Klopt en dat wilde ik bij deze telefoon nou net niet doen en gewoon netjes de update afwachten.RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:43:
Ja, rooten. Heb daar verder geen verstand van, maar daar vind je genoeg info over in dit topic
De expert op ibood heeft laten vallen dat er een 4.1 update komt begin juli (zijn woorden) dus kennelijk is hij nog niet officieel live in Nederland. Geen info nog over 4.2 plannen, hoewel deze wel is aangekondigd op externe fora en voor de Honor 2.
[ Voor 47% gewijzigd door rockhopper op 25-06-2013 13:33 . Reden: link toegevoegd ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Nouja die update komt er in iedere geval wel getuige dat de u9508 allang Android 4.1 heeft en de u9508 en G615 eigenlijk dezelfde telefoons zijn, alleen de u9508 is voor de Chinese markt en heeft 2GB Ram en de G615 heeft 1GB Ram en is voor de Europese markt bedoeld.
Wat ik me afvraag over de accu: er staat 360 uur standby. Nu heb ik de telefoon volledig opgeladen om 22:00, sochtends 7:00 is er 4-5% in 9 uur afgegaan, stel 4% x 25 (oftewel 9x25) dan krijg je 225 uur totaal.
Lijkt mij niet de beloofde 360 uur die overal vermeld staat. DIt had ik met battery defender gecheckt. Ik ben nou eenmaal een accuzeiker en dit viel me wel op.
Lijkt mij niet de beloofde 360 uur die overal vermeld staat. DIt had ik met battery defender gecheckt. Ik ben nou eenmaal een accuzeiker en dit viel me wel op.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Android 4.2.2 porten vanaf P6 wordt lastiger dan ik dacht.. Nu weer eerst even de focus leggen op CM10.1, zonder gpu acceleratie (die driver krijgen we niet werkende). Dan maar even geen games.
Heb je stock draaien en staat de telefoon in super energie besparende modus (zie instellingen > energie) en heb je nog andere meuk in de achtergrond draaien?RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:52:
Wat ik me afvraag over de accu: er staat 360 uur standby. Nu heb ik de telefoon volledig opgeladen om 22:00, sochtends 7:00 is er 4-5% in 9 uur afgegaan, stel 4% x 25 (oftewel 9x25) dan krijg je 225 uur totaal.
Want als je de telefoon laat syncen en wifi aan hebt en weet ik veel wat nog meer dan haal je die maximale tijd natuurlijk niet.
Ik weet niet of ik 360 uur haal, maar als ik de foon weinig gebruik (wifi / gps / sync aan) haal ik makkelijk 3 dagen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik draai nog stok ja, had wel een LWP aan, even uitgezet. Ik zou op standby dus een week redden, in praktijk gebeurt dat natuurlijk niet als je lekker aan de bak gaat met dat ding / gamed / belt / etc.
De Avast staat wel altijd aan, dat scheelt vast ook weer
De Avast staat wel altijd aan, dat scheelt vast ook weer
Ik heb hem besteld, hopen dat ie snel en goed binnenkomt!musicfreak schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 06:17:
Vandaag is de G615 voor € 219,95 incl. verzendkosten (!) te koop via iBood. Mooie prijs!
Ook maar besteld. Neem aan dat de 3x3 smartdeal nog steeds geldt.
Ik ook niet ivm garantie (mislukt = geen garantie en gelukt = wel garantie), maar toch jammer dat ze niet meteen naar 4.2 gaan. Ontdekt dat ze daar een leuke sphere functie hebben bij de cameraAnoniem: 184715 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:48:
[...]
Klopt en dat wilde ik bij deze telefoon nou net niet doen en gewoon netjes de update afwachten.
Blijf het wonderbaarlijk vinden dat Huaweo nog niet erg groot in NL is eigenlijk. Als je naar de prijzen kijkt en kwaliteit voor een mooie medium range phone dan ga je toch niet betalen voor de duurdere modellen (die half NL al heeft).?
Gebruikt er iemand light flow? Ik heb een reeks led notificaties opgezet, maar het werkt niet helemaal zoals het moet. Met gmail krijg ik wel een LED notificatie, maar bij whatsapp juist weer niks. Terwijl deze ook een LED notificatie heeft ingesteld. Snap er niks van.
EDIT: Facebook werkt ook. Beetje halfwerkend zo. weet niet of het aan toestel ligt of Android
EDIT: Facebook werkt ook. Beetje halfwerkend zo. weet niet of het aan toestel ligt of Android
[ Voor 15% gewijzigd door ByteMe_ op 28-06-2013 11:25 ]
Bij whatsapp kan je zelf ook de LED instellen, dus misschien daar even kijken?RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:08:
Gebruikt er iemand light flow? Ik heb een reeks led notificaties opgezet, maar het werkt niet helemaal zoals het moet. Met gmail krijg ik wel een LED notificatie, maar bij whatsapp juist weer niks. Terwijl deze ook een LED notificatie heeft ingesteld. Snap er niks van.
Allang geprobeerd, aan en uitzetten helpt niet. Maar t heeft gewerkt eerder daarom snap ik t niet. Light itzetten maakt ook niet uit
[ Voor 53% gewijzigd door ByteMe_ op 28-06-2013 16:56 ]
Ik las ergens dat de Huawei G615 een in NTFS geformateerde micro SDHC kaart kan gebruiken, dit i.v.m. bestanden groter dan 4 GB. Is dit waar of moet ik de kaart gewoon formateren in Fat32.
Dat is waar, ik zelf gebruik ook een NTFS geformateerde micro SDHC kaartje in mijn Huawei Honor 2. Alleen in custom recovery word geen NTFS gelezen, dus dan pik ik een sd kaartje uit mijn moeders smartphone.abgott schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:39:
Ik las ergens dat de Huawei G615 een in NTFS geformateerde micro SDHC kaart kan gebruiken, dit i.v.m. bestanden groter dan 4 GB. Is dit waar of moet ik de kaart gewoon formateren in Fat32.
Vandaag mijn G600 hoesje binnen. (Ja je leest het goed) Zie ook eerdere post hier.
Goede nieuws is dat het prima past, en mooi mijn eigen ontwerp heeft. Het slechte nieuws is dat het dus helemaal uit Frankrijk kwam en ik alsnog behoorlijk lang moest wachten. 10 juni besteld vandaag pas binnen, langer dan wat ze op de site aangaven. Maar goed, ik ben blij, en voor de mensen die nog op zoek zijn en hun keuze willen uitbreiden en net als ik niet helemaal in China willen bestellen: Je kan dus ook G600 hoesjes zoeken.

Goede nieuws is dat het prima past, en mooi mijn eigen ontwerp heeft. Het slechte nieuws is dat het dus helemaal uit Frankrijk kwam en ik alsnog behoorlijk lang moest wachten. 10 juni besteld vandaag pas binnen, langer dan wat ze op de site aangaven. Maar goed, ik ben blij, en voor de mensen die nog op zoek zijn en hun keuze willen uitbreiden en net als ik niet helemaal in China willen bestellen: Je kan dus ook G600 hoesjes zoeken.

iemand die ook problemen heeft met google navigatie? ik zit zelf op android 4.1.2 en emotion UI 1.5 B544, toestel is geroot. Inmiddels niet meer de nieuwste (geen zin om steeds te updaten). GPS werkt wel gewoon prima. Ik heb het getest met de app GPS test. Ik denk dus dat gapps niet goed is geflasged?
Ik heb mijn toestel vandaag ontvangen en ik ben er zeer tevreden mee. Nu wou ik een rom installeren en blijkbaar moet je de chinese recovery gebruiken. Maar als ik die open staat er windows cannot acces the specified file,path,...Ik heb er niet zo veel verstand van android en het spijt me als dit al gevraagd werd in dit topic. Ik ben admin dus daar kan het niet aan liggen
[ Voor 6% gewijzigd door blueone54321 op 29-06-2013 20:51 ]
Wat voor problemen? Op de stock versie start hij normaal op en geen gekke dingen nu ik het testSkywalker88 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 01:32:
iemand die ook problemen heeft met google navigatie? ik zit zelf op android 4.1.2 en emotion UI 1.5 B544, toestel is geroot. Inmiddels niet meer de nieuwste (geen zin om steeds te updaten). GPS werkt wel gewoon prima. Ik heb het getest met de app GPS test. Ik denk dus dat gapps niet goed is geflasged?
EDIT: weet niet of dit door Huawei komt of Android: ik krijg van die godsirritante reclame, mijn detector zegt dat de enige push-advertentie van Netwerk komt. Rest had ik al verwijderd. Maar Netwerk kan je niet verwijderen dus hoe kom ik er vanaf
[ Voor 19% gewijzigd door ByteMe_ op 29-06-2013 20:31 ]
De app: "GPS Test" installeren.Anoniem: 428551 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:30:
Iemand problemen met de gps? Ik krijg maar geen signaal.. (net nieuw)
De eerste fix kan een minuut of 5 duren.
En ga ook even buiten staan voor een fix, de gps werkt het beste met vrij zicht op de hemel (dus niet onder bomen, afdakjes, in de auto, in huis) Na de eerste fix zou het daarna veel sneller moeten gaan. Zorg natuurlijk ook dat de gps AAN staat.
Zelf kreeg ik de eerste keer ook met geen mogelijkheid een gps-fix. Totdat ik op een duitstalig forum las dat dit vaak voorkwam, en kon worden opgelost door het toestel een keer nieuw op te starten.
Zelf ook gedaan, hielp gelijk, en nu altijd binnen een paar seconden een fix.
Het proberen waard?.......
Zelf ook gedaan, hielp gelijk, en nu altijd binnen een paar seconden een fix.
Het proberen waard?.......
Goedemiddag,
Sinds gisteren ben ik de bezitter van de Huawei Ascend G615. Het is mijn eerste fatsoenlijke telefoon. Helaas heb ik de gebruiksaanwijzing die ik gedownload heb al tot in den treure doorgenomen, maar toch blijf ik met enkele problemen zitten. Het zal misschien wel komen dat ik nog een te grote leek ben op smartphonegebied. Het volgende zou ik graag willen weten:
1. Ik heb Android 4.0.4 op het toestel en ik heb een prepay simkaart van Lebara met daarop een aantal contacten uit mijn oude Nokia 6303 en een lege, geformatteerde MicroSD kaart (FAT32) in het toestel zitten. Ik heb via "kopieren van sim" de contacten over kunnen brengen naar de geheugenkaart en daarna heb ik de opslaglocatie in de instellingen veranderd in "opslaglocatie is de SD-kaart". Ik zie ook dat de contacten hierop staan, maar elk contact is nu meerdere keren zichtbaar met hetzelfde telefoonnummer (zowel vast als mobiel). Wat moet ik hieraan doen. Ik heb dubbele contacten verwijderd en dan zijn er voor iemand die een vast en een mobiel nummer heeft toch nog twee contacten zichtbaar.
2. Ik krijg het wel voor elkaar om iemands foto te koppelen aan een contact, maar als die persoon mij belt zie ik toch alleen maar zijn/haar telefoonnumer en geen foto. Ik heb dit geprobeerd toen de contacten alleen nog maar op de simkaart stonden. Met een foto uit de gallerij en een foto die met de nieuwe Huawei is gemaakt, maar een koppeling naar een contact lukt wel maar nogmaals, de foto wordt bij gebeld worden niet zichtbaar. Dit alles heb ik ook geprobeerd met de contacten toen ze gekopieerd waren naar de geheugenkaart, echter met hetzelfde resultaat. Het rare is dat als ik bv. mijn vrouw bel zij wel mijn nummer met foto op haar toestel ziet verschijnen.
3. Verder nog graag het volgende: bij het eerste gebruik en installatie van de nieuwe telefoon heb ik aangegeven dat ik reeds een google-account heb. Heb hiervoor de gegevens ingevuld, want ik wilde eigenlijk verder gaan met google nog niet nu te gebruiken, maar dan kwam ik helaas niet verder in de wizard. Nu krijg ik iedere keer een melding met signaal als er op mijn pc een gmail-bericht binnenkomt, op mijn telefoon. Kan ik dit op een of andere manier verhinderen, of in ieder geval het signaal uitschakelen, want ik vind dit ontzettend irritant.
Dit zijn tot nu toe de belangrijkste zaken waar ik tegen aan loop, en ik zou het erg op prijs stellen als er mensen zijn die mij vooruit kunnen helpen met het oplossen van deze problemen. Als het kan graag gedetailleerd, want zo als ik al aangaf heb ik nog niet veel kaas gegeten van deze materie.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken en oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Eric Velthoven
Sinds gisteren ben ik de bezitter van de Huawei Ascend G615. Het is mijn eerste fatsoenlijke telefoon. Helaas heb ik de gebruiksaanwijzing die ik gedownload heb al tot in den treure doorgenomen, maar toch blijf ik met enkele problemen zitten. Het zal misschien wel komen dat ik nog een te grote leek ben op smartphonegebied. Het volgende zou ik graag willen weten:
1. Ik heb Android 4.0.4 op het toestel en ik heb een prepay simkaart van Lebara met daarop een aantal contacten uit mijn oude Nokia 6303 en een lege, geformatteerde MicroSD kaart (FAT32) in het toestel zitten. Ik heb via "kopieren van sim" de contacten over kunnen brengen naar de geheugenkaart en daarna heb ik de opslaglocatie in de instellingen veranderd in "opslaglocatie is de SD-kaart". Ik zie ook dat de contacten hierop staan, maar elk contact is nu meerdere keren zichtbaar met hetzelfde telefoonnummer (zowel vast als mobiel). Wat moet ik hieraan doen. Ik heb dubbele contacten verwijderd en dan zijn er voor iemand die een vast en een mobiel nummer heeft toch nog twee contacten zichtbaar.
2. Ik krijg het wel voor elkaar om iemands foto te koppelen aan een contact, maar als die persoon mij belt zie ik toch alleen maar zijn/haar telefoonnumer en geen foto. Ik heb dit geprobeerd toen de contacten alleen nog maar op de simkaart stonden. Met een foto uit de gallerij en een foto die met de nieuwe Huawei is gemaakt, maar een koppeling naar een contact lukt wel maar nogmaals, de foto wordt bij gebeld worden niet zichtbaar. Dit alles heb ik ook geprobeerd met de contacten toen ze gekopieerd waren naar de geheugenkaart, echter met hetzelfde resultaat. Het rare is dat als ik bv. mijn vrouw bel zij wel mijn nummer met foto op haar toestel ziet verschijnen.
3. Verder nog graag het volgende: bij het eerste gebruik en installatie van de nieuwe telefoon heb ik aangegeven dat ik reeds een google-account heb. Heb hiervoor de gegevens ingevuld, want ik wilde eigenlijk verder gaan met google nog niet nu te gebruiken, maar dan kwam ik helaas niet verder in de wizard. Nu krijg ik iedere keer een melding met signaal als er op mijn pc een gmail-bericht binnenkomt, op mijn telefoon. Kan ik dit op een of andere manier verhinderen, of in ieder geval het signaal uitschakelen, want ik vind dit ontzettend irritant.
Dit zijn tot nu toe de belangrijkste zaken waar ik tegen aan loop, en ik zou het erg op prijs stellen als er mensen zijn die mij vooruit kunnen helpen met het oplossen van deze problemen. Als het kan graag gedetailleerd, want zo als ik al aangaf heb ik nog niet veel kaas gegeten van deze materie.
Eric Velthoven
2. Het minpunt van deze telefoon is dat op 1 of andere manier +31 voor het nummer geplaatst moet worden. Als je dat opslaat bij je contact zal hij hem wel herkennen als het goed is.EVELTHOVEN schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:19:toon volledige bericht
Goedemiddag,
Eric Velthoven
3. Klik op het gmail icoontje, klik op je 3 strepen toets van je toestel, kies instellingen, klik nu op je emailaccount, meldingen uitvinken. En synchroniseren ook als je dat niet wilt.
EDIT: krijg net bericht dat 3x3 aanmelding is goedgekeurd. Dus ze hebben de 100k nog niet gehaald voor degenene die nog niet hebben regegistreerd
Anoniem: 495101
Sinds zaterdag in het bezit van een g615.
Maar als ik de app dlna gebruik, wil het mij niet lukken om foto's op mijn scherm van onze smart tv te krijgen. De tv is een es8000 samsung. Als ik een foto gedeeld heb zie ik deze wil in de app verschijnen, maar zie de tv niet terug in de app.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe.
Maar als ik de app dlna gebruik, wil het mij niet lukken om foto's op mijn scherm van onze smart tv te krijgen. De tv is een es8000 samsung. Als ik een foto gedeeld heb zie ik deze wil in de app verschijnen, maar zie de tv niet terug in de app.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe.
Beste allen,
Ik ben sinds kort ook eeb bezitter van de ascend G615 (via Ibood.nl). Maar nou heb ik het volgende probleem.
Ik krijg mijn apps niet naar mijn mnt.sdcard2 verplaatst ofwel naar mijn externe (32Gb) sd card.
Ook heb vroeg ik mij af of het iemand al is gelukt om de video glitches te verminderen of laten verdwijen:
- Real racing 3: Vliegende pixels zodra er meerdere lagen boven en onder elkaar liggen, zoals delen van de auto.
- GTA Vice City, Speler en andere mensen zijn onzichtbaar.
- Shadowland: Rondom het midden zie ik nagenoeg constant gras textures/halmen en soms een mens van de onderkant (shoenen en benen die lopen)
Ik wil de apps, data pakketten graag verplaatsen omdat deze 0.5gb tot 2gb per spel innemen en ik wil er graag nog wat meer op. Normaal kom ik altijd uit technische uitdagingen zoals deze maar hier kom ik gewoon niet uit. Ik heb geen kennis van rooten en mijn apparaat is ook niet geroot.
Huawei U9508 (ascend G615)
Android versie 4.0.4
Kernel 3.0.8-02229-g4d19ffc
Ik ben sinds kort ook eeb bezitter van de ascend G615 (via Ibood.nl). Maar nou heb ik het volgende probleem.
Ik krijg mijn apps niet naar mijn mnt.sdcard2 verplaatst ofwel naar mijn externe (32Gb) sd card.
Ook heb vroeg ik mij af of het iemand al is gelukt om de video glitches te verminderen of laten verdwijen:
- Real racing 3: Vliegende pixels zodra er meerdere lagen boven en onder elkaar liggen, zoals delen van de auto.
- GTA Vice City, Speler en andere mensen zijn onzichtbaar.
- Shadowland: Rondom het midden zie ik nagenoeg constant gras textures/halmen en soms een mens van de onderkant (shoenen en benen die lopen)
Ik wil de apps, data pakketten graag verplaatsen omdat deze 0.5gb tot 2gb per spel innemen en ik wil er graag nog wat meer op. Normaal kom ik altijd uit technische uitdagingen zoals deze maar hier kom ik gewoon niet uit. Ik heb geen kennis van rooten en mijn apparaat is ook niet geroot.
Android versie 4.0.4
[ Voor 26% gewijzigd door Smurfb op 02-07-2013 14:48 ]
Ook hier sinds vandaag via iBood een bezitter van een G615.
Bloedsnel toestel, als je van een HTC Desire HD afkomt
Echter kan ik nergens een functie vinden die ik wel op de Desire HD had, SIP/VOIP instellingen.
Dit werkte perfect op mijn vorig toestel, VOIP bellen en gebeld worden was eigenlijk net zo eenvoudig als via de sim kaart.
Zit dit tegenwoordig ergens anders in het menu, heeft Huawei dit eruit gesloopt of zit het gewoon niet meer in Andriod 4.x ?
Bloedsnel toestel, als je van een HTC Desire HD afkomt
Echter kan ik nergens een functie vinden die ik wel op de Desire HD had, SIP/VOIP instellingen.
Dit werkte perfect op mijn vorig toestel, VOIP bellen en gebeld worden was eigenlijk net zo eenvoudig als via de sim kaart.
Zit dit tegenwoordig ergens anders in het menu, heeft Huawei dit eruit gesloopt of zit het gewoon niet meer in Andriod 4.x ?
Ook net binnen via ibood. Lekker snel, mooi scherm, goed geluid dus op dit moment wel tevreden.
Kan helaas niet teveel doen ivm vakantie naar Frankrijk vrijdag en internet e.d is me daar veel te duur.
Maar dan zien we na de vakantie wel weer verder.
Had met mijn SGS een backup gemaakt op google maar krijg deze met de G615 niet terug.
Kan helaas niet teveel doen ivm vakantie naar Frankrijk vrijdag en internet e.d is me daar veel te duur.
Maar dan zien we na de vakantie wel weer verder.
Had met mijn SGS een backup gemaakt op google maar krijg deze met de G615 niet terug.
[ Voor 63% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-07-2013 18:10 ]
Ik heb ook de B107 firmware, en heb het toestel daarnet geroot met GenoTool (zoals genoemd door Pimorez). Het ging prima.
Hier vond ik een uitgebreide instructie, in het Duits:
http://www.handy-faq.de/f...end_g615_root_rooten.html
Hier vond ik een uitgebreide instructie, in het Duits:
http://www.handy-faq.de/f...end_g615_root_rooten.html
Heb je voor de 3x3 een kopie/foto van je imei nummer gemaakt en opgestuurd of heb je hem daadwerkelijk losgeknipt van de doos?
RonaldDesigns schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:29:
[...]
2. Het minpunt van deze telefoon is dat op 1 of andere manier +31 voor het nummer geplaatst moet worden. Als je dat opslaat bij je contact zal hij hem wel herkennen als het goed is.
3. Klik op het gmail icoontje, klik op je 3 strepen toets van je toestel, kies instellingen, klik nu op je emailaccount, meldingen uitvinken. En synchroniseren ook als je dat niet wilt.
EDIT: krijg net bericht dat 3x3 aanmelding is goedgekeurd. Dus ze hebben de 100k nog niet gehaald voor degenene die nog niet hebben regegistreerd
Hartelijk dank voor je registratie.
Let op: de 3x3 Smart Deal is alleen geldig op Huawei toestellen die gekocht zijn vanaf 1 januari 2013.
Om je registratie compleet te maken vragen wij je deze bevestigingsmail uit te printen en samen met een kopie van je aankoopbewijs (factuur, kassabon) en de originele streepjescode met IMEI nummer van de doos in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar:
ODC Benelux
T.a.v. Huawei 3x3 Smart Deal
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Zodra wij alle bescheiden gecontroleerd en goedgekeurd hebben, ontvang je van ons per mail een bevestiging dat de registratie helemaal afgerond is.
Let op: voor Huawei Track & Protect dien je jezelf apart nog aan te melden. Ook dit kan op onze portal: www.3x3smartdeal.nl
Mocht je nog vragen hebben betreffende deze promotie dan kun je contact opnemen met onze speciale Huawei helpdesk. Het e-mail adres is:
info@huawei-smartservice.nl
Wij wensen je veel plezier met je smartphone!
Met vriendelijke groet,
Huawei Benelux
Is er ook een gps fix welke automagisch wordt geïnstalleerd bij het opstarten ?
Fastfix moet telkens handmatig worden gedaan.
Let op: de 3x3 Smart Deal is alleen geldig op Huawei toestellen die gekocht zijn vanaf 1 januari 2013.
Om je registratie compleet te maken vragen wij je deze bevestigingsmail uit te printen en samen met een kopie van je aankoopbewijs (factuur, kassabon) en de originele streepjescode met IMEI nummer van de doos in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar:
ODC Benelux
T.a.v. Huawei 3x3 Smart Deal
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Zodra wij alle bescheiden gecontroleerd en goedgekeurd hebben, ontvang je van ons per mail een bevestiging dat de registratie helemaal afgerond is.
Let op: voor Huawei Track & Protect dien je jezelf apart nog aan te melden. Ook dit kan op onze portal: www.3x3smartdeal.nl
Mocht je nog vragen hebben betreffende deze promotie dan kun je contact opnemen met onze speciale Huawei helpdesk. Het e-mail adres is:
info@huawei-smartservice.nl
Wij wensen je veel plezier met je smartphone!
Met vriendelijke groet,
Huawei Benelux
Is er ook een gps fix welke automagisch wordt geïnstalleerd bij het opstarten ?
[ Voor 13% gewijzigd door MAB The Frisian op 03-07-2013 00:56 ]
Eraf geknipt, die deal vind ik beter dan die doosmjk303 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:35:
Heb je voor de 3x3 een kopie/foto van je imei nummer gemaakt en opgestuurd of heb je hem daadwerkelijk losgeknipt van de doos?
[...]
Ik heb niks geïnstalleerd en doe ook niets handmatig.Is er ook een gps fix welke automagisch wordt geïnstalleerd bij het opstarten ?
De GPS heeft binnen een paar seconden een fix, sneller kan bijna niet!
Lijkt me zinloos om daar nog iets extra's voor te installeren.
Ik ben naar die Mangusta versie 1.1 gegaan en hij werkt ansich helemaal prima. Alleen hij lijkt ook in een soort deep-sleep mode te vallen. Ik heb bijv. Whatsapp berichtje ontvangen (dat verteld iemand) en dan zet ik me telefoon weer even aan en dan pas begint hij te trillen en haalt hij het berichtje binnen. Dat is ook irritant.
Ik ben ook in het bezit van de Huawei Ascend G615. Een geweldig toestel en zeker gezien de prijs.
Nu lees ik veel over problemen met de telefooncontacten.
Ik heb de telefooncontacten van SIM over kunnen zetten naar de telefoon. Vervolgens heb ik aan een contact op de telefoon een foto toegewezen.. Echter als iemand me belt zie ik alleen het nummer maar zonder foto??? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor reacties!
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Toevoeging: heb nog standaard Android OS 4.0.4 op het toestel staan
Nu lees ik veel over problemen met de telefooncontacten.
Ik heb de telefooncontacten van SIM over kunnen zetten naar de telefoon. Vervolgens heb ik aan een contact op de telefoon een foto toegewezen.. Echter als iemand me belt zie ik alleen het nummer maar zonder foto??? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor reacties!
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
[ Voor 6% gewijzigd door Marler_SIS op 03-07-2013 12:06 . Reden: toevoeging ]
zoek eens in deze thread op 'matchnum'. Zou je iets over je probleem moeten kunnen vinden en ook een mogelijke oplossing.Marler_SIS schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:04:
Echter als iemand me belt zie ik alleen het nummer maar zonder foto??? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Beste Jivebunny,Jivebunny schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:37:
[...]
zoek eens in deze thread op 'matchnum'. Zou je iets over je probleem moeten kunnen vinden en ook een mogelijke oplossing.
Bedankt voor je reactie!
Dit "matchnum" lost echter (voor mij) niets op. Ik heb alle nummers met +31 ervoor staan (zowel SIM als telefoon), en logisch ook als je bijvoorbeeld vanuit het buitenland naar NL belt, dit zou geen verschil uit mogen en moeten maken. Heb een nummer overigens geprobeerd zonder +31 (zowel SIM als telefoon) maar heb dan nog steeds tzelfde probleem; wel nummerweergave geen foto. Het lijkt wel of het apparaat alleen naar SIM kijkt
Met vriendelijke groet,
Marler
Als je in je build.prop kijkt, welke waarde heb je dan staan? is dit 8? of 11? of iets anders?Marler_SIS schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:31:
[...]
Dit "matchnum" lost echter (voor mij) niets op.
Als dit niet helpt weet ik het ook even niet. Een nieuwe versie zou eventueel kunnen helpen, maar anders dan dat zie ik dan even geen oplossingen. Het is namelijk wel de stock 4.0.4 rom inderdaad. De 4.1 roms hebben dit misschien niet zo problematisch?
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Nog iemand nieuws van de update van 4.04 naar de volgende versie?
Als Huawei verder niks zegt behalve 'begin juli' en op de telefoon nog steeds geen update is gevonden, waarschijnlijk weinig nieuws. Ik denk volgende week
Weet iemand waar de blob mappen voor zijn die bij de chinese recovery aangemaakt worden?
Het zijn er massa's en ze nemen nogal wat plaats in beslag (2,4Gb).
Heb al zitten snuffelen in het recovery menu :
http://www.sorexblog.altervista.org/recovery.php
maar vind daar niet direct iets terug (wat is backup format trouwens? menu 6 - 6)
Het zijn er massa's en ze nemen nogal wat plaats in beslag (2,4Gb).
Heb al zitten snuffelen in het recovery menu :
http://www.sorexblog.altervista.org/recovery.php
maar vind daar niet direct iets terug (wat is backup format trouwens? menu 6 - 6)
Ik heb de CleanROM geïnstalleerd, volgens mij werkt alles naar behoren, batterij drainage lijkt goed mee te vallen. Het enige dat me tegenstaat is dat de notification panel en het settings scherm wit zijn, weet iemand hoe ik de boel donker kan maken of is dat gewoon vast in EMUI 1.6?
Valt helaas niets aan te doen.. Tot we een werkende custom build krijgen van eigen source, of de source krijgen van Huawei. (Je kan de systemui.apk van B550 gebruiken om alles zwart te maken, maar dat werkt af en toe wat buggy en ook daarbij maak je alleen de notification panel zwart).Da-WiZZy0n schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:01:
Ik heb de CleanROM geïnstalleerd, volgens mij werkt alles naar behoren, batterij drainage lijkt goed mee te vallen. Het enige dat me tegenstaat is dat de notification panel en het settings scherm wit zijn, weet iemand hoe ik de boel donker kan maken of is dat gewoon vast in EMUI 1.6?
Jivebunny,Jivebunny schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:45:
[...]
Als je in je build.prop kijkt, welke waarde heb je dan staan? is dit 8? of 11? of iets anders?
Als dit niet helpt weet ik het ook even niet. Een nieuwe versie zou eventueel kunnen helpen, maar anders dan dat zie ik dan even geen oplossingen. Het is namelijk wel de stock 4.0.4 rom inderdaad. De 4.1 roms hebben dit misschien niet zo problematisch?
Dank voor je respons!
Als ik in build.prop kijk zie ik iets anders staan, namelijk: 7
Misschien vind ik nog een oplossing en anders wacht ik inderdaad op een nieuwe versie.
4.1 roms versie zou idd ook een oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Ik heb tot vorige week ook last gehad dat de caller ID niet wilde werken. Het maakte niks uit welke waarde ik invoerde, het werkte gewoonweg niet voor iedereen. Toen kwam ik erachter dat ik een aantal contacten met +31 had opgeslagen en de rest zonder, dit heb ik dus veranderd zodat bij alle contacten +31 staat (gevolgd door de rest van het nummer) en nu werkt het wel bij iedereen 
Nu heb ik het volgende:
ro.config.hwft_MatchNum=11
Nu heb ik het volgende:
ro.config.hwft_MatchNum=11
[ Voor 6% gewijzigd door Pimorez op 03-07-2013 21:08 ]
De oplossing heb je dus al, matchnum aanpassen.Marler_SIS schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:04:
[...]
Jivebunny,
Dank voor je respons!
Als ik in build.prop kijk zie ik iets anders staan, namelijk: 7
Misschien vind ik nog een oplossing en anders wacht ik inderdaad op een nieuwe versie.
4.1 roms versie zou idd ook een oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Is het bij jullie ook zo dat de chinese recovery idioot klein wordt weergegeven?
(niet dat het verder iets uitmaakt want ik kan toch geen chinees
)
(niet dat het verder iets uitmaakt want ik kan toch geen chinees
Staat de foto wel in de galerij ?Marler_SIS schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:04:
Echter als iemand me belt zie ik alleen het nummer maar zonder foto??? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Ik draai deze ROM: Mangusta-B550_AROMA_V1_1 ROM
Geen enkel probleem alles werkt..
[ Voor 13% gewijzigd door fotojunk op 04-07-2013 15:09 ]
Ik heb mijn g615 net binnen. Ik zie dat er verschillende roms in omloop zijn gebaseerd op de development versies van de software van deze telefoon. En tegelijkertijd zie ik veel klachten over dat sommige roms weinig effecient omgaan met de batterij. Het is allemaal een beetje onduidelijk zo op het eerste gezicht.
Is er misschien iemand die een overzichtje wil geven van de verschillende roms en wat de belangrijkste kenmerken zijn? Wat is aan te raden?
Thanks!
Is er misschien iemand die een overzichtje wil geven van de verschillende roms en wat de belangrijkste kenmerken zijn? Wat is aan te raden?
Thanks!
Begin hier eens...kwahgib schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:06:
Ik heb mijn g615 net binnen. Ik zie dat er verschillende roms in omloop zijn gebaseerd op de development versies van de software van deze telefoon. En tegelijkertijd zie ik veel klachten over dat sommige roms weinig effecient omgaan met de batterij. Het is allemaal een beetje onduidelijk zo op het eerste gezicht.
Thanks!
Veel plezier met je nieuwe toestel...
En check hier een leuk overzichtje: https://docs.google.com/s...Z3dydjRwUFRsUUthWmc#gid=0
Ik vind hem ook wel top, maar bij mij gaat hij dus in diepe slaapmodus of zo en ontvang ik helemaal niets meer tot ik telefoon weer 'ontwaak'.fotojunk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Staat de foto wel in de galerij ?
Ik draai deze ROM: Mangusta-B550_AROMA_V1_1 ROM
Geen enkel probleem alles werkt..
Hmm geen last van..Kyhfin schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:56:
[...]
Ik vind hem ook wel top, maar bij mij gaat hij dus in diepe slaapmodus of zo en ontvang ik helemaal niets meer tot ik telefoon weer 'ontwaak'.
Bij mij staat energiebesparende modus op "gebalanceerd"
Voordat ik er een nieuwe ROM inblaas wipe ik altijd alles..dus niet nadien...
[ Voor 7% gewijzigd door fotojunk op 05-07-2013 10:31 ]
Niet echt meer up to date, niemand houdt het meer bij.Jivebunny schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:55:
En check hier een leuk overzichtje: https://docs.google.com/s...Z3dydjRwUFRsUUthWmc#gid=0
MoiZie,MoiZie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:35:
[...]
De oplossing heb je dus al, matchnum aanpassen.
Dank je!
Late reactie van mij..., maar.. Yep, tot die conclusie was ik ook gekomen!
Werkte in eerste instantie niet totdat ik me bedacht dat een reset zeer waarschijnlijk nodig zou zijn..

Tja, ouderdom komt met gebreken.
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Ik heb nu een Desire HD, waarvan met name de GPS eignelijk niet meer functioneert. De "fix" om een nieuwe GPS-antenne te solderen heeft het probleem niet verbetert, integendeel, fix is nu nog langzamer en GPS nóg minder nauwkeurig (Endomondo mist 30-50% van de route als ik bijv. ga fietsen).
Diverse Roms doen het ook niet veel beter.
Ik moet een nieuwe telefoon kopen, dit lijkt een waardige vervanger, zeker voor de prijs, want ik zit niet direct te wachten op een 5" flap van 600 euro, maar wil wel graag een telefoon die gewoon snel blijft werken. Ik lees echter veel "software" probleempjes. Dit is toch "stock" Android?
En...is de verwachting dat Android 5 hier op beschikbaar komt? (Ik vraag het omdat hier nog een wat oudere Android-versie op zit...I know, A5 is nog bijna een gerucht..)
De P6 vind ik niet echt een optie, omdat de 3mm jack aan de zijkant zit: past niet in mijn net aangeschafte "arm-houder" (d.w.z. ik kan dan geen koptelefoon aansluiten die ik ook net aangeschaft heb)
edit: ik las nog iets over versies met 2Gb intern, maar ik weet niet meer waar ik dat zag.. O wacht,dat was de OP
Diverse Roms doen het ook niet veel beter.
Ik moet een nieuwe telefoon kopen, dit lijkt een waardige vervanger, zeker voor de prijs, want ik zit niet direct te wachten op een 5" flap van 600 euro, maar wil wel graag een telefoon die gewoon snel blijft werken. Ik lees echter veel "software" probleempjes. Dit is toch "stock" Android?
En...is de verwachting dat Android 5 hier op beschikbaar komt? (Ik vraag het omdat hier nog een wat oudere Android-versie op zit...I know, A5 is nog bijna een gerucht..)
De P6 vind ik niet echt een optie, omdat de 3mm jack aan de zijkant zit: past niet in mijn net aangeschafte "arm-houder" (d.w.z. ik kan dan geen koptelefoon aansluiten die ik ook net aangeschaft heb)
edit: ik las nog iets over versies met 2Gb intern, maar ik weet niet meer waar ik dat zag.. O wacht,dat was de OP
[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 05-07-2013 13:46 ]
Na 2 dagen testen loop ik tegen het volgende probleem aan met mijn g615. Ik heb al mijn nummers opgeslagen met landcode (bijvoorbeeld +31612345678). Maar nu merk ik dat mijn netwerkprovider soms deze prefix niet meestuurt en een gesprek als 0612345678 binnenkomt. Mijn telefoon herkent vervolgens dit nummer dan niet: het wordt niet gematched tegen de juiste contact, alleen het nummer wordt weergegeven.
Weet iemand hier een oplossing voor?
2GB ram is de Honor 2 en 1GB is de G615, iets van een US/china versie. Zelf ervaar ik geen problemen met de telefoon behalve dat de video chip bij de zwaardere 3D games soms niet alles goed weergeeft. (zie bericht hieronder)stefijn schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:37:
Ik heb nu een Desire... Ik lees echter veel "software" probleempjes. Dit is toch "stock" Android? Nagenoeg, maar niet geheel
En...is de verwachting dat Android 5 hier op beschikbaar komt? (Ik vraag het omdat hier nog een wat oudere Android-versie op zit...I know, A5 is nog bijna een gerucht..) Geen idee
[ Voor 34% gewijzigd door Smurfb op 06-07-2013 01:34 ]
Iemand al een oplossing voor deze twee problemen? (Liefst zonder root)Smurfb schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:43:
Ik krijg mijn apps niet naar mijn mnt.sdcard2 verplaatst ofwel naar mijn externe (32Gb) sd card. Android4 probleem?
- Real racing 3: Vliegende pixels zodra er meerdere lagen boven en onder elkaar liggen, zoals delen van de auto. Ook word de text layer onder de straat geschoven zodat je deze niet ziet. Je zie de tekst wel als deze over de auto heen staat. (kaartje, rondje 1 van 3, plaat etc.)
- GTA Vice City, Speler en andere mensen zijn onzichtbaar, in game en de (ingame) videos.
- Shadowland: Rondom het midden zie ik nagenoeg constant gras textures/halmen en soms een mens van de onderkant (shoenen en benen die lopen). Dit is alleen zodra je je buiten de huisjes bevind
Android versie 4.0.4
Is de verwaching dat de komende update dit oplost bijvoorbeeld?
[ Voor 12% gewijzigd door Smurfb op 06-07-2013 01:32 ]
Zie oudere berichten hiervoor, zag dat ze het hadden over "matchnum aanpassen". Als je daarop, zoekt denk ik dat je het vind.kwahgib schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:52:
Na 2 dagen testen loop ik tegen het volgende probleem aan met mijn g615. Ik heb al mijn nummers opgeslagen met landcode (bijvoorbeeld +31612345678). Maar nu merk ik dat mijn netwerkprovider soms deze prefix niet meestuurt en een gesprek als 0612345678 binnenkomt. Mijn telefoon herkent vervolgens dit nummer dan niet: het wordt niet gematched tegen de juiste contact, alleen het nummer wordt weergegeven.
De internationale 4.1.2 Jelly Bean update schijnt te worden getest, ik neem aan dat bij die update ook de GPU performances omhoog gaan net als bij de Chinese(?) update.Smurfb schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:28:
[...]
Iemand al een oplossing voor deze twee problemen? (Liefst zonder root)
Is de verwaching dat de komende update dit oplost bijvoorbeeld?
O, nou ik doe geen enkel spelletje op mijn telefoon, dus dat vind ik geen probleemSmurfb schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:25:
[...]
2GB ram is de Honor 2 en 1GB is de G615, iets van een US/china versie. Zelf ervaar ik geen problemen met de telefoon behalve dat de video chip bij de zwaardere 3D games soms niet alles goed weergeeft. (zie bericht hieronder)
Dan verwacht ik zeker geen problemen.stefijn schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:48:
[...]
O, nou ik doe geen enkel spelletje op mijn telefoon, dus dat vind ik geen probleem
Dat zou wel geweldig zijnPimorez schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:12:
[...]
De internationale 4.1.2 Jelly Bean update schijnt te worden getest, ik neem aan dat bij die update ook de GPU performances omhoog gaan net als bij de Chinese(?) update.
Zijn er mensen die nu 4.1 (engels of chinees) runnen die daar ook problemen mee hebben?
En hoe zit dat met bijv. de Googleapps? MOet je die nog wapart installeren zoals in de OP, of is de variant die inmiddels in de NL-winkels te krijgen is (1Gb) al standaard voorzien van de Googleapps?
Gebruik de zoekfunctie eens want het is al 10.000 keer gezegd, dat zijn vragen die kun je heel makkelijk in dit topic vinden.
Niet eens. Ten eerste krijg ik geen 10.000 hits
, ten tweede gaat het voornamelijk over rooten, custom (?) roms, g-apps installeren. Dan kan ik er van UIT gaan dat het niet zo is, maar dan weet ik nog niet zéker of telefoons die hier in de winkel liggen die apps niet al hebben. Er is een verschil tussen een toestel importeren en één in de winkel in NL kopen, en ik heb sterk de indruk dat de meeste mensen hier een geimporteerd toestel hebben
G615 = wel gapps en u9508 = geen gapps. De G615 is de Europese versie en de U9508 is de Chinese versie.
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 21:12:
G615 = wel gapps en u9508 = geen gapps. De G615 is de Europese versie en de U9508 is de Chinese versie.
Google appies staan er standaard op ja
Is het trouwens mogelijk om de camera instellingen zoals HDR / Actie / FLitsers / Etc op te slaan? Moet constant de settings aanpassen als ik te snel de camera afsluit of later weer een zelfde scene wil fotograferen.
EDIT: hoe slaan jullie backups op van de telefoon? Via HiSuite/USB blijft nu constant de boel vastlopen, ligt niet aan de kaarten want zijn beiden niet bereikbaar, maar na reboot weer wel. Lijkt alsof de telefoon over de zeik raakt als je usb verbinding gebruikt. Was me net voor 80% gelukt de foto's/videos te kopieren van de extra micro SD en opeens viel de verbinding weg. En nog vreemder: nu zie ik zelfs helft van de mappen niet op de extra SD

[ Voor 26% gewijzigd door ByteMe_ op 06-07-2013 22:18 ]
Ik gebruik nu 4.1.2 (B550 rom) en merk dat deze wel ietsjes meer stroom verbruikt dan 4.0.3 (B107, volgens mij was het 4.0.3 of 4.0.4). Met ietsjes meer stroomverbruik heb ik het over zo'n 10%, dit is eenruwe schatting na een geruime maand af en toe naar het verbruik te kijken.Smurfb schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 18:34:
[...]
Dat zou wel geweldig zijnmaar nu hoor ik de laatste tijd van veel klas genoten dat hun android een energie verslinder is geworden na de 4.0 naar 4.1 update. Het gaat dan wel om samsungs (18uur naar 6uur bij normaal gebruik)
Zijn er mensen die nu 4.1 (engels of chinees) runnen die daar ook problemen mee hebben?
Thanks! Ik heb het uitgezocht. Maar in mijn build.props (stockrom android 4.0.4) staat geen ro.config.hwft_MatchNum. Ik heb deze dus zelf toegevoegd met waarde 8. En gereset. Lijkt helaas niet te werken 
Smurfb schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:33:
[...]
Zie oudere berichten hiervoor, zag dat ze het hadden over "matchnum aanpassen". Als je daarop, zoekt denk ik dat je het vind.
MatchNum op 8 zetten werkte voor mij ook niet. Sinds ik alle nummers met +31 heb opgeslagen werkt MatchNum op 11 wel.
Ik ga dat nog even proberen dan!
Ik heb ook alles onder +31 opgeslagen. Maar sommige nummers komen door als 06xxxxxxxx zonder +31... Pakt ie die dan ook? Anders ben ik terug bij af 
Pimorez schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:28:
MatchNum op 8 zetten werkte voor mij ook niet. Sinds ik alle nummers met +31 heb opgeslagen werkt MatchNum op 11 wel.
Oke, bedankt!Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 21:12:
Is het een idee om dit in de OP op te nemen, samen met de info dat deze telefoon in NL in de winkel te krijgen is?
Dat zou ik niet weten. Bij mij komt alles nu goed door nadat ik de MatchNum had veranderd en alle nummers had doorgelopen en ze allemaal (nogmaals) met +31 op te slaan.kwahgib schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:30:
Ik ga dat nog even proberen dan!Ik heb ook alles onder +31 opgeslagen. Maar sommige nummers komen door als 06xxxxxxxx zonder +31... Pakt ie die dan ook? Anders ben ik terug bij af
[...]
Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een mooie en uiteraard goed beschermende hardcover voor de G615; zonder dat ik via creditcard of PayPal hoef te betalen. Kent iemand een goede aanbieder?
klopt het dat er (nog) geen hardcovers in Nederland te kopen zijn? Ik heb ze in ieder geval nog niet kunnen vinden.
Alvast bedankt voor tips en suggestie!
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Ik ben op zoek naar een mooie en uiteraard goed beschermende hardcover voor de G615; zonder dat ik via creditcard of PayPal hoef te betalen. Kent iemand een goede aanbieder?
klopt het dat er (nog) geen hardcovers in Nederland te kopen zijn? Ik heb ze in ieder geval nog niet kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Zonder credit card of PayPal beperk je wel erg veel, want als je niet in Nederland koopt dan heb je vaak PayPal nodig of credit card.
Creditcard gebruik ik niet zomaar en PayPal vertrouw ik niet gezien de problemen in de afgelopen jaren (fraude, hacking etc.). Maar dat is mijn ding.Anoniem: 318025 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:19:
Zonder credit card of PayPal beperk je wel erg veel, want als je niet in Nederland koopt dan heb je vaak PayPal nodig of credit card.
Buiten dat zijn er misschien mogelijkheden om via overschrijving een hardcover via een betrouwbare aanbieder te kopen?
Dit soort dingen is prima op ebay to koop voor een paar euro? Overigens, ik koop geen hardcover meer: mijn Desire HD zit helemaal vol pitjes omdat zandkorreltjes en andere zooi tussen die hardcover en de telefoon komt. Die cover is te hard en dan worden de korreltjes in de telefoon gedrukt. Alleen nog maar zo'n "rubberen" dingMarler_SIS schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:16:
Beste tweakers,
Met vriendelijke groet,
Marler_SIS
Beste Stefijn,stefijn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:36:
[...]
Dit soort dingen is prima op ebay to koop voor een paar euro? Overigens, ik koop geen hardcover meer: mijn Desire HD zit helemaal vol pitjes omdat zandkorreltjes en andere zooi tussen die hardcover en de telefoon komt. Die cover is te hard en dan worden de korreltjes in de telefoon gedrukt. Alleen nog maar zo'n "rubberen" ding
Dank je!
Dat is een goeie inderdaad. Ik heb een klein kind rondlopen en dan is zand al gauw een issue..
Ook een reden voor mij om screen protectors te gebruiken (die heb ik wel).
Misschien inderdaad zo'n "rubberen" cover kopen. Nu daar een aanbieder voor vinden, tips?
Nee, want ik heb zelf deze telefoon (nog) niet. Ga hem wel één dezer dagen bestellen
En dan moet ik ook op zoek naar een cover. Ik zal al wel op ebay voor 3 euro 6 screenprotectors 
(mbt. hardcover: als de binnenkant zacht is dan is het natuurlijk wel goed)
[ Voor 17% gewijzigd door Stefke op 08-07-2013 11:45 ]
Ja precies, hardcover met zachte binnenkant is uiteraard ook prima.stefijn schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:45:
Nee, want ik heb zelf deze telefoon (nog) niet. Ga hem wel één dezer dagen bestellenEn dan moet ik ook op zoek naar een cover. Ik zal al wel op ebay voor 3 euro 6 screenprotectors
Na 6 maanden bezit ben ik toch wel benieuwd naar een andere ervaring. Het is een prima toestel, de Honor 2, maar de tweaker in mij wil denk ik toch weer wat anders.
Ik kan ook niet zeggen dat er iets mis is met dit toestel. Mjah, 1 ding dan: Software matig zijn er wat dingetjes zoals de nummerherkenning problemen bij sommige mensen. Dat is overigens geen reden om met een prijs tussen de 255 (G615) en 300ish (2 GB variant) hem te laten liggen. Ik heb er verder ook vertrouwen in dat Huawei dit binnenkort oplost.
Ik ben benieuwd naar de Nexus 4 die in ongeveer dezelfde prijsklasse ligt. Nu nog eerst uitvogelen of er mensen zijn die hem willen overnemen.
@Diqui-long: Ik ben er ook tevreden over. Niet 'zeeeer', maar zoals ik al aangeef, ik heb de drang naar weer iets anders. Zal wel een tik zijn haha.
Ik kan ook niet zeggen dat er iets mis is met dit toestel. Mjah, 1 ding dan: Software matig zijn er wat dingetjes zoals de nummerherkenning problemen bij sommige mensen. Dat is overigens geen reden om met een prijs tussen de 255 (G615) en 300ish (2 GB variant) hem te laten liggen. Ik heb er verder ook vertrouwen in dat Huawei dit binnenkort oplost.
Ik ben benieuwd naar de Nexus 4 die in ongeveer dezelfde prijsklasse ligt. Nu nog eerst uitvogelen of er mensen zijn die hem willen overnemen.
@Diqui-long: Ik ben er ook tevreden over. Niet 'zeeeer', maar zoals ik al aangeef, ik heb de drang naar weer iets anders. Zal wel een tik zijn haha.

[ Voor 15% gewijzigd door Jivebunny op 09-07-2013 12:18 ]
Ik ben er juist zeer tevreden over, de batterij had iets wat beter gemogen, maar over de software en performance ben ik echt zeer tevreden en zou ook niet snel een reden zien om hem weg te doen.
Hmm...ik overweeg om toch een Nexus 4 te bestellen. Iets duurder, maar dan weet ik tenminste zeker dat de updates er komen.
Maar die geven je ook gewoon de bleeding edge updates. Ik ben met Android 4.1.2 eigenlijk meer tevreden dan met Android 4.2.2 op mijn Nexus 7.
Maar ik heb mijn Huawei Honor 2 wel helemaal ingericht zoals ik dat fijn vind werken en ik heb dus gewoon een telefoon die het zeer goed doet en waarvan de software heel stabiel en snel is.
Maar ik heb mijn Huawei Honor 2 wel helemaal ingericht zoals ik dat fijn vind werken en ik heb dus gewoon een telefoon die het zeer goed doet en waarvan de software heel stabiel en snel is.
Zonder micro-SD uitbreiding ...... nooit voor mij!stefijn schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:55:
Hmm...ik overweeg om toch een Nexus 4 te bestellen. Iets duurder, maar dan weet ik tenminste zeker dat de updates er komen.
Als je toestel plots niet meer wil opstarten of er is een vrachtwagen over gereden
En wat te denken van data migratie naar ander toestel, kaartje erin en klaar!
En je kiest zelf hoeveel opslag je nodig hebt, kaartje van 1,2,4,8,16,32 of 64Gb
Maar kan iemand me uitleggen hoe het nu werkt met de Nandroid backups?
Ik heb de chinese recovery actief en als ik een backup maak krjig ik er enkele honderden Blob mappen bij (als ik het goed begrepen heb incrementele backups). Maar dit maakt de totale backup vele malen groter als voorheen. Ik vrees dat ik op deze manier geen 2 of 3 backups kan maken voordat mijn kaartje vol is...
Heb vroeger vaak ROM's uitgeprobeerd en met nandroid backups weer terug gezet.
Is er een manier om gewone standaard Nandroid backups te maken zonder Blob's te gebruiken?
Ik heb de chinese recovery actief en als ik een backup maak krjig ik er enkele honderden Blob mappen bij (als ik het goed begrepen heb incrementele backups). Maar dit maakt de totale backup vele malen groter als voorheen. Ik vrees dat ik op deze manier geen 2 of 3 backups kan maken voordat mijn kaartje vol is...
Is er een manier om gewone standaard Nandroid backups te maken zonder Blob's te gebruiken?
Je kan die backups sowieso niet meer terug zetten.TaranQQ schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:42:
Maar kan iemand me uitleggen hoe het nu werkt met de Nandroid backups?
Hoe bedoel je? Als ik een custom ROM flash kan ik dan niet meer terug??
Jawel, maar dat is nogal een gedoe. Originele recovery terugzetten. Originele rom flashen, gebaseerd op de rom die je gebruikt hebt. Dan de chinese recovery flashen en dan de bestanden terugzetten. Kan je net zo goed de recovery gebruiken om de custom rom weer opnieuw te installeren en Titanium Backup voor de apps...
Heeft iemand voor mij de upgrade.rar van B505? Ik heb wat kleine ideetjes voor het werkende krijgen van Cyanogenmod.
Heeft iemand voor mij de upgrade.rar van B505? Ik heb wat kleine ideetjes voor het werkende krijgen van Cyanogenmod.
Dat is ook nog steeds een reden waarom ik nog niet helemaal zeker ben of ik de nexus 4 wil in zijn huidige vorm, maar goed alle Google toestellen zijn zo als ik het goed heb. Ik ben wel het gepiel met custom roms een beetje zat en merk gewoon dat het eerste wat ik doe bij elke rom tegenwoordig, is zo ver mogelijk stock gaan. Waarom niet gewoon een Google phone dan? denk ik dan iedere keer.TaranQQ schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:36:
[...]
Zonder micro-SD uitbreiding ...... nooit voor mij!
Ik ga het bijna voor lief nemen dat er geen sd kaartjes in kunnen
Tja ben nogal een tweaker, van alles aanpassen hier en daar dus Titanium is niet echt een optie.MoiZie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:30:
Jawel, maar dat is nogal een gedoe. Originele recovery terugzetten. Originele rom flashen, gebaseerd op de rom die je gebruikt hebt. Dan de chinese recovery flashen en dan de bestanden terugzetten. Kan je net zo goed de recovery gebruiken om de custom rom weer opnieuw te installeren en Titanium Backup voor de apps...
Zou anders graag de Moizie ROM eens uittesten
Weet iemand of onze telefoon een gyroscoop heeft? Op sommige sites (http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_g615-5257.php) staat van wel. Maar ik krijg photosphere niet werkende...
Huawei Geautoriseerde Service CentersMartiFCT schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:08:
Hmmmm zit toch wel een beetje likkebaardend dit topic te lezen moet ik zeggen. Lijkt me een prima telefoon voor een prima prijs. Maar ja, als je er iets mee krijgt dan is de enige optie terugsturen naar China?
Dynafix Repairs BV
Daelderweg 21, 6361HK Nuth
http://web.dynafix.com/
Teleplan Communications BV
Werner von Siemensstraat 15-17, 2712 PN Zoetermeer
http://www.teleplan.com/
Dinsdag de 3x3x3 smart deal envelop opgestuurt en vandaag kreeg ik deze mail:
"Bij deze bevestigen wij dat je registratie voor de 3x3 Smart Deal compleet is. Vanaf nu ben je verzekerd van de beste service voor jouw smartphone!"
Ik heb de barcode's met cijfercode's van de doos geknipt en met bon + geprinte bevestigings mail naar Huawei gestuurt.
"Bij deze bevestigen wij dat je registratie voor de 3x3 Smart Deal compleet is. Vanaf nu ben je verzekerd van de beste service voor jouw smartphone!"
Ik heb de barcode's met cijfercode's van de doos geknipt en met bon + geprinte bevestigings mail naar Huawei gestuurt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Bij mij is hij ook goed gekeurd, maar dan wel met een scan van barcode+imei ipv een stukje doos.Rynji schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:23:
Dinsdag de 3x3x3 smart deal envelop opgestuurt en vandaag kreeg ik deze mail:
[ Voor 6% gewijzigd door Smurfb op 11-07-2013 10:58 ]
Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.