Ik verdenk ook het Swiftkey toetsenbord van de (soms/vaak) tragere response van het toestel (G615).Ik merk bijvoorbeeld al dat het openen/laden zelf van het Swiftkey toetsenbord al (soms aanzienlijk) langer duurt dan het laden van het Google toetsenbord.spuke schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:57:
Dat zal dan toch niet het 2013 model van de Nexus 7 zijn, die gebruik ik veel intensiever dan mijn smartphone en ik heb die nog nooit langdurig zien haperen
.
Inmiddels heb ik er de batty B709 opstaan en m'n normale applicaties, behalve het swiftkey toetsenbord dat ik verwijderd heb, omdat dat mogelijk de boosdoener zou zijn. Ik moet zeggen dat hij nu veel responsiever is en blijft, maar een reboot om de dag kan zoals eerder gezegd ook wel helpen, maar dat doe ik bijna nooit op mijn Nexus 7 en die blijft gewoon vlotjes lopen, achja, ben toch al tevreden dat hij nu terug bruikbaar is.
En dan vind ik erg jammer; het Swiftkey toetsenbord is echt een fantastisch keyboard.
Nog meer mensen hier die Swiftkey op de Ascend G615 (of de Honor2) hebben geïnstalleerd?