Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Titel aangepast, Ascend G615 aan toegevoegd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-05 22:39
Eigenlijk moet er dan ook U9508 in de titel, want dat is waar ik normaal op zoek en waar je meeste goede bronnen mee vind.

Er is trouwens weer een nieuwe ROM die wel lekker werkt vind ik: http://lavx.hu/hiui-v1-0-for-u9508/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Topicstarter
En zo blijf je bezig, dan kan je een topic van HTC Evo 3D ook maar Shooter noemen bijvoorbeeld, want fabrikanten geven toestellen meestal ook nog een code naam mee.

Samsung gebruikt bijvoorbeeld i9300 voor de SIII en de titel in het tweakers topic is gewoon Samsung Galaxy SIII, zonder i9300, dat is namelijk het model nummer.

Als je voor de Huawei Honor 2 de internationale firmware gaat zoeken dan vind je hem op Hauwei Honor 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 20-03-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ok, dan zal ik wel apart zijn dat ik gewoon op u9508 en i9300 i9000 i9001 en zo zoek haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik heb het ook, ik zoek ook op u9508... Hmm.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er is trouwens weer een nieuwe update van de ontwikkelings ROM, ze hebben nu B625 uitgebracht.

offtopic:
De Huawei Honor 2 is nu blijkbaar leverbaar in Nederland, dat verhoogt kansen dat er meer ontwikkeld voor word.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 23-03-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Welke ROM is aan te raden? De custom ROM of een ROM als HiUI/XiUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ligt eraan wat je wilt echte custom roms zijn er niet, met alle respect voor HiUI/XiUI, maar het is gewoon een aangepaste stock rom.

Je hebt keuze uit een internationale ICS rom, B107 te downloaden hier volgens vele de zuinigste rom voor de batterij.

En je hebt nog een stabiele JB rom met emui en emui heeft een paar handige features die ook beschikbaar zijn als je Apex launcher gebruikt.

Verdere is er ook nog een ontwikkelings versie van JB, maar het gaat zich meer om de volgende versie van emui.

Zowel de stabiele JB rom en de ontwikkelings versie zijn hier te downloaden, omdat het Chinese versies zijn kom je zelf nog Google apps erop te zetten, maar dat heb ik hier al paar keer uitgelegd.

Mijn persoonlijke rom is trouwens B544, dit is de stabielste Android 4.1.2 rom, gebruik misschien wat meer juice, maar is wel buttersmooth en stabiel.

De ene echte custom rom is overigens, MIUI hier heb je MIUI v5 alternatieve download link.

Persoonlijk was ik vroeger nooit kapot van MIUI, maar het schijnt een goeie custom rom te zijn voor de Honor 2, ook zijn ze standaard niet multilanguage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anoniem: 318025 in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Ervaringen en Discussie"

Ik probeer B107 nu te installeren volgens de methode welke je in deze post hebt uitgelegd, echter krijg ik alleen de optie om Online te updaten, niet via mijn FAT32 SD kaart.
En de links voor de Root en Google Apps kloppen niet, deze wijzen door naar een kennismatrix.

Ik heb B107 nu via de reboot-methode geinstalleerd.

Een naar mijn mening makkelijkere manier om te rooten welke ook (voor mij) werkt met Android 4.1.2:

Download Geno Tools Mega.co mirror Met dank aan Qurius

1 - Connect your phone to your computer usb cable, select HiSuite
2 - run GenoTool (in cap)
3 - Go to the tab 4
4 - Click "Root 1"

Bron: http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=422282

En het werkt en nog ontzettend snel ook. Geen problemen (in tegenstelling tot de manier welke hier al eerder is genoemd, namelijk via de tool gemaakt door Bin4ry) en het rooten duurde welgeteld 3 seconden na 3 of 4 kliks.

[ Voor 57% gewijzigd door Pimorez op 28-07-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 12:04
Zal het meteen eens proberen, gezien ik nog steeds geen succes heb met rooten via Bin4ry en de chinese custom firmware.

Wel een lekkere host zo, met 64kb/s :p.

Dit gaat wat sneller: https://mega.co.nz/#!CcUF..._k4HtgP0YWrHanVHaf6I1OLYA

EDIT: werkt perfect, thanks a milion!

[ Voor 45% gewijzigd door Qurius op 28-03-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pimorez schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:36:
Anoniem: 318025 in "[Huawei Honor 2 / Ascend G615 ] Ervaringen en Discussie"

Ik probeer B107 nu te installeren volgens de methode welke je in deze post hebt uitgelegd, echter krijg ik alleen de optie om Online te updaten, niet via mijn FAT32 SD kaart.
En de links voor de Root en Google Apps kloppen niet, deze wijzen door naar een kennismatrix.

Ik heb B107 nu via de reboot-methode geinstalleerd.

Een naar mijn mening makkelijkere manier om te rooten:

Download Geno Tools.

