[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 06:03
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:15:
[...]

Heb je gelijk in, alleen die zitten nu dus opgesloten. Altans broer en zus, Mace is naar Braavos en ik weet niet precies waar Olenna nu is, volgens mij nog wel in Kingslanding?

Toch heeft Cersei wel ingezien wat voor grote fout ze had gemaakt met het betrekken van de High Sparrow.
Ja een hele grote fout, die ook moeilijk wordt om terug te zetten naar hoe het was.
High Sparrow heeft letter het volk achter zich. Daar gaat 1 grote Hulk niks aan veranderen denk ik :)

Dus dat wordt nog aardig interessant hoe zich dat daar allemaal ontwikkeld, plus als Cercei ook nog eens te horen krijgt dat haar dochter vermoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
MrVegeta schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:07:
[...]

:') Was toch een indrukwekkende scene? Had weinig met het naakte te maken. Je hoeft niet zo denigrerend te doen.
Het had alleen maar met het naakt te maken. Stel je dezelfde scène voor maar dan met kleren. Dan is het opeens niet zo indrukwekkend.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:10

Robtimus

me Robtimus no like you

Icephase schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:01:
Ben wel benieuwd waar S6 zich op gaat focussen: ik wil graag geloven in de terugkeer van Jon maar ben er bang voor; dat zou niet echt passen aangezien ik dan eerder had verwacht dat iemand Ned terug zou halen oid.
Wat je vergeet is dat als de lord of light iemand terughaalt de wonden niet genezen. Het is lastig iemand terug te halen zonder hoofd.

Ik denk dat de High Sparrow een vergissing maakt door Cersei te laten gaan. Niet alleen omdat ze nu wraak wil, maar haar proces zal er nooit komen. Ze zit relatief veilig in de red keep en daar komt ze denk ik niet zomaar uit, zelfs niet als de faith haar eruit wil halen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

Fly-guy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:08:
[...]
Ze verdient een boel, maar de "wandeling" vind ik niet een verdienste van haar daden in bed/graftombe... Maar ik heb het dan ook niet zo met oordelende religieuze clubjes.. :)
Ja, dat gevoel heb ik ook.
Het kan altijd nog erger en dat kalifaat slaat huis Lannister met straatlengtes. Net zoals Theon/Reek best aardig is in vergelijking met Ramsay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Fuck nee!~!!!!!!!!!!!! Dat einde!!! Ik had net echt bijna m'n toetsenbord door midden geslagen, en de buren hebben het zeker weten gehoord.
Die kill van Arya was wel vet, maar ben benieuwd of ze nu beboet is (blind is geworden).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Robtimus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:24:
[...]

Wat je vergeet is dat als de lord of light iemand terughaalt de wonden niet genezen. Het is lastig iemand terug te halen zonder hoofd.
Als de wonden niet zouden genezen, dan zou je 'em ook niet terug kunnen halen, want dan zou 'ie meteen weer sterven hè?

Wellicht zou je 't hoofd erop kunnen zetten en de procedure dan in gang kunnen zetten. Houdt 'ie d'r een leuk circulair litteken rond z'n nek aan over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:30

Kek

3flix

Osiris schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Als de wonden niet zouden genezen, dan zou je 'em ook niet terug kunnen halen, want dan zou 'ie meteen weer sterven hè?

Wellicht zou je 't hoofd erop kunnen zetten en de procedure dan in gang kunnen zetten. Houdt 'ie d'r een leuk circulair litteken rond z'n nek aan over :+
yoo 11x is wel wat veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
-tom-562 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:29:
Fuck nee!~!!!!!!!!!!!! Dat einde!!! Ik had net echt bijna m'n toetsenbord door midden geslagen, en de buren hebben het zeker weten gehoord.
Die kill van Arya was wel vet, maar ben benieuwd of ze nu beboet is (blind is geworden).
Ik kan maar 1 ding bedenken toen ik het einde zag nu net 5 min geleden.

Insert red priestress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Blord schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:

Ik had verwacht dat Mellisandre wel een fire monster uit haar hoedje ging toveren na de verbranding van Stannis dochter.
Zoniet uit haar gleuf.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yankovic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:44
Mandrake466 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:09:
Stannis is niet dood want de manwijf hakt met een zwaai niet de kop maar de boom om.
Ik denk eerder dat The Hound achter Brienne aan is gegaan en net op tijd haar kop eraf hakt voordat ze Stannis te grazen kan nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Mektheb schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:32:
[...]

Ik kan maar 1 ding bedenken toen ik het einde zag nu net 5 min geleden.

Insert red priestress
Ja idd, zoiets zal het wel worden. Terwijl ik Carice net begon te haten :P
Het einde (als het het einde is?) van Stannis was ook lekker snel, bam veldslag, bam, wss dood :P En de dood van die Lannister chick was ook redelijk voorspelbaar met die zoen.
Overigens wel tof dat The Mountain weer tot leven gewekt is, ik ben benieuwd hoe hij er zonder armor uit ziet

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Osiris schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Je hoef het niet 6 keer te herhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

-tom-562 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:34:
[...]

Het einde (als het het einde is?) van Stannis was ook lekker snel, bam veldslag, bam, wss dood :P En de dood van die Lannister chick was ook redelijk voorspelbaar met die zoen.
Overigens wel tof dat The Mountain weer tot leven gewekt is, ik ben benieuwd hoe hij er zonder armor uit ziet
meh ik vond die lannister chick wel mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
[...]

Stannis komt denk ik niet meer terug, the lord of light is niet zo met hem meer anders zou ze wel erbij zijn gebleven.

Ik denk dat het nu alle hoop gaat worden op Snow :+ ( voor haar dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
[...]

Was The Mountain dan echt dood? Ik dacht dat hij gewoon op kritiek lag..

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Was The Mountain dan echt dood? Ik dacht dat hij gewoon op kritiek lag..
Dat dacht ik ook maar dat is tegenstrijdig met zijn blauwe kop. Volgens mij heeft de medicijnman de kop van de dwerg aan zijn romp genaaid.

[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 15-06-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kek schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:31:
[...]

yoo 11x is wel wat veel :P
Mandrake466 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:34:
[...]

Je hoef het niet 6 keer te herhalen!
offtopic:
GoT (je weet wel, dit forum, niet de serie :+) liep vast en uit frustratie ramde ik enkele malen op 't knoppie.. Uiteindelijk kreeg ik wel een dubble-post-error, maar blijkbaar niet meteen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Osiris schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:43:
[...]

[...]

offtopic:
GoT (je weet wel, dit forum, niet de serie :+) liep vast en uit frustratie ramde ik enkele malen op 't knoppie.. Uiteindelijk kreeg ik wel een dubble-post-error, maar blijkbaar niet meteen _O-
Maak je niet druk mien jong. Het komt uiteindelijk wel goed met de acteurs. Je moet het zo bekijken: het is niet echt weet je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Ondertussen hadden 11 reacties onder jou het niet eens door. :+

Al met al wel een opmerkelijke season finale; er wordt meer onduidelijkheid geschetst dan verhaallijnen afgebouwd.
Scheelt wel dat als er wat meer doden vallen de focus meer op bepaalde personages kunnen, meer minuten per personage en dan kan er wat progressie geboekt worden.. ;)
Is nu wel heel kort zo, door de vele personen in slechts 19 afleveringen maar een paar minuten per persoon in beeld per seizoen en dus per jaar.
Dan kun je er maar beter wat uitmoorden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Mandrake466 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:40:
[...]

Dat dacht ik ook maar dat is tegenstrijdig met zijn blauwe kop. Volgens mij heeft de medicijnman de kop van de dwerg aan zijn romp genaaid.
Ik begrijp even niet wat je bedoelt met 'blauwe kop'. Bedoel je deze aflevering of toen hij nog op de ziekenboeg lag?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:57:
[...]

Ik begrijp even niet wat je bedoelt met 'blauwe kop'. Bedoel je deze aflevering of toen hij nog op de ziekenboeg lag?
Die grote reus op het einde, hij tilde Cersei op, heeft toch echt een blauwe kop :+

Al denk ik niet dat hij zijn hoofd is kwijt geraakt, daar mankeerde toch niks aan, dat was toch bij Oberyn? :D

Je zag hem in vorige aflevering in dit seizoen nog onder een lijken deken liggen met infuus in hem, gewoon een frankenstein achtig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
sjaak88 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:04:
[...]

Die grote reus op het einde, hij tilde Cersei op, heeft toch echt een blauwe kop :+

Al denk ik niet dat hij zijn hoofd is kwijt geraakt, daar mankeerde toch niks aan, dat was toch bij Oberyn? :D

Je zag hem in vorige aflevering in dit seizoen nog onder een lijken deken liggen met infuus in hem, gewoon een frankenstein achtig gebeuren.
Ja klopt, maar ik dacht dat het verband was. Hmm bij nader inzien zou je toch weleens gelijk kunnen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door mobstaa op 15-06-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:27

OMX2000

By any means necessary...

VETTE aflevering! Er gebeurde weer lekker veel. Niet normaal. Hopelijk zetten ze dat volgende week lekker door en eindigen ze met een vet seizoenseinde...

Oh. Wacht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:13:
[...]

Ja klopt, maar ik dacht dat het verband was. Hmm bij nader inzien zou je toch weleens gelijk kunnen hebben.
Ach je weet het maar nooit bij GoT ;)

Nu weet ik dus echt hoe het voelt om op het einde te zijn, van een nog doorlopende verhaal, zoals de boeken lezers.
Ik denk dat ze ook expres alle verhaallijnen met z'n cliffhanger hebben afgesloten. Zelfs met de boeken kennis weet je echt absoluut niet wat er nou in S6 gaat gebeuren!

Eerste keer dat dit voor komt. Ik ben benieuwd of ze nu gewoon verder gaan met een eigen bedachte GoT serie of toch de boeken blijven volgen? Dan zou de serie de boeken dus kunnen spoilen vanaf nu, dan krijgen we het omgekeerde dat boekenlezers door de serie kijkers worden gespoilt :X

[ Voor 5% gewijzigd door sjaak88 op 15-06-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
sjaak88 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:22:
[...]

Ach je weet het maar nooit bij GoT ;)

Nu weet ik dus echt hoe het voelt om op het einde te zijn, van een nog doorlopende verhaal, zoals de boeken lezers.
Ik denk dat ze ook expres alle verhaallijnen met z'n cliffhanger hebben afgesloten. Zelfs met de boeken kennis weet je echt absoluut niet wat er nou in S6 gaat gebeuren!

Eerste keer dat dit voor komt. Ik ben benieuwd of ze nu gewoon verder gaan met een eigen bedachte GoT serie of toch de boeken blijven volgen? Dan zou de serie de boeken dus kunnen spoilen vanaf nu, dan krijgen we het omgekeerde dat boekenlezers door de serie kijkers worden gespoilt :X
Ik dacht ergens te lezen dat Martin de manuscripten al wel een eind af had. Volgens mij worden deze als leidraad gebruikt.

Zelf ben ik sinds een week toch maar begonnen aan de boeken. Weer ergens anders las ik dat Martin veel afspraken heeft afgezegd, om het boek misschien nog in 2015 af te kunnen hebben.

Leuk in de boeken is dat alleen al in boek 1 een heel aantal dingen anders is. Denk aan beschrijving uiterlijk van personages en de locatie van sommige gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Gynnad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:24:
Het is nog niet einde Jon, althans iets van hem gaat wel door. Gezien er een soort van licht / vuur in zijn ogen begon te branden.. Of was ik de enige die dat dacht te zien?
Wie weet, waar ik een klein beetje nog rekening meehou, is dat Melisandre daar is, misschien dat die iets doet aan het begin S06e01.

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 15-06-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:29:
[...]

Ik dacht ergens te lezen dat Martin de manuscripten al wel een eind af had. Volgens mij worden deze als leidraad gebruikt.

Zelf ben ik sinds een week toch maar begonnen aan de boeken. Weer ergens anders las ik dat Martin veel afspraken heeft afgezegd, om het boek misschien nog in 2015 af te kunnen hebben.

Leuk in de boeken is dat alleen al in boek 1 een heel aantal dingen anders is. Denk aan beschrijving uiterlijk van personages en de locatie van sommige gebeurtenissen.
Klopt allemaal wat jij zegt.
De 2 makers van de serie weten net zoveel als George als het ware, dat heeft hij alleen aan die 2 verteld.

Ik denk ook inderdaad dat de nieuwe boek '' op tijd '' verschijnt en dat S6 veel van dat boek en nog van de vorige boeken misschien erbij pakt.

Maar hoe het met S7 gaat lopen? Ik geloof nooit dat George zijn waarschijnlijk laatste boek binnen een jaar heeft geschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De enige reden van Mellisandre om naar Castle Black te gaan is Jon.

Alleen is het visioen van Stannis die wint dan niet goed. Of juist wel, maar pas veel later.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
YouTube: The entirety of 'Game of Thrones' in 30 Seconds

Ghehehe, vooral die laatste: Danaerys wins *pling* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

Wie weet, waar ik een klein beetje nog rekening meehou, is dat Melisandre daar is, misschien dat die iets doet aan het begin S06e01.
Weet iemand zich nog die gozer te herinneren die tegen de hound vocht en terug tot leven werd gebracht door zo'n lord of light gozert?

Anyway, IMO een van de beste afleveringen tot nu toe!

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tweakingklaas schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:40:
[...]

Weet iemand zich nog die gozer te herinneren die tegen de hound vocht en terug tot leven werd gebracht door zo'n lord of light gozert?

Anyway, IMO een van de beste afleveringen tot nu toe!
Ja, Beric van de Brotherhood without Banners, die gerevived werd door Thoros of Myr zo'n concullega van Melisandre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

dutchgio schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:39:

Alleen is het visioen van Stannis die wint dan niet goed. Of juist wel, maar pas veel later.. ;)
Ze zag de "Flayed man banners" branden, kan ook betekenen dat Jon als een leipe mofo en Targaeryen ook draakjes krijgt en eindelijk die Boltons eens helemaal kapotmaakt.

Maar mocht Jon niet terugkomen hoop ik dat de white walkers snel iedereen in het noorden van kant maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00

Nou ja... haar visioen was het zien van de brandende banners van House Bolton... niet door wie ze uiteindelijk in de hens gezet zouden zijn ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakingRens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-08 06:16

TweakingRens

Dondersteen

Puc van S. schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:43:
[...]

Nou ja... haar visioen was het zien van de brandende banners van House Bolton... niet door wie ze uiteindelijk in de hens gezet zouden zijn ;)
Of wanneer. Misschien wel een BBQ die helemaal mis ging :p
Ja, Beric van de Brotherhood without Banners, die gerevived werd door Thoros of Myr zo'n concullega van Melisandre
Nou, als mr. Thoros het kan kan Melisandre het ook, zeker als ze gelooft dat Jon de held van het verhaal is.

[ Voor 27% gewijzigd door TweakingRens op 15-06-2015 23:45 ]

Wat grappig! Niet grappig van 'ha-ha', maar meer van 'Goh wat interessant' soort van grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Puc van S. schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:43:
[...]

Ik geloof denk ik wel in haar visioenen alleen interpreteert ze het verkeerd. Geschiedenis laat toch echt zien dat ze een machtige vrouw is.
The chosen one was misschien alleen niet Stannis zoals ze had gedacht lijkt mij. Dat blijft altijd nog Daenerys of Jon voor mij, maja die laatste is zo onzeker...

In S2E10 voorspelt ze letterlijk wat er gaat gebeuren gewoon :X
Maja dit klopt net zo hard voor Jon Snow.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaak88 op 15-06-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Quad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:12:
Ik heb Stannis niet dood zien gaan, al ga ik er vanuit dat die dood is.. Maar toch, ik heb geen dode body van hem gezien. :P
Het kan ook net zo goed andersom zijn. Dat Stannis Brienne gedood of goed verwond heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Zeror schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:23:
[...]

Het kan ook net zo goed andersom zijn. Dat Stannis Brienne gedood of goed verwond heeft.
Slagaderlijke bloeding in de been, Brienne die zelfs The King Slayer aankon The Hound heeft verslagen,
nee dat zie ik niet gebeuren.

Brienne die zijn leven spaar daarentegen dat kan natuurlijk wel, al denk ik zelf van niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Ik denk dat Stannis wel echt dood is. Zijn verhaallijn is nu wel afgelopen. Vrouw en dochter dood, leger weg, in de steek gelaten door Mellisandre, geen geld meer. Mocht hij overleeft hebben dat moet die weer bij de bank of Braavos aankloppen. En ook een mooie afsluiting van de wraak van Brienne.

Dan is een nieuwe start met Mellisandre en resurrected Jon een veel betere keuze. Omdat Mellisandre tegen Jon zei dat hij niets weet in het begin van de seizoen.

[ Voor 9% gewijzigd door Blord op 16-06-2015 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Even mbt gezeur over de afmeting van het leger van Stannis. Ik ga er van uit dat dat zooitje cavalerie wat aan komt stormen de deserteurs waren en dat ze nu aan de kant van de Boltons vechten.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 13:58
Joosie200 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:41:
[...]

Van die hele Brotherhood hebben we ook niets meer vernomen... Waarom zijn die destijds geïntroduceerd? Moet je in een vervolg toch wat aan hebben... Reïncarnatie van Jon kan de vergeten introductie van Lady Stoneheart goed maken in mijn ogen (voor de serie dan, rekeninghoudend met het feit dat de boeken nu wel redelijk verlaten zijn)...

De verhaallijn van Stannis is al zoveel veranderd (of men is er op vooruit gelopen) dat zijn dood de beste oplossing lijkt, maar met GoT weet je maar nooit :-)

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
Bartske schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:56:
[...]

En dan nog 15 keer opnieuw natuurlijk....
minimaal, zal vast ook wel een variant geweest zijn waarbij ze op handen en voeten moest lopen :D :9~ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 00:19
Blord schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:49:
Ik denk dat Stannis wel echt dood is. Zijn verhaallijn is nu wel afgelopen. Vrouw en dochter dood, leger weg, in de steek gelaten door Mellisandre, geen geld meer. Mocht hij overleeft hebben dat moet die weer bij de bank of Braavos aankloppen. En ook een mooie afsluiting van de wraak van Brienne.

Dan is een nieuwe start met Mellisandre en resurrected Jon een veel betere keuze. Omdat Mellisandre tegen Jon zei dat hij niets weet in het begin van de seizoen.
Maar anderzijds zou het wel heel erg lame zijn om die verhaallijn gedurende 5 seizoenen uit te werken om het dan op zo'n sisser te laten aflopen.

Veel grote partijen die om de troon vechten, blijven er trouwens niet meer over :)
* Starks en king of the north: da's al even gedaan
* Lannisters: hoofd van de familie is dood en financieel/militair lijken ze ook zo sterk niet meer
* Stannis: als hij nog leeft, dan heeft hij enkel nog the onion knight, en zelfs dat is te betwijfelen.
* de Tyrells, al lijken deze mij vooral financieel/voedselgewijs sterk te staan. In de serie is iig nog niet ingegaan op hun militaire kracht
* de Vale: lijkt zo'n beetje op "je kan het niet innemen, maar omgekeerd hebben ze ook niet de troops om veel uit te breiden".

De Iron Islands en andere huizen/gebieden lijken me niet echt contenders ?

Tegen dit tempo gaan de white walkers niemand meer moeten afmaken, heel westeros is zichzelf aan het verslinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03

DinX

Motormuis

http://imgur.com/a/5jFLz

Ze blijven goed :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik heb seizoen 1 t/m 4 wel 3 keer achter mekaar gekeken het afgelopen jaar. Dit seizoen ga ik niet meer terug kijken, wellicht de laatste aflevering nog een keertje voordat seizoen 6 begint. Alleen de verhaallijn van Arya Stark vind ik nog sterk de rest komt niet overeen met de eerste 4 seizoenen qua kracht.

(De boeken staren me dagelijks aan, denk dat ik ze toch maar eens ga lezen.)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
rouchken11 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:54:
[...]

Maar anderzijds zou het wel heel erg lame zijn om die verhaallijn gedurende 5 seizoenen uit te werken om het dan op zo'n sisser te laten aflopen.

Veel grote partijen die om de troon vechten, blijven er trouwens niet meer over :)
* Starks en king of the north: da's al even gedaan
* Lannisters: hoofd van de familie is dood en financieel/militair lijken ze ook zo sterk niet meer
* Stannis: als hij nog leeft, dan heeft hij enkel nog the onion knight, en zelfs dat is te betwijfelen.
* de Tyrells, al lijken deze mij vooral financieel/voedselgewijs sterk te staan. In de serie is iig nog niet ingegaan op hun militaire kracht
* de Vale: lijkt zo'n beetje op "je kan het niet innemen, maar omgekeerd hebben ze ook niet de troops om veel uit te breiden".

De Iron Islands en andere huizen/gebieden lijken me niet echt contenders ?

Tegen dit tempo gaan de white walkers niemand meer moeten afmaken, heel westeros is zichzelf aan het verslinden 8)7
De Tyrells, de Vals en de Iron Islands hebben nog grote troepen. De Lannisters hebben ook nog van soldaten en zijn ook sterk, maar qua bestuur gaat er veel mis.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Wie zegt me dat Melissandre dit ook niet al wist? Misschien moest dit wel zo lopen? Heeft ze gezegd dat Stannis zou winnen, of alleen dat de Boltons zouden verliezen? Dat is namelijk nogal een wereld van verschil. Dat kan op een later moment zijn. Visioenen zijn nou eenmaal vaag en lastig qua wanneer het plaats zal vinden. Ze zien vaak flarden.

Ik hoor trouwens weinig meer over een groepje die volgens mij The Hound en Arya een paar seizoenen geleden tegenkwamen die ook de Lord of Light aanhingen. De leider van die groep was al diverse keren uit de dood teruggekeerd dankzij de Lord of Light --> Jon Snow + Melissandre (Lord of Light) = ..................

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 19-09 16:45
markdm schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:36:
[...]

De Tyrells, de Vals en de Iron Islands hebben nog grote troepen. De Lannisters hebben ook nog van soldaten en zijn ook sterk, maar qua bestuur gaat er veel mis.
Van de Tyrells is al enkele keren genoemd dat ze een leger hebben van 100.000 man. Daarnaast hebben ze nog niet veel gevochten dus dat is nog wel redelijk in stand. Plus hebben de Tyrells veruit het meeste voedsel in Westeros. Ook niet onbelangrijk tijdens de winter.

Jon komt volgens mij wel terug. Zijn rol is nog niet ten einde en onze Carice haalt nog wel een trucje uit haar doosje :+ .

Het einde van Stannis was wel erg sneu. Zoveel moeite gedaan en zoveel overleeft om vervolgens roemloos afgeslacht te worden.

En Cersei krijgt denk ik niet het warme welkom waarop ze gehoopt had. Ik gok dat Kevan Lannister wel zo slim is om haar zo snel mogelijk weg te smokkelen of uit beeld te houden. Cersei is natuurlijk al haar geloofwaardigheid bij het volk verloren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

In principe hoeft er nog steeds niemand definitief dood te zijn bij de volgende aflevering...

Jon kan tot leven gewekt worden door Mel
Myrcella kan genezen worden als Bronn dacht van 'hey, misschien is het handig om een flesje antidote op te kop te tikken voor het geval dat' na zijn vergiftiging...
Brienne kan op het laatst hebben besloten Stannis nog nodig te hebben (om Winterfell binnen te komen bijv.)
Sansa en Theon vallen in een dik , heel dik pak stuifsneeuw ipv een keiharde ijslaag...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Het viel me op dat Tommen niet aanwezig was toen Cercei terug in het kasteel was. Of heb ik iets gemist.
En waar was Ghost verdorie.... Dan redt ie Sam, maar voor Jon draaft hij niet ff op...
Weer bijna een jaar wachten ...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
FunkyTrip schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:18:
In principe hoeft er nog steeds niemand definitief dood te zijn bij de volgende aflevering...

Myrcella kan genezen worden als Bronn dacht van 'hey, misschien is het handig om een flesje antidote op te kop te tikken voor het geval dat' na zijn vergiftiging...
Brienne kan op het laatst hebben besloten Stannis nog nodig te hebben (om Winterfell binnen te komen bijv.)
Sansa en Theon vallen in een dik , heel dik pak stuifsneeuw ipv een keiharde ijslaag...
Alle opties zouden kunnen, echter denk ik dat Myrcella dood is en blijft, de rest kan allemaal.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar dan hebben ze hun zoon (?) ook ten dode opgeschreven?
Die zit toch nog op die boot met Bronn en Jaime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:30:
Maar dan hebben ze hun zoon (?) ook ten dode opgeschreven?
Die zit toch nog op die boot met Bronn en Jaime?
Dat is niet haar zoon.. Denk je dat die vrouw dat wat boeit?
Zij is uit op oorlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 19-09 16:45
En laten we het grootste slachtoffer van deze aflevering niet vergeten! Bronn zit de hele reis op blauwe ballen :P.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:33:
En laten we het grootste slachtoffer van deze aflevering niet vergeten! Bronn zit de hele reis op blauwe ballen :P.
Nou als je blauwe ballen krijgt van die ene zin en een beet in je oor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
Heftige aflevering hoor!
Niet zo zeer op zich maar met al die cliffhangers.
De beste scene vond ik de walk of shame. Heel goed gedaan en geacteerd.
Stannis, ik denk dat ie niet dood is en dat Brienne hem spaart...
Sansa, die is niet dood en loopt misschien een beetje mank van de sprong.
Ayra heeft haar straf nu, ben eens benieuwd hoe dit verder gaat.
Myrcella is denk ik wel echt dood.
En dan Jon Snow, ik denk niet dat hij van nature 4-5 messteken zal overleven. Maar is het is wel heel toevallig dat Melisandre in castle black is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:45:
Heftige aflevering hoor!
Niet zo zeer op zich maar met al die cliffhangers.
De beste scene vond ik de walk of shame. Heel goed gedaan en geacteerd.
Stannis, ik denk dat ie niet dood is en dat Brienne hem spaart...
Sansa, die is niet dood en loopt misschien een beetje mank van de sprong.
Ayra heeft haar straf nu, ben eens benieuwd hoe dit verder gaat.
Myrcella is denk ik wel echt dood.
En dan Jon Snow, ik denk niet dat hij van nature 4-5 messteken zal overleven. Maar is het is wel heel toevallig dat Melisandre in castle black is.
De scene van de walk of shame valt tegen als je bedenkt dat het een body-double is, een stand-in dus, en het gezicht erop geplakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:48:
[...]

De scene van de walk of shame valt tegen als je bedenkt dat het een body-double is, een stand-in dus, en het gezicht erop geplakt..
Klopt, maar zit zij in het echt niet onder de tatoeages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 16:34
RobbertDs1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Er vliegen draken rond in de serie, een paar stukjes inkt lijkt me niet heel lastig :+.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Vitamine schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:51:
[...]

Er vliegen draken rond in de serie, een paar stukjes inkt lijkt me niet heel lastig :+.
Dat is ook weer zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Klopt, maar even om aan te geven dat dat geen probleem moet zijn:
Afbeeldingslocatie: http://destinocero.es/wp-content/uploads/2013/07/enhanced-buzz-23011-1370977885-8.jpg

Hij heeft zelfs face-tatoeages :P (Hodor!)

Owja en gaten in zijn oren en zo :P

[ Voor 4% gewijzigd door miicker op 16-06-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:57:
[...]

Klopt, maar even om aan te geven dat dat geen probleem moet zijn:

Hij heeft zelfs face-tatoeages :P (Hodor!)

Owja en gaten in zijn oren en zo :P
Aha dat wist ik niet, dan mag het inderdaad geen probleem zijn lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Jij denkt dat hij die booby's al vergeten is dan?? :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
EvaluationCopy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Jij denkt dat hij die booby's al vergeten is dan?? :+
true that, maar hij had genoeg tijd om er nog even een draai aan te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36

Goner

What can I do you for ?

MrFl0ppY schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:51:
[...]
Cersei is natuurlijk al haar geloofwaardigheid bij het volk verloren.
Maar ze heeft wel een zoon die koning is ... als ze het voor elkaar krijgt z'n liefje vrij te krijgen (met Frankenmountain of zo) dan zal hij heeeeeel dankbaar zijn. En Margaery is (was ?) wel populair bij het volk.
Tripl3 D schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:50:
Ik hoor trouwens weinig meer over een groepje die volgens mij The Hound en Arya een paar seizoenen geleden tegenkwamen die ook de Lord of Light aanhingen.
De Brotherhood Without Banners ... *knip*

[ Voor 42% gewijzigd door Mx. Alba op 16-06-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 21-09 09:59
Goner schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:31:

De Brotherhood Without Banners ... *knip*
Ik had er bijna geld op gezet dat dit seizoen daarmee zou afsluiten maar neen :+

[ Voor 20% gewijzigd door Mx. Alba op 16-06-2015 12:02 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

Sharky

Skamn Dippy!

miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Och, dat in combinatie met die scene in de gevangenis en het feit dat het best een aantrekkelijke dame is. Ik zou het niet zo van me af kunnen zetten.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Sharky schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Och, dat in combinatie met die scene in de gevangenis en het feit dat het best een aantrekkelijke dame is. Ik zou het niet zo van me af kunnen zetten.
ach, geef er een slinger aan en na twee minuten kun je weer verder met je leven :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:50

Valkyre

Kitesurf FTW!

FunkyTrip schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:18:

Over myrcella, heel ver gezocht, maar misschien heeft die jongste zus nog een flesje anti-dote aan Bron gegeven toen ze bronn even op geilde? (ver gezocht maar niet geheel onmogelijk)

Over Sansa/Theon ben ik het met je eens die zijn gewoon vrij... de vraag is alleen voor hoelang.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 20:58
Resultaat: Jon is dood. Haar leven draait om mensen op te offeren. Je kan er alle kanten mee op in ieder geval.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:58
Kek schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:35:
[...]

meh ik vond die lannister chick wel mooi :P
De scenes waarin je haar volledig bloot zag zijn niet echt Cersei, is een stand in voor gebruikt en haar hoofd op geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek

Kek

3flix

vinom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:42:
[...]

De scenes waarin je haar volledig bloot zag zijn niet echt Cersei, is een stand in voor gebruikt en haar hoofd op geplakt.
ik bedoelde dan ook niet cercei maar haar dochter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

cbr600f4i schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:37:
[...]

Resultaat: Jon is dood. Haar leven draait om mensen op te offeren. Je kan er alle kanten mee op in ieder geval.
Jon als aanvoerder van het dodenleger ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jon als WW aanvoerder lijkt me geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
vinom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Ahhh ok ik dacht al. Toen ze nog in dat kamertje zaten zag je nooit haar lichaam en gezicht tegelijk, dus toen dacht ik: stand in. Maar later zie je wel alles tegelijk natuurlijk, dus toen dacht ik dat ze het toch was. Wel knap geplakt dan daar zie je echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:48:
Waarom? Alleen het lopen en struikelen heeft ze dus niet zelf gedaan, het acteerwerk wel. Lena Headey was (of is nog) zwanger dus er zijn verschillende redenen waarom ze wellicht niet zelf nakend rond had willen stiefelen. Doet in mijn optiek niets af van het resultaat van de scene.
mobstaa schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:06:
The White Walkers zijn nog 'in the game', al heb ik het idee dat die throne hun niets boeit, enkel het afslachten van elk levend wezen, om het vervolgens bij hun leger te voegen.

Ik verwacht dat de winter uiteindelijk echt begint. Dit gaat ervoor zorgen dat de White Walkers naar het zuiden gaan trekken. Ik denk dat meerdere legers samentrekken en er meer bondgenootschappen worden gevormd om samen de White Walkers te bestrijden.
De 'game of thrones' was toch alleen maar het eerste deel van het verhaal? De boekenserie heet 'A song of ice and fire', dat ze de tv-serie anders noemen betekent niet dat alles om die troon draait. Er zijn namelijk naast de bekende families nog tig andere families, steden of machthebbenden die niets met de daadwerkelijk strijd om de troon te maken hebben. De strijd tegen de WW zullen ze waarschijnlijk meer mee van doen krijgen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Waarom? Alleen het lopen en struikelen heeft ze dus niet zelf gedaan, het acteerwerk wel. Lena Headey was (of is nog) zwanger dus er zijn verschillende redenen waarom ze wellicht niet zelf nakend rond had willen stiefelen. Doet in mijn optiek niets af van het resultaat van de scene.

[...]

De 'game of thrones' was toch alleen maar het eerste deel van het verhaal? De boekenserie heet 'A song of ice and fire', dat ze de tv-serie anders noemen betekent niet dat alles om die troon draait. Er zijn namelijk naast de bekende families nog tig andere families, steden of machthebbenden die niets met de daadwerkelijk strijd om de troon te maken hebben. De strijd tegen de WW zullen ze waarschijnlijk meer mee van doen krijgen. :P
Klopt, maar het is niet zo dat er in het tweede en derde seizoen(boek 2), er niet gevochten is om de troon. Zo uit mn hoofd door Rob Stark en Stannis Baratheon. Robb misschien niet persee om de throne, maar om wraak. Maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grappig dat in "the war of five kings". Balon Greyjoy de winnaar is :'). De serie heeft echt teveel hooi op de vork genomen dit seizoen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:31

Nogne

>.<

MrVegeta schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:28:
Grappig dat in "the war of five kings". Balon Greyjoy de winnaar is :'). De serie heeft echt teveel hooi op de vork genomen dit seizoen.
Ik weet niet welke aflevering je hier mee bedoelt, maar Balon Greyjoy leeft nog wel. Dat kunnen de andere zelfbenoemde koningen niet zeggen :9

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is precies wat ik zeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58

Tijntje

Hello?!

EDIT:
Crap verkeerde topic :(

[ Voor 90% gewijzigd door Tijntje op 16-06-2015 16:04 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waar ik vooral naar uitkijk is wat er met de paar duizend lijken die rond Winterfell liggen gaat gebeuren die niet verbrand zijn. Die laten ze waarschijnlijk liggen omdat het toch vriest... Benieuwd hoe ver de Night's King zijn macht reikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

-

[ Voor 100% gewijzigd door MrVegeta op 16-06-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
theHoff schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:05:
Waar ik vooral naar uitkijk is wat er met de paar duizend lijken die rond Winterfell liggen gaat gebeuren die niet verbrand zijn. Die laten ze waarschijnlijk liggen omdat het toch vriest... Benieuwd hoe ver de Night's King zijn macht reikt.
Hij moet er wel bij in de buurt zijn natuurlijk (volgens mij sowieso niet verder dan de Wall).
Anders zou iedereen die toevallig dood ging gelijk een WW worden daar, want onthoud wel dat alleen bij de Wall het besef van de aanwezigheid van de WW's er is, de rest van de wereld heeft geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:30:
[...]
Anders zou iedereen die toevallig dood ging gelijk een WW worden daar, want onthoud wel dat alleen bij de Wall het besef van de aanwezigheid van de WW's er is, de rest van de wereld heeft geen idee.
Sowieso worden de overledenen geen White Walkers maar Wights. Dat zijn die zombies die je in EP 8 zag. De White Walkers zijn volgens mij alleen maar de baby's die getransformeerd worden zoals je een paar seizoenen terug zag ( Maar verder is er niet veel verteld over de herkomst van de WW's )

[ Voor 6% gewijzigd door Woy op 16-06-2015 16:53 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die baby's die Craster de WW's cadeau doet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Woy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:52:
[...]

Sowieso worden de overledenen geen White Walkers maar Wights. Dat zijn die zombies die je in EP 8 zag. De White Walkers zijn volgens mij alleen maar de baby's die getransformeerd worden zoals je een paar seizoenen terug zag ( Maar verder is er niet veel verteld over de herkomst van de WW's )
weet ik, maar ik gebruik WW gewoon omdat het makkelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Afbeelding met zo'n beetje elke vraag / cliffhanger:

http://9gag.com/gag/azVg3xx?ref=android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Reinier

\o/

miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:04:
[...]

weet ik, maar ik gebruik WW gewoon omdat het makkelijk is :P
Nee je vergist je gewoon :)

Voor wat betreft het resurrecten van Jon: ik vraag me af wat Melisandre daar zelf aan heeft? Wat zou ze daar mee bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Reinier schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:06:

Voor wat betreft het resurrecten van Jon: ik vraag me af wat Melisandre daar zelf aan heeft? Wat zou ze daar mee bereiken?
Heeft ze weer een nieuwe marionet om in te zetten voor haar eigen doelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00
Einde seizoen 5 - Jon die dood voor zich uit staart
Begin seizoen 6 - Jon die dood voor zich uit staart en na 30 sec een ademhaling (na resurrectie Melisandre)

Die ene kerel is door midden gehakt door The Hound en kwam weer tot leven. Deze speldenprikjes kunnen dan zeker goedkoper :)

Vervolgens even goed huishouden daar bij die Night's Watch, lafbekken..

Er zaten wel een stel 'langzame' afleveringen tussen, voor mijn gevoel wat meer dan vorig seizoen. Over het algemeen was het weer leuk met een ijzersterk einde en laatste afleveringen. Let the waiting begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Reinier schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:06:
[...]

Als ze echt visioenen heeft, weet ze miss meer over John en wie zijn moeder/ouders is. Als zou blijken dat hij echt een Targaryen is, dan heeft hij echt koninklijk bloed, en al velen malen is bewezen dat dat echt machtig en speciaal is, en niet zomaar verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 10:00
Als ik vanaf het huidige punt in de serie verder wil gaan lezen in de boeken, waar zou ik dan globaal moeten beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Dr.Snuggles schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:54:
Als ik vanaf het huidige punt in de serie verder wil gaan lezen in de boeken, waar zou ik dan globaal moeten beginnen?
Bij het boek dat nog uit moet komen :+ Zelf heb ik de boeken niet gelezen maar ik heb begrepen dat de serie nu even ver is als de boeken. Dus niemand weet wat er komen gaat in seizoen 6, ook de boekenlezers niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 16-06-2015 22:02 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Plus dat de boeken op dit moment buiten de meest globale lijnen waarschijnlijk anders zijn, dus het meest accurate antwoord is gewoon, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gewoon bij boek 1 beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

miicker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:20:
[...]
Als ze echt visioenen heeft, weet ze miss meer over John en wie zijn moeder/ouders is. Als zou blijken dat hij echt een Targaryen is, dan heeft hij echt koninklijk bloed, en al velen malen is bewezen dat dat echt machtig en speciaal is, en niet zomaar verzonnen.
Volgens mij heeft ze vooral toekomst visioenen, en interpreteert ze die nog slecht ook. Ik denk dat Bran een stuk beter zal worden in het oprakelen van geschiedenis.

Mijn verwachting voor Jonnieboy: Of Melisandre geeft haar leven of een groot gedeelte van haar levenskracht voor Jon (omdat ze weet dat ze het grandioos verprutst heeft met Stannis en co.), of hij wordt een White Walker. Wat Jon gaat doen zodra hij weer normaal leeft: Geen idee. Het lijkt me dat hij het beste zo snel mogelijk uit Castle Black moet verdwijnen, maar hij heeft verder ook geen plek om naar toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Nu Jon dood is en dan (eventueel) weer tot leven wordt gewekt door Melisandre is hij ook gelijk verlost van de eed van de Night Watch:
"Hear my words and bear witness to my vow. Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come."

Hoeft is zich ook niet meer moreel verplicht te voelen om de bij de Night Watch te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 18:56
Zou dat het verhaal niet eindeloos vertragen? John die Winterfell probeert terug te veroveren? Ik merk toch wel dat ik nog steeds het meest met de Starks meeleef. De Lannisters zijn boeiend. Draken meisje boeit me niet. Geloofs fanatieken vind ik ook best slecht uitgewerkt. Opeens zijn ze er. Worden ze bewapend en kunnen nu publiekelijk de queen mother vernederen. De Lannister soldaten kijken toe en doen niks. Beetje ongeloofwaardig.
Pagina: 1 ... 94 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic