B708 heeft toch nog wel wat kuren, zo heeft die meer problemen met de bleutooth als B706, maar het meeste hij loopt regelmatig vast, heb nu twee keer een fabrieks reset gedaan maar het blijft terugkomen.
Ben er wel achter dat de 4.2 rom nog niet helemaal uitontwikkeld is, dus ze moeten maar gewoon met een goede 4.4 komen.
Update 10/3 Rom B708 heeft wel erg veel bugs bij mij, bleutooth is een drama valt steeds uit al je gekoppelt hebt, sms app werkt niet, en mail wil ook niet zoals het moet, veel te vaak geen verbinding kunnen maken, en onregelmatig onverklare herstarts.
Na een tijdje het aangezien te hebben toch maar weer een plan gemaakt, eerst terug gegaan naar de originele 4.0, toen B509 erop, nog steeds probleem met de rom, en toen als wanhoop B703 erop, laatste kans en wat blijkt, het werkt allemaal probleemloos op dit moment, al 2 dagen geen enkel probleem waar ik tegenop liep, apex launcher stopt niet voordurend, bleutooth verbind met beide toestellen die ik heb binnen een paar seconden, valt niet meer weg tijdens verbinding, kan normaal mailen, sms en internetten zonder vastloper of onverklaarbare herstart, nu dus niet meer aankomen, lekker zo laten, wat was ik de wanhoop nabij.
[
Voor 42% gewijzigd door
Doornekamp33 op 10-03-2014 13:02
]