. Doen of niet?
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_377
Broeders en zusters, het geloof in Jezus Christus, onze glorierijke Heer, staat niet toe dat u mensen op hun uiterlijk beoordeelt.

Dan had hij/zij/het me maar geen ogen moeten geven.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
De heer staat ook niet toe dat je het met Satan doet....nFo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:50:
[...]
Jakobus 2,1
Broeders en zusters, het geloof in Jezus Christus, onze glorierijke Heer, staat niet toe dat u mensen op hun uiterlijk beoordeelt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
oordopjes. "fluffy cloud"

[ Voor 12% gewijzigd door mrc4nl op 15-11-2012 18:53 ]
ora et labora
nFo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:50:
[...]
Jakobus 2,1

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Edit, ik werd zelf gek van dat gebeweeg.
[ Voor 67% gewijzigd door Visophetdroge op 15-11-2012 18:57 ]
Geniet, maar slowchat met mate. ;-)
Via Kelkoo/Kieskeurig zie je nog andere kleuren van deze oordoppen. Ronduit afschuwelijke dingen.
nou hup naar de volgende, niemand wil deze oordoppen!
wel weer te zien dat etenstijd is
Wat ik soms niet snap, is dat het met een geleidelijk percentage gaat. Dus soms zijn er 10, iedere keer 10% eraf --> logisch.
Nu bij deze oordoppen zijn er ook geen honderd, dus gaat er ineens een groot percentage af bij 1 verkoop, maar dan ineens gaat er 1% af?
Nu bij deze oordoppen zijn er ook geen honderd, dus gaat er ineens een groot percentage af bij 1 verkoop, maar dan ineens gaat er 1% af?
Misschien ook mensen die annuleren waardoor het zo'n gek percentage wordt?RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:03:
Wat ik soms niet snap, is dat het met een geleidelijk percentage gaat. Dus soms zijn er 10, iedere keer 10% eraf --> logisch.
Lijkt me dat dit er ook een stuk of 50 zijn geweest.
Next.
Haha, krijg je dit
een ekte ekte gaming router.
een gaming router, meh2
ora et labora
Kelkoo heeft qua elektronica wel heel veel staan. Daarmee vergelijkend scheelt het wel veel.
Stacom
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook Goedenavond heren.
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:07:
Ook Goedenavond heren.

Ook een goede avond. Ook nog steeds hier?Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:07:
Ook Goedenavond heren.
ik w8 meer op een tablet of laptopje........ tot nu toe nog nie veel hebbe dingen zeg ik
valt mee ook tegen hoeveel mediaspelers er zijn, vorige keren werden we er mee dood gegooid
ora et labora
Zullen nu wel in de boxen zittenmrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:11:
valt mee ook tegen hoeveel mediaspelers er zijn, vorige keren werden we er mee dood gegooid
Vergeemrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:11:
- dora
- trolleys
- nassen
- oordopjes
- oorbellen gesmeed onder elven licht met swarovski kristallen
- en nog wat zut
Niet.
⏩ PVOutput☀️
DORAQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:14:
[...]
Vergee
- dora
- trolleys
- nassen
- oordopjes
- en nog wat zut
Niet.

speciaal voor jou wordt de volgende aanbieding een dora lunchbox
[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 15-11-2012 19:15 ]
All Day long.hansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:09:
[...]
Ook een goede avond. Ook nog steeds hier?
Vannacht ook nog wel even en morgen weer.
Maar misschien dat ik straks het café even induik.
⏩ PVOutput☀️
Spongebob portable DVD-player?Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:14:
[...]
Vergee
- dora
- trolleys
- nassen
- oordopjes
- en nog wat zut
Niet.
Valt onder dora categorie.
⏩ PVOutput☀️
En de hele davidoff geurtjes handel niet te vergeten.
⏩ PVOutput☀️
Ik neem aan/hoop dat er net zoals de vorige keren een kleine slaappauze wordt ingelast. Heb gisteravond na het voetbal effe een tukkie gedaan tot kwart voor 12.Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:15:
[...]
All Day long.
Vannacht ook nog wel even en morgen weer.
Maar misschien dat ik straks het café even induik.
Die heb ik nog 2 maal liggen hier 
Nog 1 kortingsbonnetje liggen, DM
Nog 1 kortingsbonnetje liggen, DM
[ Voor 4% gewijzigd door remcoboy1479 op 15-11-2012 19:18 ]
Even een break zal vast wel gebeuren.hansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:17:
[...]
Ik neem aan/hoop dat er net zoals de vorige keren een kleine slaappauze wordt ingelast. Heb gisteravond na het voetbal effe een tukkie gedaan tot kwart voor 12.
⏩ PVOutput☀️
wtf zijn geheugen staafjes?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
http://www.ibood.com/nl/n...ooth_Receiver_en_Headset/
Werkt dat ook andersom: dat ik die BT-plug in de jack van mijn versterker prik en dan op een hoofdtelefoon er naar kan luisteren?
Werkt dat ook andersom: dat ik die BT-plug in de jack van mijn versterker prik en dan op een hoofdtelefoon er naar kan luisteren?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
geheugenstaafjes duopack, waarom doet het me toch denken aan

