[Serie] Game of Thrones Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 129 Laatste
Acties:
  • 779.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Reinier schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Maar jij zei White Walkers :)
Klopt. I stood corrected. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sanre4l schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:19:
Wat ik vooral echt vaag vind is dat als ik de serie gewoon stream vanaf mijn pc naar de tv, dat het echt een hele film sfeer heeft.
Maar als ik hem kijk via usb 3.0 op mijn tv, dan speelt hij hem zo snel af, dat het gewoon allemaal zo echt lijkt dat het weer nept lijkt.
Beetje soap-serie achtig.
Ik had het gisteravond geprobeerd via de USB dus en het vernietigde gelijk mijn immersion.

Iemand anders die dit ook herkent?
Blijkbaar interpoleert je tv via usb er frames bij waardoor je een GTST video effect krijgt. Vanaf de pc zal je dan gewoon de 23.976 fps hebben, zoal het muthafuckin hoort imho. :p Dood aan alle tv's die de fps opschroeven van films. Of nog erger, tv's waar je het niet meer kunt uitzetten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
maratropa schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:33:
[...]

Blijkbaar interpoleert je tv via usb er frames bij waardoor je een GTST video effect krijgt. Vanaf de pc zal je dan gewoon de 23.976 fps hebben, zoal het muthafuckin hoort imho. :p Dood aan alle tv's die de fps opschroeven van films. Of nog erger, tv's waar je het niet meer kunt uitzetten.
Hahaha, het zal vast een setting zijn die ik heb aangevinkt. Maar ik voelde je reply wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
maratropa schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:33:
[...]

Tenzij je Gsync of Freesync hebt zal je PC monitor er ook 30FPS van maken omdat die standaard op 60Hz zit.
De TV maakt er 25Hz van omdat die standaard 50Hz heeft (of een veelvoud daarvan).
Dus de TV zal dichter in de buurt van de "bioscoop" refreshrate zitten dan de meeste PC's

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tweakers... :') :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:19
De Speld vandaag
Minister Koenders van Buitenlandse Zaken vindt dat er een diplomatieke oplossing moet komen voor het aanhoudende geweld in Game of Thrones. De minister is bang dat de onrust in de HBO-serie overslaat op de hele regio.

“Ik heb gisteren op het ministerie de beelden gezien van de Red Wedding. Dan denk ik, in wat voor surrealistische wereld leven we? We hebben te maken met middeleeuwse barbaren. Radicale draken en dwergen die bereid zijn om hun eigen vader te vermoorden met een kruisboog, tonen aan dat ze geen enkel respect hebben voor de internationale rechtsorde,” aldus Koenders.

Koenders ziet niets in het eenzijdig bombarderen van Westeros: “Op die manier verschuif je het probleem naar volgende seizoenen. Ik denk dat we vooral oog moeten hebben voor de onderliggende oorzaken van het sektarische geweld: armoede. Ruim de helft van de wildlings verdient minder dan het minimumloon. Je zult dus moeten inzetten op ontwikkelingshulp en diplomatie. Ik heb steeds gezegd: een militaire oplossing voor de strijd om de Iron Throne bestaat niet.”

De minister wil er voor waken om alle white walkers over één kam te scheren: “Het grote gevaar is dat dit soort gruwelijkheden afstraalt op de gemeenschap van white walkers in Nederland, die zich gewoon aan de wet houden, een baan hebben en keurig meedoen aan onze samenleving.”

Er zijn ook lichtpunten volgens Koenders: “We zien in het noorden positieve ontwikkelingen. Ik wil niet spoileren, maar ik denk dat het goed is dat Jon Snow aan de macht is gekomen. Hij is een leider die verbinding zoekt en bereid is over zijn eigen schaduw heen te stappen.”

Koenders wil op korte termijn een hulpmissie starten onder VN-mandaat: “Er is geen tijd te verliezen, winter is coming.”
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mogelijke spoiler, dus ik zet het even netjes in de spoiler balk (sorry als dit al bekend was overigens)

Reinste onzin maar wel grappig:

http://galleryroulette.co...ame-of-thrones/?subpage=1

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 11-06-2015 13:07 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:35:
Mogelijke spoiler, dus ik zet het even netjes in de spiler balk (sorry als dit al bekend was overigens)
Dat zou gaaf zijn! :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:35:
Mogelijke spoiler, dus ik zet het even netjes in de spoiler balk (sorry als dit al bekend was overigens)

https://www.google.nl/web...game+of+thrones&tbs=qdr:m

Zie geen enkele betrouwbare bron om dat te bevestigen (en de naam + setting voor dat karakter...).

