• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 02:55
De reperatie gevolgt bij dynafix gelukkig kost mij de reperatie niks door de 3x3 deal.
Nu staat er dat het product is omgeruild betekend dat dat ze gewoon een nieuw toestel geven?
want hoe zit het dan met mijn data die op mijn mobiel staat? (ik heb alles gebackupt maar toch)
Want bij de voorbereiding uitleg van dynafix staat niks op van back up je telefoon(is logisch maar toch)

Stel ik krijg dadelijk een compleet nieuw toestel heb ik dan nog het recht om mijn oude toestel te krijgen omdat daar mijn data nog opstaat(met mijn google account en andere gekoppelde accounts ik vertrouw ze natuurlijk dat ze daar niks mee doen maar toch)

Verwijderd

Topicstarter
Je data ben je natuurlijk van zelfsprekend kwijt op moment dat hij naar zo'n reparatie bedrijf gaat want die doen altijd een factory reset.

Dus het is verstandig dat je data gebackuped heb en ik denk niet dat je het oude toestel terug zou krijgen als ze hem omruilen.

• GMavak
ah ok maar goed dat ik dat gedaan heb dan. Laat ik eerst maar hopen dat ik wel een 100% goed werkende telefoon krijg heb van meerdere mensen gehoord dat ook hun omgeruilde product niet hellemaal 100% werkte.

• AmigaWolf
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10-2021
MAB The Frisian schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:25:
Wordt zo langzamerhand een beetje moe van de g615.
Moet te vaak m'n pincode opnieuw invoeren, de browser stopt er te vaak zomaar mee, heb soms een hamer nodig omdat het scherm geregeld slecht reageert op m'n vinger en zo nog wel een paar dingen. Iets wat ik met m'n SGS nooit last van had. En ook de snelheid valt me voor een quad tegen.
De Nexus 5 komt volgende week binnen dus dan die maar eens proberen.
Ik heb nergens last van wat jij heb, bij mij doet mijn mobiel het altijd goed, heb hou maar nooit problemen met mijn mobiel, hij draait goed snel en soepel, en hoef maar 1x als ik mijn mobiel reset of aan doe mijn pincode in te typen en daarna niet meer, tot ik hem weer reset of aan doe natuurlijk.

Mijn standaard Browser doet het fantastisch, loopt heerlijk snel en soepel, en mijn scherm doet het ook goed, je hebt gewoon een defecte mobiel meer niet, zonde voor je geld om weer een andere mobiel te kopen als je gewoon nog garantie er op heb.

Ik gebruik de Huawei Honor 2 2GB met B704 Stable (Android 4.2.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
We waren beide toe aan een nieuw abo. Dus de vrouw heeft nu een Tab 3 en voor mij komt er een Nexus 5 aan.
Als die binnen is neem ik contact op met Huawei en kunnen ze het toestel ophalen.
De vrouw heeft nu een 5" THL en neemt dan de g615 icm de Tab.
Maar afwachten of de problemen verdwenen zijn.

Bijdeweg : eens kijken of 3x3 werkt zoals zou moeten.

[ Voor 8% gewijzigd door MAB The Frisian op 22-11-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
Telefoon terug van reparatie compleet nieuwe dus ook met stroom adapter etc (heb er nu 2 dus he plustpunt) snap eigenlijk niet dat ze gewoon sim lezer konder vervangen is snel gedaan(laaste telefoon had er ook een probleem mee was binnen paar uur klaar)

Nahja als ik thuis kom kan dus maar aan de slag om alles opnieuw erop te zetten sigh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAB The Frisian schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:25:
Wordt zo langzamerhand een beetje moe van de g615.
Moet te vaak m'n pincode opnieuw invoeren, de browser stopt er te vaak zomaar mee, heb soms een hamer nodig omdat het scherm geregeld slecht reageert op m'n vinger en zo nog wel een paar dingen. Iets wat ik met m'n SGS nooit last van had. En ook de snelheid valt me voor een quad tegen.
De Nexus 5 komt volgende week binnen dus dan die maar eens proberen.
Dan kan je hem beter terugsturen, ik ervaar heel soms pincode opnieuw invoeren omdat hij reset (tot nu toe sinds aankoop juni 7x ofzo), maar lijkt steeds minder voor te komen. Waarom totaal geen idee. Misschien icm bepaalde apps dat hij flipt. Browser crashes komen ook voor, maarja dat komt vooral voor als ik bijv. het tweakers grappige plaatjes topic open met meer dan 100 reactie weergave. Vind ik niet heel gek, op mn werk crasht FF van de pc hier ook wel eens op :9

En apps crashen ook wel eens maar ook niet bepaald noemenswaardig.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• james27
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-05 21:22
Dat is snel, ik heb de mijne op 9 november teruggebracht bij Kijkshop die vertelde mij dat ik hem 4 weken kwijt ben. Had mij nooit geregistreerd bij Huawei en kon daarom niet gebruik maken van de pickup&return. Zou wel mooi zijn als ze mij ook een nieuw toestel geven, data had ik wel gewist op mij kapotte telefoon.
GMavak schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:33:
Telefoon terug van reparatie compleet nieuwe dus ook met stroom adapter etc (heb er nu 2 dus he plustpunt) snap eigenlijk niet dat ze gewoon sim lezer konder vervangen is snel gedaan(laaste telefoon had er ook een probleem mee was binnen paar uur klaar)

Nahja als ik thuis kom kan dus maar aan de slag om alles opnieuw erop te zetten sigh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldDesigns schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:51:
[...]

Dan kan je hem beter terugsturen, ik ervaar heel soms pincode opnieuw invoeren omdat hij reset (tot nu toe sinds aankoop juni 7x ofzo), maar lijkt steeds minder voor te komen. Waarom totaal geen idee. Misschien icm bepaalde apps dat hij flipt. Browser crashes komen ook voor, maarja dat komt vooral voor als ik bijv. het tweakers grappige plaatjes topic open met meer dan 100 reactie weergave. Vind ik niet heel gek, op mn werk crasht FF van de pc hier ook wel eens op :9

En apps crashen ook wel eens maar ook niet bepaald noemenswaardig.
Sim pincode kan je gewoon uitschakelen in de settings,heb je er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat niet om de pincode, dat de telefoon zo vaak bij hem reboot + vaak crashed in de browser is gewoon niet goed.

Of factory reset proberen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Met de orginele B509 rom heb ik hetzelfde.
Regelmatig verliest hij de verbinding met de provider.
Kan niet bellen of gebeld worden, geen internet via 3G.

Vliegtuigmodus, handmatig provider selecteren werkt niet.

Pas na een herstart van de telefoon kun je er weer gebruik van maken.

Ik heb dit "op kunnen lossen", zeg workaround, door een custom rom te installeren.
Batty86 1.1 (b705) om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldDesigns schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:51:
Gaat niet om de pincode, dat de telefoon zo vaak bij hem reboot + vaak crashed in de browser is gewoon niet goed.

Of factory reset proberen.
Hij vind het toch storend dat hij steeds zijn pincode moet ingeven? Dat wou ik aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Weet iemand toevallig of er al een stabiele Android 4.2 versie beschikbaar is voor de Huawei Ascend G615 (Behalve B705).
Ik heb b705 al getest maar daar kon ik mijn achtergrond niet in wijzigen. Is dit nog op te lossen?

M.v.g Rico515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee de internationale Android 4.2 update is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Heeft er iemand al ervaringen met de Honor 3?
Enig idee of hij ook naar belgie/nederland zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Thijs_g schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 02:36:
Heeft er iemand al ervaringen met de Honor 3?
Enig idee of hij ook naar belgie/nederland zou komen?
De Huawei Honor 3 is bijna het zelfde als de Huawei Honor 2.

Kijk maar is naar de spects:

Huawei Honor 2

HOT Points Qual Core / 4.5 inch IPS 1280x720 pixels
Network GSM 850/900/1800/1900MHz; WCDMA 850/900/1700/1900/2100MHz; HSPA+ 21Mbps
Processor K3V2 Hi3620 1.4GHz
RAM 2GB RAM
Flash Memory 8GB ROM
Expansion Memory Extend Memory up to 32GB micro sd card
Operating System Android 4.0.4 4.2.2
Languages Multi-language: English / Spanish / Russian (Refer to the product images)
Screen 4.5 inch IPS, 1280x720 pixels
Video rm,.rmvb,rv,.wmv,.mp4,.3gp,.asf, .m4v,.avi,.mov,.mpg.mpeg,.flv,.f4v,.asf,.mkv
Audio Dolby Mobile, RA, AAC, AAC+, MP3, WMA, WAV, OGG, MIDI, AMR NB,AU,AIFF, M4A, F4A
Peripherals Support 3.5mm Stereo Interface, Micro USB v2.0, OTG
Wireless WiFi 802.11, Bluetooth 3.0
GPS GPS / AGPS
Camera Front: 1.3MP, Back: 8MP(AF, with flash)
Color Black
Battery 2230mAH
Size & weight 134 mm×67.5 mm×10.5 mm, 145 grams

Huawei Honor 3

HOT Points IP55/57 Water-resistant / 13.1MP Camera
Network 3G: WCDMA 2100MHz, 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz, HSPA+ 21M bit/s
Processor K3V2E 1.5GHz
RAM 2GB RAM
Flash Memory 8GB ROM
Expansion Memory Support up to 32GB micro SD memory card
Operating System Android™ 4.2.2, Emotion 1.6, Google play store pre-installed
Languages Multi-language
Screen 4.7 inch, 1280 x 720 pixels
Video 30 fps @1080p (MPEG-4/H.263/H.264/WMV/RMVB/XVID)
Audio Mp3, AAC+, eAAC,APE、WMA、RA、AC-3
Peripherals Support 3.5mm Stereo Interface, Micro USB v2.0
Wireless WiFi 802.11, Bluetooth 3.0
GPS GPS/Glonass
Camera Front: 1MP, Back: 13.1MP,BSI 1080P FHD
Color White
Battery 2150mAh(Rated)/2230mAh(Typed)
Size & weight 133x67.2x9.9mm, 138 grams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:30

roelbb

knorretje

ik heb het volgende probleem:

aangezien ik nogal eens over de grens ben, heb ik de telefoonnummers geprogrammeerd in de notatie +31 kengetal abonnee nummer dus +31 6 12345678 of +31 123 456789

als ik gebeld word, dan zie ik de naam van diegene niet alleen zijn nummer. programmeer ik echter 0123 456789 dan zie ik de naam wel.

ik werk met software versie b114. Toestel is vorige week vervangen door dynafix.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Nou, ik heb een probleempje: ik heb deze app geprobeerd Google Play: LCD Density Modder omdat iemand daar wat over zei. Iets te goed van vertrouwen probeer ik het.

Resultaat: boot niet meer (scherm hangt in bootscreen en knippert om de zoveel seconde een keer)

Geen probleem, ik doe wel even een herinstall via de Chinese recovery. (Kwbr_hwu9508_B509_v2)

Dus ik naar de chinese recovery, factory reset: blijft heel lang op bootscherm hangen tot ik de batterij er maar uit haal

Daarna maar de ROM (zip) er opnieuw ingedraaid: zelfde probleem.

Hij hangt nu dus al 10min op het bootscherm (maar het knipperen van hierboven doet ie niet)

Iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 03-12-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:35
stefijn schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:12:
Nou, ik heb een probleempje: ik heb deze app geprobeerd Google Play: LCD Density Modder omdat iemand daar wat over zei. Iets te goed van vertrouwen probeer ik het.

Resultaat: boot niet meer (scherm hangt in bootscreen en knippert om de zoveel seconde een keer)

Geen probleem, ik doe wel even een herinstall via de Chinese recovery. (Kwbr_hwu9508_B509_v2)

Dus ik naar de chinese recovery, factory reset: blijft heel lang op bootscherm hangen tot ik de batterij er maar uit haal

Daarna maar de ROM (zip) er opnieuw ingedraaid: zelfde probleem.

Hij hangt nu dus al 10min op het bootscherm (maar het knipperen van hierboven doet ie niet)

Iemand tips?
hopelijk ben je hier wat mee.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/219xoxu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja...ik was ook al enigzins in die richting van die Build.prop. Maar moet die niet al overschreven worden door het flashen van de ROM dan?

Ik ken ADB nauwelijks (hoe maak ik nu verbinding met de telefoon als ik alleen in de chinese recovery kom) en waar zit in de chinese recovery de mogelijkheid om Chmod te doen??

Dus:
stap 1: check
stap 2: check (ik heb ADB idd)
stap 3: check (chinese recovery
stap 4: error: device not found (telefoon hangt aan PC via USB)

ter info
http://www.sorexblog.altervista.org/recovery.php

edit: gefixed :>
link
- Enter CWM
- Wipe Data and Cache
- Go to mounts & storage -> format \system
- Go to advanced -> wipe dalvik cache
- Flash any custom rom you want, but pay attention to the baseband!

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 03-12-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik probeer via deze site http://www.huaweidevices.de/ascend-g615?show=downloads een upgrade uit te voeren. Ik volg de handleiding maar bij de stap Software Update krijg ik de melding "Upgradepakket werd niet gevonden. Bevestig het upgradepakket en voer vervolgens de upgrade uit."

Ik heb zoals de handleiding beschrijft UPDATE.app in een folder genaamd dload geplaatst op de SD-kaart.

-edit

Gelukt, werkt niet als usb-kabel nog verbonden is met computer.

[ Voor 9% gewijzigd door das_phantom op 04-12-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
das_phantom schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:50:
Ik probeer via deze site http://www.huaweidevices.de/ascend-g615?show=downloads een upgrade uit te voeren. Ik volg de handleiding maar bij de stap Software Update krijg ik de melding "Upgradepakket werd niet gevonden. Bevestig het upgradepakket en voer vervolgens de upgrade uit."

Ik heb zoals de handleiding beschrijft UPDATE.app in een folder genaamd dload geplaatst op de SD-kaart.

-edit

Gelukt, werkt niet als usb-kabel nog verbonden is met computer.
Dat is logies want dan verdwijnt ook je SD kaart, tot je hem eerst via de software op de telefoon of
Windows hem ontkoppelt en dan kan je de USB kabel los makken, anders ziet hij je SD kaart niet meer,
tot je je telefoon herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Gisteren een mailtje verzonden naar info@huawei-smartservice.nl met het verzoek het toestel op te halen en te repareren of te vervangen maar nog geen enkele reactie ontvangen.
Verkeerde mailadres of reageren ze daar niet echt snel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Voor de mensen die dat nog niet wisten, CyanogenMod 11 komt in January/February 2014 ook uit voor onze telefoon.

[U9508] EternityProject's CyanogenMod 11 (KitKat) coming in January/February 2014.

[ Voor 10% gewijzigd door AmigaWolf op 06-12-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:20
AmigaWolf schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:48:
Voor de mensen die dat nog niet wisten, CyanogenMod 11 komt in January/February 2014 ook uit voor onze telefoon.

[U9508] EternityProject's CyanogenMod 11 (KitKat) coming in January/February 2014.
Zolang de locked bootloader problemen nog niet zijn opgelost, geloof ik er niet in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frizti schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:51:
[...]

Zolang de locked bootloader problemen nog niet zijn opgelost, geloof ik er niet in.
Ik geloof er zelf ook niet in en helaas vind ik eigenlijk allemaal wasted effort, ook al zal die developer wel de beste bedoelingen hebben.

Ik zie het allemaal toch als half werk en zelfs bij Nexus devices kies ik stock roms boven custom roms omdat custom roms vaak niet zo goed werken als stock romsof stock rom based custom roms.

En zelfs als die bootloader unlocked is geloof ik er nog niet in omdat je dan nog steeds andere problemen hebt omdat sommige drivers closed source zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:00:
[...]

Ik geloof er zelf ook niet in en helaas vind ik eigenlijk allemaal wasted effort, ook al zal die developer wel de beste bedoelingen hebben.

Ik zie het allemaal toch als half werk en zelfs bij Nexus devices kies ik stock roms boven custom roms omdat custom roms vaak niet zo goed werken als stock romsof stock rom based custom roms.

En zelfs als die bootloader unlocked is geloof ik er nog niet in omdat je dan nog steeds andere problemen hebt omdat sommige drivers closed source zijn.
Ja he he zo blijft het, wat heb je liefs anders, dat hij er mee stopt?

Laten we er gewoon op hopen en vertrouwen dat het hem gaat lukken om een stabiele versie uitte brengen van CM 11 voor de Huawei Honor 2 / Ascend G615.

Misschien gaat hij we de Android 4.4 Firmware (ROM) gebruiken van de Huawei Ascend P6, je weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wat mij betreft kan hij er inderdaad mee stoppen inderdaad, want ik denk dat de kans grotere is dat we eerdere van Huawei een Android 4.4 update krijgen dan dat die ene developer erin slaagt om een volledige functionerend Android 4.4 rom te maken.

Want zelfs als hij de base van de Huawei Ascend P6 zou gebruiken heeft ie nog steeds drivers nodig voor de camera en dergelijke, dus hoogstwaarschijnlijk zal het een custom Rom worden waar enkele features niet van werken.

Zo werkt bij Samsung toestellen vaak bijvoorbeeld de FM-radio niet in custom roms en bij mijn vorige telefoon de HTC Evo 3D kregen de developers het 3D gebeuren maar niet goed werkend en volgens mij is dat tot de dag van vandaag ook nog niet allemaal werkend.

En ik zelf wil dat iedere functie van mijn telefoon gewoon werkt. Maar een stable met niet werkende functies is wel iets natuurlijk wat je kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:52
Over *officiele* internationale updates gesproken, het begint wel wat stil te worden rondom dit toestel. Iemand enig idee of we uberhaupt nog officiele updates kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze zijn er nog mee bezig en in December zouden we een internationale Android 4.2.2 update kunnen verwachten. Maar als je niet kan wachten zou ik gewoon deze custom rom flashen.

En die custom rom is voorzien van Google apps en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goirle
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-02-2014
(http://consumer.huawei.co...=software&softid=Mzk3MjQ=)

Ik heb deze erop gezet, is ook multilang, 4.2.2 (703) NL

[ Voor 5% gewijzigd door Goirle op 12-12-2013 15:20 ]

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:24
ik heb ook de g615 (van ibood gekocht), maar ik zit nog steeds op android 4.0. Online update optie geeft geen updates weer. Wat doe ik verkeerd?

• MAB The Frisian
Vandaag en de G615 retour ontvangen en de Nexus 5 ontvangen. Dus voorlopig wel weer even bezig.
Verwacht dat de G615 de reserve smartphone wordt.

Verwijderd

Topicstarter
coase schreef op donderdag 12 december 2013 @ 07:50:
ik heb ook de g615 (van ibood gekocht), maar ik zit nog steeds op android 4.0. Online update optie geeft geen updates weer. Wat doe ik verkeerd?
Ze komen niet over the air, dat doe je fout ;) Je moet die updates van de Huawei website downloaden en dan op een sd kaartje zetten dat geformatteerd is als Fat32.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:21:
[...]

Ze komen niet over the air, dat doe je fout ;) Je moet die updates van de Huawei website downloaden en dan op een sd kaartje zetten dat geformatteerd is als Fat32.
En op die sd kaart een dload map aanmaken en daar de UPDATE.ZIP in plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Ongeveer een uur geleden is de nieuwe Android 4.2.2 Update uitgegeven voor de Huawei ascend G615.
Hier is een download link: http://www.huaweidevices.de/ascend-g615?show=downloads

Grt Rico515,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 20:59
Mijn backup loopt.
Is inderdaad de langverwachte internationale update.
Zal hem straks installeren, heb goede verwachtingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
Hi,
Ongeveer een uur geleden is de nieuwe Android 4.2.2 Update uitgegeven voor de Huawei ascend G615.
Hier is een download link: http://www.huaweidevices.de/ascend-g615?show=downloads

Grt Rico515,
Staat er al op,is hij al te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:30:
[...]

Staat er al op,is hij al te rooten?
Waarschijnlijk wel ik heb de B705 namelijk ook geroot. Ik ga deze update overigens ook op mijn toestel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hopelijk komt er snel een lekker kale en lege kwabbernoot-editie. Die gebruik ik tot nu toe naar 100% tevredenheid.
Die EmotUI vind ik helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:25:
[...]

Waarschijnlijk wel ik heb de B705 namelijk ook geroot. Ik ga deze update overigens ook op mijn toestel zetten.
Heb het al geprobeerd met Motochopper ,zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:15
Ik probeer de update uit te voeren van 4.1.2 naar 4.2.2 alleen krijg ik een aantal foutmeldingen tijdens de update.

E:failed to mount /sdcard (no such file or directory)
E:error opening /sdcard/dload/dload: No such file or directory

Ik heb de update gedownload van de duitse huawei site en uitgepakt via winrar direct naar de sdcard.

sdcard is geformatteerd naar fat32 dus dat zou goed moeten zijn.

weten jullie misschien nog iets wat ik kan proberen.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
RickS29 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:28:
Ik probeer de update uit te voeren van 4.1.2 naar 4.2.2 alleen krijg ik een aantal foutmeldingen tijdens de update.

Ik heb de update gedownload van de duitse huawei site en uitgepakt via winrar direct naar de sdcard.

sdcard is geformatteerd naar fat32 dus dat zou goed moeten zijn.

weten jullie misschien nog iets wat ik kan proberen.
UPDATE.app in een folder genaamd dload geplaatst op de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de snel toggles in de taskbar plots niet meer toen ik de internationale B703 op mijn toestel zette, dus ik heb een custom ROM weer geflashed gebaseerd op B705.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
RickS29 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:28:

zit ie nog aan de pc gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Hier ook geinstalleerd, op het eerste zicht lijkt het eindelijk een fatsoenlijke rom te zijn. GPS, camera, alles lijkt in orde. Batterijduur is prima.

Helaas gaat het toestel nu wel weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:15
XIII schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:41:
[...]

UPDATE.app in een folder genaamd dload geplaatst op de SD-kaart.
Thnx he werkt nu moest hem 1 mapje opschuiven ofzo
Turboprop schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:49:
[...]

zit ie nog aan de pc gekoppeld?
1ste keer wel daarna heb ik het ook nog geprobeerd zonder computer maar dat hielp niks.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto2310
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30
Vandaag hier ook de 4.2.2 versie geinstaleerd ik zat voorheen op de officiele 4.1.2 van huawei.
Deze versie bevalt me goed, enige waar ik mee zit is de home knop die is verplaatst van middelste button naar de meest rechtse.
Verder wat meer opties in deze versie al met al een prima update.
Ben benieuwd of huawei nog nieuwe versies van Android zal klaar zetten voor dit toestel in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb vandaag ook de update geinstalleerd. Ik heb alleen geen Nederlandse woordenboeken. Weet iemand hoe ik deze op het toestel kan zetten (en of dat uberhaupt kan)?

Edit: het rare was dat het leek alsof ik in eerste instantie wel een Nederlands Woordenboek had, maar na het terugzetten van de Fabrieksinstellingen, dit woordenboek er niet meer was / niet meer leek te werken / leeg was.

[ Voor 40% gewijzigd door silmaril8 op 15-12-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon uit de plasystore Google toetsenbord installeren en dier dan instellen en dan kun je wel een Nederlands woordenboek gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:25
Iemand een aangeraden ROM voor deze telefoon ? en eventueel een downloadlink ?

En ook iemand een plek waar je een mooie flipcover of uberhoubt covers kan kopen voor de G615 ?

Bedankt :)

[ Voor 42% gewijzigd door Gillded op 15-12-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:26:
[...]

Heb het al geprobeerd met Motochopper ,zonder succes
mag ik vragen als het al gelukt is om te rooten.!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:27:
Gewoon uit de plasystore Google toetsenbord installeren en dier dan instellen en dan kun je wel een Nederlands woordenboek gebruiken.
Bedoel je gewoon zomaar een keyboard installeren? Ik heb Swiftkey geinstalleerd maar nog steeds geen woordenboek.
Of bedoel je een specifieke toetsenbord app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
silmaril8 schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:12:
[...]

Bedoel je gewoon zomaar een keyboard installeren? Ik heb Swiftkey geinstalleerd maar nog steeds geen woordenboek.
Of bedoel je een specifieke toetsenbord app?
Natuurlijk kan het ook een andere toetsenbord zijn, maar het toetsenbord wat in Android standaard zit kun je ook in de playstore vinden en als dat niet het geval is gewoon even de .apk online zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
XIII schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:04:
[...]

Simpel gewoon AnzhiRoot_U9508 of recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe gebruiken om te rooten.

AnzhiRoot_U9508 is het makkelijks is echt simpel en een paar seconden werk, je kan hem vinden op mijn Forum, en ook hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 17:48
Volgens de handleiding kun je de update alleen installeren op een officiële build. Nu heb ik Xiui 1.2 geinstalleerd staan, met chinese recovery. Moet ik dan eerst een oude versie installeren of volstaat het om alleen de chinese recovery te vervangen met de engelse?

En is er een manier om van recovery te wisselen m.b.v. een linux-systeem? Als het alleen met die .exe kan moet ik het op mijn werk doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XIII schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:04:
[...]

Ja ,gelukt met AnzhiRoot,fluitje van een cent,bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:07:
[...]

Ja ,gelukt met AnzhiRoot,fluitje van een cent,bedankt _/-\o_
Mooi dat het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07
mcDavid schreef op maandag 16 december 2013 @ 01:09:
Volgens de handleiding kun je de update alleen installeren op een officiële build. Nu heb ik Xiui 1.2 geinstalleerd staan, met chinese recovery. Moet ik dan eerst een oude versie installeren of volstaat het om alleen de chinese recovery te vervangen met de engelse?

En is er een manier om van recovery te wisselen m.b.v. een linux-systeem? Als het alleen met die .exe kan moet ik het op mijn werk doen ofzo.
Iemand enig idee? Dit weerhoud me ook om naar een officiële ROM te gaan!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 20:59
Dit is een probleem wat mij ook bezig houdt. Ik heb ook al geprobeerd om te downgraden van Jelly Bean (4.1.2 B550) naar ICS, maar ook dit lukt niet.
Nu weet ik ook even niet meer wat te doen. Wie weet het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Toestel weer retour ontvangen en men heeft er alleen B509 (volgens dynafix de laatste versie) geïnstalleerd, welke ik er weer afgeflikkerd heb tbv B107 omdat deze mij gewoonweg beter bevalt en ik bij de nieuwere versies geen voordelen zie.
Zal Huawei eens mailen dat dit voor mij helaas niet voldoet. En anders maar verkopen (eerlijk gezegd bevalt de Nexus 5 mij veel beter).

En huawei laat weten dat ik maar kontakt moet opnemen met Dynafix. Niet mijn manier van oplossen.

[ Voor 18% gewijzigd door MAB The Frisian op 19-12-2013 19:50 ]

Verwijderd

wil mijn G615 verkopen en er een goede stock rom opzetten voor de koper .
iemand een idee en/of link.Ben er altijd over tevreden geweest en wil weer iets anders om mee te spelen en wil de koper iets deftigs aanbieden.Interesse ? PM Belgie Net geen 3 mnd oud.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 19:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt de officiële Europese updates gewoon op de Huawei website vinden. Maar als je hem via V&A verkoopt kun je ook vragen of de koper liever een custom rom met een Nexus look erop wilt.

Ik persoonlijk ben echt hartstikke tevreden met dit toestel nog steeds omdat hij snel en stabiel is en emui heeft een paar handige features waarvan de profile switcher echt een geniale feature vind welke je kunt bedienen via een snel toggle in de pulldown bar.

En ook niet verkeerd is dat je twee achtergronden in kan stellen, een voor je thuisscherm en een voor je vergrendelscherm, alleen slopen custom rom bakers die roms met Nexus look maken die eruit, maar ik heb het toch werkend.

En de batterij gaat bij minimaal best lang mee, ik kan er meer dan drie dagen mee doen zonder hem op te laden bij minimaal gebruik.

Maar natuurlijk is een Nexus 5 beter want die is ook nieuwer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 20:01 ]

• groxgrox
groxgrox schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 06:51:
[...]

Iemand enig idee? Dit weerhoud me ook om naar een officiële ROM te gaan!
Diqiu-Long, weet jij dit toevallig? In de custom ROM heb ik namelijk geen nl woordenboek t9. Ik wil dus naar stock en zit op een custom. Ik zag in het andere topic dat je een hele handleiding gemaakt had voor een custom rom

Verwijderd

Topicstarter
groxgrox schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:37:
[...]

Diqiu-Long, weet jij dit toevallig? In de custom ROM heb ik namelijk geen nl woordenboek t9. Ik wil dus naar stock en zit op een custom. Ik zag in het andere topic dat je een hele handleiding gemaakt had voor een custom rom
In de stock ROM zit ook geen Nederlands woordenboek. De manier om wel een Nederlands woordenboek te krijgen is door het installeren van het Google toetsenbord en dat is praktisch hetzelfde toetsenbord als welke al in de ROM zat, maar met het verschil dat je bij deze woordenboeken kunt downloaden en installeren.

• groxgrox
Dank voor je antwoord.....dit item is niet beschikbaar in uw land. Heb je toevallig de APK ergernis online staan? Maar hoe kom ik terug naar stock vanuit custom?

Verwijderd

Topicstarter
APK is online te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goirle
Hallo,
Weet iemand of er een manier of app is om een ''image'' van mijn telefoon te maken zoals Ghost, etc.
Ik rommel wat aan met de diverse Rom''s en zou graag iets hebben wat mijn complete rom incl app en inlog gegevens opslaat en ook weer kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
AmigaWolf schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:10:
[...]

Simpel gewoon AnzhiRoot_U9508 of recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe gebruiken om te rooten.

AnzhiRoot_U9508 is het makkelijks is echt simpel en een paar seconden werk, je kan hem vinden op mijn Forum, en ook hoe het moet.
prima gelukt, nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Goirle schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:17:
Hallo,
Weet iemand of er een manier of app is om een ''image'' van mijn telefoon te maken zoals Ghost
Op mijn vorige telefoon gebruikt ik altijd "nandroid", werkte altijd perfect. Geen idee hoe het nu is, maar daar zul je kunnen beginnen :)

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goirle
vleesjus schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:47:
[...]

Op mijn vorige telefoon gebruikt ik altijd "nandroid", werkte altijd perfect. Geen idee hoe het nu is, maar daar zul je kunnen beginnen :)
Ben er toevallig net mee bezig, ;) weet nog niet helemaal hoe het werkt, maar als het goed is maakt hij nu een backup. Nu nog ff kijken hoe die terug te zetten, is trouwens (online nandroid backup) ik weet niet of je die in de chinese recovery kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
XIII schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:29:
[...]

prima gelukt, nogmaals bedankt.
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist weer kostbare tijd besteed aan het updaten van mijn Huawei Honor 2 en deze keer is het niet allemaal verspilde tijd want B706 bevat een aantal grotere bug fixes.

Een daarvan is dat het probleem met de volume knop opgelost is en het is duidelijk voelbaar dat de performance beter geworden is dan voorheen en ik was al tevreden met de vorige firmware, dus dat is helemaal mooi dat nu nog iets snellere loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:52:
Zojuist weer kostbare tijd besteed aan het updaten van mijn Huawei Honor 2 en deze keer is het niet allemaal verspilde tijd want B706 bevat een aantal grotere bug fixes.

Een daarvan is dat het probleem met de volume knop opgelost is en het is duidelijk voelbaar dat de performance beter geworden is dan voorheen en ik was al tevreden met de vorige firmware, dus dat is helemaal mooi dat nu nog iets snellere loopt.
Wat ik ook al gezegd heb, ik kan weinig fabrikanten (merken) die zulke goede update support (Firmware) geven voor hun telefoons.

Ja tot nu toe erg tevreden met Huawei, en ga ook vandaag B706 installeren, hoor ook dat Bluetooth het weer goed doet met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AmigaWolf schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:17:
[...]

Wat ik ook al gezegd heb, ik kan weinig fabrikanten (merken) die zulke goede update support (Firmware) geven voor hun telefoons.

Ja tot nu toe erg tevreden met Huawei, en ga ook vandaag B706 installeren, hoor ook dat Bluetooth het weer goed doet met deze.
Ja ik deel ook die zelfde mening, maar het maakt niet uit hoe goed die updates zijn, mensen vinden altijd wel iets om over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
disregard

[ Voor 92% gewijzigd door Turboprop op 24-12-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Heb 'm geupdate. Gezien de update toch de interne opslag wist, leek het me dat het weinig uitmaakt als je een custom rom hebt. En dat blijkt ook, heb de originele recovery teruggezet, dload op de SD-kaart gezet, gekozen voor update vanaf SD-kaart uitvoeren en hij is keurig geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij wist inderdaad de interne opslag, dus daarom maak ik met Titanium backup altijd een backup voordat ik de update uitvoer.

En de bovenstaande methode is correct, zo heb ik het ook gedaan, alleen daarna doe ik nog de ''hw_defaults.xml'' tweak voor de rom multilanguage te maken en daarna root en gapps via custom recovery flashen en dan zet ik de stock recovery weer terug en doe ik via de stock recovery een factory reset.

Dat hele werkt zou bespaard kunnen blijven door flashen van een custom rom, maar dan ben ik weer een half uur bezig met missende Huawei apps terug zetten en zo'n wipe van interne geheugen is niet verkeerd om de boel op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik gebruik altijd EliteBackup.

Alleen faal ik een beetje, blijkbaar een aantal backups niet helemaal goed gekopieerd :') Naja ik had toch geen boeiende SMS'jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zelf gebruikte voor sms te backuppen en herstellen deze app en omdat ik geen zin heb om bij elk wifi netwerl weer de toegangscode in te tikken gebruik ik daar ook nog een apart app omdat te back-uppen.

En met Titanium backup maak ik alleen backups van gebruikers app, omdat systeem apps herstellen problemen kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Wat ontzettend knullig trouwens, de muziek-app ordert alle tracks op alfabetische volgorde ipv op albumtracknummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:12:
[...]

Ja ik deel ook die zelfde mening, maar het maakt niet uit hoe goed die updates zijn, mensen vinden altijd wel iets om over te klagen.
Ja daar heb je gelijk in, want het schijnt vaak nooit goed te wezen, als je kijkt op forum sites zo als gathering.tweakers en XDA.

Jammer want ze kommen met veel updates en fixes.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:37:Hij wist inderdaad de interne opslag, dus daarom maak ik met Titanium backup altijd een backup voordat ik de update uitvoer.

En de bovenstaande methode is correct, zo heb ik het ook gedaan, alleen daarna doe ik nog de ''hw_defaults.xml'' tweak voor de rom multilanguage te maken en daarna root en gapps via custom recovery flashen en dan zet ik de stock recovery weer terug en doe ik via de stock recovery een factory reset.

Dat hele werkt zou bespaard kunnen blijven door flashen van een custom rom, maar dan ben ik weer een half uur bezig met missende Huawei apps terug zetten en zo'n wipe van interne geheugen is niet verkeerd om de boel op te schonen.
Waarom doe je het niet met de App die bij je telefoon komt Back-Up, die werkt fantastisch, en backtup echt alles ook je SMS'jes.

En je hoeft als je geen Custom Roms gebruik ook niet recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe (Chinese Recovery) te gebruiken, gewoon Google Play Store and Google Play-services backuppen met Back-up, en je hebt Google Play op je nieuwe firmware (zo als B706), en als je AnzhiRoot_U9508 gebruikt dan root je hem binnen een paar seconden, en als je dan Final Cleaner & Task Killer er op zet haal je met een paar minuten alle chinees Apps er af, en is hij schoon,

Meer kan je vinden op Mijn Forum.

Kan mensen niet begrijpen dat ze nog steeds Chinese Recovery er op zetten als ze de originele Firmware's gebruiken, is helemaal niet nodig, en alleen maar meer werk.

[ Voor 74% gewijzigd door AmigaWolf op 24-12-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik gebruik eigenlijk gewoon de methode die ik gewend ben, ook al is ie complexer, het werkt wel gewoon :) Maar ik zou inderdaad ook de Backup-up app kunnen gebruiken, maar Titanium backup is voor mij vertrouwd dus vandaar.

Die Final Cleaner & Task Killer is trouwens inderdaad interessant :) Want ik verwijderd die Chinese apps gewoon via Es File Explorer of per stuk verwijderen via de gewone methode in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Komt er nog een custom ROM waarin multilanguage ingebakken is? Waar kan ik de laatste versie vinden?
Gevonden! Android hilfe. Werkt ie alleen op de 2gb versie?

[ Voor 23% gewijzigd door groxgrox op 24-12-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
groxgrox schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:39:
Komt er nog een custom ROM waarin multilanguage ingebakken is? Waar kan ik de laatste versie vinden?
Gevonden! Android hilfe. Werkt ie alleen op de 2gb versie?
Ja, B706 werkt juist goed op de 2GB versie, ik heb die en hij draait goed.

En het is heerlijk dat de bluetooth problemen zijn opgelost, en de volume knop werkt zo als het moet.

Ja het mag misschien wel een Beta wezen maar hij doet het beter dan de Stable versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:26:
Oh ik gebruik eigenlijk gewoon de methode die ik gewend ben, ook al is ie complexer, het werkt wel gewoon :) Maar ik zou inderdaad ook de Backup-up app kunnen gebruiken, maar Titanium backup is voor mij vertrouwd dus vandaar.

Die Final Cleaner & Task Killer is trouwens inderdaad interessant :) Want ik verwijderd die Chinese apps gewoon via Es File Explorer of per stuk verwijderen via de gewone methode in Android.
Het mooie is Back-up is, je drukt op Back-up naar SD-kaart en klikt aan sel. alles en druk dan op Back-up en klaar ben je, zo makkelijk is het, en hij werkt het beste omdat hij bij je telefoon hoort.

En met de gewone methode in Android kan je niet alle Chinese Apps verwijderen, meerdere aleen maar uit zetten, maar dan staan ze er nog steeds op, en met Final Cleaner & Task Killer kan je echt alles helemaal weg hallen.

Maar het is wat je maar gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Antutu nog eens gedraaid en heb daar een hogere score mee gehaald dan ik ooit gedaan heb en zover ik weet zit Pqmos niet meer in B70x.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tatWVZ8zB2MDz6RSxjvSMQkb/full.png

• Goirle
Ik heb de Chinese 706 erop gezet, maar kan mijn contactpersonen niet meer gesynchroniseerd krijgen met google ook de agenda synchroniseert niet, Wat hebben jullie gedaan? Ik heb trouwens de 1gb versie maar dat maakt toch niet uit neem ik aan. (google play en services terug gezet)

Verwijderd

Topicstarter
Ik flash altijd de gapps via custom recovery en bij mij synchroniseren zowel mijn contacten als mijn agenda.

Heb je bij de instellingen wel de synchronisatie aangezet?

• Goirle
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:18:
Ik flash altijd de gapps via custom recovery en bij mij synchroniseren zowel mijn contacten als mijn agenda.

Heb je bij de instellingen wel de synchronisatie aangezet?
Jawel net de 703 terug gezet die synchroniseert wel, kreeg ook de vraag over wifi en inloggen niet bij de 706

• AmigaWolf
Goirle schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:47:
[...]

Jawel net de 703 terug gezet die synchroniseert wel, kreeg ook de vraag over wifi en inloggen niet bij de 706
Geen idee ik heb mijn Tel nr. op mijn sim alleen staan, en heb geen WhatsApp word teveel gegevens van me gepikt.

Bij mij geen problemen nog gevonden met B706.

• Doornekamp33
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 23:22
Nu heb ik 706 er op gezet, en weer dat notificatie paneel niet aanwezig, hoe krijg ik dat terug.
Heb er eigenlijk alweer spijt van dat ik een update heb gedaan, 509 draaide op een paar kleine probleempjes na prima.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de Europese versie van het toestel? Ik kan je sowieso aanraden om via de stock recovery een factory reset te doen en in de stock recovey kom je door de powerknop en volume boven knop tegelijk in te houden.

• Doornekamp33
stock recovery had ik gedaan met nul resultaat, daarna 703 er op gezet met het achtergrond probleem, dus nu weer terug bij B509 en die is eigenlijk probleemloos, en de vorige keer ook zonder batery drain, dus op 1 klein bel bugje na perfect, soms wil het toestel niet bellen en moet ik hem opnieuw opstarten en werkt het wel weer een hele tijd.

Jammer, maar ik wacht wel weer een betere update af, en vraag me af of ik hem wel ga updaten na de zoveelste probleem geval, of ik doe het verkeerd kan ook hoor, ben ook maar een amateurtje die het van 10x lezen eindelijk begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]AmigaWolf schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 18:16:
Als je AnzhiRoot_U9508 gebruikt dan root je hem binnen een paar seconden.
Werkt dit zeker bij de nieuwe update 4.2.2? Ik lijk opgescheept met een partiële root: op 1 na geven alle "root check" apps aan dat ik root heb, maar een bestand aanpassen in /system/etc lukt niet. (namelijk vold.fstab opdat het interne geheugen en sdcard 32GB gewapt worden). Op 4.0.4 stock had ik dit nochtans succes vol gedaan. Daarnaast mount de nieuwe update de sdcard als ext_sdcard ipv sdcard2, en dat lijkt ook een probleem voor apps die op de sd stonden.

Iemand raad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Doornekamp33 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:05:
stock recovery had ik gedaan met nul resultaat, daarna 703 er op gezet met het achtergrond probleem, dus nu weer terug bij B509 en die is eigenlijk probleemloos, en de vorige keer ook zonder batery drain, dus op 1 klein bel bugje na perfect, soms wil het toestel niet bellen en moet ik hem opnieuw opstarten en werkt het wel weer een hele tijd.

Jammer, maar ik wacht wel weer een betere update af, en vraag me af of ik hem wel ga updaten na de zoveelste probleem geval, of ik doe het verkeerd kan ook hoor, ben ook maar een amateurtje die het van 10x lezen eindelijk begrijpt.
Welk "achtergrond probleem"? Ben nog geen problemen tegengekomen met B703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
mcDavid schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:44:
[...]

Welk "achtergrond probleem"? Ben nog geen problemen tegengekomen met B703
Geen idee want ik heb absoluut geen achtergrond problemen, ik heb wat ik kan zien helemaal geen problemen meer, hij heeft het nog nooit zo goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
Ik kan de achtergrond niet wijzigen wat ik ook probeer hij blijft dezelfde achtergrond houden.
Of er moet iets verkeerd zijn gegaan bij het instaleren bij mij, ga het nog een keer proberen met 703 want 509 heeft nu bleutooth problemen, hij wil heel slecht koppelen.

Maar welke rom is nu het beste, 703 of 709??

[ Voor 8% gewijzigd door Doornekamp33 op 27-12-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik vind die standaard grijze achtergrond wel sjiek, maar heb het even geprobeerd, kan gewoon een eigen fotootje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier ook geen problemen met achtergronden. Maar ik weet wel dat sommige Nexus look custom roms de mogelijkheid slopen tot een aparte achtergrond in te stellen voor het vergrendelscherm.

B703 is de Europese versie en B706 is de laatste Chinese update met duidelijke verbetering in performance.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 21:43 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.