Mooi zo, dynafix staat niet zo goed bekent, ze kunnen het toch wel.
En welke versie van Android staat er nu op??
En welke versie van Android staat er nu op??
[ Voor 20% gewijzigd door Doornekamp33 op 12-03-2014 20:20 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Doornekamp33 op 12-03-2014 20:20 ]
Even een update. Na een paar weken testen heb ik eindelijk een stabiele telefoonAmigaWolf schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:17:
[...]
Dan legt het aan je Mobiel want ik heb geen probleem gehad dat mijn telefoon spontane soft-reboots had, met geen enkel Firmware (ROM).
Ok, maar waar had je dan last van?Phantoman schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:31:
[...]
Even een update. Na een paar weken testen heb ik eindelijk een stabiele telefoonOplossing: De Huawei Track & Protect app verwijderen.
Dus met andere worden als je slip bent boatloader niet unlocken, voordat het in orde gemaakt word, mochten ze wel wat duidelijker over wezen.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:26:
Een waarschuwing voor de mensen die ook hun boatloader willen unlocken, je krijg die blijkbaar niet meer eenvoudig relocked en ik heb nog nergens een antwoord kunnen vinden hoe het wel gaat.
Met een unlocked boatloader kun je namelijk niet de officiële updates van Huawei flashen en dan ben je aan gewezen op stock based stock roms
Als je ermee kunt leven om afhankelijk te zijn van custom rom bakkers, die veelal gewoon officiële Huawei updates gebruiken, en dan gapps toevoegen en root en alle Chinese apps verwijderen, dan is het niet zo zeer een probleem.AmigaWolf schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:02:
[...]
Dus met andere worden als je slip bent boatloader niet unlocken, voordat het in orde gemaakt word, mochten ze wel wat duidelijker over wezen.
Bedankt Diqiu-Long dat je mensen daar voor waarschuwt.
[ Voor 25% gewijzigd door Doornekamp33 op 27-03-2014 20:33 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Smurfb op 29-03-2014 17:10 . Reden: Telefoon info toegevoegd ]
[ Voor 99% gewijzigd door Smurfb op 05-04-2014 14:33 . Reden: Deleted ]
Informatie is van ons allemaal, niet van het grootkapitaal.
Informatie is van ons allemaal, niet van het grootkapitaal.
[ Voor 102% gewijzigd door AmigaWolf op 17-04-2014 01:59 ]
Vreemd mijn SoundLogik Stereo bluetooth headset doet het perfect, hij verbind automatisch met mijn Telefoon als ik hem aan doe (de SoundLogik Stereo bluetooth headset).Doornekamp33 schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:17:
Ik heb hem binnen, bedankt daarvoor, heb het idee, maar weet het niet zeker, dat deze geen problemen heeft die ik in 708 nog wel had, is maar 1 keer vastgelopen en dat was denk ik mijn eigen fout, daarna werkte de app probleemloos.
Bleutooth blijft wel een probleem in de auto met mijn pioneer f920bt, ik denk dat die twee nooit goed samen gaan werken, eerste keer krijg je hem prima verbonden, daarna wil die niet meer of maar half, en automatisch gaat helemaal niet, je moet altijd handmatig verbinding maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Doornekamp33 op 21-04-2014 08:43 ]
Vreemd ik heb zo goed als geen problemen met mijn Huawei Honor 2 2GB.Doornekamp33 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:22:
Nou bij mij is de keuze nu gemaakt, na weer problemen met de Huawei ben ik het meer dan zat, nu even B509 erop, die had de minste problemen maar ik ga afscheid nemen van het toestel.
Ik ga weer naar de samsung stal, denk aan een S4 mini, die zijn nu ook voor leuke prijzen te bemachtigen.
Van het weekend maar eens gaan shoppen.
Nou veel suk6 dan want wat ik gezien, gehad, weet en gehoord heb is geen een telefoon 100%, alle mobiles hebben problemen.Doornekamp33 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:29:
Iets moet gewoon werken, zonder dat ik er teveel gedoe mee heb, ik hou er niet van om mod roms te installeren, root vind ik nog net gaan.
Ik heb geprobeert een andere rom er op te zetten, maar ik als digibeet is dat niet gelukt, dat rare gedoe met dat chinees progje lukt mij niet, en mijn gedult is van die aard dat ik het dan ook snel opgeef, moet gewoon werken, klaar.
En een onePlus zal het niet worden, eerst maar eens bewijzen dat het gewoon goed werkt, ik ga niet weer in zee met een merk waarvan je niet weet of die ook goed blijft, en ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, ik wil iets wat voor de functie's die ik gebruik, handsfree bellen, mailen en soms tapatalk of internet dat dat probleemloos werkt, meer hoeft niet te werken, en daar schiet te g615, die misschien toch iets anders is als de honor in mijn geval ernstig in te kort, ik kan hem gewoon niet vertrouwen dat het het doet op het moment dat het moet.
Ik heb net B709 Stable er op gezet (ja weet een beetje laat), en Bluetooth maakt nu automatisch verbinding zonder de apparaat te ontwaken, dus nu doet alles het perfect.Doornekamp33 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 04:13:
Dat er geen enkele telfoon probleemloos werkt weet ik, maar de basis dingen die steeds uitvallen of zoals net weer het vastlopen hebben ze niet allemaal, en nu met de Huawei worden met elke update de problemen alleen maar meer ipv minder, als ze nu de boel eens verbeterde.
Met mijn vorigetoestel de Xcover had ik geen enkel probleem met wat ik er mee wil doen, probleemloos voor mij, de problemen komen vaak als je er meer mee gaat doen, en er steeds meer op zet, dat is bij mij niet het geval, en een niet werkende camara is voor mij geen enkel probleem als dat een tijd duurt om op te lossen, gebruik ik zelden, maar een niet goed werkende bleutooth weer wel, ik gebruik dat dagelijks meer dan 3 uur, dat de mail dan een keertje niet werkt is minder belangrijk, pak ik de laptop er wel bij en met de huidige wifi spots heb ik daar bijna overal bereik.
[ Voor 9% gewijzigd door AmigaWolf op 03-05-2014 01:39 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 03-05-2014 10:37 ]
Nou zou ik proberen dan, en gebruik AnzhiRoot_U9508 om hem te Rooten, en Root App Delete (help Root)stefijn schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:36:
Die ga ik eens proberen. Ik gebruik al bijna een jaar een B509 rom van Kwabbernootje (was hier ergens in het forum gepost) en ondervind geen enkel probleem.
Nou ja...mijn alarmklok crashed al tijden maar dat is ws na een herinstall gefixed en ik gebruik geen alarm. Dat is het enige.
Maar zou wel eens naar Android 4.2 willen
Mijn camara doet het juist perfect, net als andere voor mij onnodige of zelden gebruikte items, zoals sms muziek en noem maar op, het allerbelangrijkste is de telefoonfuntie in combinatie met bleutooth en daarna de mail die ik dagelijks gebruik, oja de rekenmachine gebruik ik ook steeds meer, maar daar heb ik ook een losse voor, dus als die het niet zou doen is dat geen enkel probleem.AmigaWolf schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:45:
[...]
Ik heb net B709 Stable er op gezet (ja weet een beetje laat), en Bluetooth maakt nu automatisch verbinding zonder de apparaat te ontwaken, dus nu doet alles het perfect.
En dat hij vast loopt bij jou betekent dat je telefoon stuk is, of dat je troep Apps of Spyware of een Virus op je mobiel heb staan, en dat je camera het ook niet (goed) doet moet al helemaal een hint geven dat er wat met je hardware van je telefoon is, want de Camera werkt perfect met alle Firmware's, want mijne en VELEN andere hun Huawei Honor 2 / Ascend G615 draaien goed.
Erg vreemd allemaal, ik denk toch dat je er wat op zet problemen maakt met je telefoon, aangezien de problemen komen na een paar weken, wat ik al zij mijn telefoon doet het goed, ik heb hou maar zo goed als geen problemen, alles werkt zo als het hoort en vooral Bluetooth werkt goed, en daarom denk ik dat er wat mis is met je mobiel of wat je er op zet.Doornekamp33 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:43:
[...]