I call bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

EagleTitan schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:53:
[...]

https://www.google.nl/web...game+of+thrones&tbs=qdr:m

Zie geen enkele betrouwbare bron om dat te bevestigen (en de naam + setting voor dat karakter...).

I call bullshit
Hence het woord 'mogelijk' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:25
Die naam lijkt wel heel erg op Sacré Bleu, bullshit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:13
Waarschijnlijk onzin inderdaad, maar hier staat het ook, met een geweldige toevoeging: "I’m seriously considering getting Dean Norris, the guy who played Hank, to play a Dornish mineral salesman."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FoxLenny schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:57:
Waarschijnlijk onzin inderdaad, maar hier staat het ook, met een geweldige toevoeging: "I’m seriously considering getting Dean Norris, the guy who played Hank, to play a Dornish mineral salesman."
The Studio Exec Movie Satire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Oeps, overheen gelezen, ik ken niet zo heel veel Engelstalige satire sites behalve dan The Onion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04

Reinier

\o/

Het staat er nota bene letterlijk:
How awesome would it be if this was all true?
:D
Seks met een White Walker vond ik dan wel weer aardig gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Reinier schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:32:
Het staat er nota bene letterlijk:

[...]

Seks met een White Walker vond ik dan wel weer aardig gevonden :)
Ik zag die next link niet eens in eerste instantie :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Gotta love the internet..

Ik zei na de Drogon scene 'lijkt wel neverending story dit', maar mijn 17 jarige medekijker kende dat niet dus even youtube erbij en ik was duidelijk niet de enige :D

[YouTube: https://youtu.be/Rlgt4Tbt8hU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
http://9gag.com/gag/agvR9Ew :D

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 12-06-2015 11:26 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oZy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:18:

Ik zei na de Drogon scene 'lijkt wel neverending story dit', maar mijn 17 jarige medekijker kende dat niet dus even youtube erbij en ik was duidelijk niet de enige :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Kunnen we nu weer ON TOPIC verder?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vond het eigenlijk wel on topic, ging over de interpretatie van het eind van S05E09 :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 06:03
Staat toch in de spelregels, humor is niet toegestaan :')

http://imgur.com/r/gameofthrones/YyGoRlQ

_O-

Stannis the Mannis!

[ Voor 15% gewijzigd door sjaak88 op 12-06-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iets meer ontopic, wat is jullie favoriete seizoen so far? Voor mij is het denk 2-1-3-4-5. Volgens mij vond ik season 2 awesome. Het wordt tijd om opnieuw te kijken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor mij seizoen 1 en 4. Seizoen 2/3/5 staan gelijk voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:46

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

oZy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:18:

[video]
Haha, dat was ook wat ik zei tegen m'n vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Waar is Grey Worm eigenlijk gebleven? Kan me niet herinneren dat ik 'm gezien heb sinds dat gevecht waar ser Barristan gedood werd. Hij heeft dat gevecht toch overleefd?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Hij heeft de overval overleeft en ligt nu in de ziekenboeg. En Missandei is hem liefdevol aan het verzorgen. :)
Dat was de beginscene van de volgende aflevering na de overval. Welke weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15:30

Goner

What can I do you for ?

Yep.
Laatste dat we van hem zagen was dat-ie in bed lag en werd verzorgd door Missandei. Hij verklaarde haar zijn liefde en kreeg een zoen, de bofferd.
https://www.youtube.com/watch?v=eoZ7tIgvzgc

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 12-06-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Oh ja. :) Tnx.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:06

Rick-Jan

always connected

Seizoen 4 favoriet hier, echt vanwege Oberyn. Wat een baas en wat goed geacteerd.

@EnzoMatrix, precies zijn arrogantheid werd hem fataal, samen met zijn blindheid door wraak. Gelukkig had hij nog een verrassing voor the mountain >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Rick-Jan op 12-06-2015 16:13 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij blijkt geen baas, hij blijkt een arrogante bal die als een volleerde James Bond schurk zijn nemisis vergeet te doden. Dan ben je geen baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:15

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoop dat in E10 we de Zombie-Mountain krijgen te zien die Cersei helpt ontsnappen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:24
Rick-Jan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:06:
Seizoen 4 favoriet hier, echt vanwege Oberyn. Wat een baas en wat goed geacteerd.
Helemaal mee eens :) Echt jammer dat hij er niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:20
Cersei mag van mij snel weg, altijd een ietwat saaie villain gevonden. Nee die kan nog wat van Ramsey leren.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 12-06-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Avalaxy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Helemaal mee eens :) Echt jammer dat hij er niet meer is.
Sluit ik me bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Zo nu pas de E09 gezien, eindelijk weer wat pit in de serie. Ik vond hem de afgelopen episodes erg traag verlopen dat het me begon te irriteren. Kan niet wachten op E10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Tristan schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:24:
Zo nu pas de E09 gezien, eindelijk weer wat pit in de serie. Ik vond hem de afgelopen episodes erg traag verlopen dat het me begon te irriteren. Kan niet wachten op E10!
En daarna mogen we weer een jaar wachten ;(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dan kan je ondertussen de boeken lezen... :+

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Goner schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:58:
Yep.
Laatste dat we van hem zagen was dat-ie in bed lag en werd verzorgd door Missandei. Hij verklaarde haar zijn liefde en kreeg een zoen, de bofferd.
https://www.youtube.com/watch?v=eoZ7tIgvzgc
Misschien mag hij er ook wel een keer overheen... oh wacht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Reinier schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:28:
[...]

Misschien mag hij er ook wel een keer overheen... oh wacht :|
No problemo! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
geert1 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:48:
[...]

Dit inderdaad. De Unsullied zijn getraind op formaties en grote gevechten. Vandaar ook de schilden en speren. Ze functioneren slecht in krappe ruimten (zoals het gevecht enkele afleveringen terug) en zijn niet gewend om te reageren op het onverwachte (zoals nu in de arena). Het zijn slaaf-soldaten tenslotte.
Unsullied trainen vanaf hun 5e dagelijks (ook) met het zwaard, en dat behoort ook tot hun standaarduitrusting (S03E01). Alleen het was voor dramatisch effect makkelijker om dit seizoen te doen alsof dat niet zo is.

[ Voor 3% gewijzigd door Cocytus op 14-06-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:24
Ik hoop dat ze nog wel beter worden. Ik vind het vrij bizar dat zogenaamd de best getrainde soldaten ter wereld hopeloos worden afgeslacht door een paar ongetrainde burgers met botermesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Is ook wel een uitkomst voor iemand anders. :+

Afbeeldingslocatie: http://awesomegifs.com/wp-content/uploads/reek-sausage.gif

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:58
Avalaxy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:48:
Ik hoop dat ze nog wel beter worden. Ik vind het vrij bizar dat zogenaamd de best getrainde soldaten ter wereld hopeloos worden afgeslacht door een paar ongetrainde burgers met botermesjes.
Verschil tussen guerrilla strijders en getrainde soldaten die gewend zijn om op open veld hun gevechtje uit te voeren lijkt mij.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09

SomerenV

It's something!

Webgnome schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:18:
[...]

Verschil tussen guerrilla strijders en getrainde soldaten die gewend zijn om op open veld hun gevechtje uit te voeren lijkt mij.
Ja, kijk naar de strijd in Vietnam. De Verenigde Staten had de beste wapens, beste materieel, bommen (napalm bijvoorbeeld). Eigenlijk gewoon het beste oorlogstuig en beter getrainde militairen. De Vietcong had de mindere wapens en het waren eigenlijk gewoon boeren met primitieve manieren om oorlog te voeren maar zij hakten de VS behoorlijk in de pan in een flink aantal situaties.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het is eigenlijk volledig off topic, maar de Viet Cong had zelfs nauwelijks wapens. Noord-Vietnam kreeg afgedankte wapens uit China en Rusland en de ergste rotzooi werd vervolgens naar de Viet Cong doorgesluisd.

