Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:50:
[...]
Excuses als ik het verkeerd heb maar volgens mij is het een klus van een half uurtje om een grote set lampen opnieuw aan de bridge te koppelen. Met de nummering in gedachte kan je zelf kiezen in welke volgorde je lampen aanmeld. Misschien een secuur klusje maar dat past dan bij het type gebruiker dat je bent. Als plug & play niet genoeg mogelijkheden biedt moet je misschien eens tijd investeren in je systeem en er de tijd voor nemen om alles netjes op orde te krijgen.
Excuseer je dan maar, want ik vind dat je het verkeerd hebt

Ik heb een tijdje geleden per ongeluk mijn bridge gereset.
Als je enkel maar de 3 lampen uit de startset hebt, is dat geen probleem, maar ik zit inmiddels aan +20 'devices', die in de juiste volgorde krijgen (wat bij mij echter niet nodig is omdat ik de app niet gebruik) is dan geen lachertje.
Plus dat je verder moet kijken dan enkel die app...
Al mijn IFTTT-recipes heb ik terug moeten aanpassen.
Alle apps terug koppelen op mijn telefoon, tablet, server-script, tel/tablet van vrouw, zoon, dochter, ...
Daar ben je dus even zoet mee, en doe je niet voor je plezier elke paar maanden (want volledig vooruit plannen welke lampen je gaat bijkrijgen kan je toch niet...)
Niet om lullig te doen maar ik neem ook de "ongemakken" voor lief. Als early adapter moet je soms tegemoet komen in de spullen die je gebruikt. Sterker nog, dat zijn vaak de leukste uitdagingen om perfectionisme op los te laten.
Het systeem is ondertussen al 2 jaar op de markt, dan kan je niet meer over early adopters spreken...

weeraanmelden schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 07:51:
http://www.techdigest.tv/...with-your-lightbulbs.html
The 1995 film 12 Monkeys is being remade as a TV series by the US Syfy network – which has announced that the show will do something cool with your Phillips Hue smart bulbs.
the show will hook up with the Syfy “second screen” phone app to pick up on audio cues from your TV (sounds a bit like Shazam), so at the right points in the show your wireless connected Phillips lightbulbs will change colour, brighten and dim to match the action on screen.
Apparently all thirteen episodes from the series will have a “lighting track” that can be triggered through the app.
Zeer benieuwd. Ook interessant voor iedereen die geen Ambilight TV heeft, maar wel Hue.
Sharknado was er ook met ondersteuning voor Hue, heeft iemand dit toen getest?
[
Voor 26% gewijzigd door
Fire69 op 30-12-2014 08:19
]