Mijn camara doet het juist perfect, net als andere voor mij onnodige of zelden gebruikte items, zoals sms muziek en noem maar op, het allerbelangrijkste is de telefoonfuntie in combinatie met bleutooth en daarna de mail die ik dagelijks gebruik, oja de rekenmachine gebruik ik ook steeds meer, maar daar heb ik ook een losse voor, dus als die het niet zou doen is dat geen enkel probleem.
B709 had ik er op staan, paar weekjes prima en daarna ging het vastlopen, spontaan herstarten en de bleutooth die niet wil verbinden met de Pioneer in de auto had ik al geaccepteerd, maar nu wilde die ook niet meer met de Jabra verbinden, soms na twee keer herstarten wilde die ineens wel, hetgeen ik doe, rom er schoon op, de contacten en e-mail gegevens vanuit de back-up terug zetten, en root voor het verwijderen van de chinese zooi, ik heb ook ontdekt dat je play store gewoon via de chinese app store kan binnen halen, dus die back up ik ook al niet.
Blijft raar dat die dan een paar weken goed loopt, en dat het dan niet meer werkt, enige wat ik er dus mee doe buiten de belangrijke dingen om is de forums checken via tapatalk en ing bankieren, en soms eens een foto maken, zo'n 5 per maand.
Dat hoef je allemaal niet te doen, enigste wat je hoeft te doen is de dload folder op je SD kaart te zetten enEn de werkwijze om de boel er op te zetten, eerst terug naar fabrieks instellingen, dan uitschakelen, batterij er uit, sd kaartje erin met de dload map, opstarten met de volume + en - en de powerknop ingedrukt zodat die gelijk gaat installeren, dat is wat ik gevonden heb de meest schone instalatie.
[ Voor 16% gewijzigd door AmigaWolf op 04-05-2014 15:02 ]
[ Voor 21% gewijzigd door XIII op 04-05-2014 18:13 ]
Google Translate zegt: Sorry," Setup Wizard" has stopped running. DetermineXIII schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:03:
mijn Chinese import Honor 2 U9508 is volledig vast gelopen na het erop flashen van de Duitse rom.
kan er iemand vertalen wat er op de foto staat.
en zouden ze dat willen en kunnen herstellen bij De. Mobile van Dynafix.
http://oi61.tinypic.com/2dljjh5.jpg
veel dank voor de vertaling, ik denk dat de tel. eentje wordt voor de container. deze nam. gebeld met Dynafix en die zeggen dat ze geen geroote tel. mogen repareren.AmigaWolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 01:18:
[...]
Google Translate zegt: Sorry," Setup Wizard" has stopped running. Determine
[ Voor 23% gewijzigd door Doornekamp33 op 05-05-2014 19:37 ]
[ Voor 62% gewijzigd door AmigaWolf op 05-05-2014 23:06 ]
[ Voor 35% gewijzigd door kwabbernootje op 06-05-2014 09:59 ]
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
Nog steeds mijn eigen rom, wel wat updates waaronder start scherm, google apps en de meest recente radio rom. Download link staat wel in mijn xda sig.stefijn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:25:
Nice
Welke Rom gebruik jij tegenwoordig? Ik draai nog jouw oude B509
Misschien heb je hier wat aan.roko14 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:17:
Vandaag de laatste rom van Batty geïnstalleerd. Alles werkt als een tierelier op 1 klein dingetje na...
Ik heb meerdere gmail adressen, maar het lukt mij slechts om er 1 aan te maken.
Ook als ik kies voor account toevoegen dan staat daar geen optie tussen om voor Google te kiezen. Wel kan ik voor email kiezen, maar dan ziet de app Gmail de account niet.
Ik heb de rom meerdere keren geinstalleerd, ook meerdere keren complete reset (fabrieksinstellingen), maar probleem blijft.
Wie weet raad???