Maar dan nog waren afgedankte Russische en Chinese vuurwapens beter dan de "state of the art" Amerikaanse wapens want die deden het in dat klimaat vaker niet dan wel; VC-strijders lieten de wapens van gedode Amerikanen ook gewoon liggen want ze waren nog nuttelozer dan de rotzooi die ze uit het Noorden kregen. :D

Verder on topic: de Unsullied zijn getraind om weliswaar goede soldaten te zijn, maar dan vooral infanterie. Ze zijn getraind om goed te functioneren in grote veldslagen waar ze met honderden samen vechten. Zet er een alleen tegen een aantal tegenstanders en een groot deel van zijn training is nutteloos. Ten minste, zo verklaar ik de knullige vechtkunsten van de Unsullied... Als er iemand een betere theorie heeft ben ik snel overtuigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51
Mx. Alba schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:38:
Het is eigenlijk volledig off topic, maar de Viet Cong had zelfs nauwelijks wapens. Noord-Vietnam kreeg afgedankte wapens uit China en Rusland en de ergste rotzooi werd vervolgens naar de Viet Cong doorgesluisd.

Maar dan nog waren afgedankte Russische en Chinese vuurwapens beter dan de "state of the art" Amerikaanse wapens want die deden het in dat klimaat vaker niet dan wel; VC-strijders lieten de wapens van gedode Amerikanen ook gewoon liggen want ze waren nog nuttelozer dan de rotzooi die ze uit het Noorden kregen. :D

Verder on topic: de Unsullied zijn getraind om weliswaar goede soldaten te zijn, maar dan vooral infanterie. Ze zijn getraind om goed te functioneren in grote veldslagen waar ze met honderden samen vechten. Zet er een alleen tegen een aantal tegenstanders en een groot deel van zijn training is nutteloos. Ten minste, zo verklaar ik de knullige vechtkunsten van de Unsullied... Als er iemand een betere theorie heeft ben ik snel overtuigd...
Eens, ze lijken getrained om elkaar te versterken in formatie. Individueel met speer tegen zwaarvechters is het toch allemaal wat minder.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 20-09 13:35
Waarom gooide Jorah die speer nu eigenlijk? Het kwam op mij over alsof hij dat uit woede deed, maar dat klopt niet met wat er daarna gebeurd. Zag hij die Harpy als eerste en greep toen meteen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Eh, ja, dat laatste. Leek me vrij duidelijk?

En het was geen Harpy maar een van de Sons of the Harpy :Y

[ Voor 41% gewijzigd door Reinier op 14-06-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 20-09 13:35
Dat bedoel ik :+

Zat niet goed op te letten schijnbaar. Snapte het al niet helemaal :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Omg omg omg, twee hoofdrolspelers dood! Red wedding all over again!
Ondanks dat ik het nu mag spoilen, aangezien de uitzending is uitgezonden, zal ik het jullie voor nu besparen. Maar damn wat een aflevering!!!

Hier gaan nog heel veel filmpjes van komen, waarbij mensen zichzelf opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
"No one will be alive by the last book. In fact, they all die in the fifth. The sixth book will be just a thousand-page description of snow blowing across the graves ..."
Starting to believe it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
Snippo schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:30:
Dat bedoel ik :+

Zat niet goed op te letten schijnbaar. Snapte het al niet helemaal :+.
Als je goed naar zijn gezichtsuitdrukking kijkt, terwijl hij voor de koningin staat, zie je dat het opeens verandert omdat hij de Harpy pipo ziet.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Nostordici schreef op maandag 15 juni 2015 @ 04:00:
Omg omg omg, twee hoofdrolspelers dood! Red wedding all over again!
Ondanks dat ik het nu mag spoilen, aangezien de uitzending is uitgezonden, zal ik het jullie voor nu besparen. Maar damn wat een aflevering!!!

Hier gaan nog heel veel filmpjes van komen, waarbij mensen zichzelf opnemen.
Ik ga ervan uit dat
spoiler:
Stannis
niet dood is aangezien we niet zien hoe ze hem kilt. De hele serie werd ieders dood brutaal werd getoond, en hier dus niet. Dus ik ga ervan uit dat hij nog leeft.

Maar ik vond het de slechtste aflevering van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 17:49

St@m

@ Your Service

Wtf, dat zag ik even niet aankomen.. :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:22
"You want a good girl, but you need a bad pussy"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
wsitedesign schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:03:
"You want a good girl, but you need a bad pussy"

_O-
Bronn/Tyene zijn geniaal :D
St@m schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:44:
Wtf, dat zag ik even niet aankomen.. :D
Nope, iig niet dat Arya haar gezicht zou zien als een van de gezichten op wat ze als Jacqen nog zag. Niet dat Melisandre zo'n verraadster is, beetje er snel tussen uit knijpen als ze ziet dat Stannis een verloren zaak is. Niet dat Theon samen met Sansa een dodensprong maakt. En niet dat die weduwe van Oberyn Myrcella gewoon een kus des doods uitdeelt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Het einde was wat onverwacht, maar goed, de serie staat er tegenwoordig om bekend hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Damn... Ik heb de finale nog niet gezien maar er alweer genoeg over gelezen. Kan niet wachten om hem te kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat einde was echt zoiets van: oja, bijna vergeten om nog een (echt belangrijk) hoofdpersoon om te leggen. Here you go!

