Aangezien ik (op termijn) overal de bestaande schakelaars ga vervangen door die tabletjes, zit ik dus met gaten in de muren

Ik zou dus een stuk geborsteld aluminium laten snijden iets groter dan de tablet.
Deze ga ik proberen vast te maken door het mechanisme van een blind plaatje te gebruiken.
Zoiets dus:
De tablet zou ik dan met velcro gewoon op de alu plaat plakken zodat het nog makkelijk kan verwijderd worden. Ik ga er geen hoes rond doen, dat maakt alles maar dikker/lelijker.
Ik zal dan wel nog op een onzichtbare wijze een gat in de plaat moeten maken om de usb-kabel door te steken voor de voeding.
Voor de voeding heb ik al een usb-lader gedemonteerd zodat die in de wandcontactdoos op de 230v kan aangesloten worden.
Ik heb nu naast de remotes en de standaard Hue app ook maar een html-pagina in elkaar geknutseld om m.b.v. een plattegrondje de lampen in m'n huis snel te kunnen switchen, daar is dan een tablet aan de muur toch wel erg handig voor. Helaas vallen de Nexus-tablets al af vanwege het ontbreken van een proximity sensor, dus ik vroeg me af hoe jij het er vanaf gemaakt hebt.
Zou je die html eventueel willen sharen?
Tabletje lijkt zijn werk wel te doen, de sensor werkt zoals voorzien, hand ervoor zwaaien en het scherm gaat aan.
Voor bediening van de lampen gebruik ik Hue Limited, de widgets laten je makkelijk lampen aan/uitzetten.