1 - Connect your phone to your computer yusb cable, select HiSuite
2 - run GenoTool (in cap)
3 - Go to the tab 4
4 - Click "Root 1"

Bron: http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=422282

En het werkt en nog ontzettend snel ook. Geen problemen (in tegenstelling tot de manier welke hier al eerder is genoemd, namelijk via de tool gemaakt door Bin4ry) en het rooten duurde welgeteld 3 seconden na 3 of 4 kliks.
Dankje voor deze bijdrage, ik zelf vind de custom recovery methode prima werken en ik heb al zo vaak gedaan, dat ik een beetje mijn eigen methodes heb ontwikkeld en niet echt zoek naar andere methodes.

Ik heb gewoon hele procedure om van B544 zeg maar een multilanguage rom te maken en root en Google apps erop te zetten.

Oh hier weer een nieuwe custom rom mauro v2

Ik weet niet of hij het baseerd op B544 of B625.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 29-03-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jostiband
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-11-2022
Hallo,

Ik ben al enkele maanden in het bezit van een HH2 en tot nog toe een zeer tevreden gebruiker. Nu heb ik volgend vervelend voorval: het scherm is totaal gebarsten nadat het lelijk op de grond is gevallen.

Hebben jullie ervaring met reparatie van smartphones? Waar zou ik de beste deal doen, en aan welke prijs mag ik me verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is erg vervelend, ik weet niet of ze deze telefoon ook in Nederland kunnen maken of hij naar China moet?

Had jij ook zo'n TPU hoesje of helemaal geen hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jostiband
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik heb zo'n hoesje bij jou gekocht. Maar de klap was sowieso te groot om ze op te vangen. Viel namelijk uit mijn zak tijdens een ritje op de koersfiets. Nu ben ik alvast niet zinnens hem op te sturen naar China.

Ik stuurde zonet een mailtje naar http://newphonerepair.be.
Afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mail eens belsimpel, die hebben een korte tijd geleden de Huawei Honor 2 aangeboden en in Duitsland word hij verkocht als G615.

Je kunt ook dynafix emailen, kijken of ze wat voor je kunnen betekenen. Je zou belsimpel kunnen vragen waar ze kapotte Huawei Honor 2 laten maken.

Andere optie is een nieuw scherm uit China bestellen en kijken of je dat eventueel zelf kan vervangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 03-04-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danzare
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Gisteren toestel binnen gekregen. Via de site van huawei de internationale versie van de software geinstalleerd (data op sd-kaart en handleiding in het engels volgen). Een kind kan de was doen.

http://www.huaweidevice.c...=software&softid=NDcwNzM=

Geen root nodig voor Google apps enz, meteen draaien. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Heeft hier iemand ervaring met aftermarktet-batterijen zoals deze? Ik ben me, nu de Jiayu G4 weer is uitgesteld, aan het oriënteren op een smartphone en wil er graag eentje met een forse batterij die ook na een dag intensief gebruik niet leeg is.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik red de dag wel met intensief gebruik met deze telefoon, als je hem morgens vol van de lader zou halen en hem zeer intensief gebruikt dan gok ik dat je aan einde van de dag nog zo'n 20% 40% over hebt.

Stel je werkt 8 uur op een dag en je gebruikt het scherm ongeveer 3 uur dan verbruik je ongeveer 75% van je batterij en met 4 uurtjes trek je hem gewoon bijna helemaal leeg, maar 4 uur je smartphone gebruiken op een dag is best lang, dus dan gebruik je hem ook zeer intensief.

In verbruik ben ik meer dan tevreden, standby tijd bij zeer licht gebruik is 3 a 5 dagen en met middelmatig gebruik haal je ongeveer 2 dagen met je batterij, op dag twee mag je hem dan opladen, maar hij haalt makkelijk 48 uur op middelmatig gebruik.

Wat ik eigenlijk best een grote battery drainer vind is muziek luisteren, dan gaat batterij leeg met 6% a 10% per uur, maar voor mij is dat geen nadeel.

Die aftermarket batterijen, ik kan me moeilijk voorstellen dat die veel beter zijn, meestal is het zo dat je een andere achterkantje nodig hebt bij een batterij die echt meer juice heeft, ik heb tot nu toe nog niet zoiets voor de Huawei Honor 2 gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 16-04-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-03 17:33
Gewoon een extra batterij meenemen dan ben je toch klaar... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat is wat mij betreft ook een prima oplossing, maar dat zou dan alleen voor noodgevallen zijn, ik heb bij deze telefoon eigenlijk nog geen reserve batterij.

Bij mijn HTC telefoons kocht ik altijd een reserve batterij van nog geen € 3, maar die hadden altijd veel minder capaciteit dan een originele batterij, bij Huawei zijn originele batterijen trouwens niet eens zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

fotojunk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:30:
Gewoon een extra batterij meenemen dan ben je toch klaar... :?
Dat betekent dat je dus ook dagelijks die extra batterij moet opladen in een oplaadstation. Dat moet je dan dus ook meenemen als je een weekendje weggaat, liever een wat dikkere telefoon met een lompere accu.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik heb een extra accu, maar ik zit nu op HIUI die me goed bevalt en zoals zondag na best veel gebruik had ik 's avonds toen ik hem aan de oplader legde 79%. Gisteren 62% (wat lager, doordat ik wel heel veel had gedaan) en vandaag ook gewoon muziek geluisterd en veel berichtjes ontvangen (= vaak trillen) en ook nog steeds op 77%. Bij mij gaat het dus prima met de accu op deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
marcieking schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:09:
[...]

Dat betekent dat je dus ook dagelijks die extra batterij moet opladen in een oplaadstation. Dat moet je dan dus ook meenemen als je een weekendje weggaat, liever een wat dikkere telefoon met een lompere accu.
Dat valt best mee, die lader weegt iets van 60 gram en iets groter als luciferdoosje (bestaan die nog ?)
Ik heb dus deze set en bevalt prima..
Maar wil je echt een BIG battery dan is deze er ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-05 06:22
Ik heb het toestel Donderdag in Duitsland gekocht, ik ben er erg blij mee en hij werkt vrij snel. Nu wil ik graag vragen of iemand weet wanneer de officiële update van jelly bean voor de G615 komt. Ik heb wel gelezen dat hij oorspronkelijk in maart zou uitkomen en dat hij een aantal weken later zou komen. Als hij uit is kan ik hem dan gewoon updaten dia m'n telefoon(kiezen voor update-online bij systeeminformatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
knoertenbonk schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:56:
Ik heb het toestel Donderdag in Duitsland gekocht, ik ben er erg blij mee en hij werkt vrij snel. Nu wil ik graag vragen of iemand weet wanneer de officiële update van jelly bean voor de G615 komt. Ik heb wel gelezen dat hij oorspronkelijk in maart zou uitkomen en dat hij een aantal weken later zou komen. Als hij uit is kan ik hem dan gewoon updaten dia m'n telefoon(kiezen voor update-online bij systeeminformatie)?
Die officiële update is er allang, je kunt gewoon B544 erop zetten, die is al sinds eind december uit. Updates voor u9508 werken ook op de G615 en andersom is dat ook zo.

Ik heb zelf mijn eigen omslachtige update methodes, van b107 naar b544 deed ik updaten via een omweg, via de prerooted b540 dat is alleen een scriptie draaien, b107 heeft namelijk niet de optie om vanaf de SD card te updaten, althans in de ROM zit die functie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 10:46
Stomme Chinese download-sites allemaal... Die downloads duren uren! En ik zit allerlei roms te proberen om er maar achter te komen met welke JB rom ik een werkende Exchange mail app heb... Intussen amper een werkende nuttige telefoon. Exchange is echt een must voor mij. Iemand een oplossing / tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
MoiZie schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:39:
Stomme Chinese download-sites allemaal... Die downloads duren uren! En ik zit allerlei roms te proberen om er maar achter te komen met welke JB rom ik een werkende Exchange mail app heb... Intussen amper een werkende nuttige telefoon. Exchange is echt een must voor mij. Iemand een oplossing / tip?
Ja, ik vind Exchange ook belangrijk aangezien de Uni daar op zit (ook al stappen die over 2 dagen over), maar ik heb bijna nog nooit gehad dat het niet werkte.

Mijn tip is echt: http://lavx.hu/hiui-v1-0-for-u9508/

Die run ik en bevalt me prima. Je kan uiteraard ook naar een nieuwere versie of naar één van zijn XIUI. Die bevatten minder standaard apps van Huawei. Hij is ondertussen wel gestopt met nieuwe maken, maar ik zou het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Kyhfin schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:18:
[...]

Ja, ik vind Exchange ook belangrijk aangezien de Uni daar op zit (ook al stappen die over 2 dagen over), maar ik heb bijna nog nooit gehad dat het niet werkte.

Mijn tip is echt: http://lavx.hu/hiui-v1-0-for-u9508/

Die run ik en bevalt me prima. Je kan uiteraard ook naar een nieuwere versie of naar één van zijn XIUI. Die bevatten minder standaard apps van Huawei. Hij is ondertussen wel gestopt met nieuwe maken, maar ik zou het eens proberen.
Het probleem is dus dat bij elke download van Hiui en Xiui, de app email.apk ontbreekt. Hij zit nog wel in Xiui 1.2, maar daar kan je bij email.apk alleen kiezen voor imap en pop3, geen exchange. Miui werkt dan weer wel met email.apk en exchange2.apk, maar daar werken google latitude en nummer herkenning weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik zit ook op exchange hoor bij die versie. Je moet alleen niet naar E-mail, maar naar instellingen en dan account toevoegen. Daar voeg je 'zakelijk' of 'exchange' toe en die komt dan gewoon in je e-mail te staan. Althans zo werkte het bij mij bij Hiui v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een manier gevonden om een Nederlands woordenboek op te bouwen, op B544 is er namelijk geen Nederlands woordenboek, dus nu voeg ik gewoon de woorden toe aan het persoonlijk woordenboek.

Op die manier bouw ik toch een woordenboek op welke me dan suggesties kan geven welk woord ik wil typen.

Dat werkt trouwens heel simpel, gewoon op het woord tikken wat nog niet in het woordenboek staat en dan toevoegen.

Tijdens het typen van deze post heb ik er ook weer flink wat woorden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Dat is een manier hehe. Ik zie het alleen echt niet zitten om em op te bouwen op die manier. Teveel werk.
Met Hiui v2 zit multilang er helemaal netjes ingebakken, ook echt Nederlands incl. woordenboek.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar die zijn steeds gebaseerd op developers versies van Huawei toch? Ik wil gewoon een stabiele versie draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Grmbl, nu b628 geinstalleerd, werkt de nummerherkenning weer niet! Gek word ik er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je moet ook niet verwachten dat een ontwikkelings versie vrij is van bugs, daar gaat het fout, ik zie iedereen die B6XX erop flashen, terwijl er een gewoon een stabiele versie is van JB, namelijk B544.

B6XX is gewoon Android 4.1.2 met emui 1.6, voor de rest is er weinig anders en wie gebruikt hier echt emui? Ik niet behalve een paar features die je ook met een andere launcher kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:17:
Je moet ook niet verwachten dat een ontwikkelings versie vrij is van bugs, daar gaat het fout, ik zie iedereen die B6XX erop flashen, terwijl er een gewoon een stabiele versie is van JB, namelijk B544.

B6XX is gewoon Android 4.1.2 met emui 1.6, voor de rest is er weinig anders en wie gebruikt hier echt emui? Ik niet behalve een paar features die je ook met een andere launcher kan gebruiken.
In B544 werken ook verscheidene zaken niet, dat is het hele punt. Vanavond Xiui maar weer eens proberen, nu ik nog een mogelijkheid heb gekregen om Exchange werkende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ik heb echt geen issues met nummerherkenning op die B6xx versies. Ik heb ook liever een versie op basis van b544, maar die zijn er helaas niet, anders dan de stock. En met de stock b544 moet ik weer allemaal moeilijk gaan liggen doen om em multilang te krijgen etc. Daarom de dev versie. Waarvan ik moet zeggen dat de nieuwe powersave app het erg makkelijk maakt om 2 dagen te halen met miniem gebruik en 1 dag met gemiddeld gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja die paar devs die custom roms maken, gebruiken ook allemaal B6XX ik snap dat niet helemaal, maar ik denk dat ze geen onderscheid maken tussen beta en stabiel, ze nemen gewoon de nieuwste release, lijkt ze weinig uit te maken als het een beta is.

Ik heb zelf gewoon al die tweaks gedaan op B544, ik heb hem multilanguage gemaakt, Greenify om drainers als Google Maps uit te schakelen en zelf geroot en Gapps erop gezet en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Jivebunny schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:
Ik heb echt geen issues met nummerherkenning op die B6xx versies. Ik heb ook liever een versie op basis van b544, maar die zijn er helaas niet, anders dan de stock. En met de stock b544 moet ik weer allemaal moeilijk gaan liggen doen om em multilang te krijgen etc. Daarom de dev versie. Waarvan ik moet zeggen dat de nieuwe powersave app het erg makkelijk maakt om 2 dagen te halen met miniem gebruik en 1 dag met gemiddeld gebruik.
Hoe zet jij je 06 nummers in je google contacts?
+316xxx
00316xxx
06xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de nummers erin staan als +316, maar ik geloof dat 06xx ook herkend word, maar met nummer herkenning heb ik ook nog geen problemen echt mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

+316
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:20:
Ik heb zelf gewoon al die tweaks gedaan op B544, ik heb hem multilanguage gemaakt, Greenify om drainers als Google Maps uit te schakelen en zelf geroot en Gapps erop gezet en dat werkt perfect.
Heb je dan ook een standaard NL woordenboek? Want dat gaat met het zelf multilang maken vaak niet goed. Via de custom roms heb ik dat dan weer wel.

[ Voor 98% gewijzigd door Jivebunny op 23-04-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jivebunny schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:17:
+316

[...]

Heb je dan ook een standaard NL woordenboek? Want dat gaat met het zelf multilang maken vaak niet goed. Via de custom roms heb ik dat dan weer wel.
Nee alleen geen standaard Nederlands woordenboek, maar via het persoonlijk woordenboek heb ik nu veel Nederlandse woorden erin gezet en dat geeft nu een beetje vorm, nu worden meer woorden voorspeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
standaard rom, nu 1 dag en 22 uur de telefoon aanstaan, paar belletjes gedaan, 10 minuutjes internet en een app, wifi overdags aanstaan en snachts uit.

en nog 56% accu over, is toch best heel netjes !

p.s nu 2 dagen 17 uur en 34 minuten met nog 48% over !

[ Voor 12% gewijzigd door Rotaderp2 op 25-04-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Met mijn * Bliep simkaart heb ik nu ook twee keer gehad dat mijn simkaart plots vergrendeld werd, ik heb andere dit ook in dit topic zien melden.

Met mijn KPN simkaart is dit nog nooit voorgekomen, alleen nu met *Bliep en die maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Ik heb de pincode maar van de simkaart afgehaald, ik vind pin codes op een simkaart sowieso niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
MoiZie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:24:
[...]

Hoe zet jij je 06 nummers in je google contacts?
+316xxx
00316xxx
06xxx
Volgens mij worden de nummers goed herkent als je de contacten op je simkaart hebt opgeslagen en in de vorm +316.. hebt staan. dit kost niet zoveel werk, dus wel de moeite waard om te proberen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mocht je koude handen hebben, rondom de camera word de Huawei Honor 2 het warmste is me opgevallen. Ik had net trouwens plots geen internet verbinding meer, toen heb ik de telefoon maar herstart en had ik weer verbinding.

Geen flauw idee hoe zoiets komt, maar volgens mij kan het geen kwaad ( Ik denk dat het was omdat mijn oude nummer vandaag blijkbaar succesvol overgezet is en op dat moment natuurlijk de telefoon moest herstarten. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Skywalker88 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:27:
Volgens mij worden de nummers goed herkent als je de contacten op je simkaart hebt opgeslagen en in de vorm +316.. hebt staan. dit kost niet zoveel werk, dus wel de moeite waard denk ik
Ik heb ze niet op de SIM kaart staan. Alles op Google Contacts en aanvullingen via de verschillende social media accounts.
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:32:
Mocht je koude handen hebben, rondom de camera word de Huawei Honor 2 het warmste is me opgevallen. Ik had net trouwens plots geen internet verbinding meer, toen heb ik de telefoon maar herstart en had ik weer verbinding.

Geen flauw idee hoe zoiets komt, maar volgens mij kan het geen kwaad ( Ik denk dat het was omdat mijn oude nummer vandaag blijkbaar succesvol overgezet is en op dat moment natuurlijk de telefoon moest herstarten. )
[...]
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat mijn SIM kaart gelocked staat nadat de verbinding compleet weg is. Vodafone en sinds een week of 2.Ook irritant maar denk niet toestel gerelateerd. Rondom de Camera wordt het inderdaad warm. Zou de CPU eronder zitten? Valt op bij intensief gebruik dus vermoed CPU/GPU. Eigenlijk meer de GPU.

[ Voor 51% gewijzigd door Jivebunny op 26-04-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Werking van bekende roms tot nu toe:

B628 Huawei: geen caller ID. Wel exchange en maps
Mauro v4: geen exchange. Rest niet geprobeerd (wegens noodzaak voor exchange)
B627 lishuo: caller id en exchange werken.
Xiui 1.3: werkt uberhaupt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
met heel licht gebruik staat de teller nu op 4 dagen en 12 uur op 1 acculading, en nog steeds 21% over
van de accu !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Nieuwe Hiui 2.5 is uit..
Hier voor meer info..
Met exchange en Callerid

[ Voor 11% gewijzigd door fotojunk op 27-04-2013 13:16 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
de emotion UI lijkt me best leuk, het enige wat me minder lijkt is het ontbreken van de app launcher. Daarmee bedoel ik dat middelste knopje waarmee je alle apps kunt bekijken en kiezen. Krijg je deze optie terug als je bijvoorbeeld Nova launcher gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zelf gebruik er juist bovenop Apex Launcher en daarbij werken de emotion UI widgets ook mee, verdere blijven er nog meer feature van emotion UI werken en eerlijk gezegd zitten er fijne functies tussen, zoals de profielen.

Mijn Huawei Honor 2 heeft lekker liggen drain en binnen 13 was er nog maar 40% over ik vermoed dat het komt door de WiFi van het hotel hier in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vanuit China kan ik melden dat er nu een nieuwe ontwikkeling update uit is waar men de grafische performance zou verbeterd hebben.

Ik heb zojuist ook B629 geflashed.

http://cn.ui.vmall.com/em...8%80%80%E5%9B%9B%E6%A0%B8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 22:20
Stable versie B550 is ook uit precies, dit zou denk ik ook de internationale versie moeten zijn voor de G615. Al op xda gelezen dat de Play store erop zou staan.

http://www.huaweidevice.c...=software&softid=NDIzNzI=

Alleen jammer dat de download zo vreselijk traag gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga hem zo ook downloaden, de score in Antutu 3.3 was in B629 in iedere geval over de 15000, eerst kwam dag niet veel hogere dan 14000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
B550 heeft toch standaard ook Engels als optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja klopt, maar dan via instellingen, ik heb B550 nu erop gezet, ik moest wel nog gapps flashen en hem zelf multilanguage maken, maar aangezien ik weet hoe dat moet is dat zo gebeurd en nu ben ik mijn titanium backup terug het zetten.

Ik haal nu bijna 16000 in Antutu v3.3 met B550.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NCdiJLTTWFoP6BylcQ27hKWf/full.png

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 10-05-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 22:20
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:54:
Ja klopt, maar dan via instellingen, ik heb B550 nu erop gezet, ik moest wel nog gapps flashen en hem zelf multilanguage maken, maar aangezien ik weet hoe dat moet is dat zo gebeurd en nu ben ik mijn titanium backup terug het zetten.

Er zit dus geen Nederlands woordenboek in? De Play store is wel standaard aanwezig? B550 is dus niet exact dezelfde versie die ze internationaal zullen lanceren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
spuke schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Er zit dus geen Nederlands woordenboek in? De Play store is wel standaard aanwezig? B550 is dus niet exact dezelfde versie die ze internationaal zullen lanceren dan?
Nee geen Nederlands woordenboek en geen playstore standaard, die heb ik zelf even toegevoegd. Persoonlijk denk ik dat de internationale versie weinig zal verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
spuke schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:28:
Stable versie B550 is ook uit precies, dit zou denk ik ook de internationale versie moeten zijn voor de G615. Al op xda gelezen dat de Play store erop zou staan.

http://www.huaweidevice.c...=software&softid=NDIzNzI=

Alleen jammer dat de download zo vreselijk traag gaat :).
Die pagina is niet meer beschikbaar..

Kan iemand hem op een dropbox gooien tijdelijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
B629 , de developer international heeft ook de geüpdate GPU drivers, maar is dus nog developer.

B550 is voorlopig de nieuwste stable, maar enkel engels en gapps moet je via root doen. De international update zal dan wel snel komen neem ik aan. Ik waag me er voorlopig nog niet aan. De batterijduur en stabiliteit van B107 zorgt ervoor dat ik niet al te snel een nieuwe ROM ga installeren. Hoewel verbeterde camera+gpu mij wel over de streep zou kunnen trekken.

[ Voor 32% gewijzigd door Qurius op 10-05-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
fotojunk schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:15:
[...]

Die pagina is niet meer beschikbaar..

Kan iemand hem op een dropbox gooien tijdelijk ??
De link werkt niet, de pagina is echter wel gewoon beschikbaar. Je moet handmatig een '=' aan het einde van de URL plaatsen in je URL bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Pimorez schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:
[...]

De link werkt niet, de pagina is echter wel gewoon beschikbaar. Je moet handmatig een '=' aan het einde van de URL plaatsen in je URL bar.
Thanks...heb hem nu binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9b4ScBnVrl9O6NtBUZrrnMvP/full.png

Score in 3DMark is nu weer stukje hogere, je ziet de verbetering op grafische vlak terug in de benchmarks, de score in Antutu is vooral hogere omdat de GPU hogere scoort, in GL Benchmark Egypt HD 2.5, haal ik ook net een iets hogere score namelijk 22fps, eerst was dat 21fps.

Nenamark 2 scoorde al bijna het hoogste, dus dat kan niet veel beter, maar ik kwam op 59fps uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:54:

[afbeelding]
Met welke tool heb je B550 geroot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
fotojunk schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 07:59:
[...]

Met welke tool heb je B550 geroot ?
Via custom recovery. Kijk eens op XDA, daar staat wel uitleg over hoe dat gaat, dat is eigenlijk geen root flash en via custom recovery.

Maar voor mij is het piece of cake, ik weet het allemaal uit me hoofd en in dit topic heb ik ook het een en ander uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Eventjes iets heel anders dan die update hoor. Hebben jullie ook dat de behuizing van je telefoon een soort van kraakt als je hem vasthoudt? En dat je volume opeens twee minder wordt in plaats van een als je je volumeknopje één keer indrukt?

[ Voor 26% gewijzigd door knoertenbonk op 11-05-2013 19:23 . Reden: Iets toevoegen wat ik was vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat heb ik ook en dat is normaal, dat is omdat je de achterkant eraf kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat kraken heb ik pas sinds gister toen hij uit mijn broek viel.
Dat van het geluid heb ik alleen last van als ik de volume-knop iets langer vasthoud dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.W. Koudijs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-05 20:52
Ik heb de huawei ascend g615 sinds kort en hij word tijdens het spelen van een spel erg warm rond de camera Aan voor en achterkant. Hoort dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 14:34
Ik heb sinds ik B544 heb geinstalleerd ook dat probleem van de volume knoppen. Hij doet dan willekeurig aantal volume erbij als ik de knop maar 1 keer kort indruk. Ik denk dat het aan de software ligt en niet aan de hardware.

Dat kraken heb ik al wat langer, maar zoals Diqiu zegt, is dat waarschijnlijk doordat de achterkant eraf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat met volume knop heb ik ook wel eens, maar ik ervaar het niet als storend, dan zet ik volume weer een stukje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428365

Ik ben heel tevreden van dit toestel maar photoshop en fifa 12 kan ik er niet op runnen. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het gekraakte versies zijn maar dit is volgens mij niet het probleem. Is het bij iemand anders we gelukt? Mvg, biohax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sommige games zijn gewoon echt slecht ontwikkeld, dus dan lees je het in commentaren al vaak dat er problemen mee zijn.

B550 lost in iedere geval het probleem met Google Chrome voor mij op, ik ben gewoon tevreden met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Qurius schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:14:
Zal het meteen eens proberen, gezien ik nog steeds geen succes heb met rooten via Bin4ry en de chinese custom firmware.

Wel een lekkere host zo, met 64kb/s :p.

Dit gaat wat sneller: https://mega.co.nz/#!CcUF..._k4HtgP0YWrHanVHaf6I1OLYA

EDIT: werkt perfect, thanks a milion!
1 click root-tool voor de mensen met problemen met de chinese recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Ik wacht wel op de internationale release. Geen zin om in problemen te komen met garantie omdat ik mijn apparaat moet rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
https://www.dropbox.com/s...patalk_1361217675964.jpeg
Blijft handig deze aanwijzingen wat wat in de Chinese custom recovery is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-05-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Heeft er iemand hier wellicht informatie en een stappenplan/guide hoe je kernels kunt wisselen. En dan bedoel ik, de ene kernel uit een release zien te halen, packagen naar bruikbaar flashbaar bestand (vermoed ik), en dan werkend te krijgen in een andere rom. Ik zou bijvoorbeeld graag de b629 kernel in miui v5 3.5.10 willen gebruiken. Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zojuist een Chinese custom rom upgeload gebaseerd op B550, het enige dat ik heb veranderd is dat je alle talen kunt selecteren.

U9508-B550-Tigerlei-multilanguage.zip

Er zit geen ASOP keyboard in, dus kun je het beste deze ASOP keyboard flashen en dan heb je direct ook Nederlandse woordenboek.

Deze rom heeft meeste Chinese apps ook eruit gehaald en heeft al Google play, ik moest wel nog Calendersync van gapps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Miui v5 3.5.10 Multilanguage met nieuwe kernel en gpu drivers (b629): http://miuiandroid.com/community/thr...-3-5-10.20370/

Te lui?
Miuiandroid.com:
Installatie:
1. Download en flash hun English Only ROM - http://files.miuiandroid....oid_hwu9508_jb-3.5.10.zip of http://tinyw.in/0gUL
2. Flash dan de languagepack. (NIET WIPEN) - http://goo.im/devs/ibotpe...d_lang_hwu9508-3.5.10.zip
3. REBOOT
4. Installeer Gapps - We hebben een kleinere gapps package gemaakt (full package zorgde voor errors en bootloop issues op apparaten met een kleine systeempartitie zoals de i9100) - http://goo.im/devs/ibotpe...ps-4.1.2-small_signed.zip
Dan voeg ik er zelf graag nog een paar stappen aan toe om de multilang setup ook te triggeren:
5. Als je nog niet in de recovery zit (chinese) na stap 4.: REBOOT naar de recovery
6. Wipe cache/dalvik etc. (chinese recovery optie 4 in main menu) om de multilang setup te triggeren.
7. Enjoy!

[ Voor 6% gewijzigd door Jivebunny op 14-05-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
MoiZie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:43:
Werking van bekende roms tot nu toe:

B628 Huawei: geen caller ID. Wel exchange en maps
Mauro v4: geen exchange. Rest niet geprobeerd (wegens noodzaak voor exchange)
B627 lishuo: caller id en exchange werken.
Xiui 1.3: werkt uberhaupt niet
Even een aanvulling:
B629 Huawei: geen caller ID, de rest werkt wel.
Miui 3.5.10: geen caller ID. Rest werkt.

Batterijgebruik op 3.5.10 is echt enorm. naar 54% gezakt in 3 uur en 17 minuten, met amper gebruik (2 telefoontjes en een email lezen).

[ Voor 12% gewijzigd door MoiZie op 14-05-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Batterij percentage is niet geheel accuraat, hij ging van 14% naar 0% en toen ging de telefoon uit. Verder werk B550 echt goed, het is echt een major improvement.

Ik game weinig op mijn telefoon, maar het zou nu echt veel beter moeten zijn. Batterij is ook niet slecht, maar ik gebruik mijn smartphone zeer intensief dus op einde van de dag is de batterij toch leeg, maar dan heb ik het scherm wel 4 uur gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Hoe is de ervaring qua memory management op de verschillende roms? Heb het idee dat Miui 3.5.10 t.o.v. 3.5.3 (oudere kernel) veel harder lekt. Binnen no time is mijn telefoon trager (1 dag), en dat was eerder niet zo. Dan had ik toch een betere ervaring met de stock roms. Misschien is dat wel beter om te doen voorlopig... Ga wel een hoop fijne features missen :(

Blah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben uiterst tevreden over de stock roms en hij word nooit traag, dat komt echt nooit voor. Ik ben daarom juist ook zo tevreden over deze telefoon, hij loopt gewoon stabiel en loopt behoorlijk snel.

Die profielen functie in emui is ook wel handig, ik heb nu een profiel aangemaakt voor op het werk waar ik eigenlijk alleen de helderheid helemaal omlaag zet voor batterij besparing.

Volgens mij draint de batterij gemiddeld met 1% per 2 a 3 minuten wanneer het scherm aan staat, ik heb dat eens berekend, ik haal namelijk op auto helderheid maximaal vier uur scherm tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Heb even een collaboration file gemaakt op google docs, hierin kunnen we aangeven wat wel en niet werkt.

http://tiny.cc/68b4ww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Probleem met caller id heb ik eigenlijk nooit echt gehad. Ik had wel gister het probleem dat in B550 van Tigerlei niet alle gapps onderdelen erin zaten, dat was puur alleen Google play, dus ik heb toch nog even de hele file van de gapps geflashed.

En met de asop keyboard van Android 4.2 heb ik nu ook een Nederlands woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:26:
Probleem met caller id heb ik eigenlijk nooit echt gehad. Ik had wel gister het probleem dat in B550 van Tigerlei niet alle gapps onderdelen erin zaten, dat was puur alleen Google play, dus ik heb toch nog even de hele file van de gapps geflashed.

En met de asop keyboard van Android 4.2 heb ik nu ook een Nederlands woordenboek.
Bij problematische roms is de enige manier om het werkende te krijgen (bij mij althans) door 06 nummers zonder landcode in het systeem te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had gister nog eens CF-Bench gedraaid en Antutu v3.3 en GL Benchmark 2.5.1 Egypte HD 2.5

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GHqRQKvKcTree3kWWNTmJ5P3/full.png
Score in CF-Bench is nu beter dan de Samsung S3 volgens de tabel en als ik de native score van de Xiaomi Mi2 neem uit de review van Tweakers.net dan scoort onze Huawei Honor 2 dus beter.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sr0zI1God2GAuftNhMvUKM96/full.png
Egypt HD 2.5 onscreen en ofscreen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/viXhWk6zZasCKckUPO1jMkhu/full.png
En Antutu v3.3

Al deze benchmarks zijn gedraaid op B550.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 15-05-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
MoiZie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:21:
Heb even een collaboration file gemaakt op google docs, hierin kunnen we aangeven wat wel en niet werkt.

http://tiny.cc/68b4ww
Caller ID moest je volgens mij je nummers op sim-kaart hebben, maar bij HIUI v1 zit ik nog steeds en alles werkt bij mij. Exchange (alleen instellen via accounts en dus niet via e-mail, maar werkt dan wel gewoon in e-mail) en ook caller ID (zonder op sim-kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boronguyd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-05 12:15
Het is een absoluut geweldigge mobiel. het geluid is absoluut superieur doordat hij dolby digital plus heeft en ook het scherm is goed. 1Gb is ietwat weinig als je al je apps open laat staan maar het is niet bijzonder weinig en veel voor zijn prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
ik heb me opgegeven als Alpha tester via facebook. ik ga nu de international release erop zetten, ik zal eens kijken of het probleem met de caller ID daar ook bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
knoertenbonk schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:25:
ik heb me opgegeven als Alpha tester via facebook. ik ga nu de international release erop zetten, ik zal eens kijken of het probleem met de caller ID daar ook bestaat.
Heb je de test versie van de internationale jb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
ja, ik heb een link gekregen, maar de download snelheid is dan wel erg goed(!). 40kb/s top!
Is hier iemand bekend met B115? Ze geven aan dat dat de enige downgrade is die ik kan doen als ik dat zou willen. Ikzelf heb nu nog B107

[ Voor 43% gewijzigd door knoertenbonk op 16-05-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je mag die zeker niet delen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
Geen idee of ik hem mag delen, als je hem wil hebben wil ik je best de link sturen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik wil hem wel hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoertenbonk
gestuurd via een berichtje ;) ze mogen die servers wel wat verbeterend als ze forward looken naar feedback binnen 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het lijkt erop dat deze test versie B505 nog de oude GPU drivers heeft, de benchmark scores lijken lagere te zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Is het wel een international van ze? Ben benieuwd hoe ver ze daar al mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het stelde niks voor hoor, ik ben weer terug op B550 en er zat geloof ik ook geen Nederlandse woordenboek in. Maar het was de alpha van de internationale jellybean versie en die hebben ze mensen laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Thanks. Jammer. Als Huawei slim is kopen ze Xiaomi op en daarmee Miui ;-)

Hebben ze in 1 klap kans om 2e te worden in de wereld van Android smartphones hehe. Hardware is prima mijns inziens, zeker concurrentie voor Samsung, maar de software loopt echt hard achter. Aangezien ze toch qua design al veel van Miui/Apple lenen, kunnen ze dat net zo goed helemaal doen.

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Let op:
Dit topic is om het toestel zelf te bespreken, voor levertijden en prijzen kun je terecht in [Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen.