Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee de software vind ik echt goed, ik ben daar echt tevreden over, vooral omdat ze niet zoveel bloatware erop hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08 12:48
Draai sinds een paar dagen deze ROM.
Draait zeer stabiel, met CallerID en notification panel werkt ook..
LED notification incl trillen i.c.m. LED Flow (betaalde versie) doet het ook goed..
Ik gebruik dit alleen voor K9 mail.

Kortom zeer tevreden met deze ROM..

Ik lees hier en daar over batterij kalibratie. wie kan me vertellen hoe de procedure is en waar die tool te vinden is...

[ Voor 0% gewijzigd door fotojunk op 17-05-2013 18:06 . Reden: Type fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die tool vind je in de playstore en heet battery calibration, daar heb je wel root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 18:00
Is het mogelijk om een versie MET de nieuwe GPU drivers, en multi languagen erop te zetten. Maar dan zonder te rooten? Ik wil namelijk mijn garantie niet kwijtraken. Ik zag namelijk een soort stappenplan waar je pas op het laatst root, wat nou als je dat niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al die roms zijn sowieso multilanguage en je kunt ook unrooten, het is niet zoals bij HTC dat je een bootloader moet ontgrendelen ofzo.

Je zou Tigerlei B550 multilanguage kunnen flashen via de Chinese custom recovery en daarna flash je de ASOP keyboard uit Android 4.2.

Google play zit al in deze rom, maar niet de volledige gapps. Je kunt heel eenvoudig weer gewoon de stock recovery erop zetten en unrooten is altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Oke, dat ga ik doen! Eerst wil ik wel eventjes proberen hoe die Alpha versie is, en dan zet ik dat spulletje van jou erop ;)
weet je misschien ook of ik van die b550 weer terug kan naar b107 als ik dat zou willen? Ik heb die B107 al gedownload, maar kan dat dan gewoon via Update van SD? Of moet ik dat dan weer via die recovery flashen?

[ Voor 46% gewijzigd door knoertenbonk op 17-05-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Genotools vindt mijn virusscanner niet leuk.
Is dat te verwachten met dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je virusscanner gewoon uit zetten, dat is wel vaker met dit soort tooltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Thnx, is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ik heb nu heel mooi die Tigerlei B550 erop gezet, je krijgt inderdaad een veel betere prestatie bij spelletjes. Ik kan nu alles op High zetten zonder problemen. Allen mijn notification dinges doet het niet, en ik kan de online update optie ook niet vinden.. weet iemand waar dat zou moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij een G615? Op XDA waren er meerdere mensen die zeiden dat notificatie snelkoppelingen het niet deden?

Of heb je niet data gewiped enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ik heb idd de G615, ik zie ook dat op xda meedere mensen dat zeggen. Iemand zei dat je die pushservices moest downloaden, maar ik kan niet vinden waar die online-update optie staat. In ieder geval niet bij "about phone." Ook de update via SD kan ik niet vinden, maar dat is minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In die custom rom van Tigerlei zit update via SD ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
aah, dat verklaart het. Is er misschien iets van een mirror voor de officiele B550? Die chinese downloads zijn echt langzaam, ik moet nu 9 uur wachten op een bestand van 790mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens in het XDA topic? Ik wil B550 wel uploaden, maar dat duurt dan ook wel een uur of 2 a 3 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Nee dat is niet nodig, bedankt voor het aanbod. Ik heb wel even geduld. Er stond wel eentje op een chinees forum, maar de snelheid daarvan is niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hem al nu al het uploaden, ik zit nu op 19% en over 2 uur zou het uploaden klaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Deze gaat iets sneller
http://cn.ui.vmall.com/ns...AOK3o03qDDxK3Hh0Y&pid=687 komt trouwens van vmall.com

[ Voor 30% gewijzigd door benbaba op 19-05-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ok, hij is bezig met downloaden. Als ik een official rom installeer, is mijn root dan ook gelijk weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja je moet opnieuw rooten. Die Tigerlei is een geoptimaliseerd B550, daar zijn die bloatware apps verwijderd enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Zit nu ook op Tigerlei, ben toch ook maar weer naar goede oude Apex launcher gegaan en heb stock theme inmiddels. Nog steeds jammer van de beperktere security mogelijkheden en lockscreen features, maar wel super soepel en met batterij spaarstand is het een heerlijk toestel! Had na een goede 12 uur meer dan 81% over met gemiddeld gebruik. Gaat echt de goede kant uit!

Oh en met Tigerlei is het Rijden profiel er ook weer :) Jammer van het redelijk nutteloze lockscreen (shortcuts niet aanpasbaar en verwijzen naar chinese navigatie en voice assistant).

Over een half jaar ziet het er misschien nog heel veel beter uit. *fingerscrossed*

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij bespaard de batterij bespaar stand helemaal niet veel, ik heb zowel b550 op bespaar stand gedraaid en nu op performance en ik merk weinig verschil kwa batterij duur.

Dus ik draai standaard op performance mode. Je kunt trouwens ook een lockscreen van een derde partij gebruiken, ik zelf gebruik ook het Android thema van emui, maar je zou altijd een andere lockscreen in de Google playstore kunnen zoeken.

Dat Android 4.2 keyboard is trouwens ook erg fijn, daar zit tenminste een Nederlands woordenboek in. Ik had gister mijn telefoon 24 uur in standby laten liggen en de batterij was van 100% naar 87% gezakt en ik had wifi gewoon aan.

Ik gebruik de telefoon vooral als ik van huis weg ben, want thuis gebruik ik meer de Nexus 7 en mijn notebook.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ja, ik heb al gekeken in de store, maar de mogelijkheden zijn redelijk beperkt. Widgetlocker heb ik al heel lang, maar de standaard thema's die je erbij krijgt passen niet goed bij mijn thema's die ik leuk vind (dus mag je gaan zoeken naar iets wat misschien wel past, maar vaak slecht verkrijgbaar is), en de lockscreens zijn niet heel dynamisch. Zodra Miui een soepele versie voor de honor 2 heeft ga ik daar denk ik weer mee verder. De soepelheid van Emui wint het voorlopig :)

Het keyboard is zeker fijn, die had ik ook in het begin maar zit toch weer op Swiftkey, zonder flow/swype stand (nu een stuk soepeler), want ik kon de toetsenindeling niet aanpassen naar Dvorak, welke ik inmiddels helemaal gewend ben. Iets gaat niet helemaal goed met die kb van dark defender maar dat ligt voornamelijk aan de manier waarop de rom multilang is gemaakt denk ik. Iets registreert niet goed. Heb namelijk wel kunnen kiezen voor NL in de initial setup, maar kan in de settings alleen maar Engels kiezen nu. Geen NL meer. Dus ik raak het voorlopig even niet meer aan hehe.

[ Voor 4% gewijzigd door Jivebunny op 21-05-2013 09:27 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen wat lijntjes in de file hw_defaults.xml weg gehaald en toen Tigerlei opnieuw ingepakt, dus alle credits gaan naar Tigerlei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
De Honor 2 vandaag ontvangen. Is voor de vrouw dus dit weekend maar eens eea aanpassen zodat de overstap van Bada naar Android 4.0.3 geen problemen oplevert. Net even de manual gedownload en later maar eens een ander Rommetje erop.

Die halve inch tov m'n SGS valt me niet eens op en vroeg me dan ook af of ik wel de 2 had ontvangen.
Heb onderin 4 touch toetsen, itt foto op page 1, maar geeft wel 2.03GB geheugen aan.

Denk toch dat ik de Honor heb ipv de Honor 2 terwijl de add duidelijk de 2 vermeldde.
Sjips, nog eens even kijken wat te doen.

[ Voor 42% gewijzigd door MAB The Frisian op 23-05-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb je ervoor betaald dan? En kijk eens bij over deze telefoon of het een u9508 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:13:
Wat heb je ervoor betaald dan? En kijk eens bij over deze telefoon of het wen u9508 is.
Was ik al achter, het is een u8860.

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die heeft de tekst uit mijn review ook nog gekopieerd. Dus je hebt deze gekocht? Dan ben je opgelicht of hoe noem je dat wanneer iemand een andere product levert dan ie zegt te verkopen.

Ik zou de verkoper in gebreke stellen of zo, hij heeft je gewoon bedrogen.

Maar ik vind het ook kwalijk dat het even mijn tekst uit mijn review kopieert.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:19:
Die heeft de tekst uit mijn review ook nog gekopieerd. Dus je hebt deze gekocht? Dan ben je opgelicht of hoe noem je dat wanneer iemand een andere product levert dan ie zegt te verkopen.
Och, verkoopster kwam niet raar over, weet niet of ze het bewust gedaan heeft, en verzend het toestel dan ook gewoon retour.

Kan altijd nog aangifte doen en in het uiterste geval rijd ik even die kant uit om m'n centen weer op te halen.

Gaan we weer op zoek naar een andere SP en weet niet wat het nu wordt.

Opafspraak : Verkoopster heeft ingestemd met retourneren van bedrag via PP dus alles is weer in orde.

[ Voor 16% gewijzigd door MAB The Frisian op 23-05-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28
Ik heb sinds vorige week een Huawei G615. Nu heb ik op ebay screen protectors besteld voor de Honor 2 U9508, maar deze zijn 2 millimeter te lang voor mijn G615.

Ik dacht dat het precies dezelfde telefoons waren aan de buitenkant. Zijn de screen protectors niet goed, of heb ik de verkeerde besteld? En heeft iemand tips welke screen protectors wel passen op mijn G615?

Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.com/itm/N...ctors&hash=item460e6489cf

[ Voor 20% gewijzigd door Opperhoof op 23-05-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
http://dx.com/p/protectiv...-u9508-transparent-194856

Deze heb ik gekocht, en hij past precies. Maar dan wel precies precies. Dus misschien is dat bij jou ook? Al ik hem dan ook maar een klein beetje scheef plakte, dan ging het al mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Verschil Honor 2 en G615 is alleen 1GB RAM ipv 2GB RAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:14
Ben een beetje bezig geweest vannacht, heb 2 op b630 gebaseerde roms gemaakt. 1 is bijna volledig gestript (clean), de ander is gewoon geroot en heeft gapps. Overige wijzigingen kunnen jullie lezen op http://huaweiascendg615.w...6/clean-b630-by-moizieme/

hwu9508_b630_basic.zip - 504.37 MB
clean_b630.zip - 368.54 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Cool MoiZie! Zag het al op XDA dat je bezig was. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ik vraag me altijd af wat jullie dan allemaal weghalen. Zelf flash ik gewoon de originele van Huawei en dan verwijder ik de chinese apps met root explorer. Wat is daarvan het verschil met die clean roms? Kan je daarmee nog meer ruimte besparen of blijft het ongeveer hetzelfde met wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
knoertenbonk schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:15:
Ik vraag me altijd af wat jullie dan allemaal weghalen. Zelf flash ik gewoon de originele van Huawei en dan verwijder ik de chinese apps met root explorer. Wat is daarvan het verschil met die clean roms? Kan je daarmee nog meer ruimte besparen of blijft het ongeveer hetzelfde met wat ik doe?
Ik heb ook wat build.prop aanpassingen gedaan, de rom ge-zip-aligned, root toegevoegd en google apps. Daarnaast is het voordeel dat je interne sdcard (/storage/sdcard0) niet gewiped wordt bij elke dload update, je kan gewoon de custom recovery gebruiken.

Ben nu ook bezig met allerlei andere custom dingen, zoals een power menu met reboot opties (recovery, bootloader, reboot) en een screenshot functie. Daarnaast werk ik aan een data-traffic optie in de statusbalk (zoals miui heeft) en een mogelijkheid om het 'drop down' menu aan te passen naar (zoveel mogelijk) stock android (en transparant te maken.....).

Allemaal dingen die je ook wel met root explorer oid kan doen, maar wat vrij lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Opperhoof schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:32:
Ik heb sinds vorige week een Huawei G615. Nu heb ik op ebay screen protectors besteld voor de Honor 2 U9508, maar deze zijn 2 millimeter te lang voor mijn G615.

Ik dacht dat het precies dezelfde telefoons waren aan de buitenkant. Zijn de screen protectors niet goed, of heb ik de verkeerde besteld? En heeft iemand tips welke screen protectors wel passen op mijn G615?

Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.com/itm/N...ctors&hash=item460e6489cf
Ik heb deze gekocht http://www.ebay.nl/itm/38..._trksid=p3984.m1542.l2649

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Misschien al gezien in de XDA topics, maar: http://www.gsmarena.com/h..._android_42-news-6100.php

Ben benieuwd. Het is wel eMui 1.6 op basis van 4.2, dus heel veel van de voordelen van 4.2 zullen we niet per se terug zien in die versie vermoed ik. Ik had liever gezien dat ze meteen naar 4.3 gingen maar goed, can't have it all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Wat vinden jullie van de bouwkwaliteit van deze telefoon? Ik heb de indruk dat het veel plastic is en dat ergens op bezuinigd is gezien de specs die je voor deze prijs krijgt.

Ik twijfel heel ergens tussen deze telefoon en de Sony Experia SP die wel 100 euro duurder is maar wat meer aluminum elementen bevat en er voor zover ik kan beoordelen er wat degelijker uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel eens gekeken naar de prijzen van andere populaire smartphones? Die kosten ruim de helft van deze smartphone en proppen er nog een 1080p scherm in, niet dat die telefoon van goeie kwaliteit zijn, maar ik bedoel maar het kan nog goedkoper.

Ik heb deze smartphone nu zelf vijf maanden en ik ben zeer te spreken over de bouw kwaliteit, ja het is van plastic, maar zelfs een HTC One heeft imperfecties om maar een voorbeeld te noemen.

De behuizing vind ik dus wel stevig en de achterkant is zo'n soort achterkant welke om de body van de smartphone gaat en goed aansluit wat mij betreft, ik gebruik zelf dan ook nog een tpu hoesje ter bescherming en alleen die zwarte rand rondom mijn toestel heeft wat krassen, maar dat vind ik niet erg, het is een gebruiksartikel.

Ik denk dat het wel met Samsung te vergelijken is denk ik, maar ja een unibody zoals de HTC One ziet inderdaad wat luxere uit, maja daar word dan ook de SD kaart slot voor weg gelaten en kun je de batterij niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
Nuttige info, dankjewel! Ik denk dat vooral het onbekende met het merk mij tegenhoud, want als ik deze thread zo doorlees dan zijn de meesten vooral positief over deze telefoon. Misschien trap ik gewoon (alweer) in de marketingstrategie van Sony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ik moet zeggen dat ik als HTC gebruiker (3 telefoons op rij) onder de indruk ben. Bouwkwaliteit is prima. Heb hem helaas de afgelopen weken 2 keer laten vallen maar toch helemaal niets kapot. Nu heb ik wel een TPU case zoals Diqui ook al aangaf, maar geen krasje, niks. Wel heb ik begrepen dat de u9508 2GB vermoedelijk een iets andere beschermlaag op het scherm heeft zitten tov de 1GB versie. Daar heeft men het over plastic laag die ingedrukt kan worden.

Voor €285 (heb ik destijds betaald) is dit echt wel een hele gave telefoon. Het enige was (en is her en der) de support van games voor de gpu. De recente updates van de drivers door Huawei zijn wel een verademing. Dus als je per se gaming zoekt is deze telefoon niet de beste keus, maar zeker niet verkeerd.

Ik ben alleen niet heel erg gecharmeerd van eMui, maar dat is met name omdat het (nog) geen geheel is. Het voelt als een aanéénschakeling van kleine apps die vanalles doen, maar nergens is het een zo perfect sluitende ervaring zoals HTC met Sense, of Xiaomi met Miui, of Cyanogenmod. Het is het net niet. Nog even geduld dus

[ Voor 18% gewijzigd door Jivebunny op 28-05-2013 10:37 . Reden: toevoegingen en verduidelijken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam ook van een HTC af, de HTC Evo 3D, dat was ook toestel waar plastic werd gebruik en ik heb twee HTC's gehad en er drie gekocht.

Huawei geeft bij mij net zo'n indruk als HTC destijds deed, de krasjes of vlekjes of wat het ook zijn zitten bij mij op die rand rondom het toestel, maar het is totaal niet hinderlijk en ik erger me er ook niet aan.

Het scherm is na vijf maanden namelijk nog steeds krasvrij en mijn TPU hoesje heeft een paar keer een val op gevangen en hij is er toen ongeschonden uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Pff, dat power menu met reboot en screenshot opties is een pain in the... Huawei heeft allerlei custom modificaties gemaakt aan android.policy.jar. Een hel om doorheen te werken. Ik geef het maar even op, iemand anders mag slim zijn. :P

Nieuwe rom versie gemaakt. Aroma \o/

Kom maar op met jullie wensen voor customizen van de roms...

http://huaweiascendg615.w...lean-b630-v1-1-by-moizie/

[ Voor 28% gewijzigd door MoiZie op 28-05-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha wij schijnen een update te gaan krijgen naar Android 4.2

http://m.gsmarena.com/hua..._android_42-news-6100.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

MoiZie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:28:
Nieuwe rom versie gemaakt. Aroma \o/

Kom maar op met jullie wensen voor customizen van de roms...

http://huaweiascendg615.w...lean-b630-v1-1-by-moizie/
Haha geweldig MoiZie! _/-\o_ :9~ Echt super relaxed bezig jij :-) Respect en thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry blijkbaar over heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
Jivebunny schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:52:
Ik moet zeggen dat ik als HTC gebruiker (3 telefoons op rij) onder de indruk ben. Bouwkwaliteit is prima. Heb hem helaas de afgelopen weken 2 keer laten vallen maar toch helemaal niets kapot. Nu heb ik wel een TPU case zoals Diqui ook al aangaf, maar geen krasje, niks. Wel heb ik begrepen dat de u9508 2GB vermoedelijk een iets andere beschermlaag op het scherm heeft zitten tov de 1GB versie. Daar heeft men het over plastic laag die ingedrukt kan worden.

Voor €285 (heb ik destijds betaald) is dit echt wel een hele gave telefoon. Het enige was (en is her en der) de support van games voor de gpu. De recente updates van de drivers door Huawei zijn wel een verademing. Dus als je per se gaming zoekt is deze telefoon niet de beste keus, maar zeker niet verkeerd.

Ik ben alleen niet heel erg gecharmeerd van eMui, maar dat is met name omdat het (nog) geen geheel is. Het voelt als een aanéénschakeling van kleine apps die vanalles doen, maar nergens is het een zo perfect sluitende ervaring zoals HTC met Sense, of Xiaomi met Miui, of Cyanogenmod. Het is het net niet. Nog even geduld dus
Heb 'm inmiddels besteld. Binnenkort mijn bevindingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
http://www.mixeshop.com/h...ps-smart-phone_p1760.html

Wordt $ 298,00 voor de 2GB variant, en dan nog $14 -$27 verzendkosten. Hoe betrouwbaar is de shop ?

[ Voor 49% gewijzigd door MAB The Frisian op 30-05-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb deze telefoon vandaag na rijp beraad gekocht. Maar ik kan maar niet vinden hoe ik moet upgraden naar Jelly Bean. Er is toch wel degelijk een officiële update beschikbaar? OTA gaat alvast niet bij mij.

Mijn vorige telefoon, een ZTE Blade, heb ik wel geroot maar deze heeft me iets teveel gekost om eventuele discussies over garantie aan te gaan.
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

Christiano007

Ich bin der champion

Ben nog op zoek naar een nieuwe telefoon en twijfel tussen deze en de S3. Hoe is de GPS en de camera in verhouding met de S3? En de accuduur, is dit ook vergelijkbaar of is 1 van de 2 echt beter hier in?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De GPS is gewoon goed, maar als je een Chinese firmware draait dan is die wel ingesteld voor China ( Azie ) maar ik kreeg in China zelf heel snel een fix, en laatste in Duitsland werkte het ook gewoon goed.

Ik denk dat accuduur van twee toestellen vergelijkbaar is, met zwaar gebruik kun je ongeveer 4 uur scherm tijd behalen, met licht gebruik kan de telefoon bijna een hele week in standby blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
De GPS is erg goed en snel, de camera is ook erg goed, zowel qua film als qua foto's.
( afgelopen maand veel gebruikt ! )

voor 250 euro koop je gewoon een erg goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
Gps is goed, camera ook.
Scherm is geweldig, snelheid en smoothness ook.. Batterijduur is ook goed..
Ik vind eigenlijk geen minpunten. 3 dagen geleden gekocht voor 279 Euro en enorm tevreden van.

Edit: Ik weet niet hoe het zit in Nederland maar in België is hij trouwens gewoon te verkrijgen in de winkel. (Allo Telecom, Base. 1GB versie)

[ Voor 26% gewijzigd door Thijs_g op 03-06-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:28
Ik heb een SD kaart van 32gb in de telefoon gedaan die via bestandsbeheer netjes wordt herkent. Het lukt mij echter niet om apps te installeren of te verplaatsen naar deze SD kaart. Hierdoor kan ik niet veel grote apps installeren. Het lijkt me dat dit moet kunnen. Weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

En hoe is de speaker met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeer goed, ik moet het geluid telkens zachter zetten als ik er bijvoorbeeld muziek op wil luisteren, dus het geluid is echt zeer luid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Christiano007 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:54:
En hoe is de speaker met dit toestel?
Die zijn ziek goed. Schrok ervan de eerste keer dat ik geluid op de speakers zette. Hard en echt goed voor telefoon speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
Jivebunny schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:00:
[...]

Die is ziek goed. Schrok ervan de eerste keer dat ik geluid op de speakers zette. Hard en echt goed voor telefoon speakertjes.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Aah ok :) Zou iemand dat eens een keer kunnen opnemen hoe het klinkt? Of een youtube filmpje waar dit naar voren komt? Ik heb het niet zo kunnen vinden zo 123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Opperhoof schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:57:
Ik heb een SD kaart van 32gb in de telefoon gedaan die via bestandsbeheer netjes wordt herkent. Het lukt mij echter niet om apps te installeren of te verplaatsen naar deze SD kaart. Hierdoor kan ik niet veel grote apps installeren. Het lijkt me dat dit moet kunnen. Weet iemand hoe?
Dat kan..

Ga naar instellingen > geheugen > standaard opslaglocatie..en kies SD Kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zo ik ben ook om en vandaag (nou vooruit gister omdat het na middernacht is) een G615 besteld! Voor de prijs van 249€ kon ik 'm niet laten liggen. Nu nog op zoek naar een solide hoesje, wil niet dat ik weer een gebroken scherm drama krijg.

Weten jullie of die Android update van de Hero 2 ook geld voor de G615? Ik begrijp dat het nagenoeg hetzelfde toestel is, maar het is mij niet helemaal duidelijk of het dus ook voor de G615 geld.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thijs_g schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:44:
Gps is goed, camera ook.
Scherm is geweldig, snelheid en smoothness ook.. Batterijduur is ook goed..
Ik vind eigenlijk geen minpunten. 3 dagen geleden gekocht voor 279 Euro en enorm tevreden van.
Ik ben ook zoekend in de Huawei hoek, vond deze, en hoelang gaat deze telefoon dan mee? Ik heb altijd gezeur met batterijduur van telefoons, veel smartphones gaan 1 dag mee, misschien dat deze wat langer meegaat?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 13:49
RonaldDesigns schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:06:
[...]

Ik ben ook zoekend in de Huawei hoek, vond deze, en hoelang gaat deze telefoon dan mee? Ik heb altijd gezeur met batterijduur van telefoons, veel smartphones gaan 1 dag mee, misschien dat deze wat langer meegaat?
Gisteren om 14:00 100% opgeladen, hele dag en avond mee gespeeld. Batterij zit op dit moment op 44%.
Accu gaat dus aardig lang mee naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus eigenlijk ook 1 dag bij intensief gebruik. Ik ben zelf niet zo intensieve gebruiker normaliter qua faceboek & whatsoep dus zou denk ik 3 dagen met mijn gebruik zijn. Is de behuizing goed te doen? Las op internet dat het goedkoop eruit ziet maar daarintegen wel degelijk is...

Ik lees in de PW voor 268 euro (oid) en zie dan laagste prijs 280.

http://tweakers.net/price...jaar%29/abospecificaties/Maar een abbo is ruim goedkoper dan los? Of mis ik iets? Dan kan je hem beter loskopen en eigen simkaard erin gooien.

Toch nagegaan op tele2, dacht al klopt iets niet, ben je het dubbele kwijt

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 06-06-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet dat dit de plek ervoor is, maar bij allephones.nl is ie momenteel voor €249 te krijgen. Daar heb ik 'm dinsdag besteld, gister al in huis en ik ben er zeer tevreden mee.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Dat cyanogenmod gebeuren gaat nogal wat voeten in de aarde hebben... Maar we komen er wel! Zitten nu met 4 mensen te coden, daar móet toch bijna wat uit komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MoiZie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:07:
Dat cyanogenmod gebeuren gaat nogal wat voeten in de aarde hebben... Maar we komen er wel! Zitten nu met 4 mensen te coden, daar móet toch bijna wat uit komen. :+
Ik zag dat jullie al goed bezig waren. Overigens heeft bij de ibood van deze week waarin een huawei toestel langskwam een product-expert (iemand van huawei zelf dus) een uitspraak gedaan dat geroote toestellen gewoon onder garantie vallen. Samen met de huidige 3x3 actie een fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
rockhopper schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:13:
[...]

Ik zag dat jullie al goed bezig waren. Overigens heeft bij de ibood van deze week waarin een huawei toestel langskwam een product-expert (iemand van huawei zelf dus) een uitspraak gedaan dat geroote toestellen gewoon onder garantie vallen. Samen met de huidige 3x3 actie een fijn toestel.
3x3 actie?

Overigens; als er nog mensen iets afweten van android coden; wees niet bevreesd om ons te helpen, zelfs testers hebben we nodig (dus dan moet je weten hoe je system.img kan flashen en een logcat kan opsturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MoiZie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:19:
[...]
3x3 actie?

Overigens; als er nog mensen iets afweten van android coden; wees niet bevreesd om ons te helpen, zelfs testers hebben we nodig (dus dan moet je weten hoe je system.img kan flashen en een logcat kan opsturen).
Ze hebben een promo actie voor repair service op deze pagina deze wordt gepromoot onder 3x3smartdeal.nl

Ik heb nog nooit een toestel geroot of iets anders moeilijk. Maar ik wil graag dat dSLR controller gaat werken, dus misschien dat ik met dit toesel wel aan de slag ga. Voorlopig kan ik jullie nog niet helpen, maar wel toejuichen natuurlijk! *O* oOo :)F

[ Voor 20% gewijzigd door rockhopper op 06-06-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Zijn er eigenlijk al goede hoesjes en screenprotectors te krijgen voor deze telefoon? Zit er ook over te denken om deze te halen, maar de community support houdt me ook nog wat tegen (roms houden een toestel langer levend dan de producent :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoesjes zijn er zat te krijgen voor deze smartphone, zoek maar eens op Taobao. Ik heb thuis zelf nog zo'n doorzichtig hoesje liggen als reserve hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
izzo schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:38:
Zijn er eigenlijk al goede hoesjes en screenprotectors te krijgen voor deze telefoon? Zit er ook over te denken om deze te halen, maar de community support houdt me ook nog wat tegen (roms houden een toestel langer levend dan de producent :) )
Mwah, als we zonder hulp van de fabrikant CM werkende krijgen op deze telefoon (met dank aan de u9510 kernel source onder andere) zit het qua support wel goed, die blijft dan bestaan zolang CM werkt ;)

Edit: en ik de telefoon heb tenminste haha

[ Voor 3% gewijzigd door MoiZie op 06-06-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

izzo schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:38:
Mocht je op taobao niet zoveel vinden (ik kom vooral veel chinese meuk tegen of "koop er minimaal 20 / 100") dan kan je op amazon.de wat meer in leesbare taal vinden. Toestel is daar al wat langer op de markt en er is daar ook iets meer verkrijgbaar.

Zelf vond ik deze wel leuk maar natuurlijk niet te koop of custom ofzo.
Afbeeldingslocatie: http://img04.taobaocdn.com/imgextra/i4/714583034/T2_HqLXchbXXXXXXXX_!!714583034.jpg

Ik zie verder eigenlijk alleen saaie covers, wou dat er ook al bedrijven waren die je eigen foto materiaal erop verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
rockhopper schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:22:
[...]

Ze hebben een promo actie voor repair service op deze pagina deze wordt gepromoot onder 3x3smartdeal.nl
Megatip! Niets wijst erop dat deze actie niet in België geldt dus heb ik me maar snel ook geregistreerd. Nu hopelijk geen negatief antwoord als ik die brief stuur.

Edit: Het is wel degelijk ook geldig in België lees ik juist. Te zien aan de vlaggen rechtsboven op de site. Nu weet ik wel niet of het verschil uitmaakt op welk deel je registreert maar ik moet alvast mijn brief naar Nederland sturen. Een landgenoot die me kan zeggen of dat voor iedereen zo is?

[ Voor 25% gewijzigd door Thijs_g op 06-06-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Thijs_g schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:32:
[...]
Megatip! Niets wijst erop dat deze actie niet in België geldt dus heb ik me maar snel ook geregistreerd. Nu hopelijk geen negatief antwoord als ik die brief stuur.

Edit: Het is wel degelijk ook geldig in België lees ik juist. Te zien aan de vlaggen rechtsboven op de site. Nu weet ik wel niet of het verschil uitmaakt op welk deel je registreert maar ik moet alvast mijn brief naar Nederland sturen. Een landgenoot die me kan zeggen of dat voor iedereen zo is?
Hmm ik heb geen 'brief' instructies gekregen, kan je hier wat meer over zeggen? Misschien is er bij mij wel iets misgegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
Ik heb mij geregistreerd en vervolgens kreeg ik een mail:

Om je registratie compleet te maken vragen wij je deze bevestigingsmail uit te printen en samen met een kopie van je aankoopbewijs (factuur, kassabon) en de originele streepjescode met IMEI nummer van de doos in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar:

ODC Benelux
T.a.v. Huawei 3x3 Smart Deal
Postbus 1252
3890 BB Zeewolde
Zodra wij alle bescheiden gecontroleerd en goedgekeurd hebben, ontvang je van ons per mail een bevestiging dat de registratie helemaal afgerond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm dat heb ik inderdaad niet gezien, ik zal eens een mailtje die kant uitsturen en vragen waar het misging en hoe ze het gaan oplossen voor mij. (gelijk een leuke test) Bedankt voor de extra info, was ik bijna (schijn)veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het nu met slijtage van het scherm? Ik lees via Google dat er geen gorillaglas op zit, echter staat er bij Azerty weer van wel:

http://azerty.nl/4-5529-6...ts-3g-8-gb-4-5-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als je mij uitlegt hoe ik kan zien of het gorillaglas is, dan wil ik wel voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27
rockhopper schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:06:
Als je mij uitlegt hoe ik kan zien of het gorillaglas is, dan wil ik wel voor je kijken.
Met een stanleymes...

Als je krassen krijgt, is het geen Gorilla glas. :P

Ik zou niet weten hoe je het anders kunt zien. Hooguit aan het niet geheel vlakke oppervlak van het glas. Reflecties zie ik bij mijn toestel ook niet helemaal helder: net of er een screenprotector op zit. Ligt waarschijnlijk aan de afwerking van het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb toch wat rondgezocht

Wikipedia: List of devices with Gorilla Glass

Dus niet met een stanley mes op je phone krassen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Er is wat verwarring rond, omdat ook medewerkers van Huawei op emails antwoorden en zeggen dat er Gorilla Glass op zit... maar er zit (hier ben ik vrij zeker van) geen Gorilla GLass op. Er zit volgens mij zelfs geen glas op het toestel, maar een kunstoffen voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn interesseert het niet of het Gorilla glass is of Wing Chun glass, ik heb nog geen enkele kras erop en het toestel is gewoon heel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:47:
Mijn interesseert het niet of het Gorilla glass is of Wing Chun glass, ik heb nog geen enkele kras erop en het toestel is gewoon heel degelijk.
Dat hoor ik graag d:)b

[ Voor 20% gewijzigd door ByteMe_ op 07-06-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Er zit bij mij wel een kras op, geen idee hoe. Ik heb dan wel de G615, misschien dat daar ook anders glas of plastic spul op zit. Nu heb ik gewoon zo'n screen protector en nu is die kras niet eens zichtbaar op het normale scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knoertenbonk schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:48:
Er zit bij mij wel een kras op, geen idee hoe. Ik heb dan wel de G615, misschien dat daar ook anders glas of plastic spul op zit. Nu heb ik gewoon zo'n screen protector en nu is die kras niet eens zichtbaar op het normale scherm.
Bedoel je die van DX?
knoertenbonk schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:50:
http://dx.com/p/protectiv...-u9508-transparent-194856

Deze heb ik gekocht, en hij past precies. Maar dan wel precies precies. Dus misschien is dat bij jou ook? Al ik hem dan ook maar een klein beetje scheef plakte, dan ging het al mis...
Als dat wat is, is het natuurlijk mooi meegnomen voor die karige 1,5 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ja die heb ik voorheen gebruikt, die was vrij goed. Ik had hem alleen een beetje raar geplakt. Daarna heb ik een hoesje besteld via Ebay en toen zat er ook eentje bij, en omdat ik die andere een beetje raar had geplakt heb ik die van het hoesje erop gedaan. Deze bevalt me iets beter, omdat hij niet zo glad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik hoor een beetje verwarrende verhalen over screen protectors. Zo zouden goedkope protectors minder goed zijn. Nu is die van dx vrij goedkoop en merkloos.

Waar haal ik nu een goede screen protector voor de u9508?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
guapper schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:13:
[...]
Als je krassen krijgt, is het geen Gorilla glas. :P
Ik heb de vraag ook gesteld aan Huawei en dit is hun antwoord.
Gorilla glass is highly scratch resistant, NOT scratch proof volgens google..

Ik was ook in de veronderstelling dat gorilla glas bestendig tegen krassen is maar niet dus..

[ Voor 28% gewijzigd door fotojunk op 09-06-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Interessant toestel dit! Wat ik me afvroeg is hoeveel de 2Gb Honor 2 t.o.v. de 1Gb G615 versie scheelt in performance. Vind het toch wel een prettig idee dat ik als ik 'm in NL koop nu 3 jaar garantie heb via Huawei met de 3*3 smart deal.

Enig idee trouwens hoe hoog in nits de helderheid is van dit toestel?

[ Voor 17% gewijzigd door musicfreak op 09-06-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik merk dat ik af en toe een seconde of twee moet wachten om de app tijd te geven om op te starten (grotere / zwaardere apps hebben meer tijd nodig dan kleine die meteen opstarten) Als de app eenmaal draait loopt ie verder als een trein. Ik denk dat dát het enige is waarmee de G615 onderdoet voor de Honor 2, maar zeker weten doe ik dat niet omdat ik ze nog nooit naast elkaar gezien heb. Persoonlijk stoor ik me er niet aan en hou ik er gewoon rekening mee. Ik heb ook liever 'eu' garantie en die 3x3 deal is een leuke extra. Mocht die ram nog meer verschil uitmaken dan lees ik dat natuurlijk ook graag.

Ik ben uiterst te spreken over de gps die vrijwel direct een fix heeft zonder dat ik daarbij extra apps of andere meuk open hoef te hebben. Ook de camera is best goed, beter dan dat ik voor het budget verwachtte, ik heb nog niet veel geschoten en dus ook nog niet in mindere lichtomstandigheden, dus dat is wat kort dag. Wat betreft nits en helderheid, geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:37:
Ook de camera is best goed, beter dan dat ik voor het budget verwachtte, ik heb nog niet veel geschoten en dus ook nog niet in mindere lichtomstandigheden, dus dat is wat kort dag. Wat betreft nits en helderheid, geen idee....
Bij een telefoon verwacht ik nooit dat ie geweldig is met meer donkere omstandigheden, dan zou die een hell van een flitser moeten hebben, maar wat ik zie wat ie met normaal licht maakt, ziet het er top uit.

Zijn die films in FHD ook wat? Icm met 32 gb kaart zou het ideaal zijn om even niet met dslr te sleuren en/of hd camera voor de leuke momenten er-op-uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja filmen doet ie ook best goed hoor en het is dus een voordeel dat deze telefoon ook NTFS ondersteund, dat zie ik eigenlijk maar bij weinig andere telefoons.

Ik heb mijn SD kaartje van 32GB ook mooi in NTFS geformatteerd, heb ik ook geen last meer van de Fat32 beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
musicfreak schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:45:
Interessant toestel dit! Wat ik me afvroeg is hoeveel de 2Gb Honor 2 t.o.v. de 1Gb G615 versie scheelt in performance. Vind het toch wel een prettig idee dat ik als ik 'm in NL koop nu 3 jaar garantie heb via Huawei met de 3*3 smart deal.

Enig idee trouwens hoe hoog in nits de helderheid is van dit toestel?
Uit 3 reviews/bronnen een gemiddelde helderheid van 405 nits.
Vmall forum 435,9 - Mobile.zol.com.cn - 376.2 - Review Zealer.com - 404 nits

Filmpje 1GB vs 2GB
Filmpje Gorilla Glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Heb de G615 nu enkele dagen mijn bevindingen:
  • GPS is inderdaad erg goed. Gister een rondje hardlopen gedaan met de gps aan en tot nu toe geen fouten kunnen ontdekken in de metingen. (liep voornamelijk buitenaf en in niet al te dicht bos).
  • Foto's in de zon zijn erg goed, binnen en in het donker een heel stuk minder( mijn milestone deed het beter volgens mij) Flitser is daarentegen wel heel fel dus echt donker wordt het niet :P
  • Geen offcieel gorilla glass maar wel scratch resistant genoeg om met sleutels in de broekzak te dragen(ps. zand maakt wel krassen zoals op mn oude milestone die wel gorilla glass had)
  • Snel, maar daardoor ook de accu vrij snel leeg (uur of 5-6 met games).
  • Mooi scherm, ook buiten prima bruikbaar.
  • Goed geluid.
  • Nog geen (officiële) jelly bean :(

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

benbaba schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Uit 3 reviews/bronnen een gemiddelde helderheid van 405 nits.
Vmall forum 435,9 - Mobile.zol.com.cn - 376.2 - Review Zealer.com - 404 nits

Filmpje 1GB vs 2GB
Filmpje Gorilla Glass
Opmerking bij het filmpje is dat 1GB en 2GB niet helemaal een eerlijke vergelijking is omdat Samsung het allersnelste geheugen voor eigen merken gebruikt en de 1GB geen samsung is maar LG, je vergelijkt dus in principe A-stock 2GB met B-stock 1GB, maar verder wel een interessante vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ikzelf vind niet echt dat het een groot verschil is, de ene sluit de apps omdat er niet genoeg geheugen is. Daarna start hij er opnieuw op, zoveel tijd neemt dat toch niet in? Als ik de keuze zou hebben dan zou ik natuurlijk wel de 2G nemen, maar de 1G die ik nu heb is ook meer dan prima!
Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.