De aftocht van Cersei was wel pijnlijk om te zien. Het deed me wat denken aan the Passion of the Christ. Ik werd een beetje moe van de kritiek de laatste tijd dat het onnodig was dat er een rape-scene was (wat niet in beeld is gebracht), een kind op de brandstapel (niet in beeld gebracht), maar hier kreeg ik wel een ongemakkelijk gevoel bij en als ik dan tóch een keer heiliger dan de paus moet zijn, dan had ik gezegd: hadden ze dit niet even iets kunnen inkorten?

Aan de andere kan ben je als kijker wel compleet meegegaan in de vernedering, ondanks dat het een natuurlijk een personage was die niet erg sympathiek was, of iemand die je haatte. Maar dit gun je niemand... Misschien was het wel nodig als plot device om dat stukje medeleven op te wekken en voor te bereiden op haar wraak dmv the Mountain.

Kan iemand me nog eens uitleggen hoe het werkt met die moordenaarsgilde waar Arya bij zit. Ik snap nou niet echt wat er helemaal gebeurde. Jacqen lijkt zichzelf op te offeren omdat Arya ten onrechte een leven had genomen die ze niet had mogen nemen... vervolgens blijkt het hem toch niet te zien. Maar wie was het dan wel? En wat is de relevantie van al die gezichten die vervolgens langskwamen, inclusief die van Arya zelf? Of denk ik nu teveel door? I need answers! :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 17:49

St@m

@ Your Service

LuNaTiC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:13:
Dat einde was echt zoiets van: oja, bijna vergeten om nog een (echt belangrijk) hoofdpersoon om te leggen. Here you go!

De aftocht van Cersei was wel pijnlijk om te zien. Het deed me wat denken aan the Passion of the Christ. Ik werd een beetje moe van de kritiek de laatste tijd dat het onnodig was dat er een rape-scene was (wat niet in beeld is gebracht), een kind op de brandstapel (niet in beeld gebracht), maar hier kreeg ik wel een ongemakkelijk gevoel bij en als ik dan tóch een keer heiliger dan de paus moet zijn, dan had ik gezegd: hadden ze dit niet even iets kunnen inkorten?
Lol, dit deed me dan weer helemaal niets :P En ook al werd het niet in beeld gebracht, de scenes die jij opnoemt gaven me gewoon een naar gevoel. Wat niet wegneemt dat het van mij prima in de serie mag.
Kan iemand me nog eens uitleggen hoe het werkt met die moordenaarsgilde waar Arya bij zit. Ik snap nou niet echt wat er helemaal gebeurde. Jacqen lijkt zichzelf op te offeren omdat Arya ten onrechte een leven had genomen die ze niet had mogen nemen... vervolgens blijkt het hem toch niet te zien. Maar wie was het dan wel? En wat is de relevantie van al die gezichten die vervolgens langskwamen, inclusief die van Arya zelf? Of denk ik nu teveel door? I need answers! :P
Jacqen bestaat niet. Hij is niemand. Er zijn een heleboel niemands denk ik. "Niemand" ging dood. Of iedereen die je maar wilt ging dood. Wat je wil.. dat is volgens mij het idee van de many faces.
Maar dat het gezicht van Arya voorbij kwam zou volgens mij betekenen dat Arya dood is.. Ik vind het ook nog een beetje vaag, maar komt vast nog wel goed uitgelegd voorbij.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 15-06-2015 11:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Not sure if clearer :+

eens zien of er elders ergens een uitleg op de elektronische www te vinden is :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Over welke 2 hoofdpersonen hebben we het die het loodje lijken te leggen behalve stannis?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:13:
Ik vond dat ook echt tergend! Maar ik ben blij dat de scene er in zat, ik vond 't echt heel krachtig. Vooral toen ze omhoog keek naar die Red keep en zag hoe belachelijk ver ze nog moest - hoe ze van trotse vrouw nu toch echt helemaal gebroken werd. Ik vond het echt heel overtuigend.

