Wat een flauwekul zeg! Bij praxis Den Haag (bij Megastores) stonden ze gewoon in het pad met andere lampen (welke een special Hue schap). Als de lampen niet mee doen, dan moet je dat in de voorwaarden opnemen. Ik zou een klacht sturen naar het hoofdkantoor (met het risico dat we hier in het vervolg geen voordeeltje meer aan hebben omdat ze het door hebben)Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:05:
Ik ben ook bij de Praxis geweest. Daar hield de manager echter het been stijf dat de actie "niet geldig was op lampen die met een app gedimd kunnen worden". Bovendien "hebben we ze een meter naar links gezet om duidelijk te maken dat ze niet bij de gang van de lichtbronnen horen." Wat een onzin. De manager bleef bij haar stuk, ook toen ik verwees naar dit forum en mensen die al lampen hadden opgehaald bij andere filialen. Volgens haar zaten er bij de andere Praxis filialen dan "alleen maar domme mensen die niet goed weten hoe acties werken". Ze besloot dat de discussie daarmee gesloten was en ging weg.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72