Heb net m'n toestel geupdated van stock 4.04 naar kwabbernoots 4.1.2.
Hij is erg snel en clean, dus thanks kwabbernoot!
Ik had draaiende op 4.04 problemen met wat 3d spellen. B.v. bij GTA vice city, ervaarde ik een hoop lag en 3d models welke verdwenen waren. Maar hij doet het nu perfect!
Met antutu's benchmark heeft ie nu ook 2000 punten meer. 15500 haalt ie nu, dus een dikke boost
Iedereen upgrade volgens mij op z'n eigen manier zo te lezen in deze thread, maar hier hoe het bij mij goed werkte:
-ROM Toolbox geinstalleerd, deze was erg handig met het backupen van alle contacten, sms-jes, profielinstellingen enz.
-Kwabbernoots rom gedowned. De zip file op een fat32 kaartje in de root gezet.
-Toen alle methodes geprobeerd welke beschreven waren in deze thread om up te graden, Geen enkele werkte helaas eigenlijk goed. Ook Kwabbernoots 'recovery.rar' deed het niet (hoorde bij de rom dacht ik).
-Deze stappenplan deed het uiteindelijk voor mij wel goed van XDA forum:
1 Put the ROM on the SD card
2 Go to recovery by Turning off the device and then booting up the phone with POWER & Volume +
3 First you need to wipe all your data, Select the 4th option and then the first option [Wipe Data/Factory reset]
4 Now when your phone is empty you can install new ROM, Select the 2nd option and then 4th option.
5 Now select the Zip file of the ROM.
6 Select the first option, Now the ROM will be installed.
7 Now choose the “GO BACK” option (The last one) and then choose the first option - Now your phone will reboot
If the installation succeeded, After few minutes your phone will boot up to the new ROM.
Nog een tip voor als iemand nog een nieuwe sd kaart wilt aanschaffen.
Officieel ondersteund ie tot 32 gb volgens de specs. Heb voor de gein op de gok een 64 gb sd kaartje gekocht, ntfs geformateerd en eringeknald. En doet het perfect