Blij dat the mountain er is! Ik ben ook benieuwd naar twee dingen: 1) Wat betekende Pycelles uitdrukking? Het leek me iets van verbazing. en 2) Wat is nu de verhouding tussen Kevan Lannister en Cercei? Het lijkt mij dat Kevan gewoon schijt heeft aan familiebanden en Cercei en dat Pycelle daar in mee ging.

Ik vond die scene in het bordeel ook echt gruwelijk. Twee meisjes vertrekken, 1 blijft over. Je voelt hem eigenlijk al komen (en ik riep bijna "ARYA!" naar mn TV) en ja hoor, padabum-tisj nieuw gezicht en een dolk in je oog. Justice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik moest bij Cersei's walk of shame dankzij What We Do in the Shadows meer lachen dan eigenlijk zou mogen }:O

Afbeeldingslocatie: https://38.media.tumblr.com/a0b15dd689f8f7eef52b415021b7a0d4/tumblr_ngjlocoC8g1qa9dopo2_500.gif

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Deathchant schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:36:
Over welke 2 hoofdpersonen hebben we het die het loodje lijken te leggen behalve stannis?
You know nothing :+

Hint genoeg? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Laatst online: 21-05-2019
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:37:
[...]
Wat betekende Pycelles uitdrukking?
Ik dacht dat de oude snoepert eerder bewonderd naar de mooie vrouwelijke vormen staarde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Wat een aflevering. Letterlijk elke verhaallijn eindigde met een cliffhanger.

Waarbij die op het einde toch wel de grootste was. Voor mij hing het dankzij die wees al een tijdje in de lucht dat er wat zou gebeuren maar dit is toch wel erg heftig.

Denk alleen wel dat hij het overleefd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Pff wat een heftige aflevering. Op het eind was blij met misschien de terugkomst van
spoiler:
Benjen
.

En dan gebeurt ineens dit, al had ik wel ergens vernomen dat zoiets stond te gebeuren.
spoiler:
Moord op Jon Snow

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Wat een aflevering zeg.
Ik kan geen jaar wachten op zon cliffhanger ;) .

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pepperana schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:04:
Wat een aflevering zeg.
Ik kan geen jaar wachten op zon cliffhanger ;) .
Je zal wel moeten, want zelfs het boek is nog niet af...

Btw, die spoilertags zijn volstrekt overbodig nu de aflevering al uitgezonden is.

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-06-2015 12:06 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:39
No good deed goes unpunished.
Volgende seizoen slachting onder de wildlings door de crows nu Jon exit is?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Je zal wel moeten, want zelfs het boek is nog niet af...

Btw, die spoilertags zijn volstrekt overbodig nu de aflevering al uitgezonden is.
Klopt zijn overbodig, maar ik betrap mezelf er soms op om 'per ongeluk' dit forum te bezoeken net na uitzending, terwijl ik het zelf nog niet gezien heb. Dit moet daar zo vroeg na de uitzending toch voor behoeden.

De verhaallijn van Dany vind ik niet zo interessant op dit moment. Echter de mega cliffhanger met Sansa en Reek des te meer.

Zielig vond ik wat er gebeurde met Arya, hopelijk krijgt ze het ooit nog terug, al verwacht ik dit niet.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
wat een aflevering pff vanacht de bethesda persconferentie, net de got aflevering gezien en zo nog maar persconferenties. waar heb ik dit aan te danken?

ik vond die spuug in het gezicht het pijnllijkst van alle afleveringen bij elkaar haha, weet iemand wie die grote blauwe gast is?

de dragon queen is geen meter vooruit geschoten dit seizoen, maar dat komt nog wel, ooit.

en nu weer met al die cliffhangers een jaar wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 23:58

Apeiron

moonlight sonata

Nieuwevolger schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:39:
... weet iemand wie die grote blauwe gast is?
Dat is The Mountain, degene die oberyn martell doodde in het vorig seizoen.

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06

Kek

3flix

Shit zeg, dat was me wel een einde van het seizoen. Hoe lang is het wachten tot het volgende seizoen ? misschien toch maar eens de boeken oppakken... :)

edit: ik lees nu dat we zegmaar on par zijn, de boeken en de serie, en dat het 6e boek uit komt rond de airdate van seizoen 6 ( "spring 2016" ) dat gaat dus nog wel even wachten worden... :(

[ Voor 38% gewijzigd door Kek op 15-06-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
spoiler:
Wel toevallig dat Melisandre bij Castle Black is precies waar Jon Snow gedood word.
Ik gok dat ze hem gaat ressurecten.

Maarja weet ik veel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:00:
spoiler:
Wel toevallig dat Melisandre bij Castle Black is precies waar Jon Snow gedood word.
Ik gok dat ze hem gaat ressurecten.

Maarja weet ik veel ;p
spoiler:
Jij en heel reddit, dus ik denk dat je een goed punt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:30:
[...]

spoiler:
Jij en heel reddit, dus ik denk dat je een goed punt heb.
spoiler:
ik denk dat die korte ontmoeting tussen hen eerder - 'you know nothing Jon Snow' - wel een redelijke foreshadowing was ja... We gaan het zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13
Kek schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:58:
edit: ik lees nu dat we zegmaar on par zijn, de boeken en de serie, en dat het 6e boek uit komt rond de airdate van seizoen 6 ( "spring 2016" ) dat gaat dus nog wel even wachten worden... :(
Vraag me af hoe ze dit tempo gaan volhouden. Tot en met seizoen 5 was gebaseerd op boeken, bij seizoen 6 wordt de kloof tussen boek & serie groter als het boek nog niet uit is. Laat staan seizoen 7 - het laatste chapter - als de serie vér voor het boek uitkomt.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06

Kek

3flix

Reaper.JA2 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:07:
[...]

Vraag me af hoe ze dit tempo gaan volhouden. Tot en met seizoen 5 was gebaseerd op boeken, bij seizoen 6 wordt de kloof tussen boek & serie groter als het boek nog niet uit is. Laat staan seizoen 7 - het laatste chapter - als de serie vér voor het boek uitkomt.
RR heeft natuurlijk al wel hele grote delen van de boeen af en daar zulen de series denk ik dan op gebaseerd worden, alleen bij seizoen 7 verwacht ik dat het boek echt heel veel later komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
En ik verwacht dat het einde dan wel weer bijna hetzelfde is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:53
Mensen... Speculatie is geen spoiler...

[ Voor 14% gewijzigd door Melkunie op 15-06-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Wauw, heerlijke aflevering. Een stuk minder saai dat alle afleveringen hiervoor. Helaas nu weer 42 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kan iemand mij duidelijk maken waarom Khaleesi haar ringetje af deed? Ik kan niet meer herinneren wat het was of vandaan kwam.

Verder eens wat meer actie :D Goede aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik dacht dat ze misschien bang was om herkend te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Famous schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:33:
Kan iemand mij duidelijk maken waarom Khaleesi haar ringetje af deed? Ik kan niet meer herinneren wat het was of vandaan kwam.

Verder eens wat meer actie :D Goede aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat!
Verhaal hans en grietje? Ze laat een spoor achter zodat ze weten dat ze daar geweest is. Lijkt mij toch het meest aannemelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ze wil natuurlijk niet dat men weet dat ze opnieuw getrouwd is na de dood van Drogo.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 23:15
IJzerlijm schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:49:
Ze wil natuurlijk niet dat men weet dat ze opnieuw getrouwd is na de dood van Drogo.
Bij mijn weten is Daenerys toch niet hertrouwd?

Volgens mij doet ze de ring af om niet herkend te worden en zo een eventueel spoor achter te laten. Hoewel volgens mij verder nooit gefocust is geweest op haar ring.

[ Voor 25% gewijzigd door HannesB op 15-06-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Lees nu wel dit op GoT Wiki:
It is Dothraki tradition that if a khal dies, his khaleesi must retire to join the crones that rule Vaes Dothrak, known as the dosh khaleen. Daenerys Targaryen, however refused this and instead declaring herself a khaleesi in her own right and formed her own khalasar from what few of Drogo's people hadn't abandoned her.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
HannesB schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:56:
[...]

Bij mijn weten is Daenerys toch niet hertrouwd?
Vorige aflevering was haar nieuwe man vermoord. Een van die overlords van Meereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
mat.hi.as schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:04:
[...]

Vorige aflevering was haar nieuwe man vermoord. Een van die overlords van Meereen.
Klopt, maar daar was ze toch nog niet mee getrouwd (wel zinnens te doen voor het hogere doel), dus technisch gezien nog niet haar man? Of ik moet ergens een of ander huwelijk gemist hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Waar sprongen Reek (of eigenlijk weer Theon) en Sansa naar toe gesprongen? Een zekere dood, of de slotgracht?
HannesB schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Klopt, maar daar was ze toch nog niet mee getrouwd (wel zinnens te doen voor het hogere doel), dus technisch gezien nog niet haar man? Of ik moet ergens een of ander huwelijk gemist hebben :P
We hebben het huwelijk niet gezien inderdaad. Maar hij mocht wel op de slechts beveiligde plek in de hele arena zitten! :+

[ Voor 66% gewijzigd door mat.hi.as op 15-06-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
mat.hi.as schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:07:
Waar sprongen Reek (of eigenlijk weer Theon) en Sansa naar toe gesprongen? Een zekere dood, of de slotgracht?
Het is te hopen dat die slotgracht dan niet bevroren is :+ Lijkt me haast onmogelijk om een dergelijke sprong zonder schrammen te overleven. Zo dik ligt de sneeuw er toch ook weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Famous schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:33:

In inside game of thrones zei 1 van de makers dat het als spoor moest dienen voor wie haar ging zoeken. Zoals de hobbits deden zeg maar voor legolas en aragorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Drogon was wel een typische tiener hier; deed maar gewoon lekker waar hij zin in had.

Verder vind ik het wel jammer dat Stannis dood is (althans dit lijkt zo; in tegenstelling tot de rest van de karakters is er nooit expliciet laten zien dat er expliciet met hem werd afgerekend). Wel vind ik het jammer, dat Brienne niet Podrick naar dat kaartje bleef laten kijken.

Ik vraag mij wel af waar Sansa en Theon naartoe denken te gaan; het enige dat in de buurt zou zijn, is volgens mij Castle Black en daar kan ze volgens mij beter niet naartoe. Ik denk ook niet dat dit dezelfde situatie is met toentertijd met Theon; dat het een val van Ramsey is, aangezien Theon dat meisje heeft gedood. Ik denk niet dat hij dat aan Theon zou overlaten.

Al met al, was ik teleurgesteld door dit seizoen en initieel niet van plan om verder te kijken; maar net zoals vorig seizoen zijn ze er weer in geslaagd mijn aandacht te pakken in de laatste paar seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Misschien dat Theon/Reek zichzelf heeft opgeofferd door de val te breken van Sansa, om op die manier van zijn eigen lijdensweg af te zijn, en tegelijkertijd in het reine te komen met wat hij Sansa('s) familie heeft aangedaan.

De vragen zijn alleen of dit a) niet te vergezocht is, b) of dit überhaupt wel kan, fysiek gezien :+ en c) of er geen betere alternatieve theorieën zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011

spartacusNLD

This is Sparta!!

john always comes back

- sam

:'(

john volgend seizoen tot leven gewekt door carice van houten ? hoop t wel..
dan zit zijn watch erop en kan hij flink gaan kont schoppen in het noorden.. misschien wel met hulp van de wood people? daar hebben we namelijk ook niks van gezien dit seizoen? waar is dat ventje heen die niet kan lopen? zodra john dan flink huisgehouden heeft in t noorden met een dik leger tegen de white walkers..

wel grappig dat sam nu naar de hoofdstad gaat.. de hoofdstad komt onder aanval van daenerys ergens in de toekomst.. daenerys komt sam tegen.. sam geeft aan ''er komen white walkers aan en je draken zijn het enige wat ze kunnen stoppen.. sam + daenerys gaan naar het noorden en komen precies op tijd aan om john te helpen tegen de white walkers..

ik heb de boeken niet gelezen t is maar speculatie dus van mijn kant :P

[ Voor 125% gewijzigd door spartacusNLD op 15-06-2015 15:56 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1 ... 92 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de boeken. Daarvoor is ~~~[Boek] A Song of Ice and Fire en voor vergelijkingen tussen de boeken en serie is er ~~~[SPOILERS] Game of Thrones / A Song of Ice and Fire. Let op, in dat laatste topic zijn alle spoilers toegestaan dus lees het op eigen risico.
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie over nog niet uitgezonden afleveringen op basis van casting info, info op basis van trailers / previews

Discussie over spoilertags etc: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic