Hier ook last van (iphone 5)
Zal wel weer snel een update uitkomen, niet de eerste keer dat ze dit hebben
Zal wel weer snel een update uitkomen, niet de eerste keer dat ze dit hebben
39
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
39
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
[ Voor 5% gewijzigd door jcj1982 op 05-02-2015 22:05 ]
Verwijderd
Eens en oneens!Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:04:
Hmmmm
Wordt het niet eens tijd een FAQ te creëren en mensen die 'alweer-eens-de-zo-vaak-beantwoorde-vraag' opnieuw stellen 'keihard' die richting op te sturen...
Ik zie de laatste tijd te vaak weer die vraag van koppelen van AB voorbij komen...
Veel zijn gewoon domweg te lui om een beetje te zoeken...
Verwijderd
Verwijderd
Ik moet het inderdaad met je eens zijn mbt zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:14:
[...]
Eens en oneens!
Eens: Een FAQ zou absoluut handig zijn.
Oneens: Zelfs mensen die zoeken vinden vaak moeilijk wat ze zoeken. Als ik een eigen post wil terugzoeken dan gebruik ik Google. Als ik via Google naar de pagina verwezen word kom ik op het verkeerde paginanummer uit en moet ik zelf op zoek gaan door alsnog pagina voor pagina te doorlopen. Met andere woorden, Tweakers topics met veel pagina's zijn niet echt "zoek vriendelijk".
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
[ Voor 24% gewijzigd door PhilipsFan op 06-02-2015 09:26 ]
Heel veel mensen weten niet hoe ze moeten zoeken, vaak tikken ze een zoekopdracht in die lijkt op wat ze willen zoeken, maar net anders is dan wat ze daadwerkelijk willen zoeken, omdat ze denken dat de zoekmachine dat beter begrijpt. Ik zeg dan ook vaak: tik nou in wat je daadwerkelijk wilt weten.RobV schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:06:
Beetje offtopic, maar soms blijf ik me verbazen over wat google kan, zo zocht ik laatst op (letterlijk) "die film met die oude man en die roeiboot" en hij kwam zowaar met het juiste antwoord. Soms moet je gewoon je vraag helder stellen en niet proberen de zoekmachine te slim af te zijn. Rubber Ducking helpt ook.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Je moet even het serienummer van de Lux lamp opschrijven, vervolgens in de App handmatig een lamp toevoegen met dat serienummer.jcj1982 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:04:
Net mijn philips hue binnen gehad en bij mij werkt inderdaad de app ook niet, klapt er steeds uit,
Als ik de app heb geinstalleerd werkt hij wel vervolgens moet ik op de bridge drukken en dan klapt hij er uit.
De lampen werken wel via mijn laptop en via mijn hue account.
Weet iemand waarom ik mijn philip hue luxe ( geen gekleurde ) lamp niet kan vinden ?
Ik heb een starters pakket gekocht met de philips hue (gekleurde lampen) en los een philips luxe lamp.
Ik hoor het graag.
PSN: KeaveXL
Ik denk dat het een megadeal is omdat de MM als één van de weinige retailers de lampen op voorraad heeft...OmeAnne schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:53:
Precies, that's my point!
In de folder staat de echte MegaDeal. Als je nu KPN afsluit via mediamarkt krijg je een 100€ cadeaubon. hierbij staat dan in de folder dat je hierna nog maar 99 euro betaalt voor de Hue starterset.KeaveXL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:55:
[...]
Ik denk dat het een megadeal is omdat de MM als één van de weinige retailers de lampen op voorraad heeft...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hier is het handig om toch een afstandsbediening gekoppeld te hebben aan de bridge. Naast dat je deze dus als afstandsbediening kan gebruiken (duh) kan je erg makkelijk nieuwe lampen koppelen aan je bridge. Je houdt de afstandsbediening naast/tegen de lamp en drukt zet zo lang op aan tot de lamp knippert. Done.KeaveXL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:53:
[...]
Je moet even het serienummer van de Lux lamp opschrijven, vervolgens in de App handmatig een lamp toevoegen met dat serienummer.
Lampen in een startersset zijn automatisch gekoppeld, nieuwe lampen moet je altijd zo toevoegen. Goed om <>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoezo?KeaveXL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:53:
[...]
Je moet even het serienummer van de Lux lamp opschrijven, vervolgens in de App handmatig een lamp toevoegen met dat serienummer.
Lampen in een startersset zijn automatisch gekoppeld, nieuwe lampen moet je altijd zo toevoegen. Goed om te weten, want ik had mijn industriële lamp, met glazenkap al aan het plafond hangen toen ik hier achter kwam en kon dus de hele lamp weer naar beneden halen en uit elkaar sleutelen :-p
Sommige vrienden zijn als de schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt.
Gemiste kans van Fonq, afgelopen week bestelling van Fonq binnengekregen en daar viel niets op aan te merken. 2X Hue GU10 spot.Marcva schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:46:
Zojuist een Hue Tap ontvangen. Doosje was open geweest en met plakband gesloten. Alle alarmbellen gingen af. Bij het uitpakken van elke stap foto's gemaakt. Meer plakband daar en beschermfolie los geweest. Koppelen ging moeizaam en het ding heeft blijkens de app 1x toets 1 geregistreerd en daarna niks meer![]()
Helaas was dat voordat ik acties aan de knoppen gekoppeld had. Wel lullig dat de shop (Fonq) zo hun DOA's rondpompt. Of zou de vorige koper 'm dood leuk terug gestuurd hebben met: voldoet niet?![]()
Haat retouren.
[ Voor 24% gewijzigd door LoneWolf op 06-02-2015 14:19 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
KeaveXL schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:53:
[...]
Lampen in een startersset zijn automatisch gekoppeld, nieuwe lampen moet je altijd zo toevoegen. Goed om te weten, want ik had mijn industriële lamp, met glazenkap al aan het plafond hangen toen ik hier achter kwam en kon dus de hele lamp weer naar beneden halen en uit elkaar sleutelen :-p
Dat is een van de nadelen van de wet kopen op afstand en webshops die daar soepel mee om gaan. Als je iets ontvangt dat kapot is is het veel makkelijker om het gewoon terug te sturen, dan om het als DOA aan te melden.Marcva schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:46:
Zojuist een Hue Tap ontvangen. Doosje was open geweest en met plakband gesloten. Alle alarmbellen gingen af. Bij het uitpakken van elke stap foto's gemaakt. Meer plakband daar en beschermfolie los geweest. Koppelen ging moeizaam en het ding heeft blijkens de app 1x toets 1 geregistreerd en daarna niks meer![]()
Helaas was dat voordat ik acties aan de knoppen gekoppeld had. Wel lullig dat de shop (Fonq) zo hun DOA's rondpompt. Of zou de vorige koper 'm dood leuk terug gestuurd hebben met: voldoet niet?![]()
Haat retouren.
Deze berichten had ik eerder moeten lezen®i©ha®d schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:40:
@tweethue : "We apologize for the latest iOS8 app update issues. A fix is on the way. Please don't update the app till then. News will be here."
@tweethue : "You can still use hue from your regular wall switches, with hue tap, through third party apps and via 'My hue'. News will be here."
Bron: https://twitter.com/tweethue
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Verwijderd
Ja je kan de hue gewoon bedienen met een lichtschakelaar, maar ook via meethue.com en via apps van derden. Kortom, mensen die rellen om maar te rellen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:24:
Op twitter wordt er nogal paniekerig gedaan over Hue bugs. Berichten van mensen die zogenaamd in het donker zitten.
Zit ik er nou helemaal naast of kan je tijdens een storing de lampen gewoon bedienen met de lichtschakelaar? Een paar dagen zonder scenes is dan toch wel te overbruggen?
39
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik heb dit keer het forum doorgespit en gegoogeld.Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:04:
Hmmmm
Wordt het niet eens tijd een FAQ te creëren en mensen die 'alweer-eens-de-zo-vaak-beantwoorde-vraag' opnieuw stellen 'keihard' die richting op te sturen...
Ik zie de laatste tijd te vaak weer die vraag van koppelen van AB voorbij komen...
Veel zijn gewoon domweg te lui om een beetje te zoeken...
Lamp aanzetten en ipv de aan knop ingedrukt te houden de uit knop ingedrukt te houden. Lamp knippert en gaat na verloop van tijd langzaam uit.LJ80 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:18:
[...]
Ik heb dit keer het forum doorgespit en gegoogeld.![]()
Ik kan echter niet vinden hoe je een lamp kan afmelden van een afstandsbediening.
Aanmelden staat overal omschreven maar afmelden niet.
Dus als je een aparte remote wil gebruiken voor 2 lampen wil ik wel eerst de lampen afmelden op de al aanwezige remote. Hoe doe ik dat?
bedankt, te simpel eigenlijkImperial Guard schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:59:
[...]
Lamp aanzetten en ipv de aan knop ingedrukt te houden de uit knop ingedrukt te houden. Lamp knippert en gaat na verloop van tijd langzaam uit.
Dat automatisch zoeken heeft bij mij nog nooit gewerkt. Op de lampen die bij mij in de starterkit zaten na dan. Ik heb een nieuwe Hue Lamp klaarliggen, wacht nog even op het armateur. Zal het dan eens opnieuw proberen via automatisch. Wellicht lag het aan de App die toen niet helemaal lekker werkte.Imperial Guard schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:20:
[...]
Hoezo?Via de officie Hue App kan je handmatig lampen toevoegen aan de hand van serie nummer of automatisch zoeken! Heb afgelopen week weer twee nieuwe lampen erbij gekoppeld via automatisch zoeken. Dit is natuurlijk alleen voor de Hue of Friends of Hue.
[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 08-02-2015 22:39 ]
Hier nog 2 sets (van 2) beschikbaar: http://www.ebay.nl/itm/Ph...pter-Dimmer-/200977722603vhal schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:40:
Ik had het idee om mijn huidige Living Whites setje aan te vullen met wat losse adapters, blijkt dat deze zga nergens meer leverbaar zijnNu kan ik wel overstappen naar Hue maar dit is een beetje van de zotte.
Heeft iemand nog van die adapters liggen en er niks mee doet? Of een adres waar je nog kan krijgen? Of toch maar overstappen...
Ik zag het staan op beaumotica.nlL23 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:24:
Living Whites en Hue werken prima samen, met de remote kan je ook de Hue lampen bedienen, dus van overstappen is geen sprake. Al zijn de lampen een stuk duurder en ze moeten maar net geschikt zijn voor de fitting...
Ik zag deze ook voorbijkomen, best duur in vergelijking wat ik er in 2013 voor betaald heb (zo'n 28€).robertwebbe schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:36:
[...]
Hier nog 2 sets (van 2) beschikbaar: http://www.ebay.nl/itm/Ph...pter-Dimmer-/200977722603
Nee, ik heb ze niet gekocht, gek genoeg staan er hier nog 2 sets te koop.Fire69 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:52:
Heeft vhal ze gekocht? Want ze zijn niet meer beschikaar... Jammer, wou er ook wel!
uhm...
Geen idee waar je dat hebt gelezen maar dat is wel mogelijk. Je moet hiervoor wel de lampen allemaal koppelen via een Livingcolors lamp of ervoor zorgen dat de Livingcolors niet meer gekoppeld zijn aan een afstandsbediening, dan worden ze ook door de bridge automatisch gevonden.Smoonshine schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:47:
Komend weekend ga ik er ook aan geloven. Mijn livingwhites lampen worden vervangen door Hue lampen. Kan niet wachten om er mee te beginnen. Nu heb ik zelf al een Livingcolors Conic lamp en heb er inmiddels 2 Livingcolors Iris lampen en een Hue Lightstrip bij besteld.
Hoe ik de Livingcolors lampen moet gaan koppelen heb ik inmiddels gelezen in het Beaumotica artikel. Je moet alle lampen gaan koppelen met de Livingcolors afstandsbediening.
Nu lees ik alleen in een review hier op tweakers dat gekoppelde Livingcolors lampen niet van kleur te veranderen zijn met de app. Klopt dit nog steeds? Dan moet ik mijn Livingcolors lampen gaan omruilen voor Friends of Hue exemplaren. Want op die manier gaat er natuurlijk wel een hoop charme verloren!
uhm...
Verwijderd
Kun je domotitcz via een spk (package) op je synology installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:30:
Ik heb ook Domoticz op mijn Synology NAS draaien.
Het werkt out the box, dus zonder moeilijke aanpassingen op de NAS.
Alleen is het probleem dat de RFXcom niet gezien wordt (USB).
Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
Misschien het verkeerde forum voor deze vraag?
Verwijderd
- Inloggen op je DiskstationDutchgrover schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:04:[...]
Kun je domotitcz via een spk (package) op je synology installeren.
Heb ook een syno en wil misschien ook wel wat met domoticz proberen, ben dus geinteresseerd in je oplossing.
gr, peter
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2015 18:13 ]
Verwijderd
Heb je wel eerst dit:kippewit schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:24:
Raar, bij mij verschijnt hij niet in het lijstje. Wel een boel andere packages. Heb ook DSM 5.1-5022 Update 2.
tnx voor de tip.franssie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:20:
Nu bij iBood http://www.ibood.com/extra-nl/nl/ livingwhites, EUR 30 per vier stuks, geen Lux maar goed bruikbaar voor je buitenverlichting etc. (geen bediending dus alleen als je al een hue systeem hebt lijkt het)
Kan het zijn dat je de driver mist?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:30:
Ik heb ook Domoticz op mijn Synology NAS draaien.
Het werkt out the box, dus zonder moeilijke aanpassingen op de NAS.
Alleen is het probleem dat de RFXcom niet gezien wordt (USB).
Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
Misschien het verkeerde forum voor deze vraag?
Aardige deal voor €8.75 per lamp, tnx voor het doorgeven. Ik kon er nog wel 2 gebruiken...franssie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:20:
Nu bij iBood http://www.ibood.com/extra-nl/nl/ livingwhites, EUR 30 per vier stuks, geen Lux maar goed bruikbaar voor je buitenverlichting etc. (geen bediending dus alleen als je al een hue systeem hebt lijkt het)
Ik heb ze en kan mij eerlijk gezegd niet in de langzame opstarttijd vinden. Ik bedien ze gewoon met een LivingWhites remote. Ze zijn zeker niet zo traag als de oude spaarlampen van vroeger (van 0-100% met een kalender). Overigens heb ik ze zelden op 100% (eerder 40-50%). De opmerking op iBood..Nicap schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:50:
[...]
tnx voor de tip.
Zit wel te twijfelen. Energieverbruik is ->20 watt, wat ik best veel vind eigenlijk. Uiteraard kun je ze dimmen, maar toch. En ze starten redelijk langzaam op te zien aan de specificaties. 60% in 5 - 40 seconden is erg traag naar mijn mening.
Zijn er mensen die deze type lampen hebben en er wat gebruikservaring van kunnen geven?
...herken ik eveneens niet. Misschien op 100% maar gedimd is het gewoon prettig licht. Of men moet inmiddels verpest zijn met Hue-lampen die meer wittinten kunnen geven.(Het licht is (zeker gedimd) KOUD, dus niet iets voor in de woonkamer)
[ Voor 56% gewijzigd door vhal op 11-02-2015 09:05 ]
Ik op mijn slaapkamer, maar dat is wel onder 2,50 plafondlamp van IkeaBuzz_Fuzz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:09:
Iemand die LivingWhites gebruikt als plafondlampen? Die Ibood actie is wel aanlokkelijk, maar ik weet niet of ze geschikt zouden zijn om m'n R63 reflectors in het plafond te vervangen, owv die "lelijke" spaarlamp vorm...
[ Voor 45% gewijzigd door jip_86 op 11-02-2015 11:49 ]
Kan ook met een living colors remoteeew schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:45:
Zijn deze dingen alleen te koppelen aan Hue met een living whites remote, of kan dat ook met een living colors remote?
Die hele living whites serie is al lang uit productie en wordt niet meer verkocht. Dat zal ook de rede zijn waarom iBood ze heeft voor die prijs. De beste manier om aan een afstandsbediening te komen is het kopen van een living colors lamp, bij voorkeur een 2e generatie via marktplaats.Ccc schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:44:
Ik twijfel om deze living whites te kopen, maar ik heb nog geen HUE.
Dus een living white remote is voor mij wel een vereiste, weet iemand wat voor een product code deze heeft, ik vind hem namelijk niet op de philips website.
Bedankt.eew schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:04:
[...]
Die hele living whites serie is al lang uit productie en wordt niet meer verkocht. Dat zal ook de rede zijn waarom iBood ze heeft voor die prijs. De beste manier om aan een afstandsbediening te komen is het kopen van een living colors lamp, bij voorkeur een 2e generatie via marktplaats.
Er zijn 3 remotes te gebruiken:Ccc schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]
Hoe zie ik het verschil tussen een 2e en 3e generatie remote?
Overigens zie ik dat hier de remote nog te krijgen is samen met een pack.
Hoe zie ik bijv bij deze of het een 2e of 3e generatie remote is.
http://www.beaumotica.nl/...starter-set-living-whites
http://www.beaumotica.nl/...ites-starter-set-adapters
(staat bij "niet meer bestelbaar".)Ccc schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]
Bedankt.
Hoe zie ik het verschil tussen een 2e en 3e generatie remote?
Overigens zie ik dat hier de remote nog te krijgen is samen met een pack.
Hoe zie ik bijv bij deze of het een 2e of 3e generatie remote is.
http://www.beaumotica.nl/...starter-set-living-whites
http://www.beaumotica.nl/...ites-starter-set-adapters
[ Voor 7% gewijzigd door BenEco op 11-02-2015 20:24 ]
Ik stuur je even een pm, een remote bij de ibood lampen zou echt ideaal zijn. Je kan er ook hue lampen op intensiteit mee bedienen, niet?BenEco schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:40:
[...]
(staat bij "niet meer bestelbaar".)
Echter, vandaag op ibood:http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
4x Living Whites (zonder remote) voor 36 euro incl. verzending.
Heb zelf eventueel voor de liefhebber nog wel 1-2 remotes voor deze LW in de aanbieding.
ja, dat kan.Bliep schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:47:
[...]
Ik stuur je even een pm, een remote bij de ibood lampen zou echt ideaal zijn. Je kan er ook hue lampen op intensiteit mee bedienen, niet?
Verwijderd
Interessant; bedankt voor de tip.brutusl schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:18:
Momenteel is er een actie bij Wehkamp van enkele Hue artikelen.
Thanx, in dat geval mijn Synology maar eens even updaten en kijken of ik de package kan downloaden en installeren. Heb het al even via de root geprobeerd, maar wat een gedoe was dat. Is ook niet gelukt...hahahaCyBeRSPiN schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:53:
Dat laatste. Je kunt domoticz (of andere open source domotica) meteen gebruiken icm Hue. Bijv via domoticz de boel op basis van tijd schakelen.
Zodra je met schakelaars of afstandsbedieningen aan de slag wilt dan zul je uiteraard moeten zorgen dat Domoticz dat signaal kan ontvangen. Het aansturen van Hue loopt gewoon via de Hue bridge via het netwerk.
Ik heb het op een Sony Xperia T, Moto G 2013 en Moto X 2014 kunnen proberen en bij de 1e werkte het alleen bij het weggaan, bij de 2e iig bij het weggaan en af en toe bij het thuiskomen en bij de Moto X werkt het eigenlijk altijd. Moet wel zeggen dat ik met de fiets alles doe, dus daardoor wat meer tijd om het huis ben, maar meestal zijn de lampen al wel aan als ik vlak bij mijn huis ben.Pimmeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:11:
Fijn die geofencing. 50% van de tijd werkt het maar:
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520
07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com
Ja...peterpijpelink schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:11:
Weet iemand een oplossing hiervoor? Mijn dochter laat vaak licht branden op haar kamer. Kan ik een Hue lamp zo instellen dat deze na zeg 10 minuten uit gaat?
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520
Niet als je haar Ip pingt...Fire69 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:39:
En als ze dan op haar kamer is? Dan moet ze elke 10min het licht weer aan doen...
[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 14-02-2015 15:33 ]
[ Voor 32% gewijzigd door DutchJudge op 14-02-2015 17:36 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2015 20:44 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq