[Philips Hue] Ervaringen & discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 991.183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:17
nielsn schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:12:
Gisteren ben ik een paar Praxis filialen afgegaan welke op mijn route naar huis liggen. Het viel me op dat er maar in één filiaal de Hue Lux in een kartonnen display stonden.

Aangezien ik via Vraag & Aanbod een Hue Bridge heb gekocht heb ik alleen de lampen nodig, helaas zijn deze in veel filialen uitverkocht. Heb er een aantal besteld waarbij de levertijd 10 werkdagen bedraagt.

Voor de Tweakers welke ook Hue Lux lampen willen bestellen via Praxis en gebruik willen maken van de 2+1 actie raadt ik aan om goed op de prijs te letten. Deze lampen staan standaard niet bij de actie in het systeem waardoor je in eerste instantie de volle prijs mag betalen.
Klopt dit ging bij mij ook mis bij het afrekenen.

Gelukkig heb ik het duidelijk op de bestelbon laten vermelden dat het om de 2+1 actie gaat. Waardoor ze het wel moesten aanpassen bij de kassa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

TallManNL schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:37:
Ik zit een beetje met de API te klooien. Als ik de lampen instel op een color temperature en erna de state poll meldt deze leuk dat de mode op ct staat. Voor een aantal seconden, daarna gaan ze naar Hue/Sat mode Hue/Sat waardes zijn voor en na de colorchange identiek dus ik kan niet eens de actuele settings fatsoenlijk uitlezen.

Nog handiger dat de developers forum alleen met twitter of facebook toegankelijk is. Leuk voor degenen die bewust die dingen niet hebben.
Het duurt even ja, dat viel mij ook al op. In een post een paar pagina's geleden heb ik een pastebin geplaatst met voor iedere ct waarde hue, sat en x, y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmarko
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-01 14:12
nielsn schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:12:
Gisteren ben ik een paar Praxis filialen afgegaan welke op mijn route naar huis liggen. Het viel me op dat er maar in één filiaal de Hue Lux in een kartonnen display stonden.

Aangezien ik via Vraag & Aanbod een Hue Bridge heb gekocht heb ik alleen de lampen nodig, helaas zijn deze in veel filialen uitverkocht. Heb er een aantal besteld waarbij de levertijd 10 werkdagen bedraagt.

Voor de Tweakers welke ook Hue Lux lampen willen bestellen via Praxis en gebruik willen maken van de 2+1 actie raad ik aan om goed op de prijs te letten. Deze lampen staan standaard niet bij de actie in het systeem waardoor je in eerste instantie de volle prijs mag betalen.
Via de website kun je mooi kijken waar de Lux lampen nog op voorraad in de winkel liggen. Gisteren in Roermond langs geweest voor de 2+1 actie. In het systeem stond de actie niet, heb de folder laten zien, de manager laten bellen, maar ik kreeg ze alsnog niet mee voor de 2+1 actieprijs. Heb ze dus maar laten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
elmarko schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:16:
[...]

Via de website kun je mooi kijken waar de Lux lampen nog op voorraad in de winkel liggen. Gisteren in Roermond langs geweest voor de 2+1 actie. In het systeem stond de actie niet, heb de folder laten zien, de manager laten bellen, maar ik kreeg ze alsnog niet mee voor de 2+1 actieprijs. Heb ze dus maar laten liggen..
Vreemd er staat toch echt alle lichtbronnen! M.u.v. Baseline. En een Philips Lux lamp is naar mijn idee toch echt een lichtbron. Anders had er toch m.u.v. Baseline en Philips Hue moeten staan.

Bij mij deden ze er ook lastig over dus heb ze op de folder en de kleine lettertjes gewezen en uitgelegd dat dit toch echt een lichtbron is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
LoneWolf schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:20:
[...]

De iris en ook de andere living colors, zijn accent en moodlights, de hue is veel meer bedoeld om daar aanvulling op te geven.
Je kan dus best de livingcolors een mooi donkere of stevige kleur geven, en dan vul je dat aan met de hue, om zo een sfeer te creëren ipv met wit licht je sfeer te "verpesten"

Alhoewel ik maar 1 living color iris heb, en 6 hues, geeft de Lc die op de (wite/crème) muur gericht is toch de meeste sfeer, en de hues vullen dat mooi aan door de kamer heen.
Ik heb hier 6 Lux lampen in combinatie met een LC Iris ook op een witte/créme muur gericht en ik ben zeer tevreden met de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij onze AH gewoon brutaal gevraagd of ik ze voor de helft mocht meenemen omdat ze bij andere filialen ook in de uitverkoop staan. Daar gingen ze meteen mee akkoord. Was maar één telefoontje van twee minuten voor nodig. Rondbellen is dus de moeite.

Bedankt trouwens voor de tip! :)

Nu stap twee, mijn eigen bridge van de kleuren Hue vindt ze niet. Gevalletje lampstealer of is dat niet nodig? Iemand ervaring? Ik weet van de kleuren Hue's dat er voorheen problemen waren met het koppelen van lampen uit een andere starterskit. Kan iemand mij wijzer maken hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 08:08
Welke AH vestiging was dat dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb het in Arnhem Kronenburg ook gevraagd maar 'No way Jose'...
Maar kreeg wel de opmerking dat als ze heel lang zouden blijven liggen dat ze ooit wel in de uitverkoop zouden gaan. Maar nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleNANdO
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 12:55
Heb zelf (mijn vrouwtje)twee setjes hue lux startpakket voor zestig kunnen bemachtigen bij AH ijmuiden. Helaas de laatste twee,Heb ook nog zes extra lampen bij praxis in bestelling staan. Goeie tip om op de bon 3=2 te laten zetten.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgrover
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
[b]Nu stap twee, mijn eigen bridge van de kleuren Hue vindt ze niet. Gevalletje lampstealer of is dat niet nodig? Iemand ervaring? Ik weet van de kleuren Hue's dat er voorheen problemen waren met het koppelen van lampen uit een andere starterskit. Kan iemand mij wijzer maken hierover?
Elke lamp heeft een serienummer van 6 karakters.
In hue app: instellingen > mijn lichten > + lichten aansluiten > handmatig zoeken.
Serienummer toevoegen en op zoeken drukken.
Nu zou de bridge de lamp snel moeten vinden
Vergeet niet dat de lamp spanning moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx Dutchgrover. Dat ging moeiteloos!

Ik heb ze bij een middelgrote AH gekocht. Daar lag al een tijdje één doos in de vitrine van de servicetoonbank. Dat was volgens mij het enige pakket dat ze hadden. Ik heb er € 34,- voor betaald. De bridge gaat op marktplaats en ik heb voor €5,- per lamp, de gang voorzien van verlichting. Top!

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 20:37
Ben me aan het orienteren op de Hue en overweeg de gekleurde lampen aan te schaffen voor de woonkamer. Ik zie het Hue Connected Bulb Starter Pack alleen voor € 199=. Tegelijk hier de Paraxis actie......
Drie vragen: weet iemand of Praxis deze set verkoopt, zo ja onder de actievoorwaarden? En zijn er dan meer liefhebbers voor € 133,=, want 3 pakken is me net te veel in huis ;) Collectieve inkoop 8)

Nog ff Inhoudelijk: kun je via de app de status van de lamp zien, dus of een lamp aan, of uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 20:03

Patrick89

PSN : Gamesource

Ik doe wel mee met een pakket. Hier in Almelo heb ik ze niet gezien althans.

Na het werk kan ik gaan kijken in Deventer en of Apeldoorn

[ Voor 29% gewijzigd door Patrick89 op 10-12-2014 07:05 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
Marcva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 05:21:
Ben me aan het orienteren op de Hue en overweeg de gekleurde lampen aan te schaffen voor de woonkamer. Ik zie het Hue Connected Bulb Starter Pack alleen voor € 199=. Tegelijk hier de Paraxis actie......
Drie vragen: weet iemand of Praxis deze set verkoopt, zo ja onder de actievoorwaarden? En zijn er dan meer liefhebbers voor € 133,=, want 3 pakken is me net te veel in huis ;) Collectieve inkoop 8)

Nog ff Inhoudelijk: kun je via de app de status van de lamp zien, dus of een lamp aan, of uit is?
Helaas, de Praxis verkoopt alleen de Hue Lux Starterspakket (1x Bridge en 2x Hue Lux lampen) en de losse Hue Lux lampen (Voor de 2=3 actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:44

Trebbors

Failure is no option!

zwik schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:13:
Voor degenen die bij Philips werken of iemand kennen die bij Philips werken. Er is nu een actie op alle Hue producten in de MyShop waar je 40% korting op alle Hue producten krijgt.
Ik heb zo'n pasje. Klopt het dat die actie niet voor de Nederlandse Myshop is maar alleen BE?

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:28

BPi

Trebbors schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:50:
[...]

Ik heb zo'n pasje. Klopt het dat die actie niet voor de Nederlandse Myshop is maar alleen BE?
Er reageerde toen iemand dat het ook in Nederland gold. Ik zit ook te wachten op een Hue kerstactie in de Nederlandse MyShop O-)

• scubamichel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 08:26
BPi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:37:
[...]

Ik zit ook te wachten op een Hue kerstactie in de Nederlandse MyShop O-)
Ik heb op 15 september via een actie voor Philips medewerkers een Tap en een aantal GU10 lampen besteld bij de MyShop. Tot op heden zijn die, door leveringsproblemen, nog steeds niet door de MyShop uitgeleverd. Dus ik betwijfel of ze wat te leveren zouden hebben bij een kerstactie...
Overigens zijn de genoemde producten via de Apple store zo te bestellen dus waarom bij de MyShop niet is mij een raadsel. Bestelling is bijna 3 maanden geleden gedaan. :?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Trebbors schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:50:
[...]

Hij was ook geldig voor de Nederlandse shop :)

* Hooglander1 heeft sindsdien Hue in huis. Helaas voor jou was het een tijdelijke actie die al weer een tijd voorbij is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Heeeel jammer. Bedankt voor jullie reacties.

Hopelijk komt er een goede actie bij de heropening van de personeelswinkel in Eindhoven. En een beetje voorraad...

[ Voor 11% gewijzigd door Trebbors op 11-12-2014 10:43 ]

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 11:55
Van 11 to 14 december krijg je 20% korting op 1 artikel bij de light gallery (het oude massive). De hue producten vallen hier ook onder.

http://cld.bz/5Dun5Gt#4/z

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik zie bij 1DayFly een aantal dimbare Osram LED e27 lampen in de aanbieding. Werken deze lampen ook op het Hue systeem (dwz zijn ze via de bridge als zijnde Hue lampen aan te sturen)?

Nevermind

[ Voor 5% gewijzigd door GustavSan op 11-12-2014 14:41 ]

• Imperial Guard
GustavSan schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:39:
Ik zie bij 1DayFly een aantal dimbare Osram LED e27 lampen in de aanbieding. Werken deze lampen ook op het Hue systeem (dwz zijn ze via de bridge als zijnde Hue lampen aan te sturen)?
Nope! Ik zie nergens Lightify staan, dat is het wireless systeem van Osram.

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 10:24
eew schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:12:
[...]

Het duurt even ja, dat viel mij ook al op. In een post een paar pagina's geleden heb ik een pastebin geplaatst met voor iedere ct waarde hue, sat en x, y.
Ik had verder zitten testen. Ik gebruik de Q42.HueApi, die gooide wat meer over de lijn als nodig was. Beetje TCPDump en fiddler om de verschillen te zoeken tussen de android app en de hueapi toonde dat aan.

Raw command sturen blijft hij wel mooi op CT mode staan.
Zelfde dag zag ik een update op de Q42.HueApi waarin het probleem is opgelost :)

geheelonthouder met geheugenverlies

• eew

eew

Ik gebruik phue, dus het zal wel aan de library liggen dan, en niet aan Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Marcva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 05:21:
De collectieve inkoop met de Praxis actie wordt niks.
Maar ff een schopje voor deze onbeantwoorde vraag: geeft de lamp feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:03
Marcva schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:33:
[...]

De collectieve inkoop met de Praxis actie wordt niks.
Ja dat kan. ;)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgrover
Marcva schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:33:
[...]

Ja dat kan maar er zit wel wat vertraging op. Ik heb zelf flink wat afstandbedieningen (living colors) in gebruik dus regel vaak de stand van het licht buiten de bridge om.
Als je dan de Hue app opstart duurt het een tijdje voordat de actuele status van de lampen overgenomen is. Het lastige is dat je niet kunt zien wanneer de status geupdate is. Na een tijdje zie je de status van de lampen verspringen (0,5-1min) naar de actuele stand maar soms duurt het wat langer. Het zou handig zijn als er een updateknop in de app zit waarmee je een synchronisatie kunt triggeren. Nu zit ik vaak een tijdje naar de app te staren of heen en weer te springen tussen scene en lampen scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
@GermanPivo en Dutchgrover: tnx voor de info. De vertraging vind ik niet zo erg. Gaat me meer om het aflezen van buitenaf. Dat komt niet op een minuut volgens mij.
Maar idd een statusupdate forceren zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
Aankomende zaterdag 13 december tussen 09:00 en 12:00, 21% BTW korting op alles bij de Gamma, leuk voor de mensen die hun Living Colors collectie willen uitbreiden.

Zal mijn vriendin vanavond even lief aankijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 08:10
Imperial Guard schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:06:
Aankomende zaterdag 13 december tussen 09:00 en 12:00, 21% BTW korting op alles bij de Gamma, leuk voor de mensen die hun Living Colors collectie willen uitbreiden.

Zal mijn vriendin vanavond even lief aankijken :D
ga dan naar de Karwei: 25 procent op alle verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:02
De Karwei maakt iets €25 duurder om deze vervolgens zogenaamd af te prijzen.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
diotav schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:29:
Ja, leuke aanbieding 8)7

Qua Living Colors maakt het ook niet veel uit met de online prijzen van andere webshops.

[ Voor 12% gewijzigd door Imperial Guard op 12-12-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Haha beetje triest idd. Maar goed. Zou die morgen 'nog' 75 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceKees_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 09:24
LoneWolf schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:20:
[...]

De iris en ook de andere living colors, zijn accent en moodlights, de hue is veel meer bedoeld om daar aanvulling op te geven.
Je kan dus best de livingcolors een mooi donkere of stevige kleur geven, en dan vul je dat aan met de hue, om zo een sfeer te creëren ipv met wit licht je sfeer te "verpesten"

Alhoewel ik maar 1 living color iris heb, en 6 hues, geeft de Lc die op de (wite/crème) muur gericht is toch de meeste sfeer, en de hues vullen dat mooi aan door de kamer heen.
Vraagje :

Kan je de Living Colors serie en de Hue-serie dan wel aan elkaar koppelen en samen bedienen via de bridgde en/of App ?
Of is de Living Colors die met afstand bediening geleverd wordt überhaupt niet (ook) per App te bedienen ?

Kan iemand dat ons vertellen ??

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
SpaceKees_ schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:49:
[...]

Vraagje :

Kan je de Living Colors serie en de Hue-serie dan wel aan elkaar koppelen en samen bedienen via de bridgde en/of App ?
Of is de Living Colors die met afstand bediening geleverd wordt überhaupt niet (ook) per App te bedienen ?

Kan iemand dat ons vertellen ??

Kees
Living Colors, Hue en Living Whites zijn allen (vanaf gen. 2)aan te sturen met Afstandsbediening en / of tablet / Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

Om de living colors en hue en lux enz aan te sturen uit de app, moet je ze allemaal eerst met de ab koppelen, die je dan weer inleest in je bridge. Je hebt dan dus 1 ab die al je lampen stuurt. Nieuwe voeg je ook eerst aan die ab toe, daarna aan de bridge. Op beaumotica staat een handleiding daarvoor. En die gen2 moet de nieuwe gen2 zijn... Ik had eerst ook een gen2, met de ovale ab, maar die deed het mooi niet. (Je kan het aan het serienummer zien, moet 6 cijfers zijn) Die verkocht en een gen3 Iris gekocht. Nu werkt t wel.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:29:Om de living colors en hue en lux enz aan te sturen uit de app, moet je ze allemaal eerst met de ab koppelen, die je dan weer inleest in je bridge. Je hebt dan dus 1 ab die al je lampen stuurt. Nieuwe voeg je ook eerst aan die ab toe, daarna aan de bridge. Op beaumotica staat een handleiding daarvoor.
Ik neem aan dat je de boel ook kunt opsplitsen; dus een aantal lampen met één of meerdere afstbed.en de rest nog direct via de bridge en GSM/tablet.
Alle lampen met één afst.bed. lijkt mij niet zo nuttig (ligt natuurlijk ook aan het aantal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een startset van Lux op de kop getikt. Dit keer bij de AH in Malden. Nu met een beetje kletsen met 35% korting op de Airmiles prijs meegekregen. €48,- dus. Bridge gaat weer voor €25,- op marktplaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

diotav schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:29:
Je hebt gelijk en heb ze er op aangesproken.
Eén van de managers kon zich het niet voorstellen dat ze meedoen met deze vorm van volksverlakkerij.
Hij zou het uitzoeken, maar pas na een paar keer vragen kon ik mijn telefoon nummer aan hem kwijt.
Ben heel benieuwd of ik er wat van hoor.
Philips Hue startset
Voor de duidelijkheid, eerst 99 - 20%, nu 125 - 25%.
Uw voordeel: 13 euro negatief ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Geurt-kun op 13-12-2014 18:49 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lols! 124,95! :D :D So typisch om te doen van Karwei/Gamma.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:34:
[...]

Ik neem aan dat je de boel ook kunt opsplitsen; dus een aantal lampen met één of meerdere afstbed.en de rest nog direct via de bridge en GSM/tablet.
Alle lampen met één afst.bed. lijkt mij niet zo nuttig (ligt natuurlijk ook aan het aantal).
Yep, geen probleem.
Je moet eerst de lamp dus aan de ab koppelen, deze ab dan bij de bridge houden en zo dus de lampen in je bridge zetten.
Daarna ga je terug naar de lampen die je niet met de ab wil bedienen. Je houd de O-knop 15 seconden ingedrukt, en de lamp zal knipperen en uitgaan. Daarmee is de lamp uit de ab, maar zit ze wel nog in de bridge.

Je kan trouwens maar een beperkt aantal lampen in de ab steken, ik denk een stuk of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LivingColors remote lijkt er hier minstens 20 aan te kunnen.

Dat verhaal van Karwei is trouwens een grote schande!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Laatst online: 17-09 10:58
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat de bol van de Hue van glas is ipv. kunststof:
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/--k2iGaL67rw/VI3NNadz19I/AAAAAAAAAq0/RC5TXs2P-Qo/s640/WP_20141214_18_30_28_Pro.jpg

Viel uit mijn handen op nog geen 30cm hoogte.

[ Voor 33% gewijzigd door hondapower op 14-12-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

En doet ie helemaal niks meer?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:22
hondapower schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:50:
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat de bol van de Hue van glas is ipv. kunststof:
[afbeelding]

Ik durf die nog wel in het stopcontact te steken hoor :)

sinds vandaag mijn HUE LUX ook aangesloten heb alleen een living colors gen 2 met ovale AB en volgens sommige fora zou deze ook moeten werken maar helaas nog niet werkend gekregen.

Zijn hier mensen die Hue (kleur) gekoppeld hebben met lux en zo ja hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Laatst online: 17-09 10:58
Jawel, alleen is de kleur niet meer zo egaal als de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Misschien kun je hem ergens toepassen waar het niet zoveel uitmaakt. Hij neemt nu een stuk minder ruimte in ;-)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

mr.DJ95 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:03:
sinds vandaag mijn HUE LUX ook aangesloten heb alleen een living colors gen 2 met ovale AB en volgens sommige fora zou deze ook moeten werken maar helaas nog niet werkend gekregen.
Ik heb dat werkend, maar het is mij niet gelukt met die ovale remote. Alleen met een andere remote die ik later heb bijgekocht. En dan doet hij ook mee met sommige apps, alleen niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:22
Hooglander1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:32:
[...]

Ik heb dat werkend, maar het is mij niet gelukt met die ovale remote. Alleen met een andere remote die ik later heb bijgekocht. En dan doet hij ook mee met sommige apps, alleen niet alle.
Naja, dan laat ik dat effe rusten. Waar heb jij die andere remote vandaan als ik zo vrij mag zijn?

Ben wel benieuwd naar die led strip van HUE voor achter m'n TV.

Nog een vraagje, XBMC en Hue, werkt iemand daar al mee? Zo ingesteld dat mijn licht uit zou gaan tijdens een film maar geen respons van de lampen. Bridge is echter wel goed gekoppeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

mr.DJ95 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:34:
[...]

Naja, dan laat ik dat effe rusten. Waar heb jij die andere remote vandaan als ik zo vrij mag zijn?

Nog een vraagje, XBMC en Hue, werkt iemand daar al mee? Zo ingesteld dat mijn licht uit zou gaan tijdens een film maar geen respons van de lampen. Bridge is echter wel goed gekoppeld etc.
Die remote zat bij een Livingcolors die ik erbij gekocht had. Kwam wel goed van pas.

KODI en hue werkt bij mij prima samen, ik zou je instellingen nog even controleren. Misschien je bridge gereset na de 1e config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-09 11:55
hondapower schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:50:
[afbeelding]

Voor alles is een oplossing :P

http://www.thingiverse.com/thing:224455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

hondapower schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:10:
[...]

Jawel, alleen is de kleur niet meer zo egaal als de andere.
Je kan de rest van de bol er af slopen, er een a4tje op plakken en je hebt een mooie downlighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 22:42
Heeft iemand toevallig de lightstrep achter zijn / haar tv geplakt? Wel een tv die aan de muur hangt. Ik ben namelijk misschien van plan om dit te doen maar ben benieuwd hoe het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik ben van plan om een beetje meer sfeer te brengen in mijn slaapkamer. Hiervoor wil ik onder andere philips Hue rgb lichten gebruiken. Voordat ik de starterspack van 199 euro koop: Kan ik het goedkoper krijgen? In principe heb ik aan 1 lamp genoeg in mijn slaapkamer, dus de starterspack is sowieso een overkill.

Een andere optie is ook livingcolors. Voordeel goedkoper, nadeel minder sterk licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgrover
Hoe meerdere hue installaties besturen?

Ik heb onlangs twee extra hue starter kits aangeschaft en heb nu naast mijn hue installatie thuis, ook een hue installatie bij mijn vriendin en een derde op het werk. Prachtig allemaal maar de standaard hue app heeft moeite met het gebruik van verschillende hue bridges en ik ben op zoek naar de beste manier om de verschillende bridges te configureren.

Ik wil op alle drie de locaties zowel lokaal als remote makkelijk het licht kunnen bedienen.

- moet ik alle hue bridges aan hetzelfde meethue account koppelen of kan ik iedere bridge beter een appart meet hue account geven.
- zijn er apps die goed om kunnen gaan met verschillende hue bridges. De standaard app is lastig op een andere bridge in te stellen en lukt volgens mij alleen maar lokaal

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaring met verschillende hue bridges.

peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinoZoff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12-2023
Voor diegene die nog een Hue Lux starterskit willen, bij de Appie XL in Tilburg liggen er zeker nog 6. (74 euro)

[ Voor 4% gewijzigd door DinoZoff op 15-12-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
ObiTewodros schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:51:
Ik ben van plan om een beetje meer sfeer te brengen in mijn slaapkamer. Hiervoor wil ik onder andere philips Hue rgb lichten gebruiken. Voordat ik de starterspack van 199 euro koop: Kan ik het goedkoper krijgen? In principe heb ik aan 1 lamp genoeg in mijn slaapkamer, dus de starterspack is sowieso een overkill.

Een andere optie is ook livingcolors. Voordeel goedkoper, nadeel minder sterk licht.
Koop een losse bridge op marktplaats a 25€ en een losse HUE Lamp a 59€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Iemand nog 1 losse kleuren lamp in de aanbieding..??

(Eventueel ruilen met bijbetaling tegen een Lux)

[ Voor 33% gewijzigd door DirectZ op 15-12-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Nicap

Tsssk....

mr.DJ95 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:34:
[...]

Ik krijg dat ook niet helemaal goed. Na wat gepruts krijg ik nu een script error als ik de add on start. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
ObiTewodros schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:51:

Idd livingcolors kopen. Evt een van Marktplaats. Advies: een versie Iris: die heeft dubbele lichtsterke. Mocht je tweede hands kopen: ga voor een ronde afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
-

[ Voor 98% gewijzigd door ObiTewodros op 15-12-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTee_83
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-08-2024
Nicap schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:59:
[...]

Ik krijg dat ook niet helemaal goed. Na wat gepruts krijg ik nu een script error als ik de add on start. :(
Daar had ik ook problemen mee. Om een of andere reden kan de addon niet automatisch de bridge herkennen. Je moet handmatig het ip adres van de bridge invullen bij configuratie van de addon. Daarnaast moet je een bridge user kenbaar maken. Hoe dat moet: http://forum.kodi.tv/show...78&pid=1834578#pid1834578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:02
Goldee is niet meer. Geld is op en een ex werknemer heeft de zaak gehackt. Ook geeft de ontwikkelaar aan dat ze geen backup beschikbaar hadden na de hack zodat eigenlijk alles verloren is.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbitter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 21:37
johoo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:54:
Goldee is niet meer. Geld is op en een ex werknemer heeft de zaak gehackt. Ook geeft de ontwikkelaar aan dat ze geen backup beschikbaar hadden na de hack zodat eigenlijk alles verloren is.
Volg dit project al een hele tijd, erg jammer dat dit zo moet eindigen. Er staat overigens een post op hun website: http://www.getgoldee.com/backers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 22:42
Zojuist even dit topic doorgezocht maar het verbaast mij dat ik niks over de app AMBIENT for Hue heb kunnen vinden. Dit is een app net als Huey voor android of Ambihue voor IOS. Ambihue kost alleen € 4,49 en Ambient maar € 0,89.

De app bestaat sinds april 2014 en heeft maar één recensie, het verbaast mij echter hoe goed deze app is. AMBIENT for Hue kan je gebruiken zodat je de camera van je telefoon de kleuren leest van het scherm en deze weergeeft op je hue lampen. Je kunt de gemiddelde kleur, primaire kleur en secundaire kleur aan lampen toewijzen die jij wilt. De reactietijd is ook goed en daarnaast kan je ook nog de helderheid instellen.

Ik heb geen ervaring met Ambihue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Nicap

Tsssk....

SanderTee_83 schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:43:
[...]

Daar had ik ook problemen mee. Om een of andere reden kan de addon niet automatisch de bridge herkennen. Je moet handmatig het ip adres van de bridge invullen bij configuratie van de addon. Daarnaast moet je een bridge user kenbaar maken. Hoe dat moet: http://forum.kodi.tv/show...78&pid=1834578#pid1834578
Hij heeft het wel even gedaan. Hij kon de bridge wel vinden met autodiscover. Ook het linken ging wel goed. Ik had alleen een groep aangemaakt welke gedimd moest worden. Ook dat ging wel goed, alleen gingen de lampen helemaal uit. En de lamp bij m'n dochter op de slaapkamer deed mee als ambilight, terwijl die net in bed lag :-). Die werd helemaal gek, haha.

Daarna wat geprutst met instellingen en werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-07 16:08
http://www.bol.com/nl/s/w...ex.html?_requestid=112075

Is het nu zo dat de lamp waar geen friends bij staat niet gaat werken met een bridge?
Of is dit geen probleem en zijn de lampen uiteindelijk hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Volgens mij weet niemand het technische verschil tussen die dingen, en bij de goedkopere krijg je ook nog eens een nuttige afstandsbediening. Ja, de gewone Iris werkt perfect met je Bridge, maar je moet iets meer moeite doem om hem verbonden te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door eew op 16-12-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
oke, inmiddels het topic even doorgespit.

Blijkt dus dat er in een toekomstige update iets kan veranderen waardoor de normale niet meer werkt en alleen de friends modellen het nog doen.

Das nu dus een gok nemen of dit daadwerkelijk zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Dat de nieuwe in staat zijn firmware updates te ontvangen wil niet zeggen dat de normale Living Colors lampen stoppen met functioneren. ZigBee is in principe een open standaard, en als Philips updates uit gaat voeren waardoor alleen hun spullen nog met de Bridge samen werken worden ze heel impopulair. Heel veel mensen hebben normale living colors lampen en steeds meer mensen hebben spul van andere merken. En als Philips besluit evil corporation te gaan spelen kan je altijd de update weigeren.

Ik adviseer je mo te kijken of je een Gen2 op Marktplaats kan vinden, die zijn nog goedkoper en hebben een betere afstandsbediening (kijk uit, GEN1 is niet compatibel).

[ Voor 17% gewijzigd door eew op 16-12-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJ80
hoe zie ik het verschil dan tussen gen1 en gen2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgrover
de gen3 living colors afstandbediening is voor 20 euro te koop als spare part bij philips:
https://www.spareparts.li...ie-3-afstandsbediening-wi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zat te kijken naar Philips Hue Lux en zag dat het startpakket bij Praxis vanavond maar 75 euro kost.
https://www.praxis.nl/ver...e-lux-startpakket/5371916
Dan in een aparte bestelling de Hue Lux lampen los voor 22,5 euro per stuk.
https://www.praxis.nl/ver...lux-led-lichtbron/5372017

Geen gekke deal toch?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 30-09 17:41
Bij de Gamma is het 30% korting op alle lichtbronnen, dus ook de Hue Lux. 29,95 wordt dan 21,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, Gamma in België heeft natuurlijk nog nooit van Lux gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm volgens hun folder was die starterset toch 80 euro. De lampen werden dan 23,96.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
NL ook niet, ze kennen hem alleen als Philips Lux :'(

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domoticasmurf
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:49:
Zijn er opbouwspots voor de gu10 lampen want wat ik tegenkom zijn de gewone wandspots met ronde bevestigingplaat maar de fitting niet diep genoeg, ben al bij een paar zaken wezen kijken en gegoogled maar niets gevonden wat goed past..
Ik had dezelfde vraag en heb opbouwspots gevonden bij de Hornbach. Ze waren erg goedkoop (6,95) maar voor mijn toepassing prima. De Philips G10 lamp hangt wat naar beneden in de fitting door het gewicht maar dat zou heel simpel op te lossen zijn door iets aan de binnenzijde van de fitting te plakken waarop de G10 lamp kan rusten.

Ze hebben ook een rail systeem met spotjes waar glas omheen zit. Erg mooi, duurder maar volgens mij ook wel geschikt voor de Hue G10.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/philips_hue_g10_hornbach_spot.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door domoticasmurf op 17-12-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Crosspost uit Meld hier uw kortingscodes/coupons
V & D:
20% korting op bijna alles met actiecode cadeau20
Zie http://www.vd.nl/content_page.jsf?page=actie_20korting_kerst voor de voorwaarden.
Volgens mij zij Hue lampen niet uitgezonderd. Ze hebben online een beperkt assortiment en ik weet niet of dat in de winkel beter is. Maar als er wat voor je bij zit...... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 20:03

Patrick89

PSN : Gamesource

Marcva schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:07:
Crosspost uit Meld hier uw kortingscodes/coupons

[...]

Volgens mij zij Hue lampen niet uitgezonderd. Ze hebben online een beperkt assortiment en ik weet niet of dat in de winkel beter is. Maar als er wat voor je bij zit...... :9
Jammer is van dixons :

Artikel(en) in je winkelmandje voldoen niet aan alle voorwaarden van de actie, verschillende merken zijn uitgezonderd. Kijk voor de voorwaarden op vd.nl/actie.()

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Patrick89 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:12:
[...]
Jammer is van dixons :

Artikel(en) in je winkelmandje voldoen niet aan alle voorwaarden van de actie, verschillende merken zijn uitgezonderd. Kijk voor de voorwaarden op vd.nl/actie.()
Inderdaad. Excuus. Als ik nog eens naar de voorwaarden kijk had de actie beter kunnen heten: 20% korting op bijna NIKS met actiecode cadeau20 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Steef_tweaker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:49:
hoe zie ik het verschil dan tussen gen1 en gen2?
Aan de afstandsbediening, en en staat natuurlijk onderop de lamp. Gen2 afstandsbediening is rond, Gen1 is langwerpig/ovaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domoticasmurf schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:24:
[...]

Ik had dezelfde vraag en heb opbouwspots gevonden bij de Hornbach. Ze waren erg goedkoop (6,95) maar voor mijn toepassing prima. De Philips G10 lamp hangt wat naar beneden in de fitting door het gewicht maar dat zou heel simpel op te lossen zijn door iets aan de binnenzijde van de fitting te plakken waarop de G10 lamp kan rusten.

Ze hebben ook een rail systeem met spotjes waar glas omheen zit. Erg mooi, duurder maar volgens mij ook wel geschikt voor de Hue G10.

[afbeelding]
Bedankt, gaan we daar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Wat is er aan de hand met de losse gekleurde Hue lampen..?? Ik zie ze nergens meer te koop staan of niet meer op voorraad... Lijkt net of overal de focus nu op de Lux lampen zit... Daar word je nu overal mee doodgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirectZ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:26:
Wat is er aan de hand met de losse gekleurde Hue lampen..?? Ik zie ze nergens meer te koop staan of niet meer op voorraad... Lijkt net of overal de focus nu op de Lux lampen zit... Daar word je nu overal mee doodgegooid...
Dat vraag ik me ook af. Ik heb 28 november, 4 E14 GU10 hue-lampen besteld. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik ze eind januari geleverd krijg...

Edit:
Mijn mail nog eens goed nagelezen. Ze geven aan dat er een schaarste heerst in heel Europa. Wellicht door de kerst?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:41:
[...]

Dat vraag ik me ook af. Ik heb 28 november, 4 E14 hue-lampen besteld. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik ze eind januari geleverd krijg...

Edit:
Mijn mail nog eens goed nagelezen. Ze geven aan dat er een schaarste heerst in heel Europa. Wellicht door de kerst?
Sinds wanneer zijn er E14 Hue lampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperial Guard schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:35:
[...]

Sorry, ik bedoel GU10. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 30-09 17:41
Imperial Guard schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:35:
[...]

Ik heb nauwelijks E27 lapen in mijn huis, vind het ook nogal jammer dat er geen E14 is en geen GU10-lux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

FicoF schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:17:
[...]

Ik heb nauwelijks E27 lapen in mijn huis, vind het ook nogal jammer dat er geen E14 is en geen GU10-lux.
Kun je met de GU10 HUE lampen dan geen warm wit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:39
Trebbors schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:24:
[...]

Kun je met de GU10 HUE lampen dan geen warm wit instellen?
Dat kan wel, maar de LUX versie kost de helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adekka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-06 17:01
Maar levert dan weer niet die warme witte kleur die je soms wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors

Trebbors

Failure is no option!

Dus als ik voor echt warm wit wil gaan moet ik niet de lux hebben maar de normale hue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso als je keuze in wittinten wilt. Met Lux heb je maar één tint wit die je kan dimmen. Echt warm is het wit niet maar zeker niet blauwig. Ik vind de Lux op de laagste dimstand wel een ongezellige sfeer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net 4 Lux-lampen gekocht. Het wit van de Lux is hetzelfde als het standaard wit van de Hue's, dat vind ik toch wel mooi warm, zelfde als een echte gloeilamp.

• HBSVDK
als ik bij beaumotica een losse hue lamp in het winkelwagentje stop krijg ik deze melding:

* 1 # stuk(s) zijn niet direct beschikbaar. Philips voert de productie op, de nieuwe productie komt in de week van de jaarwisseling aan in Europa. Als 'preferred Philips Hue leverancier' bent u er bij Beaumotica van verzekerd mede vooraan te staan. De dag van aankomst leveren we u dezelfde dag al uit. Eventuele eerdere deelleveringen leveren we ook direct uit, in volgorde van bestelling.

hopelijk is dit goed nieuws voor philips ;)

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:52
DirectZ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:26:
Amazon.de heeft ze nog wel op voorraad

• Banzi
  • Laatst online: 16-07 11:12
Ik begin me hier toch een beetje schuldig te voelen... >:)

Bij de laatste actie van Fonq.nl, waarbij je € 10,- korting per bestelling kreeg, heb ik 25x een bestelling geplaatst (voornamelijk GU10 spotjes).

Omdat ik er niet zeker van was of het gebruik van de code geregistreerd zou worden als ik een account aan zou maken, heb ik elke bestelling apart, opnieuw mijn adresgegevens ingevuld en de iDeal betaling gedaan.

Zo ziet het er dan uit, als de postbode is geweest:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WeOOIi7.jpg

Overigens is dit nog niet genoeg... Het is de bedoeling dat ALLE verlichting straks HUE wordt... O+

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51
Banzi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:22:

Bij de laatste actie van Fonq.nl, waarbij je € 10,- korting per bestelling kreeg, heb ik 25x een bestelling geplaatst (voornamelijk GU10 spotjes).

Omdat ik er niet zeker van was of het gebruik van de code geregistreerd zou worden als ik een account aan zou maken, heb ik elke bestelling apart, opnieuw mijn adresgegevens ingevuld en de iDeal betaling gedaan.

[afbeelding]

Overigens is dit nog niet genoeg... Het is de bedoeling dat ALLE verlichting straks HUE wordt... O+
Echt een belachelijke verspilling van verpakkingsmateriaal bij Fonq. Toevallig met diezelfde actie nog een Tap gekocht en die kwam ook in zo'n gigantische doos. Nu snap ik dat het komt doordat je allerlei losse bestellingen hebt gedaan.. maar waarom zo'n grote doos voor een lamp/Tap!?

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00
hoop korting te vinden zo rond de kerst, maar helaas niet gelukt nog voor losse e27 lampen. (uitstervend ras? ;))

[ Voor 10% gewijzigd door savale op 18-12-2014 10:14 ]

Verwijderd

Banzi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:22:

[afbeelding]

Ik heb die 4 GU10-lampjes ook bij Fonq besteld. Ook steeds met 10 euro korting (tijdens black friday als ik me niet vergis). Dus jij hebt ze al binnen gekregen... Ik ben benieuwd wanneer ik 4 van die dozen binnen krijg... :)
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om producten over te nemen/te verkopen kun je V&A gebruiken. Gelieve niet met dit soort posts het topic vervuilen.