Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Ik ben naar MIUI v5 gegaan. Moet zeggen het ziet er prachtig uit, maar net als Mauro V5 heb ik ook bij deze geen Caller ID. Oftewel je ziet niet de naam van diegene die belt. Ik blijf dat echt heel onhandig vinden.

Zelf ben ik niet zo'n fan van EMUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb juist een probleem ontdekt. Als ik een bericht krijg van iemand en die is opgeslagen als bv 0477 dan krijg ik de naam niet maar gwn het volledige nummer startende met de landcode (+32). Dan moet ik het nummer zelf veranderen... :/ Foutje in ICS of foutje van Huawei?

[ Voor 3% gewijzigd door Thijs_g op 10-06-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is al vaak hier langs gekomen, sommige hebben er last van en andere niet, maar het is sowieso geen slecht idee om je telefoon nummers gewoon als +316 op te slaan, ik geloof dat ik meeste nummers zo opgeslagen heb.

Want als je gebeld word dan krijg je +316 te zien en niet 06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 18:00
Als je rooted bent is daar een handige oplossing voor(niet bij alle roms). Gewoon in de build.prop zoeken naar ro.config.hwft_MatchNum=11 en die 11 dan veranderen naar 8 of 9.
zal even uitleggen hoe het werkt. Dit nummer geeft aan om te zoeken naar het laatste x aantal nummers(in miui dus 11) als je een Nederlands nummer neemt dan heb je dus +31 6 xxx xx xxx of 06 xxx xx xxx. Als je het nummer naar 8 verandert kijkt hij dus of de laatste 8 nummers hetzelfde zijn als met iemand die je in je lijst hebt staan. In dit geval herkent hij je 06 nummer gewoon en weergeeft de naam perfect!

[ Voor 54% gewijzigd door knoertenbonk op 10-06-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:58:
Dat is al vaak hier langs gekomen, sommige hebben er last van en andere niet, maar het is sowieso geen slecht idee om je telefoon nummers gewoon als +316 op te slaan, ik geloof dat ik meeste nummers zo opgeslagen heb.

Want als je gebeld word dan krijg je +316 te zien en niet 06.
Daar heeft het niets mee te maken hoor. Ik heb het er al eens vaker over gehad. HIUI v1 had het niet en dat is echt al oude versie, maar heeft weer andere kuren. Beetje raar dat zelfs Huawei en MIUI dit nog niet verwerkt hebben. Mijn vader belde me gisteren en die heb ik er gewoon instaan als +316 en gelukkig ken ik zijn nummer. Ik zit nu op de nieuwste Sorex versie, maar die vind ik niet zo snel en blijft met bepaalde dingen iets hangen. Zing het hier wel even mee uit tot een betere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08 12:48
Kyhfin schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:20:
[...]
Ik zit nu op de nieuwste Sorex versie, maar die vind ik niet zo snel en blijft met bepaalde dingen iets hangen. Zing het hier wel even mee uit tot een betere versie.
Die ervaring heb ik ook, heel soms een "hang"..
Caller id werkt perfect geen problem..heb wel alle nummers met landcode erin staan (+31xxxxxx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Omdat ik uit die Chinese site van het plaatje dat ik eerder postte niet uit kwam of "grafitti green" inderdaad de hoes was met de pinguïn (en het mij ook niet duidelijk was of de levertijd nu 1 dag 1 week 1 maand of 1 jaar zou zijn) heb ik maar de knoop doorgehakt en op deze site een custom hoes besteld met een eigen foto/ontwerp.

Let wel dat ik een G600 hoes heb besteld, volgens mij precies dezelfde afmetingen, anders kom ik over een paar dagen denk ik met hangende pootjes hier m'n beklag doen. Het is wel jammer dat er nog niet zo veel te verkrijgen is en dat een hoop Chinese sites alleen maar in bulk versturen. Anyway als iemand hier kan bevestigen dat de G600 accessoires ook passen hoor ik dat graag, en anders heb ik weer eens vette pech.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:15:
heb ik maar de knoop doorgehakt en op deze site een custom hoes besteld met een eigen foto/ontwerp.
Like a pro _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ geweldig

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
fotojunk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:22:
[...]

Die ervaring heb ik ook, heel soms een "hang"..
Caller id werkt perfect geen problem..heb wel alle nummers met landcode erin staan (+31xxxxxx)
Ok, deze Sorex versie is bij mij gewoon vanmiddag op 4 uur de accu al bijna leeg zonder echt noemenswaardig wat te doen. Meestal zit ik 's avonds nog makkelijk op 50%, dus deze vreet accu.

Vreemde is ook dat ik geen whatsappjes en zo ontvang tot ik de telefoon ontwaak en dan ineens komt alles binnen. Hij valt dus in diepe slaap of zo terwijl hij dan dus ook nog meer accu verbruikt. Ook niet echt tevreden met deze versie. Echt wel lastig zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

lol nee deze
1985 belde nog voor dat andere hoesje.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk wel dat de batterij snellere leeg gaat wanneer ik de telefoon op 3G gebruik, al gebruik ik ook de powerful setting via ascend tools.

Op WiFi en GSM heb ik duidelijk een betere batterij duur dan op 3G, maja slecht bereik gaat een batterij sowieso snellere leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:03:
Ik merk wel dat de batterij snellere leeg gaat wanneer ik de telefoon op 3G gebruik, al gebruik ik ook de powerful setting via ascend tools.

Op WiFi en GSM heb ik duidelijk een betere batterij duur dan op 3G, maja slecht bereik gaat een batterij sowieso snellere leeg.
Dat klopt, maar ik zat vandaag de hele dag op de UT (met WiFi) en thuis met WiFi, dus dat zou dan niet het probleem moeten zijn. Nu ben ik hele tijd thuis en vliegt hij er alweer door (heb reboot geprobeerd). Denk toch maar andere rom (wederom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Kyhfin schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:19:
[...]

Dat klopt, maar ik zat vandaag de hele dag op de UT (met WiFi) en thuis met WiFi, dus dat zou dan niet het probleem moeten zijn. Nu ben ik hele tijd thuis en vliegt hij er alweer door (heb reboot geprobeerd). Denk toch maar andere rom (wederom).
Denk dat ik de de vorige van SoreX er weer op zet..
Die Hybride 629/630 die werkte probleemloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddyDiks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-05-2024
Hallo, ik heb zo'n ding, maar hij wil geen mail sturen met de standaard email app.
Alle poorten geprobeerd, maar niets wil werken. Huawei heeft al de laatste software erop gezet, maar zonder resultaat. Iemand een idee??
Eddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

EddyDiks schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:13:
Hallo, ik heb zo'n ding, maar hij wil geen mail sturen met de standaard email app.
Alle poorten geprobeerd, maar niets wil werken. Huawei heeft al de laatste software erop gezet, maar zonder resultaat. Iemand een idee??
Eddy
Hmm ik mail vrijwel nooit vanaf de telefoon dus het was me nog niet opgevallen maar ik heb dit probleem ook inderdaad. Ontvang wel alles (ik reageer meestal via pc/tablet vanwege groter scherm/toetsenbord). Ik ben benieuwd of er een oplossing is, anders ga ik eens opzoek naar een andere email app.

De foutmelding die ik krijg is "verbindingsprobleem" trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door rockhopper op 12-06-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
rockhopper schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:49:
[...]

Hmm ik mail vrijwel nooit vanaf de telefoon dus het was me nog niet opgevallen maar ik heb dit probleem ook inderdaad. Ontvang wel alles (ik reageer meestal via pc/tablet vanwege groter scherm/toetsenbord). Ik ben benieuwd of er een oplossing is, anders ga ik eens opzoek naar een andere email app.

De foutmelding die ik krijg is "verbindingsprobleem" trouwens.
Wel ontzettend weinig info he van jullie beiden... Ik mail hier namelijk al vele (verschillende) roms probleemloos met de e-mail app, op 2 verschillende Exchange servers. Dus tja, waar het dan aan zou moeten liggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MoiZie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:15:
[...]

Wel ontzettend weinig info he van jullie beiden... Ik mail hier namelijk al vele (verschillende) roms probleemloos met de e-mail app, op 2 verschillende Exchange servers. Dus tja, waar het dan aan zou moeten liggen..?
Ik ben best bereid om meer info te geven, als ik wist wat verder nuttig is. email komt binnen maar wordt niet verstuurd, standaard email client op andere telefoon heeft dezelfde instellingen smtp server via POP zowel poort 25 als SSL 465 en TLS poort 587 geven de time out/verbindingprobleem. Dit is de stock rom niet-geroote telefoon
android versie 4.0.4
"e-mail" app versie 4.1

Als er meer is wat ik kan testen hoor ik dat graag, ik heb niet veel ervaring met opzetten van emails/email servers en heb tot nu altijd op al m'n toestellen pop kunnen gebruiken. Exchange zegt me dus niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddyDiks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik mail met de standaard app naar een smt server van UPC of United Domains. Loopt op alle telefoons tot nog toe probleemloos, maar deze Huawei doet het niet. Exchange wil wel, geen probleem.
Dus bij SMTP mail krijg ik ook de melding "verbindings probleem" en ik heb al even gegoogled, maar er hebben er meer problemen mee. Huawei wil de mobiel weer ophalen en nu echt te repareren.... ben benieuwd.
K-9 mail werkt uitstekend, maar de standaard app ziet er veeel beter uit, dus deze moet het gewoon doen...
Eddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Kyhfin schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:25:
[...]

Ok, deze Sorex versie is bij mij gewoon vanmiddag op 4 uur de accu al bijna leeg zonder echt noemenswaardig wat te doen. Meestal zit ik 's avonds nog makkelijk op 50%, dus deze vreet accu.

Vreemde is ook dat ik geen whatsappjes en zo ontvang tot ik de telefoon ontwaak en dan ineens komt alles binnen. Hij valt dus in diepe slaap of zo terwijl hij dan dus ook nog meer accu verbruikt. Ook niet echt tevreden met deze versie. Echt wel lastig zo :P
Dat is niet vreemd hoor, ga maar eens naar je instellingen, Wifi dan naar geavanceerd. Daar zie je staan "wifi behouden in slaapstand." Als je daar kiest voor altijd, dan zal je wifi niet uit gaan. Het kost wel batterij, dus het is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
knoertenbonk schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:27:
[...]

Dat is niet vreemd hoor, ga maar eens naar je instellingen, Wifi dan naar geavanceerd. Daar zie je staan "wifi behouden in slaapstand." Als je daar kiest voor altijd, dan zal je wifi niet uit gaan. Het kost wel batterij, dus het is aan jou.
Neuh ik bemerk de laatste paar dagen dezelfde bug, in principe zou hij namelijk dingen binnen moeten krijgen via 3g, maar dat gebeurt dus niet.

Ik weet alleen niet of dat aan B630 ligt of aan iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
ooh nouja mijn 3G doet het helemaal niet, dus ja ik weet niet hoe dat allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een screen protector erbij gekregen die tot over de knoppen gaat. Is dat een probleem?

[dislaimert: ik ben absolute noob met deze zaken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39
benbaba schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Uit 3 reviews/bronnen een gemiddelde helderheid van 405 nits.
Wow, dank voor het uitzoeken! En da's een prima helderheid. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe mijn Desire scoort wat dit betreft, niet zo hoog vermoed ik.

Ook dank voor het filmpje over 1 versus 2 Gb, zoveel apps start ik eigenlijk niet dus ik vermoed dat ik aan de 1 Gb wel genoeg heb. :-)

Ik vind het nog steeds wat spannend om de G615 te bestellen, maak ik wel de goede keuze?? Aan de andere kant, 250 euro voor een telefoon met goede specs en 3 jaar garantie, waar zeur je dan over. :P Of zijn er nou nadelen aan dit toestel die ik over het hoofd zie?

Edit: Ik heb hem maar gewoon gekocht! 8)

Ik lees dat er maximaal een SD kaartje van 32 Gb in kan. Nu heb ik hier een 64 Gb kaartje liggen, iemand toevallig al geprobeerd of dit toch werkt?

[ Voor 10% gewijzigd door musicfreak op 13-06-2013 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
musicfreak schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:13:
[...]

Ik lees dat er maximaal een SD kaartje van 32 Gb in kan. Nu heb ik hier een 64 Gb kaartje liggen, iemand toevallig al geprobeerd of dit toch werkt?
Volgens deze post wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musicfreak schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:13:
[...]
Of zijn er nou nadelen aan dit toestel die ik over het hoofd zie?
Kan er wel een paar voor je verzinnen:

- Geen hoge kwaliteit foto's zoals DSLR / geen optische zoom
- Geen 3d
- Geen ruime beschikbare hoesjes zoals Samsung
- Geen full HD scherm
- Accu levensduur kort

Beetje M.N., maar het is wat jij zoekt in een telefoon en deze telefoon biedt veel waar voor z'n geld. Dus ik zou zeggen: veel plezier met de aankoop ;) Ik twijfel ook nog, maar dat is puur budgettair.

EDIT: wat moet je overigens met 64 gb :o 32 gb is al veel (vind ik dan)

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 13-06-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Die acculevensduur kort valt vergeleken met andere telefoons volgens mij ook wel heel erg mee. Ik had gisteren en eergisteren ook een ROM waarbij de accu erdoor vloog, maar op de goede roms kan ik heel veel doen en redt ik de dag makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
64 Gb is ook vrij veel, ik heb echter nog zo'n kaartje liggen dus dan is het mooi dat ik hem ook kan gebruiken.

Die accu valt inderdaad wel mee als ik het lees. Ik kan me er vast mee redden, en anders koop ik nog een reserve exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kyhfin schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:26:
Die acculevensduur kort valt vergeleken met andere telefoons volgens mij ook wel heel erg mee. Ik had gisteren en eergisteren ook een ROM waarbij de accu erdoor vloog, maar op de goede roms kan ik heel veel doen en redt ik de dag makkelijk.
Voor een smartphone idd, maar mijn huidige gaat een week mee gemiddeld (ben niet constant erop bezig) en met vol gebruik (internet) 2 dagen. Partner heeft de lg p970 en in verhouding laadt zij extreem veel op.

Accu's vind ik een groot probleem op alle smartphones. Of je hebt een diehard phone met lelijk klein scherm die standby half jaar meegaat die doet waarvoor het bedoeld is: bellen en smsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mooi twee aparte achtergronden ingesteld, een voor het vergrendelscherm en een voor het startscherm, dat is volgens mij toch een van de extra features dankzij emui 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
RonaldDesigns schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:51:
[...]
Voor een smartphone idd, maar mijn huidige gaat een week mee gemiddeld (ben niet constant erop bezig) en met vol gebruik (internet) 2 dagen.
Welke telefoon is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
RonaldDesigns schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:51:
[...]

Voor een smartphone idd, maar mijn huidige gaat een week mee gemiddeld (ben niet constant erop bezig) en met vol gebruik (internet) 2 dagen. Partner heeft de lg p970 en in verhouding laadt zij extreem veel op.

Accu's vind ik een groot probleem op alle smartphones. Of je hebt een diehard phone met lelijk klein scherm die standby half jaar meegaat die doet waarvoor het bedoeld is: bellen en smsen :P
Ben ik het mee eens dat accu bijna altijd zwakte punt is van alle smartphones, maar mijne was ook in comparison.

Als je namelijk de telefoon afschiet als keuze, omdat zijn accu slecht is, dan vind ik dat enigszins onterecht. Ik vergeleek hem ook met vergelijkbare telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nokia 5800. Het is een hybrid tussen baksteen en smartphone. Je kunt er mee gooien en er kunnen ook apps op. Met touchscreen erop, hij doet op zich wel meeste zaken wat ik wil, alleen niet de kwaliteit die ik nu zou willen, niet echt geweldig foto's, laat staan video's.

Dat de haiwei 615 fullhd schiet vind ik wel top, dat zou voor mij echt n reden zijn om het al te nemen. En de rest : quadcore, 1gb ram, 32gb kaartje kopen voor opslag, apps ben ik niet erg van, voor dingen die je wilt kan je net zo goed een website bezoeken/bookmarken. Ik zou icoontjes eerder voor games/shortcuts gebruiken.

EDIT: die 3x3 deal is voor de eerste 100k benelux gebruikers. Is dat niet allang bereikt?

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 13-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: NIET MEER BESCHIKBAAR
hier hebben we V&A voor

Heb twee weken geleden een G615 aangeschaft maar heb deze na drie dagen weer geretourneerd. Had in mijn enthousiasme deze accessoires al op DealExtreme besteld en deze zijn nu gearriveerd. Totale aanschafwaarde was maar $8 o.i.d. maar vind het zonde als het nu in de kast verdwijnt en daar stof gaat liggen vangen. Verkopen is niet de moeite, dus wie het eerst komt mag het hebben :) .

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
knip

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
RonaldDesigns schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:42:
Nokia 5800. Het is een hybrid tussen baksteen en smartphone.
:P
EDIT: die 3x3 deal is voor de eerste 100k benelux gebruikers. Is dat niet allang bereikt?
Dat zou je denken ja, maar ik hoop het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

RonaldDesigns schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:42:
Nokia 5800. Het is een hybrid tussen baksteen en smartphone. Je kunt er mee gooien en er kunnen ook apps op. Met touchscreen erop, hij doet op zich wel meeste zaken wat ik wil, alleen niet de kwaliteit die ik nu zou willen, niet echt geweldig foto's, laat staan video's.

Dat de haiwei 615 fullhd schiet vind ik wel top, dat zou voor mij echt n reden zijn om het al te nemen. En de rest : quadcore, 1gb ram, 32gb kaartje kopen voor opslag, apps ben ik niet erg van, voor dingen die je wilt kan je net zo goed een website bezoeken/bookmarken. Ik zou icoontjes eerder voor games/shortcuts gebruiken.

Nou als het echt al bereikt was zou het wel vermeld staan denk ik. Ik verwacht niet dat ze het zo snel bereiken omdat er niet veel reclame mee gemaakt wordt en Huawei nog maar een klein marktaandeel heeft. Snel rekensommetje half nederland smartfoon, 8miljoen, helft android? 4 miljoen (marge voor mensen die foon dubbel hebben) > 3,5 miljoen, aandeel huawei 5%? (halen ze niet) en dan moeten die telefoons nog na januari gekocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:21:
[...]

Nou als het echt al bereikt was zou het wel vermeld staan denk ik. Ik verwacht niet dat ze het zo snel bereiken omdat er niet veel reclame mee gemaakt wordt en Huawei nog maar een klein marktaandeel heeft. Snel rekensommetje half nederland smartfoon, 8miljoen, helft android? 4 miljoen (marge voor mensen die foon dubbel hebben) > 3,5 miljoen, aandeel huawei 5%? (halen ze niet) en dan moeten die telefoons nog na januari gekocht zijn.
Het is een benelux actie, andere landen tellen ook mee. Vandaar dat het me leek dat het snel zou gaan. Maarja het staat er nog dus zal het idd nog lopen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ByteMe_ op 13-06-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

RonaldDesigns schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Het is een benelux actie, andere landen tellen ook mee. Vandaar dat het me leek dat het snel zou gaan. Maarja het staat er nog dus zal het idd nog lopen ;)
Ach oké dan komen er misschien nog 10 miljoen potentiele kopers bij, maar goed, ik vraag me sowieso af wat het nut is om zoiets te melden. Je geeft de potentiele koper alleen maar stress of hij/zij er wel/niet op tijd bij zal zijn.
Sta gewoon achter je service en bedien iedereen, of maak er een zooitje van en behandel niemand. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo 2 gekocht, voor vrouw en mij :) Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Ik kreeg vandaag mijn Aluminum alloy case cover binnen.
Zijkant alu kleur en onderkant zwart..

Vind het wel cool .. :) Picture

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeten de topic waarschuwing te lezen misschien?

[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
knip

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Sinds vandaag dit mooie toestel in bezit. Hij werkt echt heerlijk, mooi geluid, goede camera, lekker snel. Wel moet ik een beetje aan het schem wennen. Wellicht doordat ik een sterke bril heb, i.c.m. de hogere resolutie t.o.v. mijn HTC Desire. Daarnaast vind ik 'm bij invallend zonlicht wat flets. Herkennen jullie dit?

Even een paar vraagjes:
- Zijn die dolby digital plus instellingen ook aan te passen?
- Wat wordt er met slimme achtergrondverlichting bedoeld?
- Horen de drie touchbuttons onderaan verlicht te zijn? Is dit wellicht ook een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip
slimme achtergrond is vast hetzelfde als auto achtergrond? Veel mensen vinden dat k*t werken. Is er veel licht wordt ie feller, en donkerder minder fel.

Rest (nog) geen idee

EDIT: PS1 hier staan, en die spellen spelen kan ook op de huawei lees ik, nu duurt het wachten nog langer :+

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
musicfreak schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 21:54:
Sinds vandaag dit mooie toestel in bezit. Hij werkt echt heerlijk, mooi geluid, goede camera, lekker snel. Wel moet ik een beetje aan het schem wennen. Wellicht doordat ik een sterke bril heb, i.c.m. de hogere resolutie t.o.v. mijn HTC Desire. Daarnaast vind ik 'm bij invallend zonlicht wat flets. Herkennen jullie dit?

Even een paar vraagjes:
- Zijn die dolby digital plus instellingen ook aan te passen?
- Wat wordt er met slimme achtergrondverlichting bedoeld?
- Horen de drie touchbuttons onderaan verlicht te zijn? Is dit wellicht ook een instelling?
Vraag 1:

Ja die Dolby Digital instellingen zijn aan te passen, kijk maar eens in de instellingen.

Vraag 2:

Ik zou zeggen auto helderheid? Maar ik weet ook dat je de auto helderheid kunt aanpassen.

Vraag 3:

Ja dat hoort zo, maar de ROM die ik draai Tigerlee B550 te vinden in dit topic heeft de Ascend tools mee geleverd en daarmee kun je die touch buttons uit zetten als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:09:
Ja die Dolby Digital instellingen zijn aan te passen, kijk maar eens in de instellingen.
Ehm ja maar daar zie ik het niet staan. Wel zie ik de Dolby mobile audio effects service bij de Apps maar daar kan je 'm niet starten.
Ik zou zeggen auto helderheid? Maar ik weet ook dat je de auto helderheid kunt aanpassen.
Bij helderheid heb je de optie Automatische helderheid, dat hebben volgens mij alle Android telefoons. Die slimme achtergrondverlichting als extra optie is voor mij nieuw.
Ja dat hoort zo, maar de ROM die ik draai Tigerlee B550 te vinden in dit topic heeft de Ascend tools mee geleverd en daarmee kun je die touch buttons uit zetten als je dat wilt.
Bij mij staan ze uit, ik wil ze juist aanzetten! 8) Ik draai de stock ROM, Android 4.0.4 / B107...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:09:
[...]

Zoeken op "Tigerlee B550" geeft geen hits..
Waar kan ik die ROM vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja in dit topic, ga maar mooi pagina's terug bladeren want ik heb hem zelf geüpload en toen in dit topic gepost.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:51:
Ja in dit topic, ga maar mooi pagina's terug bladeren want ik heb hem zelf geüpload en toen in dit topic gepost.
Waarom is ie dan met zoeken niet te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Misschien omdat het Tigerlei b550 is en niet Tigerlee? :P

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Jivebunny schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:04:
Dank je...tja als mensen hun eigen stuff niet goed schrijven... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Sowieso raad ik je de rom van Mangusta aan: http://huaweiascendg615.w...usta-b550v1-0-with-aroma/

Easy does it. Aroma installer etc. Stabiel en snel. Ik draai wederom een versie van Miui, maar de batterij drain is altijd irritant na een aantal dagen. Als dit niet zo was, zou ik op Miui blijven, want eMui is toch echt een samenraapsel en is het gewoon net niet.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Wat maf, na een reset doen de tochbuttons het opeens wel, alleen gaan ze wel snel uit. Om dat het aan te passen moet ik Ascend tools installeren denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door musicfreak op 14-06-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Iemand een idee waar je de ascend tools kan downloaden? Kon die niet vinden en vond ze wel relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Jivebunny schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:17:
Sowieso raad ik je de rom van Mangusta aan: http://huaweiascendg615.w...usta-b550v1-0-with-aroma/

Easy does it. Aroma installer etc. Stabiel en snel. Ik draai wederom een versie van Miui, maar de batterij drain is altijd irritant na een aantal dagen. Als dit niet zo was, zou ik op Miui blijven, want eMui is toch echt een samenraapsel en is het gewoon net niet.
Die had ik erop..maar had vaak "freezes" .
Ben dus weer terug gegaan naar de Hybride van SoreX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jivebunny schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:04:
Hahahaha, maja als je terug blader kom je hem uiteindelijk ook tegen en dan had je gezien dat ik het fout gespeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Jivebunny schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:17:

Die werd mij ook aangeraden. Zit er nu paar dagen op en bevalt prima en heb nog geen enkele freeze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen heeft deze rom nou ook niet bepaald bijzondere tweaks, maar met Aroma installer is wel uiteraard handig.

Maar voor rest is die Rom bijna hetzelfde als mijn aangepaste Tigerlei, want enige aanpassing zou multilanguage zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ah ok. Ja Tigerlei heb ik niet geprobeerd. Als ze bij MIUI fixen dat de nummers weergegeven worden dan ga ik daar wel weer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tigerlei is gewoon een B550 zonder al die Chinese bloatware en het heeft Google play en ik heb toen alleen hem multilanguage gemaakt en geüpload.

In deze post heb ik mijn aangepaste versie toen gepost, ik gebruik deze zelf ook al een hele tijd en bevalt erg goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

niet hier

[ Voor 96% gewijzigd door 13art op 15-06-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Blijkbaar is het voor sommige mensen moeilijk om even de topicwaarschuwing te lezen en zich daar ook aan te houden. Heb dus wat post van de laatste pagina's verwijderd omdat die hier niet thuis horen maar in het levertijden en prijzen topic!!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Zoals ik al eerder schreef moet ik een beetje aan het scherm van de G615 wennen. Overdags met licht door de ramen vind ik het scherm zelfs binnen soms al wat flets overkomen en heb ik de neiging de helderheid op maximaal te zetten. Ook op deze maximale helderheid blijft die fletsheid. Het maakt hierbij niet uit of ik de slimme achtergrondverlichting aan of uit zet. Misschien ontbreekt'er wat contrast.
Als het buiten donkerder wordt vind ik het beeld echter prima, en kan de helderheid behoorlijk wat omlaag.

Herkennen jullie dit? Ik lees hier weinig negatiefs over het scherm maar ik merk dat ik nog niet geheel tevreden mee ben. Met de rest van het toestel absoluut wel trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door musicfreak op 16-06-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Klopt het dat "Mangusta-B550_AROMA_V1_1 ROM" in de telefoon zelf v1.0 aangeeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

fotojunk schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:02:
Klopt het dat "Mangusta-B550_AROMA_V1_1 ROM" in de telefoon zelf v1.0 aangeeft ?
Bij mij is dat iig ook zo. Denk dat ie een paar hotfixes heeft gedaan maar die aanpassing is vergeten.
musicfreak schreef op zondag 16 juni 2013 @ 07:59:
Het maakt hierbij niet uit of ik de slimme achtergrondverlichting aan of uit zet. Misschien ontbreekt'er wat contrast.

Herkennen jullie dit? Ik lees hier weinig negatiefs over het scherm maar ik merk dat ik nog niet geheel tevreden mee ben. Met de rest van het toestel absoluut wel trouwens.
Heb je wel eens naar de color temperature gekeken? Misschien helpt dit aangezien je aangeeft dat je denkt dat de helderheid niet de boosdoener is...?

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-P_777qDxqwM/Ub22GWCbr9I/AAAAAAAAHhc/TsrxBKY8O5U/w500-h889-no/Screenshot_2013-06-16-14-56-35.png

[ Voor 56% gewijzigd door Jivebunny op 16-06-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 20:59
@Jivebunny, Waar stel je dit in dan? Bij mij is deze optie er niet bij het menu weergave.
Overigens vind ik het scherm wel erg prettig en goed (G615). Ook over de rest ben ik erg te spreken. Een hele goede eerste indruk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
roko14 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:48:
@Jivebunny, Waar stel je dit in dan? Bij mij is deze optie er niet bij het menu weergave.
Ik zie het ook niet staan, wellicht draai je een custom ROM die deze optie als extra heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb die optie wel standaard op mijn telefoon. Zelfs out of the box had ik die optie erop zitten. Nu heb ik B550 en heb die optie nog steeds. Het staat gewoon onder 'Display' bij mij, onder 'Wallpaper' en boven 'Auto-rotate screen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Pimorez schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:01:
Het staat gewoon onder 'Display' bij mij, onder 'Wallpaper' en boven 'Auto-rotate screen'.
Wat gek, bij mij staat er tussen 'Achtergrond' en 'Scherm automatisch draaien' helemaal niets... Ik draai B107.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Die komt inderdaad uit de Mangusta B550 1.1 versie waar ik het eerder over had. Ik heb deze optie ook in eerdere versies gezien, en is in ieder geval ergens in Emotion UI 1.5 geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
musicfreak schreef op maandag 17 juni 2013 @ 06:56:
[...]

Wat gek, bij mij staat er tussen 'Achtergrond' en 'Scherm automatisch draaien' helemaal niets... Ik draai B107.
Dat is dan inderdaad gek, want toen ik B107 draaide had ik die optie wel gewoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Vreemd ja!

Niemand hier last van een niet goed afleesbaar scherm zo in de zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja maar dat is alleen als ik mijn telefoon net aan heb gezet. Ik heb de brightness namelijk op Automatisch gezet waardoor de eerste 1-2 secondes altijd donkerder zijn. Na het aanpassen heb ik er geen last van, tenzij ik de zon precies op m'n scherm heb (of een andere lichtbron), maar volgens mij heeft elke telefoon dat.

[ Voor 10% gewijzigd door Pimorez op 17-06-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Op veel smartphones zien er in de zon niet al te veel, maar er zit wel verschil tussen de verschillende merken en types. Als ik deze review op Notebookcheck.net lees (die ik altijd erg waardeer om hun reviews van laptops) dan is de helderheid gemiddeld 328,3 cd/m2. Verder vallen de zwartwaardes wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk kunnen proberen en vind het nu al een superding. Lekker scherp beeld. Ook verlichting lijkt mee te vallen, zal morgen eens buiten testen.

Hij ligt ook lekker in de hand. Maar morgen nog veel meer te testen, o.a. video's afspelen, geluid, gaming, kijken hoe dat gaat

EDIT: backup is erg vervelend te doen. Keer op keer valt of het toestel uit (30 sec timeout) en dan ben je bijna klaar en verbreekt de verbinding. :X En nu bij elk ding wat ik backup zegt hij in hisuite dat de backup is mislukt. Begint al goed. Ik was iets te enthousiast met alle programma's na herstart doet de backup het meteen. Wrs teveel lopen aantikken

[ Voor 40% gewijzigd door ByteMe_ op 19-06-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
MoiZie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:28:
Pff, dat power menu met reboot en screenshot opties is een pain in the... Huawei heeft allerlei custom modificaties gemaakt aan android.policy.jar. Een hel om doorheen te werken. Ik geef het maar even op, iemand anders mag slim zijn. :P

Nieuwe rom versie gemaakt. Aroma \o/

Kom maar op met jullie wensen voor customizen van de roms...

http://huaweiascendg615.w...lean-b630-v1-1-by-moizie/
Ik heb de rom geïnstalleerd. Werkt erg goed! Thanks!!

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Tweaker.nu

we all float down here

Ik heb sinds een maand ook de Huawei g615, werkt allemaal prima. Echter toen ik overstapte van vodafone abo naar Tele2 sim-only kreeg ik met geen mogelijkheid mobiel internet aan de gang. De tele2 helpdesk heeft geprobeerd om te helpen, maar na vele malen de instellingen te hebben ingevoerd gaven zij het op en zou het wel aan mijn toestel liggen.

Dan maar zelf op onderzoek uit gegaan en na wat zoeken de juiste APN-instellingen gevonden die wel werken.

gevonden op http://jwbs-blog.blogspot...erbinding-en-wifi-op.html

Repareer dit voor Tele2 als volgt:

Ga naar instellingen > Mobiel netwerk
Kies "Namen toeganspunten"
Kies "Tele2 internet"
Zet "Verificatietype" op "geen"
Zet APN-type op "default,supl"

Ik hoop dat Tele2 dit ook verwerkt in de toestelhulp, want hoewel ze zelf het toestel verkopen wordt het daar niet genoemd.

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik begrepen heb moet je met Tele2 ook nog roaming aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik heb in versie 1.1c van CleanROM eindelijk die APN lijst compleet gemaakt, dan hoef je het inderdaad niet meer handmatig toe te voegen bij oa Tele2 (heb ik zelf ook). En ja, de lijst werkt nu volledig :+

CM10 begint een beetje onmogelijk te worden, snap het niet zo goed meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind tot nu toe het enige minpunt de camera als het donker is, krijg je erg ruisende onscherpe foto's. Maar ben je overdag buiten heb je juist echt mooie foto's voor een telefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 24-06-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin april een G615 gekocht via amazon.de
Tot nu toe zeer tevreden van het toestel op alle vlakken, tot ik vorige week problemen kreeg met de batterij.

Begon toen ik op vakantie ging, toestel uitgeschakeld voor de reis en toen ik het na enkele dagen weer wou opzetten bleek batterij volledig leeg (batterij stond op +90% bij uitschakelen). Geen probleem, even opnieuw laden en weer starten.
In de dagen nadien bleek echter mijn batterij veel sneller leeg te lopen. Waar ik voordien bij een dag doorsnee gebruik 's avonds rond de 40 à 50 % overhield, kwam ik nu de dag niet meer door.

Telefoon is niet geroot, geen recent nieuwe app's geïnstalleerd en geen wijziging in mijn gebruikspatroon. Ik wist dus niet onmiddellijk een reden om het grote verschil te verklaren. Heb dan alle locatieservices van google maps uitgeschakeld, apps die syncen minder frequent gezet etc. Echter zonder veel resultaat, batterij loopt zienderogen achteruit tegen minsten 10% per uur wanneer de telefoon gewoon in slaapstand zit.

Gisterennacht dan telefoon volledig opgeladen, BetterBatteryStats geïnstalleerd om te kijken of er zich wakelocks voordoen die mijn batterij opvreten. Telefoon in m'n broekzak en gaan werken. Na ongeveer 5 uur slechts 20% batterijniveau meer over, telefoon werd slechts een tiental minuten gebruikt. Geen mogelijkheid om op te laden dus heb ik het toestel in vliegtuig modus gezet (had al gemerkt dat het batterijniveau dan wel vrij stabiel bleef).
Op het einde van de werkdag bleek het toestel echter uitgevallen, batterij volledig leeg.. Telefoon heeft nu volledige nacht en voormiddag opgeladen, echter lukt het nog steeds niet om hem opnieuw op te zetten. De animatie van het opladen komt wel op het scherm, echter blijft na al die uren nog op 0 staan, led blijft ook rood. Inschakelen lukt niet, zelfs geen opstartscherm, gewoon niets.

Enig idee? Is mijn batterij gewoon reeds defect na 2 maanden?
Ik dacht eerst dat een van mijn apps mijn toestel niet in slaapstand liet gaan en hierdoor de batterij drainde. Maar nu hij zelfs niet meer oplaadt vermoed ik dat het probleem eerder bij de batterij ligt. Of heeft iemand andere vermoedens?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet wifi / internet volledig uit (doe ik sowieso buitenshuis & snachts) en check eens met een virusscanner en/of adscanner. En laat hem hierna eens een dag aanstaan zonder wifi.

Ik red het nu 1-2 dagen (maar varieert omdat ik ook veel installeer en games speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi staat bij mij ook enkel hier in huis aan. Batterij drainde dus ook met wifi uitgeschakeld, en op het einde zelfs in vliegtuigmodus.
Nu, ik denk dat de batterij gewoon fucked is, aangezien hij nu al +15 uur aan de lader hangt en ik het toestel nog steeds niet kan opzetten.. Virus/adscanner zal dus niet direct lukken. Kan niet veel meer uittesten als ik hem niet meer aan de praat krijg natuurlijk :)

Iemand enig idee waar ik (zo snel mogelijk) aan een vervangbatterij kan raken? (gratis verzending naar België mooi meegenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die had ik ook gezien, mijn ervaring met DX levertijden zijn echter niet zo schitterend :)
Goed als je kan wachten, maar ik heb niet echt zin om 3 weken of meer zonder m'n phone te doen.

Toch bedankt al, als nog iemand andere ideeën heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de G615 nu een paar dagen in bezit (althans mijn vrouw dan). Het toestel werkt prima, is snel, etc., etc. Echter is er 1 probleem wat toch nog steeds fundamenteel is, lijkt me bij een telefoon: hij kan niet bellen!?!? Ik heb alle contacten van sim en van gmail account in de telefoon gekopieerd. Echter als je een contact aantikt om te bellen, gebeurt er niets. Ook een nummer bellen, werkt niet. Gebeld worden lukt wel. Ik heb geen custom rom er op gezet en was dat ook eigenlijk niet van plan, maar dit is toch wel heel vreemd.

Weet iemand raad? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:31:
Ik heb de G615 nu een paar dagen in bezit (althans mijn vrouw dan). Het toestel werkt prima, is snel, etc., etc. Echter is er 1 probleem wat toch nog steeds fundamenteel is, lijkt me bij een telefoon: hij kan niet bellen!?!? Ik heb alle contacten van sim en van gmail account in de telefoon gekopieerd. Echter als je een contact aantikt om te bellen, gebeurt er niets. Ook een nummer bellen, werkt niet. Gebeld worden lukt wel. Ik heb geen custom rom er op gezet en was dat ook eigenlijk niet van plan, maar dit is toch wel heel vreemd.

Weet iemand raad? Alvast bedankt.
Hoe staan de nummers erin ?
+316xxxxxxxx

zo heb ik ze erin staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:01:
Wifi staat bij mij ook enkel hier in huis aan. Batterij drainde dus ook met wifi uitgeschakeld, en op het einde zelfs in vliegtuigmodus.
Nu, ik denk dat de batterij gewoon fucked is, aangezien hij nu al +15 uur aan de lader hangt en ik het toestel nog steeds niet kan opzetten.. Virus/adscanner zal dus niet direct lukken. Kan niet veel meer uittesten als ik hem niet meer aan de praat krijg natuurlijk :)

Iemand enig idee waar ik (zo snel mogelijk) aan een vervangbatterij kan raken? (gratis verzending naar België mooi meegenomen).
Lijkt me een mooi geval voor de 3x3 actie service. Een accu hoort langer mee te gaan, en zij repareren je accu/telefoon met gratis ophalen en verzenden.
Als je je telefoon niet kwijt wilt zou je ook amazon.de / .co.uk kunnen proberen met verzenden, maar geen idee hoe snel het daar gaat. Je hebt dan vaak wel de optie om tegen meerprijs express delivery te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Vandaag is de G615 voor € 219,95 incl. verzendkosten (!) te koop via iBood. Mooie prijs!

Ik heb mijn G615 geretourneerd omdat ik niet voldoende tevreden was over het scherm. Vond het wat te flets, te weinig contrast, iets te lage maximale helderheid bij gebruik buiten in de zon. Verder blijft het qua specs en afwerking een dijk van een toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door musicfreak op 25-06-2013 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loopt op Android 4.0 Ice Cream Sandwich
En op het plaatje staat 4.1 :+ Maar was helemaal die 3x3 vergeten. Vind die hoes die ik erbij heb ook nog steeds erg handig. Het past nog allemaal in de broekzak en is grotendeels beschermd tegen krassen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotojunk schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:27:
[...]

Hoe staan de nummers erin ?
+316xxxxxxxx

zo heb ik ze erin staan..
Ik had al op diverse forums gezien dat het evt. daar aan zou kunnen liggen, dus ik heb dat ook al geprobeerd aan te passen, maar ook dat werkt niet. En sterker nog, als ik niet gebruik maak van de contactenlijst, maar gewoon een onbekend nummer wil bellen, werkt het dus ook niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:34:
[...]

Ik had al op diverse forums gezien dat het evt. daar aan zou kunnen liggen, dus ik heb dat ook al geprobeerd aan te passen, maar ook dat werkt niet. En sterker nog, als ik niet gebruik maak van de contactenlijst, maar gewoon een onbekend nummer wil bellen, werkt het dus ook niet. :-(
Welke Android heb je draaien? En je hebt wel verbinding met de provider?

[ Voor 11% gewijzigd door ByteMe_ op 25-06-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:37:
[...]

Welke Android heb je draaien? En je hebt wel verbinding met de provider?
Android versie die met het toestel kwam. Uit mijn hoofd 4.0.4. Ik wilde de officiele volgende update van Huawei afwachten die ongeveer nu zou uitkomen. Er is zeker verbinding met de provider, want je kan wel naar het toestel bellen. Dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, die draai ik ook. En bellen met de normale nummertjes lukt ook niet?

Ik ga straks een nieuwe update erop zetten. De 4.1 is er wel als het goed is. Maar welke update heb jij het over?Bron graag Nvm, gevonden

[ Voor 25% gewijzigd door ByteMe_ op 25-06-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueone54321
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:52:
[...]

En op het plaatje staat 4.1 :+ Maar was helemaal die 3x3 vergeten. Vind die hoes die ik erbij heb ook nog steeds erg handig. Het past nog allemaal in de broekzak en is grotendeels beschermd tegen krassen nu.
Net ook besteld via iBood, maar wat houdt die 3x3 precies in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:55:
Ok, die draai ik ook. En bellen met de normale nummertjes lukt ook niet?

Ik ga straks een nieuwe update erop zetten. De 4.1 is er wel als het goed is. Maar welke update heb jij het over?Bron graag
Ik had begrepen dat er een nieuwe officiele update naar 4.1 of 4.2 zou komen voor dit toestel. Deze bron: http://www.gsminfo.nl/blo...-ascend-p1-en-ascend-g615

Wat bedoel jij met een nieuwe update? Een 'officiele' Huawei update? Ik ben benieuwd. Dank overigens voor je reacties alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueone54321 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Net ook besteld via iBood, maar wat houdt die 3x3 precies in.
Google op 3x3 Huawei en je komt er wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:03:
[...]

Ik had begrepen dat er een nieuwe officiele update naar 4.1 of 4.2 zou komen voor dit toestel. Deze bron: http://www.gsminfo.nl/blo...-ascend-p1-en-ascend-g615

Wat bedoel jij met een nieuwe update? Een 'officiele' Huawei update? Ik ben benieuwd. Dank overigens voor je reacties alvast.
Ik had hem al gevonden, post ge-edit. 4.1 is al beschikbaar en kan je als het goed is al updaten. Dat gaat gewoon via je settings, je krijgt vanzelf te horen of je telefoon een update heeft. Wel altijd eerst backup maken.
Google op 3x3 Huawei en je komt er wel
Het is in dit topic ook maar een stuk of 50x gezegd

Ik moet zeggen dat internet wel super straks loopt op de telefoon. Op mijn oude tel liep de browser steeds vast, hier nog geen enkele keer. Ben de app rommel niet gewend en dat is te zien, krijg allemaal van die reclame rotzooi in beeld. Maar met wifi uit no problem. Avast free was ook 1 van de eerste apps, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldDesigns schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:09:
[...]

Ik had hem al gevonden, post ge-edit. 4.1 is al beschikbaar en kan je als het goed is al updaten. Dat gaat gewoon via je settings, je krijgt vanzelf te horen of je telefoon een update heeft. Wel altijd eerst backup maken.
Ik heb ook al geprobeerd te updaten via de telefoon maar nog geen update beschikbaar helaas. Kan ik dat mss forceren? Ik heb zelf een Galaxy Note en daar iets met de landcode gedaan en toen was de update daar. Maar inderdaad zoals je al aangeeft, verder werkt de telefoon prima, alleen tsja dat bellen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, rooten. Heb daar verder geen verstand van, maar daar vind je genoeg info over in dit topic

[ Voor 66% gewijzigd door ByteMe_ op 25-06-2013 11:49 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.