@RobV;
Dat ziet er goed uit! de calibratie heeft geholpen zo te zien.

Thanks,
@RobV; ziet er inderdaad mooi uit! Helaas is Rijswijk iets te ver, anders had ik wel even langsgekomen. Wat zijn die banen rondom de 1e layer? Ziet eruit alsof het gefreest is daar.
De ronde banen is de 'Brim', die is bedoeld om het object zo goed mogelijk vast te plakken aan de plaat. dit model heeft namelijk maar heel weinig contactpunten met de plaat en als je goed kijkt zie je op het voorste model links dat zelfs dat niet genoeg was, hij is namelijk losgekomen van de plaat. De achterste zit nog vast dus ik laat hem dan ook maar even de boel afmaken.
En wat zijn ongeveer de kosten per stuk?
Geen idee. Materiaal kosten zijn volgens het programma 20-30 gram plastic per houder (kost €30 de kilo). De printer kostte €800, en trekt 5A. Ikzelf ben er goed 2 uur mee bezig geweest (2e poging, in de gaten houden, etc) en hij is nog niet klaar. De houder is ongeveer 3cm dik dus of hij in een bubbel-enveloppe past durf ik nog niet te zeggen.
Ik wilde voorstellen om eerst maar even het resultaat af te wachten voordat we over geld gaan praten, lol.
EDIT:
Hij is eerder klaar dan ik dacht. Recht (en boven) zie je de mislukte print, linksvoor is vrijwel perfekt. De linksvoor is met de hap eruit, die andere zou gesloten moeten zijn (maar hij is verschoven tijdens het printen omdat hij losgelaten heeft):
(klik voor vergroting)
[
Voor 13% gewijzigd door
RobV op 06-01-2015 18:39
]