[ Voor 14% gewijzigd door jerbor op 22-05-2014 23:35 ]
Ik heb het ook gehad met de G615. B509 was best wel stabiel na het verwijderen van de Huawei Track & Protect app, maar ik had nog af en toe helemaal geen ontvangst meer (zie Verwijderd in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Ervaringen en Discussie") of als er ontvangst was dan konden mensen mij niet altijd goed verstaan want het gsm signaal was dan niet optimaal. Dit zou in latere versies zijn opgelost, maar dan werkte de bluetooth niet meer naar behoren. B709 heeft bij mij nog steeds hetzelfde probleem met de bluetooth van mijn autoradio, maar aan de andere kant lijkt het probleem met het gsm signaal wel opgelost. Zo blijf je maar door.Doornekamp33 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:22:
Nou bij mij is de keuze nu gemaakt, na weer problemen met de Huawei ben ik het meer dan zat, nu even B509 erop, die had de minste problemen maar ik ga afscheid nemen van het toestel.
Ik ga weer naar de samsung stal, denk aan een S4 mini, die zijn nu ook voor leuke prijzen te bemachtigen.
Van het weekend maar eens gaan shoppen.
Als die batterij wat goedkoper was zou ik direct eentje kopenkwabbernootje schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:56:
Afgelopen week een Mugen Power 4600mAh Extended Batterij getest voor de Honor 2. Ik ben behoorlijk onder de indruk! 3 a 4 dagen zonder opladen en dat is wel erg comfortabel.
Product information
SKU: HLI-U9508XL
Cell Type: Li-ION
Voltage: 3.8v
Capacity (mAh): 4600
Battery Door: Included
Original Battery Model: 2150 mAh
Product: Mugen Power 4600mAh Extended Battery for Huawei U9508/Huawei Honor 2/Ascend G615/Huawei G500 PRO/Huawei U8950D
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zo goed als geen problemen met mijn Huawei Honor 2, alleen is de 3G zien snel, maar dat kan komen omdat ik een lage 3G snelheid abonnement heb, en misschien niet goed ontvangst heb waar ik woon.Phantoman schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Ik heb het ook gehad met de G615. B509 was best wel stabiel na het verwijderen van de Huawei Track & Protect app, maar ik had nog af en toe helemaal geen ontvangst meer (zie Verwijderd in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Ervaringen en Discussie") of als er ontvangst was dan konden mensen mij niet altijd goed verstaan want het gsm signaal was dan niet optimaal. Dit zou in latere versies zijn opgelost, maar dan werkte de bluetooth niet meer naar behoren. B709 heeft bij mij nog steeds hetzelfde probleem met de bluetooth van mijn autoradio, maar aan de andere kant lijkt het probleem met het gsm signaal wel opgelost. Zo blijf je maar door.
Ik ben trouwens ook geen power user, dus ik heb alleen een telefoon nodig voor de basis dingen (bluetooth, bellen, whatsapp, buienalarm en bankieren). De rest doe ik wel op mijn PC of tablet. Ik zal wel een van de weinigen zijn die pech heeft met de G615. Ik ga maar weer naar een bekende merk zoals Samsung. De G615 geef ik wel aan mijn moeder of zo
mail maar even.Ik heb nog een 2200 en een 4600mAh liggen in gesloten verpakking. Mogen beiden weg voor weinig.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:26:
[...]
Als die batterij wat goedkoper was zou ik direct eentje kopenIk hecht namelijk veel waarde aan mijn Huawei Honor 2 en enige nadeel vind ik af en toe de batterij duur.
Op vakantie kom ik er altijd net de dag mee door en word de GPS veel gebruikt en in restaurants dan even op internet surfen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik zou voor de verkoop 'gewoon' netjes de fabrieksrom terug zetten. En kijk even op xda hoe je dat doet :)Rynji schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:30:
..... en wil mijn G615 verkopen
[ Voor 21% gewijzigd door kwabbernootje op 29-05-2014 11:07 ]
Als je de bootloader unlocked hebt gaat dat in iedere geval nietkwabbernootje schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:06:
[...]
Ik zou voor de verkoop 'gewoon' netjes de fabrieksrom terug zetten. En kijk even op xda hoe je dat doet :)
Ik besloot weer een impuls aankoop te doen (was ook het geval met de G615) en deze keer een Galaxy S5 gekochtAmigaWolf schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:40:
[...]
