Batty86 is een custom rom dus de dload methode gaat niet werken, je dient Batty86 via Chinese custom recovery te flashen.
Zit zelf weer op 107. Heb gewoon geen zin om de hele handel weer te installeren als ik er een rom op gezet heb. Bij 704 of een andere moet ik alles terugzetten e.d. Backup werkt niet zoals het zou moeten.Doornekamp33 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:38:
ik wilde weer via 509 terug naar 107 , gisteren 3 x zonder problemen terug naar 509, nu bleef die hangen en gaat niet meer verder, nu staat die nog steeds op dat logo te knipperen.
Maar gaat goed komen, desnoods via de 3x3 deal.
Bij 107 even aanmelden bij google en alles wordt terug gezet.
Daarbij is 704 bij mij ook nogal wat langzamer dan 107.
Gebruik als browser Baidu welke voor mij lekker intuitief werkt en desktopmode blijft desktopmode.
@ DL : Dolphin crashte mij te vaak, daarnaast heb ik diverse andere browsers al geprobeerd maar Baidu voldoet mij het best. Ik vind desktopmode belangrijk en dat blijft zo onder Baidu terwijl dat bij andere browsers niet goed werkt.
[ Voor 15% gewijzigd door MAB The Frisian op 18-10-2013 11:14 ]
B107 is toch Android 4.0.4? Ik zelf vind juist dat B509 en B704 snappier zijn dan B107 dus ik draai het echt met volle tevredenheid.
Is baidu browser trouwens echt zo goed? Ik gebruik nu namelijk Dolphin browser.
Gezien de snelle service van de 3x3 garantie heb ik de telefoon vandaag alweer terug. Deze staat nu weer in Android 4.0.4. Graag wil ik updaten naar 4.2.2.
Omdat ik nu enigszins twijfel of ik de vorige keer alles goed heb gedaan, nog even op een rijtje wat ik van plan ben (gebruik makende van de handleiding op het eerder genoemde forum).
Als ik de onderstaande handleiding volg, doe ik het dan juist? Vergeet ik iets? Is het wellicht handiger om eerst naar 4.2.1 te updaten? Alvast bedankt voor jullie hulp!
1) Replace Chinese Recovery with original recovery
If you have installed Chinese recovery with recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe.
1. Go to Settings and go to Developer options, and enable USB debugging.
2. Plug the phone in the computer, and Choose USB storage device (or Media device (MTP).
3. Restart phone and boot phone with Power & - volume
4. Open Recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe.
5. Now press 2 for The original recovery (1 is Chinese recovery), and press Enter.
6. If all is OK, the program will do its job and Reboot into FASTBOOT MOD, then he Flash the selected recovery and then he reboot the device 2 times.
7. Now your selected recovery have been installed.
2) Upgrade naar 4.2.2
1. SD card of at least 2GB
2. Phone with a charged battery at least 50%
1. Plug the phone in the computer.
2. Unpack the archive with the firmware and throw dload folder to the root of the memory card.
3. Unplug the phone from the computer.
4. In the phone menu - Settings - Storage - Software Update - SD card Upgrade (or Settings - About phone - System update - Update via SD Card).
5.The phone will reboot and begin the upgrade process and you will see the following picture (be patient it can take a few minutes).
3) Root
1. Download the file (Motochopper) to your PC.
2. Extract the entire contents of the zip file.
3. If you are using Windows, ensure you have installed the latest Huawei USB Drivers) available for your phone.
4. Connect phone to computer ensure USB Debugging mode is enabled on your device.
5. If you are using Windows, navigate to the extracted directory and execute “run.bat”. If you are using Linux or OS X, navigate to the extracted
directory in a terminal and execute “./run.sh”.
4) Remove Chinese apps
1. Download Root App Delete and start it.
2. Now select System Apps and then select ProMode
3. Now select the App and select Uninstall.
4. thats all now the App is uninstalled and is gone from your phone.
If Root App Delete don't work use Root Uninstaller.
5) Install GAPPS
1. Connect phone to computer, (first install the Huawei USB Drivers) then put
GAPPS on you intern or extern Storage, now power down phone.
2. Power up your phone whilst holding Power & - volume.
3. Now your phone should be stuck in the "Huawei Ascend" logo, now connect to computer and run recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe
and press 1 and enter.
Then if he ask something about 1 and 2 option, and nothing happens do this:
Press CTRL+C then N. And it should start.
Make sure fastboot is OFF and USB debugging is ON
4. Now you should have custom recovery (woo), disconnect usb and remove battery.
5. put battery in and boot phone with Power & + volume.
6. So now you notice everythings chinese MYGOOOD, so do this:
Menu button 2 --> Menu button 1 [zip from internal memory]
Menu button 2 --> Menu button 4 [zip from external memory]
And select your GAPPS zip file.
Then a few seconds later GAPPS (Google Plays Store) is installed.
Then go back, Menu button 5 and then press menu button 1 (this will boot your phone).
Omdat ik nu enigszins twijfel of ik de vorige keer alles goed heb gedaan, nog even op een rijtje wat ik van plan ben (gebruik makende van de handleiding op het eerder genoemde forum).
Als ik de onderstaande handleiding volg, doe ik het dan juist? Vergeet ik iets? Is het wellicht handiger om eerst naar 4.2.1 te updaten? Alvast bedankt voor jullie hulp!
2. Plug the phone in the computer, and Choose USB storage device (or Media device (MTP).
5. Now press 2 for The original recovery (1 is Chinese recovery), and press Enter.
6. If all is OK, the program will do its job and Reboot into FASTBOOT MOD, then he Flash the selected recovery and then he reboot the device 2 times.
2) Upgrade naar 4.2.2
2. Unpack the archive with the firmware and throw dload folder to the root of the memory card.
4. In the phone menu - Settings - Storage - Software Update - SD card Upgrade (or Settings - About phone - System update - Update via SD Card).
5.The phone will reboot and begin the upgrade process and you will see the following picture (be patient it can take a few minutes).
3) Root
3. If you are using Windows, ensure you have installed the latest Huawei USB Drivers) available for your phone.
4. Connect phone to computer ensure USB Debugging mode is enabled on your device.
5. If you are using Windows, navigate to the extracted directory and execute “run.bat”. If you are using Linux or OS X, navigate to the extracted
4) Remove Chinese apps
5) Install GAPPS
3. Now your phone should be stuck in the "Huawei Ascend" logo, now connect to computer and run recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe
and press 1 and enter.
4. Now you should have custom recovery (woo), disconnect usb and remove battery.
Then go back, Menu button 5 and then press menu button 1 (this will boot your phone).
107 is ook 4.0.4, ik mwilde daar naar terug omdat op de 1 of andere reden 509 niet meer stabiel wilde draaien na de uodate naar 704 die bij mij teveel problemen gaf.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:12:
B107 is toch Android 4.0.4? Ik zelf vind juist dat B509 en B704 snappier zijn dan B107 dus ik draai het echt met volle tevredenheid.
Nu ben ik weer naar 509 gegaan, draaid perfect, zelf het kleine bleutooth mankementje is er uit, hij koppelt nu automatisch met mijn Jabra wave, en dat deed die eerst alleen als ik hem de eerste keer handmatig koppelde nadat hij met mijn radio in de auto gekoppeld had.
Wel heb ik het idee dat er wat van 704 is achtergebeleven, er is toch het 1 en ander veranderd in de icoontjes.
Sorry dat ik laat ben met antwoorden maar had een tijdje geen internet meer.Tarrot schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:58:
[...]
Ja, ik bedoelde personal message. Dat was gewoon maar om dit topic niet teveel te spammen met mijn probleem. Ik ben nu dus klaar om opnieuw te proberen. Ik heb er een develloping rom opstaan na de sorex reparatie en ik vind in de instellingen niet terug waar ik de sd kaart update moet uitvoeren (stap 4 in jouw uitleg)
Het kan ook zo heten stap 4: 4. In het menu van de telefoon - Systeeminstellingen - Over de telefoon - System update - Lokale update- en dan Bevestigen.
Waarom niet de standaard browser gebruiken die met B509 Stable en B704 Stable mee komt, werkt het snelst van allemaal vind ik, en daar zit ook gewoon Desktopversie op.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:12:
Ja via Chinese Recovery.stefijn schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:21:
Iemand nog een tip om weer root te krijgen?
CWM-SuperSU-v0.99.zip on you intern or extern Storage, now power down phone.
and press 1 and enter.
5. Put battery in and boot phone with Power & + volume.
7. Menu button 2 --> Menu button 1 [zip from internal memory]
8. And select CWM-SuperSU-v0.99.zip file.
9. Then a few seconds later CWM-SuperSU-v0.99.zip (SuperSU 0.99) is installed.
10. Then go back, Menu button 5 and then press menu button 1 (this will reboot your phone).
[ Voor 67% gewijzigd door AmigaWolf op 19-10-2013 18:20 ]
Ja dat klopt allemaal alleen heb je Chinese Recovery nodig bij B704 Stable, de rest werkt niet op B704 Stable om hem te Rooten, en dit kan handig wezen:Der Heino schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:29:
Gezien de snelle service van de 3x3 garantie heb ik de telefoon vandaag alweer terug. Deze staat nu weer in Android 4.0.4. Graag wil ik updaten naar 4.2.2.
2) Upgrade naar 4.2.2
3) Root
4) Remove Chinese apps
5) Install GAPPS
and press 1 and enter.
Ow and before i installed B704 on my phone (i had B509 on my phone), i first use the App Back-up to backup all my Apps (including
Google Play Store and Google Play-services) and contacts and SMS and more, then i installed B704.
Then i used Back-up again and installed all my Apps back on my phone including Google Play Store and Google Play-services, and now Google Play
works and i do NOT have to install Chinese recovery, so if you had B509 on your phone before you installed B704, you do not need Chinese
recovery, just use the App Back-up, that came with B509 and above.
You only need Chinese recovery to root your phone.
Ow and you need to press 7 times on the build number to see developers settings, in B704 Stable.
Omdat ik de standaard browser niet zo fijn in gebruik vind, ik vind andere browsers zoals Google Chrome fijnere, maar ben andere browsers gaan proberen vanwege het hoge energie verbruik waar het energie beheer in B704 me attent op maakte.AmigaWolf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:04:
[...]
Waarom niet de standaard browser gebruiken die met B509 Stable en B704 Stable mee komt, werkt het snelst van allemaal vind ik, en daar zit ook gewoon Desktopversie op.
En persoonlijk probeer ik mijn smartphone echt zoveel mogelijk naar mijn eigen smaak customiseren en proberen te perfectioneren zodat de smartphone zo goed mogelijk werkt, enige wat dan min punt blijft is de batterij, de telefoon zelf is zeker snappy genoeg.
Dus ik moet bij stap 5. van onderstaand op 1 drukken?AmigaWolf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:26:
[...]
Ja dat klopt allemaal alleen heb je Chinese Recovery nodig bij B704 Stable, de rest werkt niet op B704 Stable om hem te Rooten, en dit kan handig wezen:
Lees jij wel, als je Chinese Recovery op je mobiel heb staan en je wil de Original Recovery er weer op moet je bij stap 5. op 2 drukken, 1 is voor Chinese recovery zo dat je dat weet daarom staat het ook tussen haakjes.Der Heino schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:54:
[...]
Dus ik moet bij stap 5. van onderstaand op 1 drukken?
Vreemd dan want bijna iedereen met de Huawei Honor 2 / Ascend G615 telefoon vind Chrome een shit browser, en ook een hoop mensen met een andere merk telefoon zo als je duidelijk kan lezen op Google Play, en de standaard browser bij B704 Stable werkt erg snel en soepel, maar je moet in je telefoon bij Voedingsbeheer hem wel op Normaal zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:55:
[...]
Omdat ik de standaard browser niet zo fijn in gebruik vind, ik vind andere browsers zoals Google Chrome fijnere, maar ben andere browsers gaan proberen vanwege het hoge energie verbruik waar het energie beheer in B704 me attent op maakte.
En persoonlijk probeer ik mijn smartphone echt zoveel mogelijk naar mijn eigen smaak customiseren en proberen te perfectioneren zodat de smartphone zo goed mogelijk werkt, enige wat dan min punt blijft is de batterij, de telefoon zelf is zeker snappy genoeg.
[ Voor 30% gewijzigd door AmigaWolf op 20-10-2013 00:00 ]
Ik krijg het toch niet voor elkaar. Nadat de telefoon is geboot (power + volumedown), en ik vervolgens het recovery programma start en op 1 druk, blijft zowel de telefoon als het programma hangen. De telefoon blijft het huawei logo tonen, en het programma blijft op onderstaand scherm hangen.AmigaWolf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:56:
[...]
Lees jij wel, als je Chinese Recovery op je mobiel heb staan en je wil de Original Recovery er weer op moet je bij stap 5. op 2 drukken, 1 is voor Chinese recovery zo dat je dat weet daarom staat het ook tussen haakjes.

Enig idee wat er mis kan zijn?
Ik gebruik al enige maanden de Kwabbernoot B509 rom en heb die er toen op gezet met de chinese recovery. Ik neem aan dat ik die stappen kan overslaan en meteen de SuperSU.zip erop kan flashen?[b][message=41071060,noline]AmigaWolf
Ja via Chinese Recovery.
stap 1 tot en met 10
\edit: hmm...SuperSU-zip is geinstalleerd, maar de laatste stap (menu 5>menu 1) doet geen reboot. Er komen 3 chinese regels, met op de tweede regel ### /cache... (#=chinees)
[ Voor 28% gewijzigd door Stefke op 20-10-2013 12:47 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gehad,uiteindelijk op een andere laptop gebrobeerd en het lukte, dan mijn pc terug naar fabrieksinstellingen en het werkte nu ook .Der Heino schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
Ik krijg het toch niet voor elkaar. Nadat de telefoon is geboot (power + volumedown), en ik vervolgens het recovery programma start en op 1 druk, blijft zowel de telefoon als het programma hangen. De telefoon blijft het huawei logo tonen, en het programma blijft op onderstaand scherm hangen.
[afbeelding]
Dus zal het aan de pc liggen maar ik kon het probleem niet vinden,waarschijnlijk één of ander programma dat tegenwerkte.
Nogal drastisch een format C maar het heeft bij mij geholpen.
Ook al een andere usb poort geprobeerd? Zéker géén USB 3 gebruiken!! Succes
Edit: Ik lees dat je power+volume down gedaan hebt,je moet je telefoon gewoon normaal aanzetten!! zonder volume down dus!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2013 12:32 ]
Ik las het verkeerd:
[quote]Then go back, Menu button 5 and then press menu button 1 (this will reboot your phone).[\quote]
Hier staat eigenlijk "then go back (Menu button 5) and then press button 1". Ik las het zo dat je teruggaat, dan menu 5 en 1 kiest.
Menu 5 slaat op "go back"
Hij doet t weer, tnx!
[quote]Then go back, Menu button 5 and then press menu button 1 (this will reboot your phone).[\quote]
Hier staat eigenlijk "then go back (Menu button 5) and then press button 1". Ik las het zo dat je teruggaat, dan menu 5 en 1 kiest.
Hij doet t weer, tnx!
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 20-10-2013 13:04 ]
Ik ben nu zo ver dat ik B509 geinstalleerd heb, bedankt voor de tips so far!
Om B509 naar B704 te updaten, heb ik eerst een back up gemaakt, dat ging prima. Vervolgens heb ik op de 2GB SD kaart de firmware dload map gezet. Na de telefoon losgekoppeld te hebben van de pc, de update gestart, maar dan gaat er toch iets mis. De telefoon start opnieuw op, en komt vervolgens in het recovery menu (in het Chinees).
Gezien ik op exact dezelfde wijze B509 geinstalleerd heb, snap ik niet waarom dit nu niet werkt. Kan iemand me verder helpen?
Om B509 naar B704 te updaten, heb ik eerst een back up gemaakt, dat ging prima. Vervolgens heb ik op de 2GB SD kaart de firmware dload map gezet. Na de telefoon losgekoppeld te hebben van de pc, de update gestart, maar dan gaat er toch iets mis. De telefoon start opnieuw op, en komt vervolgens in het recovery menu (in het Chinees).
Gezien ik op exact dezelfde wijze B509 geinstalleerd heb, snap ik niet waarom dit nu niet werkt. Kan iemand me verder helpen?
Wat ik heb gedaan is op de sd kaart de map dload gezet, en de telefoon opgestart met de power en volume up and down tegelijk ingedrukt houden, hij start dan automatisch de update, en dit werkte zonder problemen ook met een soft crash toen die niet meer wilde opstarten.
Dan staat Chinese Recovery er nog op en NIET Original Recovery.Der Heino schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:53:
Als je het doet zo als hier boven staat Original Recovery er weer op, en als de programma niks doet als je
op 2 drukt (bij regel 5) en Enter in drukt moet je dit proberen:
Graag gedaan stefijn.stefijn schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:02:
Ik las het verkeerd:
Hij doet t weer, tnx!
[ Voor 12% gewijzigd door AmigaWolf op 21-10-2013 02:20 ]
Verwijderd
Met de Chinese recovery flash je custom roms.Dit zijn ZIP filesDer Heino schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:53:
Met de Originele recovery flash je via de dload map ,deze files zitten in een map en zijn UPDATE.ZIP files.
Duidelijk zo nu?
Helder, erg bedankt voor jullie uitleg!
edit: het was inderdaad de Chinese Recovery welke roet in het eten gooide. 4.2.2 staat er nu op.
edit: het was inderdaad de Chinese Recovery welke roet in het eten gooide. 4.2.2 staat er nu op.
[ Voor 56% gewijzigd door Der Heino op 21-10-2013 23:29 ]
Waar het misgaat is dat mensen op enter drukken terwijl het venster NIET actief is..Der Heino schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
Ik krijg het toch niet voor elkaar. Nadat de telefoon is geboot (power + volumedown), en ik vervolgens het recovery programma start en op 1 druk, blijft zowel de telefoon als het programma hangen. De telefoon blijft het huawei logo tonen, en het programma blijft op onderstaand scherm hangen.
[afbeelding]
Dus eerst ff met de muis IN het venster klikken dan op enter drukken..
Kan het zijn dat er nog verschillende foutjes in 4.2.2 zitten, of is er iets misgegaan tijdens de installatie?
Ik merk o.a. het volgende op:
1) Een ander thema kan worden geselecteerd, maar wordt niet weergegeven na installatie
2) Whatsapp, geen berichtsignaal (trillen / geluid) bij nieuw bericht
Ik merk o.a. het volgende op:
1) Een ander thema kan worden geselecteerd, maar wordt niet weergegeven na installatie
Whatsapp blijft soms geen signaal geven bij een nieuw bericht, wat ik ook probeer.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:03:
Die tweede is makkelijk op te lossen, even in whatsapp handmatig de ringtone instellen.
Blijft het geselecteerde audio bestand op dat moment 'none'? Datzelfde gebeurt je dan waarschijnlijk ook bij meldingen van de e-mail app? Bug in B704 vrees ik.frizti schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:45:
[...]
[...]
Whatsapp blijft soms geen signaal geven bij een nieuw bericht, wat ik ook probeer.
Er staat mij bij dat ik dit ook had met de originele Rom waarmee de telefoon geleverd werd (juni dit jaar)
als je met e-mail de gmail app bedoelt, dan nee die heeft geen probleem.MoiZie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:36:
[...]
Blijft het geselecteerde audio bestand op dat moment 'none'? Datzelfde gebeurt je dan waarschijnlijk ook bij meldingen van de e-mail app? Bug in B704 vrees ik.
Nee, want dan had ik gmail app gezegdfrizti schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:52:
[...]
als je met e-mail de gmail app bedoelt, dan nee die heeft geen probleem.
Ik heb sinds vandaag nieuw werk en daar mag je telefoon simpel weg niet gebruiken en daarom heb ik ook mijn mobiel internet uitgeschakeld, uiteraard zou ik in de pauzes de telefoon wel even kunnen gebruiken, maar dan zou een data bundeltje van MedionMobile a 250MB wel volstaan of gewoon per mb afrekenen en het data verbruik limiteren tot bijvoorbeeld Whatsapp, iets wat zeer makkelijk kan in B704.
Maar de echte reden dat ik deze post schrijf is om te laten zien hoe weinig de telefoon in standby gebruikt heeft in ongeveer 8 uur tijd, want toen ik op mijn vorige werkplek nog geregeld de telefoon gebruikte en ook nog op 3G dan had ik meestal aan einde van de dag de batterij goed leeg en nu stond ie op 2G en de data stond uit dus met wat muziek luisteren op de fiets is er ongeveer 5% van de batterij afgegaan.
Maar de echte reden dat ik deze post schrijf is om te laten zien hoe weinig de telefoon in standby gebruikt heeft in ongeveer 8 uur tijd, want toen ik op mijn vorige werkplek nog geregeld de telefoon gebruikte en ook nog op 3G dan had ik meestal aan einde van de dag de batterij goed leeg en nu stond ie op 2G en de data stond uit dus met wat muziek luisteren op de fiets is er ongeveer 5% van de batterij afgegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 23-10-2013 17:04 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ben er nu mee bezig
Ik ben nog even een openingspost schrijven met wat informatie en dan post ik het topic.
Hij is nog niet helemaal af maar ik heb het topic al geopend.
Verwijderd in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Rooten en Custom ROM's"
Hij is nog niet helemaal af maar ik heb het topic al geopend.
Verwijderd in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Rooten en Custom ROM's"
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 17:56 ]
Wat mij betreft kunnen de officiele update vragen ook wel in dat topic, maar daar laat ik de mods het laatste woord over hebben 
Goed bezig weer Diqiu-Long!
Goed bezig weer Diqiu-Long!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
Handige tip dus om je 3g uit te zetten zoals ik lees maar hoe heb je de icons op de status balk wit gekregen? Is dat met een custom status bar app of een root app..Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:57:
Ik heb sinds vandaag nieuw werk en daar mag je telefoon simpel weg niet gebruiken en daarom heb ik ook mijn mobiel internet uitgeschakeld, uiteraard zou ik in de pauzes de telefoon wel even kunnen gebruiken, maar dan zou een data bundeltje van MedionMobile a 250MB wel volstaan of gewoon per mb afrekenen en het data verbruik limiteren tot bijvoorbeeld Whatsapp, iets wat zeer makkelijk kan in B704.
[afbeelding]
Mvg Rico,
Ik draai zo'n custom ROM welke gebaseerd is op B704, die ROM staat in het nieuwe topic dat ik er gister speciaal voor aangemaakt heb.
Hebben jullie ook dat de volumeknop zo ongelooflijk gevoelig/snel is dat het bijna onmogelijk is iets anders als vol volume of helemaal stil te selecteren? Ik doe altijd 1x zo kort mogelijk op de volumeknop klikken en dan met de slider op het scherm mijn volume kiezen anders is het gewoon niet te doen.
Ligt dat aan de telefoon of aan mijn rom?
Ja dat klopt. Maar als je 1x klikt kun je daarna net zo vaak klikken als nodig zolang de slider in beeld is. Als je hem ingedrukt houdt is ie inderdaad veel te snel.
[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 25-10-2013 12:12 ]
klopt, als je hele goede reflexen hebt en goed oplet wat je doet, lukt het soms om met één of twee stapjes tegelijk te klikken, maar echt relaxed werken doet het niet. Volume veranderen terwijl je je telefoon aan je oor houdt is vrijwel onmogelijk.
Dat heb ik ook hoor, als je volume hogere of zachter wilt zetten gaat ie niet een stukje omlaag maar echt best veel, dus als je het maar iets zachter wou zetten dan staat het plots heel luid.mcDavid schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:32:
Hebben jullie ook dat de volumeknop zo ongelooflijk gevoelig/snel is dat het bijna onmogelijk is iets anders als vol volume of helemaal stil te selecteren? Ik doe altijd 1x zo kort mogelijk op de volumeknop klikken en dan met de slider op het scherm mijn volume kiezen anders is het gewoon niet te doen.
Heeft denk ik met het ontwerp te maken, want de knoppen zitten in de achterkant cover, dat is omdat je bij kapotte volume of power knoppen dan heel makkelijk de achterkant kan vervangen.
Even een opmerking mbt bewuste hoesje van Ebay, die gekke chinezen zijn vergeten het miniscuul openingetje te maken tbv microfoon waardoor de tegenpartij je heel dof hoort. Mij viel al op dat de aansteker app niet echt reageerde op mijn 'uitblazen' . Na enkele maanden en meerdere klachten van bekenden over mijn geluidskwaliteit kom ik erachter dat de opening in het witte Ebay hoesje er niet zit. Even met een nagelvijltje of zo op de juiste plek een inkeping maken van 1 mm en probleem is opgelostTaranQQ schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:16:
[...]
Soortgelijke kun je voor paar centen toch bestellen op Ebay
in allerlei geuren en kleuren
Nee hoor, die gekke chinezen zijn zo gek nog niet, zoek je op G600 dan krijg je de verkeerde zonder gaatje, zoek je op G615 dan krijg je welliswaar wat minder aanbieders maar wel met het bewuste gaatje.TaranQQ schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:13:
[...]
Even een opmerking mbt bewuste hoesje van Ebay, die gekke chinezen zijn vergeten het miniscuul openingetje te maken tbv microfoon waardoor de tegenpartij je heel dof hoort. Mij viel al op dat de aansteker app niet echt reageerde op mijn 'uitblazen' . Na enkele maanden en meerdere klachten van bekenden over mijn geluidskwaliteit kom ik erachter dat de opening in het witte Ebay hoesje er niet zit. Even met een nagelvijltje of zo op de juiste plek een inkeping maken van 1 mm en probleem is opgelost)
http://www.ebay.nl/sch/i....i+g+615+tpu+case&_sacat=0
Verwijderd
HELP!
Ik heb de stappen voor de officiele update die hier eerder stonden gevolgd en nu staat mijn phone in het chinees ?
Edit: mijn excuses voor de paniek, de taal is al opgelost.
Maar is dit normaal dat hij in het chinees stond ?
Verder had ik ook de back-up gemaakt van apps ed. maar niet op een sd kaart maar op het intern geheugen, waarvan niks meer terug te vinden is. Niet slim veronderstel ik ?
Is er een weg terug ?
Grts
Android Noob
Ik heb de stappen voor de officiele update die hier eerder stonden gevolgd en nu staat mijn phone in het chinees ?
Verder had ik ook de back-up gemaakt van apps ed. maar niet op een sd kaart maar op het intern geheugen, waarvan niks meer terug te vinden is. Niet slim veronderstel ik ?
Is er een weg terug ?
Grts
Android Noob
[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 12:41 ]
Verwijderd
Als je een backup maakt naar het interne geheugen en je doet een update ben je alles kwijt, zoals je zelf zei"niet slim" weg is weg en géén weg terug. Zie het positief,die fout maak je geen 2de keerVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:16:
HELP!
Is er een weg terug ?
Grts
Android Noob
Verwijderd
Deze stappen heb ik dus al meerdere malen gevolgd, maar telkens krijg ik een versie in het chinees ?AmigaWolf schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:39:
[...]
[...]
En het leuke is zo simpel staat het ook op mijn Forum, maar hier dan maar een Nederlandse vertaling:
Voordat u begint met de firmware hebt u eerst dit nodig:
1. Download B704 Stable (Android 4.2.2)
2. SD-kaart van minstens 2GB
3. Telefoon met een opgeladen batterij ten minste 50%
1. Plug de telefoon in de computer.
2. Pak de zip bestand uit (met de firmware B704 Stable) en gooi DLOAD map naar de root van de geheugenkaart.
3. Haal de stekker van de telefoon van de computer.
4. In het menu van de telefoon - Instellingen - Opslag - Software Update - SD-kaart Upgrade (of Instellingen - Over de telefoon - System update - update via SD-kaart).
5.De telefoon zal opnieuw opstarten en beginnen met de update-proces (even geduld het kan enkele minuten duren).
Maak eerst een backup van al uw applicaties en uw Massages en browsergeschiedenis en Call logs en meer met Back-up, dat is een applicatie die bij uw telefoon is geleverd.
Na de update start de telefoon opnieuw op (ook even geduld hebben).
Zo moeilijk is dat toch niet?
Klopt dit ?
Verwijderd
Dan zet je hem toch gewoon in Nederlands. In instellingen zie je ergens aan A icoon staan,dat is de taal instelling.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:21:
[...]
Deze stappen heb ik dus al meerdere malen gevolgd, maar telkens krijg ik een versie in het chinees ?
Klopt dit ?
Als je een andere Android telefoon bij de hand hebt kan je het daar natrekken en even googlen is toch ook niet moeilijk?
Wat is een goede houder voor in de auto ?
Er is een nieuwe update uitgekomen:
http://huaweinews.com/2013/10/ascend-g615-b705-firmware/
http://huaweinews.com/2013/10/ascend-g615-b705-firmware/
Mooi om te zien dat Huawei nog verder het ontwikkelen is, maar ik wacht maar even met updaten want ik heb mijn Huawei Honor 2 al tijdje op B704 draaien en alles draait lekker en updaten betekend dat alles weer gewiped is en dan mag ik alles weer vanuit de backup terugzetten en dat kost nogal veel tijd.
Ik draai nu al enige tijd B704. Op het forum las ik al eerder dat meerdere mensen problemen hadden met de notification balk, en met het instellen van een thema/achtergrond.
Om dit op te lossen is een factory reset nodig begrijp ik. Niet vanuit Android (= instellingen?) maar vanuit stock recovery (maakt het uit of deze Chinees zijn, of Engels?).
Als ik deze factory reset zou uitvoeren, ben ik dan alle apps / data kwijt welke ik in tussentijd erop heb gezet?
Om dit op te lossen is een factory reset nodig begrijp ik. Niet vanuit Android (= instellingen?) maar vanuit stock recovery (maakt het uit of deze Chinees zijn, of Engels?).
Als ik deze factory reset zou uitvoeren, ben ik dan alle apps / data kwijt welke ik in tussentijd erop heb gezet?
Zoals al eerder vermeld, inderdaad helaas geen weg terug. Om eenvoudig Google Playstore er terug op te zetten, kan ik aanraden om de Chinese "App Center" te openen, en te zoeken naar google playstore. Vanuit Playstore kun je vervolgens de standaard Google Apps zoeken en installeren.Verder had ik ook de back-up gemaakt van apps ed. maar niet op een sd kaart maar op het intern geheugen, waarvan niks meer terug te vinden is. Niet slim veronderstel ik ?
Is er een weg terug ?
Ik heb er eentje voor je in de aanbieding: hier.MAB The Frisian schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:36:
Wat is een goede houder voor in de auto ?
De telefoon zit er heel stevig in en de houder is verstelbaar. Ik heb hem maar één keer gebruikt, omdat het mij om de navigatie gaat en heb daarom een andere gekocht die 90 graden gedraaid is.
Nou gewoon even de App Back-up gebruiken en alles gaan backuppen, en vergeet niet Google Play Store en Google Play-services ook te backuppen, dan als je alles weer er op zet met Back-up heb je Play Store weer terug.Der Heino schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:01:
Ik draai nu al enige tijd B704. Op het forum las ik al eerder dat meerdere mensen problemen hadden met de notification balk, en met het instellen van een thema/achtergrond.
Dank je voor je reactie!
Graag zou ik nog een bevestiging vernemen of de factory reset dus vanuit stock recovery moet, en of deze in het Chinees moet staan.
Graag zou ik nog een bevestiging vernemen of de factory reset dus vanuit stock recovery moet, en of deze in het Chinees moet staan.
Is ook voor navigatie bedoeld.SpitfireFrl schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:16:
[...]
Ik heb er eentje voor je in de aanbieding: hier.
De telefoon zit er heel stevig in en de houder is verstelbaar. Ik heb hem maar één keer gebruikt, omdat het mij om de navigatie gaat en heb daarom een andere gekocht die 90 graden gedraaid is.
Als je gaat een nieuwe Firmware gaat flashen via stock recovery hoeft dat niet, maar kan je doen als je wil, en vanuit Android zelf via Settings - Storage - Software Update - SD card Upgrade (or Settings - About phone - System update - Update via SD Card) hoef je dat niet te doen gebeurt als het goed is vanzelf dan.Der Heino schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:20:
Dank je voor je reactie!
Ik heb een factory reset uitgevoerd nu, via stock recovery (Chinees). Helaas heeft dit het euvel niet kunnen oplossen. Ik heb nog steeds geen notificatie paneel, en ook een thema kan ik nog niet selecteren. Kan iemand me hier verder helpen?
De stock recovery is in Engels en NIET in het Chinees, de Chinees recovery is voor Custom ROMS, maar ik had de notificatie paneel probleem alleen met B509 Stable, en niet (met B550) meer met B704 Stable.Der Heino schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:25:
Ik heb een factory reset uitgevoerd nu, via stock recovery (Chinees). Helaas heeft dit het euvel niet kunnen oplossen. Ik heb nog steeds geen notificatie paneel, en ook een thema kan ik nog niet selecteren. Kan iemand me hier verder helpen?
Je kan Custom notificatie paneels downloaden van Play Store.
Ik heb deze erop gezet:
[ROM] CLEANROM B705 V1.1 BY MOIZIE
en nu kan ik geen sms meer versturen of ontvangen.
Bij de contacten wordt die mogelijkheid ook niet meer gegeven.
Ik kan niets daarover vinden, iemand een idee?
Ander punt.
Als ik weer met "dload" wil flashen via software update in de telefooninstellingen,
komt de telefoon bij een reboot in de chinese recovey ipv dat ie gaat flashen.
Hoe kan ik dat oplossen?
Ander punt.
Als ik weer met "dload" wil flashen via software update in de telefooninstellingen,
Hoe kan ik dat oplossen?
Eerst Stock Recovery er op zetten.Turboprop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:05:
Ik heb deze erop gezet:
Ander punt.
Hoe kan ik dat oplossen?
recovery6.0.1.9_AscendHonor2.exe
Meer kan je vinden op mijn Forum.
[ Voor 4% gewijzigd door AmigaWolf op 03-11-2013 01:27 ]
Dank voor de reactie, ga ik proberen.
Ik kan bij die B705 de usb-debugging ook niet vinden, grr. (ik zie geen developer options)
Iemand anders nog last van geen sms functie bij de B705?
Ik kom er nu achter dat het komt door de SMS-integratie van Hangouts.
Weet nog niet of ik dat zo prettig vind.
[ Voor 21% gewijzigd door Turboprop op 03-11-2013 09:29 ]
Verwijderd
In instellingen 7 x op over de telefoon klikken en developers menu verschijnt weer.Turboprop schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:01:
[...]
Dank voor de reactie, ga ik proberen.
Ik kan bij die B705 de usb-debugging ook niet vinden, grr. (ik zie geen developer options)
Iemand anders nog last van geen sms functie bij de B705?
Ik kom er nu achter dat het komt door de SMS-integratie van Hangouts.
Weet nog niet of ik dat zo prettig vind.
Thnx, met een correctie: 7x op build-nummer klikkenVerwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:36:
[...]
In instellingen 7 x op over de telefoon klikken en developers menu verschijnt weer.
Verwijderd
Is er nu eigenlijk een makkelijke manier om de B704 te installeren met notification balk en mogelijkheid om van thema te veranderen ?
Dat zit in Hangouts. Je krijgt de eerste keer dat je de telefoon opstart ook die melding in je notificatie balk waarin je dat kan instellen.Turboprop schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:05:
Ik heb deze erop gezet:
Ander punt.
Hoe kan ik dat oplossen?
Ja gewoon met de dload methode met original recovery, of een Custom Rom er op flashen, en als dat niet werkt is het niet op te lossen, wat ik kan vinden op internet, sommige mensen hebben daar last van, en jij bent een van die ongelukkige.Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:03:
Is er nu eigenlijk een makkelijke manier om de B704 te installeren met notification balk en mogelijkheid om van thema te veranderen ?
Maar probeer dit:
Hi all
(Droid myanmarther) helped me to get my notification panel back all thanks go for him:thumbup: and this what happend between us:-
Ok,I know it.
I'll show you my method how I get back notification toggles.
First of all, you'll need downgrade to b550 because I had tried with b550.
Then, wipe factory reset data your phone in recovery mode(not wipe cache partition).
Download I given you below and extract somewhere on your computer.You'll see dload folder have only Kb size.
Put it in your root of formatted sd card and install as firmware installation(vol+,vol-,power).
If installation have done, install firmware as you like.
You will see notification toggles in notification bar.
That's all.
Hope you fine with my way.Good luck
Here is the link - https://db.tt/GZGvuTPq[/QUOTE]
[ Voor 67% gewijzigd door AmigaWolf op 03-11-2013 21:19 ]
Verwijderd
Juist jaTurboprop schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:52:
[...]
Thnx, met een correctie: 7x op build-nummer klikken

Verwijderd
Ik heb al lang een probleem met Titanium Backup.
Als ik een backup maak met TB en ik flash een andere rom en installeer dan TB weer dan dan is mijn backup verdwenen(uiteraard eerst back up gedaan)op mijn externe sd staat wel een map van TB.
Kan iemand nu eens duidelijk verklaren hoe ik een gemaakte backup met TB probleemloos kan overzetten na flashen van een andere rom etc.
Als ik een backup maak met TB en ik flash een andere rom en installeer dan TB weer dan dan is mijn backup verdwenen(uiteraard eerst back up gedaan)op mijn externe sd staat wel een map van TB.
Kan iemand nu eens duidelijk verklaren hoe ik een gemaakte backup met TB probleemloos kan overzetten na flashen van een andere rom etc.
Je moet gewoon in Titanium Backup het goeie pad instellen naar je backup map en dit is iets dat je online kunt vinden.
Eigenlijk heeft dit dus ook niks te maken met het toestel zelf en moet je gewoon in de installingen van Titanium backup de map selecteren op je externe sd kaart.
Eigenlijk heeft dit dus ook niks te maken met het toestel zelf en moet je gewoon in de installingen van Titanium backup de map selecteren op je externe sd kaart.
Verwijderd
Ik heb mijn Backup map verwezen naar mijn externe sd en zoals ik al zei staat er een titanium map op mijn externe sd.Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:08:
Je moet gewoon in Titanium Backup het goeie pad instellen naar je backup map en dit is iets dat je online kunt vinden.
Beste tweakers,
Ik zit met een probleem. Ben in het bezit van een Huawei G615, heb daar vorige week een custom rom geplaats met chinese recovery. Wilde vandaag weer terug naar stock rom, heb mijn chinese recovery verwijderd en heb een aantal stock roms gedownload. Maar geen enkele werken, krijg telkens de melding "Huawei SD card update fail".
Heb zoals beschreven de folder "dload" op de root van mijn sdkaart geplaatst. Nu heb ik hemaal geen besturings systeem op mijn tel.
Zou iemand mij aub kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen,
Ik zit met een probleem. Ben in het bezit van een Huawei G615, heb daar vorige week een custom rom geplaats met chinese recovery. Wilde vandaag weer terug naar stock rom, heb mijn chinese recovery verwijderd en heb een aantal stock roms gedownload. Maar geen enkele werken, krijg telkens de melding "Huawei SD card update fail".
Heb zoals beschreven de folder "dload" op de root van mijn sdkaart geplaatst. Nu heb ik hemaal geen besturings systeem op mijn tel.
Verwijderd
Hier vindt je alles wat je nodig hebt,ga eerst naar How To- restore a soft brick.james27 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:14:
Beste tweakers,
Je G615 staat daarna wel in chinees maar dat los je op door in instellingen naar een icoontje te zoeken een A,dat zijn de taalinstellingen. Daarna kan je weer een normale rom flashen.
Voor een custom rom heb je de Chinese recovery nodig en voor een STOCK rom de Engelse met de DL map methode.Je vindt alles in onderstaande link,wat je nodig hebt en hoe het te doen.
Heb zelf ook al een softbrick gehad en heb geen problemen gehad om hem terug tot leven te brengen.
Succes
http://www.sorexblog.altervista.org/

Het is gelukt, bedank voor je hulp! .
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:17:
[...]
Hier vindt je alles wat je nodig hebt,ga eerst naar How To- restore a soft brick.
Je G615 staat daarna wel in chinees maar dat los je op door in instellingen naar een icoontje te zoeken een A,dat zijn de taalinstellingen. Daarna kan je weer een normale rom flashen.
Voor een custom rom heb je de Chinese recovery nodig en voor een STOCK rom de Engelse met de DL map methode.Je vindt alles in onderstaande link,wat je nodig hebt en hoe het te doen.
Heb zelf ook al een softbrick gehad en heb geen problemen gehad om hem terug tot leven te brengen.
Succes
http://www.sorexblog.altervista.org/
[ Voor 6% gewijzigd door james27 op 07-11-2013 12:02 ]
Als je op je G615 van ICS naar Jelly Bean gaat (officiële update op de Duitse Huaweisite), ben je dan al je apps kwijt? Deze informatie is nergens op de site terug te vinden.
Verwijderd
Ja en erbestaat zoiets als een backup maken,dit kan je wel vinden op de site.Domokun schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:07:
Als je op je G615 van ICS naar Jelly Bean gaat (officiële update op de Duitse Huaweisite), ben je dan al je apps kwijt? Deze informatie is nergens op de site terug te vinden.
Ja, maar daar heb je de App Back-up voor, die standaart bij je Huawei komt.Domokun schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:07:
Mijn telefoon gebruikt 544 mb werkgeheugen van de beschikbare 700 Mb.
Zijn er apps of trucjes om die 544 Mb naar beneden te schroeven? Ik heb namelijk helemaal niet zo veel apps en hoe meer het geheugen vol zit, hoe eerder de huawei gekke latencies gaat vertonen.
Zijn er apps of trucjes om die 544 Mb naar beneden te schroeven? Ik heb namelijk helemaal niet zo veel apps en hoe meer het geheugen vol zit, hoe eerder de huawei gekke latencies gaat vertonen.
Ik heb net hetzelfde voor. Je kan de apps sluiten maar op lange termijn helpt dat niet meer.serioussiem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:31:
Ik herstart de mijne 's avonds voor het slapengaan en dan heb je weer het maximum vrij ram geheugen mogelijk. Spijtig dat de g615 ook geen 2 gig heeft zoals de honor 2.
Ik gebruik deze tool..serioussiem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:31:
Heeft iemand al problem gehad met de sim kaart lezer? want volgens mijn is die van mij kapot gegaan helaas
gelukkig nog garantie.
Heb je sindsdien een tutorial geschreven of heb ik deze gemist in dit topic? Ik moet ook een scherm vervangen van een ascend g615. Als ik het goed begrijp moet ik een digitizer kopen van een g600 (u8950d)?Ward191 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:02:
Ik overweeg om mijn telefoon, de 2gb versie, te upgraden omdat hij nu op 4.0.4 B018 draait. Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat voor rom dat is aangezien ik geen info kan vinden over deze rom op het internet in het Engels. En is het wel verstandig/noodzakelijk om te upgraden naar een andere? Het belangrijkste vind ik dat de batterij lang (Langer) mee gaat en dus valt een 4.1.x al af denk ik. Google Now interesseert me niet zoveel aangezien ik het toch niet zal gebruiken.
Edit:
Heb Trouwens laatst jammer genoeg mijn telefoon laten vallen waardoor het scherm gebarsten was maar na wat puzzelen en wat wachten op een nieuwe digitizer is hij met succes vervangen.
Als jullie intresse hebben zou ik wel een kleine tutorial kunnen maken (tekst alleen) zodat je niet opeens 2 weken moet wachten op wat plakband zoals ik als het bij jullie gebeurt. Het beste is natuurlijk om hem gewoon niet te laten vallen
Vandaag maar is gebeld voor mijn sim kaart probleem. Dus gewoon het support nummer gebeld dat 10 cent per minuut koste dat is een redelijk normaal bedrag. Het enigste wat ze me kon vertellen is dat ik naar de reparatie afdeling moest bellen. Ze kon me niet even doorverbinden nee ik kreeg het nummer van haar en moest direct naar hun bellen. Dus ik bel op kost het 54 cent per minuut dat is gewoon niet normaal. En natuurlijk een wachtrij van 4 mensen dus even wachten zeggen ze opeens er staan 5 mensen in de wachtrij u kunt beter later terugbellen. Dus toen heb ik maar opgehangen in andere woorden zeer slechte service! .
Heb een schijnbaar leuk spel gevonden: Respawnables maar werkt niet omdat ik geen Tegra videokaart heb. Zijn hier workarounds voor of dikke pech?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hij doet het ook gewoon op de Mali400 MP, Adreno 220, Tegra3, SGX535 , or superior, staat er gewoon bij.RonaldDesigns schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:32:
Heb een schijnbaar leuk spel gevonden: Respawnables maar werkt niet omdat ik geen Tegra videokaart heb. Zijn hier workarounds voor of dikke pech?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zynga.digitallegends.respawnables&hl=nl
Er zit blijkbaar een fout in het spel, maar ook mensen met een Samsung Galaxy Note 2 en s4 hebben die problemen, dus je zal je geduld moeten hebben tot ze dat gemaakt hebben met een update.
Niemand anders ervaring met het vervangen van een digitizer (front glass) van een honour2 of g615?
Kun je hier wat mee ?Tarrot schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:53:
Niemand anders ervaring met het vervangen van een digitizer (front glass) van een honour2 of g615?
Huawei Honor 2 II how to disassemble
dank u! Ik ga dus een digitizer van de g600 bestellen, dat zou dezelfde zijn als de g615.fotojunk schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:58:
[...]
Kun je hier wat mee ?
Huawei Honor 2 II how to disassemble
@Mensen die er iets meer verstand van hebben:
Moet ik eerst alles op dat plaatje losmaken of kan ik gewoon na het losmaken van de eerste schroefjes de front losmaken?
De technieker gebruikt in het filmpje een haardroger ofzo om het los te maken? De front zit er dus op vastgelijmd?
Zijn er belangrijke dingen waarop ik moet letten?
Ik weet niet wat voor GPU er in de Huawei zit, maar op de asus notepad speelt hij perfect.AmigaWolf schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:12:
[...]
Hij doet het ook gewoon op de Mali400 MP, Adreno 220, Tegra3, SGX535 , or superior, staat er gewoon bij.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zynga.digitallegends.respawnables&hl=nl
Er zit blijkbaar een fout in het spel, maar ook mensen met een Samsung Galaxy Note 2 en s4 hebben die problemen, dus je zal je geduld moeten hebben tot ze dat gemaakt hebben met een update.
Tijdens een software update knalde mijn g615 uit, halverwege, en gaat nu niet meer aan.
Ik zie ook geen ledje of zo branden tijdens het laden en geen enkele toetscombinatie werkt, om de telefoon aan te krijgen.
Zou de telefoon stuk zijn of is er nog hoop?
Ik zie ook geen ledje of zo branden tijdens het laden en geen enkele toetscombinatie werkt, om de telefoon aan te krijgen.
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
Als zelfs na de batterij er uit hallen en er weer in doen het niet meer doet kan je zeker weten zeggen dat hij stuk is, en dat je een RMA moet doen.groxgrox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:32:
Tijdens een software update knalde mijn g615 uit, halverwege, en gaat nu niet meer aan.
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem. Mijn simkaart wordt niet herkend terwijl op andere telefoons het wel werkt en met een andere simkaart zelfde probleem ook na terugzetten naar fabrieksinstelingen.Mijn batterij ging de laatste paar weken maar 12 uurtjes mee bij normaal gebruik heb een nieuw batterij gekocht maar zelfde probleem in de nacht gaat er 15% eraf terwijl alleen 2G aanstaat en voor de rest alles uit.
GMavak schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:58:
Vandaag maar is gebeld voor mijn sim kaart probleem. Dus gewoon het support nummer gebeld dat 10 cent per minuut koste dat is een redelijk normaal bedrag. Het enigste wat ze me kon vertellen is dat ik naar de reparatie afdeling moest bellen. Ze kon me niet even doorverbinden nee ik kreeg het nummer van haar en moest direct naar hun bellen. Dus ik bel op kost het 54 cent per minuut dat is gewoon niet normaal. En natuurlijk een wachtrij van 4 mensen dus even wachten zeggen ze opeens er staan 5 mensen in de wachtrij u kunt beter later terugbellen. Dus toen heb ik maar opgehangen in andere woorden zeer slechte service! .
@james en wat geeft hij aan bij de accu details pagina als hoofdverbruikers?
Bij mij gaf was android system de groot verbruiker en mobiel netwerk, zag niet echt gekke dingen had een app die liet zien welke programma's veel verbruikt. Heb hem vandaag ter reparatie aangeboden en ben het nu vier weken kwijt.
RonaldDesigns schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:34:
@james en wat geeft hij aan bij de accu details pagina als hoofdverbruikers?
Vreemd ik heb B704 Stable en mijn telefoon werkt perfect, i had op een volle batterij een scherm tijd van 3 uur en 10 minuten, en deed totaal met een volle batterij 1 dag en 19 uur (43 uur).james27 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:06:
Bij mij gaf was android system de groot verbruiker en mobiel netwerk, zag niet echt gekke dingen had een app die liet zien welke programma's veel verbruikt. Heb hem vandaag ter reparatie aangeboden en ben het nu vier weken kwijt.
[...]
Ik speelde Dead Defence 44 Minuten, en gebruikte mijn web browser ongeveer 40 minuten.
Dat is niet een slechte tijd denk ik, zo het is vreemd dat hij het niet goed doet bij jou de batterij.
[ Voor 20% gewijzigd door AmigaWolf op 16-11-2013 23:21 ]
Ik heb nogsteeds geen antwoord gehad op mijn email al meer dan een week niet dus vandaag maar een pickup & return email gestuurd kijken hoelang het duurt voordat ik daar antwoord op krijg.james27 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:44:
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem. Mijn simkaart wordt niet herkend terwijl op andere telefoons het wel werkt en met een andere simkaart zelfde probleem ook na terugzetten naar fabrieksinstelingen.Mijn batterij ging de laatste paar weken maar 12 uurtjes mee bij normaal gebruik heb een nieuw batterij gekocht maar zelfde probleem in de nacht gaat er 15% eraf terwijl alleen 2G aanstaat en voor de rest alles uit.
[...]
Ik weet nu in iedergeval dat het niet aan mij ligt dat de sim kaart lezer kapot is.
Wordt zo langzamerhand een beetje moe van de g615.
Moet te vaak m'n pincode opnieuw invoeren, de browser stopt er te vaak zomaar mee, heb soms een hamer nodig omdat het scherm geregeld slecht reageert op m'n vinger en zo nog wel een paar dingen. Iets wat ik met m'n SGS nooit last van had. En ook de snelheid valt me voor een quad tegen.
De Nexus 5 komt volgende week binnen dus dan die maar eens proberen.
Moet te vaak m'n pincode opnieuw invoeren, de browser stopt er te vaak zomaar mee, heb soms een hamer nodig omdat het scherm geregeld slecht reageert op m'n vinger en zo nog wel een paar dingen. Iets wat ik met m'n SGS nooit last van had. En ook de snelheid valt me voor een quad tegen.
[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 21-11-2013 00:27 ]
Ik ervaar al het bovenstaande persoonlijk niet, ik moet alleen soms een reboot doen omdat blijkbaar mijn mobiel internet soms niet aan wilt.
Pincodes van simkaartjes heb ik sowieso uitgeschakeld.
Pincodes van simkaartjes heb ik sowieso uitgeschakeld.
ik heb precies het zelfde. Morgen wordt de tel opgehaald. hopelijk komt die beter terug dan dat die weg gaat.MAB The Frisian schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:25:
Wordt zo langzamerhand een beetje moe van de g615.
roelbb
Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.