[ Voor 29% gewijzigd door mrc4nl op 15-11-2012 19:20 . Reden: kleiner plaatje ]
ora et labora
Ken je die niet ?! Die staafjes duw je ergens in en dan heb je meer geheugen
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Zelfde als wattenstaafjes
Alle vragen hebben een antwoord
als je m diep genoeg in de gehoorgang steekt kom je van zelf bij de hersenen terecht
ora et labora
Hoezo niet multitasken? Hond uitlaten, roken en ibooden én tweakers gaat prima.
⏩ PVOutput☀️
Hond uitlaten - checkQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:23:
Hoezo niet multitasken? Hond uitlaten, roken en ibooden én tweakers gaat prima.
Roken - niet in huis
iBooden - check
Tweakers - check
Hond uitlaten - doetie zelfhansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:25:
[...]
Hond uitlaten - check
Roken - niet in huis
iBooden - check
Tweakers - check
Roken - geen behoefte nu
iBooden - check
Tweakers - check
Huiswerk - check
Muziek luisteren - check
Hond uitlaten - wel in huishansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:25:
[...]
Hond uitlaten - check
Roken - niet in huis
iBooden - check
Tweakers - check

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Gewoon buiten
⏩ PVOutput☀️
Roken - Check
Hond - Niet in bezit
Tweakers - Check
iBood - Check
Muziek luisteren - Check
Programmeren - Check
Hond - Niet in bezit
Tweakers - Check
iBood - Check
Muziek luisteren - Check
Programmeren - Check
hond laat zichtzelf maar uit
ora et labora
Deur open - hond naar buiten - deur dicht - effe wachte - nog effe wachte - deur open - hond naar binnen - deur weer dicht
Dus dat, handig zeg een wei. Ook al kun je met deze geheugenstaafjes de hond zelfs een hele stad laten zien zonder iets te missen.hansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:28:
[...]
Deur open - hond naar buiten - deur dicht - effe wachte - nog effe wachte - deur open - hond naar binnen - deur weer dicht
[ Voor 15% gewijzigd door RickvN op 15-11-2012 19:29 ]
holy crap, jij hoeft echt geen huisdieren ook he?hansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:28:
[...]
⏩ PVOutput☀️
73%
logisch het is weer tijd voor de kinderen en vrouw. Dan valt er weinig te ibooden.
logisch het is weer tijd voor de kinderen en vrouw. Dan valt er weinig te ibooden.
Zijn niet van mij: dieren zijn om op te etenQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:29:
[...]
holy crap, jij hoeft echt geen huisdieren ook he?
Gabekken visje vanmiddag gehadhansR schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:30:
[...]
Zijn niet van mij: dieren zijn om op te eten
⏩ PVOutput☀️
Muziek!
Briljantje
Briljantje
⏩ PVOutput☀️
Stopte bij Britney Spears

Two is always better than one..
Uitverkocht
Dit topic is ook wel uitverkocht.
⏩ PVOutput☀️
Benieuwd wanneer iemand mij opkoopt dan
⏩ PVOutput☀️
Hipster zonnebril.. no thx!
Verwijderd
Meer informatie
De lente is in aantocht, en dat is te merken. Je mondhoekjes beginnen langzaam aan wat meer op te trekken en je loopt alweer met een lichte glimlach over straat met je gezicht in het zwakke zonnetje. Misschien heb je afgelopen weekend zelfs al een lekker pintje op het terras gedaan.
Voelde vandaag niet echt als lente buiten, zal aan mij liggen =).
De lente is in aantocht, en dat is te merken. Je mondhoekjes beginnen langzaam aan wat meer op te trekken en je loopt alweer met een lichte glimlach over straat met je gezicht in het zwakke zonnetje. Misschien heb je afgelopen weekend zelfs al een lekker pintje op het terras gedaan.
Voelde vandaag niet echt als lente buiten, zal aan mij liggen =).
Best knap, ze valt steeds op dezelfde manier.Quad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:42:
[afbeelding]
Onder motto leed vermaak is ook vermaak.
Zal vast vaak overnieuw gedaan zijn..
Altijd zo mooi dit. Iets willen doen, en dat het dan uiteindelijk fout loopt. Zelfde als dat halloween-filmpje op Skoften.net. Wilt hij die pompoen express in zijn zak laten vallen via een trap. Valt hij op de grond, let niet op. Bam, hele trap op zijn gezicht, volle bak hechtingenQuad schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:42:
[afbeelding]
Onder motto leed vermaak is ook vermaak.
ik hoop dat het volgende artikel wel een beetje leuk is.
NOOOO
NOOOO
[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 15-11-2012 19:46 ]
ora et labora
LivingColors is altijd leuk!mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:45:
ik hoop dat het volgende artikel wel een beetje leuk is.
OPNIEUW of OVERDOEN!
Kom op jongens, volgende product.

Bitch please!Zerfox schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:46:
[...]
OPNIEUW of OVERDOEN!![]()
⏩ PVOutput☀️
Ik denk, ik zeg het nietZerfox schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:46:
[...]
OPNIEUW of OVERDOEN!![]()
ik had een livingcolors lamp, maar die heb ik weggedaan.
ik gebruikte m nooit
maar acht IBOOD moet gewoon wel aandelen hebben in livingcolors, of de hele wered wil ze niet hebben behalve ibood
ora et labora
*doet nog maar een potje Hill Climb Racing*
bier - check
Laptop - check
playstation Black ops 2 - check
computer tweakers/ibood -check
eten - check
nooitmeerslapen -check
Laptop - check
playstation Black ops 2 - check
computer tweakers/ibood -check
eten - check
nooitmeerslapen -check
zoals altijd heerlijke adviesprijzen bij ibood terwijl op de philips myshop ze:
Normale prijs:€ 39,99
Promotieprijs:€ 27,99
De 'Mini' is daarentegen wel 69,99 adviesprijs
Zelfs phillips krijgt ze niet weg die dingen
[ Voor 29% gewijzigd door MusicAddict op 15-11-2012 19:51 ]
Aangezien de hunt toch een beetje ingezakt is...
Over muziek gesproken. Zat al een tijdje in mijn hoofd maar kon ik tot voor kort niet plaatsen.
Recentelijk hebbes!
'Oud/Origineel'
'Nieuw'
Tijdloos!
Het zal je collega maar zijn die dan ff zegt dat je vermoord en in de fik gestoken bent op je verjaardag
⏩ PVOutput☀️
welk spel is da?RickvN schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:47:
*doet nog maar een potje Hill Climb Racing*
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
MusicAddict schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:49:
zoals altijd heerlijke adviesprijzen bij ibood terwijl op de philips myshop ze:
Verwijderd
Wow wat een afzetters weer bij iBood. Een oude Galaxy Tab 10.1 349 euro
, oude Galaxy Tab 7 279 euro
.
lol, ik zocht op LivingColors Mini en daar zag ik prijzen van €50 en hoger, dus ik heb deze gelijk besteld. Is het een Micro en geen Mini 
Ach ja, €30 vind ik alsnog niet gek, maar echt een superdeal is het dus niet

Ach ja, €30 vind ik alsnog niet gek, maar echt een superdeal is het dus niet
The devil is in the details.
Ibood wil ze ook niet, daarom verkopen ze de lampen toch ookmrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:47:
[...]
ik had een livingcolors lamp, maar die heb ik weggedaan.
ik gebruikte m nooit![]()
maar acht IBOOD moet gewoon wel aandelen hebben in livingcolors, of de hele wered wil ze niet hebben behalve ibood
Het Ierse publiek is really really awesome!
⏩ PVOutput☀️
Juist blijven kopen, blijven kopen.
We wachten rustig af tot het volgende ding.
We wachten rustig af tot het volgende ding.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.