Ik zo goed als geen problemen met mijn Huawei Honor 2, alleen is de 3G zien snel, maar dat kan komen omdat ik een lage 3G snelheid abonnement heb, en misschien niet goed ontvangst heb waar ik woon.
Maar verders doet alles het goed, Bluetooth en zo doet het erg goed.
Waarom voor zo een dure telefoon, waarom dan niet de Oneplus?Phantoman schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:26:
[...]
Ik besloot weer een impuls aankoop te doen (was ook het geval met de G615) en deze keer een Galaxy S5 gekochtEen beetje overkill voor wat ik met een telefoon doe, maar alle basis dingen werken prima inclusief de bluetooth in mijn auto via de bedieningsknoppen op de stuurwiel. De autoradio heeft nu ook toegang tot mijn gesprekkenlijst (nadat ik toestemming geef op de S5)
In principe werkt de bluetooth net als met de B509 (had toen wel andere problemen zoals ik eerder aangaf). Dus de oorzaak van al mijn problemen was toch de G615. Ik hoop dat Huawei het bluetooth probleem in nieuwere firmware versies ooit zal oplossen voor mensen die er nog steeds last van hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door AmigaWolf op 30-05-2014 04:22 ]
Om deze te kopen moet je een invite hebben..AmigaWolf schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 04:05:
[...]
Waarom voor zo een dure telefoon, waarom dan niet de Oneplus?
Die kost de helft, en is net zo snel, en heeft pressies de zelfde spects.
Ja maar straks niet, geduld is een schone zaak.
[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 31-05-2014 11:28 ]
Nogmaals deze vraag, begint nu toch een beetje vervelend te worden, het constant wegvallende signaal. Heeft iemand een oplossing?acidd91 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:55:
Ik draai B707 V2.0 van Batty, maar heb vaak last van slecht signaal (wifi en gsm). Heeft iemand een oplossing daar voor?
[ Voor 5% gewijzigd door roko14 op 31-05-2014 16:09 ]
Ik vermoed dat de G615 geen TRIM support heeft. Dat zou de teruglopende prestaties kunnen verklaren. Er zijn wel wat losse apps waarvoor je toestel geroot moet zijn om het handmatig te doen. Maar ik zou niet durven zeggen of dat werkt op de G615 (en of het je telefoon niet totaal onbruikbaar maakt)stefijn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:27:
Hmm...ik eigenlijk helemaal niet zo bedenk ik me ineens: ik heb dan wel geen problemen buiten mijn klok die crashed, maar mijn telefoon loopt altijd na een paar maanden steeds slechter terwijl ik er niet eens zoveel op heb staan: apps starten zeer traag, switchen gaat steeds langzamer. Om een voorbeeld te noemen: ik krijg een mail binnen, start Gmail en dan krijg ik een leeg scherm dat 5 tot 10sec duurt voor ik een mail in beeld krijg. Dit geldt ook voor andere apps, Endomondo bijvoorbeeld. Soms reageert het scherm zelfs met seconden vertraging omdat die telefoon blijkbaaar 100% draait.
Dit had ik ook de eerste 5 -6 maanden met de stock-rom.
Als ik dat vergelijk met de telefoon van mijn vriendin, een Galaxy S2: die staat helemaal ramvol met allerlei shitspelletjes, facebook etc etc etc waardoor ze niet eens meer bepaalde apps kan gebruiken wegens geheugentekort. En sinds ingebruikname, 2 jaar geleden, ook nooit een fabrieksreset, ook niet met firmwareupdates.
Maar ik heb nog nooit - nog NOOIT dus - gezien dat die telefoon ook maar één hapering vertoont bij het openen van facebook, switchen tussen al die spelletjes die ze doet of wat dan ook.
Ik snap daar niets van.
[ Voor 28% gewijzigd door Stefke op 13-06-2014 10:09 ]
Ik heb het exact hetzelfde; volgens mij gooit hij alle apps uit het werkgeheugen, t lijkt alsof alle apps opnieuw starten steeds.stefijn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:27:
Hmm...ik eigenlijk helemaal niet zo bedenk ik me ineens: ik heb dan wel geen problemen buiten mijn klok die crashed, maar mijn telefoon loopt altijd na een paar maanden steeds slechter terwijl ik er niet eens zoveel op heb staan: apps starten zeer traag, switchen gaat steeds langzamer. Om een voorbeeld te noemen: ik krijg een mail binnen, start Gmail en dan krijg ik een leeg scherm dat 5 tot 10sec duurt voor ik een mail in beeld krijg. Dit geldt ook voor andere apps, Endomondo bijvoorbeeld. Soms reageert het scherm zelfs met seconden vertraging omdat die telefoon blijkbaaar 100% draait.
Dit had ik ook de eerste 5 -6 maanden met de stock-rom.
Als ik dat vergelijk met de telefoon van mijn vriendin, een Galaxy S2: die staat helemaal ramvol met allerlei shitspelletjes, facebook etc etc etc waardoor ze niet eens meer bepaalde apps kan gebruiken wegens geheugentekort. En sinds ingebruikname, 2 jaar geleden, ook nooit een fabrieksreset, ook niet met firmwareupdates.
Maar ik heb nog nooit - nog NOOIT dus - gezien dat die telefoon ook maar één hapering vertoont bij het openen van facebook, switchen tussen al die spelletjes die ze doet of wat dan ook.
Ik snap daar niets van.
Ik ben dus toch niet de enige die dit probleem heeft. Telkens ik een nieuwe ROM erop zwier, hoop ik dat hij zéér vlot blijft lopen zoals in het begin, maar telkens weer, na een aantal dagen, wordt hij zo verschrikkelijk traag. Oké, er staan wel wat applicaties in de achtergrond te draaien die veel syncen, maar dat mag echt geen excuus zijn voor een 1.4Ghz quad core. De telefoon opnieuw starten helpt voor een paar uur, maar daarna begint hij steeds weer langs alle kanten te haperen, ongelofelijk irritant, ik begrijp er zelf ook niets van als iedereen op fora zegt hoe snel de telefoon wel niet blijft doorheen de tijd, ik kan het amper geloven. Mijn Nexus 7 daarentegen heeft quasi nog nooit gehaperd, ik kan het echt niet vatten wat nu precies het probleem kan zijn.. Ik kijk uit naar een nieuwe telefoon na de zomer, want hier valt echt niet veel mee aan te vangen.SpiceWorm schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:26:
[...]
Ik heb het exact hetzelfde; volgens mij gooit hij alle apps uit het werkgeheugen, t lijkt alsof alle apps opnieuw starten steeds.
Het is zelfs zo erg dat mijn ZTE blade uit 2010 met een 600 mhz single core (CM 7.2 stable) een snellere experience geeft dan de g615 met B703, 1.4 ghz quad core.
Met de blade van 4 jaar oud: alles staat er instant, de G615: wachten, wachten en wachten.
Ik wordt er gestoord van.
Wel grappig trouwens, ik had de G615 gekocht omdat de blade niet werkte vanwege waterschade (in bad mee gebeld). Na een half jaar drogen deed hij het nog niet. Na één jaar drogen doet hij het nu wel weer!
[ Voor 9% gewijzigd door spuke op 19-06-2014 22:05 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Doornekamp33 op 16-07-2014 19:52 ]
Ik kwam dit net tegen, dus emui 2.0 werkt ook onder 4.2.2 en dan is het niet echt een verbetering.Roberto2310 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:00:
Het ziet er na uit dat deze telefoon toch een update krijgt naar Android 4.4 met EMUI 2.0
De update staat gepland voor begin juli 2014
http://translate.google.c...781190-1-1.html&sandbox=1
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 24-06-2014 09:40 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Dat zal dan toch niet het 2013 model van de Nexus 7 zijnVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:12:
Ervaringen verschillen gewoon blijkbaar, mijne is ook nog nooit traag geweest en loopt echt snel en soepel en mijn Nexus 7 daarin tegen is wel traag geregeld.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq