Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
GMavak schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Is batty b709 een goede rom geeft die ook wat extra snelheid?
En heb ook zo goed als alle systeem apps verwijderd.
Ik draai deze al maanden probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 13:35
Sigh deze ochtend is die gevallen van 20cm hoogte op mijn voet tot die door gleed op de grond. Scherm kapot balen. Zou dit onder de 3x3 smart deal garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-03 17:33
GMavak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:14:
Sigh deze ochtend is die gevallen van 20cm hoogte op mijn voet tot die door gleed op de grond. Scherm kapot balen. Zou dit onder de 3x3 smart deal garantie vallen?
Anders ff op Ebay zoeken voor nieuw glaasje.....
Ik heb ook eens op ebay dat scherm besteld en hier laten repareren..kostte meende ik euro 25

[ Voor 12% gewijzigd door fotojunk op 27-03-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 13:35
fotojunk schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Anders ff op Ebay zoeken voor nieuw glaasje.....
Ik heb ook eens op ebay dat scherm besteld en hier laten repareren..kostte meende ik euro 25
Helaas zijn er ook 2 hoekjes kapot dus dan zal het lang duren en het nieuwe glas gaat weer kapot. Dus denk dat het gewoon een nieuwe wordt :) is ook niet erg (goede reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-06 17:31
Beste,

[edit]
Inmiddels via een tooltje weer de orignele chinese rom kunnen instaleren, het toestel start in ieder geval weer.
Vanavond maar weer eens even kijken of ik weer een juiste rom erop krijg.

Zo het is me gelukt, ik draai nu op Batty709, wat is volgens jullie de beste rom?

[ Voor 65% gewijzigd door Roberto2310 op 02-04-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNA9216
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-04 20:47
Roberto2310 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:53:
Beste,

[edit]
Inmiddels via een tooltje weer de orignele chinese rom kunnen instaleren, het toestel start in ieder geval weer.
Vanavond maar weer eens even kijken of ik weer een juiste rom erop krijg.

Zo het is me gelukt, ik draai nu op Batty709, wat is volgens jullie de beste rom?
Ik draai nog altijd de stock 4.1 ROM. Geen problemen mee eigenlijk, dus laat ik het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer een externe usb hd aan te sluiten op de G615, maar ik krijg geen reactie/herkenning. Ook niet bij een simpele usb stick. Moet ik iets aparts instellen om dit te laten werken? Op een android tablet werkt het beiden wel namelijk...

Ik gebruik een micro usb cardreader om te verbinden, de externe hdd heeft eigen voeding.

[ Voor 18% gewijzigd door ByteMe_ op 16-06-2015 21:11 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-06 17:58
Dan moet je toestel wel als USB-host kunnen fungeren. (usb-otg)
Ik weet niet (meer) of onze huawei dat kan. Even googlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die OTG term kende ik nog niet. Ik zie dat er voor dit toestel de zwarte/rode kabel van de usb kabel wat omgelegd moet worden. Wordt wat teveel moeite terwijl de tablet de ondersteuning wel heeft.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
Sinds een week werkt Instagram niet meer bij mij. Gewist, opnieuw geinstalleerd. Cache gewist e.d. Ik probeer een foto te uploaden het scherm wordt zwart en het gaat niet verder. Instagram zelf start wel gewoon op, ik kan gewoon foto's bekijken, maar dus niet zelf meer uploaden? Tips? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Deze telefoon ben ik wat aan het tweaken laatste tijd. En ben pogingen aan het doen om Miracast ermee aan de praat te krijgen. De android versie heb ik verhoogd richting 4.2.2, welke het zou kunnen ondersteunen. Maar nog geen succes...

Heeft iemand toevallig Miracast aan de praat gekregen op de Honor? En hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.